Hotel Iberostar Bouganville Playa

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
Meer hotelinfo

Bij Iberostar Bouganville Playa geniet je van een comfortabel en rustig verblijf op het zonnige Tenerife. Vakantiegangers prijzen het vriendelijke en hulpvaardige personeel volop in de reviews. En ook het uitzicht maakt grote indruk. Het gezellige viersterren hotel is dan ook zeer gunstig gelegen aan de prachtige kustlijn van Costa Adeje. Jos schrijft: ‘Het hotel ligt direct aan de boulevard waar je noordwaarts helemaal tot aan La Caleta en zuidwaarts tot aan het einde van Los Cristianos kunt lopen. We gaan hier zeker nog eens terug.’ Lees snel verder en ontdek alle faciliteiten en meer informatie over de ligging van Iberostar Bouganville Playa.

Jullie zijn zeer tevreden over de modern ingerichte kamers met balkon of terras. De kamers zijn niet super groot maar van alle gemakken voorzien. Nicole vertelt hierover: ‘Super mooie gerenoveerde kamers met boxspringbedden. Alles wordt zeer goed schoongehouden overal.’ Wil je tijdens je verblijf bij Hotel Iberostar Bouganville Playa van iets meer luxe genieten? Dan kun je jouw verblijf ‘upgraden’ naar Star Prestige. Je krijgt dan toegang tot een drietal privé terrassen waar je helemaal in de watten wordt gelegd en in alle rust geniet van een adembenemend uitzicht op de helderblauwe zee. Op het Iberostar Bouganville Playa resort heb je keuze uit verschillende restaurants. Het uitgebreide ontbijt en het diner vallen goed in de smaak, maar eerdere gasten geven aan dat de lunch wat meer variatie mag hebben. ‘s Avonds is het gezellig druk in de populaire loungebar waar je kunt proeven van heerlijke cocktails.

In de reviews worden veel complimenten gegeven aan de leuke animatie bij Iberostar Bouganville Playa. Het animatieteam is niet alleen geliefd bij kids, ook volwassenen zijn enthousiast. Wouter schrijft: ‘Animatieteam verzorgt de hele dag door dat er iets te doen is in het hotel, en niet alleen voor kleine kinderen, maar ook voor volwassenen. Je kunt zien dat het team iedere animatie voorstelling getraind heeft. Hun enthousiasme en toewijding is prijzenswaardig!’ Ook al ligt Iberostar Bouganville Playa op een steenworp van het strand, een duik in het zwembad is ook altijd heerlijk. Het is de ontmoetingsplek waar kinderen samen met vakantievriendjes kunnen spelen en spetteren. Om het zwembad heen staan genoeg comfortabele ligbedden om lekker te zonnebaden. Wendy schrijft hierover: ‘Wat ik ook een pluspunt vind is dat er altijd wel ligbedden vrij waren bij het zwembad, ook als je pas in de middag ging.’

Ligging

Iberostar Bouganville Playa ligt op een kwartiertje rijden van de luchthaven van Tenerife. Hou er wel rekening mee dat er niet veel parkeergelegenheid is bij het hotel. Vanuit het hotel wandel je zo naar het strand en het centrum van Playa de Las Américas kun je eenvoudig met het openbaar vervoer bereiken. Nicole heeft een leuke tip voor gezinnen: ‘Siam Waterpark is ook erg leuk om een dag te doen met de kids en ligt vlakbij het hotel.’

Boek een heerlijke vakantie naar Iberostar Bouganville Playa en geniet van een onvergetelijk verblijf op het zonnige Tenerife.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Bouganville Playa voor je op een rij gezet:

213 reviews over Hotel Iberostar Bouganville Playa

• 9Elly17-08-2019

Fantastisch!! Wij zouden er zeker nog eens komen!

Het hotel was net na 3 maanden renovatie weer geopend, het is een prachtig hotel, mooie zwembaden, alles wordt goed schoongehouden, personeel is heel erg aardig en behulpzaam! Wij hadden een star prestige kamer en daardoor hadden we ook toegang tot de star prestige ruimtes. Heerlijk rustig om op een bedje te liggen i.p.v. aan het zwembad. Dit is alleen toegankelijk voor volwassenen. Wil je echt tot rust komen, dan is dit zeker een aanrader en meerwaarde op je vakantie😄

• 9Danielle14-06-2019

Super

Alles was top. Van de ligging van het hotel tot het animatieteam.

Met oudere kinderen

• 9Justaname15-04-2019

Geweldig

Op het laatste moment veranderd van hotel maar wat goed dat we dat gedaan hebben

Met vrienden

• 9Nico03-04-2019

geweldig

Goed hotel, goede ligging en vriendelijk personeel.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8P.de Boer17-02-2019

Ongezellig hotel te groot

Hotel personeel super vriendelijk, Animatieteam top. Eten geweldig, de lunch is elke dag hetzelfde. kamers prima , schoonmaak prima. Het hotel is groot ongezellige lobby, ongezellig barretje bij het zwembad er is in de avond geen sfeer in te krijgen. persoonlijk vind ik las dalias veel gezelliger.

Met vrienden

• 9Raymond04-02-2019

heel goed hotel

goed hotel,komen terugt werden door touroperator afgezet op 500m van het hotel op een hellende weg met hobbelig betonnen voetpad met de mededeling ginder ligt uw hotel trek uw plan.Bij terugkeer zelfde plaats om te vertrekken.Begin er maar aan met 2 handbages en 2 valiezen als oudere en slecht te been. Betaalde 52 euro voor bus heen en weer luchthaven.Bij vertrek taxi gebeld en op 14minuten in de luchthaven binnen voor 26 euro.Hotel goed maar zonder touroperator.

• 10Dhr Straeten20-01-2019

Fantastich, geweldig schoon kindvriendelijk hotel.

Voor het 6e jaar op rij hier nieuwjaar gevierd nu voor de eerste keer ook kerstmis. Beide zijn super verzorgd ook voor de kinderen word er iets speciaals gedaan voor de kerst dus zeker een aanrader. Het hotel is nog steeds heel schoon en het eten nog steeds fantastisch voor ieder wat wils. Ieder jaar word er wel wat vernieuwd/ verbeterd in het hotel waardoor het lijkt dat het hotel steeds beter word. Het hotel heeft heel erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Het heeft een geweldig animatieteam.Het hotel ligt prachtig gelegen waardoor het een fantastisch uitzicht heeft. Wij komen er zeker weer terug.

Met jonge kinderen

• 2018
    9Paul van der Linde09-11-2018

Voor herhaling vatbaar

Mooi hotel, vriendelijk personeel. Mooie ruime zwembaden, voldoende ligbedden. Eten is uitstekend en gevarieerd.

• 9Henri17-09-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Top locatie, alles perfekt, zeker geen aanmerkingen

Geboekt bij neckermann
  • 8Wouter Balk17-06-2018

Prima!

Prima hotel, vriendelijk personeel, star prestige gereserveerd Animatieteam verzorgt de hele dag door dat er iets te doen is in het hotel, en niet alleen voor kleine kinderen, maar ook voor volwassenen. je kunt zien dat het team iedere animatie voorstelling getraind heeft. Hun enthousiasme en toewijding is prijzenswaardig! Eten en drinken zijn prima geregeld en erg goed. Op de drie "star prestige" relax etages is er een minibar met alcohol, fris en koffie onbeperkt aanwezig, ook zijn hier betere ligbedden en een jacuzzi aanwezig. kinderen zijn op deze etages niet toegestaan. Star prestige kamers zijn niet in prijs kwaliteit verhouding. wellicht waren het gerenoveerde kamers, maar was verder niet bijzonder, eerder aan de kleine kant. Service op de star-prestigekamers was wel weer prima, goede schoonmaak, goede schoonmaak, diverse keren aanvullende service als chocolaatje, extra handdoek, wijntje, fruit enz. enz.

16 tips over Hotel Iberostar Bouganville Playa

• nico_gaasbeek, 24-03-2012

Prima hotel maar wel erg groot en dus massaal! Loro Parque is leuk om te doen. La Gomera is op zich een bezienswaardigheid maar prijzig en een hele dag in een jeep is vermoeiend en vergis je dus niet in het temperatuursverschil gezien de hoogte!

• jeroen & amända, 23-01-2014

het jungel park is een echte aanrader dit is in het hotel te boeken als alternatief voor loro park dit is met kleine kids niet te doen dit is 2 uur rijden

• markengreet, 13-11-2013

's middags wordt het buffet beneden geserveerd en kan je buiten genieten van een prachtig zeezicht (soms winderig maar met de glazen schermen valt het best mee.

11 vragen over Hotel Iberostar Bouganville Playa

• linda, 11-06-2019

borgsom

hallo, wat is de borgsom en moet dit via creditcard voldaan/gereserveerd worden?

• Frans jonkers, 27-06-2018

handdoek leggen

weet iemand hoe het hier is met handdoek leggen

• Marjolein Langen , 25-02-2018

All inclusive

Hoi.

Iemand die mij kan vertellen wat allemaal all incl is bij Iberostar Bouganville ? Ik kan er nl niet veel over lezen . Ik zie snack/ poolbar oa en meerdere restaurants . En hoe zit het met cocktails? Alvast bedankt

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• WatersportDuiken, Snorkelen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken