Appartement MaryLanza

Appartement
Appartement MaryLanza
8,5

103 reviews over Appartement MaryLanza in het Nederlands

Pluspunten: Ruime kamer met een kleine keuken, ruim terras en een aparte slaapkamer (de bedden zijn prima, groot en niet heel hard!). De kamer, het zwembad en het hotel is erg netjes. Personeel is heel vriendelijk. Het japans fusion restaurant is echt geweldig!

Minpunten: All in is wat mager (voor oa ijsjes, tapas, , sommige drankjes, een kluis en fitness moet je bij betalen). Het eten is veelal van hetzelfde. Sommige dingen zijn erg lekker (vooral het vers klaar gemaakte vlees), maar het grootste gros is niet heel lekker. De wifi is vreselijk, bereik slecht en je moet steeds opnieuw inloggen. De animatie is heel slecht, verwacht daar niet veel van.

inolvidable estos cuatro dias en el paraiso

Enrique Pestano Casanova
24-10-2017

Las instalaciones son increiblemente buenisimas. Pero su personal nos ha tratado con una amabilidad y profesionalidad que nos hizo disfrutar cada minuto . La piscina fantastica. Los bares sobresalientes. Los apartamentos super acogedores . Repwtiremos seguro con toda la familia y recomendaremos a todo el Mundo.

RELAX y muho cariño

Rous
22-5-2016

La familiaridad de todo el conjunto de trabajadores

muy mejorable

frank
14-6-2015

Me he hospedado en este hotel recientemente. Tengo que decir que tanto el trato del personal; la comida e instalaciones han sido lo que nosotros buscábamos sobre todo el descanso. Lo que no me esperaba por las referencias y calidad que tiene este hotel; es encontrarme una habitación (101_sterlizia) tan descuidada (techo del salón con manchas;plaflones del salon que hace mucho tiempo que no se limpian;hormigas por la cocina; mesa del comedor desencajada; puerta del baño no cierra bien por humedad; chicle en espejo del baño. En fin el estado deL apartamento es muy mejorable;no se corresponde con un hotel de 4 *

Alldrig mer

Harriet Dahlgren
18-2-2015

Kallt p nätterna, ingen extra sängkläder, otrevlig personal, restaurant vill har betalt för allt, även vatten det är gratis bara all-inclusive. Dåligt underhåll, Barnpoolen var i reparation, handdukarna fick man betala extra om dem försvann fick man ersätta det. Dålig info för teneriffa, tur att vi hörde bil för utflykter, bättre hotel fins det för detta pengar! H/en flitig resenär i gran ganaria

een mooi appartemen.

Martijn ten Kate
25-6-2014

Marylanza is perfect voor kinderen, en voor mindervaliden ook alles perfect, maar het appartement van ons ligt direct aan de drukke straat, en de bussen die de mensen ophalen blijven soms wel 10 min. Voor je appartement staan.

Voor de rest is het perfect, de service en ontbijt is ook uitstekend. Zeer vriendelijk personeel.

Persoonlijk zal ik hier niet voor de 2e keer heen gaan, je ligt nl veel te ver van het echte uitgaans leven,

Maar voor mensen met jongere kinderen zeer goed resort.

Mooi hotel, prima ligging

EstherA
21-1-2014

Dit is een mooi, net, en schoon hotel, goede service, maar wees bewust van een aantal zaken zodat je niet voor onverwachte teleurstellingen komt te staan:

- de meeste kamers zitten ofwel op het noorden ofwel op het zuiden. Die op het noorden zijn rustig, kijken uit over de golfbaan, maar hebben geen zon op het terras en zijn duurder. Die op het zuiden hebben de hele dag zon maar liggen aan een drukke weg waardoor je omringd bent door lawaai en uitlaatgassen.

- het complex heeft wel een sterk 'all-in gevoel' over zich (ook voor wie dit niet boekt). Mensen verlaten het complex vaak niet maar hangen de hele dag rond het zwembad en in de lobby rond. Het is daardoor altijd druk.

- Genoeg zonnebedden bij het zwembad maar geen privacy.

Als bovenstaande geen bezwaar voor je is, dan raad ik dit complex zeker aan. De ligging is prima: ca 10 min. lopen van het strand, 8 min. van een grote supermarkt, en 10-15 min. van de restaurants van Los Christianos (veel leuker dan die van Las Americas).

Heerlijke vakantie

Wendy
29-8-2013

Heerlijke vakantie gehad in het Marylanza resort. Babybedje (reisbedje) was netjes opgemaakt met lakentjes en dekentje en had een lekker zacht matrasje erin. Het appartement was netjes schoon.

De keuken in het appartement is erg beperkt. Er zijn 2 elektrische kookpitten. Erg kleine pannetjes. Geen oven aanwezig. Wel magnetron. Geen vaatwasser. De dagen daarna gebeurde dit niet meer. Toen werd de keuken sowieso niet meer gedaan.

Grote supermarkt op 10 min lopen en playa las vistas strand op ongeveer 15 min. Playa de las Americas is wat verder lopen.

Vriendelijk personeel, en ook een aantal NL sprekende receptionistes. Wij hadden alleen logies geboekt, maar hebben wel een paar keer gebruik gemaakt van het ontbijtbuffet (a 8 euro p.p.). Dit was prima. Niet heel speciaal. Helaas kwam het fruit uit blik. Roerei zat weinig smaak aan. S Avonds kan je prima op de boulevard uit eten.

Bij het zwembad genoeg bedjes. Het was wel altijd even zoeken naar een parasol.

Super

Patrick
6-8-2013

Een top vakantie gehad in dit complex. Mooi appartement, lekker zwembad en vooral super eten. We hebben dagelijks gebruik gemaakt van het ontbijt. Dat was super! Een keer ook de lunch gebruikt in het restaurant en dat is erg uitgebreid en lekker. De spa in het complex is ook erg lekker en luxe. De ligging was voor ons prefect op loopafstand van Los Christianos en Playa de Las America's. Wat mij betreft is Marylanza de plek waar je moet zijn als je naar Tenerife gaat!

Wat een tegenvaller! Nooit weer...

meulink
14-2-2013

Zwaar tegengevallen. Mooi groot appartement en vrij luxe appartement.maar... !. De ligging is vreselijk: veel verkeer en (diesel)stank van de autos uit Los Cristianos.2. Nauwelijks privacy op het balkon.3.Een Skandinavisch kinderbolwerk.4. Muziek/entertainment tot vaak laat in de avond/nacht. De app. aan de achterzijde liggen rustiger maar hebben geen enkele zon. We vinden het vreemd dat over deze items nergens iets wordt vermeld, ook niet tot tot nu toe in `Zoover`. Voor ons dus nooit weer!!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement MaryLanza in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement MaryLanza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement MaryLanza scoort een 8.54 uit 10 op basis van 103 reviews.