Appartement
7,9

Wat vakantiegangers zeggen

Appartementencomplex Compostela Beach Golf Club vind je op het zonovergoten eiland Tenerife. Het resort ligt in een kalme buurt nabij Playa de Las Américas. Ideaal gelegen op loopafstand van het strand en het centrum van Los Cristianos. Compostela Beach Golf Club is populair bij Engelse toeristen en heeft daar dan ook mooi op ingespeeld. Jeba schrijft: ‘Erg veel Engelse gasten, maar absoluut niet storend!’ Zo kun je hier genieten van een typisch Engels ontbijt. Maar als je daar geen fan van bent, dan is er genoeg keuze uit andere lekkernijen. Of je haalt verse broodjes bij de nabijgelegen supermarkt voor een heerlijk ontbijt in je eigen appartement.

De appartementen van Compostela Beach Golf Club zijn sfeervol en liggen in een kring rond het riante zwembad. ’s Avonds is het daardoor erg levendig. Tineke vertelt hierover: ’Ligging appartementen rond het zwembad leuk, maar erg luidruchtig in verband met entertainment 's avonds (tot 23.00 uur).’ De appartementen zijn van alle gemakken voorzien met een eenvoudige kitchenette waar je zelf maaltijden kunt bereiden. Eerdere gasten vinden het wel jammer dat niet alle appartementen zijn voorzien van airco.

Het grote zwembad is de eyecatcher van Coral Hotel Compostela Beach Golf Club. Rondom het zwembad staan genoeg ligbedjes waar je heerlijk kunt zonnen terwijl je een oogje houdt op de kids. Ook vinden er allerlei leuke activiteiten voor de jeugd plaats. Hou er wel rekening mee dat de animatie en muziek stipt om 23.00 uur afgelopen is. Dan heerst er rust op het resort. De maaltijden bij Compostela Beach Golf Club vinden reviewers over het algemeen prima. Marianne vond alleen de akoestiek niet zo prettig in het restaurant waardoor je elkaar niet goed kunt verstaan. John schrijft in zijn review: ‘Eten is goed warm en voor iedereen wel iets, ruime toetjesbar en salades.’

Ligging

Compostela Beach Golf Club ligt vlakbij het strand van Playa de Las Américas. Ook de gezellige restaurantjes en winkels liggen op loopafstand. Wil je graag toeristische badplaatsen of bezienswaardigheden bezoeken zoals Playa del Inglés of de bekende vulkaan El Teide? Dan kun je eenvoudig een auto huren of gebruik maken van het openbaar vervoer. Familie Berg geeft nog een paar leuke tips mee: ‘Siam Park is echt een aanrader!! En het jungle Park is ook leuk, vooral door de vogelshow.’

Met de kids genieten van een heerlijke zonvakantie op Tenerife? Pak dan snel je koffers en vertrek naar Compostela Beach Golf Club.

We hebben een aantal aanbieders voor Compostela Beach Golf Club voor je op een rij gezet:

67 reviews over Appartement Compostela Beach Golf Club in het Nederlands

Geweldige vakantie gehad

Ilona en Rafael
19-7-2019

Wij hebben een top tijd gehad in het complex. Het is waar, er zijn veel Engelsen maar wij hebben hier niet echt overlast van gehad. Personeel is super aardig, schoonmaak is op woensdag en zondag na dagelijks en ook goed. Het gehele complex is goed schoon.

het ligt wel een beetje afgelegen maar lopend was je met 20 minuten op de boulevard en een taxi is rond de 5 euro. Het eiland is super leuk, wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd Met partner in juli 2019

Voor ons eenmalig

Jack
28-6-2019

98% Engelse toeristen Veel kleine kinderen Vriendelijk personeel, groot appartement. Goede schoonmaak medewerkers

Gereisd Met partner in juni 2019

Goed hotel met veel Engelsen

Elly
26-6-2019

Schone kamer, goede bedden, goede douche. We hadden kamer 139 met een tuintje met een prima ligging. We hadden all inn, veel soorten drank moest je bijbetalen als je dit wilde drinken, eten goed maar ik zal de volgende keer alleen ontbijt boeken als ik nog eens terug zal komen. Dit omdat er savonds veel schreeuwende Engelsen zijn en de entertainment ook niet iets is om voor in het hotel te blijven, bijna elke avond karaoke wat gaat vervelen.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Was leuk voor een keer.

Peter
25-6-2019

Erg op Engelse gericht. We hadden alleen logies geboekt gelukkig. Als ik zag wat ze kregen wat betreft all inclusive was dat volgens mij niet om naar huis te schrijfen. Appartement was overigens perfect👍

Gereisd Met partner in juni 2019

Super!

Lilian Vd Woude
24-5-2019

Prachtig hotel. Erg Vriendelijk personeel. Lekker eten en gevarieerd. Leuk animatie team voor de kinderen. Dichtbij het strand ,centrum(met de taxi ben je er binnen 5-10 min) Gezellige sfeer rond het hotel,kamer was keurig,en werd regelmatig schoon gemaakt!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Eenmalig

E.C.
2-5-2019

Eetkantine en handdoeken leggers. Heel erg veel Engelsen. Probeer om een kamer aan de straatkant ipv zwembadkant te krijgen.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Valse Start

Hagen
1-5-2019

Verblijf was goed, mooie kamers, prima eten, aardig personeel.

Stevige valse start: tot 2 x toe werd de heen vlucht vertraagd, leverde een dikke 3 uur vertraging op. Omdat we pas tegen 22 uur in het hotel kwamen, miste we ook de 1e avondmaaltijd. Touroperator of het hotel had gewoon wat voor ons moeten bewaren. Dat ben ik gewend van andere vakanties.

Fantastich !

Jan en Maasje
1-4-2019

Het is een mooi schoon Hotel vriendelijk personeel allen s avond veel te harde muziek afschuwelijk!! Maar overdag heerlijk vertoeven en Maaike van touroperator super bedankt voor je informatie we hopen je volgend jaar weer te zien!!

Gereisd Met partner in maart 2019

We gaan zeker terug,.

IJs en Adrie de Ronde
28-1-2019

Het is er geweldig ,maar de 1kamer appartementen zijn helemaal bovenin met een schuine kant en een klein raam ,verder goed ingericht,maar je voelt je opgesloten.De andere appartementen zijn geweldig , goed verzorgd, vriendelijk personeel,goed eten, kortom een hele goede locatie

Gereisd Met partner in januari 2019

zeer mooie prijs-kwaliteit verhouding

nicolaas VAN BEIRENDONCK
8-1-2019

De accomodatie is basic, maar zeer proper, vriendelijk en behulpzaam personeel, top ontbijt.

Gereisd Met partner in december 2018

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Compostela Beach Golf Club in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Compostela Beach Golf Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.