Hotel Galasterstersterster

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Gala Tenerife is een gezellig all-inclusive hotel. Priscilla was erg tevreden over haar verblijf in dit hotel: ‘Een modern en netjes hotel, redelijk ruim opgezet, maar toch een gemoedelijke sfeer’. Volgens gasten is er veel te beleven in het resort en in de omgeving. Ben je benieuwd of Gala Tenerife iets voor jou is? Lees dan met ons mee.

Hotel Gala Tenerife heeft twee buitenzwembaden en een kinderbad. Bij het kinderbadje vind je verschillende speeltoestellen voor uren speelplezier. Dan kunnen jullie ondertussen heerlijk relaxen op een ligbedje bij het zwembad. Joliene zegt hierover: ‘Bij het zwembad kun je gratis gebruik maken van de ligbedjes, die prima liggen. Het is een mooi zwembad, waar gelukkig geen handdoekjes neer worden gelegd om plekjes bezet te houden’.

Het hele jaar door worden er leuke activiteiten georganiseerd voor jong en oud, zoals verschillende shows in de avond. Als je in het najaar op vakantie gaat, dan is het heerlijk om gebruik te maken van het binnenzwembad met wellness.

All-inclusive

Kaylee is niet tevreden over de werking van de all-inclusive van Gala Tenerife: ‘We hadden all-inclusive geboekt, omdat we met een groep van 8 personen waren. Dit bleek niet zo'n goed idee. In plaats van bandjes voor de all inclusive, moest je drankjes bestellen met je kamerpasje. Op elk pasje twee drankjes dus. Dit was enorm omslachtig, omdat je niet alle drankjes tegelijk kon bestellen’.

Rianne is wel erg positief over het eten van Hotel Gala Tenerife: ‘Toen wij uit eten wilde gaan zagen we dat de Amerikaanse avond er echt geweldig uitzag met spareribs, broodjes hamburger, gefrituurde kip en meer. Daarnaast kon je de hele dag door eten, want ook bij de poolbar was goed eten en de hoeveelheid dranken die inbegrepen waren waren ook gigantisch (likeuren, koffies en cocktails)’.

Kamers

Gala Tenerife biedt verschillende hotelkamers aan. Er zijn kamers met een balkon of terras en sommigen hebben zeezicht. Ellen zegt hierover: ‘Wij hadden een gerenoveerde kamer, maar de badkamer vonden wij oud en krakkemikkig’. Daarentegen is Josien wel erg enthousiast: ‘Mooie kamer met genoeg kastruimte en een fijn balkon waar we nog lekker van de zon konden genieten in december’.

Omgeving

Hotel Gala Tenerife heeft een centrale ligging in Playa de las Américas. Het hotel ligt direct aan de hoofdstraat waar verschillende leuke terrasjes, winkeltjes en barretjes te vinden zijn.

Kris zegt over de ligging: ‘Er is een binnendeur bij het hotel, waardoor je direct het strand op kan lopen, super!’ Daarnaast geeft Kris een tip: ‘De jeepsafari van €52 was top met een Belgische gids, aanrader!’

224 reviews over Hotel Gala

• 2019
    9fransvb19-12-2019

aanrader

we hebben in het hotel 10 nachten geslapen op basis van HP+. (wijn en water bij het avondeten). elke avond heeft het eten een thema van een land. Eten was prima. Eigen lijk het hele verblijf was dit. Entertainment in de avond was van hoogstaande kwaliteit en het kijken meer dan waard.

Gereisd met partner in december 2019

• 9Jos lampe25-11-2019

Heerlijk, prachtig uitzicht op golfbaan

Goed, mooi, schoon hotel! Voortreffelijk ontbijt! Wel creditcard meenemen om in hotel voor consumpties gebruik het kunnen maken

Gereisd met partner in november 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Willy Vuchelen25-10-2019

Fijne, gezellige vakantie. Aanrader.

Gezellig wandelen, eet-drankgelegenheden genoeg. Alleen fietsen is hier niet ideaal, er zijn geen fietspaden voorzien.

Gereisd met partner in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 7Dave08-08-2019

Goed hotel

Heel lekker eten, wel spijtig dat sommige obers daar die drinken tijdens het eten opnemen een heel hoge dunk van zichzelf hebben. Wat zeer spijtig is voor dit hotel.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 7Gentenaar06-08-2019

Goed hotel

Zeer goede keuken, top kwaliteit eten. Het enige waar ik opmerking op heb is het de obers die drinken opnemen aan tafel tijdens het eten. Er zijn er een paar die zeer arrogant zijn.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6Chabelli22-07-2019

Het was oké.

Bij de start van de vakantie werd ons meegedeeld dat wij in een ander hotel dienden te slapen aangezien het hotel overboekt was. Onze reis was 6 maand op voorhand geboekt. Dit kwam uiteindelijk in orde dus hier zijn we tevreden over. Waar we ons niet in konden vinden was de weigering tot het restaurant. Tijdens het eten droeg mijn vriend een t-shirt waar zijn schouders in te zien waren. Wij zijn 23, beiden modebewust ,maar op vakantie moet het toch wel kunnen om zo naar het restaurant te gaan. Toch kreeg mijn vriend de opmerking dat dit niet oke was. Er waren vrouwen die echt schaars gekleed in het restaurant kwamen en dat laten ze dan blijkbaar wel toe? Ook hadden wij recht op 2 drankjes bij het avondeten. Vaak werd de verkeerde bestelling opgenomen waardoor wij andere drank kregen dan we vroegen. Dit kon niet meer aangepast worden.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Hans13-06-2019

Prima hotel,netjes aardige mensen.Eten ook goed,ligging prima dus top.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Kris24-03-2019

Dit is een top hotel,fantastisch!

Dit hotel is top. De kamer werd elke dag proper gekuist en altijd verse zachte handdoeken.Vermits ik half pension had heb ik er elke avond heel lekker gegeten,keuze genoeg en ook het eten was warm genoeg. Ze komen je vragen wat je wil drinken en dat betaal je dan voor je terug vertrekt. De bediening is er vriendelijk en er is personeel genoeg om af te ruimen wat vlot gaat.Ik had een kluis genomen en die is ook groot,kost 17,50 € voor een week.Wil je drank kopen voor in je kamer doe dat dan best in de supermarkt naast het hotel,veel goedkoper.Aan het zwembad is het heel rustig vertoeven en er zijn genoeg mooie ligbedden,ook kan je gratis matrasjes krijgen.Er waren niet veel kleine kinderen en deze hebben een zwembadje met speeltuin apart zodat je geen lawaaihinder hebt.Daar staan dan ook ligbedden voor de ouders.Er is een binnen deur zodat je vlug aan het strand bent.De jeepsafari van 52€ was top met een belgische gids.Hier kom ik terug.

Alleen gereisd in maart 2019

• 8De keersmaecker06-03-2019

We gaan zeker terug

Leuk hotel, nette kamers, lekker eten.

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Marion14-01-2019

Dit hotel is super schoon, netjes, en vriendelijk.

Een weekje vakantie naar de zon.

Gereisd met partner in januari 2019

17 tips over Hotel Gala

• etienne, 16-06-2014

Kies nooit een kamer langs straatzijde: hotel ligt in uitgangsbuurt van Engelsen en Russen: altijd dronken en zeer luidruchtig s'nachts.

• eswee, 08-06-2014

Huur een auto als je de kans op hebt om het eiland te verkennen. Ga naar het Loro Parque, prachtige dierentuin. Wel duur, maar de moeite.

• Hilma, 05-12-2013

eten bij de Royal Garden aan de boulevard.

10 vragen over Hotel Gala

• Scholte, 25-11-2017

Zwembad/koelkast/bus naar Siam Park

Ik las hier op Zoover dat het zwembad erg koud is in jan/feb. Klopt dat? Zijn er ook koelkasten op de kamers? De gratis bus naar Siam Park heeft als halte o.a Llanos de Troya. Waar ergens moet je dan gaan staan? Ter hoogte van welke winkel/welk restaurant bijv?

• marinel, 13-06-2017

savonds terugvliegen

als je savonds terugvliegt, kan je dan de hele dag nog gebruik maken van all inclusive eten en drinken? En tot hoelaat mag je dan op je kamer blijven?

• RubenLuka-1949, 19-01-2017

Kamer types

Wat is het verschil promo - standaard kamer van kwaliteit

• De staf spreektDuits, Engels, Frans

• WinkelsKapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Party service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet verplicht