Hotel H10 Gran Tinerfe

Hotel aan zeeWeer vandaag22°16°
Hotel H10 Gran Tinerfe
8,9

Direct aan de boulevard op Tenerife ligt Hotel H10 Gran Tinerfe. Dit hotel is een 18+ hotel en daarom niet geschikt voor gezinnen met kinderen. Met drie zwembaden is er altijd wel een ligbed vrij. Over de boulevard loop je naar het strand of het centrum van Playa de Las Americas. Huur een auto en ga zelf op pad of maak gebruik van de bus.

397 reviews over Hotel H10 Gran Tinerfe in het Nederlands

Lekker rustig

Desiree,
16-4-2019

Goed hotel , privilege pakket was slechte als in ander H10 hotel . Te weinig persoonlijke aandacht waar je wel voor betaald

Gereisd met partner in april 2019

Domper op mooie vakantie

Verheyen,
16-2-2019

Wij hadden privilege kamer geboekt inclusief kluis en zijn toch op 10 dagen tijd 2 keer bestolen geweest telkens 100 euro en dit uit de gesloten kluis. De eerste keer dachten we dat we misschien nog cash geld thuis hadden laten liggen, helaas bleek achteraf dit niet te kloppen gezien we daarna elke dag het geld natelden en de laatste avond er weer 100 honderd euro gestolen was. Onmiddellijk de manager van het H10 hotel ingeschakeld die deed alsof wij de eerste waren waar dit bij gebeurde en ons aanmaande aangifte te doen bij de politie wat wij ook hebben gedaan. Achteraf na een gesprek met nog ander mensen uit Nederland bleek dat dit al eerder was gebeurd in dit hotel. Vraag; waarom waarschuwen reisbureaus hun klanten niet voor dit soort georganiseerde misdaad, idem hotel managers ? Erg jammer want het hotel is mooi, vriendelijk personeel; lekker eten en een mooie ligging, maar.... de kluis is niet safe.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top klasse!

Hilde,
6-2-2019

Picobello hotel op alle vlak. Maaltijden, service, netheid, vriendelijkheid. Ook de animatie is top. Reden dat we reeds een aantal jaren steeds dit hotel kiezen.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijneckermann.nl

Traveltroef

Wij hebben sinds 3 jaar een lidmaatschap van H10. En hebben in Tenerife al in 2 hotels gelogeerd .Las Palmeras,conquistador.Maar Gran Tinerfe spant alle kroon. We verbleven er in juli 2018. Vanaf moment 1 hadden wij zo, iets van ;Dit is het !!Bijgeveolg hebben wij in December 2018 reeds opnieuw een vakantie geboekt in Gran Tinerfe.Dit is een top hotel. Adults Only ,ik heb helemaal niks tegen kids.Hoegenaamd niet.Maar het is anders.Rust,rust en nog eens rust.Ideaal voor mensen die de rust op zoeken. Van ons geraken ze niet meer af. Een absoluut hoogtepunt,elke morgen opnieuw. GEEN handdoekleggers ,Er is sowieso plaats genoeg.En wie het aandurft om voor 10.00 uur zijn gerief te komen leggen en een zonnebed te reserveren.Die is er aan voor de moeite,want het wordt sowieso weggehaald door de socorista. Wij kijken in ieder geval weer uit naar onze vakantie bij Gran Tinerfe.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

enige minpunten raamrubbers waren slecht waardoor je veel geluid van buiten kon horen, Zwembad was niet verwarmd

Gereisd alleenreizend in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Niet voor herhaling vatbaar

De Smet V,
28-12-2018

Het hotel is gericht naar engelse vakantiegangers.Veel trappen in en rond het Hotel.Zwembaden zijn veel te koud om erin te zwemmen.Eèn wordt verwarmend tot 24 graden.Er wordt amper in gezwommen door het koude water.De vriendelijkheid van het directie personeel is ver te zoeken! Het eten in het restaurant is echt slecht! Bij het avondeten,worden kleine stukjes pizza aangeboden van 10 op 5 cm. Eiskoud. Op drie verschillende dagen werd paella aangeboden ,die was niet eetbaar.Iedereen liet het staan.De verschillende soorten brood kwam uit de diepvriezer. Bij het morgend eten werden verse fruitsappen kraargemaakt die uit dozen werden opgelengd evenzo met water uit flessen.Dit zijn enkele gegevens van de keuken.

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastisch-voor de 38 ste maal in gran tinerfe

freddy l alias don fredo,
24-12-2018

Eten Goede kamer vriendelijk personeel goede prijzen voor de dranken lid van h10 club al sedert 2002

Gereisd met partner in december 2018

Gewoon fantastisch

Dam. Kind,
14-12-2018

Wij gaan denk ik al 10 jaar naar gran Tenerife. Wij hebben het daar naar ons zin elke keer als wij landen ,dan is het net of wij weer thuis komen het is er zo mooi ,mooi strand voor de deur .mooie boulevard om te wandelen.het hotel is bere goed ,het eten is goed verschillende keuzen. De kamers zijn mooi groot en schoon,en een mooi balkon.mooi uitzicht op zee .het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam .goede service. W ij voelen ons hier gewoon thuis

Gereisd met partner in oktober 2017

geweldig en zeer schoon en goed eten

JENNEKE STOLK,
1-12-2018

lekker dicht bij zee en winkels en haven en vliegveld

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Fantastisch hotel Top hotel Aanrader

CARDON NICOLAS,
30-11-2018

Alles in orde niets op aan te merken

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Gran Tinerfe in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Gran Tinerfe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.