Hotel Gala

203 reviews over Hotel Gala in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Priscilla van Dooren
2-9-2018

Een heerlijke vakantie gehad in hotel Gala. Een modern en netjes hotel, redelijk ruim opgezet maar toch een gemoedelijke sfeer. Wij hadden een standaard kamer en deze was ruim genoeg en netjes ingericht. Wij waren er op basis van halfpensioen en dat was ruim voldoende. Zelf zou ik niet voor all inclusive gaan. Het ontbijt en diner waren meer dan prima, all inclusive voegde niet heel veel toe voor zover wij zagen. Bij het zwembad tot onze verbazing geen handdoekje leggen! (Wij waren er de laatste week van augustus). Iedere avond stond er iets op het programma in het hotel en ook overdag waren er georganiseerde activiteiten. Groot pluspunt ook: ligging van het hotel. Al bij al hebben wij een heerlijke vakantie gehad met een goede ervaring in dit hotel.

Mooi hotel, goede locatie.

SON
22-8-2018

Middenin het Engelse gedeelte maar wel een heel mooi hotel en op loopafstand van de terrasjes en haven. Aanrader!

Top vakantie in Gala!

Rianne
10-8-2018

Een supermooi verblijf gehad in Hotel Gala. Vaker in all inclusive hotels verbleven en dan snel zat van het eten waardoor we snel uiteten gingen. Nu wilden we echter uiteten gaan tot we zagen dat de Amerikaanse avond er echt geweldig uitzag met spareribs, broodjes hamburger, gefrituurde kip enz. Daarnaast kon je de hele dag dooreten want ook bij de poolbar was goed eten & de hoeveelheid dranken die inbegrepen waren was ook gigantisch (likeuren, koffies maar ook cocktails). Het hotel was daarnaast erg mooi, modern en ruim. Bij het zwembad nooit problemen gehad met een ligbedje en parasol. Handdoekje leggen was niet nodig want zelfs midden op de dag konden we nog wel een plekje krijgen! Lees aardig wat commentaar over lawaai maar denk dat je ook geen rust moet verwachten om 10 uur in een hotel dicht bij de boulevard en andere hotels (wij zaten aan de minder gunstige kant)

WTC.nl

Het is er fantastisch en gezelligheid

Bert Willenborg
27-6-2018

Dit is een mooi Hotel met zeer goede bedden en matrassen waar je heerlijk op uit kon rusten het eten was lekker en genoeg

Bij Zwembad kon je lekker liggen op de stressbedden en handdoek kon je afhalen bij het huisje waar je wel een borgsomoet betalen maar dit wordt verrekend bij vertrek

Een klein nadeelje is er met ingevoerde alcohol dit zit niet in het all in boeking

Heerlijk, schoon en mooi hotel!

Joliene
19-5-2018

Wij zijn aangenaam verrast door dit hotel. Heerlijk ontbijt, heel veel keuze en vriendelijk personeel. (We hadden geen all-in, dus daarover kunnen we niks zeggen, al zag het eten er goed uit.)

Ik lees hier dat je de bedjes bij het zwembad moet betalen, maar dit is niet zo. Alleen de matrasjes die je erop kan doen zijn te huur, maar de bedjes liggen prima zonder matrasje. Mooi zwembad en het was gelukkig geen handdoekje leggen ;) (in mei tenminste niet)

Geluidsoverlast was op onze kamer niet aan de orde.

Elke dag worden de handdoeken verschoond en je bed opgemaakt.

Alles erg schoon!!

De ligging is ook prima! Direct bij alle restaurantjes en vlakbij de boulevard!

Kortom, top hotel!

Fantastisch!

Lisa
14-5-2018

Super goed hotel. Het personeel erg vriendelijk en de kamers schoon. Wel jammer was dat we een kamer met balkon hadden gekozen, maar we kregen een kamer met een tuintje waar geen zon kwam. Voor de rest was het eten goed en uitgebreid. Ook was er ‘s avonds veel entertainment in het hotel zoals optredens en shows. Het hotel zelf is binnen mooi ingericht en schoon. Het hotel ligt gelijk aan het strand en levendige boulevard met veel leuke winkeltjes en restaurants. Zeker voor herhaling vatbaar!

Prachtig!

Daniëlle
5-2-2018

Net hotel, wel erg groot, eten was goed schone kamers vriendelijk personeel.

Was wel erg gehorig zowel binnen als van buitenaf.

Fantastische week gehad.

Josien
6-1-2018

Dit hotel is zn vier sterren meer dan waard, mooie kamer met genoeg kastruimte en een fijn balkon waar we nog lekker van de zon konden genieten in december. Bij het ontbijtbuffet kwamen we niets te kort, en vanwege de ligging konden we s,avonds lopend een lekker restaurantje aan zee uitzoeken. Toen het een middag wat bewolkt was hebben we gebruik gemaakt van de heerlijke Spa in het hotel.

Vatbaar voor herhaling

Ronie
24-12-2017

Eén week (15-22/12/2017) Hotel Gala in half pensioen, geboekt via touroperator Belgie.

De mooie kamer (550), ze werden dagelijks schoon gemaakt.

Goede centrale ligging van het hotel t.o.v. de zee en boulevard. Dit betekend wel erg veel nachtlawaai. Ook in het Hotel door de centrale open ruimte te gebruiken als concertpodium is er erg veel lawaai, dat doordringt tot in de kamer, na middernacht wordt het rustiger als de optredens stoppen.

De aanwezige verouderde airco kent 3 ventilatie standen en heeft geen thermostaat, de airco werkt enkel als de venster dicht zijn, op dat ogenblik (in december) krijgen we het te koud, uiteindelijk hebben we geslapen met open venster, met als nadeel het lawaai van de vele café en live optredens in de onmiddellijke buurt.

Op kamer is er koelkast, maar deze wordt gesloten tenzij men bijbetaalt voor de minibar.

Restaurant was goed, ontbijt was prima, avondmaal in buffetvorm was ook goed, paella was wel ondermaats, uitzonderlijk was er ook eens steak, maar deze was taai als leder.De rode huiswijn is bruikbaar als wijnazijn.

Er zijn 2 zwembaden, waarvan één verwarmd werd volgens de folder, de verwarming van het water in nihil, dus geen aanrader voor in de winterperiode.

De poolbar werd vernieuwd met als gevolg flink wat hinder en lawaai een ganse week lang.

Hotel vermeld Wifi dat er gratis is, in een deel van het resort. Dit is enkel op een 6 tal tafels aan de bar. Het Wifi signaal is zo zwak dat mijn ipod er niet mee kon werken. Op mijn Samsung werkt hij met veel moeite en veel te traag. Puur bedrog om te vermelden dat er gratis Wifi is. De betalende Wifi werkt dat weer goed.

Gala geen 4 sterrenhotel

Gerdina
11-9-2017

Mooie ruime kamer op 6e etage.

Wel n schoon hyg. Hotel.

Eten werd niet goed aangevuld. Consumpties erg duur.

Veel bijbetalen zoals wifi,koelkast,kluis. Luidruchtige avond animatie.

Via reisorganisatie excursie Gomera geboekt die erg duur was. N slechte reisleidster en eten gaf. Onvriendelijk personeel. Voor ons geen herhaling in dit hotel

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gala in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gala zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.