Hotel H10 Conquistador

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.3Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

• Animatie
  • Sauna

Algemene informatie Hotel H10 Conquistador

H10 Conquistador ligt in de populaire badplaats Playa de las Américas. Conquistador heeft een geweldige reputatie opgebouwd onder de vakantiegangers die hier hebben overnacht. Het is om die reden ook één van de populairste hotels op Tenerife. Dit komt onder andere door de perfecte ligging naast het strand, bij de boulevard en tegen het centrum van Playa de las Américas aan.

Je wordt ontvangen door een Nederlandstalige receptioniste, waarbij je ook de rest van je vakantie terecht kunt voor vragen. In dit hotel zit je goed wanneer je op zoek bent naar een heerlijke zonvakantie bestemming, gevarieerde buffetten, ontspanning, goede service en animatie (het animatieteam is leuk en vriendelijk voor de kinderen) van vroeg tot laat.

Faciliteiten van het hotel

Een deel van de hotelkamers in H10 Conquistador is gerenoveerd. De nieuwe kamers kenmerken zich door een rustig, stijlvoll interieur en veel lichtinval van buiten. Zit je niet in een gerenoveerde kamer? Dan kan je kamer ietwat gedateerd zijn. In dat geval kan het betekenen dat je moet douchen in bad en dat de tweepersoonsbedden relatief smal zijn. Wil je er zeker van zijn dat je een topkamer hebt? Dan is ‘privilege’ in Conquistador een aanrader. In dat geval vier je een all inclusive vakantie met heel veel luxe extra’s. Wat je zoal kunt verwachten? Een apart ontbijtbuffet en ruimtes waar alleen privilege gasten toegang tot hebben. Je kan ook naar het privilege eiland met balibedden en het privilege zonnedak. Op het zonnedak kun je genoeg (alcoholische) drankjes bestellen en genieten van fruit en hapjes. Tussendoor kun je ook bubbelen in de jacuzzi. Daarnaast kun je voor je vertrek nog maximaal genieten van het verblijf, je mag namelijk later uitchecken.

De meeste vakantiegangers die verbleven in H10 Conquistador kozen voor all inclusive. Het buffetrestaurant heeft iedere dag een ander thema en voor ieder wat wils. Ook eens à la carte dineren? Je kan meerdere keren aanschuiven in een van de à la carte restaurants. Ga de ene keer voor Italiaans en de andere keer voor het steakhouse. Al is het restaurant Senses ook een aanrader. Hier geniet je ondertussen van een variété show. Naast het eten zijn ook de cocktails in Conquistador heerlijk, net als de koffie trouwens. In de koffiecorner kun je kiezen uit allerlei speciale koffies.

Zie jij jezelf al liggen in de zon aan het zwembad bij H10 Conquistador? Dat kan hier zeker. Het hotel heeft een mooi zwembad met voldoende ligbedden. Van handdoekje leggen is geen sprake. Het hotel neemt dan ook maatregelen tegen mensen die toch hun handdoek neerleggen. Een verbeterpunt? Dat is volgens sommige reviewers de temperatuur van het zwembad. Het water kan soms fris zijn, maar aan de andere kant kan dat een heerlijke verkoeling zijn.

Ligging van het hotel op Tenerife

H10 Conquistador ligt direct aan de toeristische boulevard van Playa de las Américas. Hier is het altijd gezellig druk. Een favoriete to do op deze hotspot is winkelen. Het hotel krijgt regelmatig enthousiaste reacties over de winkels die je hier vindt. Steek je de boulevard over? Dan sta je op het strand. Verwacht niet teveel van het strand dat hoort bij H10 Conquistador, maar je hebt genoeg alternatieven langs de lange kuststrook.

Tijdens je vakantie in H10 Conquistador ontdek je het eiland Tenerife gemakkelijk. Plan zeker een bezoek aan El Teide! Dit is de grootste vulkaan van de Canarische Eilanden en die moet je natuurlijk gezien hebben. Verder kun je ook genieten van een catamaran tour en een ritje in een onderzeeboot. Ga je terug naar Nederland? Het vliegveld ligt op ongeveer 18 kilometer afstand van het hotel en is erg goed bereikbaar.

Ben je enthousiast geworden van H10 Conquistador? Vergelijk aanbieders en boek je vakantie!

3774 reviews over Hotel H10 Conquistador

• 5Richelle29-07-2020

Geen aanrader

In juli 1 week verbleven in H10 conquistador. Geen prettig verblijf gehad, dit meerdere malen aangegeven bij de receptie, het gevoel niet gehoord te worden. De bedden waren enorm hard, ze hadden er een topper over gelegd alleen was het nogsteeds geen fijn bed na 3 nachten hadden ze een ander bed neergezet waar de rugpijn wat minder van werd. Bij het zwembad was het enorm druk, een grote run op zonnebedjes. Regelmatig geen zonnebed gehad. Zwembad gaat pas vanaf 9 uur open hier waren wij niet van op de hoogte omdat er geen informatie word gegeven bij de check in, op de site die word meegegeven valt niet alles te vinden. Uitgescholden door het zwembadpersoneel. Airco op de kamer werkt niet. Gedateerde kamers. Lange wachtrijen van minimaal 20 min om het restaurant in te kunnen. Het hotel lijkt alles af te schuiven op corona. Er word wel erg goed schoongemaakt en het personeel van de restaurants bars en receptie zijn erg vriendelijk.

Daniela D.G, Community Manager, 30-07-2020

Beste Richelle.

Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Wij waarderen uw vriendelijke opmerking over het personeel. We nemen de protocollen weer heel serieus Covid. Om deze reden vermijden we de check in tijd te verlengen, vragen we onze klanten om alle informatie te downloaden via een QR-code en in onze Appweb heeft u alle informatie van de check in en ook kunt u deze zo vaak als u nodig acht bekijken. Wat betreft de ligbedden hebben we zeer strikte regels over het reserveren van ligbedden. We betreuren het dat uw ervaring niet helemaal bevredigend was en hopen dat we nog een kans krijgen om aan uw verwachtingen te voldoen.

Hartelijke groeten van het hele team van de H10 Conquistador.

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Familie M27-07-2020

Heerlijke vakantie ondanks Corona!

Afgelopen week zijn wij naar H10 Conquistador geweest, en wij hebben een geweldige vakantie gehad. Mondkapjes zijn verplicht als je ergens heen loopt, maar daar raak je binnen een dag aan gewend. Het hotel leeft de coronamaatregelen strikt na. Verder was het eten goed, maar je moet er zelf om denken dat je niet elke dag hetzelfde kiest. De kamer was klein en wat verouderd, maar verder wel prima. Wij hadden een standaard kamer geboekt, maar we kregen een standaard zeezicht kamer. Het uitzicht was super.

Het zwembad was een van de mooiste zwembaden die we ooit op vakantie hebben gehad. Groot, mooi en het water was lekker warm. Je mag pas om 9:00 handdoeken gaan leggen, dat systeem was goed geregeld. Er was veel te doen qua entertainment, zowel voor kinderen als volwassenen en ondanks Corona. De shows waren erg mooi en gevarieerd.

Voor ons was dit de 1e keer op Tenerife, maar zeker niet de laatste. Kortom, wij komen terug!

Daniela D.G, Community Manager, 28-07-2020

Beste Familie,

Bedankt voor uw recensie op Zoover over uw mooie tijd hier bij ons, H10 Conquistador. Wij waarderen het vertrouwen dat u in ons hotel heeft door te kiezen voor deze bijzondere omstandigheden. We zijn erg blij te weten dat u plezier heeft gehad op uw vakantie en dat u weer bij ons wilt komen logeren, dit is het beste cadeau dat u ons kunt geven voor onze inspanning; een tevreden gast. Uw opmerkingen motiveren ons om elke dag beter te werken, wetende dat onze inspanningen worden beloond met de tevredenheid van onze klanten. Het is een groot plezier voor ons dat U een leuke tijd met ons hebben gehad. We hopen dat wij u terug mogen verwelkomen! Vriendelijke groeten van het H10 Conquistador Team!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Mart27-04-2020

geweldig verblijf

buffetten steeds goed verzorgd, prima service. Ons koelkastje deed het niet na melding bij de receptie binnen een have dag gerepareerd. Enige min puntje de parkeer mogelijkheden in de buurt.

Daniela D.G, Community Manager, 10-06-2020

Beste Mart,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw commentaar op Zoover achter te laten. Wij stellen uw feedback zeer op prijs, die ons helpt om voortdurend te verbeteren. We zijn blij te weten dat u over het algemeen van uw vakantie heeft genoten en kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Groeten van het hele H10 Conquistador team.

• 9Lia30-03-2020

Super

Heel fijn hotel waar we ons thuis voelen.Ondanks dat we op de kamer moesten blijven door de maatregelen die Spanje genomen had hebben ze zo goed als het kon voor ons gezorgd.Petje af.We hopen elkaar volgend jaar in goede gezondheid weer te zien.Dankjewel personeel Conquistador.Heel veel sterkte gewenst.

Daniela D.G, Community Manager, 01-04-2020

Beste Lia,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze recensie te plaatsen. We kunnen je niet genoeg bedanken voor je vriendelijke opmerking in deze moeilijke tijden.

We doen ons best en we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen wanneer u echt kunt genieten van alle diensten in het hotel en ons prachtige kleine paradijs dat we te bieden hebben.

Vriendelijke groeten van het H10 Conquistador 's Team.

• 9Lex Verzijlbergen11-03-2020

Perfect hotel

Het hotel is keurig ingericht, netjes en schoon. We zaten midden in coronavirus periode. Op meerdere plekken in het hotel, ook bij de restaurants stond handgel waar iedereen gebruik van maakte. Het hotel ligt centraal en aan de boulevard. Je kan de rust opzoeken of de drukte. De kamers zijn prima. De buffetten zijn gevarieerd, altijd warm en gaar eten. Minpunt is de parkeergelegenheid rondom het hotel. Het is overdag zoeken naar een plaats. In de avond zijn er meer plekken. We komen hier zeker terug

Daniela D.G, Community Manager, 12-03-2020

Beste Lex Verzijlbergen,

Hartelijk bedankt om deze review via dit portaal te plaatsen! Wij zijn verheugd te horen dat u een prachtige vakantie had en van plan bent weer terug te keren. Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen bij ons! Vriendelijke groeten vanwege het H10 Conquistador's team!

• 8Deconinck Rosine11-03-2020

Zalig hotel!

Mooi hotel, ideaal gelegen om langs de kust te wandelen. Vorig jaar mocht je nog de 4 thema restaurants bezoeken, nu mag je en maar een meer doen, zeer spijtig want ze waren allemaal de moeite waard! Voor de rest kregen we de beste zorgen, dank aan Rodolfo, Juan Pedro, Josito... jullie waren geweldig! We kijken uit naar ons volgend verblijf!

Daniela D.G, Community Manager, 12-03-2020

Beste Deconinck Rosine,

Graag bedanken wij u voor de tijd die u genomen heeft om uw ervaringen na uw afgelopen verblijf bij ons neer te schrijven. We stellen het vertrouwen dat u in ons hotel heeft geplaatst erg op prijs door het nogmaals te kiezen. We werken hard om onze service te verbeteren, dit is de reden dat uw terugkoppeling zo belangrijk is voor ons. We hopen u nogmaals te verwelkomen. Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team !

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 9Leen06-03-2020

Aangenaam hotel met een top locatie

Het hotel ligt centraal gelegen in playa de las americas, vlak aan de promenade. Ideaal om een wandeling te starten richting los cristianos of costa adeje. Het is een aangenaam hotel om te verblijven, mooi interieur. Er zijn verschillende thema restaurants, alsook een buffetrestaurant. Het eten is heel lekker en de buffetten zijn steeds verzorgd. Het steakhouse is een echte aanrader. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, met aan de bar Rodolfo, Juan Pedro, Josito, ...Kortom zeker de moeite om eens op vakantie te gaan.

Daniela D.G, Community Manager, 10-03-2020

Beste Leen,

Bedankt voor uw geweldige recensie over H10 Conquistador en voor het aanbevelen van ons hotel aan andere reizigers. We voelen ons erg trots wanneer wij reacties krijgen zoals die van u.

We proberen gasten altijd te voorzien van een memorabel verblijf en een onvergetelijke ervaring.

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in H10 Conquistador. We zullen al ons personeel namens u bedanken,

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team.

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 6André25-01-2020

Aardige mensen, maar gedateerd hotel!

Een hotel met een perfecte ligging aan de boulevard, maar daar is het ook wel mee gezegd als je een standaard kamer neemt aan de straat kant. Aankomst dag kamer op 2 hoog. 2 persoonsbed (niet om gevraagd). De veren voelde mijn vrouw door de matras komen. Dit gemeld bij receptie. Een topper op de matras gekregen. 1 nacht op geslapen blijkt het hele bed vol met kuilen te zitten. Volgende dag weer gemeld. Toen een nieuwe matras gekregen. 2de nacht hier geslapen maar mijn vrouw stond slechter op dan ze naar bed ging. Toen kregen we een andere kamer. Nu op 4 hoog. Deze bedden waren met topper wel goed. Alleen de stank van het eten wat bij beide kamers door de grote niet sluitende balkon deuren kwam, en de diesel lucht van de vaste aggregaat die voor de deur stond te draaien zorgden beide voor veel stank op het balkon en in de kamers. Als het druk was in het hotel dan was het eten vaak koud of op! Er werd een nieuwe koude pizza neer gezet!

Daniela D.G, Community Manager, 26-01-2020

Beste André,

Bedankt voor het uiten van uw mening met betrekking tot uw recente verblijf in hotel H10 Conquistador.

Wij vinden het jammer om te lezen dat onze Service en faciliteiten niet overeen zijn gekomen met uw verwachtingen, wij doen altijd ons uiterste best om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Natuurlijk zijn wij erg teleurgesteld om z´n negatieve terugkoppeling te krijgen. Wij als H10 Conquistador team zijn altijd erg trots op de vele positieve terugkoppelingen die gasten aan ons geven.

Het spijt ons dat uw ervaring anders was in ons hotel en dat het voor u niet hetzelfde was. We streven ervoor om een excellente vakantie voor alle gasten te kunnen bieden en we hopen dat u ons in de toekomst een kans zou willen geven om uw vertrouwen in ons terug te krijgen.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team !

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    10Max18-12-2019

Mooi hotel

Mooi hotel zal zeker terugkomen.locatie direct dan zee en iedereen is erg behulpzaam

Daniela D.G, Community Manager, 18-12-2019

Beste Max,

Ontzettend bedankt voor het plaatsen van uw vakantie ervaring bij H10 Conquistador, op Zoover. Hartelijk bedankt voor uw mooie woorden over onze service en het personeel. Het is een groot plezier voor ons dat U een leuke tijd met ons hebben gehad. We hopen dat wij u terug mogen verwelkomen! Vriendelijke groeten van het H10 Conquistador Team!

Gereisd met vrienden in december 2019

• 10Max18-12-2019

Fijne Vakantie

H10 Conquistador is een heel mooi hotel. We hielden echt van het zwembad en het eten was erg lekker.

Daniela D.G, Community Manager, 19-12-2019

Beste Max,

Ontzettend bedankt dat u uw vakantie bij H10 Conquistador heeft doorgebracht.

We zijn erg blij om te weten dat u erg tevreden was met de keuze van het eten en zwembad.

We hopen uw nog een keer te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team !

Gereisd met vrienden in december 2019

Hotel H10 Conquistador info