Chaweng Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Chaweng Beach voor je op een rij gezet:

Reviews over Chaweng Beach

Wendy,
    14-11-2018

Wat een heerlijk hotel is dit! Alles is tot in de puntjes verzorgd en onderhouden. Super mooi aangelegde tuinen waar de tuinmannen altijd druk mee waren ( zonder dat je er last van had ) mega mooi strand die goed schooj werd gehouden. Goed eten en vriendelijk personeel! De kamer die wij hadden was ook geweldig! Ruime badkamer, ruime slaapkamer met zacht bed ( wat niet veel voort komt in thailand hebben we gemerkt ).

Locatie van hotel ook nog eens super!

Al met al. Geweldig verblijf gehad!

Gereisd met partner in november 2018

Fantastisch hotel met een fantastisch strand

Karin Verheul,
    30-10-2018

Prachtig hotel, en je bent ook zo inde gezellige drukte van Chaweng.

Heerlijke ligstoelen bij het zwembad en aan het strand.

Goede bediening en heel uitgebreid ontbijt!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Uitstekend

Ko en Doenja,
    7-5-2018

Heerlijk hotel! Behoorlijk rustig, fijn personeel, prima kamers, goede schoonmaak. Ligt aan mooiste strand van Chaweng: Chaweng noi.

Niets mis mee!

Ligt een beetje buiten Chaweng. Bereikbaar met scooter of via taxi's.

Gereisd met partner in april 2018

Fred,
    30-4-2018

Dit is een heel mooi hotel met goede WiFi ook als je op het strand ligt . Goede fitness ruimte . Ik heb geen min punten maar daar betaal je ook voor . Boeken via Thaise site is goedkoper . Eten heb ik geen mening over want ik eet op het strand wat ook een stuk goedkoper . Links het strand op .

Gereisd alleenreizend in april 2018

Supergeweldige strandvakantie!

Lucienne,
    27-4-2018

Chaba Cabana Resort ligt ongeveer 4 km buiten het centrum van een stadje. Er zijn pinautomaten en supermarkten op 100 mtr. waarvoor je wel een steile helling op moet en de hoofdweg langs en over moet steken. Het is een mooi groen aangelegd en gezellig resort. De kamers zijn ruim en authentiek ingericht. Met airco, zitje, toilettafel, koelkastje en kluisje. En gratis wifi. In de badkamer ligt een föhn. Elke dag schone handdoeken en strandlakens! De bedden waren naar onze smaak iets aan de harde kant. Personeel heel vriendelijk. Vanuit je kamer loopt jet het resort over richting het restaurant en dan hoor en zie je de zee al. Elke ochtend kon je je eitje vers laten bakken. Verder een ruim buffet met zelfs kaas (hebben we in verder Thailand niet gehad of gezien...te duur). Koffie zoveel je wilt en dan een tafel met zeezicht en je ontbijt om de dag te starten!!!! Genoeg bedjes en parasols op strand en bij zwembad. Cocktails werden gebracht!

Gereisd met vrienden in april 2018
Chaweng Beach scoort een 6,8 uit 10, op basis van 124 reviews