We hebben een aantal aanbieders voor Jambiani voor je op een rij gezet:

Dagen regen65121713656571211

Reviews over Jambiani

• 10Ronald15-02-2018

Zo mooi

Wat een prachtige omgeving en verbazingwekkend hoe lief en aardig alle mensen zijn. De natuur hier is zo ontzettend mooi

• 10Sfeer in stad
    • 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in februari 2018

• 8Yvonne18-11-2017

Paradijselijk mooi, adembenemend

Prachtig eiland. Zeer mooie vergezichten en poeder witte stranden. Zeer vriendelijke bevolking en geen moment een gevoel van onveiligheid ervaren. Tip om tours te boeken bij lokale bevolking, zodat zij ook een graantje mee kunnen pikken van het opkomend toerisme en niet het grote geld enkel naar resorts gaat.

• 7Zorg voor natuur
    • 5Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in november 2017

• 8inge19-02-2017

Back to basic

Afrika is afrika. Wil zeggen, we gaan back to basic. Wie dat niet wil moet thuis blijven. Mensen zijn er vriendelijk maar op zijn afrikaanse normen "gelukkig" en zonder stress. Dat merk je uiteraard. Maar zijn we niet in vakantie om ook geen stress te ervaren. Gaan we niet op vakantie om andere dingen te ontdekken? Voor mij was het super. Even je knop omdraaien en puur genieten van alle eenvoud die de wereld ons nog te bieden heeft. Zeker prijs kwaliteit meer dan waard en je kaan uitstappen maken wanneer en waar je maar wil; goedkoop en duur. Info vraag je best op het resort zelf.

• 10Sfeer in stad
    • 1Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in december 2015

• 9Annemieke25-09-2016

Rustgevend en Autenthiek

Bijzondere plek waar je gelijk thuis voelt. Bewoners van Jambiani hartelijk en relaxt. Strand en de zee in het echt nog veel mooier dan op welke foto dan ook.

• 8Zorg voor natuur
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in september 2016

• 8roos13-02-2015

Prima resort plek

Armoede is groot buiten de resorts

• 5Zorg voor natuur
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in februari 2015

• 9j sijmens04-11-2014

Mooie plek!

Heerlijke regio van het eiland Zanzibar. Het is er nog heerlijk ongerept, niet verpest door toeristen. Het strand is smal en de zee heeft een sterke invloed van eb en vloed, wel erg leuk om bij eb een heel eind te lopen. Vanuit deze plek zijn de diverse bezienswaardigheden prima aan te rijden.

• 8Zorg voor natuur
    • 8Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met partner in oktober 2014

• 9Daphne13-10-2014

Afrikaans avontuur

Het eiland is mooi en groen, de stranden wit en het zee water heeft verschillende tinten blauw. Ik raad aan om wat te gaan zien van het eiland. Maak eens een village tour en zie hoe mensen leven of ga op Spice tour en zie hoe kruiden groeien. Ook een bezoek aan Stone Town en Prison Island is een aanrader. Daar leer je meer over de geschiedenis van het eiland en o.a. de Slavernij. Ook is er op het eiland de mogelijkheid te zwemmen met wilde dolfijnen. Een hele ervaring!

Tot slot nog enkele tips: - Neem enkele losse shilling mee. Bij de luchthaven zijn er bijvoorbeeld mensen die je koffer willen dragen, maar daar verwachten ze uiteraard wel een kleine fooi mee. - Geef geen snoep o.i.d. aan kinderen in dorpjes. Voor je het weet zijn er honderd kinderen die elkaar vertrappen voor een paar kleine snoepjes. (Wil je toch iets geven, geef het dan aan een stam oudere die het eerlijk kan verdelen onder de kinderen)

• 8Stranden

Gereisd met partner in september 2014

• 8Arno02-10-2014

Jambiana, 2 werelden

Arm en rijk, verschillen zijn groot maar de mensen zijn overal evenlief en aardig! Open je ogen en beleef het eiland!

• 8Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in september 2014

• 9Hanneke16-09-2014

de natuur, de locale mensen, allemaal mooi

weinig aan toe te voegen, ervaar het zelf hoe mooi africa is

• 9Zorg voor natuur
    • 9Uitgaanslevenn

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

• 9erik en petra23-08-2014

zeer fantastich en mooi

Zeer indrukwekkend om het binnenland te bezichtigen zeker niet vergeten te doen veel plezier allen die gaan

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2014