Géén boekingskosten

Boek met Zoover

25 Reviews over Udalla Park

• 9Larissa31-01-2022

Super voor deze prijs

Hotel ligt op een perfecte plek, zowel dicht bij Playa de las Americas als Los Chritianos. Paar minuten lopen vanaf het strand. Personeel is onwijs vriendelijk en behulpzaam. Kamer werd iedere dag schoon gemaakt. Kamer is niet heel groot, maar verder prima te doen.

• 9Antoinette09-03-2018

voor herhaling vatbaar!

Wij zijn dik tevreden over de studio voor 2 personen, klein maar met een goede indeling. We misten de zon op ons balkon en een theepot en koffiezetapparaat in de keuken, waterkoker was er wel, als je koffie of thee wil zetten. Schoonmaak en schone handdoeken iedere dag behalve zondag, heel fijn en het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam! Prijs/kwaliteitsverhouding: een prima studio voor 2 personen!

• 7Marianne Tiemens11-12-2016

Centraal gelegen eenvoudig apartementencomplex

Eenvoudig ingericht. Keukeninrichting precies voor 2 personen. Op tijd boeken scheelt erg veel geld. Wifi gratis in lobby. Op derde etage aan de voorkant heb je ook nog dakterras. Op 4de etage achterkant eender. Achterkant is rustig. Voorkant is levendiger. Zit aan grote straat. Ontbijt te duur. 10 euro pppd.

• 8A. Knol07-10-2012

Heel goed bevallen

Wij (65+) hebben een heerlijke week gehad. De badkamers zijn nieuw, de kamers zijn ruim. Alles is goed schoon. Het ontbijt is goed verzorgd. Het is een rustig complex, dus geen lawaai van de omgeving. Nadeel is dat er geen airco is, want het was deze week heel erg warm.

• 2pwderks02-06-2011

tegenvaller

udalla park is mooier op de foto's dan on werkelijkheid,badkamer was schoon, bedden waren oud,keuken levens gevaarlijk, aanrechtblad lag los wanneer men kastdeurtje open maakte valt het blad naar beneden, vrij gehorig

• 4S. Bout16-02-2010

NIET DOEN

Wij hebben noodgedwongen 1 nacht moeten overnachten in dit aparthotel. De "schoongemaakte" kamer die wij kregen was smerig alle soorten haren lagen in de badkamer, het slaapdeel en het woondeel. De bedden stonden uit elkaar en waren slecht (de veren hoorde je springen). De kamer was erg donker. De keukeninrichting slecht. De handdoeken stonken naar wasgoed dat na het wassen niet snel genoeg gedroogd is. De televisie werkte op muntjes. Tot slot was het een vreselijke herrie gedurende de hele nacht. Wat mij betreft gewoon niet doen!

• 7melanie27-10-2009

wij zijn net terug van 2 weken Tenerife en hebben het heel erg leuk gehad. Het appartement dat wij hadden was goed voor 2 personen. Wel warm als we van het strand kwamen maar even de deuren tegen elkaar open en dat was opgelost. Nooit last gehad van koud water tijdens douchen. Bedden goed, kastruimte voor je kleding. Kluisje moet je huren. Zelf eten koken in het appartement is lastig (maar zou ook zelf nooit koken tijdens vakantie), 2 gaspitten en van het bestek slechts alles 2 exemplaren. Ijskast was goed, dus over het appartement geen klachten. Wij hebben ontzettend lekker en goed gegeten (en voor NL begrippen goedkoop) bij Meson Castellano (overkant appartement), bij Mamma Rosa (bij plaza Colon) erg goed, en meerdere restaurants parallel aan de boulevard. Siam Park erg leuk om een dag naar toe te gaan. Evenals auto huren richting Teide (auto voor 10 dagen 160 euro, bij OrCar). Snorkelen met schildpadden ook een aanrader. Wij komen zeker een keer terug op Tenerife!

• 10Janusz04-06-2009

immer wiede

also ich kann mich den kritiken garnicht anschließen. Ich war bestimmt 7,8 mal dort.Ich war so begeister das ich bestimmt wieder dort hin fahren werde.Der Service war klasse,an der Rezeption,vor allem [],[] und Die Zimmer wurden jeden Tag gereinigt ausser Sonntag.Jeden Tag neue Bettwäsche und neue Handtücher.Animation mit DJ [*] einfach Super. Dieses Hotel kann ich jedem nur ans Herz legen. Liebe Grüße an das ganze Hotelteam

Janusz

• 7M.Bockstael11-03-2009

Prima!

Wij hadden een gerenoveerde kamer met mooie badkamer en dakterrasje, op de derde etage. De ligging is uitstekend, waarheen je ook gaat, je zit centraal, maar s'nachts was het lekker rustig.Toen we geen warm water hadden waren de monteurs er binnen een paar minuten, sneller kan echt niet. Handig is ook dat er een supermarkt (3 zelfs) direkt in de buurt zitten, en een superrestaurant , 'Meson Castellani 'aan de overkant van de straat (daar kwamen ze van ver naar toe).Meer restaurantjes zijn er in de direkte omgeving ook zeker.De boulevard is een paar minuten lopen. Wij hebben het hier goed naar ons zin gehad!

• 4M. Linnenbank18-09-2008

Ik kom hier niet meer!

De kamers zijn wel gerenoveerd, maar gedeeltelijk. De badkamer is prachtig, maar het warm water is er soms niet. Het woon verblijf is niet gezellig ingericht! De bedden zijn te hard en het hotel zelf is niet gerenoveerd, alles is oud. Na 1 dag slapen zijn we hier weggegaan.

Aparthotel Udalla Park info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar