Hotel Spring Vulcanosterstersterster

• Aan zee
  • Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

Spring Hotel Vulcano is een plek waar je tot rust komt. Toch ligt dit hotel ook erg centraal. Het hotel is helemaal gerenoveerd en is nu modern en mooi. Je komt binnen in een prachtige hal met fonteinen en planten. Reviewers schrijven dat dit plekje vooral geschikt is voor volwassenen, kinderen kom je hier nauwelijks tegen. Er is dan ook geen animatie. Benieuwd of Vulcano Hotel Tenerife iets voor jou is? Lees met ons mee.

Vakantiegangers zijn erg enthousiast over het eten in Vulcano Hotel Tenerife. Het ontbijt is al top en de keuze is reuze. Word je graag wakker met een gebakken ei? Deze wordt door de kok bereid zoals jij hem graag eet. Ook vers fruit is er genoeg. Gezond eten vinden ze in Vulcano Hotel Tenerife sowieso belangrijk. Er is zelfs een healthy corner waar je alleen gezonde voeding kunt krijgen. Bas genoot ook elke avond van het diner: ‘Eten (buffet) erg goed en elke avond hebben ze een andere specialiteit (ene dag verse zalm, andere dag spareribs etc.).’

Als rustzoeker zit je goed in Vulcano Hotel Tenerife. De nieuwe zwembaden zijn de favoriete plek van reviewers om te genieten van de zon. Er zijn meerdere zwembaden en er zijn altijd ligbedden vrij. Wil je eens bijzonder zonnen en zwemmen? Reviewer Wauters De Munck reserveerde een ligbed op het dakterras bij de infinity pool en raadt dit aan. Samen met de hapjes en drankjes die je hier krijgt, is het net een paradijs.

De kamers in Vulcano Hotel Tenerife zijn modern en schoon en beschikken over een goed werkende airconditioning. De kamers zijn wel vrij gehorig. Veel van jullie kozen tijdens een vakantie in dit hotel voor een superior kamer en vonden dit super. Wat je dan kunt verwachten? Twee grote tv’s, een nespresso apparaat, regendouche en een mega groot tweepersoonsbed. Zonnen kan hier ook heel goed met zijn tweetjes, want op je ruime balkon staan ligbedden.

Naast al dat zonnen, relaxen en eten kun je ‘s avonds ook een drankje drinken aan de bar. Tot 23.30 uur staat de muziek hier aan. Gezellig, maar minder fijn wanneer je vroeg wilt slapen. Bas schrijft over nog een leuke to do in Spring Hotel Vulcano: ‘Elke dag is er een mini marktje in het hotel (ene dag sieraden, andere dag fotograaf etc.)’.

Ligging

Wil je de rust van Spring Hotel Vulcano inruilen voor gezelligheid in de omgeving? Dan is de ligging van dit hotel top. Na 5 minuten wandelen sta je in het centrum van Playa de las Américas. Ga jij winkelen of een cocktail drinken in een barretje? Het centrum is in ieder geval toeristisch en gezellig is het er altijd. Ook het strand ligt op 5 minuten wandelafstand.

Ben je enthousiast over de combinatie tussen rust en gezelligheid? Stap in het vliegtuig en vertrek naar Vulcano Hotel op Tenerife!

57 reviews over Hotel Spring Vulcano

• 2019
    9Nel27-12-2019

echt Fantastich

Het is een super Hotel Schoon heel aardig personeel Overal dichtbij de zee de mooie boulevard

Gereisd met partner in december 2019

• 9Marja28-01-2019

Geweldige entourage, prima kamer, centraal gelegen.

Sehr geehrte Marja,

vielen herzlichen Dank für Ihre freundliche und zugleich hilfreiche Einschätzung unseres Hotels.

Es ist schön, dass Sie eine besonders angenehme Zeit bei uns verbringen konnten und wir bedanken uns für Ihren Besuch.

wir freuen uns, Sie erneut bei uns als Gast haben zu dürfen und wünschen Ihnen bis dahin alles erdenklich Gute.

Mit freundlichen Grüßen,

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    9T de Voogd07-11-2018

Super mooi hotel, we hebben genoten.

Super mooi pas gerenoveerd hotel, dichrbij de zee, de wandelboulevard en de winkels. Heerlijk eten, wij hadden halfpension. Kortom voor herhaling vatbaar, we gaan hier zeker nog vaker naar toe.

Hotel Vulcano & UP!, E-commerce, 20-08-2019

Wij danken in eveneens voor de tijd die u heeft genomen om uw opinie op Zoover te zetten.

Ons ganse team heeft alles in ’t werk gesteld om u een heerlijke tijd te bezorgen het verhengt ons eveneens dat u ook deze heer weer tevreden was met ons hotel in ’t algemeen en het eten en de service van ons personeel in ’t lyzonder.

Gereisd met vrienden in januari 2018

• 9Wauters-De Munck24-09-2018

Paradijselijk Hotel!

Prachtig totaal gerenoveerd hotel met nieuwe zwembaden.De UP-experience op het dak met infinity pool,gereserveerde ligbedden en drank+hapjes is paradijselijk. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Ontzettend vriendelijk personeel. De buffetten zijn rijkelijk gevarieerd en er is aandacht voor gezonde voeding in de healthy corner.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Ietje16-09-2018

Echt een top hotel niets op aan te merken!!

Echt een top hotel, niets op aan te merken!! Nette kamers , prima eten, mooi zwembad met ligbedden! Echt prima ligging.

Hotel Vulcano & UP!, E-commerce, 20-08-2019

Bedankt voor uw lof wij hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten

Gereisd met partner in september 2018

• 7A02-08-2018

Niet voor een tweede keer.

Superior kamer geboekt om er zeker van te zijn dat we op één van de bovenste twee (etage 6&7) etages van het hotel kwamen te zitten. Uiteindelijk kwamen we toch op de 5e verdieping te zitten, waarom dan extra betaald? Receptie gaf ons eerst ongelijk, volgens hun was de 5e etage ook ‘hoog’. Na een dag kregen we toch een vriendelijk telefoontje dat we naar de bovenste etage konden verhuizen. Het hotel is erg gehorig, schoonmaaksters begonnen iedere dag om half 8 sochtens, waar je wakker van werd. Ligging en eten was prima maar de klantvriendelijkheid kon veel beter.

Hotel Vulcano, E-commerce, 29-09-2019

Geboekt bij neckermann

• 9B. Hoksbergen01-08-2018

Aanrader voor iedereen!

Prettig verblijf, alles is schoon en vriendelijk personeel. Ideale verblijfplaats om het eiland te verkennen. Ook is het onbijt en diner goed geregeld met voor ieder wat wils. Wel zit er een drukke toeristische straat achter het hotel, hier heb je echter helemaal geen last van. Het hotel is voor de rest heel erg rolstoelvriendelijk zowel in het hotel als in het zwembad. Aanrader!

Geatche Klanten,

Geboekt bij neckermann
  • 9Anoniem-12330-07-2018

Geweldig!

Het hotel is vorig jaar gerenoveerd en heeft een prachtige hal met fonteinen en veel planten, ruime, nette, schone kamers en een mooi aangelegd complex. Locatie is ideaal: vlakbij strand, midden in PdlA. Er is een groot zwembad met voldoende ligbedden (al zijn er fanatiekelingen die rond 7 uur hun handdoek neerleggen, dit is nergens voor nodig; er was iedere dag genoeg plek). Wij hadden het geluk dat we een superior kamer kregen (twee grote tv's, dagelijks gratis een fles water, nespresso apparaat, waterkoker, regendouche, ligbedjes op het ruime balkon, een 200x200 bed). Dit was super! Het ontbijt is ontzettend uitgebreid en het diner is goed, al was de kip bij de show cooking 2x niet gaar. Verder smaakt het goed en is er zéér veel keuze! Een groot minpunt: harde, vreselijke muziek in de bar tot 23.30 uur 's avonds, waar je zelfs met oordoppen in niet bij kunt slapen, zo hard. Klachten hierover werden niet serieus genomen.

Dear Guests,

We thank you for taking the time to share this wonderful impression of your stay with us. Our day to day efforts is to guarantee our guests can experience the highest levels of comfort in a really pleasant atmosphere. This is ensured by our employees, the numerous services available and the careful distribution of our hotel and its facilities.

Again we thank you for sharing this fabulous review of our hotel and we hope to welcome you back again in the not too distant future.

Kind Regards,

• 9Bas26-07-2018

Fantastisch.

Niks dan lof voor dit prachtige hotel. Ligging top (5 minuutjes lopen naar zee en centrum).

Kamers erg mooi en modern. Goed werkende airco. Zelfs een regendouchekop in de douche. Worden elke dag grondig schoongemaakt.

Elke dag is er een mini marktje in het hotel (ene dag sieraden, andere dag fotograaf etc.).

Geen animatie voor kinderen dus weinig kleine kinderen in het hotel. Ook goede voorzieningen voor gehandicapten.

Zwembad is erg mooi, een verwarmd zwembad en een koel zwembad. En erg belangrijk: genoeg bedjes. Handdoek 7u smorgens buiten leggen niet nodig.

Hotel zelf erg mooi aangekleed. Werkzaamheden zijn nagenoeg over, wordt hier en daar nog een beetje geklust maar hier heb je geen last van.

Wij komen hier zeker terug!

Hotel Vulcano, E-commerce, 29-09-2019

Dear Guests,

Kind Regards,

• 10Marijke23-07-2018

Super hotel

Mooi vernieuwd hotel, Zeer nette en ruime kamer, het eten is steeds uitgebreid en gevarieerd. WiFi in het volledig hotel werkt zeer goed.

Wij komen zeker terug!

Geatche Klanten,

3 tips over Hotel Spring Vulcano

• Kees en Riet, 06-06-2012

Ga na het avondeten eens lekker slenteren langs de zeekant of ga op een bankje naar de zonsondergang kijken.

• marinameid, 28-11-2014

Tip:boek een tochtje met de Travelin Lady (eerste kiosk op de hoek) in het haventje van Los Cristianos,kost ongeveer 18€ voor 2uur varen,je ziet bijna altijd pointer whales,erg leuk!

• volvo343, 02-09-2014

Aanbeveling voor excursie is de Teide by Night tour. Schitterend!!!

10 vragen over Hotel Spring Vulcano

• Tompoesje, 22-06-2017

Muziek

Is er in dit hotel live muziek in de avond waarop je kan dansen ? (Stijldansen, lijndansen)

• jopie, 08-08-2016

dress code

klopt het dat er voor mannen een dresscode is voor het avondeten? zo ja wat houdt deze in en geldt dat ook voor pubers (16 jaar) Bedankt!!

• ria, 07-08-2016

etenstijden

hallo, kan iemand mij vertellen hoe laat de ontbijt- en dinertijden zijn?

Hotel Spring Vulcano info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaEucalyptus Sauna, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald