Géén boekingskosten

SpanjeTenerifePlaya de las Américas

8FantastischScore uit 3750 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Hotel H10 Conquistador is een van de meest geliefde hotels op Tenerife. Niet gek dat het daarom ook een van onze best beoordeelde hotels is! Het hotel heeft een ideale ligging, want je kan je onder laten dompelen in de bruisende omgeving van Playa de las Americas of juist de rust opzoeken tijdens een wandeling over de boulevard. Bij het hotel geniet je van allerlei luxe faciliteiten, zoals het mooie zwembad en de spa. Dit wordt een vakantie vol ontspanning!

Veel vakantiegangers gingen je voor. De beoordelingen die zij achterlaten zijn over het algemeen erg enthousiast. Ze beschrijven dat het hotel centraal gelegen is in het centrum van Playas de las Americas. Binnen 10 minuten sta je met je voeten op het populaire zandstrand van Playas de Troya. Vakantieganger Lucien heeft een top vakantie gehad bij H10 Conquistador. Ze zegt: “Hotel is rustig gelegen en toch dichtbij de bruisende boulevard. Je kan heel goedkoop eten en drinken in de vele restaurantjes en bars.” Ze komt zeker nog een keer terug. Vakantiegangers zijn over het algemeen enthousiast over het vriendelijke personeel, het mooie zwembad en de schone kamers, maar de bedden zijn wel aan de harde kant. H10 Conquistador scoort goed op de afwisselende en smaakvolle keuken in het à la carte restaurant. Heidi’s haar favorieten waren het Italiaanse restaurant en het steakhouse. Ook serveren ze heerlijke cocktails en koffies waar je van geniet in de zon. Familie H is samen met de kinderen op vakantie naar H10 Conquistador geweest. Ze zijn erg te spreken over de prijs/kwaliteit verhouding, maar geven aan dat het geen kindvriendelijk hotel is. Door de zwembadregels en weinig animatie faciliteiten is het een minder geschikte keuze voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar.

De ligging

H10 Conquistador ligt in het toeristische centrum van Playa de las Americas, maar is toch redelijk rustig gelegen. Zo kan je de drukte op zoeken of je juist terugtrekken bij het hotel. Het dichtstbijzijnde strand ligt op ongeveer 400 meter afstand. Het meest bekende strand van Tenerife, de Playas de Troya, ligt op ongeveer 10 minuten loopafstand. In de nabije omgeving vind je verschillende discotheken, restaurants, bars en tal van winkelmogelijkheden. Op 100 meter van het hotel vertrekt een bus. De luchthaven Reina Sofia is met openbaar vervoer in ongeveer 15 minuten te bereiken.

Het hotel en faciliteiten

H10 Conquistador is in 1984 gebouwd en heeft in totaal 485 kamers. Je wordt welkom geheten bij de receptie in de ontvangsthal, die 24 uur per dag bereikbaar is. Het hotel heeft verschillende voorzieningen, waaronder WiFi in de gemeenschappelijke ruimtes, een kluis, een geldautomaat en een wisselkantoor. Verder heeft het hotel een binnentuin, een parkeerplaats, een buitenspeelplaats, een krantenkiosk en een binnenspeelruimte. Tegen betaling maak je gebruik van de kinderopvang, medische dienst, wasservice, roomservice en kapsalon. Sportieve gasten huren een fiets bij de fietsverhuur, waarmee je de prachtige omgeving kan verkennen. Tot slot heeft het hotel ook twee conferentieruimtes beschikbaar voor lezingen, congressen of presentaties.H10 Conquistador beschikt over een buitenzwembad met een apart kinderbad, waar jong en oud heel wat waterpret beleven. Er is ook een bubbelbad aanwezig. Het zwembad is omgeven door een zonneterras met ligstoelen en parasols. Voor een verfrissend drankje of een snack kan je terecht bij de poolbar. Het hotel biedt verschillende sportieve activiteiten aan zoals fietsen of mountainbiken, tennis, jeu de boules en boogschieten.Verder kan je bij H10 Conquistador verschillende watersportactiviteiten beoefenen, zoals kitesurfen, aquafitness en tegen betaling catamaran zeilen en kajakken.Tegen betaling maak je gebruik van de fitnessruimte, speel je tafeltennis of een potje biljart. Het hotel biedt verschillende wellness arrangementen aan in de spa, zoals een hamam, een schoonheidssalon, hydrotherapie behandelingen, thalasso behandelingen en een zonnestudio. Tegen betaling ga je naar de sauna of het stoombad of boek je een massagebehandeling.

De kamers

Alle kamers van H10 Conquistador beschikken over airconditioning en een badkamer met bad en douche. De kamers hebben een kluisje en een minibar, waar je tegen betaling gebruik van maakt. Er is een balkon of terras met zitje aanwezig, waar je volop geniet van de Spaanse zon!. Daarnaast zijn er koffie- en theefaciliteiten, een telefoon, een televisie, een radio, een wekker en gratis WiFi. Voor gezinnen met kinderen zijn er speciale familiekamers beschikbaar.Het verschil in kamersH10 Conquistador heeft standaard kamers, superior standaard kamers, junior suites en privilege suites. De standaardkamers beschikken over alle standaard faciliteiten, maar je krijgt ook een flesje water per persoon als welkomstcadeau. De superior standaardkamers hebben twee eenpersoonsbedden, een balkon met zicht op het zwembad, toiletartikelen, een televisie met internationale zenders, een koffiemachine, handdoeken voor bij het zwembad en airconditioning. Als welkomst cadeau krijg je een flesje water per persoon.De junior suites hebben twee eenpersoonsbedden of een sofabed. Er is een balkon met tuinzicht of zeezicht en een badkamer met toiletartikelen, badjassen en badslippers. In de kamer vind je een nespresso koffiemachine, een televisie met internationale zenders en airconditioning. Ook hier krijg je een flesje water per persoon bij aankomst. De privilege suites hebben twee eenpersoonsbedden en een balkon met zeezicht. Ze hebben toegang tot de privilege lounge, een speciale menu's voor ontbijt en diner, gepersonaliseerde incheck- en uitcheck services, een chill-out zone, ligbedden, dagelijks nieuws en weerbericht, een iDock station (op verzoek), een nespresso koffiemachine, exclusieve handdoeken voor bij het zwembad en gratis toegang tot de spa. De kamer wordt twee keer per dag schoongemaakt. Er is een televisie met internationale zenders, een kussenmenu en airconditioning.

Eten en drinken

Je verblijft bij H10 Conquistador op basis van logies met ontbijt, halfpension of all inclusive verzorging. Bij halfpension zit ontbijt en diner inbegrepen en bij all-inclusive verzorging ook de lunch en een selectie aan hapjes en drankjes. De hoofdmaaltijden worden in buffetvorm geserveerd, waarbij live cooking aanwezig is. Op aanvraag worden er dieetgerechten, glutenvrije maaltijden en vegetarische maaltijden bereid. Bij de bar kan je terecht voor alcoholische drankjes, alcoholvrije drankjes en snacks. Bij H10 Conquistador wordt het ontbijtbuffet geserveerd van 07.30 tot 10.30 uur. De lunch is van 13.00 tot 15.00 uur en het diner, in buffetvorm, is van 18:30 tot 21:30 uur. Even zin in een klein tussendoortje? Tussen 15.00 en 18.00 uur liggen er snacks en hapjes voor je klaar en kan je tussen 09:00 en 00:00 uur lekkere drankjes halen. Tussen 16.00 en 18.00 kun je genieten van een heerlijke high tea met zoete en hartige happen.

All inclusive vakantie

Hotel H10 Conquistador is een goede keuze voor vakantiegangers die er even helemaal tussenuit willen. Naast een halfpension, ontbijtbuffet, lunchbuffet en dinerbuffet heeft het hotel een all inclusive service. Deze all inclusive formule biedt alle faciliteiten voor een heerlijke vakantie waar je compleet kan ontspannen.

Goed om te weten

- Creditcard van American Express, Visa, Diners Club en Mastercard worden geaccepteerd bij H10 Conquistador. - Dit is een duurzame accommodatie. Dit betekent dat werknemers een eerlijk loon krijgen en dat er zuinig wordt gedaan met water, energie en afval. - Soms gaat de miniclub buiten het hoogseizoen niet door omdat er te weinig kinderen zijn.- Mannen worden geacht tijdens het diner een lange broek te dragen.

Bekijk de beschikbaarheid

3806 Reviews over H10 Conquistador

• 8Jennie Hoogerwerf01-06-2022

Prima hotel, Prima ligging...

Pluspunten. Een fijn hotel met prima zwembad. Uitgebreide keuken met goed eten voor ieder wat wils. Kamer niet groot maar goed te doen. Ligging van het hotel is erg goed. Minpunten harde bedden, wij zouden hier niet met kinderen naartoe gaan. Uitleg over de te huren Handdoeken is slecht. Iedereen loopt de eerste dag te zoeken waar je moet zijn. Wij bevelen dit hotel zeker aan.

Beste Jennie Hoogerwerf,

Hartelijk dank voor uw aanbeveling op Zoover en dank u voor uw vriendelijke opmerkingen. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en onze prachtige locatie.

We kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen,

Vriendelijke groeten van het hele H10 Conquistador team.

• 10Van Cleef Josefina29-05-2022

Fantastisch voor herhaling misschien in november.

Hotel heel goede ligging vlak bij de zee en de dijk lans strand zalig wandelen met een briesje soms . Het eten was exelent die het eten niet goed vinden snap ik niet ik vraag me af wat die thuis eten. Personeel heel vriendelijk mooie kamer en badkamer en terrasje met tafeltje en 2 stoelen. Wij hadden met ons 4 Half pension heel lekker eten. Wij zijn van 20/05 tot 27/05/22 geweest. En het weer schitterend.

Daniela, Eigenaar, 15-06-2022

Beste Van Cleef Josefina, Dank u voor uw geweldige recensie over H10Conquistador en voor het aanbevelen aan andere reizigers. We voelen ons echt trots wanneer we opmerkingen als de uwe ontvangen. We proberen altijd om gasten een onvergetelijk verblijf te bezorgen en hun ervaring onvergetelijk te maken. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in H10Conquistador. We zullen al onze persoonlijke overwegingen van u oprecht, Vriendelijke groeten van H10Conquistador's Team!

• 6Tine15-05-2022

Niet voor herhaling vatbaar

Het eten is geweldig. Eetzaal ongezellig net een voetbalkantines, buiten eten is dan de enigste optie, moet je wel in de rij staan. Slaapkamer klein, kan de koffers niet kwijt, in bad douchen, zeer handig als je wat ouder bent. Bedden klein, slecht matras. Schoonmaak prima, elke dag schone handdoeken. Zwembad te klein, de hele dag vreselijke keiharde muziek . Je staat bij de zwembad bar heel lang in de rij voor een drankje. Ligging is geweldig. Er zaten mensen uit België naast ons, die behoorlijk op leeftijd zijn en al 20 jaar in dit hotel komen, die konden niet douchen in dat bad, bang om uit te glijden. Waarom krijgen mensen die daar al 20 jaar komen geen kamer met alleen een douche, want die zijn er ook.

Beste Tine,

Dank u voor uw beoordeling en feedback. We zijn blij dat u genoten heeft van onze gastronomie en locatie. Het spijt ons dat we niet aan uw verwachtingen voldeden wat betreft de grootte van de kamer. Wij hebben vele kamertypes voor vele budgetten. Wat de douche betreft, wij doen ons best om aan alle verzoeken te voldoen, maar vaak vragen gasten niet om een douche. Nogmaals bedankt voor uw feedback. We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans wilt geven. Groeten van het hele H10 Conquistador team.

• 10Luuk27-04-2022

Fijne vakantie

Zeer goede locatie, heerlijk eten en veel entertainment

Beste Luuk,

Dank u voor uw mening en dank u voor uw geweldige commentaar. We zijn blij dat u genoten heeft van ons hotel en de faciliteiten. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen!

Vriendelijke groeten van het H10 Conquistador's Team.

• 10Joseph27-04-2022

Allemaal heel goed!

Eten en service is fantastisch geweest

Beste Joseph,

Dank u voor uw mening en dank u voor het kiezen van ons voor uw verblijf. We zijn blij dat u genoten heeft van onze gastronomie

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen!

Vriendelijke groeten van het H10 Conquistador's Team.

• 10Teresa Jansen27-04-2022

heel leuk verblijf

superleuk verblijf. allemaal schoon, goed gelegen geweldig personeel. we komen zeker terug!

Daniela Dorta Gagliardone, Eigenaar, 30-04-2022

Beste Teresa jansen, Dank u voor uw mening .We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf. Onze beste beloning is uw aanbeveling en het verwelkomen van u terug. We zullen blij zijn u weer te zien, Vriendelijke groeten van het H10 Conquistador's Team.

• 9Jan Kuypers27-04-2022

Alles perfect.

Alles was perfect tijdens mijn verblijf. Ik beveel dit hotel ten zeerste aan, ik kom zeker terug.

Daniela Dorta Gagliardone, Eigenaar, 30-04-2022

BesteJan Kuypers, Dank u voor uw aanbeveling op Zoover en dank u voor uw mening. We hopen u weer te mogen verwelkomen! Vriendelijke groeten van het H10 Conquistador's Team.

• 6Mon13-04-2022

Goede animatie

Op zich een goed hotel maar toch geen 4 sterren vonden wij. Kamer was op zich groot genoeg, maar badkamer kon beter. En de kasten voor kledij in te leggen mogen wel eens vernieuwd worden. Eten was niet slecht maar ook niet wauw. Milkshake voor de kids was precies ne fristi met ijsblokjes. Je moest telkens reserveren voor ontbijt/avondeten maar toch was het iedere keer overbezet. Buiten zitten was leuk maar binnen had je toch het refter gevoel. Eten, zoals charcuterie en fruit werd volgens mij niet genoeg koel gelegd, het zag er niet fris uit. Animatie was dan weer wel goed voor jong en oud werd er wel iets voorzien gedurende de hele dag.

Daniela Dorta Gagliardone, Eigenaar, 16-04-2022

Beste Mon, Hartelijk dank voor het delen van uw beoordeling op Zoover. Wij stellen uw feedback zeer op prijs, die ons helpt te verbeteren en het spijt ons zeer dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij willen erop wijzen dat wij strikte protocollen volgen en regelmatig voedselinspecties ondergaan om de veiligheid en versheid van ons voedsel te garanderen. We zullen ons best blijven doen. Groeten van het hele H10 Conquistador team.

• 7Koning20-03-2022

Wel enkele minpunten.

Slechte bedden. Kregen na vraag wel een topper maar deze was te zacht. Kamer was niet echt schoon. Mochten de koffie niet meenemen naar de kamers. Was niet duidelijk wat de prijzen waren van de drankjes in het restaurant. Obers gaven lager bedrag aan dan we moesten betalen. Veel bedjes met in de ochtend al met handdoeken erop. Eten niet te klagen. Avond voorstelling afwisselend en best goed. Vanwege covid moest je elke dag aangeven hoe laat je wilde eten.

Daniela Dorta Gagliardone, Eigenaar, 04-04-2022

beste Koning,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor het kiezen van ons voor uw vakantie. We zijn blij dat u over het algemeen van onze diensten genoten heeft. De prijzen van de drankjes staan op de menukaart, u kunt ze opvragen bij een ober of in onze app waar u reserveert. Wij zullen rekening houden met uw opmerkingen om onze diensten te blijven verbeteren. Wij hopen dat u ons in de toekomst nog een kans zult geven. Groeten van het hele H10 Conquistador team.

• 10Juan16-03-2022

Fabuloso

Muchas gracias por el trato amable. La comida nos gustó mucho, los restaurantes temáticos también

Daniela Dorta Gagliardone, Eigenaar, 19-03-2022

Estimado Juan , Muchas gracias por su amable reseña. Nos complace que haya disfrutado de nuestra gastronomía. Saludos de todo el equipo del H10 Conquistador.

Hotel H10 Conquistador info

• NachtclubBeschikbaar (1)
  • CasinoBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (2)

• LoungeBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)