Hotel Gala

Hotel Gala
7,9

199 reviews over Hotel Gala in het Nederlands

Heerlijk, schoon en mooi hotel!

Joliene
19-5-2018

Wij zijn aangenaam verrast door dit hotel. Heerlijk ontbijt, heel veel keuze en vriendelijk personeel. (We hadden geen all-in, dus daarover kunnen we niks zeggen, al zag het eten er goed uit.)

Ik lees hier dat je de bedjes bij het zwembad moet betalen, maar dit is niet zo. Alleen de matrasjes die je erop kan doen zijn te huur, maar de bedjes liggen prima zonder matrasje. Mooi zwembad en het was gelukkig geen handdoekje leggen ;) (in mei tenminste niet)

Geluidsoverlast was op onze kamer niet aan de orde.

Elke dag worden de handdoeken verschoond en je bed opgemaakt.

Alles erg schoon!!

De ligging is ook prima! Direct bij alle restaurantjes en vlakbij de boulevard!

Kortom, top hotel!

Fantastisch!

Lisa
14-5-2018

Super goed hotel. Het personeel erg vriendelijk en de kamers schoon. Wel jammer was dat we een kamer met balkon hadden gekozen, maar we kregen een kamer met een tuintje waar geen zon kwam. Voor de rest was het eten goed en uitgebreid. Ook was er ‘s avonds veel entertainment in het hotel zoals optredens en shows. Het hotel zelf is binnen mooi ingericht en schoon. Het hotel ligt gelijk aan het strand en levendige boulevard met veel leuke winkeltjes en restaurants. Zeker voor herhaling vatbaar!

Prachtig!

Daniëlle
5-2-2018

Net hotel, wel erg groot, eten was goed schone kamers vriendelijk personeel.

Was wel erg gehorig zowel binnen als van buitenaf.

Fantastische week gehad.

Josien
6-1-2018

Dit hotel is zn vier sterren meer dan waard, mooie kamer met genoeg kastruimte en een fijn balkon waar we nog lekker van de zon konden genieten in december. Bij het ontbijtbuffet kwamen we niets te kort, en vanwege de ligging konden we s,avonds lopend een lekker restaurantje aan zee uitzoeken. Toen het een middag wat bewolkt was hebben we gebruik gemaakt van de heerlijke Spa in het hotel.

Vatbaar voor herhaling

Ronie
24-12-2017

Eén week (15-22/12/2017) Hotel Gala in half pensioen, geboekt via touroperator Belgie.

De mooie kamer (550), ze werden dagelijks schoon gemaakt.

Goede centrale ligging van het hotel t.o.v. de zee en boulevard. Dit betekend wel erg veel nachtlawaai. Ook in het Hotel door de centrale open ruimte te gebruiken als concertpodium is er erg veel lawaai, dat doordringt tot in de kamer, na middernacht wordt het rustiger als de optredens stoppen.

De aanwezige verouderde airco kent 3 ventilatie standen en heeft geen thermostaat, de airco werkt enkel als de venster dicht zijn, op dat ogenblik (in december) krijgen we het te koud, uiteindelijk hebben we geslapen met open venster, met als nadeel het lawaai van de vele café en live optredens in de onmiddellijke buurt.

Op kamer is er koelkast, maar deze wordt gesloten tenzij men bijbetaalt voor de minibar.

Restaurant was goed, ontbijt was prima, avondmaal in buffetvorm was ook goed, paella was wel ondermaats, uitzonderlijk was er ook eens steak, maar deze was taai als leder.De rode huiswijn is bruikbaar als wijnazijn.

Er zijn 2 zwembaden, waarvan één verwarmd werd volgens de folder, de verwarming van het water in nihil, dus geen aanrader voor in de winterperiode.

De poolbar werd vernieuwd met als gevolg flink wat hinder en lawaai een ganse week lang.

Hotel vermeld Wifi dat er gratis is, in een deel van het resort. Dit is enkel op een 6 tal tafels aan de bar. Het Wifi signaal is zo zwak dat mijn ipod er niet mee kon werken. Op mijn Samsung werkt hij met veel moeite en veel te traag. Puur bedrog om te vermelden dat er gratis Wifi is. De betalende Wifi werkt dat weer goed.

Gala geen 4 sterrenhotel

Gerdina
11-9-2017

Mooie ruime kamer op 6e etage.

Wel n schoon hyg. Hotel.

Eten werd niet goed aangevuld. Consumpties erg duur.

Veel bijbetalen zoals wifi,koelkast,kluis. Luidruchtige avond animatie.

Via reisorganisatie excursie Gomera geboekt die erg duur was. N slechte reisleidster en eten gaf. Onvriendelijk personeel. Voor ons geen herhaling in dit hotel

mooi hotel, prima service

anja
16-6-2017

Mooi, verzorgd hotel. Goeie ligging, kamer met balkon en zicht op zee. Heel proper, niks op aan te merken.

Zwembad met nieuwe ligzetels en parasols.

Ruime keuze buffet zowel koud als warm.

Zeker een aanrader!

Te weinig voor teveel

Fam. T. Sanders
9-5-2017

De kamers werden prima schoon gemaakt en de ligging van het hotel t.o.v. de zee en boulevard was goed. Zeer goed was het feit, dat regelmatig - soms om de andere dag - de lakens en handdoeken werden vervangen door nieuwe. Door onderbezetting van het personeel, was er weinig tijd voor de gasten, wat resulteerde in drukte, niet altijd beschikbaar eten, vieze/onvoldoende borden etc.

De weg van het hotel naar de strandboulevard was vies (urinelucht) en door de vele gaten in de trottoirs gevaarlijk.

s' Avonds op de kamer soms een nare afvoerlucht (riool ?) merkbaar.

Krakende bedden door plastic hoezen direct onder het onderlaken.

Door de genoemde onderbezetting was het animatieteam niet altijd op de genoemde tijden beschikbaar, al was de inzet daarna zo goed mogelijk.

In de tweede week van het verblijf veel herstelwerkzaamheden: pneumatische hamer op dak, slijptol in de hal, schilderwerk in de hal. Veel onrust.

Geen hotel om een tweede keer naar toe te gaan.

Fijne vakantie

D.E
3-5-2017

Leuk en goed hotel. Eten lekker en afwisselend. Er werd goed schoongemaakt. Centrale ligging..

De shows waren leuk 's avonds en ook de animatie voor de kinderen was leuk.

Oude reviews (archief)

Prima Hotel

Bert
24-11-2016

Wij komen hier (bijna) jaarlijks met veel plezier terug. Prima ligging met volop zicht op zee en La Gomera, midden in het levendige centrum, voldoende zongelegenheid verdeeld over twee etages (met vanaf eind november nieuwe ligbedden) Ruime keuze met zowel ontbijt, lunch als diner. Gastvrij personeel waar niets teveel voor is. Het hotel wordt veel bezocht door toeristen uit duitsland, italië en eigen land.

De wifi ontvangst is niet bijster maar er zit een Mac onder het hotel voor gratis wifi.

We hebben een aantal aanbieders voor Gala voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gala in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gala zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gala scoort een 7.93 uit 10 op basis van 206 reviews.