Appartement Sol Sun Beach

471 reviews over Appartement Sol Sun Beach in het Nederlands

Luxe en goed verzorgd

Bianca
14-5-2018

Dit complex wordt heel verschillend beleefd. Wij zijn positief. Bij aankomst kregen we het appartement op de hoek op de begane grond, achter het beruchte hek en veel lawaai/muziek... we hebben gelijk om een ander appartement met zeezicht gevraagd, omdat we dit ook geboekt hadden. De receptioniste (Nina) nam de moeite om te kijken wat de opties waren en vond 1 in het B blok die de volgende dag vrij was! We moesten 10 euro schoonmaakkosten betalen voor het eerste appartement, wat we heel redelijk vonden. Het nieuwe app. was super, veel rustiger en mooi zeezicht! Zelfs 2 badkamers! Het was best schoon en slechts 1 kakkerlak op het balkon. Je moet geen etensresten laten liggen (mieren). Ontbijtbuffet is fantastisch, zwembad ook heel mooi. Het gebied is wel mega toeristisch, je wordt gek van de straatverkopers en restaurantmedewerkers die je benaderen. Voor een huurauto is heel weinig parkeerplaats maar na een tijdje zoeken lukt het wel.

Prachtig

Claudia
14-5-2018

We hadden echt een mooie, ruime kamer met zwembadzicht, echt een aanrader! Alles zag er netjes uit en er zat zelfs een keukentje in met o.a. koelkast, elektriche kookplaat, waterkoker, koffiezetapparaatje etc. . Ook de badkamer en slaapkamer was netjes en ruim. Televisie met BVN en een terras met tafel en 4 stoelen waar je heerlijk kon zitten. Echt mooi! Elke dag werd er zorgvuldig schoongemaakt. Ook het ontbijt was prima, een ontbijtbuffet met ruime keuze. We vonden de sfeer ook heel relaxed, zowel bij het ontbijt als het zwembad. En dan de ligging.......perfect! Tussen de restaurantjes, winkeltjes, vlakbij de boulevard en zee, supermarkt dichtbij. En wij vonden Costa Adeje ook wel het mooiste deel van dit deel van Tenerife. Het ontbrak ons aan niets, een heerlijke vakantie gehad!

Top lokatie

Angelique
11-5-2018

Prachtige gerenoveerde appartementen met airco .heel schoon.zeer uitgebreid ontbijtbuffet.lokatie lokatie lokatie 10+. Aan boulevard.aan het strand.tussen de restaurants en winkels . supermarkt om de hoek.mooi zwembad met prachtig heel groot dakterras.genoeg ligstoelen.perfekt

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Sun Beach voor je op een rij gezet:

Hopeijk kunnen we snel weer terug

Miek
6-3-2018

Dit jaar gaan we in maart ergens anders heen helaas. Na 15 jaar SSB moet ik nu voor € 10,- pp/dag ontbijten. Dat willen we niet in een klein zaaltje maar op ons balkon.
Munther Majed - Guest Experience Manager, Director, 1-4-2018

Geachte arnoud_annemieke

Heel erg bedankt voor het feit dat je bij Sol Sun Beach bent gebleven en deel je mening met ons.

We hebben spijt van dat je niet aan je verwachtingen hebt voldaan en dat je na 15 jaar komen niet meer terug zult komen.

We weten niet waarom u schreef dat u moet betalen voor het ontbijt, want eerst komt de prijs voor de mensen die u alleen in een accommodatie krijgt 7,50 € en ten tweede kunnen de klanten boeken met ontbijt inbegrepen of niet.

Hoe dan ook, wij blijven tot uw beschikking voor elke vraag of verzoek die u heeft.

Vriendelijke groeten,

Nooit meer

Lenn
4-3-2018

Voor de derde keer op het heerlijke Tenerife, dit keer in appartement Son sul beach. Kamer zwembad zicht. Bij aankomst overal mieren in de keuken. Wakker worden met twee kakkerlakken in de kamer. Aangegeven bij de receptie, krijgen geen andere kamer. Als oplossing wordt er met gif gespoten, niet fijn als je met drie kleine kinderen bent. Nog nooit mee gemaakt dat een appartement zo oud en vies is, het moet nodig gerenoveerd worden. Ontbijtzaal niet goed schoon, mieren lopen over de tafel. Reis geboekt bij touroperator, contact opgenomen met het reisbureau helaas willen ze ons niet helpen. Jammer als je een appartement boekt je hier niet graag op je balkon wilt zitten ivm de vieze beesten die op je eten af komen. Het enige positieve aan deze accomodatie is de ligging direct aan de boulevard. Voor ons nooit meer Sun sol beach en reisbureau volgende keer boeken we gewoon weer bij touroperator!
Munther Majed - Guest Experience Manager, Director, 7-3-2018

Geachte Lenn,

Allereerst willen we u bedanken dat u onze vestiging voor uw verblijf heeft gekozen en dat u uw opmerkingen met ons deelt.

Het spijt ons zeer dat u niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en voor de nadelen. Wij werken ervoor onze klanten te laten genieten en goede tijden voorbij te laten gaan, en we zijn erg verdrietig omdat we dat niet met u hebben bereikt.

We hebben je zaak bestudeerd en we weten niet hoe het gebeurde, misschien waren er wat voedselrestanten. Hoe dan ook, we bieden je onze oprechte verontschuldigingen aan en we hebben gereageerd sinds je ons adviseerde om dit probleem uit te roeien.

Het spijt ons heel erg, want dat is u overkomen en we zullen meer dan gelukkig zijn als u ons een tweede kans geeft om onszelf te vergeten. We zijn ervan overtuigd dat we u kunnen laten genieten en een onvergetelijke ervaring kunnen bieden, net als de rest van onze klanten.

Als u besluit terug te komen, zullen wij met veel plezier uw boeking persoonlijk beheren en u de VIP-behandeling geven.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor alles wat u nodig heeft.

Vriendelijke groeten

Aanrader

Jan
19-2-2018

Dicht bij centrum en levendige omgeving qua restaurants en boulevard
Munther Majed - Guest Experience Manager, Director, 25-2-2018

Geachte cliënt,

Heel erg bedankt voor het kiezen van Sol Sun Beach voor je verblijf op Tenerife en deel je mening op Zoover.

We zijn blij om te weten dat u van uw verblijf in ons etablissement heeft genoten en onze locatie en services waardeerden.

We hopen je snel weer te zien.

Vriendelijke groeten,

fantastische ligging / prijs kwaliteit uitstekend

stef van der lip
30-1-2018

geen app boeken beneden/kelder
Munther Majed - Guest Experience Manager, Director, 3-2-2018

Geachte klant

Heel erg bedankt voor uw verblijf in Sol Sun Beach.

We zijn blij te weten dat u van uw verblijf genoten heeft en dat u ons positief hebt gewaardeerd.

We hopen je snel weer te zien.

Groeten

Gewoon doen!

Mandy H.
26-12-2017

Zeer centraal gelegen appartementen in hartje Fanabe. Dagelijkse schoonmaak en handdoekenwissel. Inrichting gedateerd. Keurige frisse badkamer met fijne douche. Kortom niks mis mee gewoon doen!

Wij vinden Sol Sun beach een fijn complex.

De appartementen op de 3e verdieping B vleugel hebben altijd schaduw in de slaapkamer dus deze blijft redelijk koel.

Vorig jaar was top.

We hebben n heerlijke vakantie gehad en heerlijk gegeten bij Veneto, Azar en Tony Roma.

Schoonmaak was prima geregeld en vragen of klachten zijn adequaat afgehandeld.

We wilden nu weer voor 10 dagen maar konden alleen met half pension boeken en dat willen wij niet. Helaas wilden ze daar niet vanaf wijken dus gaan we nu naar een andere accommodatie.

Als het weer met alleen logies te boeken is komen we zeker terug.

Melissa
19-10-2017

Super complex en een groot zwembad met veel lig plaatsen. Het is midden in het centrum met veel winkels en bars. Wij zaten in een complex wat pas regenoveert was. alles was heel netjes en schoon, super aardige personeel. alleen toen we van het zwembad terug kwamen in het appartement was er 15 euro gestolen uit me zusje der tas, we hebben er melding van gemaakt maar eigenlijk konden ze er niks aan doen het kwam over dat de schoonmakers dat niet zouden doen. Maar verder een TOP vakantie gehad.

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Sun Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sol Sun Beach in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sol Sun Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sol Sun Beach scoort een 7.11 uit 10 op basis van 476 reviews.