Hotel Spring Vulcano

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag22°16°
Hotel Spring Vulcano
8,9

Wat vakantiegangers zeggen

Spring Hotel Vulcano is een plek waar je tot rust komt. Toch ligt dit hotel ook erg centraal. Het hotel is helemaal gerenoveerd en is nu modern en mooi. Je komt binnen in een prachtige hal met fonteinen en planten. Reviewers schrijven dat dit plekje vooral geschikt is voor volwassenen, kinderen kom je hier nauwelijks tegen. Er is dan ook geen animatie. Benieuwd of Vulcano Hotel Tenerife iets voor jou is? Lees met ons mee.

Vakantiegangers zijn erg enthousiast over het eten in Vulcano Hotel Tenerife. Het ontbijt is al top en de keuze is reuze. Word je graag wakker met een gebakken ei? Deze wordt door de kok bereid zoals jij hem graag eet. Ook vers fruit is er genoeg. Gezond eten vinden ze in Vulcano Hotel Tenerife sowieso belangrijk. Er is zelfs een healthy corner waar je alleen gezonde voeding kunt krijgen. Bas genoot ook elke avond van het diner: ‘Eten (buffet) erg goed en elke avond hebben ze een andere specialiteit (ene dag verse zalm, andere dag spareribs etc.).’

Als rustzoeker zit je goed in Vulcano Hotel Tenerife. De nieuwe zwembaden zijn de favoriete plek van reviewers om te genieten van de zon. Er zijn meerdere zwembaden en er zijn altijd ligbedden vrij. Wil je eens bijzonder zonnen en zwemmen? Reviewer Wauters De Munck reserveerde een ligbed op het dakterras bij de infinity pool en raadt dit aan. Samen met de hapjes en drankjes die je hier krijgt, is het net een paradijs.

De kamers in Vulcano Hotel Tenerife zijn modern en schoon en beschikken over een goed werkende airconditioning. De kamers zijn wel vrij gehorig. Veel van jullie kozen tijdens een vakantie in dit hotel voor een superior kamer en vonden dit super. Wat je dan kunt verwachten? Twee grote tv’s, een nespresso apparaat, regendouche en een mega groot tweepersoonsbed. Zonnen kan hier ook heel goed met zijn tweetjes, want op je ruime balkon staan ligbedden.

Naast al dat zonnen, relaxen en eten kun je ‘s avonds ook een drankje drinken aan de bar. Tot 23.30 uur staat de muziek hier aan. Gezellig, maar minder fijn wanneer je vroeg wilt slapen. Bas schrijft over nog een leuke to do in Spring Hotel Vulcano: ‘Elke dag is er een mini marktje in het hotel (ene dag sieraden, andere dag fotograaf etc.)’.

Ligging

Wil je de rust van Spring Hotel Vulcano inruilen voor gezelligheid in de omgeving? Dan is de ligging van dit hotel top. Na 5 minuten wandelen sta je in het centrum van Playa de las Américas. Ga jij winkelen of een cocktail drinken in een barretje? Het centrum is in ieder geval toeristisch en gezellig is het er altijd. Ook het strand ligt op 5 minuten wandelafstand.

Ben je enthousiast over de combinatie tussen rust en gezelligheid? Stap in het vliegtuig en vertrek naar Vulcano Hotel op Tenerife!

Contact

55 reviews over Hotel Spring Vulcano in het Nederlands

Marja,
28-1-2019

Geweldige entourage, prima kamer, centraal gelegen.

Gereisd met partner in januari 2019

Super mooi hotel, we hebben genoten.

T de Voogd,
7-11-2018

Super mooi pas gerenoveerd hotel, dichrbij de zee, de wandelboulevard en de winkels. Heerlijk eten, wij hadden halfpension. Kortom voor herhaling vatbaar, we gaan hier zeker nog vaker naar toe.

Gereisd met vrienden in januari 2018

Paradijselijk Hotel!

Wauters-De Munck,
24-9-2018

Prachtig totaal gerenoveerd hotel met nieuwe zwembaden.De UP-experience op het dak met infinity pool,gereserveerde ligbedden en drank+hapjes is paradijselijk. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Ontzettend vriendelijk personeel. De buffetten zijn rijkelijk gevarieerd en er is aandacht voor gezonde voeding in de healthy corner.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Tjingo

Echt een top hotel, niets op aan te merken!! Nette kamers , prima eten, mooi zwembad met ligbedden! Echt prima ligging.

Gereisd met partner in september 2018

Niet voor een tweede keer.

A,
2-8-2018

Superior kamer geboekt om er zeker van te zijn dat we op één van de bovenste twee (etage 6&7) etages van het hotel kwamen te zitten. Uiteindelijk kwamen we toch op de 5e verdieping te zitten, waarom dan extra betaald? Receptie gaf ons eerst ongelijk, volgens hun was de 5e etage ook ‘hoog’. Na een dag kregen we toch een vriendelijk telefoontje dat we naar de bovenste etage konden verhuizen. Het hotel is erg gehorig, schoonmaaksters begonnen iedere dag om half 8 sochtens, waar je wakker van werd. Ligging en eten was prima maar de klantvriendelijkheid kon veel beter.

Geboekt bijneckermann.nl

Aanrader voor iedereen!

B. Hoksbergen,
1-8-2018

Prettig verblijf, alles is schoon en vriendelijk personeel. Ideale verblijfplaats om het eiland te verkennen. Ook is het onbijt en diner goed geregeld met voor ieder wat wils. Wel zit er een drukke toeristische straat achter het hotel, hier heb je echter helemaal geen last van. Het hotel is voor de rest heel erg rolstoelvriendelijk zowel in het hotel als in het zwembad. Aanrader!

Geboekt bijneckermann.nl

Geweldig!

Anoniem-123,
30-7-2018

Het hotel is vorig jaar gerenoveerd en heeft een prachtige hal met fonteinen en veel planten, ruime, nette, schone kamers en een mooi aangelegd complex. Locatie is ideaal: vlakbij strand, midden in PdlA. Er is een groot zwembad met voldoende ligbedden (al zijn er fanatiekelingen die rond 7 uur hun handdoek neerleggen, dit is nergens voor nodig; er was iedere dag genoeg plek). Wij hadden het geluk dat we een superior kamer kregen (twee grote tv's, dagelijks gratis een fles water, nespresso apparaat, waterkoker, regendouche, ligbedjes op het ruime balkon, een 200x200 bed). Dit was super! Het ontbijt is ontzettend uitgebreid en het diner is goed, al was de kip bij de show cooking 2x niet gaar. Verder smaakt het goed en is er zéér veel keuze! Een groot minpunt: harde, vreselijke muziek in de bar tot 23.30 uur 's avonds, waar je zelfs met oordoppen in niet bij kunt slapen, zo hard. Klachten hierover werden niet serieus genomen.

Fantastisch.

Bas,
26-7-2018

Niks dan lof voor dit prachtige hotel. Ligging top (5 minuutjes lopen naar zee en centrum).

Kamers erg mooi en modern. Goed werkende airco. Zelfs een regendouchekop in de douche. Worden elke dag grondig schoongemaakt.

Elke dag is er een mini marktje in het hotel (ene dag sieraden, andere dag fotograaf etc.).

Geen animatie voor kinderen dus weinig kleine kinderen in het hotel. Ook goede voorzieningen voor gehandicapten.

Zwembad is erg mooi, een verwarmd zwembad en een koel zwembad. En erg belangrijk: genoeg bedjes. Handdoek 7u smorgens buiten leggen niet nodig.

Hotel zelf erg mooi aangekleed. Werkzaamheden zijn nagenoeg over, wordt hier en daar nog een beetje geklust maar hier heb je geen last van.

Wij komen hier zeker terug!

Super hotel

Marijke,
23-7-2018

Mooi vernieuwd hotel, Zeer nette en ruime kamer, het eten is steeds uitgebreid en gevarieerd. WiFi in het volledig hotel werkt zeer goed.

Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in juli 2018

Perfect om tot rust te komen

Annelies,
17-6-2018

Het hotel zegt een ‘oase’ te zijn, en dat doet het zeker eer aan. Heerlijke plek om tot rust te komen. Ligging is dichtbij strand en het mooie centrum van Playa de las Americas. Eten is heel goed. Wij hebben alleen logies en ontbijt gekozen en voor het ontbijt was er werkelijk alles wat je kan verzinnen en meer. Faciliteiten voor gehandicapten zijn heel goed, alles is toegankelijk. Wel jammer dat je de zwembadlift niet zelf mag bedienen, maar alleen door de Life guard die om 17.30 uur naar huis gaat. Het hotel is niet echt geschikt voor gezinnen met kinderen. Er mag niet worden gespeeld in het zwembad en er zijn geen faciliteiten en animatie voor de kleine bezoekers. Met baby’s kan het wel prima, in ieder geval als je het niet erg vindt als je om de haverklap een oma bij je baby te hebben zitten. Want de meeste gasten zijn bejaard. Wij hebben absoluut genoten van onze rustvakantie!

Gereisd met partner in juni 2018

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportZeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Spring Vulcano in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Spring Vulcano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.