Hotel H10 Las Palmeras

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°17°
Hotel H10 Las Palmeras
8,7

Op Tenerife vind je het verzorgde hotel H10 Las Palmeras. Het vrolijke personeel helpt je hier bij elk probleem. Er zijn veel verschillende luxe kamers en je kunt je overdag vermaken in een van de 2 zwembaden, op de tennisbaan, in de sportschool of ga op pad in de omgeving. De jeepsafari naar La Gomera of een rondrit over Tenerife is een aanrader.

838 reviews over Hotel H10 Las Palmeras in het Nederlands

Fantastisch, perfect hotel!

Suzan
13-11-2018

Perfect hotel. Alles is in de puntjes geregeld.

Bij het inchecken kregen we een glas Cava.

Goed eten en drinken. Elke dag worden de kamers schoongemaakt en nieuwe handdoeken opgehangen.

Overal in het hotel goede wifi, ondanks dat er veel mensen op het netwerk zitten. De wifi blijft stabiel.

De locatie van het hotel is perfect. Het hotel ligt aan een mooie, lange boulevard met winkels en restaurants.

Het personeel spreeks ook Nederlands.

Mooie plek om nieuwe herinneringen te maken.

Cheyenne
11-11-2018

oktober kan het weer wat wisselvallig zijn. De temperatuur is altijd top maar de zon is toch wel waar je voor komt ! Nederlands sprekend personeel, leuke animatie. Kom je met kleine kinderen? Pak dan een ander hotel. Zwembad mag je niet in springen en opblaas bedjes in het water mogen ook niet. Eten is eetbaar maar niet geweldig. Kamers en douche daarin tegen zijn geweldig. Locatie is top en alles is op loopafstand. Stapje extra? Deze mensen doen het wel voor je. Niet de plek waar ik naar terug zou gaan maar zeker een plek die mee helpt aan mooie herinneringen maken met de mensen die er toe doen, die mee zijn.

Geweldig

Ans Robben
3-11-2018

Het was geweldig, alles klopte!

Japans restaurant was overheerlijk.

Topvakantie!

Dionne
30-10-2018

Wij hebben een topvakantie gehad! We kwamen rond 23.00 uur aan in het hotel en werden ontvangen met cava. Ook was er nog wat te eten voor ons. De kamer werd elke dag goed schoongemaakt, het zwembad werd meerdere keren per dag gecontroleerd en het eten was top. We misten alleen wat meer groente voor onze dreumes.

Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Omdat we een late terugvlucht hadden, mochten we zonder probleem langer in de kamer blijven.

Al met al echt een aanrader! Bedankt, H10 Las Palmeras!

H10 Las Palmeras, ASISTENTE DIRECCIÓN, 6-11-2018

Beste Dione,

Wij willen u graag enorm bedanken voor uw commentaar over ons hotel H10 Las Palmeras.

Het doet ons plezier te weten dat u een mooie tijd gehad heeft bij ons en verder zeer tevreden was met de service.

Wij proberen dit uiteraard zo verder te zetten in de toekomst en kijken alvast uit naar uw volgende komst!

Vriendelijke groeten

Voor de prijs niet echt bijzonder

Rita van Smaalen
23-10-2018

Prima hotel, in het centrum en aan de boulevard. Dus vertier genoeg.

Alles wordt de hele dag netjes schoon gehouden maar toch af en toe een kakkerlak gespot. Schijnt er bij te horen op Tenerife. Voor de prijs die we betaalden was het eten en de kamer niks aparts.

H10 Las Palmeras, ASISTENTE DIRECCIÓN, 3-11-2018

Beste Rita,

Heel hartelijk bedankt om uw mening over hotel H10 Las Palmeras met ons te delen.

Alles wat we doen is gericht op het voorzien van een uitstekende hotel ervaring voor onze gasten, en uw feedback en suggesties zijn daarom uiteraard zeer veel waard. Wij appreciëren het enorm dat u uw ideeën met ons gedeeld heeft.

We hopen uw nog een keer te mogen verwelkomen.

Groeten

Geweldig

Sonja
3-10-2018

In een woord geweldig een mooi schoon hotel,personeel zeer vriendelijk bij balie ook Nederlands sprekende is wel zo makkelijk.

Het eten echt goed en gevarieerd en zeer lekker,bij het zwembad kun je snacks eten word op aanvraag ter plekken klaar gemaakt.

Zwembad goed onderhouden alleen mag je hier niet met luchtbedjes en ballen in het water.

S’morgens staan de mensen achter het lijntje klaar met handdoek zo gauw die weggehaald word lopen ze snel naar de beste plekjes,echt rare mensen dit moeten ze verbieden om dat te doen want vaak zie je ze heel lang niet komen maar het bedje is wel bezet mensen doe eens normaal.

Kamers zijn mooi en schoon het hotel lig mooi gelegen direct aan de boulevard en gezelligheid.dit hotel is echt een aan rader.

Ook voor minder validen doen ze er echt aan om hulp te bieden.

Ik zou zeker nog terug komen.

H10 Las Palmeras, ASISTENTE DIRECCIÓN, 8-10-2018

Beste sonja

Voor herhaling vatbaar!

Maureen
28-9-2018

Het hotel ligt centraal. Geweldig personeel ze zijn super vriendelijk! Aan de receptie wordt veel Nederlands gesproken wat erg handig is! Het eten was heerlijk en geen dag hetzelfde! De kidsclub is erg leuk voor de kleintjes en er was elke avond een mini disco waar ons meisje erg van heeft genoten!

H10 Las Palmeras, ASISTENTE DIRECCIÓN, 30-9-2018

Beste Maureen,

Het doet ons plezier te weten dat u een mooie tijd gehad heeft bij ons en verder zeer tevreden was met de service van het personeel.

Vriendelijke groeten

Hotel, kamer en service perfect

Javi
18-9-2018

Service en personeel was super. Een 9 omdat er altijd verbetering dient te zijn.

Het eten in de all inclusive vorm was matig. Weinig variatie en vaak lauw

H10 Las Palmeras, ASISTENTE DIRECCIÓN, 26-9-2018

Beste Javi,

Fantastische

Gerda
18-9-2018

Mooi hotel,goede service.eten was erg goed veel keus en niet steeds het zelfde.personeel heel beleeft en zeer vriendelijk.zwembad ook heel mooi je krijgt ook een handdoek voor het zwembad.ligbedjes bij het zwembad kan je niet reserveren dus geen gevecht voor een ligbedje😀we hebben een top vakantie gehad in dit hotel.

H10 Las Palmeras, ASISTENTE DIRECCIÓN, 26-9-2018

Beste Gerda,

Vriendelijke groeten

Dit hotel is een aanrader !

Martha Hiemstra
15-9-2018

Mooi hotel met centrale ligging. Kamers zijn ruim en schoon. Vriendelijk personeel. Goed en gevarieerd eten .Centrale ligging.

Wel jammer dat er niets gedaan wordt aan het handdoeken reserveren op ligbedden door vele gasten. Erg irritant.

H10 Las Palmeras, ASISTENTE DIRECCIÓN, 21-9-2018

Beste Martha

Hierbij willen wij u bedanken voor het verblijven bij ons.

We zijn blij om te horen dat u heeft genoten van uw vakantie bij ons.

Ook willen wij u hartelijk bedanken voor het invullen van ons webportaal.

Vriendelijke groeten van H10 Las Palmeras Team!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Las Palmeras in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Las Palmeras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.