Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag30°20°

Wat vakantiegangers zeggen

Genieten van een rustgevende zon-, zee- en strandvakantie doe je bij Hotel Arona Gran. Dankzij de adults only formule kom je hier helemaal tot rust aan een van de twee zwembaden. Binnen een paar minuten sta je op het strand. Of loop door naar het gezellige centrum van Los Cristianos. Lees mee en ontdek of Arona Gran het hotel is voor jou.

Bij Hotel Arona Gran slaap je volgens jullie in schone kamers. Reviewer van Hoecke schrijft: ‘Ruime, mooie en moderne kamers, met groot terras. Badkamer met grote inloopdouche, alles zeer modern. Dit hotel is netjes en schoon van top tot teen’. Toch op zoek naar nog meer luxe? Boek dan zeker de superior kamer (UP) waarbij je gratis toegang hebt tot het dakterras en de spa van Arona Gran. Reviewer Edwin is erg enthousiast over deze kamers: ‘Perfect hotel, boek de UP service of vraag of je bij aankomst enkele dagen kan upgraden. De UP service heeft betere kamers, een speciaal prachtig dakterras met zwembad en whirlpool. De luxe ligbedden en handdoeken liggen al klaar, inclusief drankjes en heerlijke hapjes en broodjes de hele dag door. Daarbij toegang tot de spa en een ontspanningsmassage en 1x een 5 gangen diner in het speciale restaurant. Pure verwennerij onder leiding van de Nederlandse Nerissa.’

Jullie zijn ook erg enthousiast over het prachtige uitzicht vanaf Hotel Arona Gran. Vanuit de kamers kijk je uit over de azuurblauwe zee en het zandstrand. Of geniet van het uitzicht op de haven met de vele boten. Vakantiegangers die een review achterlieten adviseren de kamers met zeezicht: ‘Kamers met zeezicht zijn een echte aanrader, voorzien van een mooi terras met zonneluifel en het nodige meubilair’.

Verblijf je op basis van all-inclusive? Let dan wel op dat je extra moet bijbetalen voor de minibar op je kamer. Maar buiten je kamer kun je de hele dag genieten van verschillende snacks, zoetigheden en ijsjes. Of schuif aan bij het ontbijt-, lunch of dinerbuffet. Reviewer Jacqueline is in ieder geval enthousiast over het eten. Ze schrijft dat het zelfs wordt klaargemaakt waar je bij staat, zo is het altijd vers. Wel schrijven jullie dat er soms wat te weinig personeel is bij de bar waardoor je een paar minuutjes moet wachten. Tijdens het eten geniet je van het uitzicht op zee. Zie jij jezelf al zitten?

Ligging

Op een paar minuten lopen van Arona Gran vind je het strand. Maak hier een mooie wandeling of loop door naar het gezellige centrum van Los Cristianos. Struin langs de vele restaurantjes, winkels of bars. Op zondag is het hier extra gezellig door de wekelijkse markt. Een echte shopliefhebber? Loop dan via de boulevard door naar het bruisende centrum van Playa de las Américas.

Altijd al een balletje willen slaan op de golfbaan? Loop dan zeker eens langs de receptie van Arona Gran en vraag naar de verschillende 18-holes golfbanen. Volgens reviewer Souad mag een bezoekje aan de grootste vulkaan van het eiland, de Teide vulkaan, niet ontbreken. Met de auto ben je er zo!

We hebben een aantal aanbieders voor Spring Arona Gran Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

423 reviews over Hotel Spring Arona Gran Hotel & Spa in het Nederlands

Fantastisch komen er absoluut terug.

Ron Oord
17-8-2019

Arona Gran is een uitstekend hotel waar het personeel in al haar geledingen alles uit de kast haalt om jou een geweldige vakantie te bezorgen. Super modern ook met geweldige kamers. De ontvangst met champagne door de receptie is al een feest om je vakantie mee te beginnen.

Spring Arona Gran en Spa Hotel., E-commerce, Mon Aug 19 2019 11:57:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Ron Oord, Heel erg bedankt voor het delen van uw vakantie ervaringen. We zijn blij te lezen dat u heeft genoten van uw vakantie in ons Spring Arona Gran en Spa Hotel en bedankt voor het mooie compliment voor ons personeel. We hopen u nogmaals te mogen begroeten. Met zonnige groetjes,

Een echte aanrader !

Marleen
7-8-2019

Voor de eerste maal adults-only met kinderen van 16 en 19 jaar. Enorm meegevallen ! De rust aan het zwembad en in het restaurant waren zalig. Het eten is er super lekker en enorm gevarieerd. Ook het personeel is zeer vriendelijk. Misschien geen hotel om een volledige vakantie aan het zwembad te liggen maar wij hebben 3 dagen een auto gehuurd en erop uit getrokken .... genoten dus ! Zeker een aanrader ook voor mensen met een beperking, want ook daar is het hotel volledig op voorzien.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Spring Arona Gran en Spa Hotel., E-commerce, 9-8-2019

Beste Marleen,

Bedankt voor uw mooie commentaar voor ons Spring Arona Gran en Spa Hotel. We zijn blij te lezen dat u ons hotel aanraad en zelfs met jong volwassenen. We hopen u nogmaals te mogen begroeten voor nogmaals een relaxte vakantie. Met zonnige groetjes vanuit Los Cristianos,

Super!!!!

Petra
7-8-2019

Een echte aanrader!!! Van smorgens tot savonds word je onthaalt door heel vriendelijk personeel, niks is hen te veel, je wordt altijd met een lach bediend. Wij hadden een superieur UP geboekt, dit was echt superieur, oke je betaald meer maar je krijgt zeker waar voor je geld.... Onze complimenten gaan uit naar Nerissa, zij is echt een toppertje!!!!! Doe zo verder meid. Het eten was subliem en elke dag een verrassing, genoeg keuze en elke dag was er wel iets verrassend bij.... Wij komen zeker terug!!!!

Gereisd Met partner in juli 2019
Spring Arona Gran en Spa Hotel., E-commerce, 9-8-2019

Beste Petra,

Bedankt voor jullie mooie woorden voor de UP! We zijn heel blij te lezen dat jullie een superieur vakantie hebben gehad en vriendelijk bedankt voor jullie mooie complimenten voor ons personeel. We kijken er al naar uit jullie weer te mogen verwelkomen! Met zonnige groetjes vanuit Tenerife.

Traveltroef

Zeer geslaagde vakantie, Up! terras is top

Krim en Wim
5-8-2019

Enorm gevarieerd en erg lekker buffet, heel goede prijs/kwaliteit met de UP! formule. Kinderen onder de 16 jaar niet toegelaten, waardoor het erg rustig is in en rond het zwembad. Avondanimatie kan beter.

Spring Arona Gran en Spa Hotel., E-commerce, Fri Aug 09 2019 15:33:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Krim en Wim,

Heel erg bedankt voor het delen van jullie vakantie ervaringen hier op Zoover! We zijn blij te lezen dat jullie hebben genoten van een rustige vakantie in ons Spring Arona Gran en Spa Hotel en dat jullie een goede tijd op ons UP! terras hebben gehad. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen. Met zonnige groetjes,

Heerlijk relax Hotel

Keith en Christine Brandt
26-7-2019

Een geweldig hotel ! Kamers top, eten lekker en een heerlijk up terras met heel vriendelijk en kundig personeel. Waar een speciale dank aan Nerissa en de badmeester daar op zijn plaats is 👍🏻👍🏻👍🏻

Wel een paar verbeterpuntjes. - up terras: misschien voor de eerste dagen bedjes op kamernummers reserveren. Nu staat er een rij om 10 uur. Zodra de deuren open gaan is het net nog niet vechten om een bedje... terwijl er genoeg zijn. En het up terras is nu net die toegevoegde waarde, dat je niet moet vechten voor een bedje. - In het restaurant iets meer ruimte tussen de tafeltjes, zodat je iets meer privacy hebt . - En hoe adults only is adults only? Waren toch redelijk wat kids die zeker jonger waren dan 16 jaar ! Voor ons is adults only van doorslag geweest om dit hotel te boeken, wees dan ook streng op de leeftijden.

Maar al met al een heerlijk hotel ! Zeker een aanrader 👍🏻

Gereisd Met partner in juli 2019
Spring Arona Gran en Spa Hotel., E-commerce, 31-7-2019

Beste Keith en Christine Brandt,

Heel erg bedankt voor het delen van uw vakantie ervaringen hier op Zoover over ons Spring Arona Gran en Spa Hotel. We zijn blij te lezen dat u een fijne vakantie op ons UP! terras heeft gehad. Verder zijn wij er mee bezig dat de rij om 10 uur vlak voor opening van het UP! terras dat hier wat mee gedaan word. Het is inderdaad niet nodig om al voor 10 uur in de rij te staan omdat er meer dan genoeg bedjes zijn. Het hotel is heel strikt met de leeftijd. Het hotel zelf is 16 jaar en ouder, voor de UP! geldt 18 jaar en ouder. Met zonnige groetjes,

Geweldig hotel wij komen zeker terug

Ida
3-7-2019

Het is echt een geweldig Hotel ,Ik kan niks negatiefs zeggen alles is goed de kamer het eten het zwembad en alles heel erg schoon. Echt super

Gereisd Met partner in juni 2019
Spring Arona Gran en Spa Hotel., E-commerce, 31-7-2019

Beste Ida, Heel erg bedankt voor het gebruik maken van Zoover om uw vakantie ervaringen te delen. We hopen u gauw weer te mogen verwelkomen. Met zonnige groet,

Perfect hotel met de juiste formule

Henny Marks
17-5-2019

Het Arona Gran Hotel is het perfecte hotel speciaal voor echtparen zonder kinderen. Het mooiste is de UP boeking. Hier gaan alle complimenten naar Nerissa , zij is de perfecte hostess voor de UP formule. Klantvriendelijk altijd klaar staan en ze spreekt ook alle talen De verzorging op de 7e etage is perfect De zonnebedjes, de hapjes , de drankjes, Het gehele personeel van het hotel is vriendelijk.

Gereisd Met partner in mei 2019

Beste Henny Marks,

Bedankt voor het prijzen van ons UP! terras en heel erg bedankt voor het mooie commentaar qua service en verzorging. We hopen u gauw weer te mogen verwelkomen in ons Spring Arona Gran en Spa Hotel. Met zonnige groet vanuit Los Cristianos.

Geweldig!

Ben Neppelenbroek
28-4-2019

Super rolstoelvriendelijk hotel, super service!

Gereisd Met partner in juni 2018

Beste Ben Neppelenbroek,

Bedankt voor het delen van uw vakantie ervaring over ons Spring Arona Gran en Spa Hotel. We zijn blij dat u van een rolstoelvriendelijke vakantie heeft genoten en hopen u gauw weer te mogen verwelkomen. Bedankt voor het gebruik van Zoover. Met zonnige groet vanuit Tenerife,

Uitstekend en aanbevolen

Hans
24-4-2019

Prima hotel aan de boulevard. Gerenoveerde schone, maar wat gehorige, kamers. op dit niveau zou een gratis koelkastje en kluis inclusief moeten zijn. Vriendelijke efficiente medewerkers, zeer uitgebreide buffetten. Alleen de ontbijt koffievoorziening kan veel beter, trage machines met oploskoffie; helaas geen bonen. Verse jus d'orange.

Gereisd Met partner in april 2019
Spring Arona Gran en Spa Hotel., E-commerce, 20-5-2019

Beste Hans, Bedankt voor het delen van uw vakantie ervaring hier op Zoover. We zijn blij te mogen lezen dat u van onze zeer uitgebreide buffetten heeft genoten en vriendelijk bedankt voor uw mooie woorden voor ons personeel. We hopen u gauw weer te mogen verwelkomen in ons Spring Arona Gran en Spa Hotel. Met zonnige groet,

We gaan zeker nog eens

MONIQUE DEBEFFE
24-4-2019

Kies een kamer met uitzicht op zee.

Gereisd Met partner in november 2018

Beste Monique Debeffe,

Heel erg bedankt voor het delen van uw vakantie ervaringen hier op Zoover. We zijn blij te mogen lezen dat u ons een 8, een mooie voldoende heeft gegeven voor uw verblijf in ons Spring Arona Gran en Spa Hotel. We hopen u gauw weer te mogen begroeten.

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandDonker
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenSquash
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Spring Arona Gran Hotel & Spa in Los Cristianos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Spring Arona Gran Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.