Aparthotel Granada Park

41 reviews over Aparthotel Granada Park in het Nederlands

prima verblijf

willem,
24-1-2019

eten was wat eenzijdig maar niet slecht

Gereisd met partner in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Nooit meer !

Danielle Hommel,
24-9-2018

De eerste kamer dat we kregen was helemaal uitgeleefd, terug naar de receptie gegaan waarop we een nieuwe kamer kregen. Hier was oa toilet los, schuifpui van het terras kon niet dicht etc.

Uiteindelijk werden die problemen opgelost.

Daarnaast is het eten vaak koud, broodjes taai, vlees rauw (zie foto) en zat er een dikke zwarte haar op de kaas.

Als dat aangegeven word bij de receptie moet het eten maar opgewarmd worden in een magnetron... Reisleiding van touroperator zou met de kok en manager gaan praten maar helaas geen verbetering.

Uiteindelijk na elke dag met reisleiding te bellen konden we voor een bedrag van €253 toch over naar een ander hotel voor 2 dagen !!!

Helaas reageren touroperators niet op de klachten..

Foto's zal ik ook toevoegen !

Gereisd met partner in september 2018

Goed verblijf gehad in Granadapark

Nynke,
3-6-2018

Goed verblijf gehad in Granadapark. Complex was groter dan verwacht. Appartement zeer ruim en schoon. Eten was goed, er was voldoende variatie. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Veel Engelsen, we waren de enige Nederlandse gasten. 's Avonds gezelligheid bij de poolbar. We hebben ons prima vermaakt.

Complex is hoog gelegen en wat afgelegen van het centrum en de boulevard. Was voor ons goed te doen om lopend naar de boulevard te gaan. er staan ook altijd taxi's klaar als je niet wilt of kunt lopen.

Gereisd met partner in mei 2018

Nooit meer

Rony,
26-9-2017

Wij waren met touroperator. Ons appartement was op etage 0. Bij binnenkomst muffe geur in badkamer. In slaapkamer urine geur.controle bed een ramp bloed en urine vlekken op matras.deze lag op een houten plank waar schimmel op lag. Mieke de reisverantwoordelijke heeft ons veel geholpen. Fotos genomen .Mieke kontakt genomen ik zou de dag nadien nieuw app krijgen voor de upgrate naar mooi app zou ik moeten bij betalen heb îk niet gedaan. NA veel geen en weer geloop receptie apm s002 gekregen nog slechter gescheurde en vuile matrassen. Opnieuw naar receptie was een nieuwe dame een mooi app gekregen zonder te moeten betalen. Blijkt de app van touroperator allemaal beneden liggen weet niet of touroperator hier al geweest is. Eten kan er door maar beperkt veel luidruchtige Engelsen. Als je toch komt kontroleer uw app en bedden ben meer gewoon van touroperator. In brochure staat bij all on kluisje gratis niet waar heb moeten betalen.had hoop op mooie vakantie al een dag verloren inzake vuil app. Ben benieuwd wat touroperator gaat doen als schade vergoeding

Gereisd met partner in september 2017

De ligging is lekker rustig, als je goed te been bent kun je makkelijk lopen naar de twee stadjes.(+/- 10/15 min.) Bij het hotel staan ook altijd taxi's voor de deur die je voor een paar euro afzetten. Zwembad is groot en er is een bar in de buurt. De cocktails zijn wel wat aan de sterke kant. Ook zijn er veel Engelsen. Eten is super goed. Wij waren eind september maar er was genoeg keuze en het was goed te eten!! Personeel is heel vriendelijk. Enige nadelen waren de harde bedden, geen airco (maar dat heeft bijna geen een hotel op Tenerife) en voor wifi moet je betalen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Granada park verdiend betere reviews

Bert,
17-3-2017

Mooi, goed onderhouden park met vriendelijk, behulpzaam personeel. Ligbedden en parasols genoeg. Lekker gevarieerd eten. Enige minpuntje is de afstand en de steile weg naar het centrum en strand, maar de rest maakt dit ruimschoots goed. Snap niet goed waar de slechte reviews vandaan komen. prijs/kwaliteitsverhouding is gewoon goed. Kluisje hadden we gratis en er lagen een paar flessen water in de koelkast bij het arriveren.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Wat niemand vertelt zijn de vele kakkerlakken op Tenerife. Verschrikkelijk. We troffen ze meermaals in onze badkamer aan en geen kleintjes! Als je de deur van het toilet van het restaurant opende zie je er een tiental wegstuiven, griezelig! De hotelkamers (zijn meer appartementjes met keuken, aparte zitkamer,...) zijn er ruim, groot mooi terras aan de kamer en qua bouw wel leuk. Het eten in het restaurant, tja, als je houdt van junkfood (elke dag pizza, frieten en veel vlees, wit brood uit voorverpakte plastic zakken) dan zit je goed. Groenten enkel uit blik en soep van de resterende blikgroenten... Gezonde voeding (tenzij je elke dag rauwkost wil eten) is ver te zoeken! De desserts ook: rampzalige suikertroep (en ook hier: elke dag hetzelfde). Ligging wel ok (als je van stappen houdt). Tenerife op zich wel eens leuk om te zien, maar één keer, geen twee keer. Althans niet voor ons.

Gereisd met partner in november 2016

Aanrader

Peter
16-10-2016

Nette kamers , super vriendelijk personeel, eten was lekker met variatie, een weekje ontspannen heeft heel goed gedaan,

Zen ;)

Gereisd met partner in september 2016

Perfect voor een weekje weg

Ingrid
12-3-2016

We snappen miet dat er zo negatief over Granafa park geschreven wordt . Mooie kamers., vriendelijk personeel en gevarieerd eten. Het eten was ook warm.

Gereisd met partner in maart 2016

nooit meer

jefkeroefs
5-1-2016

ruime appartementen (ons appartement vuil en niet onderhouden) , vuile eetzaal , eten heel basic en onvoldoende variatie , bar sluit om 23.00 uur , het complex ligt wat afgelegen en je moet stevig klimmen vooral de laatste meters zijn steil , het personeel is wel heel vriendelijk

Gereisd met partner in december 2015

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Granada Park in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Granada Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.