Hotel Iberostar Las Dalias ****

Hotel Iberostar Las Dalias ****

Hotel Iberostar Las Dalias
Hotel Iberostar Las Dalias
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Las Dalias voor je op een rij gezet:

267 reviews over Hotel Iberostar Las Dalias in het Nederlands

Geweldig!

Monique, 21-11-2017

Je voelt je in dit hotel echt welkom, niets is het personeel teveel, van receptie tot animatie, tot schoonmakers. Eenvoudige, maar goede kamers met lekkere bedden. Schoonmaak uitstekend. Af en toe wat chocolaatjes op je bed, een bordje fruit met een wijntje op je kamer; dat zijn van die heerlijke extraatjes. Entertainment van goede kwaliteit. Lekker veel sportactiviteiten. Zwembad netjes. Ook zonder handdoekje leggen vind je wel een bedje bij het zwembad. Het eten is prima, nooit op en met altijd wat extra's uit de streek of een thema-avond. Strand/boulevard op loopafstand. Personeel doet zijn best je onmiddellijk te leren kennen en begroeten je vanaf dag 1 in je eigen taal; niet belangrijk, maar wel leuk.

Neem wel een kamer aan de zwembadkant! De straat is lawaaierig.

Voor ons was het de tweede keer in dit hotel en we vonden het nog beter dan de eerste keer!

Als ik al een minpuntje moet noemen, dan is het dat het eten wat beter warm gehouden zou kunnen worden.

Heerlijk verblijf

Anoniem, 18-11-2017

Voor ons was alles goed. Geen minpunt kunnen ontdekken

Geen aanrader

Chantal, 8-9-2017

Ongecontroleerde toestand !!

Eten eentonig

Zwembaden veel te druk water troebel

Kamers gedateerd

Reserveren bij zwembad vreselijk

Eetzaal bloedheet !!!

Moet echt gerenoveerd worden !!

Hotel raakt in verval !!

Animatie leuk

Personeel vriendelijk

Veel last van verkeer zeker als je voor zit .....dus aan een drukke verkeersweg

Kortom een magere 6 echt niet meer!!

Chantal

Geweldig!!

Ina, 8-9-2017

Animatie top!

Eten was geweldig! Elke dag een ander thema! Veel variatie!

Kamer zwembadzicht en zo hoog mogelijk fantastisch!

Zeker een aanrader!

Goed hotel maar ...

Shirley en Gisela, 7-9-2017

Handdoekje leggen niemand zeggen.. ik hoor iedereen er over klagen maar iedereen doet er aan mee! Wij ook trouwens om op een hoek te liggen met ruimte en 2 parasols, dat wil iedereen. Stoorde ons totaal niet, wij weten niet beter. Wij vonden het juist netjes dat we om half 9 de handdoeken mochten neerleggen, inplaats van dat wij de wekker om 06:00 uur moeten zetten (zoals in Turkije altijd het geval was), iedereen had hierdoor een eerlijke kans. Wij hebben een super leuke vakantie gehad alles was tip top geregeld! Service, kamer, animatie, personeel alles was goed. Het eten was voor ons matig, weinig keus en elke dag het zelfde. Maar wat wil je niks smaakt zo lekker als thuis! Daar in tegen was het ontbijt super. Ook vonden wij het erg jammer dat je niet buiten kon eten, niet alleen omdat wij rokers zijn maar het was in de eetzaal erg warm en rumoerig.

geweldig hotel.Eten en vriendelijkheid top

fam.hermans, 29-8-2017

wie over dit hotel wil klagen blijft liever thuis .

Leuk all-in hotel, vooral voor kids

Marjolein, 26-8-2017

Leuk hotel, receptie gerenoveerd. Kamers gerenoveerd, maar niet bijzonder. Familiekamer waar onze 4 kids zaten vieze gordijnen en mieren. (Aan de wegkant )Gangen slecht onderhouden, vieze vloerbedekking.

Personeel erg vriendelijk, eten prima. Wel grote, lawaaierige eetruimte. Zwembad klein en water wat troebel en te warm. Jammer van het handdoekje leggen, toch elke dag op elk tijdstip bedjes kunnen vinden.

Teleurgestelling

Hans, 8-8-2017

Begrijp de hoge waarderingen niet echt !!

Afgegaan op zoover leek ons dit perfect maar ergenis!

Zwembad zeker niet kindvriendelijk totaal geen controle

Zwembanden luchtbedden alles mag echt onveilig heel klein peuterbad en teveel gasten op te kleine baden.

Niet te spreken over handoek leggen bij het zwembad vanaf 8,00 uur staan mensen in de rij om vervolgens als gekken te rennen voor het mooiste plekje en hier doet het hotel niets aan

Buffet matig

Kamers verouderd

Ligging als de kamer aan de voorkant is heel veel herrie drukke straat !!

Drankjes matig wijnen echt onder de maat

Overlast van Engelse gasten luidruchtig drinken erg veel !

Personeel vriendelijk !!

Kortom een 6 is redelijk zeker geen 10

Hans

Verouderd hotel 30 jaar !!

Fransien, 7-8-2017

Kamers netjes maar verouderd

Buffet redelijk

Airco werkte heel slecht

Handoekje leggen niemand zeggen vreselijk zwembad afgezet met lint half negen gaat op fluitsignaal iedereen rennen walgelijk

Je moet kaartje leggen op je bed als je die verschoond wil hebben heeft geen zin dit 3 dagen achter elkaar gedaan uiteindelijk de vierde dag werd dit pas gedaan

Wijn echt niet te drinken kan ook niet anders voor 1.75 per fles te koop aan de overkant van het complex

Pluspunt animatie was erg leuk!!

Voor ons never again!!!!

Fransien verblijf van 24 juli t/m 3 augustus 2017

In een woord geweldig!

Cristel Stevens, 3-8-2017

Siam park op 15 min lopen maar...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Las Dalias in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Las Dalias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberostar Las Dalias scoort een 8.14 uit 10 op basis van 280 reviews.