Géén boekingskosten

Appartement Compostela Beach Golf Club

SpanjeTenerifePlaya de las Américas

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Compostela Beach Golf Club voor je op een rij gezet:

5.1MatigScore uit 72 reviews

• Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het strand
Meer appartement info

Appartementencomplex Compostela Beach Golf Club vind je op het zonovergoten eiland Tenerife. Het resort ligt in een kalme buurt nabij Playa de Las Américas. Ideaal gelegen op loopafstand van het strand en het centrum van Los Cristianos. Compostela Beach Golf Club is populair bij Engelse toeristen en heeft daar dan ook mooi op ingespeeld. Jeba schrijft: ‘Erg veel Engelse gasten, maar absoluut niet storend!’ Zo kun je hier genieten van een typisch Engels ontbijt. Maar als je daar geen fan van bent, dan is er genoeg keuze uit andere lekkernijen. Of je haalt verse broodjes bij de nabijgelegen supermarkt voor een heerlijk ontbijt in je eigen appartement.

De appartementen van Compostela Beach Golf Club zijn sfeervol en liggen in een kring rond het riante zwembad. ’s Avonds is het daardoor erg levendig. Tineke vertelt hierover: ’Ligging appartementen rond het zwembad leuk, maar erg luidruchtig in verband met entertainment 's avonds (tot 23.00 uur).’ De appartementen zijn van alle gemakken voorzien met een eenvoudige kitchenette waar je zelf maaltijden kunt bereiden. Eerdere gasten vinden het wel jammer dat niet alle appartementen zijn voorzien van airco.

Het grote zwembad is de eyecatcher van Coral Hotel Compostela Beach Golf Club. Rondom het zwembad staan genoeg ligbedjes waar je heerlijk kunt zonnen terwijl je een oogje houdt op de kids. Ook vinden er allerlei leuke activiteiten voor de jeugd plaats. Hou er wel rekening mee dat de animatie en muziek stipt om 23.00 uur afgelopen is. Dan heerst er rust op het resort.
De maaltijden bij Compostela Beach Golf Club vinden reviewers over het algemeen prima. Marianne vond alleen de akoestiek niet zo prettig in het restaurant waardoor je elkaar niet goed kunt verstaan. John schrijft in zijn review: ‘Eten is goed warm en voor iedereen wel iets, ruime toetjesbar en salades.’

Ligging

Compostela Beach Golf Club ligt vlakbij het strand van Playa de Las Américas. Ook de gezellige restaurantjes en winkels liggen op loopafstand. Wil je graag toeristische badplaatsen of bezienswaardigheden bezoeken zoals Playa del Inglés of de bekende vulkaan El Teide? Dan kun je eenvoudig een auto huren of gebruik maken van het openbaar vervoer. Familie Berg geeft nog een paar leuke tips mee: ‘Siam Park is echt een aanrader!! En het jungle Park is ook leuk, vooral door de vogelshow.’

Met de kids genieten van een heerlijke zonvakantie op Tenerife? Pak dan snel je koffers en vertrek naar Compostela Beach Golf Club.

72 Reviews over Compostela Beach Golf Club

• 3Yvon07-05-2020

Vreselijke ervaring

Keurig schoon hotel niets op aan te merken Zolderkamer heeft een heel klein dakraam waar je niet door heen kan kijken , daar moet je tegen kunnen .
    Na 3 dagen ging Spanje lockdown , toen waren we ook niet meer welkom onvriendelijk we werden weggekeken Het hotel werd onttakeld terwijl wij er nog zaten , zo vreselijke ervaring . Zo ga je niet met je gasten om.

• 8henk bode18-12-2019

volgende keer weer

uitstekend hotel, goede service mn Nederlands sprekende dame Sylvia in de receptie en het winkeltje.(ook supermarkt aan de overkant van de straat. Housekeeping uitstekend.

• 5Noa Hartog05-10-2019

Laatste keer

Wij hadden helaas een kamer zonder balkon en was het net een zolderkamertje, ook de douchekop hing heel laag dus je moet niet langer zijn dan 1.80. Daarentegen was het personeel wel heel vriendelijk en er was animatie voor de kinderen. Dit was onze ervaring en ook de laatste keer in hotel Compostela beach golf.

• 8N. Strijbos04-10-2019

Mooi complex, misschien niet volledig voor je rust

In september toch nog een hoop Engelse gezinnen. Appartementen zijn best wel gehorig waardoor we soms onze Engelse ruziënde buren goed konden horen. Kamers worden daar in tegen wel netjes onderhouden. Keuken badkamer zijn wat verouderd maar de slaapkamers en woonkamer zag er goed en verzorgd uit. Alles is schoon dus daar is niks op aan te merken. Het personeel is heel erg vriendelijk. Uiteindelijk ook gebeld voor overlast en er werd meteen actie ondernomen. Zwembad was prima en er waren genoeg bedjes. Wij maakte alleen gebruik van het ontbijt buffet en die was Engels ingericht maar heerlijk iedere ochtend gegeten. De supermarkt zit letterlijk tegenover het complex dus even snel wat halen kan je prima daar doen! Naar het dichtstbijzijnde strand ben je ongeveer 10-15 minuten aan het lopen.

• 9Ilona en Rafael19-07-2019

Geweldige vakantie gehad

Wij hebben een top tijd gehad in het complex. Het is waar, er zijn veel Engelsen maar wij hebben hier niet echt overlast van gehad. Personeel is super aardig, schoonmaak is op woensdag en zondag na dagelijks en ook goed. Het gehele complex is goed schoon.

het ligt wel een beetje afgelegen maar lopend was je met 20 minuten op de boulevard en een taxi is rond de 5 euro. Het eiland is super leuk, wij gaan zeker nog een keer terug.

• 8Jack28-06-2019

Voor ons eenmalig

98% Engelse toeristen Veel kleine kinderen Vriendelijk personeel, groot appartement. Goede schoonmaak medewerkers

• 8Elly26-06-2019

Goed hotel met veel Engelsen

Schone kamer, goede bedden, goede douche. We hadden kamer 139 met een tuintje met een prima ligging. We hadden all inn, veel soorten drank moest je bijbetalen als je dit wilde drinken, eten goed maar ik zal de volgende keer alleen ontbijt boeken als ik nog eens terug zal komen. Dit omdat er savonds veel schreeuwende Engelsen zijn en de entertainment ook niet iets is om voor in het hotel te blijven, bijna elke avond karaoke wat gaat vervelen.

• 8Peter25-06-2019

Was leuk voor een keer.

Erg op Engelse gericht. We hadden alleen logies geboekt gelukkig. Als ik zag wat ze kregen wat betreft all inclusive was dat volgens mij niet om naar huis te schrijfen. Appartement was overigens perfect👍

• 8Lilian Vd Woude24-05-2019

Super!

Prachtig hotel. Erg Vriendelijk personeel. Lekker eten en gevarieerd. Leuk animatie team voor de kinderen. Dichtbij het strand ,centrum(met de taxi ben je er binnen 5-10 min) Gezellige sfeer rond het hotel,kamer was keurig,en werd regelmatig schoon gemaakt!

• 7E.C.02-05-2019

Eenmalig

Eetkantine en handdoeken leggers. Heel erg veel Engelsen. Probeer om een kamer aan de straatkant ipv zwembadkant te krijgen.

Appartement Compostela Beach Golf Club info

• MastercardBeschikbaar
  • DinerclubBeschikbaar

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • GarderobeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden