Hotel H10 Conquistadorsterstersterster

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

H10 Conquistador op Tenerife ligt in Playa de las Américas. Je wordt hier ontvangen door een Nederlandstalige receptioniste, waarbij je ook de rest van je vakantie terecht kunt voor vragen. In dit hotel zit je goed wanneer je op zoek bent naar animatie van vroeg tot laat. Het animatieteam is leuk en vriendelijk voor de kinderen.

Een deel van de hotelkamers in H10 Conquistador is gerenoveerd. Zit je niet in zo’n gerenoveerde kamer? Dan is je kamer wat gedateerd. Nadelen vinden jullie dat je dan moet douchen in bad en dat de tweepersoonsbedden smal zijn. Wil je er zeker van zijn dat je een topkamer hebt? Dan is ‘privilege’ een aanrader. In dat geval vier je een all-inclusive vakantie met heel veel luxe extra’s. Wat je dan zoal kunt verwachten? Een apart ontbijtbuffet en ruimtes waar alleen privilege gasten toegang tot hebben. Alice haar favoriete plekjes: ‘Het privilege eiland met balibedden en het privilege zonnedak.’ Op dat zonnedak kun je genoeg (alcoholische) drankjes bestellen en genieten van fruit en hapjes. Tussendoor kun je ook bubbelen in de jacuzzi. Anna vult nog aan dat je als privilege gast ook later mag uitchecken.

De meeste vakantiegangers die verbleven in H10 Conquistador kozen voor all-inclusive. Bianca Hebben schrijft: ‘Het gewone buffetrestaurant was iedere dag een ander thema en voor ieder wat wils.’ Ook eens à la carte dineren? Je mag meerdere keren aanschuiven in een van de à la carte restaurants. Ga de ene keer voor Italiaans en de andere keer voor het steakhouse. Al is het restaurant Senses ook een aanrader. Hier geniet je ondertussen van een variété show. Naast het eten zijn ook de cocktails in H10 Conquistador heerlijk, net als de koffie trouwens. In de koffiecorner kun je kiezen uit allerlei speciale koffies. Elke dag een andere proberen?

Zie jij jezelf al liggen in de zon aan het zwembad bij H10 Conquistador? Dat kan hier zeker. Lucie schrijft: ‘Mooi zwembad met voldoende ligbedden deze tijd van het jaar. Weinig tot geen handdoekje leggen!!’ Het hotel neemt dan ook maatregelen tegen mensen die toch hun handdoek neerleggen. Een verbeterpunt? Dat is volgens sommigen van jullie de temperatuur van het zwembad. Het water kan soms fris zijn.

Ligging

H10 Conquistador ligt direct aan de toeristische boulevard van Playa de las Américas. Hier is het altijd gezellig druk. Een favoriete to do op deze hotspot is winkelen. Jullie zijn mega enthousiast over de winkels die je hier vindt. Steek je de boulevard over? Dan sta je op het strand. Verwacht alleen niet teveel van het strand dat hoort bij H10 Conquistador.

Tijdens je vakantie in H10 Conquistador ontdek je het eiland Tenerife gemakkelijk. Edwin deed dit en heeft zijn favoriete uitstapjes gedeeld in een review. Wat hij aanraadt? Een bezoek aan El Teide! Dit is de grootste vulkaan van de Canarische eilanden en die moet je natuurlijk gezien hebben. Verder genoot hij ook van een catamaran tour en een ritje in een onderzeeboot.

3780 reviews over Hotel H10 Conquistador

• 10Guido en cindy19-01-2020

GENOTEN!!!!

Een fantastisch hotel. Overtrof onze verwachtingen. We zijn er een week geweest en hebben genoten van personeel, eten en vooral de lekkere koffie. Wij komen zeker terug.

Daniela D.G, Community Manager, 20-01-2020

Beste Guido en Cindy,

Bedankt voor uw geweldige recensie over H10 Conquistador en voor het aanbevelen van ons hotel aan andere reizigers. We voelen ons erg trots wanneer wij reacties krijgen zoals die van u.

We proberen gasten altijd te voorzien van een memorabel verblijf en een onvergetelijke ervaring. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in H10 Conquistador.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    10Bas31-12-2019

Kerst in H10 Conquistador!

Wat een sfeer tijdens kerst en ze hebben er alles aan gedaan om het zo speciaal mogelijk te maken. Zo moet iedereen samen is een fijn kerst gevoel.

Beste Bas,

Het maakt ons heel blij uw mooie woorden hier te lezen, en het doet ons plezier te weten dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons!

Hopelijk is dit voor u een reden om naar ons terug te komen volgend jaar!! Vriendelijke groeten vanwege het H10 Conquistador team

Alleen gereisd in december 2019

• 10Lex31-12-2019

Top!!!!

Onverwacht op vakantie gegaan en snel dit hotel geboekt, maar wat een top keuze. Erg blij dat ik voor dit hotel heb gekozen. Het personeel verdiend een dikke 10!

Beste Lex,

Allereerst wil ik u graag bedanken voor het plaatsen van uw review en hiermee het delen van uw mooie ervaringen aangaande uw recente verblijf hier in H10 Conquistador.

Ik ben voornamelijk erg trots te vernemen dat u de vriendelijkheid van ons personeel positief benoemt. Natuurlijk zullen we uw mooie woorden delen binnen ons team daar deze altijd dienen ter motivatie.

We hope u te zien tijdens uw volgende vakantie. Vriendelijke groet het H10 Conquistador’s Team !

• 10Liza31-12-2019

Kon niet beter!

Even een weekje er tussen uit en we hebben echt het perfecte hotel gekozen! De 5 verschillende restaurants maakte erg het verschil.

Beste Liza,

Hartelijk bedankt voor uw mooie woorden over onze service . Het is een groot plezier voor ons dat U een leuke tijd met ons hebben gehad.

We hopen dat wij u terug mogen verwelkomen!

Vriendelijke groeten van het H10 Conquistador Team!

• 10Maria31-12-2019

Geweldig!

We waren erg verrast over het hotel en het personeel. Het personeel maakt je verblijf nog meer compleet.

Daniela D.G, Community Manager, 08-01-2020

Beste Maria, Ontzettend bedankt voor het kiezen van uw vakantie bij H10 Conquistador, op Zoover. We zijn erg blij om te weten dat u erg tevreden was met het Personeel. We hopen uw nog een keer te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team !

Gereisd met vrienden in december 2019

• 10Celine Piccard31-12-2019

Het beste hotel!!!!

Super hotel, zeer gastvriendelijk! Lekker eten, mooie kamer, geweldige ligging!

Beste Celine Piccard,

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in H10 Conquistador.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team.

• 10Wend31-12-2019

Super verblijf, we komen terug

Het verblijf was super en het personeel is geweldig!

Daniela D.G, Community Manager, 03-01-2020

Beste Wend, Wat fijn dat u H10 Conquistador een mooie 5 als score geeft. Bedankt voor de tijde die u even genomen heeft om via deze weg uw review over te brengen. Hopelijk zien wij u snel terug bij H10! Vriendelijke groeten vanwege het H10 Conquistador Team

• 10Hendrika31-12-2019

Heerlijk genoten!

Fijn hotel en alles mooi versierd voor kerst. Bij aankomst kregen we een upgrade, mooie kamer op de bovenste verdieping met uitzicht over zee. Echt top! Voor het kerstdiner wordt echt alles uit de kast gehaald, heel gezellig!

Daniela D.G, Community Manager, 03-01-2020

Beste Wend, Erg bedankt voor uw mooie commentaren over uw afgelopen verblijf bij ons. Het doet ons een groot plezier te weten dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan, voor wat een deugddoende vakantie op Tenerife hoort te zijn! Wij hopen van harte u bij ons terug te zien!

Vriendelijke groeten vanwege het H10 Conquistador Team

Gereisd met partner in november 2019

• 10Loes26-12-2019

Ik had een heel mooie tijd. Bedankt ook al het vriendelijke personeel voor de uitstekende service. Eten is erg goed.

Beste Loes,

Ontzettend bedankt voor het kiezen van uw vakantie bij H10 Conquistador, op Zoover. We zijn erg blij om te weten dat u erg tevreden was met de keuze van het eten en Personeel. We hopen uw nog een keer te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team !

• 10V.G.Johe26-12-2019

Een zeer mooie plaats inderdaad, geweldige service en eten. Ik raad het aan.

Beste V.G.Johe,

Hartelijk bedankt om deze review via dit portaal te plaatsen! Wij zijn verheugd te horen dat u een prachtige vakantie had. Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen bij ons! Vriendelijke groeten vanwege het H10 Conquistador's team!

84 tips over Hotel H10 Conquistador

• Stefan, 02-06-2014

Neem Privilege en je wordt TOP bediend.

• Familie Papavoine, 04-05-2014

Kamer 613 is een aanrader (als Superior reservering)

• Rauwerda, 31-12-2011

Voor een goede kop koffie kan je naar Colon gaan. Echt een aanrader. Colon ligt iets voorbij hotel Palmeras aan de overkant. Naar Loro Parque boek niet bij de hostess, daar betaal je 52 euro, maar in het straatje naast hotel Vulcano zit een ticketbureau die je naar Loro Parque brengt voor 36 euro.

136 vragen over Hotel H10 Conquistador

• Lisa, 02-06-2019

Diner omwisselen voor lunch bij halfpension

Hoi! Weet iemand of je bij halfpension het avondeten kan omruilen voor de lunch en snacks? En zijn de kamers met geen zwembad en zeezicht ook gerenoveerd?

• Lieke, 28-01-2019

Self service waserrete?

Hallo, weet íemand of in de buurt van dit hotel er een self service waserrete zit?

• Jeanet, 20-01-2019

Privilege

Wat houd privilege in en kan je het evt. Daar bijboeken?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Diabetische gerechten, Europees-Aziatisch, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Japans, Spaans, Sushi, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportSurfen