Hotel Europe Villa Cortésstersterstersterster

9Fenomenaal

Spanje, Tenerife, Playa de las Américas

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Europe Villa Cortés voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Het sfeervolle Hotel Europe Villa Cortés gelegen in de badplaats Playa de las Américas is gebouwd in Mexicaanse stijl. Het vijf sterren resort heeft een kleurrijke uitstraling met bijzondere details en een goed verzorgde botanische tuin. Reviewer Johnny schrijft: ‘Het gebouw, de kamers en al de patio's zijn allemaal even uitnodigend om te vertoeven, alles in een Mexicaanse stijl.’ Villa Cortés Tenerife biedt een oase van rust om heerlijk te ontspannen. Wil je na het zwemmen lekker gaan shoppen? Je hoeft het hotel maar uit te lopen en je staat middenin het bruisende Playa de las Américas. Lees verder en ontdek alle ins & outs van dit vakantieverblijf.

Bij Europe Villa Cortés verblijf je in gezellig ingerichte kamers in Mexicaanse stijl. Familie Vermaas schrijft hierover: ‘Top hotel, wij hadden een kamer met zeezicht geboekt en kregen bij aankomst een gratis upgrade naar een suite met zeezicht. Alles is heel schoon en het personeel super vriendelijk.’

Voor wat betreft de maaltijden worden jullie bij Villa Cortés Tenerife goed verwend. Familie De Wispelaere schrijft: ‘Ontbijt is top met heel veel keuze en de eitjes worden op je wenken gebakken met een big smile. Het avondmaal is van een hoge kwaliteit en elke dag keuze uit 4 menu's waardoor je geen enkele dag hetzelfde kunt krijgen of kiezen.’ Het enige wat deze familie heeft gemist is een koffie of thee faciliteit op de kamer, verder was alles dik in orde.

Eyecatcher van Europe Villa Cortés is het prachtig aangelegde zwembad. Zeer schoon en uitnodigend voor een frisse duik. Steve schrijft: ‘De zwembad zone is gelegen in een Mexicaanse tuin, waar het rustig en schitterend vertoeven is op ruime zachte en stevige ligstoelen.’ Ook mevrouw Frerichs heeft genoten: ‘Heerlijk zwembad met lekkere ligbedden!’ Waar de meeste gasten genieten van de rust bij het zwembad missen sommigen van jullie een beetje muziek aan het water. Voordeel hiervan is wel dat je in alle rust een oogje dicht kunt knijpen.

Ligging

De ligging pal aan het strand vinden jullie een grote troef van Europe Villa Cortés. Vanuit het hotel sta je bovendien meteen op de ‘strip’ van Playa de las Américas. Het levendige centrum met tal van winkels, terrasjes en gezellige restaurants ligt aan je voeten. Via de naastgelegen promenade maak je mooie wandelingen naar andere populaire badplaatsen als Los Cristianos en Costa Adeje. Bezoek in Costa Adeje bijvoorbeeld het grote winkelcentrum Plaza del Duque of het kleinere shoppingcentrum Mirador waar je ‘s avonds lekker kunt eten.

Wil je ook het bruisende Playa de las Américas ontdekken? Reserveer dan een vakantieverblijf bij Europe Villa Cortés.

46 reviews over Hotel Europe Villa Cortés

• 2018
    8Johnny23-10-2018

Een aanrader Hotel Villa Cortes

We hebben zopas een mooie vakantie achter de rug. Deze keer hadden we gekozen om opnieuw naar Tenerife te gaan . ( 6 okt 2018 tot 20 okt 2018 ). Via touroperator hadden we geboekt om voor onze 1 ste maal te verblijven in hotel Villa Cortes , in Playa De Las Americas . Het hotel heeft een prachtige ligging , vlak aan zee , boulevard en in het vlakkere gedeelte van Playa De Las Americas . De uitstraling van de Villa Cortes is indrukwekkend. Het gebouw , de kamers en al de patios zijn allemaal even uitnodigend om te vertoeven . ( alles in een mexicaanse stijl ) Rond het zwembad , voor elk wat wils . Al was het water verwarmd ??voor mij toch veel te koud . Veel confortabele ligbedden met dikke matrassen en handdoeken . En .... voor diegene die de zon liever mijden is er onder de bomen zeker een plekje te vinden in de schaduw . Ontbijt buffet supper verzorgd en lekker , zelfs de omeletjes gaan op je bord in 《 Haute Cuisine 》 kw

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Mevr. frerichs02-10-2018

Geweldig !

Super hotel, zijn 5 sterren zeker waard ! Fantastische kamers, vriendelijk en zeer behulpzaam personeel, uitgebreid ontbijt binnen of buiten , in een geweldige omgeving ( winkels, restaurants e.d. )en aan de zee. Heerlijk zwembad met lekkere ligbedden ! Kortom wij komen zeker terug !

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9steve14-04-2018

voor herhaling !

Villa Cortes is hèt tophotel bij de befaamde "strip" in Playa de las Americas. Reeds van bij de ingang valt de stauts van dit hotel op.De lobby is ronduit imponenerd met een fantastisch plafond.De zwembadzone is gelegen in een Mexicaanse tuin,waar het rustig en schitterend vertoeven is op ruime zachte en stevige ligstoelen.De bars en vooral restaurants zijn ronduit excellent qua service en kwaliteit.Niet te vergeten te vermelden de bijzonder ruime kamers met zithoek,badkamer met apart toilet en ruime dressingkast en een privéterras met tuin/zwembadzicht of evt. zeezicht. Vooral ook de ligging verdiend een extra troef.Je beland uit het hotel rechtstreks op de "strip" met schitterende winkels,terrasjes en vooral leuke en als je even rondkijkt,klassevolle restaurants! Bovendien ben je zo langs de promenade,die je achteraan het hotel vindt,in Los Christianos of Adeje! Een aanrader voor wie luxe en een uitstekende locatie zoekt!

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

7Theo Kellenduin02-10-2017

vroeger was het er rustiger dan nu

Veel lawaai op het eerst zo rustige strandje. twee jaar geleden was het een perfecte plek. Nu is het wat minder geworden. Jammer. Verder voor alles een tien.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 8G.Hessing02-10-2017

sinds kort, extreem harde muziek op strandje !!

Wij hebben nu voor de derde keer op rij, Villa Cortes, en meer dan 15 keer, Tenerife bezocht. Echt, Villa Cortes is op alle fronten een uitstekend hotel op een toplocatie. Dit jaar zijn we erg geschrokken van het feit dat er plotseling een belachelijk grote geluidsinstallatie op het altijd zo rustige strandje vlak voor het hotel, stond opgesteld. Het hotel heeft een rechtstreekse verbinding met het strandje onder de boulevard door. Iedere dag ! vanaf 13.00 uur ging er een deejay, knetterhard muziek draaien. Onze mond viel open van verbazing. Hier zit niemand (nee, ook geen jeugd ! ) op te wachten, dat weet ik zeker. Mensen zaten demonstratief met servetten in de oren. Als het keiharde gedreun begon, zag je binnen een half uur het hele strandje leeglopen en bleef alleen nog de deejay over. Ik heb de directie gevraagd, wat hier in hemelsnaam de gedachte achter was. Hij vertelde me dat hij het ook verschrikkelijk vond en dat hij al zeer veel klachten had gekregen, maar dat hij met zijn rug tegen de muur stond, er was n.l. door de burgemeester een vergunning voor afgegeven.

Het strandje voor Villa Cortes is openbaar. Is dit misschien een actie van de concurrentie ? Iets anders kan ik echt niet bedenken. Waarom wil je in godsnaam iedere dag een prachtig strandje leegblazen ?

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat Villa Cortes dit probleem echt gaat oplossen, want anders gaan wij, en vele anderen met mij hier niet meer naar toe.

G.Hessing

Gereisd met partner in september 2017

• 10Fam. De Wispelaere30-09-2017

Top hotel, in een oase van rust, en dit toch in een drukke stad als play de las americas hadden we niet verwacht en wij hadden een kamer met zeezicht geboekt en kregen bij aankomst een gratis upgrade naar een suite met zeezicht. Alles is heel schoon en het personeel super vriendelijk. Ontbijt is top met heel veel keuze en uw eitjes worden op uw wenken gebakken met een big smile. Het avondmaal is van een hoog kwaliteit en elke dag keuze uit 4 menu's waardoor je geen enkele dag het zelfde kunt krijgen of kiezen.De baas loopt dagelijks rond om met de gasten een praatje te maken om te zien of alles naar wens is.Enige min puntje geen koffie of thee op de kamer en dit voor een 5* hotel vonden we spijtig, en een vleugje muziek mag ook aan het zwembad.

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

• 9Pet05-09-2017

Eten was van zeer grote kwaliteit. De kamer was mooi en schoon. Alleen bij het zwembad mag wel een beetje muziek. Het was gewoon een super mooie vakantie

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Fam Vermaas14-07-2017

Super hotel!

Top hotel, wij hadden een kamer met zeezicht geboekt en kregen bij aankomst een gratis upgrade naar een suite met zeezicht. Alles is heel schoon en het personeel super vriendelijk. Ontbijt is top met heel veel keuze. Buiten het hotel heel veel restaurants waar je uitstekend kunt eten en winkels in overvloed. Verder heerlijke rust bij het hotel en zwembad en geen harde muziek en animatieteams. Kortom; een aanrader en als wij weer naar tenerife gaan dan zeker weer naar villa cortes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Meijer26-10-2016

Top hotel, top locatie

Een hotel met goede service en zeer vriendelijk en enthousiast personeel. Je voelt je gelijk welkom. Van de inrichting moet je houden maar het is schoon en netjes. Op de kamer stond fruit en water klaar met een envelop met informatie op naam. Het ontbijt was zeer uitgebreid en er was een kok die eieren op verzoek bakte. Ook kon je champagne kiezen bij het ontbijt. Je kunt buiten en binnen eten. Avondeten hebben we buiten de deur in de vele restaurantjes in de buurt. De supermarkt is aan de overkant. Bij het zwembad is een bar voor drankjes en aan het strand een terras om te lunchen. Einde van de middag gaat de beachbar open. Wifi was overal gratis en voldeed prima. Dit stond niet op de website. Waarschijnlijk hebben ze dit (terecht) aangepast? Betalen voor wifi is niet van deze tijd in een 5 sterren hotel. Over het reserveren van de bedjes. Mocht er geen bedje over zijn wat let je om de paar spullen die op een bedje liggen er af te halen als je zeker weet dat daar voorlopig niemand komt? De handdoeken zijn van het hotel. Het enige minpuntje was toch het douchen in bad. Het ging prima maar liever een douche apart. We vertrokken pas in de avond en hebben de hele dag aan het zwembad kunnen liggen en we konden gebruik maken van een kamer om ons te douchen voordat we opgehaald werden. Tophotel en zeker een aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Belinda13-07-2016

"Ge-wel-dig"

Echt een super 5* hotel in een geweldige (jungle achtige❤️) tuin. Super vriendelijk personeel, niets is teveel. En het ontbijt..... daar heb ik helemaal geen woorden voor!= Argentijnse kok die op verzoek diverse eiergerechten maakte. Diner vond ik niet geweldig. Direct aan het strand met een trap lopend in zee via een afgezette baai. Zwembad bedjes waren helaas om 8 uur al gereserveerd:-( Perfect uitzicht ( ondergaande zon) in de beachclub. Zeker een aanrader We'll meet again 😃

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

0 tips over Hotel Europe Villa Cortés

2 vragen over Hotel Europe Villa Cortés

• antoine, 29-12-2013

villa cortes

graag wat meer informatie van dit hotel

gaan al jaren naar costa adeje 5*

eerste maal villa cortes is alles zo goed als men schrijft groetjes antoine

marc maesfranckx, 08-06-2015

ja is goed zeer goed eten vriendelijk personeel alleen het water van zwembad iets te koud maar dat was misschien omdat het begin juni was

• Ton, 17-03-2012

Aparte douche

Hallo vakantiegangers,

Kan iemand mij vertellen of er in hotel villa cortes een aparte douche is? Ik ben niet zo goed ter been en kan dus niet in een badkuip douchen.

Bij voorbaat dank.

Rowie,, 20-06-2012

Beste Ton, Ik ben nu al een half jaar in het hotel te vinden als stagiaire en ik kan u vermelden dat er een aantal kamers zijn. Er is zelfs een kamer met een ruimere badkamer voor de gasten die minder te been zijn (kamer nummer: L05) als u direct op de website boekt kunt u het ook zonder probleem aangeven.

Mvg Rowie

• VerzorgingHalfpension
    • Eten en drinkenLunch
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans
    • RokenToegestaan

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand7 minuten lopen, 800 m, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats