Hotel H10 Las Palmeras

8.7Fantastisch

Spanje, Tenerife, Playa de las Américas

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 650p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.7Fantastisch

Zoover silver Award 2019

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie

Hotel H10 Las Palmeras vind je in de levendige badplaats Playa de las Américas. Deze badplaats is met haar gezellige boulevard en tavernes niet voor niets ontzettend populair op Tenerife. Het hotel is ideaal gelegen op loopafstand van het centrum. Ook de helderblauwe zee met zandstrand ligt op wandelafstand van het hotel. Wil je weten waarom veel vakantiegangers een zonvakantie bij Hotel H10 Las Palmeras boeken? Lees dan snel verder.

Vakantie vieren bij Hotel H10 Las Palmeras in Tenerife betekent culinair genieten. Het buffetrestaurant serveert elke dag gevarieerde gerechten en ook bij de drie à la carte restaurants kun je uitstekend eten. Vooral het Italiaanse restaurant wordt druk bezocht vanwege de overheerlijke pizza’s.

In de prachtige hoteltuin kun je volop genieten van de zon op je comfortabele ligbed. Wees er wel vroeg bij, want de ligbedjes zijn hier snel bezet. Hotel H10 Las Palmeras heeft een prachtig aangelegd zwembad voor een verfrissende duik. Voor de kinderen is er een apart kinderbad waar ze fijn kunnen spelen en spetteren. Zin in een frisse cocktail? Bij de poolbar kun je terecht voor een lekker drankje of een eenvoudige snack.

Kamers

De kamers van Hotel H10 Las Palmeras zijn praktisch ingericht en van alle gemakken voorzien. Sommige kamers zijn volgens vakantiegangers wel aan renovatie toe. Sommige vakantiegangers zijn wat minder te spreken over de schoonmaak, maar de meeste reviewers vinden de kamers proper en netjes. Wil je verzekerd zijn van een kamer met zeezicht? Dan moet je een klein bedrag bijbetalen, maar jullie geven aan dat dit absoluut de moeite waard is.

De ligging van Hotel H10 Las Palmeras, Tenerife

De ligging van H10 Las Palmeras is de grootste troef van dit hotel. Werkelijk alles wat je nodig hebt voor een topvakantie ligt binnen handbereik. Zo ligt het hotel in het gezellige centrum van Playa de las Américas en op loopafstand van het zandstrand. In het centrum vind je sfeervolle terrasjes, restaurants en trendy uitgaansgelegenheden. Ook de levendige strandboulevard met diverse winkels en terrasjes ligt dichtbij het hotel.

Wil je graag een andere levendige badplaats bezoeken vanuit Hotel H10 Las Palmeras? Ook dan hoef je niet ver te gaan, want het populaire Los Cristianos vind je op slechts 2 kilometer afstand. Via de strandboulevard van Playa de las Américas kun je een mooie wandeling naar Los Cristianos maken. De badplaats heeft een historisch centrum met kleine steegjes en pleintjes. Ook vind je hier tal van restaurants, bars en souvenirwinkels. Vergeet niet je strandlaken mee te nemen om ook nog even een uurtje te relaxen op het bekende strand Playa de las Vistas.

Een leuke activiteit met de kids is het bezoeken van Siam Park in Costa Adeje. Dit aquapark is het grootste waterpark van Europa met spectaculaire glijbanen en golfslagbaden. Een leuk uitstapje voor een dag waterpret met het hele gezin. En je raadt het al: ook dit park ligt op een steenworp afstand van H10 Las Palmeras.

Wil je met het gezin een heerlijk verblijf bij Hotel H10 Las Palmeras boeken? Kies dan voor een hotelkamer met uitzicht op de helderblauwe zee.

1267 reviews over Hotel H10 Las Palmeras

• 8URBAIN Foubert05-03-2020

Wintervakantie in Las Palmeras was goed

Voor de 4 de maal in dit hotel verbleven ben nog altijd zeer tevreden over Las Palmeras hadden een kamer met frontaal zeezicht gekregen op 3 verdieping de kamers zijn proper.het personeel is altijd vriendelijk .aan de receptie word je altijd in het Nederlands geholpen . Het eten is lekker en van goede kwaliteit doch een minpunt er zou iets meer variatie moeten zijn van de keuze aardappelen bv gekookte aardappelen hebben we nooit gezien.En de ligging van het hotel is prima ..

H10 Las Palmeras, ASISTENTE DIRECCIÓN, 13-03-2020

Geachte Urbain

Hartelijk dank voor uw score en comentaar

Wij hopen u weer te zien

Groeten

Gereisd met partner in januari 2020

• 9Kim de Jong16-01-2020

Heerlijk

Heerlijke vakantie gehad eiland met mijn partner nog even op babymoon geweest eiland tenerife is gewoon weg alles wat je zoekt op vakantie.... Heerlijk weer schoon eiland veel sweer en gezelligheid je voeld je eigen direct thuis..... Dat geld ook voor hotel las palmeras geweldig hotel, heel schoon fijne kamers, heerlijk eten, prachtige tuin, aanrader voor iedereen, ligging direct aan de boulevard. Kortom zou er graag na toe gaan. 1 klein verbeter puntje bij het uitchecken mag je geen gebruik meer maken van hun restaurant bar etc uitgecheckt is dan ook echt uitgecheckt dus mocht u een late vlucht hebben kan dat erg onprettig zijn. Maar boulevard achter het hotel met veel restaurants etc dus probleem was ook weer snel opgelost.... Kortom een heerlijke vakantie gehad

H10 Las Palmeras, ASISTENTE DIRECCIÓN, 20-01-2020

Beste Kim de Jong

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    9Sammie, Riki en Sjorsie29-12-2019

Heerlijke week in een TOP hotel!

Heerlijke 8 dagen gehad in dit fantastische hotel. Wij kunnen ons echt niet vinden in de slechte reviews. Wij kwamen zaterdagavond laat aan, doordat het druk was hadden wij 1 nacht een andere kamer. Ter compensatie een diner in het Italiaanse restaurant, een upgrade naar een Junior Suite, fruitmand met water en elke dag 2 doosjes bonbons op de kamer. Veel te veel natuurlijk. Kamers schoon en netjes, ontbijt goed, bedjes bij het zwembad idd handdoeken leggen in de ochtend. Wij zijn via de achterzijde van het hotel het strand opgelopen en daar voor 12 euro per dag 3 bedjes en een parasol genomen. Avond eten hebben wij 2 keer gedaan dus daar geen goee oordeel over, eten pas wel goed op temperatuur. Twee maal auto gehuurd via het hotel, iets duurder maar de auto staat op de parkeerplaats bij het hotel dus goed geregeld. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk, zeker een hotel om terug te keren. TOP 👍

H10 Las Palmeras, ASISTENTE DIRECCIÓN, 13-01-2020

Beste Sammie

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 9Pieter PJW van Son24-12-2019

Komen zeker terug.

We zijn net terug van een heerlijke vakantie op Tenerife. Hotel Las Palmeras H10 is zeker aan te bevelen. Vriendelijk personeel alom. Goed van eten en drinken. We vroegen naar een kamer waarin we al eerder hadden geslapen. Hebben we keurig gekregen. Echt een aanrader. Wel veel Nederlanders en Zuiderburen. Maar niet hinderlijk. We komen zeker terug. Prijs , kwaliteit verhouding is prima.

H10 Las Palmeras, ASISTENTE DIRECCIÓN, 28-12-2019

Beste Pieter

Gereisd met partner in december 2019

• 10Vermeersch Rita en frederik26-10-2019

Wat sommige mensen schrijven begrijp ik niet wij gaan al 14jaar naar het zelfde hotel H10las palmeras 6xper jaar 3x25dagen en anders 15 dagen zijn zeer tevreden over hotel en personeel eten niet lekker wat eten ze dan thuis ik heb dat niet thuis hoor bent u zelf een beetje vriendelijk of eerder een zuurpruim kakkerlakken is geen waar ik heb er buiten nog geen een gezien u zoekt ze zeker zelf op t.’is te hopen dat u er nooit meer komt ga naar een hotel waar je na een dag diarree krijgt en gans de week in u bed ligt dat zal dan een goed hotel zijn vele groetjes van een zeer tevreden klant

H10 Las Palmeras, ASISTENTE DIRECCIÓN, 02-12-2019

Beste Rita

We zijn erg blij om te weten dat u heeft genoten van uw verblijf in ons H10 Las Palmeras. Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie in Tenerife. Onze missie is ervoor te zorgen dat u kunt genieten van uw vakantie in een aangename en ontspannen sfeer . Ons hele team werkt om ervoor te zorgen dat uw verblijf prettig verloopt, we zijn erg blij om te weten dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan . Het zou een plezier zijn voor ons om u opnieuw te verwelkomen in de nabije toekomst.

Met vriendelijke groet,

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 8Niesten26-10-2019

Heerlijk verblijf

Heerlijk hotel. Schoon. All inclusive formule is prima. Leuke animatie. Niet ver van vliegveld. Genoeg te zien en te shoppen in de omgeving. Eten was prima. En vind je het te lauw stop je het in de magnetron die aanwezig is. Wij hebben het erg naar onze zin gehad.

Beste Niesten,

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 2Quincy15-10-2019

erg smerig verschrikkelijk hotel

kamer was erg vies en erg gehorig kakkerlakken liepen er personeel doet er niks aan nemen je klachten totaal niet serieus en lachen er ook nog om ik liep de trap op in de ochtend toen trapte ik bijna op een kakkerlak ik begon te gillen daarna besloot ik er een foto van de maken de beveiliger zag dit het ergste is inplaats van de kakkerlak op te ruimen lag die in de avond er nog ook in de tuin lopen veel kakkerlakken diezelfde avond kwamen we de kamer binnen en waren het lenzenbakje en de bril weg we melden dit bij het hotel ook hier deden ze niks aan dit kan echt niet zeer schandalig hotel voelde mij er totaal niet thuis Het eten was slecht op het ontbijt na personeel was ook onvriendelijk op een enkeling na dit hotel mag zich een groot voorbeeld nemen aan de andere h 10 hotels heb 18 verschillende bezocht altijd tevreden maar dit was vreselijk

Geachte Quincy

Vriendelijke groeten

Gereisd met partner in oktober 2019

• 3rene15-10-2019

nooit meer zo smerig

in het bed zat vieze vlekken in op de muur zat bloed ik heb een klacht ingediend bij de balie kwam er een poetsvrouw nou die ging me tekeer naar dat ik bleef volhouden dat ik het niet normaal vond heeft ze met veel moeite het bed verschoon wij hadden kamer 2 is op begane grond kijk je uit op afzuigingen van het restaurant het maakt heel erg veel herrie op balkon zitten kon met oordoppen het zwembad bladerd val alle kanten de verf af aan de ligbedden hangt een briefje reserveren niet toegestaan om 9 uur in de ochtend wou ik naar het zwembad elke stoel hong vol met handdoeken van het hotel maar er was geen mens te bekennen ik heb toen 2 handdoeken weggepakt en ben gaan zitten 2 uur later kwamen die mensen nou een drama badmeester beveiliging erbij kon volgens hun echt niet wat ik ik gedaan had toen ik in de nacht naar het toillet kropen er kakkerlakken uit de douche put hotel deed er niks aan het personeel was zeer onvriendelijk

Beste Rene&Quincy

Vriendelijke groeten

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7Josje25-09-2019

Niet meer terug

In de avond buiten bij de bar heel wat kakkerlakken gezien. Dit hebben we nog nooit meegemaakt bij andere h10 hotels. Kreeg niet de indruk dat er wat aan gedaan werd. Jammer. Eten was vaak hetzelfde maar goed qua kwaliteit. Italiaans restaurant is top met leuke bediening. Mike’s viel tegen, betere gewend.

H10 Las Palmeras, ASISTENTE DIRECCIÓN, 27-09-2019

Beste Josje

Heel hartelijk bedankt om uw mening over hotel H10 Las Palmeras met ons te delen. Alles wat we doen is gericht op het voorzien van een uitstekende hotel ervaring voor onze gasten, en uw feedback en suggesties zijn daarom uiteraard zeer veel waard. Wij appreciëren het enorm dat u uw ideeën met ons gedeeld heeft.

We hopen uw nog een keer te mogen verwelkomen.

Groeten,

Gereisd met partner in september 2019

• 2Roberto16-09-2019

Nooit meer!

Slecht hotel voor 4 sterren hadden we wel wat beters verwacht we kwamen aan duurde heel lang voor dat we geholpen werden we kregen n kamer op begane grond waar de douche kop het niet deed en de airco het niet deed vervolgens hebben wij lopen klagen bij de receptie kregen we een andere kamer wat ook op een gevangenis leek... eten was slecht service is slecht buitenzwembaden allle ligstoelen zitten zowat bijna op elkaar gestapeld bijna geen ruimte om te lopen enige positieve van dit hotel is dat de ligging top is

H10 Las Palmeras, ASISTENTE DIRECCIÓN, 01-10-2019

Beste Roberto,

Eerst en vooral willen wij u bedanken voor het feit dat u de tijd heeft genomen uw ervaring betreffende uw recent verblijf in H10 Las Palmeras neer te schrijven. Wij begrijpen uit uw review dat u niet tevreden was tijdens uw laatste verblijf omwille van verscheidenen redenen en betreuren dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen dit keer. Zoals u echter ook kan begrijpen zijn de opinies van onze gasten voor ons van groot belang om een optimale service te kunnen bieden. Wij betreuren het daarom ook dat u door uw commentaren onze reputatie op deze manier kwetst en stellen ons de vraag naar wat uw beoogde intentie hiermee is. Wij betreuren dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en hopen dat u in de toekomst meer tevreden zal zijn in een ander hotel.

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

Hotel H10 Las Palmeras info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Eten en drinkenBrunch
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Italiaans, Lactosevrij, Oosters, Spaans, Sushi, Vegetarisch, Vis / Seafood, Zuid-Amerikaans
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• ParkerenNiet beschikbaar

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen