Hotel Best Tenerifesterstersterster

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Vlakbij het centrum van Playa de las Américas ligt Hotel Best Tenerife. Vooral gezinnen met kinderen gaan hier graag op vakantie vanwege het enthousiaste animatieteam. De kidsclub en de animatie zijn the place to be voor kinderen, terwijl jij tot rust komt in het wellnesscentrum. Lees mee en ontdek of Best Tenerife het hotel is voor jou.

Vakantiegangers die een review achterlieten zijn vooral enthousiast over het vrolijke animatieteam van Best Tenerife. Ad schrijft: ‘Complimenten aan het vriendelijke personeel en met name aan het animatieteam. Geweldig hoe die met de gasten om gaan! Iedere dag maken ze een rondje langs het zwembad om met de gasten te praten. Hun vrolijkheid straalt er van af.’ Wel schrijven sommige vakantiegangers dat ze het jammer vinden dat er ‘s ochtends vroeg al veel handdoeken liggen aan het zwembad.

Verblijf je op basis van all-inclusive? Volgens jullie is het eten bij Hotel Best Tenerife altijd afwisselend. Linda: ‘Wij zaten hier o.b.v. het All-inclusive concept. Ontzettend klantvriendelijke mensen. Ontvangen met een welkomstdrankje. Elke avond een ander thema qua restaurant/keuken.’ Wel schrijven vakantiegangers dat het eten door de grote keuze niet altijd heel warm is. Maar volgens reviewer Gertsen wordt dit meteen opgelost als je het aangeeft. Cheyenne is vooral enthousiast over de cocktails van het hotel: ‘De cocktails die niet inbegrepen zijn bij all inclusive kosten max 7 euro. Hiervoor krijg je echter wel een onwijs grote viskom met een lekkere cocktail.!!’

Slapen bij Hotel Best Tenerife doe je in ruime kamers met grote bedden. De kamers worden elke dag schoongemaakt door het vriendelijke personeel. Soms kan het wat langer duren voordat je bij je kamer bent, omdat de liften langzaam zijn. Wifi heb je alleen in de gemeenschappelijke hal en niet op je kamer.

Ligging

Vakantiegangers die een review achterlieten zijn heel enthousiast over de ligging van Hotel Best Tenerife. Irene: ‘Zeer tevreden over de ligging. Dicht bij het strand, waar veel activiteiten te doen zijn. Dicht bij het gezellige centrum met veel terrasjes en bars.’
Een dagje op stap? Pak dan de gratis shuttle service naar het winkelcentrum van Playa de las Américas of naar het Siam Park waar je de hele dag geniet van de vele glijbanen. Reviewer Cynthia: ‘Siam park is echt aan te raden! Een mooi, groot en verzorgt waterpark met leuke glijbanen. Vanuit Best Tenerife word je opgehaald met de Siam-bus en voor het waterpark afgezet.’

Ruil je de luxe van het hotel tijdelijk liever in voor een uitje? Bezoek dan zeker met de auto de vulkaan El Teide. Of boek de Royal Dolphin boottocht waar je dolfijnen spot en een verkoelende duik neemt.

1215 reviews over Hotel Best Tenerife

• 2019
    8Huub Wolfs27-12-2019

voelt als thuis komen

Het voelt als thuis komen. mijn vrouw en ik waren voor de 12de keer in dit hotel en het was weer zeer goed mooie kamer prima eten en erg schoon, het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, er zijn echter een paar dingen waar veel gasten zich aan storen (en wij ook) en dat is het verschrikkelijke handdoekje leggen om 7 uur in de morgen echt walgelijk,en verder staan overal borden dat de mannen bij het avondeten geen korte broek mogen dragen maar hier wordt niet tegen opgetreden erg jammer, ondanks deze minpunten hebben wij een prima vakantie gehad en als de gezondheid het toelaat gaan we in 2020 weer terug ik zou bijna vergeten om te melden dat het water in het zwembad echt veel en veel te koud is,als de mensen van het animatie team kwamen vragen om iets en het water te ondernemen kregen ze als antwoordt ik doe niet mee het water is me veel te koud erg jammer want zwemmen hoort toch ook bij vakantie vieren.

Gereisd met partner in december 2019

• 7karel20-12-2019

nooit meer

buiten het seizoen oudere gasten. Grootste ergenis was dat iedere ochtend om 09.00 uur alle ligbedden bij het zwembad bezet waren terwijl het pas om 09.00 uur open ging. de eetzaal ging voor het diner om 18.30 open, daar was plek zat en eten in overvloed, maar iedere avond stond er om 18.00 uur al een rij mensen voor de deur, zeker bang dat ze iets te kort kwamen.

Beste Karel,

Ik wil u graag bedanken voor de tijd die is besteed aan het achterlaten van uw commentaar en beoordeling met betrekking tot uw verblijf in ons hotel.

Het spijt ons dat we deze keer niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen, net als al uw suggesties om de door u genoemde details te corrigeren.

We hopen dat u ons een tweede kans kunt geven om uw verblijf bij ons volledig naar wens te maken.

Het hotel management

Gereisd met partner in november 2019

• 7Jesse20-12-2019

Prima hotel, all inclusive valt tegen

Mooi en net hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ligging is bijna perfect, loopafstand van de bruisende binnenstad van Playa de las Americas. Het eten in het restaurant valt wel tegen, evenals wat je daadwerkelijk bij je “all” inclusive krijgt. Alles wat op de eerste 10 foto’s van het hotel staat is tegen bijbetaling. Daarentegen wel super fijne kamers, ruime bedden en zeer goede schoonmaak. Minpuntje is dat de douches elke 2 minuten super heet en daarna super koud worden. Ook het zwembadwater is ijskoud

Beste Jesse,

Vanuit Hotel Best Tenerife verwelkomen wij uw commentaar en evaluatie met betrekking tot uw verblijf in ons hotel.

Het spijt ons dat we niet in staat zijn geweest om aan uw behoeften te voldoen met betrekking tot ons gastronomische aanbod, maar het verrast ons omdat het een van de best beoordeelde aspecten van ons hotel is, met een tevredenheid van meer dan 80%.

Evenzo zijn we blij dat je voor de rest de rest van je verblijf hebt genoten.

We hopen dat u ons opnieuw bezoekt en dat we uw perspectief op onze services kunnen veranderen.

De Hotel direktie

Gereisd met vrienden in december 2019

• 4Eet08-12-2019

Niet geschikt voor kinderen.

Met lopende baby van 16 maanden. Badkamer wastafel zonder voorstuk. Loopt zo tegen ijzeren ophangpunt aan. Zwembad zou verwarmd zijn. 23 graden en het babybadje hetzelfde. Doen ze niks aan en de manager is onbereikbaar. Zelf opblaasbare gekocht en theewater van de bar bijgevoegd voor warm badje. Ga hier niet heen met kleine kinderen, wij hadden gehoopt op volop waterplezier, helaas hierdoor onze vakantie deels verziekt. Tijdens ons verblijf een handvol volwassenen in het koude water gezien. Verder nette kamer.

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 8Van der Donck24-11-2019

Voor herhaling vatbaar

Vraag naar de verschillende formules! Was niet heel duidelijk.

Beste Familie Van der Donck,

Het Best Tenerife Hotel-team bedankt u voor het vertrouwen dat in ons is gesteld door ons als uw vakantiebestemming te kiezen.

Aarzel niet om contact op te nemen met ons reserveringspersoneel als u vragen heeft over uw volgende reservering, wij helpen u graag verder.

We kijken ernaar uit jullie weer te mogen ontvangen.

Het management team

Gereisd met vrienden in november 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Nakkie24-10-2019

Goed hotel maar niet voor kinderen die graag met e

Mooi hotel alleen jammer dat als je bij het zwembad komt met een luchtbedje en een bal voor je kleine meid de badmeester er gelijk aankomt om te zeggen dat dat niet mag! Als je dan vraagt waarom niet dan zegt hij mag niet van het hotel, bij de manager van het hotel geweest in die zegt zijn de regels van de badmeester. Gewoon onzin dus...Heb ze gezegd dat ze er dan een ADULT ONLY hotel er van moeten maken en dat ook duidelijk aan moeten geven bij alle verschillende reis organisaties. Maar nee, dan begrijpen ze ineens niet wat je bedoeld. Kost ze dan van teveel centjes! Erg jammer want wij kwamen nu voor de 3de keer in dit hotel aangezien dit de eerste 2x niet op deze manier ging.

Hotel Management, Hotel Management, 02-11-2019

Beste Nakkie,

Bedankt voor je reacties. Het spijt ons te moeten lezen dat ons beleid met betrekking tot het gebruik van drijvers, ballen en waterpistolen in het zwembad enig ongemak heeft veroorzaakt. Houd er rekening mee dat het voor de veiligheid en voor het beste plezier van al onze klanten is, we hopen dat de rest van onze diensten naar wens zijn geweest en we hopen u in de nabije toekomst weer te kunnen ontvangen.

Het hotel managment

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Patricia09-10-2019

Geweldig hotel, met een top animatieteam. Personeel is altijd behulpzaam. Special thanks to Davide, Marco and Simone. They are the best!!

Hotel Management, Hotel Management, 15-10-2019

Beste Patricia,

Hartelijk dank voor het delen van uw opmerkingen met ons en voor het benadrukken van ons geweldig animatieteam. We verwelkomen u graag opniuew in de nabije toekomst!

Hotel Management team

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9derksen22-09-2019

goed hotel, gevarieerd eten, schone kamers

Het hotel ligt centraal en dicht bij winkels en horeca. Kamers zijn zeer schoon en er wordt elke dag gedweild en lakens zijn meerdere malen vervangen. We hadden een Senator kamer en mochten gebruik maken van het dakterras met een prachtig uitzicht. Het eten is zeer gevarieerd en met elke dag een ander thema. Animatie is top !! Ze doen er alles aan om het jong en oud naar de zin te maken. Handdoek leggen vonden wij meevallen. Er zijn voldoende bedjes vrij. Enige puntje van kritiek is het zwembad. Deze is wel aan renovatie toe. We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Beste Familie Derksen,

Bedankt voor uw opmerkingen en voor het benadrukken van de netheid, het eten en het entertainment van het hotel. We zijn blij te kunnen melden dat het zwembad is opgelost en we zijn blij u binnenkort weer te mogen verwelkomen.

Het Hotel Management

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Essers21-09-2019

Super herinnering rijker

Samen met mijn vriend, zus, schoonbroer, nichtje (4) en neefje (1,5) genoten van onze vakantie. Alle medewerkers (receptie, schoonmaak, eetzaal, bar, animatie) zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Complimenten aan het animatieteam (Tiffany, Marco, Simone en Davide)! Jullie zijn toppers!

Het eten oogt smakelijk en ziet er verzorgd uit. Basis aanwezig (pasta's, salade) afwisseling in vlees, vis en groente. Voldoende aanbod toetjes. Ruime keuze met ontbijt (broodjes, beleg, ei, pannekoeken, yoghurt e.d.)

Wij hadden een familiekamer. Wij sliepen hier alleen en gebruikten de badkamer. Hiervoor is de kamer voldoende. Als je van een hard matras/kussen houdt, zijn de bedden goed. Anders zelf een kussen meenemen.

Hotel ligt centraal dichtbij het strand, de boulevard, winkeltjes in principe op elke hoek. De transferbussen richting attracties stoppen direct voor het hotel.

Bedankt voor de hartelijke service tijdens onze 11daagse vakantie!

Beste familie Essers,

We lezen graag uw opmerkingen over uw recente verblijf bij ons en we delen ze met het hele team, vooral met het animatieteam, omdat dit de beste beloning is voor de dagelijkse inspanningendie we leveren voor onze gasten een goed vreblijf te kunnen aanbieden. We hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen.

Het Hotel Management

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 7Gon16-09-2019

Leuk maar niet voor herhaling

• Centrale ligging
    • vriendelijk personeel

Beste Gon,

Hartelijk dank voor het delen van uw opmerkingen met ons, we zijn blij te lezen dat u onze centrale ligging en de vriendelijkheid van onze medewerkers weet te benadrukken. We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen.

Het Management team

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

94 tips over Hotel Best Tenerife

• Marcella Wieskamp, 29-05-2014

De minigolf in de buurt van het hotel is erg leuk! Is gelegen in een cactustuin, heel mooi. Verder heel veel winkeltjes, van hele dure en toeristische winkeltjes. De gratis bus naar het Siam Park (waterpretpark waar je geweest moet zijn) stopt voor het hotel! Ideaal!

• Hans, 04-05-2014

Er is veel te doen op Tenerife. Een auto huren is daarom een aanrader. Doe dit in het hotel, de dame spreekt (gebrekkig) Nederlands en biedt de wagens voor een eerlijke en goede prijs aan. Tips zijn een bezoek aan de vulkaan El Teide, Candalaria, Siam park, Guimar (piramides). Er zijn veel mogelijkheden om te winkelen (niet goedkoop maar wel divers) of over de boulevard te wandelen.Tip: Er is in de directe omgeving volop de mogelijkheid lekker te eten in leuke restaurantjes.

• tonnis, 18-02-2012

Wandelen langs de boulevard richting Los Christianos of de andere kant uit naar Adeje

150 vragen over Hotel Best Tenerife

• Ria, 28-04-2019

Vraag

ik heb een vraagje aan het hotel er is me net verteld dat het restaurant aan het verbouwen is klopt dit ? wij komen van 31-5 tot 8-6 voor de 3e keer

• Nadine, 16-03-2019

Handdoekenserivce

Hoi! Is het mogelijk om handdoeken te krijgen van het hotel (tegen borg/betaling) om mee te nemen naar het strand? Dan hoeven we dat zelf niet mee te nemen wat zorgt voor extra kilo’s in de koffer voor andere dingen :)

• Loes Veeneman, 29-01-2019

Sauna

Wij gaan in mei naar dit hotel,wilde weten of sauna en binnenbad gratis is ,we hebben allinn

Laar, 12-03-2019

Dit is niet inclusief. De fitness is wel vrij toegankelijk.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand900 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Internationaal, Lunchpakketten
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk