Hotel Best Tenerife

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°18°
Hotel Best Tenerife
7,9

Omschrijving
Voor een zonvakantie zit je goed bij The Hotel Best Tenerife. Bij dit all-inclusive hotel heb je alles erop en eraan, zelfs een uitgebreid wellness en fitness gedeelte. 's Avonds geniet je met een cocktail van een leuke show van het animatieteam. Het strand Playa de las Américas vlakbij geeft een tropisch plaatje.

1150 reviews over Hotel Best Tenerife in het Nederlands

Fijn hotel met perfecte ligging!!

Yvonne,
16-2-2019

Ligging is SUPER! Strand, veel winkels, restaurants, terrasjes, apotheken..alles in de omgeving. Vriendelijk personeel.

Zwembad is heerlijk. Prima ligbedden. Parasols waren aan de kleine kant en functioneerde niet altijd goed.

Kamer was heel fijn. Genoeg ruimte, grote bedden, fijne douche.

Ontbijt was lekker. Lunch, diner en zwembad snacks echt matig. Zag er niet altijd lekker uit smaak kan ook beter.

Ookal doen we zelf nooit mee met de activiteiten, het animatieteam deed het super leuk. Niet te overheersend maar heel gezellig en sociaal.

Liften waren echt een irritatiepuntje. Vaak lang wachten en op elke etage stoppen.

We zouden dit hotel weer boeken maar dan niet allinclusive maar logies ontbijt.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Was een hele leuke vakantie

Penne herman,
30-1-2019

Goed hotel centraal gelegen verzorgde kamers lekker eten de ALL inn dranken iets minder goed het zwembad water veel te koud

Animatie vond ik maar matig de shows daarentegen waren wel goed!

Personeel heel vriendelijk behulpzaam de barmannen waren top !!!

Beste Herman,

We zijn enorm blij dat u van uw verblijf hebt genoten. Bedankt dat u de tijd hebt genomen om deze opinie te plaatsen. We hopen jullie snel weer te zien bij een volgende bezoek aan het eiland!

Voortreffelijk!

R & T,
27-1-2019

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Prima eten en fijne kamers. Soepel en vriendelijk personeel!

Hoteldirektie, Hotel Management, 13-2-2019

Geachte R & T,

Hartelijk dank voor het delen van uw opmerkingen met ons, we zijn blij om te weten dat de kwaliteit en prijsverhouding passend zijn en vooral dat de vriendelijkheid van onze medewerkers opvalt. We zullen uw opmerkingen naar het hele team verzenden. We hopen u in de toekomst opnieuw te verwelkomen.

Voor herhaling vatbaar

Grietje de Vries,
21-1-2019

Het is een prachtig maar druk hotel.

En dat merk je vooral in het restaurant.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Geachte Mevrouw de Vries,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We nemen goede nota van uw opmerkingen en verwelkomen u graag terug hier bij ons.

Geweldig

Ad,
20-1-2019

Eerste indruk "massaal" maar valt na één dag al niet meer op. Complimenten aan het vriendelijk personeel en met name aan het animatieteam. Geweldig hoe die met de gasten om gaan! Iedere dag maken ze een rondje langs het zwembad om met de gasten te praten. Hun vrolijkheid straalt er van af. Badkamer mag wel een keer opnieuw gekit worden. Het eten was niet altijd warm en de Wifi werkt niet! Voor herhaling vatbaar!

Beste Ad,

Het is een genoegen om te lezen dat u de vriendelijkheid van onze medewerkers benadrukt, we zullen uw opmerkingen aan hen overmaken, omdat dit de beste beloning is voor hun dagelijkse inspanningen. Ik hoop dat ik jullie in de toekomst weer kan verwelkomen.

Prima hotel

Gertsen,
11-1-2019

Kamers super netjes en handdoeken en bedden werden verschoond. Personeel allemaal even vriendelijk en beleefd. Jongens van de animatie:in 1 woord Grandioos!!! Echt top stel!! Buffet erg uitgebreid en voor ieder wat wils. Wel sommige dingen koud, maar zodra je dit meldt wordt er gelijk aan gewerkt. Live cooking elke avond verschillende soorten vlees. Wij waren er met kerst, wat een werk hadden ze er van gemaakt. Echt Top!! Enigste minpunt vonden wij de badmeester. Bij het zwembad werd niks toegelaten aan zwembandjes, ballen, strandbal. Met best volle bezetting toch geen verwarmd buitbad, beetje jammer!! Het reserveren van strand bedjes: Belachelijk!!! Volgens regelement zou hier voor opgetreden worden, maar badmeester houd alleen oogje in het zeil voor ouder stel die naar buffet is en hun "stoeltje" niet weg gepakt wordt waarop t puzzelboekje neergelegt word. Heel bijzonder.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

geweldig!

gezin met 2 kinderen,
7-1-2019

wij waren voor de 5de keer in dit hotel met kerst!

Het eten is prima... hoewel ik het voorgaande jaren net een tikkeltje beter vond...

Zeker het kerstdiner vonden we tegenvallen... maar het was nog gewoon goed hoor! we hebben goed gegeten! Verder is het een prima hotel animatie team is geweldig simon gosha marco en robert jullie waren zoo lief voor de kinderen en betrokken ze overal bij super! ligging is super! Midden in de winkeltjes en kunt alle kanten op lopen!

de kamers zijn netjes gerenoveerd alhoewel de badkamer ook wel aan een opknapbeurt toe was! Maar ach wij zijn nooit op de kamer dus prima vonden we het! We hopen volgend jaar weer terug te komen mits de prijzen nog binnen het budget vallen! Want we zien het met het jaar behoorlijk stijgen!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

goed maar de vorige keer was beter

Huub Wolfs,
24-12-2018

mijn vrouw en ik waren voor de 10 de keer in dit hotel wat ons deze keer tegen viel was het volgende; de eerste 3 dagen was het eten echt koud heel mensen waaronder wij hebben hier over geklaagd en nadien was het beter,maar de grootste ergernis is dat er mensen zijn die om 7 uur in de morgen in het donker hun handdoek al aan het zwembad gaan leggen echt vreselijk en er wordt niet tegen opgetreden verder lopen bij het avondeten mensen in de eetzaal in de korte broek en op teenslippers wat officieel verboden is echt vreselijk.dit zijn de min punten, verder is dit hotel prima goede kamers netjes en ruim het personeel is heel vriendelijk en de ligging van het hotel is prima, nog iets waar iedereen over klaagde was de temperatuur van het water in het zwembad echt ijswater ik denk dat er per dag maar twee of drie mensen in dit bad gingen zwemmen er waren heel veel vaste gasten die hier al jaren komen die moeite hadden met deze minpunten.

Beste Huub Wolfs,

Bedankt voor het beoordelen van het Best Tenerife Hotel. Hoewel we graag horen dat u een terugkerende rgast bent, betreuren we dat u niet tevreden bent met sommige services. Houd er alstublieft rekening mee dat een van onze twee grote zwembaden wordt verwarmd en we deze informatie zullen doorgeven aan de betrokken afdelingen, om die kwesties aan te passen. Het zou een eer zijn om u nogmaals bij ons te mogen verwelkomen.

voortreffelijk all inclusief hotel

frans,
18-12-2018

Voortreffelijk all inclusief hotel. tm 15-12-2018.

Met dank voor het personeel en manager voor de hulp bij mijn echtgenote welke gevallen was en ter observatie opgenomen werd voor 1 nacht. ook de belangstelling de dag erna wat hartverwarmend

Beste Frans,

Heel erg bedankt dat u de tijd hebt genomen om deze opmerkingen met ons te delen. We waarderen uw vriendelijke woorden jegens ons en we hopen dat uw echtgenote geheel hersteld is. Ik hoop jullie weer te mogen verwelkomen in de nabije toekomst!

Het Hotelbeheer

De jong,
12-12-2018

Tenerife is geweldig heerlijk weer en leuke sfeer

Geboekt bijneckermann.nl

Beste De Jong,

Bedankt voor deze geweldige recensie! We zijn zo blij om te lezen dat u zoveel van uw verblijf op het eiland hebt genoten.

Dank je nogmaals!

Het Hotel Management

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Tenerife in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Tenerife zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.