Appartement
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag26°19°
7,9

Wat vakantiegangers zeggen

Parque Del Sol Tenerife is een kleinschalig appartementencomplex vlakbij de promenade van Costa Adeje. Je zit hier goed wanneer je op zoek bent naar een rustig appartement waar je goed kunt zwemmen en zonnen, maar waarvandaan je er verder vooral goed op uit kunt trekken in de omgeving. Reviewers omschrijven dit dan ook als een geschikte uitvalsbasis om het eiland Tenerife te ontdekken.

Als er één ding is waar jullie erg enthousiast over zijn dan is dat het zwembad in Parque Del Sol. Het zwembad is zo ruim dat je hier gewoon mag dobberen op je luchtbed of in een vrolijke zwemband. Dat maakt dit zwembad erg kindvriendelijk. Wil je zelf tussendoor even zonnen? Er zijn altijd genoeg ligbedden vrij. Je kunt je kids ondertussen met een gerust hart laten spetteren en spatteren, want er is ook een badmeester aanwezig. Miranda was hier erg blij mee en vond dit een groot pluspunt van haar vakantie in Parque Del Sol op Tenerife. Heb je honger gekregen van al dat zwemmen? Bij de zwembadbar kun je een voordelige lunch halen. De clubsandwich is een aanrader.

Naast het zwembad en de badmeester, zorgt ook het animatieteam ervoor dat Parque Del Sol een geschikt plekje is voor gezinnen met kinderen. De animatie is eenvoudig, maar de animateurs staan wel elke avond op het toneel met een leuke show.

Wil je eens een keer zelf koken? Dan kan dat in de eigen keuken van je appartement. Het is prima te doen om hier een maaltijd te bereiden. Jullie zijn ook tevreden over de schoonmaak van het appartement, want de schoonmaakster maakt elke dag je bed op en verschoont je handdoeken.

Zit je ‘s avonds graag buiten, maar wil je toch een keer bij je accommodatie blijven? De appartementen hebben een erg ruim balkon. Volgens vakantiegangers zijn er wel wat dingen aan de kamers die beter kunnen. De slaapbank is vrij hard en de kamer is gehorig. Ook heb je geen airconditioning, al is er wel een ventilator.

Waar jullie verder enthousiast over zijn? Dat is de service in Parque Del Sol. Peter Vlugt schrijft: ‘Bij ons was de broodrooster stuk en nadat we dat aangaven bij de receptie werd deze binnen een uur vervangen.’ Davy & Sandra noemen wel een minpunt: ‘Het hotel is niet echt geschikt voor mensen die slecht te been zijn of gezinnen met kleine kinderen door de ligging op een helling en de vele trappen in het hotel’.

Ligging

Parque Del Sol Tenerife ligt op loopafstand van de boulevard en verschillende stranden. Een van deze stranden is Kelly haar favoriet: ‘Strand van El Duque vonden wij het mooist, ook maar 10 min lopen.’Zeker even heen gaan dus.

Vind je het leuk om te struinen over de markt? Twee keer per week vindt er eentje plaats op slechts 5 minuten loopafstand. Of vertrek naar Playa de las Américas. In deze bekende badplaats vind je een bruisende boulevard waar het altijd gezellig is. Ben je in een sportieve bui? Vanuit Parque Del Sol kun je lopend naar de badplaats. Je doet hier een uur over, maar er is wel genoeg te zien onderweg langs de boulevard. Vind je dat toch net te ver? Voor 6 euro kun je ook met de taxi gaan.

493 reviews over Appartement Parque Del Sol in het Nederlands

fantastisch

arjan
25-6-2019

Top appartement vlak aan de promenade. pluspunt - goed eten - mooi ruim appartement - mooie fitness en sauna - geen auto nodig - vriendelijk personeel

minpunten - gehorig en geluidsoverlast - s'avond bijna geen entertainment - veel engelse die zich soms al beesten gedragen.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Dit complex kan je beter mijden.

Marinus
23-6-2019

Het complex ziet er zeer gezellig uit. Dat is ook het enige positieve. Wanneer je slecht ter been bent moet je hier niet zijn want de helft van de appartementen is alleen per trap bereikbaar. Ook voor het restaurant moet je een trap af, maar daar kan je beter niet naar toe gaan. Het ontbijt was goed, maar het avondeten op de soep en het ijs na vaak niet lekker. Veel gerechten waren mierzoet, ook de groenten. Er is WIFI maar supertraag (ook bij de receptie), als je al verbinding krijgt. Veel geluidshinder van apparatuur op het dak, ook 's nachts. Houtwerk kozijnen en deuren dringend toe aan een goede verfbeurt. En tijdens ons verblijf was het appartement tot 2 keer toe vergeven van de mieren, het verdelgingsbedrijf is hier kennelijk kind aan huis. Wij verblijven op Tenerife doorgaans in 4-sterren accommodaties, volgens de dame van de receptie mag je dit complex daar zeker niet mee vergelijken, het is niet voor niets maar 3 sterren.

Gereisd Met partner in februari 2019

Debbie
13-5-2019

Tweede keer Parque del sol en het is hier geweldig!!Gemoedelijk,Rustig, super lief personeel, goede schoonmaak, lekker eten. Weer voor herhaling vatbaar 👍😁

Gereisd Met partner in mei 2019

Voor drie sterren 4 had ook gemogen

Harm
8-5-2019

Appartement met hotelservices Schoon parkachtige inrichting Apparte slaapkamer en keuken voldoende i gericht. Schoon . Wel veel verkeerd lawaai.veel ge zien maar natuurlijk lawaaietig alleen op balkon Binnen geen lawaai door verkeer of buren

Gereisd Met partner in mei 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Leuk voor buiten het zomerseizoen.

Mies
6-5-2019

Heel leuk complex wat heel intiem overkomt. Mooi groen en ook mooi zwembad. Onze kamer was gerenoveerd en zag er goed uit (2 kamer app met zwembadzicht). Bedden waren wel te hard en we kregen er aardig wat spierpijn van. We hebben uiteindelijk een soort topper gemaakt van dekens en dat werkte goed. Aardig personeel, al was de dame bij de receptie wat minder klantgericht en best wel bitchy eigenlijk. Rest was wel echt aardig en deden ook echt hun best. Omgeving is natuurlijk een groot toeristen-circus, maar in mei nog prima te doen. We hebben dolfijnen trip gedaan en ook walvissen gezien. We zijn ook naar Siam park geweest en dat was echt superleuk.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Een aanrader!

Jacqueline 't Hart
28-2-2019

Een heerlijk ruim appartement, zowel ontbijt- als dinerbuffet prima verzorgd met ruime keus, een lekker zwembad met ligbedden die ook werkelijk beschikbaar zijn. Strand en boulevard op enkele minuten loopafstand. Wat ons betreft een aanrader!

Gereisd Met partner in februari 2019

Supervakantie!

Debbie
17-11-2018

Parque del Sol is een goed appartementencomplex elke dag wordt er schoongemaakt. Zijn de handdoeken op krijg je nieuwe. Personeel is superaardig. Lekker eten. Lekker zwembad. In mei 2019 gaan we weer!!!

Gereisd Met partner in november 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Wij gaan niet meer terug

Susanne
22-10-2018

Wij verbleven in appartement A 2-6. Hier was aan de straatkant veel geluidsoverlast van de vrachtwagens die bij het tegenover gelegen hotel spullen losten, en waar zelfs snachts om half 4 afvalcontainers worden geleegd. Ons balkon aan de straatkant waar we meestal ontbeten was dan ook niet erg prettig gelegen door het af en aan rijden van vrachtwagens. Aan de andere kant in de slaapkamer was al vanaf heel vroeg lawaai van vertrekkende gasten. De bedbank die wij hadden was erg groot en voor kinderen (10 en 12 jaar) prima om op te slapen. Ons bed was hard en sliep niet prettig. Iedere dag schoonmaak en schone handdoeken was fijn.Mooi zwembad en voldoende ligstoelen in oktober.Voordelige lunch bij de zwembadbar te krijgen.Het meeste personeel is vriendelijk.Vanwege de geluidsoverlast zou ik hier niet meer naar toe gaan.Ik vond Costa Adeje geen mooie plaats.Verouderd, bouwvallig en veel restaurants met dezelfde menu's: seafood pizza steak

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Meer dan geweldig

Ron
22-10-2018

.Naast het prachtige weer was ook het verblijf geweldig. Het ruime appartement in combinatie met de hotel fasciliteiten zorgde voor een heerlijke vakantie .

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Supergeweldig

Willem Hendrickx
7-10-2018

Voor ons de eerste keer in Tenerife en in een HP. hotel en dit is voor ons super meegevallen, de kamer ,de accommodatie ,het eten de ligging er was nergens iets op aan te merken , er was avondanimatie en dit mocht iets meer zijn , maar voor de rest een super vakantie gehad. Het is een aanrader waar wij zeker nog eens naartoe gaan.

Appartement info

• VerzorgingHalfpension
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels
  • Aantal personen2 tot 4

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde strandbedden, Parasols aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parque Del Sol in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parque Del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.