Hotel H10 Gran Tinerfesterstersterster

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Een vakantie in Hotel H10 Gran Tinerfe staat in het teken van goede service. Vakantiegangers zeggen dat de ontvangst hier alleen al super is. Van de goede service kun je daarna genieten tot op het moment dat je het hotel verlaat. Het is een adult only hotel wat zorgt voor een ontspannen en relaxte sfeer. H10 Gran Tinerfe is een populair hotel onder Engelse gasten en onder rustzoekers. Hier kun je maximaal ontspannen.

In H10 Gran Tinerfe kom je tot rust dankzij het adult only concept, maar dat betekent niet dat je je hier hoeft te vervelen. Zo is er elke avond animatie en entertainment. Bestel een cocktail en geniet. Overdag kun je ontspannen aan een van de drie zwembaden. Corine vond het een groot pluspunt dat er hier altijd plek is voor iedereen. Wanneer je je handdoek voor 10.00 uur op een ligbed achterlaat, wordt deze verwijderd.

In elk H10 hotel kun je privilege verblijven, zo ook in Hotel H10 Gran Tinerfe. Reviewers die kozen voor privilege zijn enthousiast. Rudi V zegt bijvoorbeeld: ‘Als je kan neem zeker privilege, je hebt een heel andere vakantie. Rustig en lekker ontbijt en avondmaal in het restaurant Mirador.’ Verder kun je genieten van veel extra’s. Je hebt toegang tot de privé lounge bar en het privilege terras. Op dat terras kun je goed zonnen en kun je je onderdompelen in de jacuzzi. Verder hoef je hier aan niets te denken, want de obers staan voor je klaar. Zij komen langs met versnaperingen en vullen de bar elk uur aan met drankjes en snacks. Dat is pas echt vakantie!

Over het algemeen zijn gasten erg tevreden over de kwaliteit van het eten in H10 Gran Tinerfe. Vooral het ontbijt is top. Ook bij de overige buffetten heb je genoeg keuze. Zo nu en dan zit er één gerecht tussen dat niet warm genoeg is of dat je al eerder die vakantie hebt gegeten. Fijn is dat je wordt bediend aan tafel. Dirk D’hossche schrijft hierover: ‘Heel goede bediening in restaurant, vooral Fernando en Slavina.’

Ligging

Wil je niet verblijven midden in de drukte, maar wil je de drukte wel op elk moment te voet kunnen opzoeken? Dan is Hotel H10 Gran Tinerfe the place to be. Dit hotel ligt namelijk in het altijd bruisende Playa de las Américas, maar dan wel in een rustiger deel. Na nog geen 20 minuten lopen sta je in het centrum en kun je plaatsnemen bij een bar of in een restaurant.

De boulevard vormt de scheiding tussen Hotel H10 Gran Tinerfe en het strand. Ideaal, want zo heb je zowel de boulevard als het strand binnen handbereik. Binnen een minuut plof je neer in het zand. Breng eens wat actie in je vakantie en onderneem een leuke watersport.

Zie jij jezelf al genieten van een ontspannen vakantie in dit hotel? Let’s go!

417 reviews over Hotel H10 Gran Tinerfe

• 2019
    7Sabina en Stefaan20-12-2019

Kan veel beter voor een**** H10

Het hotel heeft een mooie ligging in een drukke lawaaierige omgeving. Te weinig liften ,kluis met borg en ouderwetse sleutel? Geen koffie voorziening op de kamer, geen make up spiegel ( te veel regels: handoek ruil 1u smorgens 1u savonds, borg op handdoeken 30€ .savonds vaste tafel en uur door hen gekozen, eten in shiften ..Nog nooit in een H10 zo een kleine rumoerige despacio gehad , net alsof ze op het laatste plaatsje van het hotel ze vlug een despacio neergepoot hebben, ze bieden een side by side massage aan maar er waren de hele week geen 2 masseurs tegelijk aanwezig. Heel kleine parking amper 25 plaatsen, waarvan de bevriende autoverhuurder zeker al 10 plaatsen met zijn wagens inpalmt , parkeren in de omgeving is een totale ramp. Dit hotel heeft een structureel probleem in zijn management want het personeel (echte werkvolk) doet wel zijn best de maitres behandelen hen ook veel te grof ! We vinden het ook geen H10 waardig

Public Relations, Community Manager, 05-01-2020

Dear Guest,

Thank you very much for your detailed review. We are very sorry to hear that we did not meet your expectations in this occasion.

We assure you that we will take appropiate actions in order to improve the services and the installations you mentioned. We are sorry if you have experienced these downsides, it is our intention always comply with the expectations of all our guests and we have a department of public relation dedicated to solve any issues during your stay.

We hope you give us another chance to regain your trust in H10 Hotels.

Best regards,

Juan Andrés Vegas

Guest Service

H10 Gran Tinerfe

Gereisd met partner in december 2019

• 8Frans en Lilian Verschuren28-10-2019

Heerlijk genieten

Wij gaan al zeker 7 keer terug naar Hotel H10 Gran Tinerfe en het is meestal altijd prima daarom zeker in februari 2020 weer terug en we kijken er alweer naar uit.

Public Relations, Community Manager, 05-01-2020

Dear Guest,

We hope you give us another chance to regain your trust in H10 Hotels.

Best regards,

Juan Andrés Vegas Guest Service H10 Gran Tinerfe

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 5Ad20-10-2019

Nooit meer!

Wie uit is op harde lifemuziek die je gedwongen via je balkon tot 23.00 moet aanhoren kan prima terecht bij H10 Gran Tinerfe. Als je bovendien geen adequaat optreden van het personeel verwacht is dit hotel the place to be. Ons verzoek om 2 éénpersoonsdekbedden leidde na veel discussie tot drie tweepersoonsdekbedden en twee aparte bedden. Voor het krijgen van een waterkoker, was slechts 4 keer vragen en 5 uur wachten nodig. De goedbedoelde chocoladebonbons ten spijt bracht ons niet de gewenste nachtrust. Het eten had niet de kwaliteit die we van een 4 sterrenhotel verwachten; het was vaak flauw en lauw. De dominant aanwezige Engelsen drukken een brexit-stempel op het hotel. Gran Tinerfe heeft z’n ‘Gran-deur’ verloren maar past in het plaatselijke beeld van kermisachtig vertier en toerisme. Ondanks het laagseizoen was het nog altijd behoorlijk toeristisch. Houd rekening met een zeer beperkte parkeermogelijkheid bij het hotel zelf.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 6Crowdsurfer16-09-2019

Mij zien ze in dit hotel niet meer terug...

Gerenoveerd hotel waar kwestie van kamers weinig of niets op aan te merken is. Waar wel wat commentaar op te leveren is, is op de bediening in de bars en de openingstijden. Ze zijn niet open wanneer ze wel open zouden moeten zijn. En het kan lang duren vooraleer je aan je drankje geraakt. Dit komt vooral door te weinig personeel en een weinig efficiënt systeem waar ze altijd briefjes moeten invullen van hetgeen je bestelt. Ook de gasten met all-in, die een polsbandje hebben, krijgen telkens een briefje, ook al belandt dit in de vuilbak en doe je er niets mee. Voor 10:30 geraak je ook niet aan een drankje. En als ze iets anders aan het doen zijn, kan je wachten, zelfs als er een rij staat van 10 mensen en meer. Ze doen rustig verder met afruimen of iets wegzetten en pas nadien helpen ze je verder. Zelfs met 3 achter de toog wordt er meestal maar 1 gast per keer bediend. Ergerlijk traag allemaal.

Riccardo, Community Manager, 12-10-2019

Geachte gasten, Allereerst, heel erg bedankt om ons te schrijven, we zijn altijd bereid om de feedback van onze gasten te ontvangen, het is echt een hulpmiddel om onze diensten dag in dag uit te verbeteren. In verband met uw opmerkingen willen we onze excuses aanbieden voor het eventuele ongemak dat is veroorzaakt tijdens uw verblijf. We hebben al met onze medewerkers gepraat om te voorkomen dat dergelijke situaties zich opnieuw voordoen. Onze missie is om van je vakantie te genieten in een aangename en ontspannen sfeer. Het spijt me dat we in uw geval niet succesvol kunnen zijn. Ik hoop dat deze situatie niet weerhoudt om je snel weer te zien in onze vestiging, H10 Gran Tinerfe. Bedankt voor uw loyaliteit in onze keten en we maken van de gelegenheid gebruik om u onze beste groeten uit Tenerife te sturen.

Riccardo Penzo Community Manager

Gereisd met partner in september 2019

• 10Anne29-08-2019

Fenomenaal Hotel! Top Hotel en top bediening!

Wij hebben een geweldige vakantie gehad!! Top hotel, top bediening. Ontvangst met glaasje Cava en de koffers worden aangepakt bij binnenkomst. Prijzen voor drankjes zijn niet te hoog! Enorm groot buffet met veel keuze! Het uitzicht op zee is fenomenaal en de kamers worden elke dag fris schoongemaakt. Veelzijdig entertainment voor de liefhebbers. Geen handdoekje leggen. Veel zwembaden! Wij hopen hier nog een keer terug te keren!

Riccardo, Community Manager, 12-10-2019

Lieve gasten, Dank u voor uw fantastische 5-sterren beoordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met uw verblijf in ons hotel. Wij verheugen ons erop u wederom te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten,
    Riccardo Penzo Community Manager

Gereisd met partner in augustus 2019

• 3Veerle03-07-2019

Nooit meer

Vele problemen met de kamer, na echt kwaad te worden en met het management gepraat, eindelijk na dag 5 opgelost. Geen excuses of compensatie voor het ongemak. Algemene netheid in het hotel, kamers, privilege kan vele beter. Enige positieve aan het hotel is als je privilege bent, je kan gaan ontbijten en dineren in het à la carte restaurant. Super vriendelijke service, heel lekker eten. Hier wordt je in de watten gelegd, met dank aan Charo, zij is echt fantastsich! Gelukkig was er deze mogelijkheid. Ook altijd veel lawaai 's nachts. Vele 4 sterren hotels gedaan in Tenerife, maar buiten het à la carte restaurant, kan ik dit hotel niet echt aanbevelen.

Juan Andrés, Community Manager, 11-07-2019

Geachte Gast,

Allereerst willen wij u bedanken voor de tija die u genomen heeft en uw bevindingen te delen.

We betreuren ten zeerste dat uw ervaring in ons hotel niet naar uw zin is geweest en ook de problemen die in uw kamer heeft gehad.

Hoewel we al het mogelijke hebben gedaan om deze problemen op te lossen en jullie een fijne vakantie te bieden, betreuren we dat onze oplossing niet voldoende was.

Anderzijds willen wij u bedanken voor uw mooie woorden over het restaurant Mirador en onze medewerker Charo.

U mag er zeker van zijn dat uw mooie woorden haar en het rest van het personeel zullen bereiken.

Nogmaals bedankt voor uw tija. We hopen dat ons de toekomst nog een kans wil geven om u een welverdiende vakantie te bezorgen.

Vriendelijke groeten,

Juan Andrés Vegas Martín Community Manager H10 Gran Tinerfe

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 7Wellens24-06-2019

Goed!

Hotel ligt rustig in Adeje nabij 12 km lange boulevard boordevol restaurants en winkeltjes. Genoeg vertier s'avonds maar eiland is 90 % Engels. Veel jeugd omdat het relatief goedkoop eten en drinken is op Tenerife. H10 gran Tenerife is een middeklasse hotel waar de heren bij het diner verplicht zijn een lange broek te dragen. Ze willen een bepaalde klasse uitstralen die ik een beetje misplaatst vind. Eten is goed en de kamers zijn netjes. Prachtige zwembaden en genoeg ligplekken .Momenteel worden de 1e en 2e verdieping gerenoveerd maar de overlast blijft beperkt. Afstand naar vliegveld is 17 km. Maar de transfer naar het hotel heeft in totaal 3 uur geduurd. Taxi kost 24 euro!

Riccardo, Community Manager, 31-07-2019

Geachte gasten, bij deze willen wij u danken voor de tijd die u genomen heeft om jullie bevindingen te delen. Zoals vermeld ligt het hotel op de rand van het vele vertier 's avonds waar het hotel gelukkig geen last van heeft. Het doet ons plezier dat jullie genoten hebben van onze zwembaden en alsook onze restaurants. In de restaurants wordt er, zoals in de meeste 4-sterren hotels, tijdens het avondeten een lange broek gevraagd. Tijdens de zomermaanden passen we daar uiteraard een mouw aan door de warmte en kunnen de mannen met een geklede korte broek dineren. Er zijn verschillende manieren om vanuit de luchthaven ons hotel te bereiken maar uiteraard is een taxi de snelste oplossing. We hopen jullie in de toekomst nogmaals te ontvangen en ondertussen nodigen wij u uit om ons te volgen op de gekende sociale kanalen.

Met vriendelijke groeten, Riccardo Penzo, Community Manager

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8H. Stamps10-06-2019

Fantastisch, rustig, culinair ,gezellig hotel

Heerlijk genoten, fijne zwembaden, heerlijk eten , goede service , gunstig gelegen, hygiënisch, lekker rustig. Voor herhaling vatbaar

Community Manager, Community Manager, 18-06-2019

Geachte gasten,

Allereerst bedankt om tijd te maken voor jullie bevindingen met ons te delen. Het doet ons plezier dat jullie genoten hebben van jullie verblijf. Indien u op de hoogte wil blijven van al onze nieuwigheden, kan u ons steeds volgen op de gekende sociale kanalen. We kijken ernaar uit om jullie wederom te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groeten, Riccardo Penzo Community Manager

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Beyers03-05-2019

Zeker voor herhaling vatbaar !

Zeer mooi, goed onderhouden hotel. Prachtig gelegen aan promenade en direct aan het strand. Vele wandelmogelijkheden. Zeer veel goede eetgelegenheden in de directe omgeving . De kamers zijn mooi en van alle gemakken voorzien, ze worden goed onderhouden en dagelijks nieuwe handdoeken. Alle maaltijden zijn van uitstekende kwaliteit . Het specialiteitenrestaurant Asensen is zeker een aanrader. Er zijn ruim voldoende ligbedden aan de mooie zwembaden. Handdoekje leggen wordt hier echt niet toegestaan, en wordt ook niet gedaan. Al het personeel is uiterst vriendelijk. De prijzen voor de dranken zijn niet overdreven duur . Kortom, wij hebben een zeer goede vakantie gehad in Gran Tinerfe, mede dankzij de adults only formule, wat de vakantie extra rustig en gemoedelijk maakt. Wij gaan zeker terug.

Riccardo, Secretaria Dirección, 31-05-2019

Geachte gasten, allereerst bedankt voor ons hotel zo in de hoogte te prijzen. Het doet ons plezier dat jullie genoten hebben van jullie verblijf. Deze mooie woorden zullen wij zeker doorgeven aan de betreffende afdelingen. We kijken ernaar uit om jullie wederom te mogen ontvangen in ons hotel. Indien u op de hoogte wil blijven van onze promoties en nieuwigheden kan u ons uiteraard steeds volgen via de gekende sociale kanalen. Met vriendelijke groeten, Riccardo Penzo Community Manager

Gereisd met partner in april 2019

• 8Desiree16-04-2019

Lekker rustig

Goed hotel , privilege pakket was slechte als in ander H10 hotel . Te weinig persoonlijke aandacht waar je wel voor betaald

Riccardo, Secretaria Dirección, 31-05-2019

Geachte gasten, we zijn blij te horen dat jullie genoten hebben van uw verblijf in ons hotel. Wij danken u voor de mooie commentaar en geven deze zeker door aan de vermelde personen. Indien u op de hoogte wil blijven van onze nieuwigheden voor een volgende verblijf, kan u ons steeds volgen op de gekende sociale kanalen. We kijken ernaar uit om jullie wederom te mogen ontvangen. Met vriendelijke groeten, Riccardo Penzo Community Manager

Gereisd met partner in april 2019

41 tips over Hotel H10 Gran Tinerfe

• lisa , 22-04-2014

privilege room is een aanrader !! Het biedt je heel veel voordelen en is de (kleine) meerprijs zeker waard : à la carte restaurant voor ontbijt & diner, toegang tot privilege room met gratis drank en aangenaam terras, gereserveerde ligstoelen (wel aan verwarmd zwembad).

• Kreijen Paul en Betty, 07-04-2012

Let Op ! Wat de kamers betreft moet je bij het boeken even oppassen , want ze hebben gerenoveerde ( meerprijs) en nog oude kamers .

• markengreet, 07-03-2014

Het busstation ligt op wandelafstand. Neem de voordelige Bonokaart en verken de Tenerife. Vraag een uurregeling, pas op soms valt er eens een bus uit. Er rijdt 's morgens, 9h15, naar de Teide, beter dan een toeristenbus want die pendelt eerst vele hotels af én duurder.

27 vragen over Hotel H10 Gran Tinerfe

• Jack, 19-05-2018

Verbouwing ?

Ik lees van een verbouwing die veel lawaai met zich mee brengt.? Deze beoordeling heb ik gelezen in een beoordeling van gasten die in mei op vakantie waren (tui beoordelingen) Weet iemand hier meer van ???

• Jack, 21-04-2018

Kamer

Zijn alle kamers gerenoveerd.

B.v.d voor het antwoord.

• Jan van Ekeren 0183623811, 06-07-2016

Ligbedden vooraan aan de boulevardzijde

Wij zijn 2 jaar geleden in Gran Tinerfe geweest Er waren toen luxe ligbedden vooraan aan de boulevardzijde op zwembadniveau naast het retaurant Deze waren voor iedereen toegangkelijk. Is dat nog steeds zo ?? Alvast bedankt

Hotel H10 Gran Tinerfe info

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats