Appartement Parque Santiago III

Appartement
Appartement Parque Santiago III
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Parque Santiago III voor je op een rij gezet:

399 reviews over Appartement Parque Santiago III in het Nederlands

Fijne accomodatie op ideale locatie

Maarten (Gilze)
18-5-2018

Prima, zeer nette accomodatie. Nette kamers welke dagelijks worden schoon gemaakt (inclusief beddengoed). Weinig tot geen last ondervonden van de verbouwingen. Water van de zwembaden is in mei nog fris maar te doen. Heerlijk, kindvriendelijk zandstrand op een paar minuten loopafstand. Grote, moderne supermarket aan overkant van de straat. Genoeg ligbedden bij zwembaden, handdoekje klaar leggen echt niet nodig. Houd er rekening mee dat complex midden in uitgaansgebied staat. Tot 02:00 vollop ambiance dus mocht je rustig willen slapen neem dan oordopjes mee. Jammer dat bij kinder-gedeelte van zwembad je als ouder geen ligbedje of stoel hebt. Mooie, moderne speeltuin, echter deze is wel om 18:00 gesloten. Ontbijtbuffet niet bijzonder maar OK. Wij hebben het prima naar ons zin gehad. Aanrader voor verblijf op Tenerife.

Wat ons betreft een uitstekende plek om je vakantie op Tenerife te vieren. Het complex ligt op een ideale locatie aan de boulevard en het strand. Alleen (gratis) parkeren van de huurauto kan een uitdaging zijn. Wij hadden een vernieuwd appartement met groot balkon en uitzicht op het zwembad en zee. Heel netjes ingericht, voldoende ruimte, zeer schoon (elke dag werd er schoongemaakt) en goede douches (2). Alleen de bedden zijn vrij hard en her en der worden er nog appartementen gemoderniseerd, dit kan soms wat geluid geven. Omdat wij met 3 jonge kinderen zijn hebben wij half pension geboekt. Normaal eten wij graag op verschillende plekken, maar het eten bij Santiago III is meer dan goed! De diverse zwembaden zien er indrukwekkend uit! Het water is wel wat fris, maar net te doen. Heerlijk strand vlakbij!

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Ons 3-kamer appartement was in het gebouw El Hierro met een enorm balkon en uitzicht op het zwembad. Van de werkzaamheden merkten we weinig. De inrichting was eenvoudig maar prima en schoon. Iedere dag werden de bedden opgemaakt en vieze handdoeken vervangen. In de keuken was een koffiezetapparaat voor 6 kopjes, een broodrooster, 4-pits kookplaat, oven en 2 koelkastjes met vriesvak. Spullen voor de afwas zelf mee nemen. Geen airco maar wel ventilatoren in alle kamers. De laatste dag moesten we om 12 uur de kamer uit, maar mochten 's middags nog in een andere kamer douchen. Het zwembad was nog wat fris met een buitentemperatuur van ca 21 C, maar prima. Het zoute water was niet storend. Het bad met glijbanen is alleen voor kinderen van 4 tot 12 jaar en de jacuzzi 14+. Ligbedden genoeg. Het zandstrand was naast het hotel en heerlijk. Prima supermarkt t.o. het hotel. Veel vertier op loopafstand. TOP!

Heerlijke vakantie

Eveliene
3-5-2018

Net appartement, wij kregen een upgrade naar een 2 kamer appartement. Wij moesten 1 trap af met een kinderwagen, maar vonden dit niet zo'n probleem. Er zijn een paar beperkte stukjes met kunstgras bij het zwembad, het is fijn om hier met een baby te liggen (deze plekken worden helaas gereserveerd door handdoek leggers). Het kinderzwembad met speeltuin is erg leuk. Met voorzijde aan de boulevard gelegen. Tip. Kijk op internet voor goede restaurantjes in de buurt. Er zit een heel lekker tapas restaurant een paar straten verder, maar ook het Duitse restaurant t.o. park Santiago IV is een aanrader en de restaurants boven bij de fontein (overige restaurants aan de boulevard vonden wij slecht en duur). Wij hebben een prima vakantie gehad met onze 2 kinderen. Voor mensen met baby's er zijn voldoende fruit en groente hapjes te verkrijgen, luiers zelfde prijs, luierdoekjes heel duur, Nutrilon ben ik niet tegen gekomen maar had ik zelf mee.

Erg mooi en schoon complex. Druk bezig met het renoveren van een appartementenblok. Jammer dat de glijbanen vanaf 4 jaar zijn. Dus onze kleinzoon van bijna 3 mocht er niet vanaf. Kinderen vanaf 4 jaar krijgen een armbandje om. Voor hem was er niets in het zwembad. Wel een leuk speeltuintje ernaast. Wij vonden de mensen achter de receptie wel erg vriendelijk. Dame en een jongeman. Waren erg behulpzaam toen het gezin van mijn dochter erg veel geluidsoverlast hadden toen de renovatie 9 april begon. Ze kregen gelijk een ander appartement. Weer op de begaande grond ivm onze kleinzoon. Die inderdaad anders vd trap zou vallen. Werd rekening mee gehouden. Super vakantie gehad.
Parque Santiago,, Hotel Manager, 2-5-2018

Thank you for taking your time to write a review about the complex.

We always try to put the clients first and offer the best service possible.

We are always looking for way of improving the complex, so this is why we have works going on from time to time.

We look forward to welcoming you back to the complex in the near future.

Kind regards

Prachtig complex, kindonvriendelijke kamers

Matthijs
28-4-2018

Het is een prachtig complex inclusief een gigantisch zwembad. Alleen wordt netjes onderhouden. Tevens is er een zwembad voor kinderen met liefst 6 glijbanen. De mensen achter de balie zijn jammer genoeg chagrijnig en ze lachen nooit. Vooral de dames achter de receptie. Ik zou daarmee aan de slag gaan als bedrijf. Het is namelijk de eerste indruk die klanten hebben. Tevens wil ik mensen met kleine kinderen erop attenderen dat grotendeels van de appartementen levensgevaarlijk zijn. Enge balkons en een gevaarlijke trap die binnen zit en naar de 1ste verdieping gaat. Tijdens onze reis waren wij en nog twee andere gezinnen geplaatst in deze gevaarlijke kamers voor kinderen. Uiteindelijk kregen wij na twee dagen klagen een ander appartement op de begaande grond en deze was prachtig. Alleen doe wat aan die mensen achter de receptie.

Heerlijke vakantie

Lin
20-4-2018

Mooi resort! Wij hadden in eerste instantie een appartement aan de boulevard (3 hoog), dit heeft de receptie (zelfs zonder te vragen) om geboekt naar een appartement aan het kinderzwembad (#1037 aanrader!). Tip: Altijd vragen als je incheckt!! Kamer typisch Spaans interieur, wij vonden het prima! Je moet overigens wel betalen voor de kluisje (3 euro per dag) was een tegenvaller, maar hebben we uiteindelijk wel gedaan. Kamers super schoon! zwembaden top! 1 'verwarmd' en 1 koud! Kinderzwembad (verwarmd) top met glijbanen. Als ouder kan je hier alleen niet naast het zwembad liggen op een bedje of zitten op een stoel. Lekker dichtbij het strand, restaurantjes aan de boulevard erg commercieel, wij hebben heerlijk gegeten bij After Work Plaza (super leuk zitten onder tientallen gekleurde paraplu's). boodschappen zeker doen bij de Dino express, vele malen goedkoper dan die in de winkelstraat! Wij vonden het een prima hotel voor een weekje!

Gewoon goed.

Madeleine
18-4-2018

Het is een enorm groot laagbouw appartementen complex met een enorm zwembad. 1 van de 2 zwembaden is enigszins verwarmd, maar met bewolkt weer vond ik het te koud om in te zwemmen.

Kamers zijn eenvoudig, maar prima. Er is geen föhn aanwezig.

Medewerkers zijn hard werkende en vriendelijke mensen. We zaten aan n zij straatkant en vroegen n kamer aan zwembadzijde. Mochten de volgende dag zonder problemen ruilen wat we niet gedaan hadden. Kamer was ok.

Wat betreft de mensen die aangeven. Dat het gedateerd is, gedateerd is een groot woord! Voor Spaanse begrippen is het gewoon prima. Wil je luxe betaal dan meer.

Je kunt zovaak handdoekwissel krijgen als je wil en schoonmaak is dagelijks.

Zwembadhandoeken schijn je met borg te kunnen krijgen in de spa. Heb dit niet gecheckt.

Ligging is zeer centraal omringt door rotzooi winkeltjes, maar ook mooie merk winkels. De buurt is aanrader. Ligt niet in jongerengedeelte met disc

Hendrika ten Napel
6-3-2018

Direct aan een gezellige boulevard en winkelstraat.

Super

Trudy
6-3-2018

Fantastische locatie en goed verzorgd appartement. Grote supermarkt aan de overkant. Wij komen er al 25 jaar. We blijven dit ook doen. Het is onze tweede thuis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parque Santiago III in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parque Santiago III zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Parque Santiago III scoort een 8.5 uit 10 op basis van 410 reviews.