Appartement Parque de las Americas

Appartement
Appartement Parque de las Americas
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Parque de las Americas voor je op een rij gezet:

Laatste review

Mooie appartementen maar het ontbreken van airco is toch wel een dingetje, vooral als er 1 van de app. in de sl.kmr. geen ventilator is. We boekten 2 2 kmr. app. nr. 80 en 81, hoog gelegen, we hadden een sleutel voor de achteruitgang(borg €15,—). Ventilator/ airco te huur via de receptie( €15/60 per week). Dik 1/2 uur lopen naar het centrum via boulevard, leuk strandje op 10 min. Voldoende restaurantjes in de omgeving.

Geen wifi ontvangst in het app. wat volgens touroperator wel zou moeten, volgens de receptie alleen wifi in de buurt van zwembad/receptie. Restaurant is prima, supermarktjes in de buurt. Eenvoudig klein zwembad, met toezicht. Tot ca.24.00 geluidoverlast van nabij gelegen hotels. App. voor 2 personen voldoende ruimte maar voor meer personen te klein.

Er hing een vreselijke rioollucht in de badkamer, dit aangegeven bij de receptie maar hier viel blijkbaar niets aan te doen.

Kenmerken
Animatie programma
Restaurant
Peuterbad
Speeltuin

60 reviews over Appartement Parque de las Americas in het Nederlands

Mooi gerenoveerd maar wel wat minpunten

Hoogevener,
5-11-2017

Heel goed

Loes
10-12-2016

goed appartementen complex,niet heel massaal ,word in 2017 gerenoveerd van april tot ong juli.

prima appartement

familie Mos
13-8-2016

Lag dicht bij het strand, restaurants. Mooi eiland. Siam park is echt geweldig. Appartement dagelijks schoon gemaakt. Wifi deed het redelijk tot goed in het appartement. Hadden een appartement achter in het park, kan een sleutel van de achter deur krijgen, 10 euro borg. Zwembad water was heerlijk en schoon.

Wisselend

Kortleven
25-7-2016

Nooit in de eerdere recensies gelezen over kakkerlakken, maar hier stikt het er van. Wij kregen app. 11 toegewezen, dit viel in eerste instantie tegen. Achter in een hoekje achter de binnentuin. Toch viel dit wel mee, het was lekker i.v.m de privacy. Zwembad was heerlijk, wel echter heel streng. Balletjes, luchtbedden en bommetjes mogen niet. Barretje bij het zwembad was heerlijk, maar wel prijzig. Restaurant bij het hotel heeft goed eten, alleen echt geen vriendelijk personeel. Let goed op de rekening die je moet betalen. Goede schoonmaak. Om de dag (soms elke dag) nieuwe schone handdoeken. Altijd genoeg bedjes bij het zwembad. Wifi wisselend. Onze klacht over kakkerlakken werd wat mee gedaan, het hielp alleen niet. Je krijgt een spuitbus (gratis). Keuken was matig. Pan viel haast niet mee te koken.

Kamers netjes en schoon, wel wat kakkerlakken.

Maar bij het zwembad mogen kinderen helemaal niks. Niet springen, niet met een bal. Je mag nergens met een bal spelen. Met andere woorden. Ga hier niet naar toe als je kinderen hebt. In mij geval 2 jongens van 13 en 16. Voor haast kinderen een concentratie kamp??????

Parque de las Americas is een complex met helaas maar 3 twee slaapkamer appartementen. Deze bevinden zich achterin het complex. Alleen nummers 2, 7 en 29. Nr. 2 op de begane grond met uitzicht op een binnentuin. Vraag om een sleutel van de achterentree (borg 10 euro), dit scheelt een hoop trappen lopen en telkens via het restaurant naar binnen te moeten.

Schoonmaak uitstekend, bedden waren prima.

Restaurant goed eten! Receptie dames erg behulpzaam en klaar voor een praatje.

Op de dag van vertrek is er een omkleed mogelijkheid en kunnen de koffers bij de receptie achterblijven zodat je nog even weg kunt.

Zwembad in juni 26 graden, ongeveer evenveel als de buitentemperatuur.

In juni redelijk rustig overal, kan in hoogseizoen drukker zijn. Veel engelse vakantiegangers.

Gehuurde auto kun je in de nabije omgeving redelijk kwijt.

Bootreis met de Flipper Uno viel ons in alle opzichten tegen. Ga beter met een kleiner gezelschap op een zeilboot.

Zee ongeveer 300 M lopen. Geen last van drukte/jongere feestvierders.

Goed en mooi app complex, maar...

Fam Koot
17-2-2016

Wij kregen app 34 toegewezen, echt slecht!! Er was zeer weinig zonlicht in de kamer, er was slechts 1 klein raampje naast de keuken. Via de slaapkamer kon je naar het balkon, erg onpraktisch. er was daar de hele dag geen zon en je keek tegen een muur van een ander app aan. Overdag moest binnen de verlichting aan om iets te zien. Bij de receptie kregen wij te horen dat er geen ander app beschikbaar was.

Na overleg met hostess zou zij proberen om een ander app te regelen.

Dit kon na enkele dagen bij een wisseldag van gasten.

Aangezien wij maar een weekje waren, hebben wij het zo gelaten voor die laatste paar dagen. Verder was het een geweldig complex en hadden veel app een balkon en zelfs dakterrassen. Dus zorg dat je niet in app 34 terecht komt.

Heerlijke vakantie!

Martine
7-10-2015

Een heerlijke vakantie gehad in Parque de las Americas. Het complex ligt vlak bij het strand en de boulevard. Op loopafstand zijn vele restaurantjes waar je voor een goede prijs lekker kunt eten. Het complex zelf heeft een klein maar prima zwembad, verder is het complex goed onderhouden en netjes. Wij zaten in appartement 24, helemaal achteraan op het complex. Het nadeel hiervan was dat we 's nachts last hadden van de drukke weg welke achter het complex langs loopt. Om de vele trappen te vermijden hebben wij een sleutel van de achter uitgang gekregen. Het appartement is netjes, de schoonmaak kan misschien iets beter; de afzuigkap zat bijvoorbeeld vol met stof. Er wordt dagelijks schoongemaakt en ook de lakens en handdoeken worden regelmatig vervangen. Het appartement had een fijn ruim balkon. Kortom: een goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij zouden zomaar nog eens terug kunnen gaan.

Nooit meer!

Jacques
7-9-2015

Bij aankomst werd apt 31 toegewezen. Wij moesten 50 treden omhoog lopen voor het apt te bereiken. Bij telefonische reservering was ligging complex ons bekend.Reismedewerkster zou bij reservering doorgeven "apt begane grond". Helaas!

Appartement 31 en 34 zijn "horror" apts. Zeer weinig licht (klein raam) in de woon / eetkamer. De slaapkamer had een balkondeur en een plafondventilator. Vooraf bij de receptie protest aangetekend, echter complex was volgeboekt.

Beide apts zijn gelegen aan een corridor van het trappenhuis.

Lawaai en geluidsoverlast - 's nachts laat terugkerende gasten. Apt 31 is middels een tussendeur (welke op slot was) gescheiden van apt 32. Hierin zat een Spaans gezin met kinderen. Tot diep in de nacht stond tv aan. Overlast gemeld bij de receptie.

Uiteindelijk na 3 dagen overgeplaatst naar apt 73 begane grond. Dit apt was veel ruimer en netter ingericht. Dit complex voldoet absoluut niet aan de prijs / kwaliteit verhouding.

Geweldig Parque de Las Americas

Rina
10-8-2015

Wij zijn alweer een tijdje thuis. maar we hebben een prachtige vakantie gehad. mooi appartement met alles erop en er aan erg schoon elke dag schoonmaak.

om bij je appartement te komen moet je wel veel trappen op als je hoog zit. maar dan is je uitzicht geweldig.

vriendelijke receptie en het restaurant was super (grill) daar hebben we vaak gegeten. je krijgt ook 10% korting.

enige nadeel waren de kakkerlakken als het donker werd. wij hadden gelukkig daar geen last van in ons appartement.

ook wel veel last van Engelsen gehad met veel lawaai. daar een melding van gemaakt maar de receptie doet er niet veel aan.

Het Lorro Parque bezocht met een auto die we gehuurd hadden op de hoek. dat is echt een aanrader onze kleinzoon heeft genoten van de Orka show.

al met al een mooie vakantie gehad op Tenerife.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parque de las Americas in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parque de las Americas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.