Hotel H10 Conquistador

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag21°15°
Hotel H10 Conquistador
9,4

Omschrijving
Hotel H10 El Conquistador ligt op het eiland Tenerife. Een all-inclusive hotel waar je niet elke dag in een buffetrestaurant eet, maar bijvoorbeeld ook in een van de à la carte restaurants. Je kunt trouwens ook kiezen voor een verblijf op basis van halfpension. Het hele hotel is goed verzorgd en schoon en je bevindt je direct aan de boulevard.

1287 reviews over Hotel H10 Conquistador in het Nederlands

Fantastisch hotel!

Joëlle,
15-1-2019

Voor ons de eerste, maar zeker niet de laatste keer!

Dit hotel heeft echt alles, het eten is heerlijk en het personeel super vriendelijk.

Het buffetrestaurant heeft elke dag iets anders, heel veel keuze. De a la carte restaurants zijn ook echt top!

Het personeel, van housekeeping en bediening tot receptie, doet echt alles om het de gasten naar hun zin te maken.

Zwembaden zijn mooi en groot, zelfs een zwembad verwarmd in de winter.

Elke avond een show of animatie, overdag muziek aan het zwembad en zelfs een schuimparty.

Ondanks dat het een groot complex is, hebben wij ons erg thuisgevoeld.

H10 Bedankt en tot ziens!!

Prefect hotel

Coby Haring,
13-1-2019

Een heerlijk hotel wij komen er twee tot drie keer per jaar. Heel vriendelijk personeel Mariola van customer service en trouwens allemaal die daar zitten zijn super vriendelijk. En Lolla van het winkeltje heerlijk mens is dat. En dan Benice van de receptie zo vriendelijk en ook erg behulpzaam allemaal bij de receptie. En dan elloy van de Italiaans restaurant geweldige man altijd vriendelijk. Dus voor ons het Beste hotel. Tot in mei zijn al aan het aftellen ☀️😎

Beste Coby Haring,

Wij willen u graag hartelijk bedanken voor de tijd die u genomen heeft om kort uw ervaring van uw afgelopen verblijf bij ons via deze weg mee te delen.

Wij zijn erg blij dat u een fijne vakantie heeft gehad. Hartelijk bedankt voor de mooie woorden over het personeel, we zullen dit doorgeven aan de desbetreffende personen!

Wij kijken er naar uit om u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Tja.........

Vannidejo,
12-1-2019

Tja, smaken verschillen. Op het eerste gezicht mooi hotel. Tweede blik geeft schimmel hier en daar, kapotte tegels, wat achterstallig onderhoud. De maaltijden: Het gewone restaurant is Van der Valk in de jaren '80. Vis prima, groente slecht, vlees redelijk, bijgerechten matig, dessert goed. Personeel wisselend van super aardig tot wat nors afstandelijk. Maar zoals we dat vroeger in Nederland zeiden: toch een soort vreetschuur. Heren moeten lange broek aan. Dames lopen in de kortste hotpants. Aparte regel dus. Natuurlijk gewoon handdoek leggen bij het zwembad. Een klein zwembadje verwarmd. Tot 's avonds laat zijn er buiten optredens, dus voor je rust zou ik niet gaan. Maar vooral echt 4 sterren en de prijs niet waard als de prijs met tientjes per dag omlaag gaat, dan is het in redelijk in balans.

Daniela D.G, Community Manager, 15-1-2019

Beste Vannidejo,

Wij zijn teleurgesteld dat onze dresscode niet helemaal in de smaak is gevallen. Wij hebben voor onze restaurants een dresscode die op onze website en op de websites van de touroperators staat aangegeven. Voor de mannen is het de bedoeling dat er in de winter een lange broek wordt gedragen. Dit is om een formele sfeer te creëren in een traditioneel perspectief.

Het spijt ons dat de kamer niet helemaal in de smaak is gevallen. Wij hadden gehoopt dat u de klantenservice had gecontacteerd zodat wij u hadden kunnen verplaatsen naar een rustigere kamer.

Wij hopen u nog een keer te mogen verwelkomen om te laten zien dat we uw opmerkingen in acht hebben genomen.

Fantastisch super

Jo,
10-1-2019

Wij zijn er met de kerst geweest.

Dit hotel is een aanrader voor iedereen gewoon geweldig fantastisch.

Kamer goed en netjes , personeel zeer vriendelijk.

Het eten zeer gevarieerd en super.

Tijdens de kerst een gala diner gehad dit was super en zeer goed verzorgd.

De gehele dag een geweldige kerst show met als afsluiting vuurwerk.

Dit hotel is een aanrader een top hotel.

Wij verheugen ons op de volgende kerst vakantie In H10 Conquistador.

Beste Jo,

Wij zijn erg blij dat te kunnen vernemen dat u heeft genoten vanhet kerstdiner en de kerstshow. Verder zijn we erg blij dat de kamer goed bevallen is.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Redelijk

mieku,
10-1-2019

Slechtste klein bed ooit gehad in een hotel,gordijnen vies

Je hoord voortdurend over privelege, houden ze daarom de standardkamers zo armtierig?

Eten was lekker, personeel vriendelijk

Beste mieku,

Wij zijn blij te kunnen vernemen dat u heeft genoten van het eten en ons personeel.

Wij zijn erg teleurgesteld dat uw kamer niet helemaal in de smaak is gevallen. Wij hadden gehoopt dat u de klantenservice had gecontacteerd zodat we samen wat hadden kunnen doen aan de ongemakken in uw kamer. De kamers zijn allemaal verschillend, dit komt door de locatie van uw kamer in het hotel. We hebben naast de standaard kamers ook junior suites en kamers met zeezicht. Dit zijn andere kamers die bij u misschien beter in de smaak hadden kunnen vallen.

Met vriendelijke groet, H10 Conquistador´s team

Geen grote bedden, ietwat gedateerd. Op het toilet zeer weinig ruimte. Bij het buffet is het eten vrij vet.

Daniela D.G, Community Manager, 11-1-2019

Beste Atze,

Allereerst wil ik u bedanken voor het plaatsen van deze review en het delen van uw ervaringen bij H10 Conquistador.

Het spijt ons dat het restaurant niet helemaal voldeed aan uw verwachtingen. In juni gaan we beginnen met een renovatie aan het restaurant, en daarbij nemen we ook het eten mee.

Wij hopen u nog een keer te mogen verwelkomen om aan te kunnen tonen dat we uw review in acht hebben genomen.

Met vriendelijke groet, H10 Conquistador´s team.

Leuk personeel en geweldige loca

Frank ter Hoeve,
19-12-2018

Goed buffet, leuke animatie en een perfecte locatie recht aan zee

Daniela D.G, Community Manager, 28-12-2018

Beste Frank ter Hoeve,

Bedankt voor uw geweldige recensie over H10 Conquistador en voor het aanbevelen van ons hotel aan andere reizigers. We voelen ons erg trots wanneer wij reacties krijgen zoals die van u.

We proberen gasten altijd te voorzien van een memorabel verblijf en een onvergetelijke ervaring.

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in H10 Conquistador.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team.

SUper hotel at ik heel sterk kan aanbevelen. Hotel

De Buysscher Benjamin,
17-12-2018

Wij komen hier reeds +/- 20 jaar.

Vriendelijke mensen voornamelijk Loli van het winkeltje en Daniella alsook aan de josee receptie.

Beste Benjamin De Buysscher,

Allereerst wil ik u bedanken voor het plaatsen van deze review.

Wij zijn erg blij om te horen dat u al 20 jaar bij ons verblijft en uw vakanties op Tenerife doorbrengt.

We hopen u in de toekomst nogmaals terug te zien bij H10 Conquistador.

Met vriendelijke groet, H10 Conquistador´s team.

Te hoge scores voor Conquistador, Gebrek aan onderhoud, loslatend hang en sluitwerk en gedateerde onderdelen. kakkerlak op kamer. Bij aankomst poepspatten langs toiletpot. Handoekje leggen voor 9.00 uur mag voor de ene wel en voor de andere niet. Te veel ligstoelen nauwelijks ruimte

Beste Herman,

Hartelijk bedankt voor uw feedback na uw verblijf in H10 Conquistador.

We zijn erg teleurgesteld dat ons hotel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Wij willen bij deze onze excuses aanbieden voor de ongemakken die u heeft meegemaakt tijdens uw verblijf. Wij hadden dan ook graag gewild dat u deze aanmerkingen bij ons had gemeld zo dat wij er alles aan konden doen om uw vakantie zo goed mogelijk te kunnen laten verlopen.

Het spijt ons dat u het niet helemaal eens was met onze regel over de zetels. Het is niet toegestaan om voor 9 uur een zetel te reserveren. Dit omdat we iedereen een kans willen geven voor een zetel. Om de drukte bij het zwembad te kunnen organiseren worden na 30 minuten afwezigheid de handdoeken weggehaald, dit omdat we de andere gasten ook een kans willen geven voor een zetel.

Wij willen u bedanken voor de informatie die u ons gegeven heeft enwij zullen deze informatie doorgeven aan onze medewerkers zodat wij deze aanmerkingen kunnen voorkomen bij onze toekomstige gasten.

Wij hopen dat u ons een tweede kans wilt geven om aan te kunnen tonen dat wij uw aanmerkingen in acht hebben genomen.

Geweldig

Stefanie,
9-12-2018

We hebben een heerlijke tijd gehad in dit hotel. Zeer goed privilege ontbijt! Heel vriendelijke privilege hostess.

Beste Stefanie,

Allereerst wil ik u bedanken voor het plaatsen van deze review en het delen van uw ervaringen van uw recente verblijf hier in H10 Conquistador.

Wij zijn erg blij dat u een fijne vakantie heeft gehad, en daarbij wil ik nog toevoegen dat wij erg blij zijn dat het eten en de vriendelijkheid van de privilege hostesses goed is bevallen.

We hopen u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen voor uw vakantie.

Met vriendelijke groet, het H10 Conquistador´s team.

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Conquistador in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Conquistador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.