Sorteren

vakanties Koh Samui

Reviews over accommodaties in Koh Samui

Fred
    30-4-2018
    Dit is een heel mooi hotel met goede WiFi ook als je op het strand ligt . Goede fitness ruimte . Ik heb geen min punten maar daar betaal je ook voor . Boeken via Thaise site is goedkoper . Eten heb ik geen mening over want ik eet op het strand wat ook een stuk goedkoper . Links het strand op .

Erg druk maar super hotel.

Deb
    5-4-2018
    Erg mooi hotel. Goed personeel. Prima kamer. Erg mooi strand. Het ontbijt is erg voortreffelijk en zeer uitgebreid. De ligging is fantastisch bij het Centrum. Wij vonden het hotel wel veel te druk, grote groepen en families met kinderen. Vlakbij het hotel zit Prego, super lekker Italiaans restaurant. Vlak ernaast kan je authentiek Thais eten bij Sala Samui.
Koh Samui scoort een 7,5 uit 10, op basis van 198 reviews