Appartement Vista Sur

Appartement
Hotel aan zeeWeer vandaag23°16°
Appartement Vista Sur

Wat vakantiegangers zeggen

Zonliefhebbers zitten goed bij Vista Sur Tenerife. Vakantiegangers omschrijven dit als de ideale bestemming om van de Spaanse temperaturen te genieten. Aan een van de langste stranden, Las Vistas, geniet je van een verkoelend drankje. Of ontspan aan de rand van het zwembad van Vista Sur. Overnachten doe je in een appartement, een keer wat anders dan die standaard hotelkamer. Al schrijft Geertje dat de appartementen wel wat gehorig zijn: ‘Wel hoorden we elke ochtend rond 7 uur de luiken van onderliggende eettenten opengaan en werden de stoelen en tafels verschoven.’ Benieuwd of dit verblijf iets voor jou is? Lees met ons mee.

Overnachten bij Vista Sur Tenerife doe je in een schoon, maar eenvoudig appartement. Reviewer Will is enorm enthousiast over het grote balkon waar je nog verder kunt genieten van de zon. Ook Wendy is enthousiast over het appartement: ‘Uitstekende locatie! 3 kamer appartement met zeezicht beschikt over mega groot balkon en prachtig uitzicht. Het mag echter wel gemoderniseerd worden. Alles wordt netjes schoon gehouden’. De appartementen hebben allemaal een eigen keuken waardoor je de deur niet uit hoeft om te eten.

Ontspannen doe je op een ligbedje aan het zwembad of in het solarium. Volgens jullie is het zwembad wel aan de kleine kant, waardoor veel van jullie liever de hele dag op het strand verblijven. Binnen een paar passen sta je met je voeten in het zand en maak je hier een verkoelende duik. Drie keer per week kun je je handdoeken wisselen bij de handdoekenservice van Vista Sur Tenerife.

Ben je een dagje met een huurauto op pad geweest, dan parkeer je deze gratis op de parkeerplaatsen van Vista Sur Tenerife. Stuur je graag jaloersmakende foto’s naar vrienden en familie? Let dan wel op dat het internet niet altijd even goed werkt. Volgens jullie werkt deze alleen bij de receptie van Vista Sur.

Ligging

Een dagje strand? Binnen een paar stappen maak je een verkoelende duik in zee. Of loop door naar de boulevard van Los Cristianos en struin langs de gezellige winkeltjes. In de oude haven kijk je hoe de vissers nog elke dag verse vis binnen halen en geniet je van de mooie boten. Of maak zelf een tochtje met de boot naar een van de andere Canarische eilanden.

Zin in een dagje weg, dan mag je volgens Roan de excursie Teide by night zeker niet missen tijdens je vakantie. Geen zin om te koken? Een hapje eten buiten de deur doe je volgens reviewer Both bij El Ambiente in het straatje naast Vista Sur Tenerife: ‘Hier kun je heerlijk eten bij een Nederlands stel. Van varkenshaaspuntjes in champignonsaus tot kipsaté. Lekker Nederlands kostje met heerlijke salade.’ Het Siam Park is leuk voor alle leeftijden. Both schrijft hierover: ‘Ook wil ik het SIAM park aanraden. Een fantastisch waterpark waar je niet alleen heen hoeft voor de waterglijbanen, maar ook heerlijk kunt genieten van de aankleding van het park, heel mooi! Gericht op de Oosterse cultuur.’

123 reviews over Appartement Vista Sur in het Nederlands

fantastisch

Corina Sas,
29-9-2018

Wel veel trappen, naar het strand, in het appartement.

Gereisd met vrienden in maart 2018

Fantastisch appartement in Vista SUR Tenerife

Wil de Boer,
12-9-2018

Zeer ruim 3 kamer appartement, gelegen bij het winkelcentrum van Vista SUR. Winkels, restaurants en strand allemaal op een loopafstand van ca 30m. Prima onderhouden en schoon appartement, met mega groot balkon (ca 100 m2)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastisch!

Monique,
4-9-2018

Een ontzettend groot en schoon apartement die heel gunstig ligt. Vlak bij het strand en heel veel winkels. Een heerlijke tijd gehad daar. Aanrader is om een auto te huren en het eiland te verkennen.

M. Rodink,
25-8-2018

Schoon en mooi groot appartement. Gunstig gelegen en direct aan het strand.

Prima appartement door ligging

Wendy,
23-8-2018

Uitstekende locatie! 3 kamer appartement met zeezicht beschikt over mega groot balkon en prachtig uitzicht. Het mag echter wel gemoderniseerd worden. Alles wordt netjes schoon gehouden. Let wel mogelijkheid om te douche op dag vertrek betekent douche bij het zwembad.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We hadden een appartement met een prachtig uitzicht op strand en zee. Daar hadden we ook voor geboekt. Fijn om te krijgen waarvoor je hebt geboekt. Het appartement was ruim, netjes, schoon en gedateerd. Wel elke ochtend rond 7 uur hoorden we de luiken van onderliggende eettenten opengaan en werden de stoelen en tafels verschoven. Het zijn geluiden passende bij de omgeving. Maar de de overlast is er wel degelijk. Kan me voorstellen dat je minder overlast ervaart wanneer je boven een parfumerie logeert. We hebben gevraagd of we een verdieping hoger een kamer konden krijgen ivm de overlast. Maar ze gaven aan overboekt te zijn. 3 dagen geen internet gehad, kwam dit melden en kreeg het antwoord dat het 16 uur was en ze hier niets meer aan konden doen. Vervolgens duurde het nog 2 dagen voor het euvel was verholpen. Overigens er was wel WiFi bij de receptie. We hebben genoten van het prachtige uitzicht, veel restaurantjes in de buurt.

Gereisd met partner in juni 2018

Heerlijk relaxt

T.,
1-3-2018

Appartement aan het strand. Kleinschalig. Zeezicht.

Gereisd met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig appartement

Henk,
27-1-2018

Nooit geen problemen zijn 24 uur beschikbaar

Gereisd met partner in augustus 2017

Super

Dana,
9-9-2017

Vista Sur is echt een aanrader! De medewerkers zijn heel vriendelijk, het appartament is netjes en schoon en de locatie is ideaal. Wij keken uit op een leuke binnenplaats en hadden een ruim balkon met twee ligbedden en een zitje. Zwembad is aan de kleine kant, maar dat maakt niks uit met een zee voor de deur. De kamers zijn ruim. De locatie was erg leuk met de winkeltjes onder het appartement en de boulevard! Vista sur is zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in augustus 2017

Prima accomodatie

Leo van Doorn,
9-7-2017

Net appartementencomplex op een schitterende locatie direct aan het strand. Zeer vriendelijke receptie, erg behulpzaam. Kamers eenvoudig maar netjes en goed schoon gehouden. Onze kamer met zeezicht had een enorm balkon met zelfs ligbedden. WiFi is erg goed. Gezellig complex met winkeltjes en restaurantjes eronder en van alles direct in de buurt. Erg klein zwembad maar wat ons betreft geen probleem, de oceaan is direct voor de deur.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaHammam
  • Wellness behandelingenSchoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vista Sur in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vista Sur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.