Appartement Casablanca

KinderhotelWeer vandaag14°9°
Appartement Casablanca
8,6

29 reviews over Appartement Casablanca in het Nederlands

Goed verblijf, erg leuk stadje!

R. M,
9-11-2018

Prima verblijf, ruime kamer, leuk zwembad (niet al te groot). Ligging op zich goed, wel erg stijl op de weg terug van boulevard / centrum, maar met taxi ben je voor 4 EUR zo terug bij het appartement.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heel erg prettig

Sophie,
9-11-2018

Het is fijn dat je in je appartement alles hebt wat je nodig hebt. Verder is er een zwembad, restaurant, bar en parkeergelegenheid. Strand, restaurants, bars, winkels en boulevard zijn op loopafstand. Neem een taxi en voor €3,40 zit je op het mooiste strand van Puerto de la Cruz. Op drie minuten lopen zit een busstation waarvandaan je naar de hoofdstad Santa Cruz kan. Weet wel dat je aan de noordkant van het eiland zit, waardoor het weer wisselvalliger is dan aan de zuidkant. Wel is hierdoor dit deel van het eiland heel erg mooi!

Gereisd met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Mooi ruim appartement maar minder weer

Linda,
18-8-2018

Mooi ruim appartement, aardig personeel, voordelig restaurant aanwezig.

De noordkant van het eiland heeft minder weer, veel bewolking. Geen service van touroperator. Je moest zelf maar bellen of appen om te weten wanneer je werd opgehaald.

Gereisd met vrienden in augustus 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Aanrader

Tamara,
16-8-2018

Ruim appartement met balkon. Goede inrichting, alles aanwezig. tv-afstandsbediening te verkrijgen bij receptie tegen borg.

5 dagen per week wordt de kamer prima schoongemaakt.

Gezellige live muziek, meer gericht op ouderen.

Receptie is zeer behulpzaam. Zelfs een Nederlandstalige dame aanwezig.

Zwembad helaas veel regels (geen ballen, zwembanden (alleen voor de allerkleinste)), waardoor kinderen wat minder vrij konden spelen. Desalniettemin hebben ze het leuk gehad. Kinderanimatie zit in een aparte ruimte, beetje verstopt. Spellen (veelal betaald) zijn gericht op iets oudere kinderen. Klein stukje ingericht voor t/m 5 jaar. Jammer dat er geen kinderanimatie buiten is, zeker met goed weer.

Centrum, zee/strand (zwart zand) is te bereiken via een trappenpad of steile weg. Moet dus wel goed ter been zijn. Veel leuke winkels en restaurantjes.

We hadden auto gehuurd. Dit is zeker aan te raden als je iets wilt zien.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Zeer goede accommodatie, 1 om te onthouden!

vdPloeg,
18-7-2018

Zeer fijne ontvangst van de receptioniste, ondanks de late aankomst. De receptie is zeer welwillend om te kijken naar welke mogelijkheden er zijn t.a.v. bezienswaardigheden, wandelingen, supermarkten etc.

Tips:

La Laguna (Unesco erfgoed)

Santa Cruz ( met de bus, lijn 103 vanaf straat 'boven' hotel)

Wandeling vanaf uitkijkpunt Los Realejos ( mirador de Langet), navragen bij receptie.

Gereisd met partner in juli 2018

Echt een aanrader

Truce Klabbers,
20-5-2018

Ruim appartement met balkon, gelukkig aan de buitenzijde, dus uitkijk op zee. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De schoonmaak is ook prima, handdoeken worden snel vervangen en ze maken ook kunstige dingen van doeken. Er is s'avonds live muziek en 3 maal per week Happy Hour: 2 drankjes halen, 1 betalen, echt iets voor ons Hollanders. Een minpunt was het ontbijt, dit is a la cárte en is niet zo uitgebreid. Dinér hebben we in Puerto de la Cruz gedaan er zijn eetgelegenheden genoeg. In de buurt zit een geweldig Chinees restaurant: Sjanghai en in de stad is La Casona een aanrader! Je moet ook wel goed ter been zijn om naar de stad te komen, moet je verschillende trappen afdalen en ook weer omhoog. We hadden ook een auto gehuurd en natuurlijk de berg Teide bezocht en leuke vissersdorpjes bezocht zoals: San Juan de La Rambla en Garachico. We hadden een onvergetelijke vakantie beleefd!

Gereisd met partner in mei 2018

mooi ruim appartement (3 kamer), verwarmd zwembad

Fam Theusink,
13-5-2018

prachtig en ruim appartement, met een ruim balkon (en nog een kleiner balkon aan de andere kant). Op loopafstand van de zee / boulevard van puerto de la cruz. Het zwembad is verwarmd, wat in april erg fijn is. Er wordt 5 dagen per week schoongemaakt. Uitstekende prijs / kwaliteit verhouding. Nederlands sprekende dame bij de receptie

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Top, schoon en lief personeel.

Ilse,
10-5-2018

Super schoon en lief personeel. In het zwembad helaas heel veel regels, waardoor onze kinderen niet echt lekker vrij konden spelen. Appartement groot en schoon, maar erg oud. Volgens mij zijn sommige kamers al opgeknapt. Je krijgt veel, voor relatief leuke prijs. Rustig en echt ontspannen daar gezeten. Voor kinderen helaas geen animatie in de meivakantie, was erg gericht op oude mensen en optredens gericht op oudere.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Prachtig appartement

Marloes
14-7-2016

Dachten een studio te krijgen, maar in werkelijkheid is het een mooi appartement met bar en alles erop en eraan. Wij zijn er op dit moment en dit heeft onze verwachtingen overtroffen. Erg schoon en veel ziet er goed verzorgd uit. Ook de receptie is erg vriendelijk met een Nederlands sprekende dame.

Gereisd met partner in juli 2016

Na een aantal jaren weer terug geweest.

Ruim appartement, met goede inrichting. Tot een tafelkleedje toe ( leuk idee) Belangrijker een kluisje is te huur, zit op de kamer.

Ventilator op de slaapkamer.

Vriendelijk personeel, meeste werken er al leen lange tijd.

In nabijheid, bushaltes en supermarkt.

Ligging, hooggelegen, steile klim via een weg of trappen!

Gereisd met partner in juli 2013

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casablanca in Puerto de la Cruz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casablanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.