Appartement Aguamar

7.9Goed

Spanje, Tenerife, Los Cristianos

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 350p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• All inclusive
Meer appartement info

23 reviews over Appartement Aguamar

• 8Mirjam01-08-2020

Schoon appartement met vriendelijk personeel

Schoon complex met voornamelijk Engelse gasten (wel beetje Tokkies, maar geen overlast). Slaapkamer met prima bedden en ventilator (geen airco). Kastruimte ok. In huiskamer een opklapbed. Hier weinig opbergruimte voor kleding. Kitchenette prima. Ook hier plafondventilator, geen airco. Schoonmaak uitstekend. Zwembad: tijdens Corona moet je je melden bij de socorrista; bedjes staan opgesteld en kunnen niet van plaats gewisseld worden. Zwembad open van 10-18.00. Tijdens Corona geen rijen en plek genoeg (als zon of schaduw je niet uitmaakt). Parasols en matrasjes te huren. Duiken niet toegestaan, verder relaxed. Bar bij zwembad heeft lekker etenl; drankjes uit blik wel prijzig (€ 3,20), maar kan ook uit machine. Complex ligt 15 min lopen van strand en boulevard. Op 100 m is een supermarkt en wat restaurants/bars, maar beter is om naar boulevard te lopen. Receptie erg vriendelijk (Aitor supergoede info, maar je moet er wel naar vragen).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2018
    7Anja16-01-2018

Goed apparthotel.

Goed hotel voor een scherpe prijs. Het appartement is netjes ingericht. De bedden liggen prima. Wij hadden het geluk dat we een hoekappartement hadden op de bovenste verdieping. Hierdoor konden we op het terras in de zon ontbijten en op de ligbedden liggen. De andere appartementen hadden weinig zon. Achter het hotel loopt een vrij drukke straat. Ook zijn de kamers gehorig. Zo kon ik mijn buurman horen snurken. De schoonmaak is prima. De boulevard is wat verder gelegen maar wij vinden het fijn om te wandelen. Verder zijn er veel winkels, restaurantjes en terrasjes in de buurt. Helaas ook wat Engelse voetbalkroegen. Tip: huur een auto zodat je het massatoerisme kunt ontvluchten. Het binnenland van Tenerife is zo mooi.

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

7sturk14-05-2016

schoon hotel/app

goede schoonmaak, wel wat gehorig vanwege de drukke weg naast het hotel

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 8Herbrink07-08-2015

Mooi hotel, zou er zeker nog eens terugkomen.

Hebben een erg leuke week gehad, kamers werden elke dag schoongemaakt. Halfpension was gewoon super. Matrassen lagen goed, kwaliteit bedbank hield niet over. Lag nog redelijk ver van het strand, maar een taxi bracht je er voor 5 euro heen. Supermarkt lag aan de overkant. Hotel was erg gehorig. Jammer dat er geen airco was.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 7P.F. Krooswijk23-07-2015

Hotel met een aantal sterke en zwakke punten

Redelijk hotel. Blinkt uit in hygiene, zwembad, televisie en winkels in de buurt. Komt tekort op het gebied van airconditioning, algemene ligging, gehorigheid, Wifi, bedden en sanitair.

Gereisd met partner in juli 2015

• 5Luuk11-05-2014

Mooi hotel, maar te gehorig

Schoon appartement, vriendelijk personeel, maar helaas hadden ze ons niet laten weten dat er deze week werkzaamheden bij het zwembad plaats zullen vinden die zorgden voor veel geluidsoverlast. Hierdoor waren we al vroeg wakker en konden we niet rustig bij het zwembad liggen. Daarnaast hoorde je sowieso alles....erg gehorig (buren, bus, dronken Engelsen, vuilniswagen,...) Je zal het misschien niet denken, maar we hebben ondanks bovenstaande een supervakantie gehad.

Gereisd met partner in mei 2014

• 7meneer Jansen30-07-2013

Prima hotel zonder franje

Prima hotel, 20 minuutjes lopen van het grote strand. Eten is ok maar basic, zwembad hebben we niet gebruikt. Kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. De meeste gasten zijn Britten en niet uit de 'upperclass' zeg maar.... Wij hebben het prima naar onze zin gehad!

Gereisd met partner in juli 2013

• 10heer Huybrechts06-03-2013

Alle fasiliteitenzijn er

Het klimaat is er top en gezelligheid voor te wandelen is er ook. En een goeie uitvalbasis voor hier en daar te gaan bezoeken. Het zuiden van Tenerife is levend

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9L. van Boxtel23-02-2010

voor herhaling vatbaar

superschoon en erg behulpzaam en vriendelijk personeel. heerlijk vers eten in buffetvorm genoeg keuze

Gereisd met partner in januari 2010

• 8j.dekker25-01-2009

Prima complex

De ligging is voor uitstekend.nl. dichtbij de bus .wandelpaden door de bergen, supermarkten. het stukje naar het strand lopen is voor ons geen bezwaar. Last van Engelsen hebben we nog nooit gehad, ook al komen we er al weer jaren. Show time doen de mensen zelf, daar kan het personeel niks aan doen. Kortom het bevalt ons prima.

Gereisd met partner in januari 2009

Appartement Aguamar info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 km
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingVentilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• Wellness behandelingenMassages

• Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis