Hotel H10 Conquistador

1269 reviews over Hotel H10 Conquistador in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Vermoote karien
16-10-2018

We komen altijd terug vanwege de vriendelijkheid en het vertrouwen ,de properheid en behulpzaamheid vooral van het personeel. Al 10 jaar geweest. In het restaurant en de winkel heel proper. Goeie ligging van het hotel en dicht bij de zee.

Fanastischer

Tourné
4-10-2018

Zetels altijd bezet en geen verluchting in de gangen

Daniela D.G., Community Manager, 8-10-2018

Beste Tourné,

Alleereerst wil ik u bedanken voor de uitstekende punten die u ons hotel gegeven heeft en dat u de tijd hiervoor genomen heeft om ons te kunnen beoordelen.

Wegens vele klachten over de zetels proberen wij het bezet houden van de zetels zoveel mogelijk tegen te gaan door daarvoor regels te maken. Zo is het niet toegestaan om voor 9 uur ´s ochtends zetels te reserverenen en na een halfuur afwezigheid worden ook de handdoeken weggehaald om de drukte bij het zwembad te kunnen organiseren. Wij vinden het dus spijtig dat dat voor uw vakantie geen verschil uitmaakte.

Wij zijn teleurgesteld dat wij niet aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen maar hopen hier in de toekomst verandering in te mogen brengen.

Wij hopen dat u van uw vakantie en het prachtige eiland heeft kunnen genieten.

Graag zouden wij u nog eens terug willen zien om aan te kunnen tonen dat wij uw aanmerkingen in acht hebben genomen.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team!

Vakantiebestemming die voor herhaling uitnodigt!

Eugéne De Coninck
1-10-2018

Gastvrij-Vriendelijk -Gastronomie is zeer goed-Redelijke prijzen-Uitstekend hotel.

Avondlijk ontspanningsprogramma meer afwisseling !

Daniela D.G., Community Manager, 8-10-2018

Beste Eugéne,

Graag willen wij u ten eerste bedanken voor uw geweldige recensie. Dagelijks streven wij er weer naar om de gasten een onvergetelijke vakantie te bezorgen en recensies zoals deze geven ons dagelijks weer motivatie om ons uiterste best te doen.

Wij zullen uw aanmerkingen over het entertainment in de avond in acht nemen en hopen dit in uw eventuele volgende vakantie in H10 Conquistador aan te kunnen tonen.

Graag hopen wij u in de toekomst terug te zien!

Tjingo

Fantastische ligging, hotel kan beter

Nana
30-9-2018

Gedateerd hotel. Wel schoon. Goed eten. Wij hadden half pension. Kamer aan wegzijde. Wij zaten boven de ventilator van de keuken. Enorme herrie 24 uur lang. Andere kamer gekregen, maar ook aan de andere zijde was een ventilator met enorme herrie. De cocktails zijn niet te drinken. Duur en enorm zoet. Sfeer vonden wij matig. Dit komt, denken wij, omdat er verschil wordt gemaakt met all inclusive gasten en zij die half pension hebben. Geen gezellige sfeer bij poolbar. Entertainment is goed. Alleen de personen die bij het zwembad rondlopen en de entertainment verzorgen zijn arrogant, zoals ook de lifeguards. Met uitzondering van David. Ze groeten niet, spreken geen Engels. De entertain jongens spreken zeer slecht Engels. Dit kan niet in een 4 sterren hotel. Ook niet alle regels die het hotel heeft worden opgevolgd, zoals gepaste kleding voor mannen bij het avondeten en handdoekleggen mag pas na 9 uur. Ligging hotel is perfect.

Beste Nana,

Ten eerste wil ik deze kans aangrijpen om mijn excuses aan te bieden dat u niet de vakantie heeft gehad waarop u heeft gehoopt. Wij streven ernaar om iedere gast het zoveel mogelijk naar zijn of haar zin te maken. Wij nemen uw aanmerkingen in acht. Het spijt ons ten zeerste dat uw verblijf in uw kamer niet was verlopen zoals u had gewenst. Wij willen daarom onze excuses aanbieden voor het ongemak.

Wij informeren u dat elke gast in ons hotel van evenveel waarde is, losstaand van het geboekte regimen. Elke gast is een betalende gast, hetzij op voorhand voor all inclusive of hetzij achteraf als men de dranken ter plekke betaalt.

Wat betreft ons personeel zullen wij u aanmerkingen delen in ons team zodat wij kunnen groeien in de faciliteiten die ons hotel aanbied. Wij vinden het ook spijtig om te lezen dat u slechte ervaringen heeft met een gedeelte van ons personeel rond het zwembad.Wij verwachten van ons team dat er verstaanbaar engels gesproken word in de animatie en dat iedereen beschikt over de kennis om Engels te kunnen spreken. Onze lifeguards zijn er voornamelijk voor de veiligheid van onze gasten en beschikken over de basis Engels die nuttig is voor noodgevallen.

Als hotel vinden wij het belangrijk om de regels na te streven voor de juiste orde in het hotel en om de optimale vakantie mogelijk te kunnen maken voor de gasten. Wij verwachten echter wel dat de gasten de regels ook respecteren en deze volgen. Wij willen u bedanken voor het schrijven van deze recensie zodat wij uw aanmerkingen kunnen gebruiken om als hotel te kunnen verbeteren in de toekomst.

We hopen dat u verder nog heeft kunnen genieten van uw verblijf bij ons.

Graag hopen wij u in de toekomst terug te zien!

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team!

nog steeds een van onze beste keuzes

De Landtsheer Alex
28-9-2018

onze vierde keer in privilege all in formule,nog steeds een aanrader zeker met de gerenoveerde priv kamers en de uitbreiding van het privilege liggedeelte met kunstgras,in de ruime badkamer kamer is het kleine bad vervangen door een ruime inloop douche,in de slaapruimte zijn nu twee grote kasten voorzien wat zeer dringend nodig was.De a la carte restaurants zijn voor ons nog steeds een aanrader en zeker nu er een restaurant met variete show genaamd Senses is bijgekomen en zeker niet vergeten, het hard werkende vriendelijke maar vooral bekwame personeel dat je altijd met een lach ten dienste staat.

Nu even de minpunten aanbrengen,het zwembad is dringend aan een renovatie toe de rand vertoond nog steeds zwarte drijvende spikkels(algen?) waarover in vorige recenties van andere mensen ook al melding werd gemaakt ,de toegang tot het privilege eiland is een lachertje,iedereen zonder privilege kan er binnen terwijl privilege bezitters veel hebben bijbetaald en soms geen plaats meer hebben ,er zijn trouwens maar 14 plaatsen,een kleine modificatie aan de twee deuren zodat je enkel met je privilege kaart toegang kunt krijgen en het is opgelost,controle van de badmeesters zelfs na melding is waardeloos,het management moet zijn eigen regels respecteren en er op toezien dat het word gevolgd.

Het laatste punt is wel een zeer belangrijke,ik en anderen hebben het in vorige recenties reeds gemeld de stoelen aan de poolbar,het restaurant en op alle andere plaatsen maken vreselijk lawaai wanneer je ze veschuifd,men kan mekaar niet meer verstaan ,luister nu eens naar de klanten en plaats schuifstopjes onder de stoelen ,dit is geen grote investering maar wel een grote verbetering.

Bedankt aan al diegene die van ons verlof weer een topper hebben gemaakt.

Alex en Ingrid. ,

Mooi hotel

Kim Dillen
27-9-2018

H10 conquistador is een mooi hotel met uitgebreide animatie elle dag. Een echte aanrader!

Beste Kim Dillen,

Ontzettend bedankt voor het kiezen van uw vakantie bij H10 Conquistador.

We zijn erg blij om te weten dat u erg tevreden was met de keuze van het hotel en met de animatie.

We hopen uw nog een keer te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team !

Mooi verblijf

Guldemond
23-9-2018

Mooi hotel en netjes verzorgd. Ligging is perfect en als je hier toch bent, ga vooral naar t waterpark.!

Beste Guldemond,

Bedankt voor uw geweldige recensie over H10 Conquistador. We voelen ons erg trots wanneer wij reacties krijgen zoals die van u.

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in H10 Conquistador.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team.

Perfecte vacantie

Linda
19-9-2018

Het was een super vacantie, ik en mijn dochterje hebben er van genoten. De meisjes vab de miniclub waren heel lief en attent voor mijn kleintje, en de animatie team voor de volwassenen was ook prima in orden. Zeker de cocktails dat ze smiddags organiseren.

Geachte Linda,

Ontzettend bedankt voor het plaatsen van uw vakantie ervaring bij H10 Conquistador op Zoover.

Hartelijk bedankt voor uw mooie woorden over onze service en het personeel. Het is een groot plezier voor ons dat u een leuke tijd met ons heeft gehad.

We hopen dat wij u terug mogen verwelkomen!

Vriendelijke groeten van het H10 Conquistador Team!

Snel weet terug naar dit fantastische hotel

Martien Haring
18-9-2018

Onwijs leuk hotel. Zijn hier nu voor de 11e keer. Medewerkers zijn zeer hulpvaardig. 2 personen welke ik wil benoemen zijn mariola van consument service. Ieder probleem wordt door haar uitstekend opgelost. Daar naast de altijd vrolijke Lolo, wij hebben haar nog nooit chagrijnig gezien. Vorige jaar was de animatie minimaal, klacht ingediend, nu vele nieuwe activiteiten. We hebben genoten. Het eten is veelzijdig en lekker. Zeker in de specialiteiten restaurants, de Italiaan en het steakhouse. Het hotel ligt aan een kilometer lang boulevard en het toeristisch gebied playa de las americas. Het is altijd gezellig druk.We hebben de volgende vakantie hiernaartoe weer geboekt.

Beste Martien Haring,

Eerst en vooral willen wij u heel erg bedanken om de tijd te nemen dit uitgebreide commentaar over uw afgelopen verblijf bij ons te plaatsen.

Het is een plezier voor ons om te weten dat u een mooie vakantie achter de rug heeft en tevreden was met onze service en faciliteiten.

Alles wat we doen is gericht op het voorzien van een uitstekende hotel ervaring voor onze gasten, en uw feedback en suggesties zijn daarom uiteraard erg veel waard. Wij appreciëren het enorm dat u uw ideeën met ons gedeeld heeft. Op deze manier doen wij onze best om te blijven voorzien in een uitstekende service naar de toekomst toe.

We hopen uw nog een keer te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team!

De prijs voor all-in niet waard!

Nancy
18-9-2018

Goed:

- het systeem van tegen gaan van handdoek leggen. Voorkomt een hoop irritatie.

- entertainment was goed en afsluiting zomer was gewoon spectaculair te noemen.

-Top bedden.

-Ontbijt en lunch

- A la carte restaurants zijn geweldig.

Slecht:

-dinerbuffet is matig. Lauw of droog kwam vaak aan de orde

- gelummel met bonnetjes en handtekeningen bij het eten en halen van drankjes ondanks een all-in bandje.

- Niet consequent handelen van poolbarpersoneel. Wanneer het hun uitkwam omdat het druk was kreeg je wel een nieuw flesje ,ondanks dat je met een leeg flesje klaar stond om deze na te vullen. Je kreeg immers bij ieder verzoek om een flesje water een preek om deze mee terug te nemen als je weer water wilde.

- meer kakkerlakken dan gewend bij andere hotels op terife,ook op de kamer en het balkon.

- gebied om het zwembad wordt alleen aangeveegd en niet dagelijks schoon gespoten zoals bij andere hotels.

Beste Nancy,

Eerst en vooral willen wij u bedanken voor het feit dat u de tijd heeft genomen uw ervaring betreffende uw recente verblijf in H10 Conquistador te delen via Zoover. Wij appreciëren het dat u op deze manier uw feedback aan ons doorgeeft. Op deze manier kunnen wij verder werken en dingen in acht nemen om verbeteringen aan te brengen naar de toekomst toe!

Het is een plezier voor ons te weten dat u een mooie vakantie achter de rug heeft en tevreden was met onze service en faciliteiten.

Alles wat we doen is gericht op het voorzien van een uitstekende hotel ervaring voor onze gasten, en uw feedback en suggesties zijn daarom uiteraard zeer veel waard. Wij vinden het spijtig dat u bij het diner buffet niet dezelfde kwaliteit heeft kunnen ervaren zoals u dat bij de a la carte restaurants had ervaren. Ook vinden wij het spijtig om te zien dat u niet de gewenste ervaring had bij het halen van eten en drinken omtrent de bonnetjes ondanks het all-inclusive bandje. Namens de bar en het barpersoneel word er altijd geprobeerd om het de gast zo goed mogelijk naar wens te maken en het spijt ons dat u dat anders heeft ervaren. Wij zullen uw aanmerkingen hierover in acht nemen. Onze excuses hiervoor.

Wij hebben een groot team die vaak kakkerlakken spray spuiten in verschillende ruimtes in het hotel en ook schoonmaken via procedures met de bedoeling om er zoveel mogelijk te bestrijden. Maar door het tropische klimaat kunnen er sommige achterblijven. Wij doen ons uiterste best om ze tegen te gaan en het is normaal ook een zeldzame gelegenheid dat we er een tegenkomen aangezien wij zo schoon mogelijk proberen te werken.

Ons zwembad word in de vroege ochtenden en in de late avonden grondig gereinigd en schoongespoten, we doen dit echter alleen wanneer de gasten geen gebruik meer maken van het zwembad om ongemakken te voorkomen.

Hierbij willen wij u vriendelijk bedanken voor uw mening en hopen u nog eens terug te zien.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Conquistador in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Conquistador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.