Hotel San Borondon

34 reviews over Hotel San Borondon in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbar

Gerda Blom- van den brink
4-10-2012

Het hotel heeft een mooie bouwstijl, rustige kamers aan de binnenplaats met goed zwembad.

De omgeving is redelijk maar het uitzicht op het kerkhof was wel

negatief. Er is geen airco of ventilator op de kamer en het eten was bar slecht. Bij een hitte van 30 graden of meer konden we `s avonds niet buiten eten, dat moest binnen gebeuren. Het personeel kon wel wat vriendelijker zijn. De kamers werden redelijk schoongemaakt, maar helaas op zondag niet.

Gereisd met partner in september 2012

Niet perfect, wel erg prettig

MvW
8-7-2012

De matrassen op de bedden en ook sommige ligbedden bij het zwembad hebben hun beste tijd gehad, verder een fris geschilderd en betegeld, ruim hotel. In een S-vorm liggen de paviljoentjes met daarin de kamers rond het zwembad en de tuin. Met zijn koloniale architectuur onderscheidt het hotel zich positief van de andere (blokkendozen) in PdlC. Bij aankomst een vriendelijke ontvangst in uitstekend Duits. Goed en gevarieerd ontbijt buiten op het terras. Geen avondeten gebruikt. Ruime kamer met goed sanitair. Fraai zwembad. Vlakbij het busstation en Playa Jardin. Vrij rustig.

Gereisd alleenreizend in juni 2012

Nooit meer!!!

chris en patrick
30-10-2011

Hotel San borondon in Puerto de la Cruz is een mooi hotel doch een beetje verouderd, zeer vriendelijk personeel.

De prijskwaliteit-verhouding is zonder meer goed, maar het eten is bar slecht. Het enigste wat er veranderd moet worden is ECHT het eten, hier was echt geen zorg aan besteed.

Bijvoorbeeld groene gekookte/gebakken eieren, sladderige frites, vocht op de aardappelpuree, brood s'morgens niet vers, kortom een mager vijfje voor 't eten! Voor de rest prima naar onze zin gehad.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

Geen kapsones

Liliane
5-7-2011

Als je niet teveel verwacht is dit een perfect hotel Een drie sterren hotel die al wat jaartjes oud is. Neem liefst geen standard kamer, dan zit je vaak aan de straat kant. Nog geen 5 minuten van het oude centrum en de playa de los jardines af en toch rustig gelegen (en in de buurt van het busstation!). Het ontbijtbuffet is meer al toereikend. Voor het diner is er altijd wat te vinden: het is beslist geen haute cuisine. Personeel is "amable": als jij vriendelijk bent zijn zij het ook! Verder wordt er aan de receptie Vlaams, Frans, Duits, Engels gesproken en met het Spaanssprekend personeel kun jij altijd met handen en voeten terecht! Komt wel goed.

Gereisd alleenreizend in juni 2011

Leuk voor 1 keer maar nooit meer.

Hans
2-10-2010

personeel spreekt geen andere talen dan spaans en zijn allemaal sagarijnig en als ze iets voor je moeten doen lopen ze diep zuchtend weg.

avond eten is zeer slecht je kan beter ergens in puerto gaan eten, bij het ontbijt waren de broodjes zijn zo vers je kan er ramen mee kon ingooien (zo hard dus) verder een erg lawaaierig hotel je kan er niet lekker slapen. ligging is wel goed en het zwembad water word elke week ververst (duurt wel 24 uur) de tuin word goed bijgehouden en de kamers waren goed schoon. voor ons was 15 dagen lang zat en zouden er niet meer terugkomen.

Gereisd met partner in september 2010

fANTASTISCH

bijl
13-9-2010

Goed hotel het was de 3e keer dat we er waren we hadden deze keer een mooi uitzicht op zee het is een schoon en fris hotel iedere dag schone handdoeken en badlakens en goed schoongemaakt het personeel is vriendelijk op een na een sjaggerein bij aankomst s,avonds in het hotel maar we konden hem al van de vorige keren de andere portiers zijn wel vriendelijk.Het is alleen jammer dat de bar al om 11 uur sluit en er geen entertainment meer is,je moet de gezelligheid buiten

het hotel zoeken maar dat is geen probleem leuke zaakjes zat.We gaan zeker nog een 4e keer.

Gereisd met partner in augustus 2010

Fijn hotel, ruime kamers (wij hadden Superior), wat slechter zwembad, maar dat is opgeknapt las ik al.

Heerlijk dicht bij het centrum van Puerto wat een avondje uit eten tot een genot maakt. Vriendelijk personeel en ze doen hun best om een oplossing te bieden als zich een probleem voordoet.

Gereisd met vrienden in oktober 2004

ideale ligging

eefje
8-3-2010

Een leuk, rustig hotel. De kamers zijn groot, met ons balkon uitzicht op de zee en het zwembad. De badkamer was wel goed, maar het gordijn van de douche hing niet heel sterk vast. Het zwembad was super! Lekkere temperatuur en de sfeer eromheen was prettig. Je kon er lekker wat drinken en eten. Het ontbijt was super geregeld! Heel vriendelijk personeel. Het avondeten, wat wij 1 keer hebben gedaan, was wat minder. Maar je kunt voor weinig geld lekker uit eten! Het bierplein (zoals wij dat noemen) ligt op looopafstand. Van daaruit kun je overal leuke restaurantjes vinden. Het strand is op loopafstand, dat was heerlijk! Je kunt vanuit deze plaats een safaritocht doen, dan ben je de hele dag eropuit en dat was zeer geslaagd. Ik vond het voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in januari 2010

Catastrofaal slecht avondeten.

annelies hes
25-12-2009

Hotel San Borodon is Charmant , vergane glory, maar met een verschrikkelijk slechte keuken en volledig Duits.

Alleen logies/ontbijt booken!

Gereisd met partner in december 2009

Is mij TE DUITS ingesteld

pw otter
19-10-2009

Je wordt in eerst in het Spaans en vervolgens in het Duits aangesproken. Engels wordt door het personeel nouwelijks gesproken (verstaan). Op de (sataliet?) TV zijn ongeveer alle duitse zenders te zien (in matige kwaliteit).

Gereisd met partner in oktober 2009

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel San Borondon in Puerto de la Cruz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel San Borondon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.