Appartement Sol Sun Beach

• 8.1Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

• Aan zee
Meer appartementinfo

Ben je op zoek naar een vakantie vol zon, zee en strand? Dan zit je goed bij Sol Sun Beach op Tenerife. Hier heb je een gezellige vakantie vlakbij het strand in volledig uitgeruste appartementen. Verwacht geen overdreven luxe, maar wel nette appartementen om je vakantie in door te brengen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Hou je van een vakantie in een rustig en kleinschalig hotel vlakbij het strand? Dan is Sol Sun Beach zeker een goede optie voor je.

Appartementen

In de appartementen van Sol Sun Beach op Tenerife beschik je over alles wat je nodig hebt. Een fijne keuken, goede bedden en een schone badkamer. De meeste vakantiegangers zijn zeer tevreden over Sol Sun Beach. Familie Zunneberg vertelt: ‘Ontbijt is goed. Schoonmaak ook. Keukenfaciliteiten zijn uitstekend, hoewel we daar weinig gebruik van hebben gemaakt.’

Zit je in een kamer voor drie personen, waarbij één op de slaapbank slaapt? Dan is de slaapbank wel wat minder comfortabel volgens Alexandra Liebrecht. Als je via een touroperator boekt, dan kan het zijn dat je appartement minder gunstig gelegen is. Wel biedt het hotel dan aan om tegen een meerprijs te upgraden naar een mooier appartement met een beter uitzicht. Vanuit veel van de appartementen kijk je uit over de boulevard en het strand. Dit zorgt voor een gezellig uitzicht.

De meeste gasten van Sol Sun Beach zijn erg tevreden over het ontbijt in het hotel. Brouwer zegt hierover: ‘Voor de 1e keer logies met ontbijt. Dit is zeer goed bevallen. Veel keuze qua eten en drinken.’ Het diner is volgens sommigen wat minder en de mogelijkheden om bij het zwembad te lunchen zijn niet erg uitgebreid.

Bij het zwembad op het dak zijn er meestal genoeg ligbedden. Helaas worden er door sommige gasten wel handdoeken gelegd om de bedden te reserveren. Vanuit het zwembad heb je ook uitzicht op zee en de boulevard. Kom je met kinderen naar Sol Sun Beach? Dan is het leuk om te weten dat er één keer per week een activiteit voor ze wordt georganiseerd.

Ligging

Als je vanaf Sol Sun Beach de straat oversteekt, sta je op de boulevard. Voor een dagje aan het strand of een leuk restaurantje hoef je dus niet ver te gaan. Je zit hier in Costa Adeje dat bekend staat als een leuke badplaats. In het centrum van Costa Adeje vind je ook een winkelcentrum waar je goed kunt shoppen en in de buurt zitten nog meer grote winkelcentra. Het kan op het strand en in het centrum wel druk zijn, omdat het een populaire badplaats is op Tenerife.

Handig is dat je een straat verderop bij de garage een auto kunt huren, zodat je Tenerife makkelijk verder kunt ontdekken. Parkeren in de straat van Sol Sun Beach kan wel lastig zijn vanwege de ligging in het centrum.

Enthousiast geworden over een verblijf in Sol Sun Beach? Pak je koffers en vertrek naar het zonnige eiland Tenerife.

505 reviews over Appartement Sol Sun Beach

• 6Mark11-10-2019

Prima vakantie

De ligging is goed. Mooie omgeving en een heerlijke boulevard. Het zwembad is perfect voor een gezin met kleine kinderen. Echter de schoonmaak er om heen mag wat vaker. De inrichting van de appartementen zijn gedateerd. Hoeveelheid van de ruimte is okay. Een camping bedje verkrijgen was geen probleem echter een kinderstoel moest gehuurd worden. Dit hadden wij eerder wel als must aangegeven. Ons appartement werd slecht of zelfs niet schoon gemaakt. Opvallend genoeg wel op de zondag. Er wordt wel aangegeven dat men hier iedere dag in voorziet. Zeker met kinderen (één van 1 en één van 3) is het een must dat dit wordt gedaan. Ook omdat er zelf geen voorzieningen zijn om het zelf schoon te maken. De jongste had geregeld zwarte knietjes van het kruipen op de vloer. Het receptie personeel mag stukken vrolijker. Sergio, Vicky en nog iemand waren altijd vrolijk, zeer attent en behulpzaam. Ontbijt was voldoende. Al bij al een prima vakantie.

Met jonge kinderen

• 7Anoniem30-09-2019

Tevreden klant

Ligging dichtbij op de boulevard waardoor vaak lawaai op de kamer hiervan. Erg fijn zwembad zonder zoutwater, ontbijt en kamer oke. Wel een stukje lopen van kamer tot zwembad/receptie etc

Laura C- Guest Experience, Guest Experience Manager, 05-10-2019

Dear guest,

Thank you for choosing our hotel for your holiday at Tenerife and for the time spent to share your review. We are delighted to know that you enjoyed a pleasant stay with us, since our guests’ satisfaction is our most important goal. We are looking forward to welcoming you soon. Kind regards,

• 9Aaltje08-09-2019

Een heel goed groot Appartementen complex. En goed schoon Wij zaten in C.3 kamer 6 Heerlijk rustig En dicht bij het mooie Zwembad en Receptie Wij hadden inclusief ontbijt ontzettend goed en veel keus Een keertje bij het diner (lopend buffet ) Geweest €15 Inclusief alle drankjes Maar vonden het niet zo goed Maar als je de receptie uitloopt loop je direct al tegen heerlijke gezellige restaurantjes aan Sol sun beach ziet ons vast nog wel een keertje weer

Laura C- Guest Experience, Guest Experience Manager, 21-09-2019

Dear Aaltje,

Thank you for your preference in selecting Sol Sun Beach for your holiday and for sharing your detailed review through Zoover.

It is a great pleasure to know that we were able to satisfy you in e your stay, as our guests’ satisfaction is our most important goal. We are glad to read that our exclusive facilities, our gastronomic variety and our staff’s dedication, were to your liking, providing you with a memorable holiday.

It would be a pleasure to welcome you again at Sol Sun Beach. Kind regards,

• 9WO28-08-2019

Fantastische ligging

Hotel ligt direct aan de boulevard met diverse restaurants, supermarkt en winkels. Wij hadden een appartement aan het zwembad wat een leuk uitzicht geeft, beter dan vele andere appartementen. Kamer ziet er netjes uit met gerenoveerde badkamer. Kamer heeft ook een airco en in slaapkamer een plafond waaier. Ook hadden wij een aardig groot balkon. Ontbijt is goed en uitgebreid. De algemene toiletten/sanitair bij receptie is ook geheel gerenoveerd, ziet er netjes en schoon uit. Bij het zwembad is een poolbar waar men diverse dranken en snacks kan kopen. Qua entertainment is er niet heel veel, alleen overdags bij het zwembad paar keer iets gezien. Ook geen kids club. Wij hebben het erg naar ons zin gehad!

Laura C- Guest Experience, Guest Experience Manager, 31-08-2019

Dear WO,

We are looking forward to welcoming you soon.

Kind regards,

Met jonge kinderen

• 9Bos15-08-2019

Erg gastvrij

Het hotel ligt aan een gezellige boulevard met talrijke gezellige eettentjes, winkeltjes en een prachtig lavazand-strand. Het hotel geeft voldoende privacy aan het gezellige zwembad wat hoger gelegen is dan boulevard. Upgrade appartement naar zwembadzicht is dan ook een aanrader. Heerlijk compleet ontbijtbuffet, volop keuze en dagelijkse variatie ,het ontbijt blijft keurig aangevuld tot het eind. Personeel is ronduit fantastisch,erg behulpzaam,vriendelijk en meedenkend, je voelt je hier echt gast. Kamers zijn mooi gerenoveerd,compleet en worden dagelijks uitstekend schoongemaakt. Wij zouden geen negatieve punten kunnen noemen. Kortom een vakantieadres om aan te raden wanneer je houdt van zon,zee en strand.

Laura C- Guest Experience, Guest Experience Manager, 17-08-2019

Dear Bos,

Firstly thank you for choosing Sol Sun Beach and for sharing your feedback with the travelers of Zoover.

We are glad to know that you have enjoyed a pleasant stay with us. We place great importance in providing our guests with great experiences so we truly appreciate your compliments on our facilities, pools as well as on our gastronomic offer. In addition we genuinely appreciate your kind words about our staff.

We are looking forward to welcoming you again soon. Best regards,

• 9Marcella Rozema27-07-2019

Geweldig

Fijne accommodatie. Erg netjes en schoon. Zeer tevreden over lokatie. Mooi zwembad en heel dicht bij het strand.

Laura C- Guest Experience, Guest Experience Manager, 03-08-2019

Dear Marcella Rozema,

Thank you for choosing our hotel for your holiday at Tenerife and for the time spent to share your review. We are delighted to know that you enjoyed a pleasant stay with us, since our guests’ satisfaction is our most important goal. In addition, we are glad to know that you appreciated our rooms and facilities, created for each of our guests to find their made-to-measure experience. We are looking forward to welcoming you soon. Kind regards,

• 7Anoniem29-06-2019

Prima

Prima appartement, ontbijt ook lekker en goed opgezet. Zwembad erg fijn, mooi en goed onderhouden, locatie prima wij zaten met onze kamer aan de boulavard geluidsoverlast viel mee (er lopen soms wat schreeuwende mensen over de boulevard en dat kun je eventueel horen) de kamers zelf zijn wel iets gehorig maar als je normaal je deur dicht doet zal daar niemand anders last van hebben. De kamers kunnen wel een stuk beter schoongemaakt worden, vieze koelkast handafdrukken op het hoofdbord van het bed, en viezigheid wat er de 1e dag al op de grond lag, lag er na 9 dagen nog dus dat kan ook beter, echter komen ze elke dag wel schoonmaken dus zou dat beter kunnen/moeten. De bedden zijn ook niet al te fijn je voelt de veren goed in je rug. Aan te raden is om de excursie: "Teide by Night" te boeken, dit was een mooie ervaring wat wij niet snel vergeten.

Dear guest,

I would like to begin by thanking you for the time you have taken to share your experience with us, as well as for your preference in selecting Sol Sun Beach for your holiday.

We are delighted to know that you enjoyed a pleasant stay with us, since we strive day by day to keep improving and to provide our guests with unique and memorable experiences.

However, we regret if some aspects of your stay did not meet your expectations. We already take good note about your comments in order to improve our services.

We hope to welcome you again. Regards

• 9Jeanette Koolmoes15-06-2019

Prima hotel, zeer vriendelijk.

C3.23 is een prima 'kelder appartement. Ja er zijn soms kakkerlakken, op de boulevard op straat en soms in je appartement. Even bellen en meteen komen ze gif spuiten. Hoort bij de Canarische. Hotel is vriendelijk, erg schoon en dichtbij strand aan de boulevard en vriendelijk geprijsd. De locatie van ons plekje was top, zijzeezicht en geen last van geluiden. Het enige maar zeker niet onbelangrijke minpuntje is dat het al een week zwaar bewolkt is. En dat blijft voorlopig ook zo.

Dear Jeanette Koolmoes,

We are looking forward to welcoming you soon.

Kind regards,

• 9Jantina10-06-2019

Topvakantie gehad!

Sol sun beach is een erg fijn hotel!Zeer ruime appartementen, airco, goede(gratis) wifi! Wij hadden wel een kamer met zeezijzicht geboekt om zo niet in de kelder terecht te komen, dit kost je dan iets extra. Prachtig groot balkon waar je de hele dag kunt kiezen uit zon of schaduw, het hotel is namelijk zo gebouwd dat elk appartement een dak over het balkon heeft. Dit in tegenstelling tot andere hotels. De ligging was echt perfect. 50 meter vanaf de boulevard, 100 meter vanaf het strand, heerlijk! Bij het boeken van diverse excursies moet je gewoon even shoppen. Vooral indeze periode(mei) kun je vaak veel goedkoper als in de folders staat. Ontbijt was zeeeeer uitgebreid, ik kan niks bedenken wat er niet was. Zelfs een echt D. E koffie apparaat, dus we begonnen de dag met een heerlijke cappuccino. En erg schoon, geen kakkerlak gezien. Elke dag schoonmaak maar op woensdag en zondag geen handdoekenwissel. Kortom, geweldige vakantie gehad!

Dear Jantina,

We are glad to know that you and your entire family have enjoyed a pleasant stay with us. We place great importance in providing our guests with great experiences so we truly appreciate your compliments on our facilities, pools as well as on our gastronomic offer.

We are looking forward to welcoming you again soon.

Best regards,

• 10Nathalie Ooms29-05-2019

Geweldige vakantie gehad

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in Sol Sun Beach. Wij gingen met 2 koppels en hadden apart van elkaar een 1-kamer appartement geboekt. Bij het inchecken gaf de man achter de balie aan dat de kamers ver van elkaar zouden liggen. Hij is even gaan bellen en we kregen naast elkaar liggende 2-kamer appartementen met uitzicht op zee. De appartement van alle gemakken voorzien, super schoon en heerlijk bed. Het hotel/app. liggen super centraal en er liggen allemaal leuke winkeltjes en eetgelegenheden om heen. Daarnaast aan beide kanten van de straat een supermarkt(tje). Voor een grote supermarkt loop je (nog geen) 200m. Hier is ook de bushalte van SIAM waterpark of SIAM mall in de buurt. Een auto huren hebben we op de boulevard gedaan. Ook dit was super! Een goede tip was de Barranco del Infierno, dit is een kloof waar je doorheen kunt wandelen. Super leuk, vooral nu de Masca kloof pas rond augustus 2019 weer open zal zijn.

Dear Nathalie Ooms,

It is a great pleasure to know that we were able to satisfy you in every aspect of your stay, as our guests’ satisfaction is our most important goal. We are glad to read that our exclusive facilities, our gastronomic variety and our staff’s dedication to a service of excellence, were to your liking, providing you with a memorable holiday.

It would be a pleasure to welcome you again at Sol Sun Beach. Kind regards,

24 tips over Appartement Sol Sun Beach

• ettie1, 07-01-2014

Neem altijd zeezicht of zwembadzicht, neem zeker geen voordeelkamer. Probeer niveau 4 te krijgen dan hoef je geen trappen te lopen op het helende complex. Ga ook eens naar het strand van Playa del Duque op 12 minuten lopen, soms zijn er immens hoge golven en het zand is er wit. Naast de Mac Donald zit een Rock Cafe waar 's avonds een band speelt. Zorg voor je eigen maaltijden, de supermarkt met lekkere broodjes (krantje) zit op 50 meter. Bezoek zeker "de Teide" met de hoogste berg van Spanje.

• Trudy van Heiningen, 01-10-2013

Zwembadzicht is een aanrader! En géén kelderkamer! Wij hebben een excursie naar La Gomera gedaan; mooi maar wel koud daar, erg hoog nl.!

• Porsius, 02-08-2013

Als je luchtjes koopt ga eerst vergelijken het kan je soms heel veel geld schelen. Supermarkt en boulevard lekker dichtbij!

18 vragen over Appartement Sol Sun Beach

• Willemsen, 12-02-2018

Rolstoelvriendelijk

Kan iemand mij vertellen of het hotel en de omgeving goed te doen is voor iemand die slecht ter been is en zo nu en dan gebruik moet maken van een rolstoel?

• Elly, 28-06-2017

badlakens

kun je ook badlakens huren?

• Eric, 08-09-2016

Eetgelegenheden

Hallo, kun je een beetje fatsoenlijk en niet te duur eten in de omgeving? Of loont het zich om halfpension te nemen?

Appartement info

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Spaans, Sushi, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkerenNiet beschikbaar

• WatersportDuiken, Vissen