Appartement Parque Del Sol

8,5

472 reviews over Appartement Parque Del Sol in het Nederlands

Schitterend

Marcel, 21-2-2018

Een schitterend appartementencomplex met een heel groot balkon waar heel de dag de zon op staat. 's avonds kon je vanaf het balkon van je appartement genieten van de animatie. Een fijn groot zwembad en voldoende ligbedden. Dicht bij de winkels en strand/boulevard. De markt die 2 x per week plaats vond is op 5 minuten lopen. Verder diverse supermarkten in de buurt. Als je van wandelen houdt loop je binnen een uur over de boulevard naar Playa de las Americas. Met de taxi terug kost dan ongeveer 6 euro. Wij hebben genoten van de vacantie.

weer goed

ettie1, 10-2-2018

Voor de 3e keer in P.D.Sol geweest.(kerstvakantie)

Prima locatie in moderne omgeving.

Met 6 personen in 2 appartementen, schoon, balkon met zon,

nette badkamer met prima douche.

Zwembad schoon maar niet zo warm als andere jaren, maar goed te doen.

fantastisch verblijf in fijn appartement+zwembad!

Annemarie, 30-1-2018

Fijne plek voor een rustige vakantie bij het zwembad van het hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Parque Del Sol voor je op een rij gezet:

Leuk hotel maar niet meewerkend met problemen!

Carla, 24-10-2017

Ik had een familie kamer geboekt voor 5 personen.

Komen we in app. aan twee slaapkamers met twee bedden.

Maar waar slaapt nummer 5?? Het bleek een sofa bed te zijn.

Als deze uitgeklapt staat heb je geen ruimte meer om door de kamer te lopen moet je dus over het bed gaan. Vandaar dat deze helemaal krom was en zich staande hield met tape.

Er moet wel een volwassen kind op slapen dit was onmogelijk. Uitgeklapt sofabed was ook erg kort.

Dit gelijk de aankomst dag bij receptie gaan doorgeven. Technische dienst erbij.

Hier was geen oplossing voor!!!! Ongelooflijk personeel was niet bereid ons hierin te helpen.

Na twee dagen is het onderstel van sofabank vervangen door een nieuw onderstel nadat we de reisorganisatie hebben ingeschakeld.

Eén avond diner genomen, dit was simpel en weinig voor kinderen die niet veel lusten.

Ontbijt was weinig variatie.

Ligging is centraal dus goed.

Prachtige ligging zwembad met app. rondom

Zeker voor herhaling vatbaar

Ella, 10-10-2017

Wij zijn in september hier geweest, en hadden half pension geboekt. Dat is ons zeer goed bevallen. Helemaal niks mis met het ontbijtbuffet of met het avondbuffet. Was zeer afwisselend, hebben ook een keer in de Infinity bar gegeten. Dit was erg exclusief, maar wel heel lekker. Hebben ook via de receptie een auto gehuurd, was ook allemaal goed geregeld. Ik heb niks gemerkt van onvriendelijk personeel aan de receptie. We zijn met de auto naar de El Teide gereden,zeer de moeite waard. Trouwens al het personeel was vriendelijk. Nette schone kamers. Al met al een goed geslaagde vakantie. En zeker voor herhaling vatbaar.

super verblijf in een fijne omgeving

Tonny, 3-10-2017

leuke plaats met een gezellige boulevard appartement centraal gelegen in een rustige omgeving.De bovenste verdieping van gebouw C geeft een mooi uitzicht en er is van alles aanwezig. De schoonmaak was ook super en zeer vriendelijk .Alleen de weg terug van het strand is aardig steil

Prima appartenmentencomplex, ventraal gelegen!

PiMaOos, 1-10-2017

De appartementen zijn mooi en schoon, helaas niet goed te bereiken als je slecht ter been bent, veel trapjes!Prachtig zwembad, ligt centraal!Jammer dat er gerookt mag worden bij de ligstoelen, op het terrasje waar gegeten wordt en op de balkons! Er is geen airco in het appartement, wel zijn er ventilatoren! De terrasdeuren kunnen gelukkig ‘s nachts openblijven, behalve als er bij je (onder)buren gerookt wordt, heel vies!

Afstand naar het strand is te lopen, mits je goed ter been bent!

Wij hebben een scootmobiel gehuurd, kosten 75 euro per week!

Wordt afgeleverd en opgehaald bij het hotel! Helaas weten de mensen van de receptie totaal niet hoe dit werkt! Wij vonden de mensen aan de receptie niet erg vriendelijk!

Verder was het ontbijt en avondeten middelmatig!Personeel aan de bar en in het restaurant was erg vriendelijk.

Aanrader om naar Costa del Duque te gaan, is prachtig en op loopafstand!

Al met al leuke vakantie gehad met veel mooi weer!

Mooi appartementencomplex, goede prijskwaliteit ve

Fam van Leeuwen, 20-9-2017

Het complex wordt goed onder onderhouden en schoongemaakt. Heerlijk zwembad. In het begin van ons verblijf een wat ouder publiek (60+) maar dat veranderde naar meer jongeren (25-45 jr) en gezinnen. We hebben 1 avond in het buffetrestaurent gegeten en 1x via de take away (bij poolbar) pizza besteld, beide lekker. Op de boulevard hebben we meerdere keren erg lekker gegeten, genoeg restaurants. Mooi strand, niet te druk, zwart zand, weinig stenen.

We hebben hier een fijne vakantie gehad en zouden dit appartementencomplex aan mijnvrienden aanraden.

Super vakantie!

Christa, 9-9-2017

Wij waren hier 21 aug tm 1 september met het gezin. Wij zaten in een gerenoveerd appartement. Alles zag er keurig uit en hadden elke dag vriendelijke schoonmaaksters. Om de dag werd het bed verschoond.Erg vriendelijk personeel! Strand en winkels op loopafstand.De lidl is niet op loopafstand, wij zijn 1 keer met een taxi geweest. Supermarktje tegenover het complex is vrij prijzig maar handig om broodjes te halen s'ochtends.In de omgeving zitten wel andere betaalbare supermarkten. Nadelen van het complex was het zwembadwater,kinderen kregen groen haar en een oorontsteking. Zou zeker oordopjes aanraden! Ook mag er wel wat meer speelgelegenheid komen voor kinderen. Er was een ballenbak en wat grijpautomaten die het allemaal niet deden. Het eten bij het zwembad was heel goed en goedkoop.s'avonds was er vaak entertainment. Wij hebben wel erg genoten en een super vakantie gehad! :-)

Geweldig verblijf

Helma, 5-9-2017

Alles is er heel schoon, de kamer, het zwembad, het restaurant en de grote lobby.

Prima buffet restaurant met 's ochtends en 's avonds voldoende keuze.

Vriendelijk personeel.

Ligging is goed, dichtbij de zee en boulevard. Veel restaurantjes, lekker gegeten.

Animatie rond om het zwembad is leuk, duurt tot maximaal 23.00 uur.

En wat fijn is op Tenerife: weinig insecten, sowieso geen muggen en wespen!

We hebben een aantal aanbieders voor Parque Del Sol voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parque Del Sol in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parque Del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Parque Del Sol scoort een 8.46 uit 10 op basis van 477 reviews.