Appartement Parque Santiago III

FamiliehotelWeer vandaag26°20°
Appartement Parque Santiago III
8,4

Wat vakantiegangers zeggen

Parque Santiago 3 is een gezellig appartementencomplex op Tenerife. De appartementen zijn gericht op gezinnen met kinderen en zijn sfeervol ingericht. Minder geschikt wanneer je graag op een luxe all-inclusive vakantie gaat. Je vindt hier een goede mix tussen relaxen in de zon en to do’s in de nabije omgeving. In het appartementencomplex zelf vind je niet overdreven veel faciliteiten. Lees je mee om te ontdekken of dit verblijf iets voor jou is?

Hoef je niet te verblijven in een heel modern appartement, maar hou je wel van een gemoedelijke sfeer? In Parque Santiago 3 zit je goed. De appartementen zijn typisch Spaans en daarom hier en daar wel een beetje gedateerd. Al worden alle appartementen stuk voor stuk opgeknapt. In je appartement kun je zelf een kopje koffie zetten en koken.

In appartementencomplex Parque Santiago 3 vind je enkel laagbouw. Wel kun je het treffen om op de eerste etage te verblijven. Is dit onhandig voor je? Geef dit dan aan. Familie Cruijsen deed dit: ‘Bij navraag hebben we een 3 kamer appartement kunnen regelen en wel op de begane grond wat erg fijn is met 2 kinderwagens.’ Hou er rekening mee dat je geen airconditioning hebt in je appartement, wel is er een ventilator.

Schoon zijn de appartementen hier ook. De schoonmaakster komt elke dag langs. Ze maakt dan je bed op en legt schone handdoeken neer. De schoonmaak in Parque Santiago is sowieso in orde. Binnen én buiten het complex. Als het bijvoorbeeld geregend heeft wordt de omgeving rondom het complex ook direct op orde gebracht en droog gemaakt, zodat kinderen niet kunnen uitglijden.

Parque Santiago 3 is dan ook een geschikt plekje voor een gezinsvakantie. Er is geen animatie, maar het zwembad met glijbanen is een favoriete hotspot van kinderen tijdens hun vakantie. Soms kunnen de zwembaden wat fris zijn en niet elke vakantieganger is fan van het zoutwater in de baden. Daisy Lindhout deelt een tip: ‘Het kleine zwembad in het adults only gedeelte is wel warm en niet zout!’ De zwembaden ruil je gemakkelijk in voor de zee, want daar wandel je in nog geen minuut naartoe.

Ligging

De ligging van Parque Santiago 3 Tenerife is ideaal. Centraler dan dit wordt het bijna niet. Dit appartement ligt namelijk direct aan zee en de boulevard. Jullie zijn het erover eens dat Parque Santiago 3 in het leukste gedeelte van Playa de las Américas ligt. Je moet er wel van houden om in een toeristisch en bruisend gebied te zitten, want hier vind je heel veel gezelligheid. En lang reizen om een hapje te eten of te winkelen? Dat is er niet bij tijdens een vakantie in Parque Santiago 3. Er is zelfs een shoppingmall. Leuke restaurantjes zijn er ook genoeg. Al is er één restaurant dat wel heel vaak wordt aangeraden: Friends!

Ga je naar dit complex met kinderen? Dan deelt reviewer Visser nog een to do tip: ‘Aanrader: Een dagje naar het Siam Park (lekker met de taxi voor 7 euro) wat een geweldig park!’

Enthousiast? Vamos a Parque Santiago 3!

We hebben een aantal aanbieders voor Parque Santiago III voor je op een rij gezet:

420 reviews over Appartement Parque Santiago III in het Nederlands

Jammer dat je weer naar huis moet.

Bas
14-6-2019

Fijne kamer. Wij hadden een 1 kamer appartement. Met ons zoontje, toen 6 mnd, hadden we voor een 2 kamer appartement moeten kiezen. Met 1 kamer bedoelen ze alleen de woonkamer. 2 kamer appartement: slaapkamer en woonkamer apart. Verder een fijn verblijf gehad.

Fantastische locatie voor mensen met jonge kids!

Patty
10-5-2019

We hebben echt een fantastische vakantie gehad. Vanaf het vliegveld maar 20 min in de bus en je bent er. Vriendelijk personeel, we hadden geen babybed in het app dit kwamen ze gelijk brengen met een dik matras voor in het bedje! (Niet zo’n dun matje) ook brachten ze een kinderstoel. Goed om te weten voor mensen met jonge kids: vraag om een app op de begane grond, deze hebben een grote tuin (volledig afgezet) en er staan naast een tafel met stoelen 2 ligbedden in. Kunnen de papa’s en mama’s lekker in de zon liggen terwijl de kleintjes tukken. Het app is simpel, maar schoon, alles werkt en is compleet. De zwembaden zijn frisjes, maar het kinderbad met speeltuin niet en is echt top voor de kinderen. Alles is op loopafstand en de kleintjes kunnen lekker zelf lopen. Wij komen hier zeker nog terug!!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Fantastisch complex!

Hélène
12-4-2019

Parque Santiago III is een super mooi complex. Het heeft meerdere zwembaden met daaromheen veel ligstoelen en parasols (gratis) een mooi aangelegde tuin en tegenover het complex een grote supermarkt. De appartementen zijn iets gedateerd maar zien er netjes uit. Dagelijks schoonmaak. Het complex heeft een gunstige ligging, restaurants en winkels zijn op loopafstand. Mijn partner en ik gaan al meerdere jaren naar dit complex. Zeer zeker een aanrader!!

Gereisd Met partner in augustus 2018

The place to be !!

Jacob
28-3-2019

Supermooi complex. Prachtige grote appartement en met een geweldige ligging Aan de voorkant de zee en strand en achterkant de winkelstraat. Grote zwembaden, véél ligbedden, supervriendelijk personeel en niet te vergeten: hygiëne van hoog niveau.
Op het complex een prachtig kinderspeelbad/tuin. 3 grote zwembaden met whirlpool, fonteinen, en op het complex restaurants. De winkels beginnen óók al op het complex, gewéldig!!. Verder mooie beplanting, schone looppaden en s avonds mooi verlicht. Kortom een enorme aanrader. We hebben meerdere complexen gehad maar blijven ny naar deze gaan!!

Gereisd Met partner in juni 2018

Top vakantie

Daisy Lindhout
21-3-2019

Een super leuk appartementencomplex op een zeer centrale plek in het leukste gedeelte van playa de las americas. Aan de gezelligr boulevard en direct aan de zee. Alles is netjes schoon, mooie zwembaden, fijne kamers. Het enige nadeel is dat de zwembaden uit zoutwater bestaan en wat koud zijn. TIP: het kleine zwembad in het adults only gedeelte is wel warm en niet zout!

Gereisd Met partner in maart 2019

Goede Vakantie met hindernissen..

Jacco Kort
20-2-2019

Prachtige gebouw ,mooi zwembad, een schitterende tuin ! Echte spaanse sfeer zoals op de foto's..! Echter van binnen valt het erg tegen ,klein appartement met vide (gevaarlijk voor jonge kinderen) oudbollig roze sanitair met kansloze kitrandjes ontzettend gehorig, harde bedden...Omdat wij nogal asociale luidruchtige Engelse buren kregen waar wij al 4 nachten van wakker werden, zijn wij de laatste 3 dagen naar een ander app.gegaan ,deze had geen uitzicht maar was wel gerenoveerd , echt zeker wel een verbetering maar op geluidsreductie was WEER niets verbetert ,krakende deuren ,als je met de stoelen schuift gaat het door merg en been ..flitjes een idee wellicht??

Wat ons opviel is dat bijna iedereen die aangekomen is ,meteen de volgende dag om een ander appartement staat te vragen bij de receptie,blijkbaar veel tegenvallende appartementen.

Verder is de ligging geweldig, strand om de hoek en volop restaurantjes. Wij hebben t leuk gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019

Aanrader! zou zo weer boeken!

Visser
4-12-2018

niet twijfelen, gewoon boeken! appartementen zijn niet nieuw maar degelijk en schoon! de slaapbank ligt niet comfortabel door de veren in het matras, maar een deken onder het laken leggen en het was prima te doen (en is langer dan de bedden). zwembaden zijn prima, grote bad is wel erg fris in november (zeewater is warmer) Kinderbad was wel prima. Ligging is perfect, alles op loopafstand. Receptie is oké, ze lossen de problemen snel op. Wat eten in de buurt betreft: bij Friends of Friends II is het eten perfect! Aanrader: Een dagje naar het Siam Park (lekker met de taxi voor 7 euro) wat een geweldig park! en in november zijn de wachttijden te verwaarlozen (af en toe 15 minuten voorpret voor een glijbaan is prima te doen) auto huren en naar de vulkaan dolfijnen en walvissen spotten (op de freebird) pas wel op! erg veel mensen worden zeeziek... en verwacht niet teveel van het all-in concept (goedkoop drinken en basic maaltijdje)

Gereisd Met jonge kinderen in november 2018

Dit is pas vakantie

Janneke
29-11-2018

Dit is vakantie!!! App uit zwembad in, kinderen veel plezier in het geweldige zwemparadijs met de glijbanen daar. Savonds loop je het app. Uit zo het gezellige avondleven in van Tenerife met heerlijke eet gelegenheden. Kortom een verblijf voor iedereen

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldig!

Lisette
21-11-2018

Wat een geweldige accommodatie! Wij hadden de "verouderde" appartementen, maar wij vonden dit totaal niet erg. Het was erg knus en super schoon! Elke dag komen ze schoon maken, ook de paden en alles rondom de accommodatie. Als het heeft geregend, gaan ze gelijk dweilen, zodat mensen niet uitglijden op de paden. Het zwembad voor de kids was geweldig! Wat hebben ze zich hier vermaakt! Genoeg glijbanen om uit te kiezen. Het water was wel wat aan de koude kant, maar eenmaal in het water, was het lekker. Parque Santiago 3 ligt direct aan de boulevard en het strand! Erg leuke winkeltjes en ook een paar goede restaurants. De mensen van de receptie waren echter niet zo vriendelijk, als je een vraag stelde dan kregen we een erg laconiek of vervelend antwoord. Doordat er het hele jaar door toerisme is, zijn ze denk ik een beetje vergeten dat elke gast "koning" is. Over het algemeen erg tevreden

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Ik wil terug!

Zoë
18-11-2018

Heerlijk genieten! Ligt lekker dicht bij het strand, je zit vlak bij de boulevard en je zit tussen alle winkeltjes en restaurantjes. Helemaal top! Ik kom zeker vaker terug

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Appartement info

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • Aantal personenMeer dan 12

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parque Santiago III in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parque Santiago III zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.