Hotel SCENE Vanilla Garden

Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag23°16°
Hotel SCENE Vanilla Garden
8,6

Het luxe, moderne en kleinschalige Hotel Scene Vanilla Garden ligt op Tenerife. Dit hotel is alleen voor volwassenen. Je vindt hier een zwembad met twee keer in de week een dj, voldoende ligbedden, goed eten en een ligging direct aan het strand. Tijdens scuba diving kun je zwemmen met zeeschildpadden. De boulevard ligt op loopafstand.

We hebben een aantal aanbieders voor SCENE Vanilla Garden voor je op een rij gezet:

68 reviews over Hotel SCENE Vanilla Garden in het Nederlands

Geweldig hotel met veel faciliteiten

Van Vliet,
5-1-2019

Het hotel ligt in het gedeelte waar voornamelijk Engelsen vakantie vierwn. Vriendelijk personeel, spreken dan ook zeer goed Engels. Kamers zijn schoon en worden dagelijks gecleand. Het hotel ligt gunstig en je hebt s avonds en s nachts geen last van het uitgaanspubliek op de boulevard. Ontbijtbuffet was prima ..

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heerlijk

Sanne,
11-11-2018

Heerlijk luxe modern hotel, kleinschalig in vergelijkbaar met alle torenhoge hotels in Tenerife. Enige nadeel is dat je niet op alle plekken rondom het zwembad zon heb en die bedden met wel veel zon zijn sochtends al bezet door handdoeken. De bedden bij het zwembad zijn ook luxer dan plastic bedjes. Hotelkamer is ruim met grote bedden. Heerlijke douche en grote badkamer. Onze douche liep niet goed door, direct gemaakt door het personeel. Technische dienst praat geen Engels maar ook deze proberen je zo goed mogelijk te helpen. Ontbijt was goede ruime keuze. De kok bakte elke ochtend voor je een vers eitje met een glimlach. Veel fruitkeuze bij het ontbijt. Jammer dat het wel erg Engels georiënteerd is, veel Engelse ook. Denk aan room bij scrambled eggs, witte bonen in tomatensaus bij het ontbijt. Ligging is midden in de drukte maar het is heerlijk rustig. Dichtbij alle restaurants

Gereisd met partner in oktober 2018

Marjon,
6-11-2018

Je zit midden in het leuke drukke gedeelte aan de boulevard, je loopt zo het (zand) strand op. Het hotel is klein maar heel netjes, super vriendelijk personeel en het eten ook goed en gevarieerd. Wij hadden er niets op aan te merken! Ook zorgden ze voor vermaak zoals een dj aan het zwembad eens in de week. Als je hier niet van houdt kan je natuurlijk net die ene dag even wat anders plannen. Wij vonden dit leuk, samen met de dj was er een man die op een saxofoon ontzettend goed speelde. Zwembad wat klein, maar omdat er alleen maar volwassenen kwamen was het prima, ook netjes met de handdoeken. Als je wat later wakker was, was er alsnog wel een plek om te liggen. Dit is in veel hotels wel anders.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch!!

Mark Thoonen,
5-11-2018

Het was een mooi hotel met schone en ruime kamers. We hadden geboekt met ontbijt en dat was best uitgebreid. Een super leuke kok die morgens je eitje bakte ! Niks op aan te merken. Iedereen super vriendelijk.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

nooit meer

ine,
9-2-2018

dat delen van het hotel niet per lift bereikbaar zijn!en dinerbuffet echt slecht is.

Gereisd met partner in februari 2018

Prima hotel!

Verhoeven,
3-9-2017

Keurig hotel! Het is een wat ouder hotel maar het is 2 jaar geleden volledig gerenoveerd. Dit is op een leuke en trendy stijl gedaan en echt alles is aangepakt. Kamers zijn netjes met een mooie laminaat vloer, goede boxspring bedden en een ruime badkamer met inloop/regen douche. Het restaurant en het eten zijn prima. Wij hadden half pension. Uitgebreid ontbijt en goed avondeten. Af en toe is het een klein beetje eenzijdig maar de kwaliteit is heel goed. Personeel is vriendelijk en spreekt verschillende talen. Het zwembad is niet heel groot maar voldoende omdat het een hotel voor volwassenen is. Voldoende ligbedjes en stoelen. Receptie is dag en nacht bemand. Wat ons betreft een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2017

Zeer goed hotel een aanrader

Tim,
17-8-2017

Vriendelijk personeel, goede ligging, goed eten overall een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2017

Prima hotel, niet al te luxe

Marjan,
3-7-2017

Hotel is verstopt in een straatje naast een groot hotel (weet de naam niet meer).

Ontvangst was hartelijk met een glaasje cava. Ontbijt was voor Canarische begrippen goed, ook met cava.

Avondeten was qua smaak aardig goed voor een buffet. Live cooking was te groot voor mijn doen, pak liever zelf mijn portie.

De buurt eromheen was vroeger "the place to be" helaas is dat nu een beetje vergane glorie aan het worden. Dan een stukje verder de Playa inlopen dan komt het wel weer goed.

Een klein lekkage aan de kraan was binnen een uurtje verholpen, prima!

Gereisd met partner in maart 2017

Geweldig hotel!

Shevana,
28-6-2017

Wij hebben echt een top vakantie gehad bij vanilla garden. Heel erg vriendelijk personeel, alles word elke dag schoongemaakt. Schone handdoeken, opgemaakte bedden #topservice! Ik zou hier zeker nog een keer naar toe gaan en raad het zeker andere mensen aan naar dit hotel te gaan. Veel faciliteiten en excursies in de omgeving

Gereisd met partner in juni 2017

"Buitengewoon fijn hotel"

Der Joof,
7-6-2017

Aan te bevelen is een kamer te nemen met uitzicht op het zwembad. Personeel is bijzonder vriendelijk en in het restaurant maakt vooral René er een feestje van, al heeft hij zijn voorkeuren. Na 22.00 uur is het stilletjes aan de bar. Strand, boulevard en de promenade zijn allemaal met 5 minuten lopen te bereiken. Hoogste berg van Spanje schijnt op Tenerife te liggen.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Adults onlyJa
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Tapas / Fingerfood, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Ticket service, Dokter, Strijkservice, Concierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Begeleidingsprogramma, Informatie voor trips, Autoverhuur, Kluis, Handdoeken(service), Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SCENE Vanilla Garden in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SCENE Vanilla Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.