Hotel aan zee, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag26°19°
8,9

Wat vakantiegangers zeggen

Op all-inclusive vakantie naar de zon zonder kinderen? Tigotan Lovers & Friends is een Adult Only hotel. Dit is een plek waar je de ideale combinatie vindt tussen rust en to do’s. Zonnen aan het zwembad of juist deelnemen aan een activiteit? Het is aan jou. Een deel van het personeel in Hotel Tigotan spreekt Nederlands, wel zo handig.

Vind je vers en gezond eten belangrijk? Dan zit je goed in Hotel Tigotan. Je wordt hier al wakker met genoeg vitamientjes, want bij het uitgebreide ontbijtbuffet vind je veel vers gesneden fruit. Tijdens het diner wordt er veel aan live-cooking gedaan en dat zorgt voor verse gerechten. José de la Piedra schrijft hierover: ‘De maaltijden worden tot kwalitatief grote hoogte gebracht door de koks die ter plekke vis en vleesgerechten braden.’ In het restaurant geldt geen dresscode en dat vinden niet alle vakantiegangers even prettig.

Tigotan Lovers & Friends is een hotel voor volwassenen, maar dat betekent niet dat er geen animatie is. Je kunt samen met je partner, vrienden of alleen deelnemen aan leuke to do’s die hier op het programma staan. Wat dacht je van zelf sangria maken? ‘s Avonds is er standaard live-muziek en zo nu en dan kun je meedoen aan een kaartspel. Erg fijn is dat de animatie hier niet opdringerig is. Lig je liever even rustig aan het zwembad? Dan kan dat dus ook. Er zijn verschillende zwembaden en bubbelbaden. Een van de zwembaden is een infinity pool op het dakterras. Wedden dat je je hier wel een middagje vermaakt?

Opvallend is dat veel van jullie al jaren naar dit hotel gaan. Na al die jaren weet je natuurlijk in welke kamer je het liefst verblijft. Wanneer je graag wilt overnachten in een kamer naar keuze dan moet je wel een toeslag betalen. Dit was eerder nog niet het geval. De hotelkamers in Tigotan Lovers & Friends zijn verder prima, al zijn ze een beetje gedateerd.

Ligging

Hotel Tigotan is super centraal gelegen. Binnen 10 minuten wandel je naar de stranden en het levendige uitgaansgebied. Tip: er zijn meerdere stranden in de buurt van het hotel en deze kun je allemaal te voet bereiken. Strandhoppen, maar dan zonder auto? Dat is een top idee!

Op Tenerife is het vrijwel altijd lekker weer. Wil je het liefst de hele dag van de zon genieten, maar toch wat doen? Het huren van een (elektrische) fiets is echt een aanrader. Zo ontdek je het eiland, maar kun je toch van het zonnetje genieten. Ben je nog niet uitgekeken? Jannah deelt een tip: ‘Het personeel aan de receptie was Nederlands en hielp ons heel goed. Ze zochten naar leuke dingen om te doen en we hebben een mooie wandeling kunnen maken langs een waterval, ook deden we aantal excursies die door het hotel zelf heel goed worden georganiseerd.’

Klaar voor jouw adult only vakantie in Hotel Titogan? Nodig je vrienden of partner uit en vertrek!

We hebben een aantal aanbieders voor Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas voor je op een rij gezet:

Tjingo

776 reviews over Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas in het Nederlands

Heerlijk genoten, fantastische service en hotel.

Janneke
10-9-2019

9 dagen mogen vertoeven in dit mooie hotel. Mijn vriend en ik verbleven in de Romance smart room, incl. Jacuzzi, regendouche, 2 wastafels, minibar, balkon met uitzicht op het zwembad. Elke dag werd onze kamer schoongemaakt en het bed werd opgemaakt. Ook kregen wij onze zwem-handdoeken er bij. Alles is super schoon. Het ontbijt in het hotel is super, genoeg keus. Ook bij het diner was het eten goed, veel keus wel een walking diner. Ook veel animatie overdag rondom het zwembad, elke dag wat anders dus voor iedereen wat wils! Vanaf het Hotel is het 5/10 min. Lopen naar het centrum van Playa de las Americas en ook 5/10 min. Naar de prachtige boulevard met allemaal leuke eet-tentjes. Wanneer wij een andere plaats wilde bezoeken namen wij de taxi, waar je max. 10eu voor betaald. Wij hebben genoten! Kortom; dit hotel is echt een aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Quality Department, Calidad, 16-9-2019

Lieve Janneke,

Allereerst willen we u bedanken voor uw geweldige feedback over Tigotan Lovers & Friends op de Zoover website. We zijn blij te horen dat u beiden zo genoten heeft van uw verblijf bij ons.

Zoals u al zei, onze kamers zijn zeer ruim en bieden alles wat onze gasten nodig hebben tijdens hun verblijf. Ook zijn we blij dat u ze vlekkeloos en goed onderhouden heeft gevonden.

Wat ons gastronomisch aanbod betreft, waren de chef-koks van ons team blij te weten dat vooral het gevarieerde en verse ontbijt en de diverse thema-avonden uw verwachtingen overtroffen.

Het is een genoegen om te weten dat u genoten heeft van zowel het vermaak in het hotel als van de nabije omgeving; het hotel is zeker perfect gelegen voor diegenen die willen genieten van het nachtleven en de vrije tijd die Las Amércias te bieden heeft!

Al met al hopen we dat u snel weer terug bent voor een fantastische vakantie in hotel Tigotan.

Fijn hotel

Linda
18-8-2019

Fijn hotel, personeel is allemaal erg vriendelijk. Bij aankomst hadden we een kamer met slecht uitzicht, terwijl we echt heel vroeg geboekt hadden en er veel voor betaald hadden.Kon zonder moeite gewisseld worden. Helaas op deze kamer lekkage, werd meteen verholpen. Kamers zijn wel wat gedateerd en erg gehorig. De directeur liep elke dag door het hotel en kwam vragen of er nog verbeterpunten waren, erg netjes. Kamers worden volgend jaar gerenoveerd. Wordt wel echt goed schoongemaakt. Animatie ook prima, ze stralen veel energie uit. Ontbijt en avondeten erg goed! Veel keus en eten was goed op temperatuur. Worden ook veel dingen vers bereid. Ook fijne muziek tijdens het eten. Elke morgen genoeg plek bij de bedjes, zelfs als je iets later kwam. Ligging is ook erg goed! Naast en tegenover het hotel zit een pad, waardoor je snel bij de cafés en winkels bent. Kortom, goede vakantie gehad! Raar dit hotel zeker aan.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019
Quality Department, Calidad, 31-8-2019

Lieve Linda,

Hartelijk dank voor het schrijven over Zoover voor uw geweldige ervaring in ons hotel Tigotan.

Het is goed om te weten dat u hebt gemerkt dat onze kamers en de totale hotelruimten perfect schoon zijn. Onze medewerkers doen er alles aan om het hele gebied vlekkeloos te houden.

Dank u ook voor het praten over de animatie, want ons animatieteam werkt elke dag onvermoeibaar om elke gast te laten genieten van hun verblijf. We zijn erg blij te weten dat u hun stralingsenergie heeft ontvangen!

Het is erg aardig van u om het voedselaanbod in ons restaurantbuffet in de kijker te zetten. In ons hotel hebben we ook het restaurant a la carte Santa Rosa Grill en in ons beide restaurant serveren we altijd verschillende soorten voedsel met de beste kwaliteit.

Tot slot betreuren wij het dat u niet direct een kamer met het beste uitzicht heeft ontvangen, maar wij stellen het zeer op prijs dat u naar onze receptie komt, zodat wij u kunnen helpen om een passende oplossing te vinden. Het maakt ons ook erg trots om te weten dat als er problemen waren, deze onmiddellijk werden opgelost.

Het is een echte eer dat u ons hotel Tigotan als uw vakantiebestemming heeft gekozen. We hopen dat u snel weer bij ons terugkomt!

Droomhotel

Caitlin van Spaandonk
16-8-2019

Geweldige vakantie gehad! Super personeel. Nadat onze reisorganisatie een fout had gemaakt met onze kamer, is dit fijnloos door tigotan opgelost. Het eten is overheerlijk, elke dag veel keus. Alles word vers bereid. Ze maken elke dag je kamer van top tot teen schoon. Het geld wat je er voor neerlegt haal je er dubbel en dik uit! En het allerbeste, er zijn geen kinderen toegestaan!! Echt een top hotel!!

Quality Department, Calidad, 30-8-2019

Beste Caitlin van Spaandonk,

Hartelijk dank voor uw open en vriendelijke woorden over Tigotan Lovers & Friends! Wij stellen het zeer op prijs dat u een deel van uw tijd heeft gebruikt om uw ervaring op Zoover met ons te delen.

Het is voor ons allemaal een genoegen om te weten dat u zo'n fantastisch verblijf bij ons heeft gehad, we zijn blij om te horen dat de inspanningen van onze medewerkers hebben bijgedragen aan een prettige vakantie.

De chef-koks waren blij te weten dat vooral de gevarieerde en verse maaltijden aan uw verwachtingen voldeden, evenals de schoonmaaknormen en de prijs-kwaliteitverhouding.

Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen in ons hotel Tigotan!

Erg goed hotel

Henk
11-8-2019

Goed hotel met behulpzaam personeel, mooie schone kamers. Lekker eten, elke dag veel variatie.

Gereisd Met partner in augustus 2019
Quality Department, Calidad, 19-8-2019

Beste Henk,

Hartelijk dank voor het kiezen van Tigotan Lovers & Friends als vakantiebestemming en voor het delen van uw mening hier in Zoover.

We zijn blij te weten dat uw vakantie een succes was; we zijn zo tevreden te weten dat alles naar uw zin was!

Het zal een genoegen zijn om u binnenkort weer terug te mogen verwelkomen in onze Tigotan.

J Plat
9-8-2019

De animatie was fantastisch , door Rasvau,Aua,Miguelen Katriu, je werd zeer vriendelijk geholpen bij de receptie . Het eten s,morgens en s,avonds was zeer uitgebreid. Al het bedienend personeel was zeer vriendelijk vanaf de obers tot de schoonmaaksters. Ja alleen de handdoeken op de ligbedden s,morgens blijft een probleem. Een aanrader.

Quality Department, Calidad, Mon Aug 19 2019 15:47:35 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste J Plat,

Graag willen wij u bedanken voor het delen van uw geweldige ervaring in onze Tigotan met ons op Zoover.

Bedankt voor het benadrukken van het harde werk van onze medewerkers; zoals u al zei, ons onthaalteam, wachtend personeel, schoonmaak en animatie, ze streven er allemaal naar om u elke dag een heerlijke vakantie te bieden.

Wat betreft de situatie van de ligbedden, hebben we een speciale zonnebedsituatie in ons hotel, zodat het zwembadpersoneel de handdoeken uit de ligstoelen haalt die voor een bepaalde tijd niet gebruikt worden, zodat elke gast de kans heeft om op een comfortabele zonnebank te liggen.

Tot slot hopen we dat u snel terugkeert naar ons hotel en danken we u voor het aanbevelen van onze Tigotan aan andere gebruikers!

Rene en Desiree
3-8-2019

1 woord te gek. voor de 4x in dit super hotel. bij aankomst een glaasje champagne. Miguel een super vriendelijke receptie de dames ook .helaas de kamers mogen iets gerenoveerd worden .teminste die van ons . badkamer mooi maar onhandig in gedeeld .mooie wastafel vernieuwd.maar bad klein en krap. In de eetzaal ontbreekt het aan niets voor ieder wat wils. David Lucia konden ons meteen terug na al die jaren .en dan onze Joselo .jij bent top .en dan het animatie team 👍 .faomparty. iedrre dag een show .top . voor de rest hebben wij weer ontzettend genoten .op naar volgend jaar 🏆

Quality Department, Calidad, 8-8-2019

Beste Rene en Desiree,

Van het hele team van Tigotan willen we u bedanken voor uw geweldige commentaar op Zoover.

Dank u ook voor het vermelden van hoe tevreden u was over onze medewerkers. Het betekent veel voor hen allemaal, omdat ze altijd proberen om elke wens van onze gasten in vervulling te laten gaan door dag na dag een uitstekende service te bieden. Wij zullen uw vriendelijke opmerkingen zeker aan hen doorgeven, want dat is de beste beloning!

We zijn echter bedroefd te lezen dat u vond dat de kamers gerenoveerd moesten worden. Uw mening is belangrijk voor ons, daarom zullen wij deze in overweging nemen voor verdere verbeteringen.

Al met al hopen we u binnenkort weer terug te mogen verwelkomen in Tigotan voor een nieuwe fantastische ervaring.

Met vriendelijke groeten.

Fantastisch, gastvrij en schoon hotel

De jong
3-8-2019

Het is een zeer goed hotel, waar de gast echt gast is. Na mijn ongeluk op tenerife hebben ze van de receptie Miquel, Jolanda en al hun andere COLLEGA'S ons de zorg uit handen willen nemen. Zeer gast vrij en elke dag heerlijk eten. ZEER RUIME keus. Zo wel het Ontbijt als de warme maaltijd. Je komt hier niks te kort. Een schoon vriendelijk en mooi hotel.

Quality Department, Calidad, 19-8-2019

Beste De jong,

Bedankt voor het achterlaten van een fantastische recensie over Zoover en voor het kiezen van onze Tigotan als vakantiebestemming.

We hopen dat uw ongeval op Tenerife slechts een schrikbeeld was en dat u van uw verblijf hier heeft kunnen genieten; we zijn erg blij dat onze medewerkers voor u hebben gezorgd zoals u dat verdient.

Wat ons culinaire aanbod betreft, waren de chef-koks blij te weten dat vooral het gevarieerde en verse eten en de diverse thema-avonden uw verwachtingen overtroffen.

Wij hopen u snel weer terug te mogen verwelkomen zodat u een feilloos verblijf in onze Tigotan kunt hebben!

Geweldig

Ingrid
1-8-2019

Een super mooi en goed hotel. Heerlijk eten en goede service. Bij de receptie wordt er nederlands gesproken Geen vraag is te gek. Wij hadden zelf een aangepaste kamer en die was prima voorzien van aanpassingen. Het is een hotel alleen voor volwassenen.

Quality Department, Calidad, Thu Aug 08 2019 15:27:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lieve Ingrid,

Wij stellen uw prachtige commentaar over onze Tigotan op Zoover zeer op prijs.

Al onze kamers zijn ruim en we zijn blij dat u uw zonnige aangepaste kamer met de volledig uitgeruste badkamer mooi vond. Daarnaast is het een genoegen om te weten hoe goed u ons eten en personeel waardeert. Het is een grote motivatie voor ons, omdat elk lid van ons personeel dag na dag zijn best doet voor de gasten.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring met ons en we hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in onze Tigotan.

Voor herhaling vatbaar

Esmee
21-7-2019

Het hotel is mooi gelegen met de boulevard en winkels op loopafstand. Het personeel van het hotel is erg vriendelijk en behulpzaam. De schoonmaak wordt in heel het hotel goed verzorgd. Het eten is erg gevarieerd en van goede kwaliteit. Daarnaast is de animatie ook gevarieerd en vermakelijk voor verschillende leeftijden. Het hotel neemt ook maatregels voor het 'handdoekje leggen'. Ik zal hier zeker een keer terugkomen voor de goede verzorging en de perfecte locatie. Het enige (hele kleine) minpunt is dat er geen airco in de lobby is waardoor het er benauwd is.

Quality Department, Calidad, 26-7-2019

Beste Esmee,

Hartelijk dank voor het delen van uw fantastische ervaring in onze Tigotan met ons op TripAdvisor.

Het is geweldig om te weten dat je onze locatie net zo leuk vond als wij. Ons hotel is gelegen in de mooie omgeving Playa de Las Américas, dicht bij vele toeristische faciliteiten zoals restaurants, winkelcentra en het strand, maar tegelijkertijd, weg van de drukste gebieden van de stad. Door in Tigotan te verblijven, kunnen onze klanten zich ontspannen maar tegelijkertijd alles vinden wat ze nodig hebben op loopafstand.

Wij zullen onze medewerkers informeren hoe tevreden u was over de geleverde service. Ze streven allemaal naar beoordelingen zoals de uwe.

We zijn ook blij om te lezen over uw tevredenheid met ons voedselaanbod en ons entertainmentprogramma.

Tegelijkertijd nemen we goede nota van uw suggestie om een airconditioner in de lobby te plaatsen. De mening van onze gasten is erg belangrijk voor ons en daarom willen we u bedanken voor het delen van deze opmerking om ons te helpen onze service te verbeteren.

Tot slot zijn we erg blij te horen dat u graag terug wilt komen naar onze Tigotan. We kijken er naar uit om u weer een heerlijke vakantie aan te bieden.

Gewoon fantastisch .

Dhr Verbinnen
3-7-2019

Dit hotel is goed gelegen in Playa de las Americas. Mooie grote kamers. Zeer vriendelijk personeel en een dikke pluim voor de directeur van het hotel. Het eten is lekker en van goede kwaliteit en er is voldoende variatie. De mogelijkheid bestaat erin om steeds buiten te kunnen eten en de heren kunnen met een geklede short aan tafel wat ik persoonlijk fantastisch vind. Het animatieteam krijgt ook een dikke plus achter hun naam.

Quality Department, Calidad, Mon Jul 08 2019 16:05:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Dhr Verbinnen,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om Tigotan op Zoover te bekijken en voor het benadrukken van een aantal van onze sterke punten, zoals onze uitstekende locatie of onze vriendelijke en professionele medewerkers.

Het is fantastisch dat u de toegewezen kamer mooi vond. Al onze kamers zijn ruim en bieden alles wat onze gasten tijdens hun verblijf nodig hebben, inclusief een volledig uitgeruste badkamer.

We zijn ook blij te weten dat onze voedselkeuze perfect voor u was: we bieden altijd de beste producten en de meest gevarieerde selectie van gerechten in onze maaltijden, zodat elke klant tevreden kan zijn.

Tot slot hopen we dat dit slechts het eerste van vele bezoeken aan Tigotan was en dat we u snel weer terug kunnen verwelkomen in ons hotel!

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas