Hotel Riu Palace Tenerife ****

Hotel Riu Palace Tenerife ****

Hotel Riu Palace Tenerife
Hotel Riu Palace Tenerife

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palace Tenerife voor je op een rij gezet:

214 reviews over Hotel Riu Palace Tenerife in het Nederlands

Onvergetelijk

beessie, 28-1-2018

alsof ik in een warm bad terecht kwam. Zo heerlijk luxe, geweldig personeel, prachtig hotel, schitterende tuin. Voor mij een onvergetelijke ervaring om hier te vertoeven.

Mijn droomplek waar ik dolgraag weer terug kom.

In alle opzichten top!

Annabelle, 6-11-2017

Het hotel sprong er bij ons echt uit. Het ligt heel goed, direct aan de boulevard met een mooi uitzicht op zee vanaf het zwembad. Vanaf het restaurant op de 6e etage heb je helemaal een fantastisch uitzicht over de baai van Adeje. De kamer was mooi, modern en ruim genoeg voor ouders met twee wat kleinere kinderen. Ook een plus: heerlijke, grote bedden.

Het eten was heerlijk en enorm uitgebreide keuze. Er zijn diverse mooie, verwarmde zwembaden in een grote tuin, waar ook onze kinderen heel fijn konden spelen. En wat ons verder echt opviel, was hoe ontzettend vriendelijk en hulvaardig het personeel was. Het kwam op ons over, dat bijna iedereen er met veel plezier werkte en oprecht aandacht had voor de gasten. Personeel was ook zeer kindvriendelijk (grapjes met ze maken, vragen wat er aan de hand was toen 1 van hen moest huilen aan tafel etc.).

We hebben er een fantastische vakantie gehad en komen er hopelijk nog eens terug!

Perfect!

Carolien, 4-10-2017

prachtig, volledig gerenoveerd hotel dat zeer goed onderhouden wordt - alles altijd even proper. Super lekker eten, vriendelijk en behulpzaam personeel. Fantastisch uitzicht over de hele kustlijn vanop het terras aan de bar en het restaurant. Een echte aanrader! Ook met kleine kinderen.

Fantastisch (reisdatum 17-08-2017 tem 26-08-2017).

Antoine, Sylvie en Sébastien, 25-9-2017

Het was een hotel met alles erop en eraan. Personeel zeer gedienstig en vriendelijk.

Eten top, 2Xmaal verse handdoeken op kamer. Kortom woorden komen te kort. Wel 's morgens vroeg opstaan om handdoekje te leggen rond 6 uur. Maar ik vond dit niet erg. Als je mooi plekje wilt moet je er iets voor over hebben vind ik. Ik heb daardoor een vriendelijke Nederlandse moeder en haar dochter leren kennen 'smorgen vroeg, zo zie je maar.

Een fantastisch hotel. Een prachtige ligging.

Pieter B., 14-9-2017

Mooie grote schone kamer, geweldig eten. Volop keuze. Vriendelijk personeel, dat alles voor je doet. Fijne zwembaden, goede ligstoelen.

Wel erg veel kinderen, die s'avonds de dansvloer bezetten, terwijl de kinderdisco toch allang is afgelopen.

Als binnenkort het strand ook af is, wordt het nog mooier.

Buitengewoon fantastisch!

Niels Jansen, 13-9-2017

Hotel is zijn vijf sterren meer dan waard! Buitengewoon goed buffet! Zéér hoge kwaliteit, zeer ruime keuze. Service in restaurant PERFECT! Buitengewoon vriendelijk personeel. Hotel ligt op het einde van de boulevard dus iets langer wandelen naar centrum maar geen probleem. Vooraf korting gekregen door werken aan het strand maar absoluut geen last van! Voor kinderen is het een dode boel. Weinig tot geen animatie maar dit is vooraf geweten. Kamers zijn op en top in orde. Zeer ruime inloopdouche. Moderne hoogwaardige materialen! Personeel staat dag en nacht tot uw dienst. Zwembadomgeving is proper, niet al te groot. 1 nadeel, voor een mooie plaats, dien je een handdoek te leggen. Ook in September hebben wij dit ervaren. Wij gaan zonder enig probleem terug!

Uitstekend hotel & service!

Ron, 5-9-2017

Van 22-8 t/m 29-8 hier samen verbleven. Prachtig hotel met uitstekende service! Prachtig uitzicht op zee, ook vanuit terras (achter receptie) en vanuit restaurant (terras en zaal.) Ligt direct aan strand, welke tijdens ons verblijf vernieuwd werd (gematigde overlast). Personeel is vriendelijk en correct, maakt een kort praatje, welkomstdrankje; helemaal prima! 2x per dag housekeeping, prachtige gerenoveerde kamers met ruime badkamer (incl regendouche), fijn groot bed. Helemaal top! Prima zwembaden met handdoekenservice, ook top. Apart adultsonly zwembad met stenen bedjes in het zwembad met prachtig uitzicht op zee. Ook Kun je vanaf je stretcher een drankje en (warm) eten bestellen, wordt bij je gebracht! Op de dag van vertrek Kun je gratis gebruik maken van een 'courtesy room' om je nog even om te kleden/douchen. Eten is prima, genoeg keuze. Vlees soms iets te doorbakken. Kortom, prachtig net hotel, nette tuin, mooi uitzicht op zee, prima service. Wij geven een 10!

Fantastische

Jefdes, 19-8-2017

Geen Klagen wat een top hotel.super schoon, vriendelijk en keurig personeel, ze doen alles voor je. Wel ontzettend veel russen en polen en Engelse waar sommige asociaal zijn en dat kan niet in zon keurig hotel.

Heerlijk bij adult only gelegen zeer relax met zicht op zee.

Eten zowel ochtend lunch als avond super en veel

Keuze, het hele hotel van top tot teen binnen en buiten perfect schoon. Grote kamers en badkamers keuze bg op met balkon en neem je junior suite heb je mooi apart lig bed bij adult zwembad. Bij ons waren ze aan het strand bezig maar totaal geen bouw overlast gehad. Lange broek voor de heren in de avond.

Geen 5 sterren waard

Marc Van Harneveldt, 9-7-2017

Goed hotel maar accomodatie is geen 5 sterren waard. Ligging is perfect maar voor de rest probeert men er alles aan te doen om een 5 sterren te benaderen. Zwembaden en buiten terras om te eten is te klein en men kan dus geen service geven aan alle klanten die geboekt hebben om 5 sterren service te ontvangen. Riu Palace Meloneras op Gran Canaria is vele malen beter

Super hotel

Sika Tabbets, 24-6-2017

Riu Palace is een fijn hotel om je vakantie te vieren , personeel heel erg vriendelijk , eten zeer gevarieerd en heerlijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Palace Tenerife in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Palace Tenerife zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riu Palace Tenerife scoort een 8.95 uit 10 op basis van 215 reviews.