Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Hotel H10 Conquistador is een van de meest geliefde hotels op Tenerife. Niet gek dat het daarom ook een van onze best beoordeelde hotels is! Het hotel heeft een ideale ligging, want je kan je onder laten dompelen in de bruisende omgeving van Playa de las Americas of juist de rust opzoeken tijdens een wandeling over de boulevard. Bij het hotel geniet je van allerlei luxe faciliteiten, zoals het mooie zwembad en de spa. Dit wordt een vakantie vol ontspanning!

Veel vakantiegangers gingen je voor. De beoordelingen die zij achterlaten zijn over het algemeen erg enthousiast. Ze beschrijven dat het hotel centraal gelegen is in het centrum van Playas de las Americas. Binnen 10 minuten sta je met je voeten op het populaire zandstrand van Playas de Troya. Vakantieganger Lucien heeft een top vakantie gehad bij H10 Conquistador. Ze zegt: “Hotel is rustig gelegen en toch dichtbij de bruisende boulevard. Je kan heel goedkoop eten en drinken in de vele restaurantjes en bars.” Ze komt zeker nog een keer terug. Vakantiegangers zijn over het algemeen enthousiast over het vriendelijke personeel, het mooie zwembad en de schone kamers, maar de bedden zijn wel aan de harde kant. H10 Conquistador scoort goed op de afwisselende en smaakvolle keuken in het à la carte restaurant. Heidi’s haar favorieten waren het Italiaanse restaurant en het steakhouse. Ook serveren ze heerlijke cocktails en koffies waar je van geniet in de zon. Familie H is samen met de kinderen op vakantie naar H10 Conquistador geweest. Ze zijn erg te spreken over de prijs/kwaliteit verhouding, maar geven aan dat het geen kindvriendelijk hotel is. Door de zwembadregels en weinig animatie faciliteiten is het een minder geschikte keuze voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar.

De ligging

H10 Conquistador ligt in het toeristische centrum van Playa de las Americas, maar is toch redelijk rustig gelegen. Zo kan je de drukte op zoeken of je juist terugtrekken bij het hotel. Het dichtstbijzijnde strand ligt op ongeveer 400 meter afstand. Het meest bekende strand van Tenerife, de Playas de Troya, ligt op ongeveer 10 minuten loopafstand. In de nabije omgeving vind je verschillende discotheken, restaurants, bars en tal van winkelmogelijkheden. Op 100 meter van het hotel vertrekt een bus. De luchthaven Reina Sofia is met openbaar vervoer in ongeveer 15 minuten te bereiken.

Het hotel en faciliteiten

H10 Conquistador is in 1984 gebouwd en heeft in totaal 485 kamers. Je wordt welkom geheten bij de receptie in de ontvangsthal, die 24 uur per dag bereikbaar is. Het hotel heeft verschillende voorzieningen, waaronder WiFi in de gemeenschappelijke ruimtes, een kluis, een geldautomaat en een wisselkantoor. Verder heeft het hotel een binnentuin, een parkeerplaats, een buitenspeelplaats, een krantenkiosk en een binnenspeelruimte. Tegen betaling maak je gebruik van de kinderopvang, medische dienst, wasservice, roomservice en kapsalon. Sportieve gasten huren een fiets bij de fietsverhuur, waarmee je de prachtige omgeving kan verkennen. Tot slot heeft het hotel ook twee conferentieruimtes beschikbaar voor lezingen, congressen of presentaties.H10 Conquistador beschikt over een buitenzwembad met een apart kinderbad, waar jong en oud heel wat waterpret beleven. Er is ook een bubbelbad aanwezig. Het zwembad is omgeven door een zonneterras met ligstoelen en parasols. Voor een verfrissend drankje of een snack kan je terecht bij de poolbar. Het hotel biedt verschillende sportieve activiteiten aan zoals fietsen of mountainbiken, tennis, jeu de boules en boogschieten.Verder kan je bij H10 Conquistador verschillende watersportactiviteiten beoefenen, zoals kitesurfen, aquafitness en tegen betaling catamaran zeilen en kajakken.Tegen betaling maak je gebruik van de fitnessruimte, speel je tafeltennis of een potje biljart. Het hotel biedt verschillende wellness arrangementen aan in de spa, zoals een hamam, een schoonheidssalon, hydrotherapie behandelingen, thalasso behandelingen en een zonnestudio. Tegen betaling ga je naar de sauna of het stoombad of boek je een massagebehandeling.

De kamers

Alle kamers van H10 Conquistador beschikken over airconditioning en een badkamer met bad en douche. De kamers hebben een kluisje en een minibar, waar je tegen betaling gebruik van maakt. Er is een balkon of terras met zitje aanwezig, waar je volop geniet van de Spaanse zon!. Daarnaast zijn er koffie- en theefaciliteiten, een telefoon, een televisie, een radio, een wekker en gratis WiFi. Voor gezinnen met kinderen zijn er speciale familiekamers beschikbaar.Het verschil in kamersH10 Conquistador heeft standaard kamers, superior standaard kamers, junior suites en privilege suites. De standaardkamers beschikken over alle standaard faciliteiten, maar je krijgt ook een flesje water per persoon als welkomstcadeau. De superior standaardkamers hebben twee eenpersoonsbedden, een balkon met zicht op het zwembad, toiletartikelen, een televisie met internationale zenders, een koffiemachine, handdoeken voor bij het zwembad en airconditioning. Als welkomst cadeau krijg je een flesje water per persoon.De junior suites hebben twee eenpersoonsbedden of een sofabed. Er is een balkon met tuinzicht of zeezicht en een badkamer met toiletartikelen, badjassen en badslippers. In de kamer vind je een nespresso koffiemachine, een televisie met internationale zenders en airconditioning. Ook hier krijg je een flesje water per persoon bij aankomst. De privilege suites hebben twee eenpersoonsbedden en een balkon met zeezicht. Ze hebben toegang tot de privilege lounge, een speciale menu's voor ontbijt en diner, gepersonaliseerde incheck- en uitcheck services, een chill-out zone, ligbedden, dagelijks nieuws en weerbericht, een iDock station (op verzoek), een nespresso koffiemachine, exclusieve handdoeken voor bij het zwembad en gratis toegang tot de spa. De kamer wordt twee keer per dag schoongemaakt. Er is een televisie met internationale zenders, een kussenmenu en airconditioning.

Eten en drinken

Je verblijft bij H10 Conquistador op basis van logies met ontbijt, halfpension of all inclusive verzorging. Bij halfpension zit ontbijt en diner inbegrepen en bij all-inclusive verzorging ook de lunch en een selectie aan hapjes en drankjes. De hoofdmaaltijden worden in buffetvorm geserveerd, waarbij live cooking aanwezig is. Op aanvraag worden er dieetgerechten, glutenvrije maaltijden en vegetarische maaltijden bereid. Bij de bar kan je terecht voor alcoholische drankjes, alcoholvrije drankjes en snacks. Bij H10 Conquistador wordt het ontbijtbuffet geserveerd van 07.30 tot 10.30 uur. De lunch is van 13.00 tot 15.00 uur en het diner, in buffetvorm, is van 18:30 tot 21:30 uur. Even zin in een klein tussendoortje? Tussen 15.00 en 18.00 uur liggen er snacks en hapjes voor je klaar en kan je tussen 09:00 en 00:00 uur lekkere drankjes halen. Tussen 16.00 en 18.00 kun je genieten van een heerlijke high tea met zoete en hartige happen.

All inclusive vakantie

Hotel H10 Conquistador is een goede keuze voor vakantiegangers die er even helemaal tussenuit willen. Naast een halfpension, ontbijtbuffet, lunchbuffet en dinerbuffet heeft het hotel een all inclusive service. Deze all inclusive formule biedt alle faciliteiten voor een heerlijke vakantie waar je compleet kan ontspannen.

Goed om te weten

- Creditcard van American Express, Visa, Diners Club en Mastercard worden geaccepteerd bij H10 Conquistador. - Dit is een duurzame accommodatie. Dit betekent dat werknemers een eerlijk loon krijgen en dat er zuinig wordt gedaan met water, energie en afval. - Soms gaat de miniclub buiten het hoogseizoen niet door omdat er te weinig kinderen zijn.- Mannen worden geacht tijdens het diner een lange broek te dragen.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3772 Reviews over H10 Conquistador

• 9Ronny Van Roy26-01-2023

Fantastisch hotel ,medewerkers ontzettend vriendelijk en als er iets is word je direct geholpen. Het eten heel gevarieerd , hier is voor iedereen wel iets lekkers te vinden , mooie zwembaden met mooi zeezicht . Na 9 keer Tenerife gedaan te hebben in verscheidene hotels is H10 conquistador het beste hotel , hier komen we zeker terug .

Eigenaar, 26-01-2023

Beste Ronny Van Roy, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling op zoover te delen. Wij zijn blij te horen dat u van onze faciliteiten en diensten heeft genoten. We zijn erg trots om uw opmerkingen te lezen en kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen. Groeten van het hele H10 team

• 2Chicas24-11-2022

Geen 4 sterren waard

Smerige en afgeleefde junior suites met vuile badkuip en roest, niet gepoetst, kakkerlakken in kamer, schimmel, plafondmateriaal komt naar beneden, kapot tuinmeubilair op terras. Geen Wi-Fi op kamers (alleen ad receptie). Kakkerlakplaag in hotel. Bij klachten loopt management weg. Niet klantvriendelijk.

Eigenaar, 28-11-2022

Beste Chicas,

Hartelijk dank voor het delen van uw recensie. Het spijt ons zeer dat we niet volledig aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen tijdens uw verblijf in ons hotel. Wij betreuren het ook dat u tijdens uw vakantie geen contact met ons heeft opgenomen. We hadden u graag geholpen en u een ander kamertype aangeboden. Zoals u aan de andere beoordelingen kunt zien, hebben de meeste van onze gasten een gelukkig verblijf en we zijn teleurgesteld dat we u niet dezelfde ervaring konden bieden, we hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u besluit te retourneren.

• 8Meniekske17-10-2022

heerlijk ontspannen

mooie accomodatie, gemoedelijke sfeer. Entertaiment ( avond) wat eentonig

Eigenaar, 03-11-2022

Beste Meniekske,

Hartelijk dank voor het delen van uw beoordeling en feedback. Wij zullen er rekening mee houden om onze diensten te blijven verbeteren.

We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen,

• 9A winkel12-10-2022

heerlijk relaxed

Wij waren hier met vrienden, een prachtig hotel, met super goed eten! wel vonden we het erg warm om binnen te eten , dat terwijl er airco,s hingen . alles spik en span . Een heerlijk groot zwembad , met voldoende ligbedden , ook al stond er elke morgen een rij , om 9 uur , om een handdoek neer te leggen . overal leuke zitjes, veel heerlijke koffie soorten , en super vriendelijke mensen , ook bijna elke avond een show, de karaoke was minder!, Ook loop je zo naar de lange boulevard. al met al een heerlijke relaxte vakantie !

Eigenaar, 14-10-2022

Beste A Winkel,

Hartelijk dank voor het delen van uw vriendelijke beoordeling op Zoover.

We zijn blij dat u van uw verblijf heeft genoten en vooral van ons zwembad en de vriendelijkheid van ons personeel.

Wij hopen dat u besluit ons in de toekomst opnieuw te bezoeken,

Vriendelijke groeten van het hele H10 Conquistador team.

• 7LM08-10-2022

Prima

Goed hotel, met wat kleine aandachtspunten. Wij bezochten het hotel op 28 september tot en met 5 oktober 2022. Wij hebben dit hotel nu voor de 3de keer bezocht. Het is al met al een prima hotel. Prijs-kwaliteit vind ik wat minder. Je betaald namelijk best veel voor dit hotel en ik vind dat niet in verhouding tot met wat je uiteindelijk krijgt. Wij hadden overigens ''Privilege'' geboekt. Het ontbijt is prima! De lunch in de poolsnackbar ook prima te doen. Het avond eten in het grote restaurant is wat apart en veel van het zelfde. De bediening is zeer snel bij je om je bord weg te halen als je net klaar bent met eten. Tijdens ons verblijf was het Italiaanse restaurant 2/3 dagen gesloten. Dat vonden wij erg jammer. Het avond entertainment vonden wij matig. In het zwembad is geen ruimte voor opblaasbare attributen, ook een balletje is niet toegestaan. De Wifi in het hotel is zeer slecht en de liften erg traag. Verder prima verblijf gehad.

Eigenaar, 10-10-2022

Beste LM,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling van uw verblijf in het H10 Conquistador te delen met de Tripadvisor gemeenschap en bedankt dat u opnieuw voor ons heeft gekozen. Het verheugt ons te lezen dat u van de Privilege-ervaring heeft genoten.

Het spijt ons te horen dat het Italiaanse restaurant gesloten was, het is 5 dagen per week geopend en als het gesloten is hebben we de andere drie themarestaurants voor u om van te genieten: steak house, Sakura en Senses. Aarzel niet om ons om hulp te vragen als u ons weer bezoekt.

Wij waarderen uw feedback over de wifi, liften en andere zaken.

We hopen dat u besluit ons in de toekomst nog een kans te geven,

Nogmaals bedankt,

• 10Jan21-09-2022

Geweldig hotel

Alleen maar pluspunten, een top hotel in alle opzichten.

Eigenaar, 30-09-2022

Beste Jan, Hartelijk dank voor het delen van uw beoordeling op Google en voor het kiezen van ons voor uw vakantie. We zijn erg blij om uw woorden te lezen. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten van het hele H10 Conquistador team.

• 5Fam. Manten13-08-2022

Geen 4-sterren waardig

Entree is indrukwekkend en geeft een goede eerste indruk. Wij hadden een kamer waarop de toilet in de badkamer zo was geplaatst dat je met je benen tegen een kastje aankomt en dat je dus schuin op het toilet moet zitten. De schoonmaak had ook wel beter gekund en de gang stofzuigen mag ook wel een keertje extra. Dan het zwembad, je mag echt helemaal niks, geen balletje, geen luchtbed, geen zwemband, echt niks. Daarnaast moet je extra betalen wanneer je badlakens wilt wisselen, gebruik van de kluis op de kamer en het drinken bij het avondeten. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Ook sta je lang in de rij voor het avondeten, vooral wanneer je buiten wil zitten.

Eigenaar, 31-08-2022

Beste Fam. Manten, Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw commentaar. Wij betreuren het dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan en uw opmerkingen helpen ons om onze diensten te verbeteren. Wij betreuren het ook dat u tijdens uw boeking niet over alle nodige informatie beschikte. In alle hotels in Spanje zijn drankjes bij het diner niet inbegrepen als u halfpension boekt. Daarentegen zijn extra's zoals een kluis niet inbegrepen en dat vermelden wij duidelijk op onze website. Het is niet onze bedoeling dat de cliënt zich bedrogen voelt. Wat betaald wordt voor het wisselen van handdoeken is de milieubelasting om te voorkomen dat gasten onnodig handdoeken wisselen, waardoor onevenredig gebruik wordt gemaakt van onze schaarse natuurlijke hulpbronnen op het eiland. Badlakens bij het zwembad hoeven over het algemeen niet elke dag gewassen te worden omdat ze schoon zijn, ze kunnen buiten te drogen worden gelegd zoals we dat thuis ook zouden doen, en dragen zo bij aan ons Stay Green duurzaamheidsprogramma. Nogmaals, het spijt ons te horen dat uw vakantie niet was zoals u had gehoopt. Wij zullen blijven werken aan voortdurende verbetering. Groeten van het hele H10 Conquistador team.

• 9Sonja DEN HAESE07-08-2022

Een super hotel met zalige zwembaden.

Het hotel is kraaknet, rustig en direct aan het strand en dicht bij winkels gelegen. Het buffet is uitstekend en gevarieerd. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. En de zwembaden zijn top! Het enige minpuntje is : in het hoogseizoen heeft niet iedereen een ligzetel.

Eigenaar, 31-08-2022

Beste Sonja Den Haese, Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf, vooral van ons zwembad en de service van ons personeel. Wij hopen dat u ons in de toekomst weer zult bezoeken. Vriendelijke groeten van het hele H10 Conquistador team.

• 9huybrechts jean en schellingen anny02-08-2022

FANTASTICH

Gewoonweg een fantastisch hotel , wij zijn er al voor de 11 maal geweest en zullen zolang als we kunnen terug naar dit hotel gaan ,alles erop en eraan , goede ligging het eten is zeer gevarieerd en personeel dik ok we gaan gewoonlijk met acht personen ,eerst met twee en nu al met acht en er staan er nog te wachten om mee te komen groetjes jean huybrechts

Eigenaar, 08-08-2022

Beste Jean Huybrechts en Schellingen anny,

Bedankt voor uw beoordeling op Zoover over uw mooie tijd hier met ons, H10 Conquistador. We waarderen het vertrouwen dat u heeft in ons hotel door het opnieuw te kiezen en te genieten van uw vakantie. We zijn erg blij te weten dat u plezier heeft gehad op uw vakantie en dat u opnieuw wil komen overnachten bij ons, dit is het beste cadeau dat uw ons kunt geven voor onze moeite; een tevreden gast.

We gaan al het personeel de groeten van u doen.

Met vriendelijke groeten van het hele H10 Conquistador team.

• 9KUIJPERS Mark30-07-2022

Al 27 jaar onze tweede thuis

Nu de coronatijd wat milder is konden we ons lievelingshotel op Tenerife terug bezoeken ! Het werd een bijzondere belevenis. Een knap team medewerkers, heel mooie kamer, zeer lekker en afwisselend eten aan de buffetten, een complete all-in, enthousiaste animatie overdag en ’s avonds…. het was er allemaal zoals we dat al zo lang kennen. Fijn waren de diverse verbeteringen in het hotel, grote en kleine, bijv. de afscheiding tussen de terrassen van de kamers, de nieuwe zonneterrassen met ligbedden, extra trapjes in het zwembad, zeker voor ouderen …. Houden zo ! Misschien zou het goed zijn meermaals aan de bar in de receptie-hall een instrument te laten spelen na de animatie buiten, bijv. trompet, sax, piano …. Wij komen graag nog vaak terug !

Eigenaar, 08-08-2022

Beste Mark Kuijpers,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke recensie.

We zijn erg trots om uw vriendelijke woorden te lezen en te weten dat alle verbeteringen die we aanbrengen door onze gasten worden gewaardeerd.

Wij stellen ook uw feedback op prijs en zullen daar in de toekomst uiteraard rekening mee houden,

Hotel H10 Conquistador info

• NachtclubBeschikbaar (1)
  • CasinoBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (2)

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)