Appartement Parque Santiago III

8.6Fantastisch

Spanje, Tenerife, Playa de las Américas

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 457p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.6Fantastisch

Appartement info

• Aan zee
  • Jacuzzi
Meer appartement info

Algemene informatie Parque Santiago III

Parque Santiago 3 is een gezellig appartementencomplex op Tenerife direct naast Parque Santiago 4. De appartementen zijn gericht op gezinnen met kinderen en zijn sfeervol ingericht. Ideaal wanneer je niet op zoek bent naar een all-inclusive vakantie en je vakantie kunt indelen zoals je zelf wilt. Je vindt hier een goede mix tussen relaxen in de zon en to do’s in de nabije omgeving. Het appartementencomplex biedt genoeg faciliteiten voor een geweldige vakantie. Lees je mee om te ontdekken of dit verblijf aan de droge, warme zuidkust van Tenerife iets voor jou is?

De ligging van Parque Santiago 3 Tenerife is ideaal. Centraler dan dit wordt het bijna niet. Dit appartement ligt namelijk direct aan zee en de boulevard. Jullie zijn het erover eens dat Parque Santiago 3 in het leukste gedeelte van Playa de las Américas ligt. Je moet er wel van houden om in een toeristisch en bruisend gebied te zitten, want hier vind je heel veel gezelligheid. En lang reizen om een hapje te eten of te winkelen? Dat is er niet bij tijdens een vakantie in Parque Santiago 3. Er is zelfs een shoppingmall. Leuke restaurantjes zijn er ook genoeg. Al is er één restaurant dat wel heel vaak wordt aangeraden: Friends!

Kamers en faciliteiten

Hoef je niet te verblijven in een heel modern appartement, maar hou je wel van een gemoedelijke sfeer? In Parque Santiago 3 zit je goed. De appartementen zijn typisch Spaans en daarom erg warm en sfeervol. De appartementen zijn recent opgeknapt en zijn van alle gemakken voorzien. Je kunt bijvoorbeeld in je appartement zelf een kopje koffie zetten en koken.

In appartementencomplex Parque Santiago 3 vind je enkel laagbouw. Wel kun je het treffen om op de eerste etage te verblijven. Is dit onhandig voor je? Geef dit dan aan, dat is bijvoorbeeld handig als je met kinderen bent en je met kinderwagens moet lopen.

Schoon zijn de appartementen hier ook. De schoonmaakster komt elke dag langs. Ze maakt dan je bed op en legt schone handdoeken neer. De schoonmaak in Parque Santiago is sowieso in orde. Binnen én buiten het complex. Als het geregend heeft wordt de omgeving rondom het complex ook direct op orde gebracht en droog gemaakt, zodat kinderen niet kunnen uitglijden.

Parque Santiago 3 is dan ook een geschikt plekje voor een gezinsvakantie. Er is geen animatie, maar het zwembad met glijbanen is een favoriete hotspot van kinderen tijdens hun vakantie. Soms kunnen de zwembaden wat fris zijn en niet elke vakantieganger is fan van het zoutwater in de baden. De zwembaden ruil je gemakkelijk in voor de zee, want daar wandel je in nog geen minuut naartoe.

Ligging van het complex op Tenerife

• Parque Santiago 3 ligt direct aan het strand.
  • Direct gelegen in het gezellige stadscentrum en met boulevard voor de deur.
  • Het vliegveld ligt op 17 kilometer afstand.
  • Ga je naar dit complex met kinderen? Ga dan een dagje naar het waterpark Siam Park, dit ligt op 4 kilometer afstand van het complex.

Enthousiast? Vamos a Parque Santiago 3!

431 reviews over Appartement Parque Santiago III

• 2019
    8Bas14-06-2019

Jammer dat je weer naar huis moet.

Fijne kamer. Wij hadden een 1 kamer appartement. Met ons zoontje, toen 6 mnd, hadden we voor een 2 kamer appartement moeten kiezen. Met 1 kamer bedoelen ze alleen de woonkamer. 2 kamer appartement: slaapkamer en woonkamer apart. Verder een fijn verblijf gehad.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Patty10-05-2019

Fantastische locatie voor mensen met jonge kids!

We hebben echt een fantastische vakantie gehad. Vanaf het vliegveld maar 20 min in de bus en je bent er. Vriendelijk personeel, we hadden geen babybed in het app dit kwamen ze gelijk brengen met een dik matras voor in het bedje! (Niet zo’n dun matje) ook brachten ze een kinderstoel. Goed om te weten voor mensen met jonge kids: vraag om een app op de begane grond, deze hebben een grote tuin (volledig afgezet) en er staan naast een tafel met stoelen 2 ligbedden in. Kunnen de papa’s en mama’s lekker in de zon liggen terwijl de kleintjes tukken. Het app is simpel, maar schoon, alles werkt en is compleet. De zwembaden zijn frisjes, maar het kinderbad met speeltuin niet en is echt top voor de kinderen. Alles is op loopafstand en de kleintjes kunnen lekker zelf lopen. Wij komen hier zeker nog terug!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Hélène12-04-2019

Fantastisch complex!

Parque Santiago III is een super mooi complex. Het heeft meerdere zwembaden met daaromheen veel ligstoelen en parasols (gratis) een mooi aangelegde tuin en tegenover het complex een grote supermarkt. De appartementen zijn iets gedateerd maar zien er netjes uit. Dagelijks schoonmaak. Het complex heeft een gunstige ligging, restaurants en winkels zijn op loopafstand. Mijn partner en ik gaan al meerdere jaren naar dit complex. Zeer zeker een aanrader!!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Jacob28-03-2019

The place to be !!

Supermooi complex. Prachtige grote appartement en met een geweldige ligging Aan de voorkant de zee en strand en achterkant de winkelstraat. Grote zwembaden, véél ligbedden, supervriendelijk personeel en niet te vergeten: hygiëne van hoog niveau.
    Op het complex een prachtig kinderspeelbad/tuin. 3 grote zwembaden met whirlpool, fonteinen, en op het complex restaurants. De winkels beginnen óók al op het complex, gewéldig!!. Verder mooie beplanting, schone looppaden en s avonds mooi verlicht. Kortom een enorme aanrader. We hebben meerdere complexen gehad maar blijven ny naar deze gaan!!

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Daisy Lindhout21-03-2019

Top vakantie

Een super leuk appartementencomplex op een zeer centrale plek in het leukste gedeelte van playa de las americas. Aan de gezelligr boulevard en direct aan de zee. Alles is netjes schoon, mooie zwembaden, fijne kamers. Het enige nadeel is dat de zwembaden uit zoutwater bestaan en wat koud zijn. TIP: het kleine zwembad in het adults only gedeelte is wel warm en niet zout!

Gereisd met partner in maart 2019

• 7Jacco Kort20-02-2019

Goede Vakantie met hindernissen..

Prachtige gebouw ,mooi zwembad, een schitterende tuin ! Echte spaanse sfeer zoals op de foto's..! Echter van binnen valt het erg tegen ,klein appartement met vide (gevaarlijk voor jonge kinderen) oudbollig roze sanitair met kansloze kitrandjes ontzettend gehorig, harde bedden...Omdat wij nogal asociale luidruchtige Engelse buren kregen waar wij al 4 nachten van wakker werden, zijn wij de laatste 3 dagen naar een ander app.gegaan ,deze had geen uitzicht maar was wel gerenoveerd , echt zeker wel een verbetering maar op geluidsreductie was WEER niets verbetert ,krakende deuren ,als je met de stoelen schuift gaat het door merg en been ..flitjes een idee wellicht??

Wat ons opviel is dat bijna iedereen die aangekomen is ,meteen de volgende dag om een ander appartement staat te vragen bij de receptie,blijkbaar veel tegenvallende appartementen.

Verder is de ligging geweldig, strand om de hoek en volop restaurantjes. Wij hebben t leuk gehad!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 2018
    9Visser04-12-2018

Aanrader! zou zo weer boeken!

niet twijfelen, gewoon boeken! appartementen zijn niet nieuw maar degelijk en schoon! de slaapbank ligt niet comfortabel door de veren in het matras, maar een deken onder het laken leggen en het was prima te doen (en is langer dan de bedden). zwembaden zijn prima, grote bad is wel erg fris in november (zeewater is warmer) Kinderbad was wel prima. Ligging is perfect, alles op loopafstand. Receptie is oké, ze lossen de problemen snel op. Wat eten in de buurt betreft: bij Friends of Friends II is het eten perfect! Aanrader: Een dagje naar het Siam Park (lekker met de taxi voor 7 euro) wat een geweldig park! en in november zijn de wachttijden te verwaarlozen (af en toe 15 minuten voorpret voor een glijbaan is prima te doen) auto huren en naar de vulkaan dolfijnen en walvissen spotten (op de freebird) pas wel op! erg veel mensen worden zeeziek... en verwacht niet teveel van het all-in concept (goedkoop drinken en basic maaltijdje)

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

• 9Janneke29-11-2018

Dit is pas vakantie

Dit is vakantie!!! App uit zwembad in, kinderen veel plezier in het geweldige zwemparadijs met de glijbanen daar. Savonds loop je het app. Uit zo het gezellige avondleven in van Tenerife met heerlijke eet gelegenheden. Kortom een verblijf voor iedereen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Lisette21-11-2018

Geweldig!

Wat een geweldige accommodatie! Wij hadden de "verouderde" appartementen, maar wij vonden dit totaal niet erg. Het was erg knus en super schoon! Elke dag komen ze schoon maken, ook de paden en alles rondom de accommodatie. Als het heeft geregend, gaan ze gelijk dweilen, zodat mensen niet uitglijden op de paden. Het zwembad voor de kids was geweldig! Wat hebben ze zich hier vermaakt! Genoeg glijbanen om uit te kiezen. Het water was wel wat aan de koude kant, maar eenmaal in het water, was het lekker. Parque Santiago 3 ligt direct aan de boulevard en het strand! Erg leuke winkeltjes en ook een paar goede restaurants. De mensen van de receptie waren echter niet zo vriendelijk, als je een vraag stelde dan kregen we een erg laconiek of vervelend antwoord. Doordat er het hele jaar door toerisme is, zijn ze denk ik een beetje vergeten dat elke gast "koning" is. Over het algemeen erg tevreden

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 8Zoë18-11-2018

Ik wil terug!

Heerlijk genieten! Ligt lekker dicht bij het strand, je zit vlak bij de boulevard en je zit tussen alle winkeltjes en restaurantjes. Helemaal top! Ik kom zeker vaker terug

Gereisd met vrienden in mei 2018

Appartement Parque Santiago III info

• RokenToegestaan
  • VerzorgingLogies
  • Aantal personenMeer dan 12

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen6

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenChinese, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Spaans, Steaks, Sushi, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingVentilator
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald