Hotel Europe Villa Cortés

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag22°17°
Hotel Europe Villa Cortés
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Europe Villa Cortés voor je op een rij gezet:

43 reviews over Hotel Europe Villa Cortés in het Nederlands

voor herhaling !

steve, 14-4-2018

Villa Cortes is hèt tophotel bij de befaamde "strip" in Playa de las Americas.

Reeds van bij de ingang valt de stauts van dit hotel op.De lobby is ronduit imponenerd met een fantastisch plafond.De zwembadzone is gelegen in een Mexicaanse tuin,waar het rustig en schitterend vertoeven is op ruime zachte en stevige ligstoelen.De bars en vooral restaurants zijn ronduit excellent qua service en kwaliteit.Niet te vergeten te vermelden de bijzonder ruime kamers met zithoek,badkamer met apart toilet en ruime dressingkast en een privéterras met tuin/zwembadzicht of evt. zeezicht.

Vooral ook de ligging verdiend een extra troef.Je beland uit het hotel rechtstreks op de "strip" met schitterende winkels,terrasjes en vooral leuke en als je even rondkijkt,klassevolle restaurants!

Bovendien ben je zo langs de promenade,die je achteraan het hotel vindt,in Los Christianos of Adeje!

Een aanrader voor wie luxe en een uitstekende locatie zoekt!

vroeger was het er rustiger dan nu

Theo Kellenduin, 2-10-2017

Veel lawaai op het eerst zo rustige strandje.

twee jaar geleden was het een perfecte plek.

Nu is het wat minder geworden.

Jammer.

Verder voor alles een tien.

sinds kort, extreem harde muziek op strandje !!

G.Hessing, 2-10-2017

Wij hebben nu voor de derde keer op rij, Villa Cortes, en meer dan 15 keer, Tenerife bezocht. Echt, Villa Cortes is op alle fronten een uitstekend hotel op een toplocatie. Dit jaar zijn we erg geschrokken van het feit dat er plotseling een belachelijk grote geluidsinstallatie op het altijd zo rustige strandje vlak voor het hotel, stond opgesteld. Het hotel heeft een rechtstreekse verbinding met het strandje onder de boulevard door. Iedere dag ! vanaf 13.00 uur ging er een deejay, knetterhard muziek draaien. Onze mond viel open van verbazing. Hier zit niemand (nee, ook geen jeugd ! ) op te wachten, dat weet ik zeker. Mensen zaten demonstratief met servetten in de oren. Als het keiharde gedreun begon, zag je binnen een half uur het hele strandje leeglopen en bleef alleen nog de deejay over. Ik heb de directie gevraagd, wat hier in hemelsnaam de gedachte achter was. Hij vertelde me dat hij het ook verschrikkelijk vond en dat hij al zeer veel klachten had gekregen, maar dat hij met zijn rug tegen de muur stond, er was n.l. door de burgemeester een vergunning voor afgegeven.

Het strandje voor Villa Cortes is openbaar. Is dit misschien een actie van de concurrentie ? Iets anders kan ik echt niet bedenken. Waarom wil je in godsnaam iedere dag een prachtig strandje leegblazen ?

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat Villa Cortes dit probleem echt gaat oplossen, want anders gaan wij, en vele anderen met mij hier niet meer naar toe.

G.Hessing

Fam. De Wispelaere, 30-9-2017

Top hotel, in een oase van rust, en dit toch in een drukke stad als play de las americas hadden we niet verwacht en wij hadden een kamer met zeezicht geboekt en kregen bij aankomst een gratis upgrade naar een suite met zeezicht. Alles is heel schoon en het personeel super vriendelijk. Ontbijt is top met heel veel keuze en uw eitjes worden op uw wenken gebakken met een big smile. Het avondmaal is van een hoog kwaliteit en elke dag keuze uit 4 menu's waardoor je geen enkele dag het zelfde kunt krijgen of kiezen.De baas loopt dagelijks rond om met de gasten een praatje te maken om te zien of alles naar wens is.Enige min puntje geen koffie of thee op de kamer en dit voor een 5* hotel vonden we spijtig, en een vleugje muziek mag ook aan het zwembad.

Pet, 5-9-2017

Eten was van zeer grote kwaliteit. De kamer was mooi en schoon. Alleen bij het zwembad mag wel een beetje muziek. Het was gewoon een super mooie vakantie

Super hotel!

Fam Vermaas, 14-7-2017

Top hotel, wij hadden een kamer met zeezicht geboekt en kregen bij aankomst een gratis upgrade naar een suite met zeezicht. Alles is heel schoon en het personeel super vriendelijk. Ontbijt is top met heel veel keuze. Buiten het hotel heel veel restaurants waar je uitstekend kunt eten en winkels in overvloed. Verder heerlijke rust bij het hotel en zwembad en geen harde muziek en animatieteams. Kortom; een aanrader en als wij weer naar tenerife gaan dan zeker weer naar villa cortes.

Top hotel, top locatie

Meijer, 26-10-2016

Een hotel met goede service en zeer vriendelijk en enthousiast personeel. Je voelt je gelijk welkom. Van de inrichting moet je houden maar het is schoon en netjes. Op de kamer stond fruit en water klaar met een envelop met informatie op naam. Het ontbijt was zeer uitgebreid en er was een kok die eieren op verzoek bakte. Ook kon je champagne kiezen bij het ontbijt. Je kunt buiten en binnen eten. Avondeten hebben we buiten de deur in de vele restaurantjes in de buurt. De supermarkt is aan de overkant. Bij het zwembad is een bar voor drankjes en aan het strand een terras om te lunchen. Einde van de middag gaat de beachbar open. Wifi was overal gratis en voldeed prima. Dit stond niet op de website. Waarschijnlijk hebben ze dit (terecht) aangepast? Betalen voor wifi is niet van deze tijd in een 5 sterren hotel. Over het reserveren van de bedjes. Mocht er geen bedje over zijn wat let je om de paar spullen die op een bedje liggen er af te halen als je zeker weet dat daar voorlopig niemand komt? De handdoeken zijn van het hotel. Het enige minpuntje was toch het douchen in bad. Het ging prima maar liever een douche apart. We vertrokken pas in de avond en hebben de hele dag aan het zwembad kunnen liggen en we konden gebruik maken van een kamer om ons te douchen voordat we opgehaald werden. Tophotel en zeker een aanrader.

"Ge-wel-dig"

Belinda, 13-7-2016

Echt een super 5* hotel in een geweldige (jungle achtige❤️) tuin. Super vriendelijk personeel, niets is teveel. En het ontbijt..... daar heb ik helemaal geen woorden voor!= Argentijnse kok die op verzoek diverse eiergerechten maakte. Diner vond ik niet geweldig.

Direct aan het strand met een trap lopend in zee via een afgezette baai. Zwembad bedjes waren helaas om 8 uur al gereserveerd:-(

Perfect uitzicht ( ondergaande zon) in de beachclub. Zeker een aanrader

We'll meet again 😃

Heerlijke relaxte luxe vakantie plek.

JP, 19-4-2016

Villa Cortes is een heel fijn hotel met veel service. Wij hadden alleen ontbijt geboekt, heerlijke start van de dag. Zwembad is een paradijsje. Helaas ook in dit 5 sterren hotel moet er een handdoek gelegd worden, als het hotel vol is zijn alle bedden om 11.00 uur aan het zwembad bezet. Lunchen kun je heerlijk aan de beachbar met een prachtig uitzicht op zee. Kamer was echt heel ruim en schoon, wij hadden er 1 met zwembadzicht. Ook heel fijn dat wij bij vertrek een half uur gebruik mochten maken van een kamer om ons te douchen, aangezien wij een avondvlucht hadden. Hotel ligt aan een prachtige drukke winkelstraat en de boulevard maar in het hotel is het een oase van rust een waar paradijsje. Geen hotel voor kinderen maar voor ons super!

Top hotel

Van der Veen, 6-9-2015

Voor de tweede keer sinds 2010 in dit hotel verbleven en dit is echt een top hotel.

Het ontbijt kan je buiten nuttigen en je eitje naar keuze wordt terplekke bereidt door een chef kok.

Het hotel heeft een rustige ambiance en is in een mooie Mexicaanse stijl gebouwd .

Het publiek dat dit hotel bezoekt is van goede stand en rustig.

Hotel is minder geschikt voor kinderen ivm de rustige ambiance .

Personeel is vriendelijk en behulpzaam .

We vierden ons huwelijksjubileum en dit was perfect geregeld.

De ligging is lekker centraal met veel vertier , winkels en restaurants in de buurt.

Het enigste minpuntje is dat er geen gratis WiFi op de kamers is , dit verwacht je wel in een hotel van dit kaliber.

Kortom , we zullen zeker terugkomen binnen vijf jaar .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Europe Villa Cortés in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Europe Villa Cortés zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Europe Villa Cortés scoort een 8.89 uit 10 op basis van 44 reviews.