Appartement Parque Santiago III

Appartement
KinderhotelWeer vandaag30°23°
Appartement Parque Santiago III
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Parque Santiago III voor je op een rij gezet:

408 reviews over Appartement Parque Santiago III in het Nederlands

Met jonge kinderen

Gezellig

André
24-9-2018

Schitterende accomedatie leuk voor gezinnen met kinderen midden in het bruisende leven Playa de las Americas min puntje de zwembad bar blikje fris 2.50 euro supermarkt aan de overkant gekoeld voor 0.75 euro zo ook de ijsjes meer dan de helft goedkoper met een paar kids tik dit al snel door

Sfeervol appartement

Ara
29-8-2018

Leuk, sfeervol appartement! Groot zwembad en vooral het glijbanen zwembad vonden onze kinderen erg leuk, een fijn idee dat daar ook een badmeester aanwezig is. Groot zwembad met zout water, is even wennen en een duikbril is prettig mocht je veel onder water willen zwemmen. Appartement is eenvoudig, maar wel schoon. Wij sliepen op de bedbank beneden, hadden na tip van iemand wel twee dunne slaapmatjes meegenomen voor op het bed te leggen. De andere twee bedden lagen beter dan de bedbank. We hadden zicht op zwembad/zeezicht, geen last van lawaai gehad. Restaurant Bianco, restaurant Friends (!), Sushi Amore zijn aanraders. Appartement ligt vlakbij leuke boulevard. Al met al een erg leuke vakantie gehad en voor herhaling vatbaar.

Prima park

monique
21-8-2018

Ontzettend groot park, dus veel mensen. als je niet aan het zwembad wilde liggen, geen probleem, anders moest je voor 8.30 je bedje reserveren, om niet op rij 7 te liggen. Mooi groen aangelegd, prima, wat verouderde appartementen. Ontzettend centrale ligging, kon niet beter.

Fantastisch relax verblijf

Fam bos
18-8-2018

We hebben enorm genoten in dit complex. Het personeel doet er alles aan om je verblijf zongen mogelijk te laten verlopen.Bij de receptie kunnen ze erg duidelijk uitleggen waar je het beste naar toe kunt gaan qua excursie. Ze nemen echt de tijd voor je. Het complex is goed onderhouden en wordt dagelijks grondig schoongemaakt . Het appartement beschikt over een koelkast met diepvrieslade, koffiezetapparaat , broodrooster. Geen airco maar plafondventilatoren. Er is geen kinder animatie; voorheen wel maar ze hebben in dit gebouw een fitnessruimte van gemaakt met een mooie tuin. Het strand is om de hoek; erg mooi met zand ( geen opblaastoestellen in het zeewater, wel mogelijkheid tot huren van waterfietsen) De zwembaden zijn zoutwater. Het eten in het bijbehorende restaurant viel niet bij ons in de smaak. Aanraders zijn restaurant el Faro aan de overkant van de winkelstraat en Friends ( Nederlandse eigen)wat verderop aan de boulevard!!

Schoon appartement en vriendelijk personeel.

Nijenhuis
11-8-2018

Een eenvoudig appartement. Heel schoon . Elke dag komen ze schoonmaken, dwz ook dweilen. Perfect. Elke dag schone handdoeken. Vriendelijk personeel. Mooi zwembad (zoutwater) dicht bij de boulevard. Een heerlijke vakantie gehad. Zeker een aanrader. Excursie met een catamaran en walvissen en dolfijnen spotten is zeker een must net als de vulkaan Teide. Prachtig.

bezint eer ge begint

Marco Brussen
24-7-2018

We hebben het hier best okee. Lekker zwembad, al is het water zout, prima omgeving doch druk en lawaaiig (geen punt) maar wat ons tegenstaat is het onderkomen. De kinderen slapen boven in een prima bed maar daar is het smorend warm. Beneden is het beter met een ventilator maar de slaapbank zorgt voor een zere rug en slapeloze nachten. Tel erbij op dat je niet altijd schone handdoeken krijgt en een veeeeeel te klein balkon hebt en tafel/ stoelen om buiten te kunnen eten (met uitzicht op een parkeerplaats waar laden en lossen 24/7 doorgaat). Voor ons gaf het zwembad de doorslag voor de kids. Zwembad is fantastisch maar leg je handdoeken de avond ervoor maar klaar. Regelmatig valt op als ik ga hardlopen voor 7 uur dat alles al zo’n beetje gereserveerd is... ergernis nummer één. Er wordt gekoketteerd met regels dat dit niet mag maar die blijken een wassen neus. En de prijzen? Die zijn hoog. Erg hoog (zoals in heel Tenerife)

Hard aan renovatie toe, geen luxe

Jaime R.
11-7-2018

Omdat PS4 was volgeboekt maar naar de buren PS3. Appartementen zijn erg verouderd. Badkamer (1e verd.)had losse vloertegels en naast bad een raampje waarvan het hout aan het wegrotten was. Woonkamer: losse tegels, oude meubels, bedbank, klein flatscreen tv met slechte/geen ontvangst , klein keukentje. Schoonmaak is perfekt. Vaak koud water door boiler. Zijn nu een aantal appartementen aan het renoveren, maar voor ons gevoel is dat veel te laat. Wij willen toch wat meer luxe zoals een airco. Zwembad niks op aan te merken alleen veel handdoekkenleggers wat naar onze mening helemaal niet nodig was, er zijn genoeg bedjes. Ligging is meer dan perfekt tussen de restaurants. Kleine tip, supermarkt aan overkant PS3 is heel duur. Ga naar een Mercadona, scheelt de helft. Bij uitchecken niet gevraagd of wij een fijn verblijf hadden. Wij komen niet meer terug naar PS3 of PS4. Restaurant tip! Sugar&Spices.

uitstekende vakantie gehad

Jerry
9-7-2018

Zowel het complex als het appartement worden dagelijks (grondig) schoongemaakt en ziet er dan ook verzorgd uit. Bij problemen staan de medewerkers van de receptie altijd klaar.

De badmeesters in het zwembad zijn streng maar dit betekent ook dat ze goed opletten. In het kinderzwembad letten ze op (het gedrag op) de glijbanen. In het grote bad mag je alleen aan 1 kant van de brug met ballen en opblaasbare voorwerpen; doe je dit toch aan de verkeerde kant wordt je meteen naar de andere kant gedirigeerd.

Het plaatsje zelf viel ons wat tegen (in vergelijking met 6 jaar geleden). De restaurants lijken overgenomen te zijn door 1 partij; vrijwel overal dezelfde menukaart met hetzelfde eten. Overal op straat mannen/vrouwen die opdringerig vragen of het haar van de dames ingevlochten kan worden. Op het strand en de boulevard en in de restaurants Afrikaanse mannen met zon, of je brillen, tassen, horloges, etc wil kopen.

Geweldig

Kim
6-7-2018

De ligging van het appartement is top. Recht aan zee met een shoppingmal onder en recht tegen over een supermarkt, een stukje door lopen is er nog een shoppingmal. De kamers zijn schoon maar erg gehorig, wij verbleven in een duplex appartement opzich niet erg maar er zit een punt dakje op waardoor de het plafond in de badkamer afloopt dus douchen voor lange mensen is lastig. Ook zijn de kamers redelijk gehorig. Dagje Siam Park gedaan erg leuk. Door andere reviews van hier zijn we naar little italy gelopen waar we echt heerlijk hebben gegeten voor weinig

Fijne accomodatie op ideale locatie

Maarten (Gilze)
18-5-2018

Prima, zeer nette accomodatie. Nette kamers welke dagelijks worden schoon gemaakt (inclusief beddengoed). Weinig tot geen last ondervonden van de verbouwingen. Water van de zwembaden is in mei nog fris maar te doen. Heerlijk, kindvriendelijk zandstrand op een paar minuten loopafstand. Grote, moderne supermarket aan overkant van de straat. Genoeg ligbedden bij zwembaden, handdoekje klaar leggen echt niet nodig. Houd er rekening mee dat complex midden in uitgaansgebied staat. Tot 02:00 vollop ambiance dus mocht je rustig willen slapen neem dan oordopjes mee. Jammer dat bij kinder-gedeelte van zwembad je als ouder geen ligbedje of stoel hebt. Mooie, moderne speeltuin, echter deze is wel om 18:00 gesloten. Ontbijtbuffet niet bijzonder maar OK. Wij hebben het prima naar ons zin gehad. Aanrader voor verblijf op Tenerife.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parque Santiago III in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parque Santiago III zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.