Appartement Sol Sun Beach

Anders

Geweldige vakantie gehad!

Alexandra Liebrecht
16-9-2018

Het was een geweldige vakantie!

Appartement was ruim genoeg voor 3 personen... wij zaten in 'de kelder' aan de weg waar aan de overkant een hotel wordt gerenoveerd... Dit wisten we van te voren en hebben dit niet als last ervaren!

Personeel erg vriendelijk en je hoeft het maar te zeggen en ze gaan het voor je regelen!

Zwembad schoon, veel lig bedjes en constant toezicht! Veel parasols aanwezig.

Oversteken en je loopt bijna zo de zee in...

Om je heen vele restaurants en winkeltjes en supermarkt om de hoek!

Venters op het strand en boulevard dringen NIET aan en met een simpele 'No thank you' wensen ze je een prettige dag toe!

Bedden waren prima ... alleen de slaapbank is iets minder comfortabel volgens onze dochter van 15!

Badkamer tip top in orde en qua schoonmaak niks te klagen!

Elke dag wordt alles goed schoongemaakt en je bed netjes opgemaakt! Geen handdoekenwissel op Woensdag en Zondag.. dus houd daar rekening mee! Kom graag terug!

Super appartementencomplex

Brouwer
31-8-2018

Net terug van een super vakantie. Voor de 3e keer op Tenerife en voor de 3e keer Sol sun Beach. Mooi appartement (zwembadzicht), netjes en schoon. Super zwembad. Ideaal qua ligging, direct aan boulevard. Voor de 1e keer logies met ontbijt. Dit is zeer goed bevallen. Veel keuze qua eten en drinken. Al met al alleen maar positief. Een top vakantie met onze jongens van 8 en 6. Wij boeken volgende keer zeker weer bij sol sun Beach.

Heerlijk schoon en rustig met een geweldige liggin

Van Hasselt
26-8-2018

Wij zijn begin augustus geweest met 2 Kids van 9 en 10.

Kamer was vernieuwd, schoon, ruime frisse badkamer en airco.

Wij hadden alleen ontbijt in het hotel aangezien de lunch en diner mogelijkheden om de hoek zaten en super waren.

Zwembad was rustig , schoon en overzichtelijk.

2 min puntjes waren dat er maar 1 dag in de week entertainment voor de Kids was en dat de lunch mogelijkheden bij het zwembad niet echt denderend waren.

Buiten dit een fantastisch hotel waar we met veel plezier hebben gezeten.

Echt een aanrader!

Prima

Eliza
13-8-2018

De appartementen zijn prima ingericht en netjes, snachts is alles wel gehorig. Dat is het enige nadeel hier

Geweldige vakantie

WB
6-8-2018

Schoon, mooi en netjes appartementencomplex. Zeer Vriendelijke mensen. Direct aan de winkelstraat en boulevard, daar hebben wij absoluut geen last van gehad. Wij zaten op de eerste etage, in de B vleugel. Zeer aan te bevelen. Eten uitgebreid en netjes. Vooral het ontbijt was zeer uitgebreid. Sol Sun Beach is absoluut een aanrader!

Eningszins rolstoelvriendelijk hotel

Anoniem
2-8-2018

- Vriendelijk personeel

- Enigszins rolstoelvriendelijk

- Kamers in het B-Block zijn te bereiken zonder trap maar dan moet je wel douchen in een bad, in ons geval tenminste. Kamer en uitzicht verder prima.

- Ruim van te voren kan het hotel geen garanties geven of je een rolstoeltoegankelijke kamer kunt krijgen. Twee weken van te voren konden ze dit wel. Helaas bij aankomst bleken we toch een verkeerde kamer te hebben. Het personeel was wel heel behulpzaam en de volgende dag hebben wij een andere kamer gekregen.

- Entree, lobby, zwembad en dakterras zijn goed te bereiken met de rolstoel.

- Buffet is slecht bereikbaar, wel een paar tafeltjes op het buitenterras te bereiken.

- Ontbijt was goed, diner vonden wij minder.

- Boulevard is ook goed te bereiken, wij hadden een scootmobiel gehuurd omdat het een beetje steil omhoog liep vanaf de boulevard naar het hotel. Deze kon in een afgesloten ruimte staan

- Playa Fanabe rolstoelvriendelijk

Onze tweede keer in dit complex. Ideaal gelegen, direct aan boulevard met restaurants en winkeltjes. Keurig onderhouden met heerlijk zonneterras op het dak van het complex, wanneer je niet perse bij het zwembad wil liggen (veel ruimte). Minpuntje dit jaar was dat het naastgelegen hotel compleet verbouwd wordt met de nodige (geluids) overlast. Mijn man vond het leuk om (vanaf het zonneterras) al die bouwvakkers te bekijken maar wanneer je je snel ergert aan geluidsoverlast zou ik even informeren hoever de renovatie is voor je boekt. Verder alleen maar positief, zou zo weer gaan. Geen luxe maar alles aanwezig, schoon en keurig onderhouden. Ontbijt zeer uitgebreid en goed.

Luxe en goed verzorgd

Bianca
14-5-2018

Dit complex wordt heel verschillend beleefd. Wij zijn positief. Bij aankomst kregen we het appartement op de hoek op de begane grond, achter het beruchte hek en veel lawaai/muziek... we hebben gelijk om een ander appartement met zeezicht gevraagd, omdat we dit ook geboekt hadden. De receptioniste (Nina) nam de moeite om te kijken wat de opties waren en vond 1 in het B blok die de volgende dag vrij was! We moesten 10 euro schoonmaakkosten betalen voor het eerste appartement, wat we heel redelijk vonden. Het nieuwe app. was super, veel rustiger en mooi zeezicht! Zelfs 2 badkamers! Het was best schoon en slechts 1 kakkerlak op het balkon. Je moet geen etensresten laten liggen (mieren). Ontbijtbuffet is fantastisch, zwembad ook heel mooi. Het gebied is wel mega toeristisch, je wordt gek van de straatverkopers en restaurantmedewerkers die je benaderen. Voor een huurauto is heel weinig parkeerplaats maar na een tijdje zoeken lukt het wel.

Prachtig

Claudia
14-5-2018

We hadden echt een mooie, ruime kamer met zwembadzicht, echt een aanrader! Alles zag er netjes uit en er zat zelfs een keukentje in met o.a. koelkast, elektriche kookplaat, waterkoker, koffiezetapparaatje etc. . Ook de badkamer en slaapkamer was netjes en ruim. Televisie met BVN en een terras met tafel en 4 stoelen waar je heerlijk kon zitten. Echt mooi! Elke dag werd er zorgvuldig schoongemaakt. Ook het ontbijt was prima, een ontbijtbuffet met ruime keuze. We vonden de sfeer ook heel relaxed, zowel bij het ontbijt als het zwembad. En dan de ligging.......perfect! Tussen de restaurantjes, winkeltjes, vlakbij de boulevard en zee, supermarkt dichtbij. En wij vonden Costa Adeje ook wel het mooiste deel van dit deel van Tenerife. Het ontbrak ons aan niets, een heerlijke vakantie gehad!

Top lokatie

Angelique
11-5-2018

Prachtige gerenoveerde appartementen met airco .heel schoon.zeer uitgebreid ontbijtbuffet.lokatie lokatie lokatie 10+. Aan boulevard.aan het strand.tussen de restaurants en winkels . supermarkt om de hoek.mooi zwembad met prachtig heel groot dakterras.genoeg ligstoelen.perfekt

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sol Sun Beach in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sol Sun Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.