Appartement MaryLanza

95 reviews over Appartement MaryLanza in het Nederlands

Tot de volgende keer.

Louis
12-9-2018

Het hotel heeft ruime kamers. Eigenlijk is het een suite met een derde bed in de woonkamer. Elke dag werd de suite schoongemaakt en indien nodig, kregen we schone handdoeken. De zwembaden bevinden zich in het midden van het complex. Het kan soms wat druk zijn, maar dat komt omdat Marylanza ook een All-Inclusive mogelijkheid heeft. Prettig als je daarvan houd. Zelf eet ik het liefst buiten de deur in één van de vele “tentjes" in de buurt. Enige nadeel is dat er erg veel opblaas flamingo’s, dolfijnen en andere grote opblaas beesten in het zwembad worden toegelaten. Kan komen omdat we nog aan het eind van de schoolvakantie zaten. Lounge, lobby en de restaurants zagen er zeer verzorgd uit. Zelf niet gegeten, maar indruk was goed. Een paar 100 meter verderop, ligt een nieuw winkel centrum, met allerlei winkels, eet-tentjes en andere faciliteiten. Marylanza is zeker een aanrader. Voor ons was het de tweede keer, maar zeker niet de laatste.

Pluspunten: Ruime kamer met een kleine keuken, ruim terras en een aparte slaapkamer (de bedden zijn prima, groot en niet heel hard!). De kamer, het zwembad en het hotel is erg netjes. Personeel is heel vriendelijk. Het japans fusion restaurant is echt geweldig!

Minpunten: All in is wat mager (voor oa ijsjes, tapas, , sommige drankjes, een kluis en fitness moet je bij betalen). Het eten is veelal van hetzelfde. Sommige dingen zijn erg lekker (vooral het vers klaar gemaakte vlees), maar het grootste gros is niet heel lekker. De wifi is vreselijk, bereik slecht en je moet steeds opnieuw inloggen. De animatie is heel slecht, verwacht daar niet veel van.

een mooi appartemen.

Martijn ten Kate
25-6-2014

Marylanza is perfect voor kinderen, en voor mindervaliden ook alles perfect, maar het appartement van ons ligt direct aan de drukke straat, en de bussen die de mensen ophalen blijven soms wel 10 min. Voor je appartement staan.

Voor de rest is het perfect, de service en ontbijt is ook uitstekend. Zeer vriendelijk personeel.

Persoonlijk zal ik hier niet voor de 2e keer heen gaan, je ligt nl veel te ver van het echte uitgaans leven,

Maar voor mensen met jongere kinderen zeer goed resort.

Mooi hotel, prima ligging

EstherA
21-1-2014

Dit is een mooi, net, en schoon hotel, goede service, maar wees bewust van een aantal zaken zodat je niet voor onverwachte teleurstellingen komt te staan:

- de meeste kamers zitten ofwel op het noorden ofwel op het zuiden. Die op het noorden zijn rustig, kijken uit over de golfbaan, maar hebben geen zon op het terras en zijn duurder. Die op het zuiden hebben de hele dag zon maar liggen aan een drukke weg waardoor je omringd bent door lawaai en uitlaatgassen.

- het complex heeft wel een sterk 'all-in gevoel' over zich (ook voor wie dit niet boekt). Mensen verlaten het complex vaak niet maar hangen de hele dag rond het zwembad en in de lobby rond. Het is daardoor altijd druk.

- Genoeg zonnebedden bij het zwembad maar geen privacy.

Als bovenstaande geen bezwaar voor je is, dan raad ik dit complex zeker aan. De ligging is prima: ca 10 min. lopen van het strand, 8 min. van een grote supermarkt, en 10-15 min. van de restaurants van Los Christianos (veel leuker dan die van Las Americas).

Heerlijke vakantie

Wendy
29-8-2013

Heerlijke vakantie gehad in het Marylanza resort. Babybedje (reisbedje) was netjes opgemaakt met lakentjes en dekentje en had een lekker zacht matrasje erin. Het appartement was netjes schoon.

De keuken in het appartement is erg beperkt. Er zijn 2 elektrische kookpitten. Erg kleine pannetjes. Geen oven aanwezig. Wel magnetron. Geen vaatwasser. De dagen daarna gebeurde dit niet meer. Toen werd de keuken sowieso niet meer gedaan.

Grote supermarkt op 10 min lopen en playa las vistas strand op ongeveer 15 min. Playa de las Americas is wat verder lopen.

Vriendelijk personeel, en ook een aantal NL sprekende receptionistes. Wij hadden alleen logies geboekt, maar hebben wel een paar keer gebruik gemaakt van het ontbijtbuffet (a 8 euro p.p.). Dit was prima. Niet heel speciaal. Helaas kwam het fruit uit blik. Roerei zat weinig smaak aan. S Avonds kan je prima op de boulevard uit eten.

Bij het zwembad genoeg bedjes. Het was wel altijd even zoeken naar een parasol.

Super

Patrick
6-8-2013

Een top vakantie gehad in dit complex. Mooi appartement, lekker zwembad en vooral super eten. We hebben dagelijks gebruik gemaakt van het ontbijt. Dat was super! Een keer ook de lunch gebruikt in het restaurant en dat is erg uitgebreid en lekker. De spa in het complex is ook erg lekker en luxe. De ligging was voor ons prefect op loopafstand van Los Christianos en Playa de Las America's. Wat mij betreft is Marylanza de plek waar je moet zijn als je naar Tenerife gaat!

Wat een tegenvaller! Nooit weer...

meulink
14-2-2013

Zwaar tegengevallen. Mooi groot appartement en vrij luxe appartement.maar... !. De ligging is vreselijk: veel verkeer en (diesel)stank van de autos uit Los Cristianos.2. Nauwelijks privacy op het balkon.3.Een Skandinavisch kinderbolwerk.4. Muziek/entertainment tot vaak laat in de avond/nacht. De app. aan de achterzijde liggen rustiger maar hebben geen enkele zon. We vinden het vreemd dat over deze items nergens iets wordt vermeld, ook niet tot tot nu toe in `Zoover`. Voor ons dus nooit weer!!

Echt een super appartement!

Robert
20-1-2013

Bij aankomst een overboeking. Maar dit is super opgelost!! We hebben flink wat up-grade's gehad zodat t niet erg was 2 nachten ergens anders te slapen (gelijkwaardig hotel). Verder is t personeel heel vriendelijk. Alles netjes schoon. Eten is en lekker en genoeg keuze! Animatie is ook echt leuk, voor zowel jong en oud. Kortom een super plek voor een weekje heerlijk vakantie. Het is maar 10/15 min lopen naar centrum / boulevard. En eventueel met de taxi 5 euro.

mooie locatie, ligging iets minder

niek69
7-1-2013

mooie locatie met mooie appartementen (omvang had wel iets groter mogen zijn), ligging is wat minder

Heerlijk ontspannen

linda
28-12-2012

Voor de 5e keer verbleven in Marylanza. Wat een heerlijke plek. Vriendelijk personeel. Ruime accommodatie. Zeer kindvriendelijk.

Ontvangen met een fles wijn als dank voor onze terugkomst. Ook een extra goed gelegen kamer gekregen.

In december ben je wel een van de weinige Nederlanders. Vooral veel scandinaviers en een enkele Engelse.

Minidisco was weer geslaagd. Mijn dochter van 3 heeft genoten.

Ontbijt en avondeten waren heerlijk!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement MaryLanza in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement MaryLanza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.