Hotel Riu Palace Tenerife

Hotel Riu Palace Tenerife
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palace Tenerife voor je op een rij gezet:

221 reviews over Hotel Riu Palace Tenerife in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Super goed hotel met vriendelijk personeel

Rene Teunissen
12-7-2018

Wederom een fantastisch Riu hotel. In een hoop reviews spreekt men over het bezetten van ligbedden .Dit klopt wel maar desondanks zijn er genoeg ligbedden voor de uislapers.

Geertje Hagesteijn
14-4-2018

Prachtig hotel, goede verzorging uiterst vriendelijke bediening. Heerlijke zwembaden met voldoende en uitstekende ligstoelen, badlaken service. Schone kamer, die zelfs tegen de avond slaapklaar werd gemaakt, gordijnen dicht en de minibar bijgevuld. En het eten, buffet, zoooo goed, heel veel keus dus voor iedereen wat wils.

Lekker warm en leuk om een keer daar geweest te zi

M.G.van Weegen
11-4-2018

Ik en mijn dochter zoeken onze accomodaties altijd op zoover. Het appartement was prima. Geen negatieve dingen.leklet

Voor herhaling vatbaar!🌞

Corrie Schellekens
7-3-2018

In Costa Adeje geweest en ‘ n heerlijke vakantie gehad samen!

fantastisch

VAN ONCKELEN FRANCIS
6-3-2018

Alles was goed / Ligging restaurant schitterend enz.

Geweldige vacantie

Nelly
2-3-2018

Kan niks opnoemen wat ik slecht of minder vond

Alles was top geweldig Ga in mei weer terug

Heb het bij mijn vrienden aanbevolen Velen zijn er al geweest en waren

heel enthousiast.

Geweldig!! 👌

J
28-2-2018

Ontzettend goed geregeld door touroperator de reis! Verblijf was uitstekend. Personeel van het hotel heel aardig en behulpzaam. Hotel zag er heel mooi en schoon uit. Eten was heerlijk!

Geen minpunten heb ik.

Onvergetelijk

beessie
28-1-2018

alsof ik in een warm bad terecht kwam. Zo heerlijk luxe, geweldig personeel, prachtig hotel, schitterende tuin. Voor mij een onvergetelijke ervaring om hier te vertoeven.

Mijn droomplek waar ik dolgraag weer terug kom.

In alle opzichten top!

Annabelle
6-11-2017

Het hotel sprong er bij ons echt uit. Het ligt heel goed, direct aan de boulevard met een mooi uitzicht op zee vanaf het zwembad. Vanaf het restaurant op de 6e etage heb je helemaal een fantastisch uitzicht over de baai van Adeje. De kamer was mooi, modern en ruim genoeg voor ouders met twee wat kleinere kinderen. Ook een plus: heerlijke, grote bedden.

Het eten was heerlijk en enorm uitgebreide keuze. Er zijn diverse mooie, verwarmde zwembaden in een grote tuin, waar ook onze kinderen heel fijn konden spelen. En wat ons verder echt opviel, was hoe ontzettend vriendelijk en hulvaardig het personeel was. Het kwam op ons over, dat bijna iedereen er met veel plezier werkte en oprecht aandacht had voor de gasten. Personeel was ook zeer kindvriendelijk (grapjes met ze maken, vragen wat er aan de hand was toen 1 van hen moest huilen aan tafel etc.).

We hebben er een fantastische vakantie gehad en komen er hopelijk nog eens terug!

Perfect!

Carolien
4-10-2017

prachtig, volledig gerenoveerd hotel dat zeer goed onderhouden wordt - alles altijd even proper. Super lekker eten, vriendelijk en behulpzaam personeel. Fantastisch uitzicht over de hele kustlijn vanop het terras aan de bar en het restaurant. Een echte aanrader! Ook met kleine kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Palace Tenerife in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Palace Tenerife zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riu Palace Tenerife scoort een 8.92 uit 10 op basis van 223 reviews.