Hotel H10 Las Palmeras

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag21°15°
Hotel H10 Las Palmeras

Omschrijving
Op Tenerife vind je het verzorgde hotel H10 Las Palmeras. Het vrolijke personeel helpt je hier bij elk probleem. Er zijn veel verschillende luxe kamers en je kunt je overdag vermaken in een van de 2 zwembaden, op de tennisbaan, in de sportschool of ga op pad in de omgeving. De jeepsafari naar La Gomera of een rondrit over Tenerife is een aanrader.

850 reviews over Hotel H10 Las Palmeras in het Nederlands

Super hotel

Elina,
17-1-2019

Las Palmeras is een keurig hotel, goed verzorgd, goede locatie, fijne mensen. Aanrader! Voor het eten een minder cijfer gezien de wachtrij voor het restaurant. Wel veel afwisseling in eten en altijd warm. Mike's café is een heerlijk plekje voor een koffie na het eten.

Gereisd met partner in januari 2019

Was een goede week veel zon 👍

Louis v ham,
15-1-2019

Dat het in de winter avond wat koud kan zijn

Geboekt bijneckermann.nl
H10 Las Palmeras, ASISTENTE DIRECCIÓN, 20-1-2019

Beste Louis

Bedankt voor het delen van je mening over het H10 Las Palmeras hotel.

Alles wat we doen, is erop gericht om onze gasten een uitstekende hotelervaring te bieden, en hun opmerkingen en suggesties zijn natuurlijk erg waardevol. We stellen het zeer op prijs dat u uw ideeën met ons hebt gedeeld.

We hopen je weer te mogen verwelkomen.

fantastis voor de 40 st keer bezocht

Clemens Schuddinck Claudine Labeau,
15-1-2019

wij zijn steeds tevreden het is er proper vriendelijk personeel en heel veel ieder jaaar dezelvde mensen

Gereisd met partner in augustus 2018

Tjingo

H10 Palmeras een hotel om terug te komen.

Trees,
13-1-2019

H10 Las Palmeras is een luxe hotel waar het je aan niets ontbreekt. Het hotel is door de boulevard van de zee gescheiden. Ruime tuin, prima kamers, heel vriendelijke medewerkers (zelfs Nederlands sprekend), zeer gevarieerd eten. Met gasten van alle leeftijden. Ontelbare restaurantjes, winkels etc in de nabije omgeving.

H10 Las Palmeras, ASISTENTE DIRECCIÓN, 20-1-2019

Beste Jeroen,

Bedankt voor het delen van je mening over het H10 Las Palmeras hotel.

We hopen je weer te mogen verwelkomen.

Groeten

Zwembad kan beter maar voor de rest een mooi hotel

Andrey Geschiere,
31-12-2018

Mooi hotel met prima eten. Leuke activiteiten met aardige begeleiders. Jammer dat het grote zwembad niet verwarmd is, er zit niemand in omdat het echt te koud is.

Het kleinere zwembad had daarintegen wel een goede temperatuur. Alleen mag je niet met een balletje overgooien wat echt belachelijk is.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018
H10 Las Palmeras, ASISTENTE DIRECCIÓN, 4-1-2019

Beste Andrey,

Heel erg bedankt voor je reactie en je score.

We zijn blij om te weten dat u van uw verblijf in ons hotel genoten heeft.

We hopen dat je geniet van je volgende vakantie bij ons.

een hartelijke groet ontvangen.

Geweldig komen zeker terug

Brenda rabbers,
28-12-2018

Jullie zijn bijzonder. Hotel is goed

Gereisd met oudere kinderen in december 2018
H10 Las Palmeras, ASISTENTE DIRECCIÓN, 4-1-2019

124/5000

Beste Brenda,

Heel erg bedankt voor je reactie en score.

We hopen je snel weer te zien.

Ontvang een warme groet.

Prima hotel maar er zijn betere.

Jeroen,
22-12-2018

Prima week gehad in dit hotel nederlands sprekend personeel bij inchecken maar inchecken gaat niet vlotjes want duurt erg lang .prima kamer gehad die elke dag schoon wordt gemaakt en het hotel heeft vriendelijk personeel. algemene indruk van dit hotel is goed en het is overal schoon.

Restaurant vond ik veels te massaal en lawaaierig maar smaken verschillen.

Mijn partner vond het eten prima maar ik vond het niet zo denderend het kan beter naar mijn mening ..hotel heeft fijne zwembaden . Je hoeft je drankjes tijdens je verblijf niet gelijk af te rekenen want dat kan op de dag van uitchecken wat wel prettig is. Wij zaten op basis van half pension.verder een goed verblijf gehad maar ik hoef hier niet weer naar toe dr zijn betere hotels.

H10 Las Palmeras, ASISTENTE DIRECCIÓN, 24-12-2018

Querida Jeroen,

Muchas gracias por compartir tu opinión sobre el hotel H10 Las Palmeras.

Todo lo que hacemos está dirigido a proporcionar una excelente experiencia de hotel para nuestros huéspedes, y sus comentarios y sugerencias son, por supuesto, muy valiosos. Apreciamos enormemente que haya compartido sus ideas con nosotros.

Esperamos darle la bienvenida de nuevo.

Saludos

Naar dit hotel ga ik nooit meer naar toe

De keersmaecker,
18-12-2018

Positief: vriendelijk personeel, leuke inrichting van de kamer, wel teveel lawaai door de technische installaties die ganse nacht lawaai maken.

Negatief: geen afwisseling in het eten, elke dag bijna hetzelfde, weinig keuze, geen pasta, kwalitatief niet oké. Rommelige opstelling van het buffet, niet overzichtelijk. De eetzaal is niet in verhouding met het aantal gasten dat er komt eten. Dit hotel was vroeger heel goed maar heeft zich niet aangepast tov andere hotels. Waarschijnlijk omdat het een trouw ouder publiek heeft. Ik heb van meerdere hotelgangers dezelfde reactie ontvangen: het was hier vroeger beter. Aan het zwembad is het verboden om een stoel te reserveren, terecht, maar in realiteit liggen er om half 10 s morgens al zoveel handdoeken dat je geen vrije stoel meer vindt, tenzij in de schaduw. En sommige van die stoelen blijven de ganse dag onbezet en er wordt geen controle uitgevoerd door de verantwoordelijken.

In het Italiaans restaurant zou het aangenamer zijn mocht er wat meer tijd gelaten worden tussen elk gerecht. Ook hier kan de kwaliteit verbeteren.

H10 Las Palmeras, ASISTENTE DIRECCIÓN, 24-12-2018

Beste Wahle

Heel hartelijk bedankt om uw mening over hotel H10 Las Palmeras met ons te delen.

Alles wat we doen is gericht op het voorzien van een uitstekende hotel ervaring voor onze gasten, en uw feedback en suggesties zijn daarom uiteraard zeer veel waard. Wij appreciëren het enorm dat u uw ideeën met ons gedeeld heeft.

We hopen uw nog een keer te mogen verwelkomen.

Groeten

Hotel is een echte aanrader

Peetje,
16-12-2018

Van 8 tot 15 dec in het hotel geweest ,dit is een hotel waar niets op aan temerken is( heel schoon,goed eten, goede kamer,we hebben deze dagen als geweldig ervaren

Eilandtoer gedaan ,maar vonden wij niks

Heerlijke boulevard om telopen,leuke plaatsjes om er natoe telopen

Mooi zicht op de surfers,geweldige golven

H10 Las Palmeras, ASISTENTE DIRECCIÓN, 19-12-2018

Geachte Peetje,

Heel erg bedankt voor je reactie.

We zijn blij om te weten dat je van ons hotel genoten hebt. We proberen al het mogelijke te doen om een ​​leuke ervaring te hebben.

We hopen je te zien op je volgende vakantie.

Een groet.

Een goed hotel om te verblijven

Jan,
13-12-2018

Een prettig verblijf met prima ontbijt

en diner en animatie. De douche in bad was minder geriefelijk

Gereisd met partner in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Las Palmeras in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Las Palmeras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.