Hotel Park Club Europe

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag23°17°
Hotel Park Club Europe
8,2

Wat vakantiegangers zeggen

In Park Club Europa vier je vakantie midden in het centrum van Playa de las Américas. Dit is een echt stadshotel met drie sterren. Verwacht daarom geen extreme luxe. Al ligt dit hotel in het centrum, merk je daar in het hotel zelf weinig van. Dit komt volgens jullie door de mooi aangelegde exotische tuinen van Park Club Europa Tenerife waar je goed kunt vertoeven. Het hele hotel doet aan als een park en is aangekleed in Mexicaanse stijl.

Reviewers die eerder in Park Club Europa verbleven omschrijven dit als een geschikte plek om vakantie te vieren met kinderen. Een eerdere bezoeker, Jordens Henri, laat in een review weten: ‘Overal is veel aandacht voor veilig amusement voor de kinderen.’ Niet alleen kleine kids zitten hier goed, maar ook tieners. Voor hen is er een YouthClub. Zijn jouw kids dol op zwemmen? Park Club Europa Tenerife heeft meerdere leuke zwembaden. Een van die zwembaden is zelfs verwarmd. En dat is een groot pluspunt wanneer je naar Tenerife wilt in de wintermaanden.

De eetmomenten in Park Club Europa zijn gezellig. Je eet dan namelijk aan tafels waar je kunt zitten met acht personen. Je eet dus altijd samen met andere vakantiegangers en dat zorgt voor nieuwe contacten. Minder geschikt wanneer je het liefst met je eigen partner of gezin wilt tafelen. De kwaliteit van het eten is prima en er is voldoende keuze. Reviewer Anneke: ‘All inclusive concept was dik in orde. Lekker eten, gevarieerd en voor ieder wat wils, lekkere wijn, en gratis flesjes water, helemaal prima!’

Wil je na het diner toch wat quality time hebben met je eigen reisgezelschap? Trek je terug op je balkon of het terras dat hoort bij je hotelkamer. Is het buiten afgekoeld? Je hebt hier een ruime zitkamer. Alleen de badkamer is wat verouderd en douchen doe je hier in bad. De hygiëne is dan wel weer top. De schoonmaakster komt elke dag langs en verschoont dan ook de handdoeken.

Ligging

Met een ligging in hartje centrum weet je dat je goed zit voor een vakantie vol gezelligheid. Naar welke activiteit je ook op zoek bent, je hoeft nooit ver te lopen. Vanuit Park Club Europa sta je in vijf minuten op het strand. En direct nadat je de deur bent uitgestapt sta je op de boulevard. Reviewer van Beek schrijft dat je hier veel leuke tentjes vindt. Een drankje doen in een barretje is top. Van Beek tipt verder: ‘En om de hoek een leuke winkelstraat, wat ‘s avonds gezellig is verlicht.’

Hou er rekening mee dat het strand bij het hotel niet heel bijzonder is. Wil je tijdens je vakantie de mooiste stranden van Tenerife zien? Bianca heeft een oplossing: ‘Wij hebben een auto gehuurd en hebben diverse plaatsen bezocht.’

Enthousiast over dit kindvriendelijke hotel in hartje centrum? Pak je spullen en geniet op Tenerife.

256 reviews over Hotel Park Club Europe in het Nederlands

Grote kamers met een heerlijk balkon. All-in kent wat beperkingen maar als je soms uit eten gaat is het prima te doen.

Gereisd met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel, op leuke locatie.

Fam de Best,
24-3-2019

Prima verblijf, niet luxe maar goed! Eten prima, niet overweldigend veel, maar lekker. Snackbar niet bijzonder. Voor kids genoeg te doen. Schoonmaak ook prima. Leuke locatie, midden in het centrum. Speeltuin om de hoek en strand op loopafstand. 1 vd zwembaden is verwarmd in de wintermaanden, erg prettig! Voor een 3 sterrenhotel is dit een aanrader! De eettafels zijn geschikt voor 8 personen, dus je eet met meerdere mensen aan tafel. Dit voelde vreemd, maar was gewoon even wennen. Voor ons is dit hotel voor herhaling vatbaar. Wij komen graag terug naar deze bijzonder locatie in Tenerife

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

fantastisch

ANDRE BEURZE,
16-3-2019

wat je moet weten is dat dit een heerlijk hotel is met een voortreffelijke keuken, het hele spul is Mexicaans ingericht, dus daar hoef je ook niet meer naar toe het is een soort dorp in een dorp, zeer aanbevelings waardig, wij gaan hier dan ook regelmatig een weekje uitblazen

Gereisd met partner in januari 2019

Het was erg leuk

Van beek,
15-2-2019

Wij zijn net weer thuis van super fijn weekje Tenerife en een erg fijn hotel. Wordt erg schoon gehouden en eten erg veel keus. Naast lauw eten ook warm eten gehad 😊. Lekker dicht bij de zee / oceaan en boulevard met gezellige tentjes. En om de hoek een leuke winkelstraat, wat S avonds gezellig is verlicht. Komen graag weer een keer terug met de kinderen

Gereisd met partner in februari 2019

Bianca,
15-11-2018

Super hotel. Goed eten en hele fijne ligging. Vanuit het hotel loop je zo diverse winkelstraten in en de boulevard op. Het strand ligt op nog geen 5 minuten lopen. Op de hoek van de straat, 1 minuut lopen, ligt een speeltuintje. Diverse uitstapjes mogelijk in de omgeving. Wij hebben een auto gehuurd en hebben diverse plaatsen bezocht.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima

Lo,
2-10-2018

Prima kamer , prima schoonmaak. Park zelf gezellig ingedeeld . Eten middelmatig . Jammer dat de poolbar te vroeg sloot , je verliest een stuk gezelligheid , muziek mis ik ook . Echter had DIV personeel der eigen muziek bij zich . Barman Ramon , echt entertainer wat een topper . Kunnen DIV andere veel van leren. Weinig toiletten buiten rondom zwembad poolbar

Gereisd alleenreizend in september 2018

Jacqueline,
20-9-2018

Wij hebben een supervakantie gehad. Mooi zwembad. Eten was goed. Hotelkamer was goed. Schoon. Ligt echt vlakbij het centrum. Supermooie winkels en op loopafstand van de boulevard en diverse strandjes. Ga zeker nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

De Graaf,
4-8-2018

Prima park Goed onderhouden in het centrum Genoten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Zeker voor herhaling vatbaar.

M Groen,
26-6-2018

Familiehotel in de stad. Geen last vh geluid vd stad. Netjes en vriendelijk personeel. Dicht bij het strand en boulevard. Minpuntje, groot hotel maar weinig toiletten.

Gereisd met partner in januari 2018

Prima hotel, mooi gelegen

Anneke,
9-3-2018

Mooi hotel met aardig en behulpzaam personeel en prima ligging, vlakbij het strand en de boulevard. Mooi aangelegde tuin waardoor je niet merkt dat je in een druk en toeristisch gebied zit. Voldoende zwembaden maar wel koud deze tijd van het jaar. We hadden een ruime zitkamer met terras en een slaapkamer met klein balkon. Iedere dag kwam de schoonmaak met schone handdoeken. Badkamer is wat verouderd, douchen in bad met douchegordijn maar wel genoeg (warm) water. Helaas geen Ned. zender op de tv (voor het nieuws) maar met een krant blijf je ook op de hoogte. All inclusive concept was dik in orde. Lekker eten, gevarieerd en voor ieder wat wils, lekkere wijn, en gratis flesjes water, helemaal prima! Snacks simpel en vaak hetzelfde. Je zit met meerdere mensen aan één tafel te eten maar wij vonden dit geen probleem. Soms had je daardoor onverwachte leuke gesprekken. We hebben een heerlijke ontspannen week gehad met gelukkig mooi zonnig weer

Gereisd met partner in maart 2018

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingVentilator

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Club Europe in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Club Europe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.