Hotel Best Tenerife ****

7,7

994 reviews over Hotel Best Tenerife in het Nederlands

Nooit meer. Vuil, slechte kamers

Dhr. kiev2, 16-2-2018

Redelijk eten. Kamers en hygiëne onder de maat. Zwembadvloer vuil(zwart).

elke keer super weer gehad, genieten

Marjan, 13-2-2018

prijskwaliteit klopt en dicht bij de hoofdstraat met winkels en boulevard

S en R, 11-2-2018

Super hotel! Superplek! Heel centraal! Keurige kamers. Eten is heel afwisseld.

We hebben een aantal aanbieders voor Best Tenerife voor je op een rij gezet:

Fantastische plek, hotel waarschijnlijk niet weer.

mirjam H., 10-2-2018

Hotel staat op een fantastische plek! Dichtbij het strand en boulevard en aan de andere kant een super gezellige winkelstraat, vooral in de avond! Mooi hotel met mooie hal/receptie en mooi restaurant. Zwembad met bar is ook fantastisch en super gezellig terras! Het eten vonden wij niet je van het. Zijn er voor de derde keer maar iedere keer wordt het minder. Beetje een eenheidssmaak en niet erg veel keus en geen lekkere stukken vlees. (waar ik persoonlijk dan veel van hou)

Personeel is super! De kamers en de gangen zijn erg oud en hier en daar niet netjes meer. Wel super schoon!

Wij vinden de prijs/kwaliteit niet juist en gaan weer als het beter wordt.

Een heerlijke plek om te zijn.

Jacqueline van Hall, 10-2-2018

Wij komen hier al 10 jaar achter elkaar en zijn erg tevreden over het hotel. De ligging is centraal, dicht bij zee en winkels. Het weer is over het algemeen heerlijk! We verheugen ons erop om er over 2 weken weer te zijn.

Goed hotel, maar.....

Peter Leeman, 19-1-2018

Tenerife Princess, dat was vroeger de naam van Best. Pas nieuw was het destijds het meest luxe hotel van het eiland..... die tijd is voorbij. Ondanks onderhoud en renovatie vergt de tijd zijn tol. De nieuwe kamers zijn mooi, maar de oudere zijn er hier en daar slecht aan toe. Vandaar de wisselende beoordelingen op dit gebied. Het eten is wel oke. Tip ga in het restaurant naar het gedeelte waar het voor je wordt klaargemaakt. Het is daar altijd iets beter, en warmer. Lekker makkelijk is de bushalte voor excursiebussen en 'gratis' bussen naar attracties voor de deur. Hotel Vulcano ernaast is totaal opnieuw gerenoveerd. Daar zal Best een beetje karig bij afsteken. Het is overigens duidelijk een all-inclusive hotel. De 'blauwe bandjes' maken de dienst uit. Niets mis mee, maar het is wel mede bepalend voor het soort toerist dat hier komt. Overigens vonden we het wel een gezellig hotel. Het personeel is een slag vriendelijker dan in Conquistador, 300 meter verderop. Is het zijn geld waard.? Ja, maar als je van rust houdt misschien wat minder. (Maar dan is de hele Playa de las Americas waarschijnlijk een foute keuze). Desondanks : Aanrader.
Hotel Direktie, Hotel Management, 26-1-2018

Beste Heer Peter Leeman,

Bedankt voor uw review over het verblijf bij Best Tenerife. We zijn blij om te lezen dat je genoten hebt van uw verblijf. Het is ons doel om de verwachtingen van de gasten tijdens hun verblijf te overtreffen. We zullen uw feedback gebruiken om ons verder te helpen bij voortdurende verbeteringen van ons hotel. Nogmaals bedankt.

Met vriendelijke groet,

Het Hotel Management

Leuk hotel

Patrick, 13-1-2018

Leuk hotel en genoeg te doen in de omgeving. Siam park is zeker een aanrader!

goed hotel op een geweldige lokasie

Huub Wolfs, 18-12-2017

het hotel is gerenoveerd en is heel netjes met erg vriendelijk personeel, het eten is goed gevarieerd, maar mag wel iets warmer op sommige dagen was het echt niet goed op temperatuur verder was het eten goed.het enige minpunt van dit hotel waar veel mensen over klagen is dat het water in het zwembad echt verschrikkelijk koud is we zijn er twee weken geweest en volgens mij hebben maar twee mensen in het zwembad gezwommen maar dit is natuurlijk persoonlijk ik hou alleen van koud water om te drinken en niet om in te zwemmen verder is het een prima hotel waar mijn vrouw en ik al zeven keer zijn geweest en als de gezondheid het toe laat volgend jaar voor de achtste keer terug gaan,echt een aanrader.
Het Management, Hotel Management, 22-12-2017

Beste Huub Wolfs,

Van harte bedankt voor jullie mening over jullie verblijf in hotel Best Tenerife. Jullie woorden van lof over de vriendelijkheid van het personeel en het confort van de kamers zijn enorm geapprecieerd. Het zwembad is verdeeld in twee en éen van deze is verwarmd tot 24graden. Nogmaals bedankt voor jullie woorden en we hopen jullie nogmaals te mogen verwelkomen.

Het gaat voor 1 keer.

Fam. Geerts, 1-12-2017

De ligging is super kort bij centrum.

We hadden all in wel all in niet altijd all in. Jij moet voor extra drankjes wel betalen. Bij de coctailbar is geen coctail boek. Zou handig zijn. Kammer is proper wel oud. Ze zijn wel vol op bezig met renoveren. Zwembad is gewoon en proper. Chapo aan de personeel. Bowen hebben ze een jaccuzi bereik voor 10 euro per persoon per dag mag gebruik van maken. Allweer niet all in.

Eten is goed wel groot keuken maar elke dag wat anders en soms extratjes.

Personeel is heel vrindelijk. Taalen zijn deutsch engels spaans soms nederlands door elkaar word gesproken. Avond animatie is redelijk. Van alles wat.

Ik denk niet dat we op nieuw zullen hier boeken.

Het Management, Hotel Management, 4-12-2017

Beste Fam. Geerts,

Bedankt om enkele minuutjes van jullie tijd te nemen om jullie review over jullie recente verblijf in Best Tenerife met andere reizigers te delen. Jullie woorden van lof over de netheid van de kamers en over de vriendelijkheid van het personeel plezieren ons enorm. We hopen jullie nogmaals te mogen verwelkomen bij ons in de toekomst!

Met vriendelijke groeten

animatie en zwembad regels waren minpunt

feijen, 28-11-2017

we komen hier nu voor de 10 e keer en waren enorm verbaasd over de regels mbt zwembad, het handdoek leggen is een goede regel door de handdoeken weg te halen die bij het zwembad liggen waar niemand zit.

maar de kinderen mogen geen balletje , geen strandbal, geen waterpistool, geen luchtbed, geen wave board in het water om mee te spelen en we hebben geen duidelijk antwoord hier op gekregen waarom, behalve dat het een nieuwe regel is. Zo word het voor gezinnen met kinderen minder aantrekkelijk om te gaan. het zwembad was grotendeels leeg/niemand er in, en er zijn 2 baden.

onderhoud zwembad slecht, kapotte tegels etc.

animatie is nieuw , onervaren, weinig variatie in programma , en de shows die ze zelf geven zijn niet van hoog niveau , de shows allemaal zelfde als andere jaren.

eten is goed, mag wat meer variatie in.

personeel doet enorm zijn best en vriendelijk.

kamers schoon en netjes, twee dagen op oude kamer gezeten daarna naar een gerenoveerde kamer met brede bedden. hotel word nog volop gerenoveerd dat is te zien.

Het Management, Hotel Management, 1-12-2017

Beste feijen,

van harte bedankt om enkele woorden te delen met ons en andere reizigers over jullie recente verblijf bij ons. Het is een plezier om lezen dat jullie tevreden waren met de vriendelijkheid van het personeel en met de netheid in de kamers. In het zwembad is het gebruik van luchtmatrassen, ballen en waterpistolen niet toegestaan, dit voor de veiligheid van alle gasten in het zwembad en om niemand te hinderen bij het gebruik van het zwembad. Het zou fijn zijn jullie nogmaals te mogen verwelkomen bij ons.

We hebben een aantal aanbieders voor Best Tenerife voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Tenerife in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Tenerife zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Tenerife scoort een 7.73 uit 10 op basis van 1004 reviews.