Sorteren

vakanties Koh Samui

Reviews over accommodaties in Koh Samui

Wendy
    14-11-2018

Wat een heerlijk hotel is dit! Alles is tot in de puntjes verzorgd en onderhouden. Super mooi aangelegde tuinen waar de tuinmannen altijd druk mee waren ( zonder dat je er last van had ) mega mooi strand die goed schooj werd gehouden. Goed eten en vriendelijk personeel! De kamer die wij hadden was ook geweldig! Ruime badkamer, ruime slaapkamer met zacht bed ( wat niet veel voort komt in thailand hebben we gemerkt ).

Locatie van hotel ook nog eens super!

Al met al. Geweldig verblijf gehad!

Fam S.
    12-7-2018

Heel leuk authentiek hotel. Alles goed onderhouden en proper. Mooie kamers in de vorm van huisjes in de tuin.

Vriendelijk personeel, lekker ontbijt, ook lekker thais eten in het restaurant., goed gelegen.

Veel leuker dan een groot resort.

Wij hebben enorm genoten van ons 4-daags verblijf hier. Het was een mooie afsluiter van onze rondreis.

Tegenvaller: in de namiddag kwamen er buien langs. Maar dat is het regenseizoen hé.

Heerlijk verblijf, voorzien van alle luxe!

Cynthia van Pelt
    12-5-2018

Wat een prachtig resort was dit! Een super mooie kamer voorzien van alle luxe. Zwembad voor je deur, direct aan het strand. Hier startten wij onze vakantie en het was top! Precies zoals op de foto's. Lekker een vers gebakken eitje bij het ontbijt, kortom een echte aanrader!

Fred
    30-4-2018

Dit is een heel mooi hotel met goede WiFi ook als je op het strand ligt . Goede fitness ruimte . Ik heb geen min punten maar daar betaal je ook voor . Boeken via Thaise site is goedkoper . Eten heb ik geen mening over want ik eet op het strand wat ook een stuk goedkoper . Links het strand op .

Supergeweldige strandvakantie!

Lucienne
    27-4-2018

Chaba Cabana Resort ligt ongeveer 4 km buiten het centrum van een stadje. Er zijn pinautomaten en supermarkten op 100 mtr. waarvoor je wel een steile helling op moet en de hoofdweg langs en over moet steken. Het is een mooi groen aangelegd en gezellig resort. De kamers zijn ruim en authentiek ingericht. Met airco, zitje, toilettafel, koelkastje en kluisje. En gratis wifi. In de badkamer ligt een föhn. Elke dag schone handdoeken en strandlakens! De bedden waren naar onze smaak iets aan de harde kant. Personeel heel vriendelijk. Vanuit je kamer loopt jet het resort over richting het restaurant en dan hoor en zie je de zee al. Elke ochtend kon je je eitje vers laten bakken. Verder een ruim buffet met zelfs kaas (hebben we in verder Thailand niet gehad of gezien...te duur). Koffie zoveel je wilt en dan een tafel met zeezicht en je ontbijt om de dag te starten!!!! Genoeg bedjes en parasols op strand en bij zwembad. Cocktails werden gebracht!