Appartement Parque Santiago III

KinderhotelWeer vandaag24°18°
Appartement Parque Santiago III
8,4

Omschrijving
Ontdek het mooie Tenerife op Parque Santiago 3. Een kinderzwembad met glijbanen, leuke restaurantjes en een ondergrondse boulevard is wat je vindt op het park. Met de tropische bomen, de zee en vele bezienswaardigheden zoals de piramides van Güímar of de vulkaan Teide krijg je hier al snel een vakantiegevoel.

We hebben een aantal aanbieders voor Parque Santiago III voor je op een rij gezet:

414 reviews over Appartement Parque Santiago III in het Nederlands

Aanrader! zou zo weer boeken!

Visser,
4-12-2018

niet twijfelen, gewoon boeken! appartementen zijn niet nieuw maar degelijk en schoon! de slaapbank ligt niet comfortabel door de veren in het matras, maar een deken onder het laken leggen en het was prima te doen (en is langer dan de bedden). zwembaden zijn prima, grote bad is wel erg fris in november (zeewater is warmer) Kinderbad was wel prima. Ligging is perfect, alles op loopafstand. Receptie is oké, ze lossen de problemen snel op. Wat eten in de buurt betreft: bij Friends of Friends II is het eten perfect!

Aanrader: Een dagje naar het Siam Park (lekker met de taxi voor 7 euro) wat een geweldig park! en in november zijn de wachttijden te verwaarlozen (af en toe 15 minuten voorpret voor een glijbaan is prima te doen)

auto huren en naar de vulkaan

dolfijnen en walvissen spotten (op de freebird) pas wel op! erg veel mensen worden zeeziek... en verwacht niet teveel van het all-in concept (goedkoop drinken en basic maaltijdje)

Dit is pas vakantie

Janneke,
29-11-2018

Dit is vakantie!!! App uit zwembad in, kinderen veel plezier in het geweldige zwemparadijs met de glijbanen daar. Savonds loop je het app. Uit zo het gezellige avondleven in van Tenerife met heerlijke eet gelegenheden. Kortom een verblijf voor iedereen

Geweldig!

Lisette,
21-11-2018

Wat een geweldige accommodatie! Wij hadden de "verouderde" appartementen, maar wij vonden dit totaal niet erg. Het was erg knus en super schoon! Elke dag komen ze schoon maken, ook de paden en alles rondom de accommodatie. Als het heeft geregend, gaan ze gelijk dweilen, zodat mensen niet uitglijden op de paden. Het zwembad voor de kids was geweldig! Wat hebben ze zich hier vermaakt! Genoeg glijbanen om uit te kiezen. Het water was wel wat aan de koude kant, maar eenmaal in het water, was het lekker. Parque Santiago 3 ligt direct aan de boulevard en het strand! Erg leuke winkeltjes en ook een paar goede restaurants.

De mensen van de receptie waren echter niet zo vriendelijk, als je een vraag stelde dan kregen we een erg laconiek of vervelend antwoord. Doordat er het hele jaar door toerisme is, zijn ze denk ik een beetje vergeten dat elke gast "koning" is. Over het algemeen erg tevreden

Ik wil terug!

Zoë,
18-11-2018

Heerlijk genieten! Ligt lekker dicht bij het strand, je zit vlak bij de boulevard en je zit tussen alle winkeltjes en restaurantjes. Helemaal top! Ik kom zeker vaker terug

Super

Agnes Houwaart,
8-11-2018

Leuk voor jong en oud. Heerlijk dicht bij strand. En zwembad is top. Nette appartementen. Goede service.

Ga zeker terug.

Marco,
17-10-2018

Heel fijn app. complex. Wat verouderd maar hier en daar wordt gerenoveerd. Heerlijke ligging aan wandelboulevard. Overdag plenty bedjes en parasols. Zeer vriendelijk personeel. Zou zo weer gaan. Topper.

Gezellig

André,
24-9-2018

Schitterende accomedatie leuk voor gezinnen met kinderen midden in het bruisende leven Playa de las Americas min puntje de zwembad bar blikje fris 2.50 euro supermarkt aan de overkant gekoeld voor 0.75 euro zo ook de ijsjes meer dan de helft goedkoper met een paar kids tik dit al snel door

Sfeervol appartement

Ara,
29-8-2018

Leuk, sfeervol appartement! Groot zwembad en vooral het glijbanen zwembad vonden onze kinderen erg leuk, een fijn idee dat daar ook een badmeester aanwezig is. Groot zwembad met zout water, is even wennen en een duikbril is prettig mocht je veel onder water willen zwemmen. Appartement is eenvoudig, maar wel schoon. Wij sliepen op de bedbank beneden, hadden na tip van iemand wel twee dunne slaapmatjes meegenomen voor op het bed te leggen. De andere twee bedden lagen beter dan de bedbank. We hadden zicht op zwembad/zeezicht, geen last van lawaai gehad. Restaurant Bianco, restaurant Friends (!), Sushi Amore zijn aanraders. Appartement ligt vlakbij leuke boulevard. Al met al een erg leuke vakantie gehad en voor herhaling vatbaar.

Prima park

monique,
21-8-2018

Ontzettend groot park, dus veel mensen. als je niet aan het zwembad wilde liggen, geen probleem, anders moest je voor 8.30 je bedje reserveren, om niet op rij 7 te liggen. Mooi groen aangelegd, prima, wat verouderde appartementen. Ontzettend centrale ligging, kon niet beter.

Fantastisch relax verblijf

Fam bos,
18-8-2018

We hebben enorm genoten in dit complex. Het personeel doet er alles aan om je verblijf zongen mogelijk te laten verlopen.Bij de receptie kunnen ze erg duidelijk uitleggen waar je het beste naar toe kunt gaan qua excursie. Ze nemen echt de tijd voor je. Het complex is goed onderhouden en wordt dagelijks grondig schoongemaakt . Het appartement beschikt over een koelkast met diepvrieslade, koffiezetapparaat , broodrooster. Geen airco maar plafondventilatoren. Er is geen kinder animatie; voorheen wel maar ze hebben in dit gebouw een fitnessruimte van gemaakt met een mooie tuin. Het strand is om de hoek; erg mooi met zand ( geen opblaastoestellen in het zeewater, wel mogelijkheid tot huren van waterfietsen) De zwembaden zijn zoutwater. Het eten in het bijbehorende restaurant viel niet bij ons in de smaak. Aanraders zijn restaurant el Faro aan de overkant van de winkelstraat en Friends ( Nederlandse eigen)wat verderop aan de boulevard!!

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parque Santiago III in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parque Santiago III zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.