Hotel Iberostar Las Dalias

Hotel Iberostar Las Dalias

7.8Goed

Spanje, Tenerife, Costa Adeje

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Las Dalias voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi

Vlakbij de levendige boulevard van Costa Adeje vind je Hotel Iberostar Las Dalias. Voor liefhebbers van een groot complex vol faciliteiten is dit the place to be. Het personeel is hier volgens jullie vriendelijk en ze doen er dan ook alles aan om je in de watten te leggen. Hou er wel rekening mee dat dit hotel niet geschikt is voor vakantiegangers die slecht ter been zijn. Iberostar Las Dalias ligt namelijk op een heuvel. Benieuwd of dit hotel past bij jouw vakantiewensen? Lees met ons mee.

Volgens vakantiegangers is de keuze uit verschillende gerechten reuze tijdens de buffetten van Hotel Iberostar Las Dalias. Zo schrijft reviewer Vanessa: ‘Eten was gevarieerd, elke dag een ander thema, ook een ruim aanbod.’ Wel werkt de airco in het restaurant niet altijd even goed waardoor het soms warm kan zijn tijdens het buffet. Let er ook op dat mannen een lange broek moeten dragen tijdens het eten.

In Hotel Iberostar Las Dalias hoef je je zeker niet te vervelen. Dagelijks staat het enthousiaste animatieteam voor je klaar. Terwijl de allerkleinsten dansen tijdens de miniclub geniet jij van een verkoelend drankje. En de shows? Die zijn volgens vakantiegangers die een review achterlieten helemaal top. Kiers schrijft hierover: ‘Elke avond was er ander entertainment. De ene keer verzorgd door het entertainment team van het hotel zelf en de andere keer artiesten van buitenaf zoals ABBA, Magic show, acrobatiek, noem maar op.’

De kamers van Iberostar Las Dalias zijn volgens jullie altijd schoon. Iedere dag staan de vriendelijke schoonmaaksters voor je klaar om je kamer weer spik en span te maken. Wel schrijven jullie dat de gemeenschappelijke ruimtes van het hotel aan renovatie toe zijn.

Ligging

Iberostar Las Dalias ligt in een levendige omgeving vlakbij de boulevard van Costa Adeje. Via de trappen sta je zo tussen de winkels, terrasjes en restaurants. Wel is de omgeving volgens jullie minder geschikt voor oudere mensen. Zo schrijft Anne: ‘Voor oudere mensen is dit hotel misschien minder geschikt omdat als je het park verlaat je een mega hoge helling af moet en later weer op, maar voor de rest veel winkels en restaurants in de buurt’.

Even uitwaaien doe je op het strand van Costa Adeje op 10 minuten lopen van het hotel. Met je voeten in het zand geniet je van de lekkere Spaanse temperaturen. Of maak een verfrissende duik in de azuurblauwe zee. Voor nog meer waterpret bezoek je het avontuurlijke Siam Park. De kids zijn hier niet meer weg te slaan door de vele glijbanen, zwembaden en wildwaterbanen. Het is niet voor niets een van de beste waterparken van Europa. Maar volgens reviewer Peter mag een tochtje met de auto ook niet ontbreken: ‘Huur zeker een auto! El Teide en Masca zijn prachtig.’

Al enthousiast over je vakantie in dit luxe all-inclusive hotel?

307 reviews over Hotel Iberostar Las Dalias

• 8Jan Kluiter22-03-2020

Fijn hotel met super personeel !

heerlijk hotel met een mooi winkelcentrum er tegen over en vlak aan het strand. alles lekker schoon en goed gevarieerd eten. enigste minpunt was de douche die steeds van koud naar zeer heet ging.

Gereisd met partner in maart 2020

• 2019
    9Danny02-08-2019

Gewoon prima!

Hotel is gewoon prima, het is wat aan de oude kant maar het is super netjes en schoon. Eten is elke dag een ander thema met heel veel keus. Zwembad is lekker warm, en niet té druk. Ligging is wel wat minder, best ver van het centrum van las americas. Personeel is vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Celine31-07-2019

Geweldig

Heel goed hotel lekker eten, vriendelijk personeel. Word goed schoon gemaakt in je kamer wc netjes altijd iets te doen savonds. Alleen het zwembad is drama vechten om een bedje en een parasol. Overal heel goed hotel wij zouden hier zeker terug naar toe gaan (berg op gelegen). Geweldige vakantie gehad

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Rega Renaers26-07-2019

Zeer leuk hotel!!

Leuk hotel, zeer lekker eten!!! We hadden een ruime dubbele familiekamer met zicht op zwembad. Heel leuk wel veel lawaai van avondanimatie. Leuke, drukke ligging. Zeer mooie omgeving. Winkeltjes, bars, ... Zeer vriendelijk personeel en animatieteam. Wel niemand die nederlands sprak. Ik vind dit zeker een aanrader als je van drukte en lekker eten houdt. Ik zou zeker terug gaan. Ook heel goede all in.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 3Wendy B.22-06-2019

Nooit meer!

Voor ons was Adeje niet wat we er van verwachtte, vonden het lijken op een “verloederd Blankenberge” Maar den bergop-bergaf. Voor ouderen of mensen die slecht te been zijn zeker geen aanrader. Het hotel ligt aan de grote baan met zwaar verkeer. Promokamers zijn aan de straatkant gelegen en rust is hier niet te vinden.ramen kan je niet openzetten want dan ben je vergast! Kamers zijn wel verzorgt en voorzien van degelijke bedden.Plaatsgebrek is overheersend over het hele hotel. Eens alle stoelen bezet zijn rond het zwembadJE (al heel vroeg) kan je nauwelijks nog ergens door en wil je ‘s avonds een plaatske op het terras moet je je haasten! Kortom: Alles zit opeengepropt! Qua vriendelijkheid moet je niet meer verwachten dan een verplichte beleefdheid van het personeel. De kwaliteit van het eten is prima maar regelmatig lauw ipv warm. Voor ons, NEVER AGAIN! We hebben regelmatig een “opgesloten” gevoel gehad in het hotel.

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Bert20-06-2019

Gezien maar het blijft bij die ene keer.

Verouderd hotel, eten was wel zeer goed:veel keuze. Rond het zwembad werd elke morgen gekuist en dus moet je wachten voor handdoek te leggen wat een voordeel was ( je moet niet vroeg opstaan ). Vriendelijk personeel. Wel zag ik buiten ongedierte (kakkerlakken)rondkruipen.
    Hotel moeilijk te bereiken voor mensen moeilijk te been zijn , de bus zet u beneden af en je moet te voet berg op naar het hotel.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Brigitte18-05-2019

Super

Fantastische vakantie gehad, top hotel, eten was goed, kamers netjes, zeer vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Jurgen Slock22-04-2019

Onze droomvakantie ....

ik zoek nooit verder . heb alles wat ik wens in hotel Las Dalias. levendige aangename sfeer. Lekker en gevarieerde buffetten. uiterst vriendelijke personeel en zeer propere kamers. en zeer goed gelegen om ook eens de vakantiesfeer buiten het hotel op te snuiven. Dit jaar gaan we er zowel in Juni als in Oktober heen. Echt Genieten !!! we kijken er steeds naar uit...

Gereisd met partner in april 2018

• 8Marijke15-02-2019

Fijn vakantieadres!

Super vriendelijk personeel! Mooie ruime kamers met balkon. Kamers zijn schoon en worden ook elke dag schoongemaakt. Ruime keuze uit het ontbijt, lunch en diner. Voor ieder wat wils om er een geweldige vakantie van te maken!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Jan B.07-02-2019

Leuke vakantie met goed weer

Goed hotel gelegen iets verder van de boulevard. De straat van boulevard naar hotel is vrij stijl, waarschijnlijk wat moeilijker voor vakantiegangers die iets slechter ter been zijn. Voorzieningen in het hotel zijn goed ook voor vakantiegangers in rolstoel of scootmobiel.

Gereisd met partner in februari 2019

Geboekt bij neckermann

Hotel Iberostar Las Dalias info

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • VerzorgingAll inclusive
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

Vakanties.nl

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 5 minuten lopen, 500 m
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenSchoonheidsbehandelingen

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk