Appartement Parque Del Sol

• Onvoldoende: 1 - 5

Genieten met een grote G

Lidewijde
5-7-2018

Centraal gelegen, ruime, goed ingerichte appartementen met een binnentuin met zwembad. Laagbouw, maximaal drie verdiepingen. Wel veel trapjes wat het voor mensen die slecht ter been zijn lastig kan maken.

Geweldig

helga poel
5-7-2018

Ik vondt het een super accomodatie erg schoon en groot .Zwembad was heerlijk eten was goed.Overal dichtbij.

Heerlijk relaxen in een gemoedelijke omgeving

Peter Vlugt
3-7-2018

De receptie heeft ons keurig ontvangen in het Engels. We konden de huurauto een tijdje voor de deur laten staan om uit te laden. De appartementen waren ruim. Keuken was ook prima geschikt om een keertje zelf te koken. Bij ons was de broodrooster stuk en nadat we dat aangaven bij de receptie werd deze binnen een uur vervangen. De badkamer was ook ruim opgezet en netjes. Personeel is vriendelijk en ontspannen. Wij hadden enkel logies en geen ontbijt of diner, want je hebt in de omgeving eetgelegenheden zat. Bij het zwembad was er overdag altijd een badmeester aanwezig en aan de bar kon je cocktails en broodjes halen. Mijn aanraders zijn de club sandwich voor 4 eu en de kipburger voor iets meer. Je krijgt dan voor een volwaardige maaltijd aan eten. Cocktails bij het zwembad waren prima te doen. Naast de ingang heb je ook de Infinity Lounge en daar kan je ook eten en cocktails drinken. Het eten was niet erg lekker, maar de cocktails wel.

voor herhaling vatbaar

Dini&Gerard
12-6-2018

heerlijk om te relaxen , als je van uitgaan houdt moet je hier niet wezen ,

geen disco in de buurt dus ook geen dronken uitgaans publiek

wij hadden alleen appartement zonder ontbijt en/of diner dus over het eten kan ik niets zeggen,

er zijn zat grote supers waar je boodschappen kan doen ,

aanrader is restaurant Amani

we gaan zeker nog terug

Kleinschalig en rustig complex

Davy en Sandra
11-6-2018

Kleinschalig en rustig complex op wandelafstand van promenade van Costa Adeje. Het hotel is niet echt geschikt voor mensen die slecht te been zijn of gezinnen met kleine kinderen door de ligging op een helling en de vele trappen in het hotel. Het hotel is wat gedateerd maar wordt goed proper onderhouden. Goede en duidelijke ontvangst aan receptie. Kamers zijn vrij ruim en proper incl kleine keuken. Personeel heeft alles onder controle zodat het allemaal niet druk overkomt. Enig minpunt vonden wij het aanbod en kwaliteit van het eten. Ontbijt gaat nog maar diner was toch een tegenvaller qua aanbod en kwaliteit. Boek dit hotel enkel met ontbijt en ga s'avonds genieten van de vele betaalbare restaurants op promenade. Calypso(Belgisch eetcafé) en Limoncello zijn toppers.

Prima uitvalsbasis voor een actieve vakantie.

Mevr. D
14-5-2018

Het was een rustig complex. Met prima en ruime appartementen met een balkon. Er was s avonds animatie of live music. Deze was echter niet van hoge kwaliteit. Wij zijn hier daardoor ook weinig geweest. Voor ons was het wat te rustig aan het zwembad. Wij zijn veel op pad geweest. Eten bij het zwembad en afhaal van slechte kwaliteit. Eenmaal gegeten in het restaurant. Dit was ook van slechte kwaliteit.

Kortom wat ons betreft een prima uitvalsbasis, maar niet wanneer je van plan bent veel op en rond het complex te verblijven.

mooie vakantie gehad

miranda
12-5-2018

Net terug van 10 dgn Parque Del Sol, we zaten met 7 personen (2 kinderen) verdeeld over 3 appartementen. Appartementen zijn ruim, netjes en schoon. Wel miste ik ondanks dat het met de ventilator te doen was de airco. complex wordt goed onderhouden men was er druk met het schilderen van de muren en balkon. Zwembad is groot genoeg en een plus is de badmeester. Het ontbijt is lekker en gevarieerd, het diner was voor mij niet zo,n succes aangezien ik geen visliefhebber ben, maar wel voldoende keus voor volwassenen. Voor kinderen zou het buffet wat uitgebreider mogen. Het centrum en strand is op loopafstand maar is wel lastig voor mensen die wat slechter ter been zijn ivm heuvel en trappen. Wij verbleven half pension, lunch is niet goedkoop. Je betaald al snel € 2,50 voor een potje jam en een brood is ongeveer € 3,00. Een aanrader is natuurlijk de El Teide, maar kleed je hier wel warm aan, het is koud daar boven.

Schitterend

Marcel
21-2-2018

Een schitterend appartementencomplex met een heel groot balkon waar heel de dag de zon op staat. 's avonds kon je vanaf het balkon van je appartement genieten van de animatie. Een fijn groot zwembad en voldoende ligbedden. Dicht bij de winkels en strand/boulevard. De markt die 2 x per week plaats vond is op 5 minuten lopen. Verder diverse supermarkten in de buurt. Als je van wandelen houdt loop je binnen een uur over de boulevard naar Playa de las Americas. Met de taxi terug kost dan ongeveer 6 euro. Wij hebben genoten van de vacantie.

weer goed

ettie1
10-2-2018

Voor de 3e keer in P.D.Sol geweest.(kerstvakantie)

Prima locatie in moderne omgeving.

Met 6 personen in 2 appartementen, schoon, balkon met zon,

nette badkamer met prima douche.

Zwembad schoon maar niet zo warm als andere jaren, maar goed te doen.

Fijne plek voor een rustige vakantie bij het zwembad van het hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Parque Del Sol voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parque Del Sol in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parque Del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Parque Del Sol scoort een 8.44 uit 10 op basis van 484 reviews.