Hotel Best Tenerife

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°18°
Hotel Best Tenerife
7,9

1118 reviews over Hotel Best Tenerife in het Nederlands

Komt voor herhaling in aanmerking

RobL
14-10-2018

Uitstekend hotel met een prima verzorging. Enig minpunt: de WiFi ( of liever geen WiFi) op de kamer. In de centrale hal was de signaal sterkte iets beter.

Zeer vriendelijke medewerkers.

geweldig

nellie
8-10-2018

alles was goed van bediening tot schoonmaak

Voelt als thuis

Janneke Kruijen
5-10-2018

Ons verblijf begon op een rolstoelvriendelijke kamer, terwijl wij dit niet nodig hebben. Daar bleek de douchedeur niet goed afgekit te zijn, waardoor de badkamer blank van water stond als 1 van ons gedoucht had. Ook hing de douchekop te laag voor mijn lange vriendin. Na 2 keer aangeven (de 1e keer bij een vrij onvriendelijke baliemedewerker die ons verhaal niet begreep) werd dit opgelost door de toewijzing van een nieuwe kamer. Deze was perfect; mooi, schoon en met uitzicht op het zwembad. Fijn dat het zo opgelost kon worden. De ontbijt-, lunch- en avondbuffetten zijn voor ieder wat wils. Iedere avond een ander thema, erg lekker!

Ook het animatieteam doet goed hun best, maar de kwaliteit van de microfoons is niet zo goed, waardoor we vaak niet verstaan wat ze zeggen.

Op dit moment verblijven we nog in het hotel tot komende maandag. Echter ik ben al dik tevreden! Dit is zeker een aanrader!

Tjingo

Zeker voor herhaling vatbaar.

Alwin
2-10-2018

De inrichting is hier en daar zwaar aan vervanging toe, maar daar wordt zichtbaar aan gewerkt. Alles is netjes en zuiver met supervriendelijk personeel.

Het restaurant vonden wij voortreffelijk. Als je hier niet iets kunt vinden dan houdt het echt op.

Geef hotel een 7.5. All incl. Loslaten

Richard van den Brink
1-10-2018

In z’n algeheelheid geven we het hotel een ruime voldoende. Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Kamers zijn zeer schoon en ruim. Enkele kleine puntjes om van de 8 naar de 9 te komen. Ook tuin en zwembad zijn zeer mooi. Ligging hotel is zoals aangegeven.

Enige minpunt vinden wij de eetzaal. Niet gezellig en een echte ‘eetfabriek’. Je kunt niet echt ontspannen eten. Wat een lawaai. Het is ook een grote ruimte. Geen afscheidingen etc. Personeel vliegt door zaal heen om af fe ruimen etc. Het is een grote lawaaipartij. Er is overigens ruim voldoende keuze wat eten betreft. Kwaliteit vinden we wisselend.

Fantastitsch

G en I Bekhuis
1-10-2018

prima Hotel het hotel was erg schoon,vriendelijk personeel, bedden waren uitstekend ontbijt voor ieder wat wils en het diner was met elke avond een ander thema ook uitstekend.

Uitstekend

Fam ten Kampe
29-9-2018

Mooi hotel met heel vriendelijk personeel.

In een perfect schone omgeving.

Wij hadden een grote kamer met kingsize bedden en een grote badkamer.

Schoonmaak ons inziens uitstekend.

Eten de hele dag voor ieder wat wils.

Mooi schoon zwembad met meer dan voldoende bedjes dus handdoekje leggen echt niet nodig(wat ook hier wel weer gebeurt) , wat eigenlijk ook niet mag maar word niet gehandhaafd,wat toch een minpuntje is.

Over het algemeen een aanrader.

Fantastisch!!

Nienke Van dieren
27-9-2018

Super goed hotel!! Eten, omgeving, hotel kamer en animatie waren top! Ik raad dit hotel aan!!

Beste Nienke Van dieren,

Bedankt voor uw verblijf en voor de fantastische reacties! we zijn zeker trots op onze medewerkers en we zullen deze feedback zeker delen met het team. We kijken er naar uit jullie weer te mogen verwelkomen in de nabije toekomst!

Hartelijke groeten,

Het Hotelmanagement

Kakkerlakken in de eetzaal !

Eric
27-9-2018

Dit hotel heeft misschien vroeger 4 sterren waard geweest maar door het verval van het hotel 3 sterren voor ons.

Niet 1 dag , maar alle dagen , niet 1 maar 10-tallen kakkerlakken kropen rond in de eetzaal, wat onze eetlust al direct wegnam. 2 maal gaan melden en een fles cava als compensatie!!!!! Ze zijn op de hoogte maar doen er blijkbaar niets aan want op onze laatste dag kropen ze nog rond de tafels en op de muren. Gelukkig hadden we geen all- in geboekt en konden we in de gezellige restaurantjes lekker eten.

De gezamenlijke toiletten op het gelijkvloers en aan de eetzaal waren ondermaats ( deuren verrot , sloten hingen los of waren afwezig....).

Het hotel beschikt over 3 liften wat enorm weinig is en lange wachttijden tot gevolg.

Geen WiFi op de kamer zoals de folter aangeeft, en heel slechte en trage WiFi in de inkomhal.

De kamer beschikte over een kleine douche (70x70) met een vuil douchegordijn.

Aan het zwembad was er te weinig plaats voor iedereen , dus werden er duchtig handdoeken gelegd ondanks het verbod.

Op 300 meter ligt een mooi strand waar we onze vakantie hebben doorgebracht en dus toch nog een reuzetijd hebben beleefd

Geachte Eric,

We zijn heel triest om te moeten lezen dat je zo'n vreselijke tijd hebt gehad tijdens uw verblijf. We houden rekening met alle kwesties die u noemde en werken aan verbetering op die gebieden. Houd er rekening mee dat we werken met een gecertificeerd bedrijf dat periodiek langskomt om alle gemeenschappelijke ruimtes en de kamers te ontsmetten. niettegenstaande de open tuinen en vanwege het subtropisch klimaat en de hoge temperaturen, is het mogelijk dat de gast op een punctueel moment een insect kan zien, maar toch voldoet het aan de voorschriften met betrekking tot Alle controles.

Met vriendelijke groet,

Het Hotelbeheer

niet meer

jan
26-9-2018

wij waren voor de 4x in dit hotel maar het is wel verslechterd sinds de vorige keren. het entertainment is een stuk minder, het eten is dikwijls het zelfde (zit weinig variatie in .het personeel (balie) is niet zo vriendelijk. Veel Engelse die er een rotzooi van maken , er wordt door het hotel niets van gezegd.

Beste Jan,

Het spijt me echt dat we tijdens uw recente verblijf het cijfer op zoveel niveaus hebben gemist. We doen het meestal veel beter, maar het is duidelijk dat we tijdens uw verblijf niet aan de verwachtingen hebben voldaan. We hopen echt dat U ons een nieuwe kans kunt geven om uw laatste verblijf aan te passen.

Met vriendelijke groeten,

Het Hotel Management

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Tenerife in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Tenerife zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.