Hotel Chaweng Regent Beach Resort

Hotel Chaweng Regent Beach Resortsterstersterster

8.8Fantastisch

Thailand, Koh Samui, Chaweng Beach

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Chaweng Regent Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

69 reviews over Hotel Chaweng Regent Beach Resort

• 10riekie voets18-04-2017

zeker de moeite waard

chaweng is het uitgaans centrum van het prachtige eiland koh samui een klein eiland waar je je niet hoeft te vervelen .heerlijk eten prachtige stranden heerlijk om uit te rusten en te genieten van een heerlijke vakantie hotel chaweng regent ligt midden in het centrum aan de zee de staf is goed getraint spreken vloeiend engels en doen alles om de gasten tevreden te stellen zeker een aanrader om heen te gaan er zit een zeer goed restaurant bij de red snapper met heerlijk eten .fantastiche voor een geslaagde vakantie

Alleen gereisd in september 2015

• 8Meijwijk22-05-2016

Het mooiste stukje strand van Koh samui

Service, zwembad en kamers oke! Ontbijt eenvoudig en wel goed.Kamers schoon en opgeruimd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9suzanne23-03-2014

geweldig hotel

Prima hotel. Wij hadden een prachtige kamer met buiten jacuzzi op een eigen binnenplaatsje. Het eten was ook erg goed. Wij hadden alleen ontbijt erbij. Het diner bij het hotel is ook heel goed, alleen wel prijzig. Het hotel ligt in een drukke straat, maar daar merk je weinig van. Leuk om 's avonds een strandwandeling te maken. Vlak bij het hotel liggen leuke winkeltjes en een supermarkt.

Gereisd met partner in september 2013

• 9Cynthia22-09-2013

Premier suite was geweldig!

Wij hebben 10 dagen genoten van dit resort! Goed gelegen aan een mooi stuk strand en aan de drukke straat van chaweng. Hier merkte je op het resort niets van, maar eenmaal buiten stap je midden in de gezelligheid en de drukte van koh samui. Wij hadden gekozen voor een premier suite en dit was zeer de moeite waard. Prachtig ingerichte kamer met balkon, super groot bed en een stijlvolle badkamer met jacuzzi. De kamers en het resort werden goed schoon gehouden. Het resort beschikt over 2 zwembaden en er is 2x per dag happy hour! Het ontbijt is lekker en uitgebreid en varieerde elke dag.

Gereisd met partner in april 2013

• 4zwaan 26-07-2013

niet verkeerd maar kan beter

heeft geen wifi doet aan overboeking en geeft je twee nachten een slechte kamer. ze spreken heel slecht engels .

Gereisd met partner in juni 2013

• 10hans lelivelt05-06-2013

Geweldige plek

Zijn in mei 2013 in het Chaweng beach resort geweest. Enorm gastvrij, prima eten, en uitstekende kamers.

Het enige minpuntje is de zee. Er is zo'n 50 meter vanaf het strand in de zee een natuurlijke barrière gelegd. De diepte is er niet meer dan 40-50 cm, dus zwemmen is er niet bij, daarnaast wordt het water enorm warm, a.g.v. de ondiepte.

Maar verder zul je veel plezier beleven aan een verblijf aan het Chaweng Beach Resort.

Gereisd met partner in mei 2013

• 10Sophie11-07-2012

Fantastische plek

Wij hebben een fantastische tijd gehad top locatie! Levendige omgeving maar aan het strand zeer rustig. Volgens de Thaise mensen lag dit wel aan de tijd van het jaar wij waren er in mei en voor de thaien laag seizoen . Mensen in het hotel heel vriendelijk we hadden een bungalow geboekt mar die zaten vol daarvoor in de plaats kregen we een super de luxe kamer. In de Avond kwam het muggen mannetje je kamer insprayen,maar met deet ook geen last van muggen!goed om te weten dat er wel gratis wifi is in de beach bar staat nergens vermeldt in de brochure ..eten in hotel ook goed.wij vonden de prijzen hetzelfde als de rest van de restaurants op het eiland.

Gereisd met partner in mei 2012

• 9Shirley06-01-2011

Prachtig hotel

Een heel mooi hotel, met leuke bungolows. Het is relatief klein, maar dat maakt helemaal niet uit. Je zit precies aan het strand (die erg mooi is), en nadat wij een lange wandeling daarover hadden genomen was het goed te zien dat dit wel één van de mooiste hotel was. Het ontbijt is heel erg uitgebreid en goed verzorgt. één van ons was jarig, en aangezien zij een kopie hadden van zijn paspoort wisten ze dat en hadden ze ook nog een taartje geregeld met kaarsjes en kwamen ze die al zingend brengen terwijl wij op het strand een diner hadden. Ze leverde veel extra service en dat was echt een plus! De prijzen waren beetje aan de hoge kant maar goed dat mag wel voor zo een hotel. Kom graag terug hier.

Gereisd met vrienden in november 2010

• 8Ben Vos21-07-2010

Luxe mooi vormgegeven hotel

Chaeng Beach resort is een meer dan gemiddeld hotel met zeer mooie kamers en een prachtig strand, de prijzen zijn dan ook hoger dan gemiddeld. Zorg er wel voor dat je redelijk dicht bij het strand zit, anders loop je het risico wakker gehouden te worden door het late nachtleven! Verder is het eten goed, maar voor wat meer authentieke maaltijden en afwisselingen zou ik de Boulevard opduiken, er zitten immers een hoop goeie tussen, thai en westers (italiaans/indy etc). Shoppen kan je ook in allerlei thai maar ook westerse winkels.

Koh Samui is in tegenstelling tot veel andere typisch thaise eilanden meer een westers eiland en biedt niet veel meer buiten het nachtleven, strand, shoppen en eten. Voor wat avontuur of tripjes zal je richting andere eilanden moet uitwijken.

Wat betreft het hotel zit je que accomodatie echt wel goed, wel stevig aan de prijs, maar dat weegt wel op tegen geweldige kamer (wij hadden superior bungalow) en een super onbijt, vriendelijk personeel en schoon!;)

Gereisd met partner in juni 2005

• 8Roy13-06-2010

Heerlijk hotel met super ligging

Wij zijn hier in juni 2010 een week geweest. Wij hadden de verbouwde premier room met een superdeluxe badkamer. Wel iets duurder maar de moeite waard. Het hotel is omgeven door een prachtige tuin en ligt direct aan het strand. Er zijn 2 zwembaden, 1 aan het strand en 1 midden in de tuin met bar in het zwembad. Het prive strand is prachtig met lekkere bedden en handdoekservice. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is geweldig. Het hotel is gelegen midden in Chaweng dus als je de deur uitloopt zit je direct tussen de winkels, bars en restaurants. In het hotel is het echter lekker rustig

Gereisd met partner in juni 2010

0 tips over Hotel Chaweng Regent Beach Resort

0 vragen over Hotel Chaweng Regent Beach Resort

Hotel Chaweng Regent Beach Resort info

• Aantal sterrensterstersterster
      • VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
      • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• JacuzziAanwezig

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk