Hotel H10 Las Palmeras

833 reviews over Hotel H10 Las Palmeras in het Nederlands

Geweldig

Sonja
3-10-2018

In een woord geweldig een mooi schoon hotel,personeel zeer vriendelijk bij balie ook Nederlands sprekende is wel zo makkelijk.

Het eten echt goed en gevarieerd en zeer lekker,bij het zwembad kun je snacks eten word op aanvraag ter plekken klaar gemaakt.

Zwembad goed onderhouden alleen mag je hier niet met luchtbedjes en ballen in het water.

S’morgens staan de mensen achter het lijntje klaar met handdoek zo gauw die weggehaald word lopen ze snel naar de beste plekjes,echt rare mensen dit moeten ze verbieden om dat te doen want vaak zie je ze heel lang niet komen maar het bedje is wel bezet mensen doe eens normaal.

Kamers zijn mooi en schoon het hotel lig mooi gelegen direct aan de boulevard en gezelligheid.dit hotel is echt een aan rader.

Ook voor minder validen doen ze er echt aan om hulp te bieden.

Ik zou zeker nog terug komen.

H10 Las Palmeras, ASISTENTE DIRECCIÓN, 8-10-2018

Beste sonja

Wij willen u graag enorm bedanken voor uw commentaar over ons hotel H10 Las Palmeras.

Het doet ons plezier te weten dat u een mooie tijd gehad heeft bij ons en verder zeer tevreden was met de service.

Wij proberen dit uiteraard zo verder te zetten in de toekomst en kijken alvast uit naar uw volgende komst!

Voor herhaling vatbaar!

Maureen
28-9-2018

Het hotel ligt centraal. Geweldig personeel ze zijn super vriendelijk! Aan de receptie wordt veel Nederlands gesproken wat erg handig is! Het eten was heerlijk en geen dag hetzelfde! De kidsclub is erg leuk voor de kleintjes en er was elke avond een mini disco waar ons meisje erg van heeft genoten!

H10 Las Palmeras, ASISTENTE DIRECCIÓN, 30-9-2018

Beste Maureen,

Het doet ons plezier te weten dat u een mooie tijd gehad heeft bij ons en verder zeer tevreden was met de service van het personeel.

Vriendelijke groeten

Hotel, kamer en service perfect

Javi
18-9-2018

Service en personeel was super. Een 9 omdat er altijd verbetering dient te zijn.

Het eten in de all inclusive vorm was matig. Weinig variatie en vaak lauw

H10 Las Palmeras, ASISTENTE DIRECCIÓN, 26-9-2018

Beste Javi,

Fantastische

Gerda
18-9-2018

Mooi hotel,goede service.eten was erg goed veel keus en niet steeds het zelfde.personeel heel beleeft en zeer vriendelijk.zwembad ook heel mooi je krijgt ook een handdoek voor het zwembad.ligbedjes bij het zwembad kan je niet reserveren dus geen gevecht voor een ligbedje😀we hebben een top vakantie gehad in dit hotel.

H10 Las Palmeras, ASISTENTE DIRECCIÓN, 26-9-2018

Beste Gerda,

Vriendelijke groeten

Dit hotel is een aanrader !

Martha Hiemstra
15-9-2018

Mooi hotel met centrale ligging. Kamers zijn ruim en schoon. Vriendelijk personeel. Goed en gevarieerd eten .Centrale ligging.

Wel jammer dat er niets gedaan wordt aan het handdoeken reserveren op ligbedden door vele gasten. Erg irritant.

H10 Las Palmeras, ASISTENTE DIRECCIÓN, 21-9-2018

Beste Martha

Hierbij willen wij u bedanken voor het verblijven bij ons.

We zijn blij om te horen dat u heeft genoten van uw vakantie bij ons.

Ook willen wij u hartelijk bedanken voor het invullen van ons webportaal.

Vriendelijke groeten van H10 Las Palmeras Team!

Mooi, groot en schoon hotel.

Ad
15-9-2018

Mooi en schoon hotel. vriendelijke personeel ook nl sprekend. eten is soms eentonig maar goed. Direct aan de boulevard, zee en levendige omgeving.

Kamer had ik groter verwacht verder wel schoon. Ligbedjes bij het zwembad liggen te dicht op elkaar en je moet er vroeg bij zijn voor een plekje. Strand voor het hotel is geen fijne zandstrand! Daarvoor moet je een stuk lopen naar een ander. ( los cristianos, 2km verder is gezellig om te bezoeken)

H10 Las Palmeras, ASISTENTE DIRECCIÓN, 21-9-2018

Beste Ad

Wij willen u ten eerste hartelijk bedanken voor dat u de tijd heeft genomen om een comment voor ons achter te laten.

Het spijt ons ten zeerste dat uw verblijf niet was verlopen zoals u had gewenst. Wij willen daarom onze excuses aanbieden voor het ongemak.

Wij betreuren dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en hopen dat u in de toekomst meer tevreden zal zijn in een ander hotel H10.

Vriendelijke groeten

Zeker voor herhaling vatbaar.

Wilbert van Veldhoven
9-9-2018

Het is echt een vakantie om te relaxen. Je kunt hier een hele dag aan het water liggen en de hele dag genieten van rust, heerlijk eten, drinken en komisch entertainment (Alex) voor jong en oud. Het terras aan het zwembad, alsmede het zwembad, wordt dagelijks helemaal schoon gemaakt. Elke dag is er wel iets bijzonders in het restaurant:

- een dag dat er een bbq aan wordt gestoken voor zo’n 500 mensen

- speenvarken

- gigantische mosselen en overvloed aan oesters

- een enorme selectie aan lokale hammen

Kortom, qua eten is er dagelijks een enorme diversiteit en voor ieder wat wils.

Je hoeft ook niet bang te zijn dat iets op is, voordat het op is wordt het al weer aangevuld.

M.b.t de kamers worden deze dagelijks schoongemaakt en de handdoeken worden vernieuwd. Het zijn ruime kamers en zien er goed verzorgd uit.

Enkele kritische noten over Las Palmeras:

Kapotte tegels in de eetzaal

Geachte M van Veldhoven,

Bedankt voor het delen van uw resensie en dat u de tijd heeft genomen om deze te kunnen schrijven.

Wij vinden het fijn om te horen dat u een goede vakantie heeft gehad bij H10 Las Palmeras en waarderen het dat u ons hotel heeft gekozen om uw vakantie in door te brengen.

Ook willen wij u bedanken voor het delen van al uw positieve ervaringen van de afgelopen vakantie.

Wij zien u graag nog een keer terug.

Groeten

Fantastisch voor herhaling vatbaar

Marion van Enckevort
8-9-2018

Het was een zeer goed hotel, zeer vriendelijk personeel, het eten was perfect eigenlijk heb ik niets negatiefs te vertellen

Beste Marion

Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen voor u geweldige reactie over ons hotel op Zoover.

We zijn erg blij om te weten dat u erg tevreden was met de eten en Personeel.

We hopen uw nog een keer te mogen verwelkomen.

Geweldig

S Felter
8-9-2018

Geweldig…

De accommodatie ziet er, zowel binnen als buiten, netjes en verzorgd uit. De kamer zijn niet groot, maar bezitten alles wat je nodig hebt voor een vakantie. Het is tenslotte niet de bedoeling om de hele dag in de kamer te verblijven. De kamers worden dagelijks goed verzorgd. Bij de receptie hoef je maar aan te geven wat je wil en je krijgt de hulp die je verwacht. Wij hadden bij het boeken aangegeven een kamer zo hoog mogelijk te willen. Wij kregen het tegenovergestelde. Een kamer op de begane grond. Bij de balie hebben ze twee dagen daarna een kamer op de 5de aangeboden, maar de kamer op de begane lag centraal. Daarom besloten wij om daar te blijven. Aan de bar werden wij elke dag vriendelijk geholpen, ongeacht hoe vaak je een drankje haalde. Wat absoluut een aanrader is, is de coffeebar. Daar kan je vanaf 12 uur lekkere smoothies, koffie en thee bestellen, met natuurlijk iets lekkers erbij.

Beste S Felder

Aangenaam

John
4-9-2018

Kamer was wel toe aan modernisering en matras toe aan vervanging. Hotel was goed, goed gelegen, eten was lekker, schoon en de medewerkers in het hotel waren bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. In onze kamer was een klein opstapje naar het toilet en de badkamer. dat was in het donker niet altijd even fijn.

Beste John,

Al uw opmerkingen zijn van groot belang voor ons aangezien deze ons helpen om de constante verbetering op niveau te houden en zo aan de verwachtingen van onze gasten te voldoen . Wij hechten veel waarde aan uw suggesties.

We zijn erg blij om te weten dat u erg tevreden was met kamerl.

We hopen uw nog een keer te mogen verwelkomen.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Las Palmeras in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Las Palmeras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.