Sorteren

vakanties Koh Samui

Reviews over accommodaties in Koh Samui

Erg druk maar super hotel.

Deb
    5-4-2018
    Erg mooi hotel. Goed personeel. Prima kamer. Erg mooi strand. Het ontbijt is erg voortreffelijk en zeer uitgebreid. De ligging is fantastisch bij het Centrum. Wij vonden het hotel wel veel te druk, grote groepen en families met kinderen. Vlakbij het hotel zit Prego, super lekker Italiaans restaurant. Vlak ernaast kan je authentiek Thais eten bij Sala Samui.

Knus en gezellig...

Marcella en Erik
    9-1-2018
    Rummana Boutique is een kleinschalig, gezellig resort met grote klasse en een sterk team. De villa's tussen de tropische tuinen geven een thuis gevoel en worden dagelijks onderhouden door professionele onderhoudshostessen. Er is een gezellig restaurant en het eten is er uitbundig lekker...'s morgens geniet je van een heerlijk ontbijt met overheerlijke thaise gerechten...Voor ieder wat wils. Tijdens de happy houre en 's avonds is het gezellig vertoeven aan de bar...en de cocktails zijn super😄 Het resort is rustig gelegen en er zijn voldoende strandstoelen. Wij bedanken de manager Pets en zijn team voor het vriendelijk o nthaal en de super geslaagde Kers- en Nieuwjaarsavond. Erik en Marcella uit België.
Koh Samui scoort een 7,5 uit 10, op basis van 198 reviews