Hotel Puerto Palace

• Sauna

25 reviews over Hotel Puerto Palace

• 9Tom 't Lam29-08-2020

Erg genoten!

Heerlijk hotel. We waren er in coronatijd en overal werd netjes rekening mee gehouden. Tijdens het eten temperatuur meten en niet zelf opscheppen. Wel heerlijk kunnen eten iedere avond en ochtend, erg gevarieerd en iedere avond anders. Kamers zijn schoonen ruim en bedden liggen lekker. Badkamer met 2 wastafels, bad en douche. Airco op de kamer. Bij het zwembad hoefde je niet te haasten voor een bedje en deze stonden vaak 2 aan 2 met een parasolletje erbij. Ligging is iets minder, moet een stuk lopen voor centrum of strand, ongeveer een kwartier. Omdat wij een auto hadden gingen wr vanaf dag 3 met de auto, de parkeergelegenheid in zowel de stad als bij het hotel was goed, altijd plek, kon ook zijn omdat het nu in deze tijd minder druk was uiteraard. Iedere avond live entertainment met flamencodansers of een zanger met saxofoon, erg leuk. Lekkere cocktails, tussen 5 en 6 happy hour. Al met al een zeer goed hotel, met vriendelijke mensen!

Gereisd met partner in augustus 2020

• 2019
    9Jack Beers08-11-2019

Supermooi

Geweldig mooi hotel super ontbijt elke avond live muziek bijzonder aardige hulpvaardig personeel schone ruime kamers netjes 24 uurs receptie

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Jolanda Meijer18-07-2019

Fantastisch!

Geweldig hotel met bijzonder mooie tuin! Dit hotel heeft heel veel voordelen, wij zijn begin juli 2019 geweest: - 3 zwembaden en 2 jacuzzi's aanwezig - Geen handdoeken leggen bij het zwembad, heerlijk! - Kamers zijn ruim, modern ingericht met koelkast, - Ontbijttijden zijn ruim, je kan tot 10.30 uur ontbijten - Kamers worden dagelijks goed schoongemaakt, dagelijks wissel handdoeken - Ontbijt en diner zijn goed! voldoende keuze en met Live Cooking - Wij hebben een auto gehuurd, goede service, 1 telefoontje en je auto wordt gehaald en gebracht, voor 125 euro een VW Polo voor 7 dagen, Nadelen: -Hotel ligt niet vlakbij het centrum, circa kwartier lopen en is heel heuvelachtig. - In Puerto de la Cruz zijn geen zandstranden, wel zoutwaterbaden aanwezig bij de kust. - Regelmatig lichte bewolking, gezien de ligging t.o.v. vulkaan de Teide, als je meer zon wilt kan je beter voor Playa de las Americas kiezen of Costa Adeje.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Fam Alders05-07-2019

Heerlijk hotel

Het hotel is erg mooi, beetje jaren 80 maar zeer schoon en alles zit goed in de verf ,geen achterstallig onderhoud,schitterend zwembad, buffet in de ochtend en avond zeer uitgebreid kwaliteit is prima,omgeving is erg groen in tegenstelling tot het zuiden van Tenerife,het weer is wel wat meer bewolking en af en toe regen maar daardoor is het in puerto de la Cruz erg mooi,kortom een goed hotel met goed eten

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Vivianne17-05-2019

Onze lievelingsbestemming in Puerto de la Cruz .

Puerto de la Cruz is een mooie groene bestemming . Veel parken en een prettige zeeboulevard . Mooie wandeling ddor bossen op slechts enkele kilometers afstand . Alles goed bereikbaar met bus uit de stad .

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Frans Heikamp23-04-2019

superfijn hotel op gunstige ligging .

erg fijn en schoon hotel, goede keuken, veel keuze uit int.nat.keuken. prachtig zwembad, attent en aardig personeel,nette bediening. s avonds div. optredens met lifemuziek voor jong en oud.goede ligging dwz. overal dichtbij dus wandelen vanaf hotel naar strand of centrum is goed te doen. taxi-service bij /in hotel . Gewoon een prima plek voor een fijne vakantie en zeker betaalbaar.

Alleen gereisd in juni 2018

• 2018
    8Wim15-12-2018

Voor herhaling vatbaar !

Prima hotel, prima ontbijt en dinerbuffet. Zelfs in november zat het hotel nog bijna vol. Veel duitse gasten. Wij kwamen daar o.a. voor het streeploos bruinen op het dak met zwembad en whirlpool. Keurig nette voorziening. Voor ons een reden om daar nog eens terug tekomen. Wij troffen ook prachtig weer. In het zuiden schijnt het weer nog warmer te zijn maar met een huurauto is daar ook makkelijk te komen. Een aanrader !

Gereisd met partner in december 2018

• 7Jacob06-12-2018

Goed, beetje gedateerd, maar netjes, goed verzorgd

WiFi kan beter, verder niets op aan te merken

Gereisd met partner in december 2018

Geboekt bij neckermann
  • 7Joost11-09-2018

genieten

Ik heb samen met mijn vriendin 8 dagen in puerto palace mogen vertoeven. Een absolute aanrader voor Tenerife is het huren van een auto. Dit kan op een zeer betrouwbare manier in de lobby van het hotel. Tegen een voordelig tarief kregen we een betrouwbare auto waarmee we alle mooie plekken van het eiland hebben kunnen bezoeken. Garachico, Charco de la laja en playa jardin zijn wat minder bekende plekken die zeker de moeite waard zijn om te bezoeken. Daarnaast hebben we natuurlijk el teide beklommen en genoten van de palmbomen aan de voet van de berg, de naaldbomen net onder de bomengrens en het maanlandschap wat hierop volgt wanneer je dichter bij de top komt. Na elke lange dag het eiland ontdekken kom je terug in het hotel waar je vriendelijk gegroet wordt door het receptiepersoneel. bij terugkomst op de kamer is deze volledig onder handen genomen door de schoonmaaksters en kun je heerlijk genieten van je verblijf.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Mariët03-09-2018

Wij komen hier zeker terug!

Puerto Palace is een heerlijk hotel, alles is prima verzorgd en je merkt dat hier jaren van ervaring inzitten. Het personeel is erg vriendelijk, veel ouder personeel en er hangt een fijne werksfeer. De kamers zijn netjes, voldoende ruimte en kastruimte, nette ruime badkamer, goed werkende airco. Dit hotel is een echt familie hotel, maar zonder animatie. Wel zijn er 's avonds shows (muziek, goochelshow, dans), maar na 11.30 uur is het hier heerlijk stil... Het levendige leuke centrum van Puerto de la Cruz ligt op zo'n 10 min wandelen, ook de lava stranden liggen op zo'n 10 à 15 min. wandelen. Wij hebben geen minpuntje kunnen ontdekken. Puerto Palace is een aanrader voor een ieder die van een echt Spaans hotel houdt met veel faciliteiten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Hotel Puerto Palace info