Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderzwembad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Op zoek naar mooie appartementen met een prachtige ligging aan het strand? Dan zit je helemaal goed bij Sol Sun Beach op Tenerife. Dit mooie complex ligt direct aan het strand Playa de Fañabe. Neem een verkoelende duik in het zwembad of ga je toch liever voor de zee? Tijdens verblijf in Sol Sun Beach kan het allemaal.

De ligging

De ligging is absoluut een van de hoogtepunten van dit appartementencomplex. Midden in het centrum van Costa Adeje, direct aan de boulevard én aan het strand. In de omgeving vind je een mooi aanbod aan restaurants, bars en winkeltjes. We raden zeker aan om in de avond bij een van de restaurantjes te genieten van heerlijke tapas. De luchthaven Reina Sofía ligt op ongeveer 21 kilometer vanaf het hotel.

Het hotel en faciliteiten

Dit mooie 3-sterren complex beschikt over 137 appartementen. Het personeel bij de receptie staat 24 uur per dag voor je klaar. Er is gratis WiFi aanwezig op zowel de kamer als in de openbare ruimtes. Voor een verkoelende duik kan je terecht in het zwembad. Op het zonneterras rondom het zwembad staan de ligbedden en parasols al voor je klaar. De ideale plek om lekker van het zonnetje te genieten! Tegen betaling biedt het complex ook badhanddoeken aan. Daarnaast is er een klein winkeltje aanwezig.

De kamers

In Sol Sun Beach verblijf je in comfortabele appartementen. Deze beschikken allemaal over een airconditioning, ventilator, telefoon, televisie en gratis WiFi. Tegen betaling maak je gebruik van het kluisje. Koken kan in de kitchenette, die beschikt over een oven, elektrische kookplaat (4 platen), koelkast, broodrooster en een waterkoker. Alle appartementen beschikken over een privé badkamer met douche, toilet en föhn. Dankzij het balkon met zitje geniet je in de ochtend rustig van een lekker kopje koffie in de zon. Kortom, alle ingrediënten voor een topvakantie! Alle kamers types kunnen tegen een meerprijs met zijzeezicht of zwembadzicht geboekt worden. Het verschil in kamersDe 1-kamerappartementen beschikken over alle bovenstaande faciliteiten. Het zijn studio's met daarin twee eenpersoonsbedden en een eenpersoons sofabed. Hierdoor kunnen er maximaal drie gasten verblijven. Het 2-kamerappartement beschikt over dezelfde faciliteiten als de bovengenoemde kamer. Dit kamertype heeft één aparte slaapkamer met twee eenpersoonsbedden. In de woon/slaapkamer staat een tweepersoons sofabed, waardoor dit kamertype geschikt is voor twee tot vier gasten. Voor grotere reisgezelschappen zijn er 3-kamerappartementen. Deze hebben twee aparte slaapkamers met twee eenpersoonsbedden en een tweepersoons sofabed in de woon/slaapkamer. Er kunnen vier tot zes gasten verblijven.

Sport en entertainment

Tijdens verblijf bij Sol Sun Beach zal je je niet vervelen. Je kan er een potje tafeltennissen, darten en jeu de boules spelen. Ook kan je tegen betaling een potje biljarten. In de avonden wordt er een entertainmentprogramma verzorgd door het hotel. Als je helemaal wilt ontspannen op de vakantie, kies dan voor een ontspannende massagebehandeling (tegen betaling).

Eten en drinken

Bij Sol Sun Beach verblijf je op basis van logies & ontbijt of halfpension. Het hotel beschikt over een buffetrestaurant waar je geniet van een grote variatie aan gerechten. Voor een lekker drankje ga je naar de zwembadbar of de loungebar. Dankzij het verblijf in appartementen kan je ook gemakkelijk zelf koken. Toch een avond wat anders? Dankzij de centrale ligging ben je zo bij een leuk restaurantje!

Goed om te weten

Handdoekservice is tegen betaling. Honden zijn niet toegestaan.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

467 Reviews over Sol Sun Beach

• 8Maddie17-08-2022

Prima voor een weekje

Ruim opgezet, maar hier en daar onoverzichtelijk door de vele gangen. Boek een kamer met zwembadzicht. Anders heb je kans om een kamer ergens onderin het complex te krijgen. Bedden zijn wat aan de harde kant. Kinderen sliepen op bedbank, maar dit was prima. Dagelijks schone handdoeken. Bedlinnen is niet verschoond in die week dat wij er waren. Ontbijt was prima! Wordt ook goed aangevuld en kunt tot 11.00 gebruik ervan maken. Heel fijn! Personeel is vriendelijk en werken erg hard. Zwembad is groot en ziet er gezellig uit. Echter veel te weinig bedjes/parasols terwijl er voldoende plek is. Ook veel handdoek leggers in de ochtend… maakt het er niet leuker op. Zouden ze tegen op moeten treden! Complex ligt aan de boulevard/strand en de vele restaurantjes. Keus genoeg! Limocello en le grand sol zijn aanraders. Leuke uitstapjes om te doen in de omgeving. We hebben ervan genoten, maar voor ons een weekje lang genoeg

• 8Natuur

Eigenaar, 27-08-2022

Dear Maddie,

We would like to begin by thanking you for choosing SOL Sun Beach for your holiday.

There is nothing more rewarding than knowing that our dedication to the service excellence and to create memorable stay is appreciated. We are delighted to read such positive comments about our pool area, room, as well as our location, in Playa Fañabe.

We have read your report carefully and you may rest assured that we will take into consideration your feedback in order to improve in our proposal to the continuous amelioration of our services.

We are looking forward to welcoming you again.

• 8Sjaan01-08-2022

Verblijf was over het algemeen goed

Appartement is netjes, maar qua interieur erg gedateerd. Wij mochten wel met een bal in het zwembad, maar verder niks. Lag ook echt aan de badmeester die er zat. Wat me wel irriteert is het handdoeken leggen. Na paar dagen geen bedje ga je hier dus vanzelf wel aan meedoen omdat je vakantie anders echt verpest is door de harde stenen. Bedjes aan het strand kost je elke dag e18 en dat kan ik niet elke dag doen. Ontbijt was heerlijk! Beachbar was ideaal bij het zwembad en goed geprijst. Wij hebben geen last gehad van lawaai van buitenaf.

• 9Natuur

Eigenaar, 13-08-2022

Dear Sjaan,

Thank you for choosing our hotel for your holidays in Tenerife.

Is a pleasure to know that you enjoyed your stay with us, since our main goal is to bring memorable experiences to our guests. We are happy to know we have achieved it with you.

On the other hand, we have read your report carefully and will take note of your constructive remarks and will review these aspects.

We hope to see you again at SOL Sun Beach.

Best regards,

Yeray Díaz Guest Experience Manager.

• 6Mariska Weerdenburg03-05-2022

Prima maar niet nog een keer

Wij hadden een prima appartement en dicht bij vele eetgelegenheden en winkeltjes. Echter het zwembad is totaal geen aanrader. Je mag echt helemaal niks, niet rustig met een balletje overgooien, niet met een luchtbed o.i.d( wat ik wel snap als het druk is, maar dat was het niet) en laat staan je zonbed zo verschuiven dat je plezier hebt van de zon en er nog voldoende mensen langs kunnen lopen. Je wordt gewoon erg in de gaten gehouden door de badmeesters war je vakantie er zeker niet leuker op maakt. Ontbijt was prima tot goed.

• 8Natuur

Eigenaar, 10-11-2022

Dear Mrs. Weerdenburg,

Firstly thank you for choosing SOL Sun Beach and for sharing your feedback with the travelers of Zoover.

We are glad to know that you and your entire family have enjoyed a pleasant stay with us, highlighting our location.

Regarding to your comments about the pool rules, we regret if it affected negatively to your whole experience but, security and wellbeing if our top priority.

We are looking forward to welcoming you again soon.

Best regards,

• 7Leander12-04-2022

Prima hotel, 7,5

Prima hotel, goede locatie aan de boulevard. Mooi zwembad en (zon)terras. Kamer was oké, wat oud… redelijk schoon maar kan beter. Douch was niet ideaal, geen stabiele temperatuur qua water. (Niet ideaal met kleine kinderen) Wij hadden half pension, ontbijt gewoon goed. Avond eten redelijk… Personeel verder vriendelijk. Al met al een prima vakantie gehad!

Wij waren met een tweeling buggy, allemaal erg krapjes. Deuren kon allemaal net niet, lift ook niet…

• 5Natuur

Eigenaar, 10-11-2022

Dear Leander,

Thank you for choosing SOL Sun Beach for your holiday at Tenerife and for the time spent to share your review.

We are delighted to know that you enjoyed a pleasant stay with us, since our guests’ satisfaction is our most important goal. In addition, we are glad to know that you appreciated our services and facilities.

We are looking forward to welcoming you soon.

• 8Ingrid31-10-2021

Toplocatie!

Fijn appartementencomplex vlakbij alles wat je nodig hebt om een fijne vakantie te hebben.

• 9Natuur
  • 10petra14-11-2019

Superleuk complex

Super leuk complex wij waren met onze volwassen kinderen en 2 kleinkinderen en hadden 2 3-kamerapp. die zijn heel ruim en een heel groot balkon met uitzicht op zee, de ligging is super gelijk aan de boulevard met winkeltjes en eettentjes, ook een supermarkt heel dicht bij. Het zwembad is ook heel leuk met genoeg stoelen, ook het ontbijt is prima wij gingen meestal rond half 10 dan was er plek genoeg. Al met al een aanrader.

Guest Experience Manager, 15-11-2019

Dear petra,

I would like to begin by thanking you for choosing Sol Sun Beach for your holiday.

There is nothing more rewarding than knowing that our dedication to the service and to create memorable stay is appreciated. We are delighted to read such positive comments about our pool areas, rooms as well as regarding our gastronomic offer ideated to create nice culinary experiences. We are looking forward to welcoming you again.

• 8W.R.D.M04-11-2019

Geweldige ligging

Geweldige ligging, direct aan de levendige boulevard. Wij hadden onze kamer aan zwembadzijde, dit is naar ons idee de beste ligging qua kamer. Kamer is netjes en schoon, badkamer geheel gerenoveerd, kamer wel wat gedateerd. Zwembad is mooi schoon en bij het zwembad is er een poolbar waar je eea kunt bestellen. Ontbijt was goed en uitgebreid. Alleen het was erg druk en stond er vaak een rij vlak voor het sluiten van het ontbijt rond 10 uur, wellicht wat langer open blijven. Supermarkt naast hotel, evenals apotheek en vele restaurantjes. Wij hebben echt genoten hier!

Guest Experience Manager, 09-11-2019

Dear W.R.D.M,

We are delighted to know that you enjoyed a pleasant stay with us, since our guests’ satisfaction is our most important goal. In addition, we are glad to know that you appreciated our rooms and facilities, created for each of our guests to find their made-to-measure experience.

We are looking forward to welcoming you soon.

• 6Mark11-10-2019

Prima vakantie

De ligging is goed. Mooie omgeving en een heerlijke boulevard. Het zwembad is perfect voor een gezin met kleine kinderen. Echter de schoonmaak er om heen mag wat vaker. De inrichting van de appartementen zijn gedateerd. Hoeveelheid van de ruimte is okay. Een camping bedje verkrijgen was geen probleem echter een kinderstoel moest gehuurd worden. Dit hadden wij eerder wel als must aangegeven. Ons appartement werd slecht of zelfs niet schoon gemaakt. Opvallend genoeg wel op de zondag. Er wordt wel aangegeven dat men hier iedere dag in voorziet. Zeker met kinderen (één van 1 en één van 3) is het een must dat dit wordt gedaan. Ook omdat er zelf geen voorzieningen zijn om het zelf schoon te maken. De jongste had geregeld zwarte knietjes van het kruipen op de vloer. Het receptie personeel mag stukken vrolijker. Sergio, Vicky en nog iemand waren altijd vrolijk, zeer attent en behulpzaam. Ontbijt was voldoende. Al bij al een prima vakantie.

Guest Experience Manager, 27-10-2019

Dear Mark,

Thank you for your preference in selecting Sol Sun Beach for your holiday and for sharing your detailed review through TripAdvisor.

It is a great pleasure to know that we were able to satisfy you in your stay, as our guests’ satisfaction is our most important goal. We are glad to read that our facilities, our gastronomic variety and our staff’s dedication to a service of excellence, were to your liking, providing you with a memorable holiday.

However, we regret if some aspectos of your stay did not meet your expectations and you may rest assured that we will take into consideration your feedback in order to improve in our proposal to the continuous amelioration of our services.

It would be a pleasure to welcome you again at Sol Sun Beach. Kind regards,

• 7Anoniem30-09-2019

Tevreden klant

Ligging dichtbij op de boulevard waardoor vaak lawaai op de kamer hiervan. Erg fijn zwembad zonder zoutwater, ontbijt en kamer oke. Wel een stukje lopen van kamer tot zwembad/receptie etc

Guest Experience Manager, 05-10-2019

Dear guest,

Thank you for choosing our hotel for your holiday at Tenerife and for the time spent to share your review. We are delighted to know that you enjoyed a pleasant stay with us, since our guests’ satisfaction is our most important goal. We are looking forward to welcoming you soon. Kind regards,

• 9Aaltje08-09-2019

Een heel goed groot Appartementen complex. En goed schoon Wij zaten in C.3 kamer 6 Heerlijk rustig En dicht bij het mooie Zwembad en Receptie Wij hadden inclusief ontbijt ontzettend goed en veel keus Een keertje bij het diner (lopend buffet ) Geweest €15 Inclusief alle drankjes Maar vonden het niet zo goed Maar als je de receptie uitloopt loop je direct al tegen heerlijke gezellige restaurantjes aan Sol sun beach ziet ons vast nog wel een keertje weer

Guest Experience Manager, 21-09-2019

Dear Aaltje,

Thank you for your preference in selecting Sol Sun Beach for your holiday and for sharing your detailed review through Zoover.

It is a great pleasure to know that we were able to satisfy you in e your stay, as our guests’ satisfaction is our most important goal. We are glad to read that our exclusive facilities, our gastronomic variety and our staff’s dedication, were to your liking, providing you with a memorable holiday.

It would be a pleasure to welcome you again at Sol Sun Beach. Kind regards,

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • GarderobeBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)