Hotel H10 Conquistador

Hotel H10 Conquistador
9,4

1222 reviews over Hotel H10 Conquistador in het Nederlands

Fantastisch, september gaan we weer terug

Martien Haring
19-6-2018

Lieve, behulpzame mensen. Altijd gezellig. Iedere dag gratis krant, omdat ik ben een gran class member.
Anabel G.V, Community Manager, 19-6-2018

Beste Martien Haring,

Wij zijn vereerd om gasten zoals u elke keer weer bij ons te hebben en hopen dat dit nog vele jaren zo mag zijn.

Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen bij ons!

Vriendelijke groeten vanwege het H10 Conquistador's team!

De greef
19-6-2018

Kwaliteit vriendelijk proper gratis krant
Anabel G.V, Community Manager, 19-6-2018

Beste De Greef,

Hartelijk bedankt om voor H10 Conquistador te kiezen om uw vakantie door te brengen en uw ervaring hier via Zoover mee te delen.

Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze services en genoten heeft van uw verblijf hier!

Uiteraard doen wij onze best om dit zo te houden en hopelijk mogen wij u terugzien voor een volgend verblijf!

Vriendelijke groeten vanwege het H10 Conquistador's Team!

Top hotel!

Antjon Kenneth & Freija
14-6-2018

We waren zeer tevreden van de service voor de privilege in het bijzonder en in het algemeen. De behandeling naar de gasten van de staf uit (zoals van Rodolfo) waren we extreem positief over.
Anabel G.V, Community Manager, 15-6-2018

Beste Antjom Kenneth & Freija,

Bedankt voor uw beoordeling op Zoover over uw mooie tijd hier met ons, H10 Conquistador.

Wij zijn blij om te lezen dat u een comfortable en plezierig verblijf bij ons in het hotel heeft gehad wat mede mogelijk gemaakt werd door de Privilege-formule is een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Conquistador voor je op een rij gezet:

Uitstekend hotel in Tenerife.

Roland Roes
13-6-2018

Lekker eten , mooie accommodaties (zwembad , kamer , restaurants) , vriendelijk en gedienstig personeel, mooie ligging , orde en netheid.

Onze kamer bevond zich boven de leveranciersingang. 's Morgens vroeg werd ik gewekt door achteruit rijdende en stationair draaiende vrachtwagens. De meerprijs die ik betaald heb voor zicht op zee was zijn geld niet waard!!!!

Anabel G.V, Community Manager, 15-6-2018

Beste Roland Roes,

Heel hartelijk bedankt om uw mening over hotel H10 Conquistador met ons te delen.Uw terugkoppeling is erg belangrijk voor ons en wij nemen al uw commentaar aan boord.

Het doet ons plezier te weten dat u een mooie tijd gehad heeft bij ons en verder zeer tevreden was met de service van het personeel, het eten, de service, de locatie en netheid.

Goeie vakantie gehad

EDDY DOGGEN
8-6-2018

Heel tevreden over dit hotel en haar personeel. Misschien 2 opmerkingen. Groot zwembad was het water toch wel erg koud. En de avondanimatie was nu niet om daar een hele avond voor in het hotel te blijven.

Ook een hele mooie uitstap gemaakt naar de Teide by night. Deze uitstap is een aanrader.

Anabel G.V, Community Manager, 11-6-2018

Beste Eddy Doggen,

Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen voor u geweldige reactie over ons hotel op Zoover. Uw terugkoppeling is erg belangrijk voor ons en wij nemen al uw commentaar aan boord.

Wij zijn blij te horen dat u over het algemeen tevreden was met de service en het personeel.

Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen bij ons!

Vriendelijke groeten vanwege het H10 Conquistador's team!

Top hotel!

Haarman
30-5-2018

Een gezellig hotel, lekker eten, mooie kamer.
Anabel G.V, Community Manager, 31-5-2018

Beste Haarman,

Vriendelijke groeten vanwege het H10 Conquistador's Team!

Judith
25-5-2018

Bij aankomst bij het hotel werden wij super vriendelijk begroet. Het personeel bij de receptie spreekt goed Nederlands. Hierdoor was het inchecken heel prettig. Het personeel is heel gastvrij. En willen alles naar jou wens maken, zodat je een onvergetelijke vakantie hebt! De lobby bar heeft heerlijke cocktails en hele leuke bar jongens. Veel dank aan Rodolfo, Eduardo en Pedro zij hebben deze vakantie zeker onvergetelijk gemaakt!
Anabel G.V, Community Manager, 28-5-2018

Beste Judith,

We willen u bedanken voor uw comentaar.

Ik ben voornamelijk erg trots te vernemen dat u de vriendelijkheid van ons personeel positief benoemt. Natuurlijk zullen we uw mooie woorden delen binnen ons team daar deze altijd dienen ter motivatie.

We hope u te zien tijdens uw volgende vakantie.

Vriendelijke groet het H10 Conquistador’s Team !

goed en verzorgd hotel. Prijs/kwaliteit correct.

John Van Rillaer
22-5-2018

Vriendelijk personeel en verzorgd gebouw. Verzorgde kamers die dagelijks netjes worden opgeruimd en gepoetst. Eten is grootkeuken zonder Spaanse specialiteiten. Het eten is zeker niet slecht, maar streekgerechten geeft je meer het gevoel om op vakantie te zijn. Te weinig liften in verhouding tot gebouw. In het hoogzeizoen kan dit wachttijden opleveren.

Beste John Van Rillaer,

We willen u bedanken voor uw comentaar.

We zijn erg blij om te weten dat u erg tevreden was met de keuze van het eten, nette kamersonderhoud en Personeel.

We hopen uw nog een keer te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team !

Prachtige vakantie

Etienne en Gilberte
18-5-2018

Mooie locatie, na 16 keer nog steeds fantatisch en vlot bereikbare locaties

Beste Etienne en Gilberte,

Wij zijn erg blij te weten dat u al 16 keer bij ons verblijft en uw vakanties in Tenerife doorbrengt.

Wij zijn blij om te lezen dat u een comfortabel en plezierig verblijf bij ons in het hotel heeft gehad wat mede mogelijk gemaakt werd door de locatie.

Diana
14-5-2018

Fantastisch hotel, goede ligging, uitgebreid buffet en vriendelijk personeel

Beste Diana,

Wij zijn heel blij om te horen dat u bij ons in H10 Conquistador een aangenaam verblijf heeft gehad.

Wij zijn blij te horen dat u over het algemeen tevreden was met de service en het hotel.

Hopelijk overweegt u om terug te keren naar H10 Conquistador voor een volgend verblijf op Tenerife. Wij zullen opnieuw voor u klaarstaan.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team!

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Conquistador voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Conquistador in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Conquistador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H10 Conquistador scoort een 9.44 uit 10 op basis van 2298 reviews.