Appartement Family Garden Compostela Beach

Spanje, Tenerife, Playa de las Américas

6.6Voldoende

• 5.8Inrichting
  • 6.6Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Family Garden Compostela Beach voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer appartement info

Family Garden Compostela Beach Tenerife is een appartementencomplex met een centrale ligging. Meteen buiten het hotel vind je gezellige restaurantjes, winkels en bars. Of loop door naar het gezellige centrum van Playa de Las Américas. Veel gasten overnachten hier met het hele gezin vanwege de kindvriendelijke faciliteiten. Benieuwd of dit hotel iets voor jou is? Lees met ons mee.

Reviewers vinden de appartementen in Family Garden Compostela Beach prima, net als de bedden. Al zijn sommige appartementen wel aan een renovatie toe volgens Marlies: ‘Appartementen waren wat gedateerd maar schoon en netjes. Goede bedden.’ Hou er ook rekening mee dat je soms feestvierders voorbij kunt horen komen vanwege de levendige omgeving. Maar dit mag volgens gasten de pret niet drukken. Wil je graag de hele dag door genieten van uitzicht op zee? Tegen een kleine betaling slaap je in een appartement met zeezicht.

Vervelen zul je je niet snel bij Family Garden Compostela Beach Tenerife. Overdag is het volgens jullie heerlijk vertoeven aan het zwembad, waar ondanks het handdoekje leggen altijd wel een bedje vrij is. Terwijl de kids spetteren in het speciale kinderbadje, haal jij drankjes bij de poolbar. Met je voeten in het water geniet je van een verkoelend drankje. Ook bij de miniclub is het voor de kids altijd een feestje.

Voor een goede nachtrust zit je goed bij Family Garden Compostela Beach. Om 23.00 is het helemaal stil in het complex zodat je helemaal tot rust kunt komen voor een nieuwe dag op het zonnige Tenerife. Reviewer Kim schrijft hierover: ‘Na 23:00 uur is het ook echt stil op het park en het personeel ziet hierop toe. In de avond loopt er extra beveiliging maar dat is eigenlijk niet nodig, het is super veilig.’

Ligging

Family Garden Compostela Beach Tenerife ligt volgens reviewers op een ideale plek. Vanuit dit appartementencomplex vind je namelijk alles op loopafstand. Ruil je de luxe tijdelijk liever in voor de gezelligheid en een bruisend centrum? Dan zit je hier helemaal goed.

Om een lekker hapje te eten hoef je volgens jullie niet ver te lopen. Op 500 meter van het complex liggen verschillende restaurants. Of loop iets verder door naar het centrum van de levendige badplaats Playa de Las Américas. Reviewer Kim is in ieder geval enthousiast: ‘Het complex ligt tegen het centrum aan en langs een boulevard en strand. Hierdoor ben je voorzien van alle gemakken. Ook een supermarkt is op loopafstand, net als vele restaurants, gratis bussen naar parken en taxi's voor de deur.’

Nog op zoek naar een leuk uitje vanuit Family Garden Compostela Beach? Dan heeft reviewer Anouk nog een goede tip: ‘Boek de excursie Teide by night. Wij hebben nog nooit zoiets moois gezien!’ Ga je verder het land in? Bezoek dan zeker de top van de vulkaan Pico del Teide. Onderweg naar de top stop je een aantal keer om te genieten van het mooie uitzicht.

401 reviews over Appartement Family Garden Compostela Beach

• 2019
    9Marion17-12-2019

Prima appartement, goede ligging bij het strand en in het centrum. Receptie medewerkers aardig. Wij komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in december 2019

• 7Kelly17-10-2019

Mooie ligging, prima hotel, animatie erg slecht

Schoon appartement... Ontbijt prima Animatie zwaar beneden peil... Bijv abba avond (3 liedjes werden gezongen) En 80's avond ( duurde krap 45 min ) Ligging hotel wel super, strand winkels en restaurants in overvloed...

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 5Dorien13-08-2019

Geen aanrader!!!

Bij aankomst waren de appartementen overboekt! We hadden 2 3-kamer appartementen en 1 2-kamer app geboekt. Heeft totaal 3 dagen geduurd voordat we allemaal goed zaten. Heel erg onvriendelijk en brutaal bij de receptie! Vooral de Nederlands sprekende vrouw!!! Kamers waren erg vies, overal lagen nog haren. Schoonmaak liet te wensen over. Erg warm op de kamers. Hangt alleen een waaier in de woonkamer. Zijn hier jaren geleden ook regelmatig geweest, maar dit is echt onze allerlaatste keer!! Touroperator heeft ook erg weinig voor ons betekend!!! Heel jammer

• 4sandra11-08-2019

never ever

Waardeloos Minpunten geen airco zo warm niet te doen je kon airco huren deze bevatten schimmels en deze kon je niet aanlaten omdat de buis waarin het water door kwam dan kon de deur niet op slot -Onvriendelijke mensen-overal vragen ze extra geld voor kamer sleutel kei ouderwets wie heeft er nou geen pasjes-internet moet je ook voor betalen-is heel ouds versleten alles-te groot complex als je van trappetjes hou is het leuk maar anders niet.

Enigste goede is omgeving is rustig en het kleine zwembadje

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 5lady11-08-2019

nooit meer

Waardeloos, We kwamen aan het is een mega groot complex met allemaal trappetjes,Bij binnenkomst bij de receptie was het onwijs warm, op de site stond dat je een airco kon bij huren, dit hebben we later gedaan het was zon goedkoop ding van de gamma deze zat onder de schimmel en het was nog niet koud. Je moet overal voor betalen in dit hotel internet, Extra kamersleutel ze hebben hier ouderwetse sleutels dus als je met 2 meiden ben niet echt handig dan kan je de kamer niet in het is ook nog met een hek ervoor bevestigd dus je heb 2 aparte sleutels, extra sleutel was enkel mogelijk voor 35 euro airco was 100 euro waarvan 20 borg. Het eerste apparament was ver lopen helemaal bovenin de bank was beneden, om naar boven moest je stijle trap op heel eng en gevaarlijk, en het was niet te doen zo warm, tweede keer weerverhuisd toen kregen we alles gelijk vloers, maar ook veel te heet. Enigste wat ik kan bedenken wat goed was is de omgeving

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 3Petra08-08-2019

Nooit meer

Ben normaal geen klager, maar vind dit appartement oud, vies. Zelf ook niet goed opgelet bij het boeken: er is geen airco aanwezig, geen horretjes, dus kan niks luchten. Complex is ook veel groter, dan de foto's doen vermoeden. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Pluspunt is dat het aan het strand ligt, waar je wel tot rust komt.

• 9Paulina kruithof03-08-2019

Geweldig gaan snel weer 😀😀

Het is een fijn appartement hotel . Je kunt er heerlijk eten leuke animatie en ook voor de volwassenen is genoeg tedoen..perfecte lokatie gelijk aan het strand en in het centrum. Dicht bij een grote supermarkt. Echt heerlijk en vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 8Petra Theune13-07-2019

Fantastisch. Super locatie.

Het appartement is wat gedateerd maar wel netjes en schoon. All inclusieve is prima maar in de avond niet bijzonder. Het eten in het restaurant is overigens goed en niet duur. De ligging is super. Heel dichtbij de boulevard, strand, winkels en eettentjes. Het strand is mooi met een gezellige strandtent. Wij waren met 2 jongens van 18 en 19 jaar. Niet veel van hun leeftijd op het resort maar hebben hun prima vermaakt. Idd veel Engelse maar totaal geen last van gehad. Kortom een fijne vakantie gehad waarvan wij de locatie echt super vonden.

• 8Marlies04-03-2019

Heerlijk appartementencomplex

Appartementen waren wat gedateerd maar schoon en netjes. Goede bedden. Top locatie in de winkelstraat en aan de boulevard. Zwembad lekker ruim en erg schoon. Personeel heel vriendelijk. Voor de deur uitstekende restaurants van Monkey en aan de achterkant top restaurant Taurus waar ze de beste carpaccio ever hebben. Wij zijn de volgende vakantie naar dit appartement alweer aan het uitzoeken.

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 7Carlo07-01-2019

Elk jaar weer een leuke vakantie daar.

Het wat oudere complex wordt de laatste jaren weer beter onderhouden. Er zijn vrij veel appartementen in eigendom van buitenlanders en verhuurbedrijven, daar heeft het complex weinig grip op. Wij huren daar ook altijd particulier. Scheelt nogal in de kosten. Het vrij grote zwembad wordt netjes bijgehouden, de bedjes worden wel “gereserveerd” met handdoeken, maar die gooi je er dan weer af 😂 All-inclusieve heeft daar weinig zin, er zijn meer dan genoeg eetgelegenheden in de nabije omgeving. Bovendien heb je zelf een keuken, dus zelf een keer eten maken is ook geen probleem. Een zeer moderne , grote, supermarkt op 500 meter afstand voorziet in alle levensbehoeften......Op die manier kunnen we heel goedkoop op vakantie daar 😉

Gereisd met partner in januari 2018

Appartement Family Garden Compostela Beach info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal
  • Aantal cafés1

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats