Appartement Aguamar

17 reviews over Appartement Aguamar in het Nederlands

Goed apparthotel.

Anja
16-1-2018

Goed hotel voor een scherpe prijs.

Het appartement is netjes ingericht. De bedden liggen prima.

Wij hadden het geluk dat we een hoekappartement hadden op de bovenste verdieping. Hierdoor konden we op het terras in de zon ontbijten en op de ligbedden liggen. De andere appartementen hadden weinig zon. Achter het hotel loopt een vrij drukke straat. Ook zijn de kamers gehorig. Zo kon ik mijn buurman horen snurken.

De schoonmaak is prima. De boulevard is wat verder gelegen maar wij vinden het fijn om te wandelen.

Verder zijn er veel winkels, restaurantjes en terrasjes in de buurt.

Helaas ook wat Engelse voetbalkroegen.

Tip: huur een auto zodat je het massatoerisme kunt ontvluchten. Het binnenland van Tenerife is zo mooi.

schoon hotel/app

sturk
14-5-2016

goede schoonmaak, wel wat gehorig vanwege de drukke weg naast het hotel

Mooi hotel, zou er zeker nog eens terugkomen.

Herbrink
7-8-2015

Hebben een erg leuke week gehad, kamers werden elke dag schoongemaakt. Halfpension was gewoon super. Matrassen lagen goed, kwaliteit bedbank hield niet over. Lag nog redelijk ver van het strand, maar een taxi bracht je er voor 5 euro heen. Supermarkt lag aan de overkant. Hotel was erg gehorig. Jammer dat er geen airco was.

Floow Travel

Hotel met een aantal sterke en zwakke punten

P.F. Krooswijk
23-7-2015

Redelijk hotel. Blinkt uit in hygiene, zwembad, televisie en winkels in de buurt. Komt tekort op het gebied van airconditioning, algemene ligging, gehorigheid, Wifi, bedden en sanitair.

Mooi hotel, maar te gehorig

Luuk
11-5-2014

Schoon appartement, vriendelijk personeel, maar helaas hadden ze ons niet laten weten dat er deze week werkzaamheden bij het zwembad plaats zullen vinden die zorgden voor veel geluidsoverlast. Hierdoor waren we al vroeg wakker en konden we niet rustig bij het zwembad liggen.

Daarnaast hoorde je sowieso alles....erg gehorig (buren, bus, dronken Engelsen, vuilniswagen,...)

Je zal het misschien niet denken, maar we hebben ondanks bovenstaande een supervakantie gehad.

Prima hotel zonder franje

meneer Jansen
30-7-2013

Prima hotel, 20 minuutjes lopen van het grote strand. Eten is ok maar basic, zwembad hebben we niet gebruikt. Kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. De meeste gasten zijn Britten en niet uit de 'upperclass' zeg maar.... Wij hebben het prima naar onze zin gehad!

Alle fasiliteitenzijn er

heer Huybrechts
6-3-2013

Het klimaat is er top en gezelligheid voor te wandelen is er ook.

En een goeie uitvalbasis voor hier en daar te gaan bezoeken.

Het zuiden van Tenerife is levend

voor herhaling vatbaar

L. van Boxtel
23-2-2010

superschoon en erg behulpzaam en vriendelijk personeel.

heerlijk vers eten in buffetvorm genoeg keuze

Prima complex

j.dekker
25-1-2009

De ligging is voor uitstekend.nl. dichtbij de bus .wandelpaden door de bergen, supermarkten. het stukje naar het strand lopen is voor ons geen bezwaar.

Last van Engelsen hebben we nog nooit gehad, ook al komen we er al weer jaren. Show time doen de mensen zelf, daar kan het personeel niks aan doen.

Kortom het bevalt ons prima.

2008

prachtig eiland

Rob Imming
8-12-2008

15 min. van haven/strand. Veel barretjes in de direkte omgeving, alle Engels. Ruime keuze aan restaurants. Aanrader is een toer om de vulkaan.

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aguamar in Los Cristianos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aguamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.