Appartement Parque Del Sol

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag25°18°
Appartement Parque Del Sol
8,3

Omschrijving
Parque de Sol op Tenerife is vooral geschikt voor een vakantie samen. Relaxen aan het zwembad of een cocktail drinken aan de bar. Ontbijten en dineren kan in het complex, maar je kunt ook zelf aan de slag in de keuken van je appartement. ’s Avonds worden er leuke shows georganiseerd. Je wandelt zo naar een van de stranden aan de Costa Adeje.

Laatste review

Supervakantie!

Debbie,
17-11-2018

Parque del Sol is een goed appartementencomplex elke dag wordt er schoongemaakt. Zijn de handdoeken op krijg je nieuwe. Personeel is superaardig. Lekker eten. Lekker zwembad. In mei 2019 gaan we weer!!!

Kenmerken

487 reviews over Appartement Parque Del Sol in het Nederlands

Supervakantie!

Debbie,
17-11-2018

Wij gaan niet meer terug

Susanne,
22-10-2018

Wij verbleven in appartement A 2-6. Hier was aan de straatkant veel geluidsoverlast van de vrachtwagens die bij het tegenover gelegen hotel spullen losten, en waar zelfs snachts om half 4 afvalcontainers worden geleegd. Ons balkon aan de straatkant waar we meestal ontbeten was dan ook niet erg prettig gelegen door het af en aan rijden van vrachtwagens. Aan de andere kant in de slaapkamer was al vanaf heel vroeg lawaai van vertrekkende gasten. De bedbank die wij hadden was erg groot en voor kinderen (10 en 12 jaar) prima om op te slapen. Ons bed was hard en sliep niet prettig. Iedere dag schoonmaak en schone handdoeken was fijn.Mooi zwembad en voldoende ligstoelen in oktober.Voordelige lunch bij de zwembadbar te krijgen.Het meeste personeel is vriendelijk.Vanwege de geluidsoverlast zou ik hier niet meer naar toe gaan.Ik vond Costa Adeje geen mooie plaats.Verouderd, bouwvallig en veel restaurants met dezelfde menu's: seafood pizza steak

Meer dan geweldig

Ron,
22-10-2018

.Naast het prachtige weer was ook het verblijf geweldig. Het ruime appartement in combinatie met de hotel fasciliteiten zorgde voor een heerlijke vakantie .

Supergeweldig

Willem Hendrickx,
7-10-2018

Voor ons de eerste keer in Tenerife en in een HP. hotel en dit is voor ons super meegevallen, de kamer ,de accommodatie ,het eten de ligging er was nergens iets op aan te merken , er was avondanimatie en dit mocht iets meer zijn , maar voor de rest een super vakantie gehad. Het is een aanrader waar wij zeker nog eens naartoe gaan.

Zeker nog een keer weer!

kelly,
12-9-2018

Fantastische vakantie gehad op Parque del Sol. Ruim en schoon 3-kmr appartement.

Geweldige ligging, alles binnen loopafstand. strand van El Duque vonden wij het mooist, ook maar 10 min lopen. Zwembad is ook erg prettig en bij de poolbar prima prijs kwaliteit verhouding. Echter zouden we hier geen halfpension meer boeken. Ontbijt was redelijk goed maar diner viel ons erg tegen, weinig variatie, vooral voor de kinderen. Verder is de locatie een absolute aanrader

Leuk voor een keer, maar voor ons niet weer.

Fam. Meijer,
11-9-2018

Appartement G3-4 was schoon en netjes. Alles is aanwezig in de keuken en er is voldoende ruimte op het balkon.

De appartementen zijn zoals de velen complexen gehorig, daar moet je tegen kunnen. Om 4:30 in de ochtend hoorde je alle medewerkers in het naastgelegen hotel complex al druk bezig in hun gaarkeukens.. incl. De vrachtwagens welke alle goederen welke gebracht werden (iedere ochtend).

De bedden zijn erg hard en de bedbank die wij hadden was zeer slecht, erg klein en kraakte enorm met een veel te dun matras.

Pluspunt: iedere dag schone handdoeken en bedjes opgemaakt. De housekeeping was erg vriendelijk. Even als het ruime zwembad, fantastisch voor kids en zwembanden etc werden toegestaan door de lifeguard.

Vriendelijk personeel bij de bar.

Minpunten:

De bedden incl bedbank, gehorigheid en de handdoeken parade iedere ochtend vanaf 6:30!!

Costa adje is Supermooi.

Annie,
19-8-2018

Het appartementencomplex zag er mooi en verzorgd uit. De ligging is perfect. Dichtbij winkeltjes restaurants en de zee ! De huishouding kwam iedere dag langs om schoon te maken en frisse handdoeken neer te leggen . De medewerkers van het complex waren op 1 na niet heel behulpzaam als je ergens info over wilde opvragen.

De heren moeten tijdens het avondeten in het appartementencomplex een lange broek aan . Je word weg gestuurd als je een korte broek aan hebt. Deze huisregel werd streng nageleefd. Terwijl de andere huisregel wat betreft je ligbed resereveren aan het zwembad voor de volgende dag tot onze grote ergenis NIET werd nageleefd . Mensen slopen savonds met hun handdoek rond om een plek te bemachtigen, dus als wij rond 8 :30 gingen ontbijten waren alle ligbedden al bezet ! Restaurantjes zijn er meer dan genoeg en bijna allemaal super lekker en betaalbaar .savonds vonden wij Op de boulevard wat te rustig .

Geweldig

Fam.heijst,
14-8-2018

Geweldige ligging zijn er nu 2 keer geweest valk bij markt strand winkels enz .

Vorige jaar waren we met onze kinderen van 18 en 20 ook die vonden het er fijn

Genieten met een grote G

Lidewijde,
5-7-2018

Centraal gelegen, ruime, goed ingerichte appartementen met een binnentuin met zwembad. Laagbouw, maximaal drie verdiepingen. Wel veel trapjes wat het voor mensen die slecht ter been zijn lastig kan maken.

Geweldig

helga poel,
5-7-2018

Ik vondt het een super accomodatie erg schoon en groot .Zwembad was heerlijk eten was goed.Overal dichtbij.

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parque Del Sol in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parque Del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.