Géén boekingskosten

SpanjeTenerifeCosta Adeje

7GoedScore uit 454 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderzwembad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Op zoek naar mooie appartementen met een prachtige ligging aan het strand? Dan zit je helemaal goed bij Sol Sun Beach op Tenerife. Dit mooie complex ligt direct aan het strand Playa de Fañabe. Neem een verkoelende duik in het zwembad of ga je toch liever voor de zee? Tijdens verblijf in Sol Sun Beach kan het allemaal.

De ligging

De ligging is absoluut een van de hoogtepunten van dit appartementencomplex. Midden in het centrum van Costa Adeje, direct aan de boulevard én aan het strand. In de omgeving vind je een mooi aanbod aan restaurants, bars en winkeltjes. We raden zeker aan om in de avond bij een van de restaurantjes te genieten van heerlijke tapas. De luchthaven Reina Sofía ligt op ongeveer 21 kilometer vanaf het hotel.

Het hotel en faciliteiten

Dit mooie 3-sterren complex beschikt over 137 appartementen. Het personeel bij de receptie staat 24 uur per dag voor je klaar. Er is gratis WiFi aanwezig op zowel de kamer als in de openbare ruimtes. Voor een verkoelende duik kan je terecht in het zwembad. Op het zonneterras rondom het zwembad staan de ligbedden en parasols al voor je klaar. De ideale plek om lekker van het zonnetje te genieten! Tegen betaling biedt het complex ook badhanddoeken aan. Daarnaast is er een klein winkeltje aanwezig.

De kamers

In Sol Sun Beach verblijf je in comfortabele appartementen. Deze beschikken allemaal over een airconditioning, ventilator, telefoon, televisie en gratis WiFi. Tegen betaling maak je gebruik van het kluisje. Koken kan in de kitchenette, die beschikt over een oven, elektrische kookplaat (4 platen), koelkast, broodrooster en een waterkoker. Alle appartementen beschikken over een privé badkamer met douche, toilet en föhn. Dankzij het balkon met zitje geniet je in de ochtend rustig van een lekker kopje koffie in de zon. Kortom, alle ingrediënten voor een topvakantie! Alle kamers types kunnen tegen een meerprijs met zijzeezicht of zwembadzicht geboekt worden. Het verschil in kamersDe 1-kamerappartementen beschikken over alle bovenstaande faciliteiten. Het zijn studio's met daarin twee eenpersoonsbedden en een eenpersoons sofabed. Hierdoor kunnen er maximaal drie gasten verblijven. Het 2-kamerappartement beschikt over dezelfde faciliteiten als de bovengenoemde kamer. Dit kamertype heeft één aparte slaapkamer met twee eenpersoonsbedden. In de woon/slaapkamer staat een tweepersoons sofabed, waardoor dit kamertype geschikt is voor twee tot vier gasten. Voor grotere reisgezelschappen zijn er 3-kamerappartementen. Deze hebben twee aparte slaapkamers met twee eenpersoonsbedden en een tweepersoons sofabed in de woon/slaapkamer. Er kunnen vier tot zes gasten verblijven.

Sport en entertainment

Tijdens verblijf bij Sol Sun Beach zal je je niet vervelen. Je kan er een potje tafeltennissen, darten en jeu de boules spelen. Ook kan je tegen betaling een potje biljarten. In de avonden wordt er een entertainmentprogramma verzorgd door het hotel. Als je helemaal wilt ontspannen op de vakantie, kies dan voor een ontspannende massagebehandeling (tegen betaling).

Eten en drinken

Bij Sol Sun Beach verblijf je op basis van logies & ontbijt of halfpension. Het hotel beschikt over een buffetrestaurant waar je geniet van een grote variatie aan gerechten. Voor een lekker drankje ga je naar de zwembadbar of de loungebar. Dankzij het verblijf in appartementen kan je ook gemakkelijk zelf koken. Toch een avond wat anders? Dankzij de centrale ligging ben je zo bij een leuk restaurantje!

Goed om te weten

Handdoekservice is tegen betaling. Honden zijn niet toegestaan.

Bekijk de beschikbaarheid

509 Reviews over Sol Sun Beach

• 6Mariska Weerdenburg03-05-2022

Prima maar niet nog een keer

Wij hadden een prima appartement en dicht bij vele eetgelegenheden en winkeltjes. Echter het zwembad is totaal geen aanrader. Je mag echt helemaal niks, niet rustig met een balletje overgooien, niet met een luchtbed o.i.d( wat ik wel snap als het druk is, maar dat was het niet) en laat staan je zonbed zo verschuiven dat je plezier hebt van de zon en er nog voldoende mensen langs kunnen lopen. Je wordt gewoon erg in de gaten gehouden door de badmeesters war je vakantie er zeker niet leuker op maakt. Ontbijt was prima tot goed.

• 8Natuur
  • 8Ingrid31-10-2021

Toplocatie!

Fijn appartementencomplex vlakbij alles wat je nodig hebt om een fijne vakantie te hebben.

• 9Natuur
  • 10petra14-11-2019

Superleuk complex

Super leuk complex wij waren met onze volwassen kinderen en 2 kleinkinderen en hadden 2 3-kamerapp. die zijn heel ruim en een heel groot balkon met uitzicht op zee, de ligging is super gelijk aan de boulevard met winkeltjes en eettentjes, ook een supermarkt heel dicht bij. Het zwembad is ook heel leuk met genoeg stoelen, ook het ontbijt is prima wij gingen meestal rond half 10 dan was er plek genoeg. Al met al een aanrader.

Laura C- Guest Experience, Guest Experience Manager, 15-11-2019

Dear petra,

I would like to begin by thanking you for choosing Sol Sun Beach for your holiday.

There is nothing more rewarding than knowing that our dedication to the service and to create memorable stay is appreciated. We are delighted to read such positive comments about our pool areas, rooms as well as regarding our gastronomic offer ideated to create nice culinary experiences. We are looking forward to welcoming you again.

• 8W.R.D.M04-11-2019

Geweldige ligging

Geweldige ligging, direct aan de levendige boulevard. Wij hadden onze kamer aan zwembadzijde, dit is naar ons idee de beste ligging qua kamer. Kamer is netjes en schoon, badkamer geheel gerenoveerd, kamer wel wat gedateerd. Zwembad is mooi schoon en bij het zwembad is er een poolbar waar je eea kunt bestellen. Ontbijt was goed en uitgebreid. Alleen het was erg druk en stond er vaak een rij vlak voor het sluiten van het ontbijt rond 10 uur, wellicht wat langer open blijven. Supermarkt naast hotel, evenals apotheek en vele restaurantjes. Wij hebben echt genoten hier!

Laura C-Guest Experience, Guest Experience Manager, 09-11-2019

Dear W.R.D.M,

We are looking forward to welcoming you soon.

• 6Mark11-10-2019

Prima vakantie

De ligging is goed. Mooie omgeving en een heerlijke boulevard. Het zwembad is perfect voor een gezin met kleine kinderen. Echter de schoonmaak er om heen mag wat vaker. De inrichting van de appartementen zijn gedateerd. Hoeveelheid van de ruimte is okay. Een camping bedje verkrijgen was geen probleem echter een kinderstoel moest gehuurd worden. Dit hadden wij eerder wel als must aangegeven. Ons appartement werd slecht of zelfs niet schoon gemaakt. Opvallend genoeg wel op de zondag. Er wordt wel aangegeven dat men hier iedere dag in voorziet. Zeker met kinderen (één van 1 en één van 3) is het een must dat dit wordt gedaan. Ook omdat er zelf geen voorzieningen zijn om het zelf schoon te maken. De jongste had geregeld zwarte knietjes van het kruipen op de vloer. Het receptie personeel mag stukken vrolijker. Sergio, Vicky en nog iemand waren altijd vrolijk, zeer attent en behulpzaam. Ontbijt was voldoende. Al bij al een prima vakantie.

Laura Correa- Guest Experience, Guest Experience Manager, 27-10-2019

Dear Mark,

Thank you for your preference in selecting Sol Sun Beach for your holiday and for sharing your detailed review through TripAdvisor.

It is a great pleasure to know that we were able to satisfy you in your stay, as our guests’ satisfaction is our most important goal. We are glad to read that our facilities, our gastronomic variety and our staff’s dedication to a service of excellence, were to your liking, providing you with a memorable holiday.

However, we regret if some aspectos of your stay did not meet your expectations and you may rest assured that we will take into consideration your feedback in order to improve in our proposal to the continuous amelioration of our services.

It would be a pleasure to welcome you again at Sol Sun Beach. Kind regards,

• 7Anoniem30-09-2019

Tevreden klant

Ligging dichtbij op de boulevard waardoor vaak lawaai op de kamer hiervan. Erg fijn zwembad zonder zoutwater, ontbijt en kamer oke. Wel een stukje lopen van kamer tot zwembad/receptie etc

Laura C- Guest Experience, Guest Experience Manager, 05-10-2019

Dear guest,

Thank you for choosing our hotel for your holiday at Tenerife and for the time spent to share your review. We are delighted to know that you enjoyed a pleasant stay with us, since our guests’ satisfaction is our most important goal. We are looking forward to welcoming you soon. Kind regards,

• 9Aaltje08-09-2019

Een heel goed groot Appartementen complex. En goed schoon Wij zaten in C.3 kamer 6 Heerlijk rustig En dicht bij het mooie Zwembad en Receptie Wij hadden inclusief ontbijt ontzettend goed en veel keus Een keertje bij het diner (lopend buffet ) Geweest €15 Inclusief alle drankjes Maar vonden het niet zo goed Maar als je de receptie uitloopt loop je direct al tegen heerlijke gezellige restaurantjes aan Sol sun beach ziet ons vast nog wel een keertje weer

Laura C- Guest Experience, Guest Experience Manager, 21-09-2019

Dear Aaltje,

Thank you for your preference in selecting Sol Sun Beach for your holiday and for sharing your detailed review through Zoover.

It is a great pleasure to know that we were able to satisfy you in e your stay, as our guests’ satisfaction is our most important goal. We are glad to read that our exclusive facilities, our gastronomic variety and our staff’s dedication, were to your liking, providing you with a memorable holiday.

It would be a pleasure to welcome you again at Sol Sun Beach. Kind regards,

• 9WO28-08-2019

Fantastische ligging

Hotel ligt direct aan de boulevard met diverse restaurants, supermarkt en winkels. Wij hadden een appartement aan het zwembad wat een leuk uitzicht geeft, beter dan vele andere appartementen. Kamer ziet er netjes uit met gerenoveerde badkamer. Kamer heeft ook een airco en in slaapkamer een plafond waaier. Ook hadden wij een aardig groot balkon. Ontbijt is goed en uitgebreid. De algemene toiletten/sanitair bij receptie is ook geheel gerenoveerd, ziet er netjes en schoon uit. Bij het zwembad is een poolbar waar men diverse dranken en snacks kan kopen. Qua entertainment is er niet heel veel, alleen overdags bij het zwembad paar keer iets gezien. Ook geen kids club. Wij hebben het erg naar ons zin gehad!

Laura C- Guest Experience, Guest Experience Manager, 31-08-2019

Dear WO,

We are looking forward to welcoming you soon.

• 9Bos15-08-2019

Erg gastvrij

Het hotel ligt aan een gezellige boulevard met talrijke gezellige eettentjes, winkeltjes en een prachtig lavazand-strand. Het hotel geeft voldoende privacy aan het gezellige zwembad wat hoger gelegen is dan boulevard. Upgrade appartement naar zwembadzicht is dan ook een aanrader. Heerlijk compleet ontbijtbuffet, volop keuze en dagelijkse variatie ,het ontbijt blijft keurig aangevuld tot het eind. Personeel is ronduit fantastisch,erg behulpzaam,vriendelijk en meedenkend, je voelt je hier echt gast. Kamers zijn mooi gerenoveerd,compleet en worden dagelijks uitstekend schoongemaakt. Wij zouden geen negatieve punten kunnen noemen. Kortom een vakantieadres om aan te raden wanneer je houdt van zon,zee en strand.

Laura C- Guest Experience, Guest Experience Manager, 17-08-2019

Dear Bos,

Firstly thank you for choosing Sol Sun Beach and for sharing your feedback with the travelers of Zoover.

We are glad to know that you have enjoyed a pleasant stay with us. We place great importance in providing our guests with great experiences so we truly appreciate your compliments on our facilities, pools as well as on our gastronomic offer. In addition we genuinely appreciate your kind words about our staff.

We are looking forward to welcoming you again soon. Best regards,

• 9Marcella Rozema27-07-2019

Geweldig

Fijne accommodatie. Erg netjes en schoon. Zeer tevreden over lokatie. Mooi zwembad en heel dicht bij het strand.

Laura C- Guest Experience, Guest Experience Manager, 03-08-2019

Dear Marcella Rozema,

Thank you for choosing our hotel for your holiday at Tenerife and for the time spent to share your review. We are delighted to know that you enjoyed a pleasant stay with us, since our guests’ satisfaction is our most important goal. In addition, we are glad to know that you appreciated our rooms and facilities, created for each of our guests to find their made-to-measure experience. We are looking forward to welcoming you soon. Kind regards,

Appartement Sol Sun Beach info

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • GarderobeBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)