Appartement Casablanca

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

41 reviews over Appartement Casablanca

• 2019
    9R.liu26-09-2019

Heerlijk.

Fijn appartement schoon en goed voorzien van alle gemakken. Wij hebben genoeg kuiten gym gehad vanwege de hoogteverschillen, maar heerlijk gewandeld in de prachtige omgeving. Niet veel strand maar je kunt wel heerlijk in de zee zwemmen als je de trappen af richting het strand loopt en dan voorbij het Lago Martianez ( zee zwembaden) wandelt daar kun je via trappen het water in, het strandje zelf bestaat uit kiezeltjes voordeel stuift niet. Met de bus (straat naar boven) kun je het eiland goed verkennen. Kleine supermarkt naast het hotel naar boven heeft een time tabel. En geeft je graag uitleg. Bijna elke avond wel entertainment in het bar gedeelte, daar waren wij blij mee na een dag wandelen gezelligheid "naast de deur".

Gereisd met partner in september 2019

• 8Peter Pollmann18-09-2019

Gewoon doen

Het noorden van Tenerife ( Puerto de la Cruz)is werkelijk schitterend om te verblijven. Prettige mensen en leuke gezellige terrasjes waar je voor een redelijke prijs kunt eten en drinken. Appartementen Casablanca is een aanrader schoon,goed onderhouden en zeer prettig personeel.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Rebecca18-08-2019

Super vakantie, top schoonmaak, komen toch terug!

Aankomst midden in de nacht. De portier super vriendelijk receptionist chagrijnige vent. Eenmaal op de kamer, extreem schoon! Volgende ochtend zagen wij dat wij n kamer met uitzicht op witte muur hadden. Geen uitzicht, meteen om nieuwe kamer gevraagd! Kon pas 3 dagen later! 3 dagen later kregen we in eerste instantie n verslechtering! Balkon 1x1. We kregen na veel gezeur een top kamer met een super groot balkon! Top kamer! Wederom Erg schoon! Zwembad is super overzichtelijk. Top badmeesters ook. Restaurantjes poco loco, tapas bar op de trap en Chinees om de hoek geweldig. Auto huren via receptie top. Echter geen garantie op plekje in de garage en dan mag je Hopen op n plekje in de buurt. Wij hebben echt n super vakantie gehad. Flamingo danseressen super leuk. Biertjes en wijntjes goedkoper bij de bar dan ijsjes. Zee zwembad bij de zee super heerlijk, zo’n fijne plek! Badlakens €20 borg per handdoek, en om de 2 dagen wisselen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Nicky08-08-2019

Mooi appartement, maar slecht eten en zwembad

Heel mooi en ruim appartement, met moderne badkamer en goed uitgeruste keuken. Wij hadden een groot balkon met zeezicht! Belangrijk om te weten is dat er GEEN airco beschikbaar is, alleen een ventilator aan het plafond. Ligging is op een heuvel, je bent binnen 5 min. bij de boulevard met leuke restaurantjes. De terugweg is een flinke klim met heel veel trappen omhoog, maar je kan voor €4 een taxi nemen. Het eten in het restaurant is erg slecht. Wij hadden inclusief ontbijt geboekt maar hebben er maar een enkele keer gebruik van gemaakt. Geen buffet, heel weinig keuze en niet lekker. Het personeel daar was onvriendelijk. Bij de receptie is het personeel wel heel behulpzaam. Het zwembad is erg klein voor de hoeveelheid gasten die er gebruik van willen maken. Er zijn overal kinderen die bommetjes doen, dus een stukje zwemmen gaat niet. Het is soms zoeken naar een bedje/parasol. Beter is om te zwemmen bij Lago Martianez (entree €5,50 pp).

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Harry07-08-2019

Leuk om een keer geweest te zijn

Aan de kamer ontbreekt niet netjes en schoon. Maar wel ontzettend gehorig. Het eten is matig.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Daphne05-08-2019

Voor de tweede keer en weer geen spijt!

Dit jaar zijn we voor de tweede keer naar Casablanca Apartments geweest en het is ons wederom goed bevallen. De kamers zijn goed en het is fijn dat er een nieuwe badkamer in zit. Zwembad was lekker maar is vooral ideaal voor mensen met kinderen. De ligging van het hotel is goed, er zijn leuke dingen op loop afstand zoals lago martianez. Echter voor ouders met kleine kinderen is het minder ideaal. Het is wel een stukje berg af lopen en later dus ook weer bergop. Niet echt lekker met een kinderwagen. Dichtsbijzijnde strand is een kiezelstrand. Als je een auto huurt is het zeker een enorme aanrader om eens naar playa el bollullo te gaan en daar heerlijk en uitgebreid te brunchen voor maar 15 euro per persoon. goedkoop en ontzettend lekker. Het auto huren is ook heel goed geregeld. Geef bij de receptie aan dat je een auto wil huren, kies een auto en de volgende dag staat hij klaar. Als klap op de vuurpijl is er ook nog inpandige parkeerplek

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8P04-08-2019

Dikke prima! Doen!!

Je kunt hier echt met een gerust hart naar toe. Alles klopt, heel vriendelijk personeel en schone kamers en centrale ligging. Idd trappen naar boulevard maar je kunt ook heuvel op en af lopen, is wat minder vermoeiend (loop je gelijk je sangria met tortilla eraf 😉), echt prima aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Jacqueline31-07-2019

Was een heel fijn appartement...mooi schoon. En mooie ligging met uitzicht op zee. Wel steile trappen om naar de boulevard te gaan...maar ach doe je gelijk wat aan je conditie. Er was bijna elke avond entertainment. Zwembad wel wat klein maar voor evrn verkoeling zoeken prima! Al met al een hele fijne vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Miranda08-07-2019

Verliefd op Casablanca en omgeving

We hebben zo genoten van het hotel en de omgeving dat we komende zomervakantie naar hetzelfde hotel gaan, wat we anders nooit doen. Dat zegt dus wel wat. Aan te raden boottocht dolfijnen spotten. Echt iets wat je nooit meer vergeet in de positieve zin. Fantastische golven en vissen kijken met snorkelen in de baai van de zee. Indrukwekkende omgeving

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Joke26-03-2019

We komen zeker terug!

Heerlijk appartementencomplex. Schone kamers en prima bedden. Wij hadden een rustige kamer gevraagd, niet te dicht bij het zwembad, en ook gekregen. We hadden een parkeerplaats onder het hotel voor de huurauto. Daar moesten we wel voor betalen, maar het was wel erg makkelijk. Ook is het lekker dichtbij het centrum van Puerto de la Cruz. Op loopafstand via een trap of even omlopen. Met de auto, en wandelend veel van de natuur gezien. Wat een prachtig eiland! Het heeft gewoon alles voor een perfecte vakantie. Dit was onze 2de keer hier, en zeker niet de laatste.

Gereisd met partner in maart 2019

Appartement Casablanca info