Géén boekingskosten

SpanjeTenerifeLos Cristianos

7.9GoedScore uit 22 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

Bekijk de beschikbaarheid

22 Reviews over Aguamar

• 8Mirjam01-08-2020

Schoon appartement met vriendelijk personeel

Schoon complex met voornamelijk Engelse gasten (wel beetje Tokkies, maar geen overlast). Slaapkamer met prima bedden en ventilator (geen airco). Kastruimte ok. In huiskamer een opklapbed. Hier weinig opbergruimte voor kleding. Kitchenette prima. Ook hier plafondventilator, geen airco. Schoonmaak uitstekend. Zwembad: tijdens Corona moet je je melden bij de socorrista; bedjes staan opgesteld en kunnen niet van plaats gewisseld worden. Zwembad open van 10-18.00. Tijdens Corona geen rijen en plek genoeg (als zon of schaduw je niet uitmaakt). Parasols en matrasjes te huren. Duiken niet toegestaan, verder relaxed. Bar bij zwembad heeft lekker etenl; drankjes uit blik wel prijzig (€ 3,20), maar kan ook uit machine. Complex ligt 15 min lopen van strand en boulevard. Op 100 m is een supermarkt en wat restaurants/bars, maar beter is om naar boulevard te lopen. Receptie erg vriendelijk (Aitor supergoede info, maar je moet er wel naar vragen).

• 7Anja16-01-2018

Goed apparthotel.

Goed hotel voor een scherpe prijs. Het appartement is netjes ingericht. De bedden liggen prima. Wij hadden het geluk dat we een hoekappartement hadden op de bovenste verdieping. Hierdoor konden we op het terras in de zon ontbijten en op de ligbedden liggen. De andere appartementen hadden weinig zon. Achter het hotel loopt een vrij drukke straat. Ook zijn de kamers gehorig. Zo kon ik mijn buurman horen snurken. De schoonmaak is prima. De boulevard is wat verder gelegen maar wij vinden het fijn om te wandelen. Verder zijn er veel winkels, restaurantjes en terrasjes in de buurt. Helaas ook wat Engelse voetbalkroegen. Tip: huur een auto zodat je het massatoerisme kunt ontvluchten. Het binnenland van Tenerife is zo mooi.

• 7sturk14-05-2016

schoon hotel/app

goede schoonmaak, wel wat gehorig vanwege de drukke weg naast het hotel

• 8Herbrink07-08-2015

Mooi hotel, zou er zeker nog eens terugkomen.

Hebben een erg leuke week gehad, kamers werden elke dag schoongemaakt. Halfpension was gewoon super. Matrassen lagen goed, kwaliteit bedbank hield niet over. Lag nog redelijk ver van het strand, maar een taxi bracht je er voor 5 euro heen. Supermarkt lag aan de overkant. Hotel was erg gehorig. Jammer dat er geen airco was.

• 7P.F. Krooswijk23-07-2015

Hotel met een aantal sterke en zwakke punten

Redelijk hotel. Blinkt uit in hygiene, zwembad, televisie en winkels in de buurt. Komt tekort op het gebied van airconditioning, algemene ligging, gehorigheid, Wifi, bedden en sanitair.

• 5Luuk11-05-2014

Mooi hotel, maar te gehorig

Schoon appartement, vriendelijk personeel, maar helaas hadden ze ons niet laten weten dat er deze week werkzaamheden bij het zwembad plaats zullen vinden die zorgden voor veel geluidsoverlast. Hierdoor waren we al vroeg wakker en konden we niet rustig bij het zwembad liggen. Daarnaast hoorde je sowieso alles....erg gehorig (buren, bus, dronken Engelsen, vuilniswagen,...) Je zal het misschien niet denken, maar we hebben ondanks bovenstaande een supervakantie gehad.

• 7meneer Jansen30-07-2013

Prima hotel zonder franje

Prima hotel, 20 minuutjes lopen van het grote strand. Eten is ok maar basic, zwembad hebben we niet gebruikt. Kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. De meeste gasten zijn Britten en niet uit de 'upperclass' zeg maar.... Wij hebben het prima naar onze zin gehad!

• 10heer Huybrechts06-03-2013

Alle fasiliteitenzijn er

Het klimaat is er top en gezelligheid voor te wandelen is er ook. En een goeie uitvalbasis voor hier en daar te gaan bezoeken. Het zuiden van Tenerife is levend

• 3Pepa16-07-2010

Dobrá kvalita za přiměřenou cenu, ale POZOR

Letos jsme znovu navštívili tento hotel. Na kvalitě ubytování a jídla se nic nezměnilo. Bohužel při letošním pobytu byl náš pokoj spolu s několika dalšími vykraden a nám byla odcizena spotřební elektronika (netbook a fotoaparát). Bezprostředně jsme nahlásili škodu v recepci a na policii. Druhý den při jednání s manažerkou hotelu o náhradě škody jsme se dozvěděli, že hotel má pojištěné jenom trezorky a jakoukoli zodpovědnost za věci uložené na pokoji odmítla s tím, že jsme si tyto věci měli dát do trezoru. Při seznámení s trezorky jsme zjistili, že mají rozm. cca A5 a ani malý netbook tam nelze bez přelomení odložit. I po tomto zjištění manažerka jakékoli odškodnění odmítla. Dle jejího sdělení hotel neodpovídá za ŽÁDNÉ věci uložené na pokoji. PROTO POZOR. Pokud se ubytujete v tomto hotelu, znovu opakuji dobrá kvalita za přiměřenou cenu, tak musíte počítat s tím, že po vykradení pokoje, což, jak jsme dodatečně zjistili, není věc nikterak řídká, nic nedostanete, nebo si musíte vždy při od

• 9Jan Erik Andersen29-05-2010

Flott feriehotell i stille område

Stille og rolig område,passe gangavstand til sentrum og stranden.Rent og pent og meget bra renhold .Trivelig betjening.Absolutt å anbefale for de som ikke er ute etter en heisatur ferie med mye fest og natterangel.

Appartement Aguamar info

• Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden