Géén boekingskosten

SpanjeTenerifePlaya de las Américas

8FantastischScore uit 213 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Hotel Gala Tenerife is een gezellig all-inclusive hotel. Priscilla was erg tevreden over haar verblijf in dit hotel: ‘Een modern en netjes hotel, redelijk ruim opgezet, maar toch een gemoedelijke sfeer’. Volgens gasten is er veel te beleven in het resort en in de omgeving. Ben je benieuwd of Gala Tenerife iets voor jou is? Lees dan met ons mee.

Hotel Gala Tenerife heeft twee buitenzwembaden en een kinderbad. Bij het kinderbadje vind je verschillende speeltoestellen voor uren speelplezier. Dan kunnen jullie ondertussen heerlijk relaxen op een ligbedje bij het zwembad. Joliene zegt hierover: ‘Bij het zwembad kun je gratis gebruik maken van de ligbedjes, die prima liggen. Het is een mooi zwembad, waar gelukkig geen handdoekjes neer worden gelegd om plekjes bezet te houden’. Het hele jaar door worden er leuke activiteiten georganiseerd voor jong en oud, zoals verschillende shows in de avond. Als je in het najaar op vakantie gaat, dan is het heerlijk om gebruik te maken van het binnenzwembad met wellness.

All inclusive

Kaylee is niet tevreden over de werking van de all-inclusive van Gala Tenerife: ‘We hadden all-inclusive geboekt, omdat we met een groep van 8 personen waren. Dit bleek niet zo'n goed idee. In plaats van bandjes voor de all inclusive, moest je drankjes bestellen met je kamerpasje. Op elk pasje twee drankjes dus. Dit was enorm omslachtig, omdat je niet alle drankjes tegelijk kon bestellen’. Rianne is wel erg positief over het eten van Hotel Gala Tenerife: ‘Toen wij uit eten wilde gaan zagen we dat de Amerikaanse avond er echt geweldig uitzag met spareribs, broodjes hamburger, gefrituurde kip en meer. Daarnaast kon je de hele dag door eten, want ook bij de poolbar was goed eten en de hoeveelheid dranken die inbegrepen waren waren ook gigantisch (likeuren, koffies en cocktails)’.

Kamers

Gala Tenerife biedt verschillende hotelkamers aan. Er zijn kamers met een balkon of terras en sommigen hebben zeezicht. Ellen zegt hierover: ‘Wij hadden een gerenoveerde kamer, maar de badkamer vonden wij oud en krakkemikkig’. Daarentegen is Josien wel erg enthousiast: ‘Mooie kamer met genoeg kastruimte en een fijn balkon waar we nog lekker van de zon konden genieten in december’.

Omgeving

Hotel Gala Tenerife heeft een centrale ligging in Playa de las Américas. Het hotel ligt direct aan de hoofdstraat waar verschillende leuke terrasjes, winkeltjes en barretjes te vinden zijn. Kris zegt over de ligging: ‘Er is een binnendeur bij het hotel, waardoor je direct het strand op kan lopen, super!’ Daarnaast geeft Kris een tip: ‘De jeepsafari van €52 was top met een Belgische gids, aanrader!’

Bekijk de beschikbaarheid

227 Reviews over Gala

• 8Rob Dijxhoorn17-05-2022

Goed hotel, behulpzaam personeel en goede service.

We hadden all inclusive. Er was elke dag weer wat anders te eten, dus niet elke dag hetzelfde. Eten was niet altijd warm. Hotelkamer was goed. Genoeg bedjes bij zwembad.

• 8Van Meer08-03-2022

Meer dan prima!

Enigszins sceptisch na het lezen van enkele recensies. Bij aankomst kregen wij een uitstekende kamer (033) voor ons 3-en. Het personeel doet zijn uiterste best en het ligt er maar net aan hoe je jezelf als toerist gedraagt ten opzichte van hen. Ook hadden wij weinig last van lawaai en ik heb toch nogal gevoelige oren. Animatie van hotel ernaast stopt om 23.00u. Geen last van de buren. De ligging van het hotel is perfect. Als ik dan toch minpuntjes moet benoemen dan is het de massale eetzaal en het feit dat je als ‘betalende’ gast dezelfde spullen krijgt als de all inclusive gast. Hier kunnen ze beter op letten. Bijvoorbeeld coca cola uit een flesje ipv papieren beker met postmix. Verder vonden wij het s avonds niet uitnodigen om in het hotel te verblijven omdat de avondshow prominent op de binnenplaats van het hotel is, maar dat is persoonlijk. En voor de eetzaal geldt hetzelfde. Ze kunnen meer gezellige plekken creëren.

• 8Wim Kenselaar10-08-2021

Perfect hotel!!

Prima hotel met een mooi zwembad en in het restaurant worden met veel zorg onder leiding van manuel en pedro heerlijke gerechten geserveerd!!Ook in de avond leuk entertainment.

• 9fransvb19-12-2019

aanrader

we hebben in het hotel 10 nachten geslapen op basis van HP+. (wijn en water bij het avondeten). elke avond heeft het eten een thema van een land. Eten was prima. Eigen lijk het hele verblijf was dit. Entertainment in de avond was van hoogstaande kwaliteit en het kijken meer dan waard.

• 9Jos lampe25-11-2019

Heerlijk, prachtig uitzicht op golfbaan

Goed, mooi, schoon hotel! Voortreffelijk ontbijt! Wel creditcard meenemen om in hotel voor consumpties gebruik het kunnen maken

• 9Willy Vuchelen25-10-2019

Fijne, gezellige vakantie. Aanrader.

Gezellig wandelen, eet-drankgelegenheden genoeg. Alleen fietsen is hier niet ideaal, er zijn geen fietspaden voorzien.

• 7Dave08-08-2019

Goed hotel

Heel lekker eten, wel spijtig dat sommige obers daar die drinken tijdens het eten opnemen een heel hoge dunk van zichzelf hebben. Wat zeer spijtig is voor dit hotel.

• 7Gentenaar06-08-2019

Goed hotel

Zeer goede keuken, top kwaliteit eten. Het enige waar ik opmerking op heb is het de obers die drinken opnemen aan tafel tijdens het eten. Er zijn er een paar die zeer arrogant zijn.

• 6Chabelli22-07-2019

Het was oké.

Bij de start van de vakantie werd ons meegedeeld dat wij in een ander hotel dienden te slapen aangezien het hotel overboekt was. Onze reis was 6 maand op voorhand geboekt. Dit kwam uiteindelijk in orde dus hier zijn we tevreden over. Waar we ons niet in konden vinden was de weigering tot het restaurant. Tijdens het eten droeg mijn vriend een t-shirt waar zijn schouders in te zien waren. Wij zijn 23, beiden modebewust ,maar op vakantie moet het toch wel kunnen om zo naar het restaurant te gaan. Toch kreeg mijn vriend de opmerking dat dit niet oke was. Er waren vrouwen die echt schaars gekleed in het restaurant kwamen en dat laten ze dan blijkbaar wel toe? Ook hadden wij recht op 2 drankjes bij het avondeten. Vaak werd de verkeerde bestelling opgenomen waardoor wij andere drank kregen dan we vroegen. Dit kon niet meer aangepast worden.

• 9Hans13-06-2019

Prima hotel,netjes aardige mensen.Eten ook goed,ligging prima dus top.

Hotel Gala info

• KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)