• Type accommodatie

Koh Samui

Reviews over accommodaties in Koh Samui

Aanrader!

Anoniempjes010, 16-6-2017
    Het hotel is erg mooi en schoon. De hotelkamers zien er erg netjes uit en worden dagelijks schoon gemaakt. Voor zwembad liefhebbers zou ik dit hotel niet boeken. Zwembaden zijn erg klein. Daar en tegen wel een mooi strand en zee direct gelegen aan dit hotel. Dit vonden wij helemaal super! Er verblijven veel nederlanders in dit hotel. Dit merkte wij al vrij snel door die irritante mentaliteit om handdoeken voor het ontbijt al op de ligbedden te leggen... In de buurt van het hotel is niet heel veel te beleven.

Prachtig hotel op toffe locatie

Dirk, 6-5-2017
    Wij zijn hier na lang zoeken bij terechtgekomen. (Het is nl. Niet te boeken bij de standaard touroperators in België) Toen we aankwamen wisten we al genoeg. Omdat we pas Savonds om 22:00 aankwamen hebben ze ons snel de nodige info gegeven bij een frisse welkomstdrank en hapje en vervolgens naar de kamer. Goed ontbijt met veel keuze wel elke dag bijna hetzelfde. Vlak aan het strand en tof zwembad. Als je wil uitgaan zit je ook meteen op de juiste plaats want eens voorbij de lobby zit je midden in de levendige buurt. Laat je hierdoor niet afschrikken want in het resort merk je er niks van.
Koh Samui scoort een 7,5 uit 10, op basis van 198 reviews