Aparthotel Granada Parkstersterster

49 reviews over Aparthotel Granada Park

• 2019
    8Rikie Willems-Kapl20-11-2019

Mooie Appartementhotel. Mooi zwembad

In wintermaanden 1 verwarmd zwembad. Taxi naar las Americas rond de 5 euro. Groot appartement met aparte slaapkamer en keuken en woonkamer. Wel harde bedden.Wij hebben een heerlijke 12 dagen gehad.

Gereisd met partner in november 2019

• 8Thea29-06-2019

Fijne vakantie gehad

Apartementprma personeel super behulpzaam schoon fris complex zwembaden schoon en lekker op temperatuur Voor minder valide wat lastiger en ook de omgeving vrij steil om te lopen Minpunt is het eten koud ligt te langen vrij eentonig Excursie naar vulkaan telde prima aanrader Zelf de boottocht catamaran dolfijnen spotten een ware beleving Volop te doen op het strand en in het centrum Prima vakantie gehad

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8Jo24-06-2019

Prachtig

Ruime appartementen waar je zelf kan koken of all- inclusief kan verblijven. Het wordt goed schoongehouden.De keuken is goed en gevarieerd. Vriendelijke mensen die er werken. Een bus brengt je in de morgen richting het strand, en haalt je weer op. Een 3 kilometer winkelstraat langs de kust en leuke plaatsen. Voor mensen slechter ter been, is het niet echt aan te raden.

Gereisd met partner in april 2019

• 7J vd Pennen30-04-2019

Prima verblijf voor een weekje zon

Groot appartement, jammer dat de keuken zo goed als leeg is; geen magnetron/waterkoker en slechts 1 pan om je water te koken (babyvoeding) Alles is te huur (tegen belachelijke prijzen) Vloer was zwart, moest je slippers aanhouden. Schoonmaak zou beter moeten! Eten was prima, gevarieerd en goed warm. Wanneer men klaagt over koud eten is dat omdat de bakken te lang openstaan! Veel keuze aan drank en heel de dag door te eten. Zwembad koud zeker voor de kids, geen glijbanen of vermaak. Mini disco was wel een succes ;) Lopend naar de stad/strand en voor 6.00 met de taxi terug, goed te doen. Al met al, goed verblijf gehad

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9vanhille marnix24-04-2019

Dus zeker voor ons voor herhaling vatbaar .

We hebben met pasen een week in granada park verbleven , voor ons was het er heel goed vertoeven .Voor deze gunstige prijs hadden we een mooie kamer met zicht op zee en zwembad, vanop ons terras hadden we nog een trap voor naar de rooftop te gaan , nog een terras hoger . Alles was voor ons in orde zowel de kamer , de vriendelijke mensen aan de bar of in het restaurant alsook aan de balie . Zeker voor herhaling vatbaar . Ik heb maar 1 minpuntje en dat is het restaurant , daar zouden ze wat een mooiere inrichting moeten maken . Bij het bier tappen weten veel mensen niet hoe het gaat ,daar je de kop van de biertap moet in je glas duwen , veel mensen namen dat met hun handen vast ,dat zeker niet proper is . Maar over het eten is zeker niet te klagen ,zowel in de morgen ,middag , en op de avond zeer lekker en veel keuze .Dus wij gaan zeker nog terug naar granada park.

Gereisd met partner in april 2019

• 8L van Bavel14-03-2019

Prima appartement/ hotel

Het is een prima app/ hotel! Goede services mooi gelegen Al bij al 👍🏻👍🏻👍🏻

Gereisd met partner in februari 2019

• 8van der Snoek13-03-2019

Prima complex.

Goede prijs kwaliteit verhouding, kamers verouderd, maar schoon. Regelmatig schone handdoeken en beddengoed. Eten soms niet heet, magnetron doet wonderen. Voor ieder wat wils, gerechten komen regelmatig terug, smaak is prima. Het complex ligt in een heuvelachtig gebied, geen winkeltjes etc. In de directe omgeving. Taxi kost 5 euro naar playa de las americas, daar kan je shoppen tot je er bij neervalt. Wij hadden all inclusive, viel niet tegen.

Gereisd met partner in maart 2019

• 8willem24-01-2019

prima verblijf

eten was wat eenzijdig maar niet slecht

Gereisd met partner in januari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    3Danielle Hommel24-09-2018

Nooit meer !

De eerste kamer dat we kregen was helemaal uitgeleefd, terug naar de receptie gegaan waarop we een nieuwe kamer kregen. Hier was oa toilet los, schuifpui van het terras kon niet dicht etc. Uiteindelijk werden die problemen opgelost.

Daarnaast is het eten vaak koud, broodjes taai, vlees rauw (zie foto) en zat er een dikke zwarte haar op de kaas.

Als dat aangegeven word bij de receptie moet het eten maar opgewarmd worden in een magnetron... Reisleiding van touroperator zou met de kok en manager gaan praten maar helaas geen verbetering. Uiteindelijk na elke dag met reisleiding te bellen konden we voor een bedrag van €253 toch over naar een ander hotel voor 2 dagen !!!

Helaas reageren touroperators niet op de klachten..

Foto's zal ik ook toevoegen !

Gereisd met partner in september 2018

• 8Nynke03-06-2018

Goed verblijf gehad in Granadapark

Goed verblijf gehad in Granadapark. Complex was groter dan verwacht. Appartement zeer ruim en schoon. Eten was goed, er was voldoende variatie. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Veel Engelsen, we waren de enige Nederlandse gasten. 's Avonds gezelligheid bij de poolbar. We hebben ons prima vermaakt. Complex is hoog gelegen en wat afgelegen van het centrum en de boulevard. Was voor ons goed te doen om lopend naar de boulevard te gaan. er staan ook altijd taxi's klaar als je niet wilt of kunt lopen.

Gereisd met partner in mei 2018

1 tip over Aparthotel Granada Park

• Brian, 08-01-2014
    • Twin ticket voor Siam Park / Loro Parque, hebben hier 2 hele mooie dagen gehad;
    • Busstation Los Cristianos, 15 minuten lopen onder aan de berg, is extreem goedkoop (In heel Costa Adeje € 2,90 enkele reis voor 2 personen)
    • De markt op zondagochtend in Los Cristianos een stukje voor Arona Gran Hotel;
    • De gezellige boulevard vanaf Hotel Pinta in westelijke richting, met ook mooie cocktailbar waar je ook in een soort kuipjes kunt zitten/liggen.
    • Los Cristianos is het minst van alle gedeelten.

1 vraag over Aparthotel Granada Park

• P. Smeets, 03-05-2016

All inclusive

Heeft iemand al ooit dit hotel geboekt met All Inclusicve verzorging? Ik wil graag wat meer over weten.

Aparthotel Granada Park info

• Aantal sterrenstersterster
  • VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, < 5 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald