Appartement Los Lagos de Fanabe

Appartement
Appartement Los Lagos de Fanabe

We hebben een aantal aanbieders voor Los Lagos de Fanabe voor je op een rij gezet:

148 reviews over Appartement Los Lagos de Fanabe in het Nederlands

Nooit meer

Tinus en vrienden
30-7-2018

Niks te doen, klokslag 23.00 ging de bar dicht en ook het licht uit. Je kon zelfs tegen betaling niks meer krijgen. All-inn uit automaten, waar iedereen gebruik van maakte, ook de niet all-inn gasten. Alles smaakte naar water. Geen klagen over het eten, dat het niet zo warm is als thuis, dat hoort erbij, in die landen. Een zwembad werd gerenoveerd, wat niet bekend was bij ons. Verder keken wij vanaf ons balkon, op 3 appartementen, die ze aan het verbouwen waren, dus veel herrie.

Voor ons dit hotel, nooit meer, dit was geen all-inn, wat we gewend zijn, 3 keer per dag eten, maar tussendoor niks, geen cake of snack. Nee hoor, het was een afknapper, met inderdaad chagrijnig personeel

Emilio Domene, comunity manager, 6-8-2018

Geachte klant, we zijn erg jammer dat je vakantie bij ons niet naar hun zin. Onze excuses voor het ongemak.

Community Manager.

Hallo vakantiegangers, vooraleer ik hiermee verder ga, wil ik er U op wijzen dat je geen juiste score kan geven via zoover. Aangezien je alleen kan beoordelen op een appartement en Niet als Hotel. De ligging/de hygiëne/de ruimte en inrichting zijn voortreffelijk goed. Zéér dicht bij strand (alhoewel mensen met beperking, slecht te been of kinderwagen moet ik teleurstellen, te veel trappen,hoogtes en laagtes, was echt lastig. (ook valies zelf te dragen naar hotel naar beneden/naar boven via helling)

Pluspunt was ook de strandzetels/ligbed aan het strand

de receptie/onthaal was zéér vriendelijk , 1 man aan de bar Lorenzo, 2 vrouwen (remi) voor de rest waren ze echt onbeschoft ( zeker josé) ik kreeg zowaar een snak en een beet als je iets vroeg. Aan het strand idem ( 1 manneke was vriendelijk, deze die het meeste gerechten klaarmaakt)

Het lagunezwembad is mooi, doch door de werken tot oktober niet te doen van lawaai. Je mag er wel niet drinken (tot daar je all-in)

Ontbijt ok/ over de rest wil ik zelfs niet spreken, ronduit schandalig !!!!!!!!! dit hebben we nog nooit en nergens meegemaakt. zéér beperkt aanbod/lauw: en als er iets was dat je lust, mocht je van geluk spreken als het werd aangevuld.......

bij je all-in zitten de automaten om van de drinken .... niet doen , enkel water met wat smaak. ook de koffie. wil je een echte koffie dan betaal je 1 euro méér ???, alle andere dranken zijn geen echte merken.

kluisje was democratische prijs 27 euro voor 12 nachten. Wifi gratis

kortom dit mag niet als een hotel aangeboden. Hooguit als appartement met ontbijt.

Emilio Domene, comunity manager, 6-8-2018

Heerlijk ontspannen vakantie

Renzo
3-5-2018

We hebben een heerlijk ontspannen vakantie gehad.

Het eten was prima. Meerdere reviews spraken over elke avond hetzelfde, maar dit hebben wij niet zo ervaren. Wel dat het wat warmer mag. De lunch was ook goed, en het ontbijt was heerlijk. De 'gevreesde' koffie was prima.

Een verademing was het dat het 's morgens vroeg niet nodig was je ligbedje te reserveren. Hoewel het resort twee vrij kleine zembaden heeft waren we aangenaam verrast met het zwembad van naastgelegen resort Los Olivos. Hiervan mochten we ook gebruik maken en was de all-inclusive daar ook geldig. Dat zwembad was een stuk ruimer van opzet.

De entertainment van het resort was enkel een showtje in de avond. Overdag was er niets te doen. Dit ervaren wij als zeer prettig. Geen jongen of meisje die om het uur smeekt of je komt volleyballen of jeux-de-boulen.

Het resort is ideaal gelegen vlak bij strand waar ook de ligbedjes bij het resort horen.

Emilio Domene, comunity manager, 5-6-2018

Dank je! Allereerst zijn we blij dat je hebt besloten om zelf te zien wat ons Beach Resort te bieden heeft en zo blij dat het aan je verwachtingen voldeed!

Niets beters dan om onze bezoekers terug te zien komen en we hopen dat je jezelf nu als een deel van onze Resort-familie beschouwt en terug zult keren zodra je behoefte hebt aan zon, zand en zee.

Oprecht,

Tjingo

Ligging is ok, maar teveel minpunten : verouderde kamer/ badkamer (kleine schimmelplekjes), te klein zwembad (enkel ter afkoeling, niet zwemmen) en misschien een cliché maar het eten was hier echt wel abominabel slecht. Dus te hoog ingeschat qua sterren en dus ook prijs/kwaliteit helemaal niet goed...

Emilio Domene, comunity manager, 19-4-2018

Geachte Tim, we zijn erg jammer dat je vakantie bij ons niet naar hun zin. Onze excuses voor het ongemak.

Community Manager.

Ligging en accomodatie OK. Ontbijt was best in orde op de machinekoffie na die ondrinkbaar is. Lunch en diner zijn beschamend beperkt. Er is op gans Tenerife wellicht geen hotel waar er zo weinig keuze aan eten is . Bij lunch alleen wat koude groenten en alle dagen hetzelfde. Niet eens een koud stukje vis of vlees vermengd bij het buffet. Het warme eten is nog erger ; is al koud aan het buffet en amper keuze van groenten of vlees. Er was wel elke dag dezelfde stukken diepvriesvis zonder smaak en ook al deels koud. De soep hebben we 3 dagen dezelfde doorkijksoep gehad. En dessert was wat taart, wat fruit en ijskreem die je met een schep uit vuil water moest opscheppen. In vele legerkantines al veel beter gezien en geproefd dan dit. Als je toch gaat neem enkel ontbijt !!!

Emilio Domene, comunity manager, 26-3-2018

Geachte klant, hartelijk dank voor uw opmerkingen en uw evaluaties.

We zullen uw opmerkingen gebruiken om onze service te verbeteren.

Beste wensen.

Community manager

Niet echt om nog terug te keren hier

Serge B.
7-3-2018

Appartement is wel ok, iets verouderd want vensters zijn wat afgebrokkeld maar dat is niet echt belangrijk. Wat jullie moeten vermijden zijn de plaatsen langs de straatkant (2067 tot 2076) hier is ENORM veel lawaai vooral van dat café iets verder. Elke nacht om 3U komen de vuilnisbelts alle ophalen dus nachtrust verstoord :(

Eten trekt op ni veel (wij hebben All IN) maar zijn nu 3 dagen gaan eten en vanaf vandaag zal het buiten te doen zijn.

Niet altijd even vriendelijk personeel.

Niet echt een aanrader

Zeer weinig plaats aan de 2 zwembaden, vooral voor de zon.

Emilio Domene, comunity manager, 26-3-2018

Geachte klant, hartelijk dank voor uw opmerkingen en uw evaluaties.

We zullen uw opmerkingen gebruiken om onze service te verbeteren.

Beste wensen.

Community manager

Leuke ervaring bij dit hotel

Bas & Line
18-9-2017

algemeen heel tevreden over dit hotel. Goed eten en ruim aanbod. Mooie kamers met mooi uitzicht en ruim terras. dicht bij de zee en de mooie promenades waar je eindeloos kan slenteren. Wi-Fi is gratis maar je moet aan de receptie een login code aanvragen. Ook mooie shows gezien. De live muziek was ook goed en de sfeer zat er telkens goed in, mede dank zij "Danny" de man van het entertainment team!

De eerste week weinig plaats en te weinig ligzetels. Door de klachten wordt er eerstdaags begonnen met het creëren van meer ligplaatsen. Juist de koffie was niet te drinken we moesten hem steeds aanlengen met heet water.

Emilio Domene, comunity manager, 20-9-2017

Het was geweldig

Elly
6-8-2017

Het eten was echt heel goed. Het personeel heel vriendelijk. Als je wat wilde weten bereid om te luisteren. Receptie heel vriendelijk. Min punt wij hadden een appartement met afstapjes van slaapkamer naar douche of huiskamer. Als je s'avonds thuis kwam of s'nacht naar de badkamer heb je vooral in het begin geen erg in de afstapjes. Wij zijn allebei gevallen. Dat was niet leuk. Mijn man 1 keer ik 2 keer met gevolg heel de vakantie een zere knie. Het had heel anders kunnen aflopen..

Emilio, comunity manager, 7-8-2017

Enkel logies zijn goed

Zoe
11-7-2017

Keuken had stroompanne,eigenlijk was die uitgebroken.

Eerste dagen noodgedwongen in naastgelegen hotel moeten gaan eten,drinken halen.

Wat daarna volgde; geïmproviseerd restaurant. Met keuze uit koud geworden vlees/vis,dagelijkse friet of warm geworden tomaten,wortels,meloen.omdat die dan weer niet gekoeld stonden.Drinken uit plastic of kartonnen bekers tijdens het eten.Ook wijn en cava. Op de koop toe enkele dagen plastic borden en bestek.

onvoldoende plaats om te zitten.Had je een halfuur staan zoeken voor een plekje, dan mocht je nog wat wachten tot er terug borden waren. Of met een beetje geluk dat er gewoon nog IETS te eten lag.

De route die de bouwvakkers namen om hun afbraakmateriaal te verplaatsen was aan het zwembad.Nu en dan viel er brol uit hun kruiwagen waardoor 3 kinderen geblesseerd waren aan hun voeten en ikzelf een nagel in mn hiel had zitten.

Toch nog 1 lichtpuntje in de duisternis : de kamers waren wel oke. Helaas ga ik niet voor de kamer op vakantie.

Emilio, comunity manager, 4-8-2017

Eenmalig

Peter
5-7-2017

Tijdens ons verblijf was er stroomstoring in de keuken , doordat voorval kwam het eten van 'n andere lokatie , hierdoor hebben we acht dagen koud eten moeten eten. Variatie was er niet : friet en rijst elke dag. Het was zeer slecht. Het eten werd geserveerd op plastieke borden. Je kreeg 'n campinggevoel in 'n vier sterren hotel. De laatste dag moeten we in het eetgedeelte op plastieke opklapstoeltjes zitten te eten. Het personeel was zeer onvriendelijk. Ze waren continu aan het bellen of vergaderen met elkaar. Ze stonden niet klaar voor de gasten. De dranken werden in plastieke bekers geschonken. Park en omgeving was grandioos. Maar we hadden geld betaald voor 'n viersterren hotel maar we kregen waar voor 'n camping. Voor ons nooit meer.

Emilio, comunity manager, 4-8-2017

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Los Lagos de Fanabe in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Los Lagos de Fanabe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Los Lagos de Fanabe scoort een 7.04 uit 10 op basis van 148 reviews.