Hotel Gala

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag20°15°
Hotel Gala
8,1

Omschrijving
Bij Hotel Gala op Tenerife organiseert het animatieteam de hele dag door activiteiten en is er ook elke avond wat te doen. De all-inclusive is van goede kwaliteit en ook de cocktails zijn inbegrepen. De all-inclusive gaat hier met een pasje per kamer. Je verblijft in het Engelse gedeelte van Playa de Las Americas op loopafstand van de haven.

206 reviews over Hotel Gala in het Nederlands

Dit hotel is super schoon, netjes, en vriendelijk.

Marion,
14-1-2019

Een weekje vakantie naar de zon.

Gereisd met partner in januari 2019

Nooit meer

Ellen,
8-11-2018

Een all inclusief hotel maar aan alles te merken dat ze dat liever niet hebben. Vreselijk onhandig met pasjes werken en niet met bandjes. Vreselijk chagrijnig personeel, zeker aan de bar. Eten goed gekoeld of verwarmd maar eenzijdig.. Ook tijdens de thema's. Wij hadden een gerenoveerde kamer ( badkamer gewoon nog oud en krakkemikkig). Voor ons nooit meer. Dan zijn er voor minder geld vele betere hotels.

Gereisd met partner in november 2018

Geen aanrader voor groepen

Kaylee,
23-9-2018

Afgelopen vrijdag zijn wij teruggekomen van een weekje Tenerife. We hadden all inclusive geboekt, omdat we met een groep van 8 personen waren. Dit bleek niet zo'n goed idee. In plaats van bandjes voor de all inclusive, moest je drankjes bestellen met je kamerpasje. Op elk pasje 2 drankjes dus. Dit was enorm omslachtig, omdat je niet alle drankjes tegelijk kon bestellen. Daarnaast haalden we de kamerpasjes regelmatig door elkaar, omdat ze er allemaal hetzelfde uitzagen. Zo stond een van ons regelmatig voor een dichte kamerdeur. Eten was prima, all inclusive drankjes ver onder maat. 'Cocktails' stonden al klaar in een kan, en smaakten voor geen meter. De bar gaat om 23.00 uur 's avonds dicht en dat was naar onze mening echt wat te vroeg. Kamers waren op zich prima, een aantal van ons had een geroneveerde kamer, en een aantal een nog niet gerenoveerde kamer. Beiden zagen er netjes verzorgd uit. Personeel voornamelijk heel chagrijnig.

Gereisd met vrienden in september 2018

Voor herhaling vatbaar

Priscilla van Dooren,
2-9-2018

Een heerlijke vakantie gehad in hotel Gala. Een modern en netjes hotel, redelijk ruim opgezet maar toch een gemoedelijke sfeer. Wij hadden een standaard kamer en deze was ruim genoeg en netjes ingericht. Wij waren er op basis van halfpensioen en dat was ruim voldoende. Zelf zou ik niet voor all inclusive gaan. Het ontbijt en diner waren meer dan prima, all inclusive voegde niet heel veel toe voor zover wij zagen. Bij het zwembad tot onze verbazing geen handdoekje leggen! (Wij waren er de laatste week van augustus). Iedere avond stond er iets op het programma in het hotel en ook overdag waren er georganiseerde activiteiten. Groot pluspunt ook: ligging van het hotel. Al bij al hebben wij een heerlijke vakantie gehad met een goede ervaring in dit hotel.

Gereisd met partner in augustus 2018

Mooi hotel, goede locatie.

SON,
22-8-2018

Middenin het Engelse gedeelte maar wel een heel mooi hotel en op loopafstand van de terrasjes en haven. Aanrader!

Gereisd met partner in september 2016

Top vakantie in Gala!

Rianne,
10-8-2018

Een supermooi verblijf gehad in Hotel Gala. Vaker in all inclusive hotels verbleven en dan snel zat van het eten waardoor we snel uiteten gingen. Nu wilden we echter uiteten gaan tot we zagen dat de Amerikaanse avond er echt geweldig uitzag met spareribs, broodjes hamburger, gefrituurde kip enz. Daarnaast kon je de hele dag dooreten want ook bij de poolbar was goed eten & de hoeveelheid dranken die inbegrepen waren was ook gigantisch (likeuren, koffies maar ook cocktails). Het hotel was daarnaast erg mooi, modern en ruim. Bij het zwembad nooit problemen gehad met een ligbedje en parasol. Handdoekje leggen was niet nodig want zelfs midden op de dag konden we nog wel een plekje krijgen! Lees aardig wat commentaar over lawaai maar denk dat je ook geen rust moet verwachten om 10 uur in een hotel dicht bij de boulevard en andere hotels (wij zaten aan de minder gunstige kant)

Gereisd met partner in juli 2018

Het is er fantastisch en gezelligheid

Bert Willenborg,
27-6-2018

Dit is een mooi Hotel met zeer goede bedden en matrassen waar je heerlijk op uit kon rusten het eten was lekker en genoeg

Bij Zwembad kon je lekker liggen op de stressbedden en handdoek kon je afhalen bij het huisje waar je wel een borgsomoet betalen maar dit wordt verrekend bij vertrek

Een klein nadeelje is er met ingevoerde alcohol dit zit niet in het all in boeking

Gereisd met partner in april 2018

Heerlijk, schoon en mooi hotel!

Joliene,
19-5-2018

Wij zijn aangenaam verrast door dit hotel. Heerlijk ontbijt, heel veel keuze en vriendelijk personeel. (We hadden geen all-in, dus daarover kunnen we niks zeggen, al zag het eten er goed uit.)

Ik lees hier dat je de bedjes bij het zwembad moet betalen, maar dit is niet zo. Alleen de matrasjes die je erop kan doen zijn te huur, maar de bedjes liggen prima zonder matrasje. Mooi zwembad en het was gelukkig geen handdoekje leggen ;) (in mei tenminste niet)

Geluidsoverlast was op onze kamer niet aan de orde.

Elke dag worden de handdoeken verschoond en je bed opgemaakt.

Alles erg schoon!!

De ligging is ook prima! Direct bij alle restaurantjes en vlakbij de boulevard!

Kortom, top hotel!

Gereisd met partner in mei 2018

Fantastisch!

Lisa,
14-5-2018

Super goed hotel. Het personeel erg vriendelijk en de kamers schoon. Wel jammer was dat we een kamer met balkon hadden gekozen, maar we kregen een kamer met een tuintje waar geen zon kwam. Voor de rest was het eten goed en uitgebreid. Ook was er ‘s avonds veel entertainment in het hotel zoals optredens en shows. Het hotel zelf is binnen mooi ingericht en schoon. Het hotel ligt gelijk aan het strand en levendige boulevard met veel leuke winkeltjes en restaurants. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in februari 2016

Prachtig!

Daniëlle,
5-2-2018

Net hotel, wel erg groot, eten was goed schone kamers vriendelijk personeel.

Was wel erg gehorig zowel binnen als van buitenaf.

Gereisd met partner in januari 2018

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gala in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gala zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.