Villa Royal Garden Villa's

Villa Royal Garden Villa's

9.7Fenomenaal

Spanje, Tenerife, Costa Adeje

9.7Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Garden Villa's voor je op een rij gezet:

Villa info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer villa info

6 reviews over Villa Royal Garden Villa's

• 10Rogier kroymans03-10-2011

Beter nog dan verwacht

Bang dat de fotos misleidend waren zoals zo vaak, was er een enorme opluchting bij aankomst! Beter nog dan de fotos. Zo schoon! Mooi en uiterst correct personeel! Dit is de maatstaf voor 5 sterren. Huur auto is zeker aan te raden zeker bij langer verblijf. Prima om hele dag bij de villa te zitten. Gratis dvds en boeken. Heerlijk tot rust komen en leuke restaurantjes in los cristianos, adeje, del duque etc. 12 dagen zijn voorbij gevlogen. Geen last van de weg gehad en zaten in majestic aloe vera kamer. Top. Verder alle prijzen erg goed te doen. Overall... Echt aanrader.

Gereisd met partner in september 2011

• 10ellen.g28-12-2010

Echt koninklijk!

Wij zijn hier in de herfstvakantie 5 dagen geweest. In een woord fantastisch. Het personeel is uiterst attent en in de accomodatie is zeer veel oog voor detail. Elke kamer heeft zijn eigen smaakvolle inrichting, binnen- en buitendouches, massagedouches, een eigen zwembad en jacuzzi. What do I say more...

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 9Erik en Ingrid24-10-2010

fantastische lokatie voor onze huwelijksreis

zeer luxe villas met prive pool. Heerlijk restaurant. prachtig uitzicht. gewoon ongelofelijk genieten. Dit is top of the bill.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9Lil09-06-2009

Geweldig!

RGV is echt een paradijsje.Een villapark met 28 villas, een gedeelte van deze villas liggen op een lager niveau. Dit zijn de types:Duchess,Presidential en Princess. Deze types liggen ongeveer 3 meter boven een niet drukke weg.Wij logeerden in type Majestic, deze villas liggen op een een hoger niveau, ongeveer 15 meter boven de weg. Wij hebben geen last gehad van het verkeer. Villas zijn zeer smaakvol ingericht met groot terras en zwembad. Badjassen, slippers, vaatwasser, wasmachine, droger en 's avonds turndown service. Het is een kleinschalig complex met prachtige Spa waar je heerlijk kunt relaxen. Alle villas hebben uitzicht op de bergen, golfterrein en de zee. In het bijbehorende restaurant kan men uitstekend dineren. Het complex ligt nabij het dorpje Caleta waar je heerlijk vis kunt eten. Een huurauto is echter wel aan te raden.We hebben een heerlijke vakantie gehad in RGV.

Gereisd met partner in juni 2009

• 10Gitte Jansen27-05-2008

Een klein paradijsje op aarde. Bij binnenkomst krijg je al het wow-effect. Ontzettend mooie ruime kamers die heel erg sfeervol zijn ingericht met daarbij een groot terras en een eigen zwembad. Het restaurant is ook heel erg goed. Geen standaard toeristenmaal. Erg vriendelijk personeel en een geweldige spa. Wij zijn vannacht teruggekomen maar willen direct weer terug. Echt een aanrader dus. Wel een huurauto te adviseren om het eiland te verkennen want dit een geweldig mooi eiland. De stranden daarentegen niet. Maar dat is te verwachten op een vulkaaneiland. Wil niet zeggen dat je daar niet moet komen. Alles wordt heel netjes bijgehouden.

Gereisd met partner in mei 2008

• 10Eva & friends17-10-2007

Wat een locatie!!Riant uitzicht op de golfbaan en de Tiede,waar de wolken lekker achter blijven hangen. Wij logeerden in 3-k villa "Sol".3 airco's,3 tv's,2badkamers en 2 buitendouches.Keuken met afw.machine(afwblokjes aanwezig!)Aparte ruimte met wasm. en droger.Koelkast rijkelijk gevuld met frisdrank( 2Euro)en wijnen.Iedere dag gratis fles water en ijsblokjes.Riante Kingsize bedden.Matrassen aan de harde kant. Door kleinschaligheid zeer rustig.Prive zwembad was heerlijk.Terrasbedden met badlakens.Zelfs een ventilator op het terras!!Behalve de golfbaan is er niets te beleven in de buurt.Auto huren is aan te raden. Wij namen iedere dag een taxi naar Playa de Las Americas.(10 euro)Zeer vriendelijk personeel.Prachtige planten en bloemen in de openlucht wandelpaden.Restaurant zeer rustig. 3X gegeten:mogen van mij een ster!!Voor kinderen niet veel te doen;wel leuk voor kleintjes door het privezwembad.Als je (overdadige) luxe en rust zoekt,moet je dit ervaren!!!

Gereisd met vrienden in oktober 2007

Villa Royal Garden Villa's info