vakanties Koh Samui

Reviews over accommodaties in Koh Samui

Verouderd hotel, prachtig aan zee gelegen

Brandje, 24-6-2017

Dit hotel is geen aanrader, het ontbijt is ronduit slecht (bij vertrek kregen we een ontbijtkit waar een heel leger mieren in liep), het personeel is niet erg geïnteresseerd. De bedden zijn goed, maar het hotel is van binnen redelijk verwaarloosd. Wel goede airco. Heel erg veel zich vervelend personeel. De tuin en het zwembad zijn mooi, veel palmbomen en je stapt vanuit de tuin zo op het strand, dat is natuurlijk heerlijk. Weinig ligbedden. De overwegend Russische gasten (chagrijnig!) leggen's morgens al heel vroeg hun handdoek op een vd tuinbedjes, zodat je als je later komt geen plek meer hebt. Wij waren er in juni, hotel zat voor minder dan de helft vol. Wsl in hoogseizoen geen plek meer in de tuin. Lunch is redelijk, diner wordt idd niet gepromoot, niet uitgeprobeerd want niet ver van het hotel is een fantastische night foodmarkt (uit het hotel naar rechts lopen, iets voorbij de MacDonalds links), waar alle nationaliteiten samen aan lange tafels eten, supergezellig (je drinken haal je bij de 7/11). Strand is prachtig, bounty!

De service, als je vragen hebt, is trouwens wel goed: onze zieke zoon werd gratis door het hotelbusje naar de lokale dokter gebracht.

Aanrader!

Anoniempjes010, 16-6-2017
    Het hotel is erg mooi en schoon. De hotelkamers zien er erg netjes uit en worden dagelijks schoon gemaakt. Voor zwembad liefhebbers zou ik dit hotel niet boeken. Zwembaden zijn erg klein. Daar en tegen wel een mooi strand en zee direct gelegen aan dit hotel. Dit vonden wij helemaal super! Er verblijven veel nederlanders in dit hotel. Dit merkte wij al vrij snel door die irritante mentaliteit om handdoeken voor het ontbijt al op de ligbedden te leggen... In de buurt van het hotel is niet heel veel te beleven.
Koh Samui scoort een 7,5 uit 10, op basis van 198 reviews