Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag25°16°

Omschrijving
Plaatsnemen op een vrij ligbedje bij Iberostar Bouganville Playa op Tenerife. De zwembaden zijn ruim en het eten is gevarieerd. Het animatieteam organiseert activiteiten voor iedereen. Ook zijn er ‘star prestige etages’. Op deze etages zijn kinderen niet toegestaan en de voorzieningen iets luxer. Op loopafstand van de boulevard en het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Bouganville Playa voor je op een rij gezet:

202 reviews over Hotel Iberostar Bouganville Playa in het Nederlands

Ongezellig hotel te groot

P.de Boer,
17-2-2019

Hotel personeel super vriendelijk, Animatieteam top. Eten geweldig, de lunch is elke dag hetzelfde. kamers prima , schoonmaak prima. Het hotel is groot ongezellige lobby, ongezellig barretje bij het zwembad er is in de avond geen sfeer in te krijgen. persoonlijk vind ik las dalias veel gezelliger.

Gereisd met vrienden in februari 2019

heel goed hotel

Raymond,
4-2-2019

goed hotel,komen terugt werden door touroperator afgezet op 500m van het hotel op een hellende weg met hobbelig betonnen voetpad met de mededeling ginder ligt uw hotel trek uw plan.Bij terugkeer zelfde plaats om te vertrekken.Begin er maar aan met 2 handbages en 2 valiezen als oudere en slecht te been. Betaalde 52 euro voor bus heen en weer luchthaven.Bij vertrek taxi gebeld en op 14minuten in de luchthaven binnen voor 26 euro.Hotel goed maar zonder touroperator.

Gereisd met partner in januari 2019

Fantastich, geweldig schoon kindvriendelijk hotel.

Dhr Straeten,
20-1-2019

Voor het 6e jaar op rij hier nieuwjaar gevierd nu voor de eerste keer ook kerstmis. Beide zijn super verzorgd ook voor de kinderen word er iets speciaals gedaan voor de kerst dus zeker een aanrader. Het hotel is nog steeds heel schoon en het eten nog steeds fantastisch voor ieder wat wils. Ieder jaar word er wel wat vernieuwd/ verbeterd in het hotel waardoor het lijkt dat het hotel steeds beter word. Het hotel heeft heel erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Het heeft een geweldig animatieteam.Het hotel ligt prachtig gelegen waardoor het een fantastisch uitzicht heeft. Wij komen er zeker weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Voor herhaling vatbaar

Paul van der Linde,
9-11-2018

Mooi hotel, vriendelijk personeel. Mooie ruime zwembaden, voldoende ligbedden. Eten is uitstekend en gevarieerd.

Gereisd met partner in november 2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Henri,
17-9-2018

Top locatie, alles perfekt, zeker geen aanmerkingen

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Prima!

Wouter Balk,
17-6-2018

Prima hotel, vriendelijk personeel, star prestige gereserveerd

Animatieteam verzorgt de hele dag door dat er iets te doen is in het hotel, en niet alleen voor kleine kinderen, maar ook voor volwassenen. je kunt zien dat het team iedere animatie voorstelling getraind heeft. Hun enthousiasme en toewijding is prijzenswaardig!

Eten en drinken zijn prima geregeld en erg goed. Op de drie "star prestige" relax etages is er een minibar met alcohol, fris en koffie onbeperkt aanwezig, ook zijn hier betere ligbedden en een jacuzzi aanwezig. kinderen zijn op deze etages niet toegestaan. Star prestige kamers zijn niet in prijs kwaliteit verhouding. wellicht waren het gerenoveerde kamers, maar was verder niet bijzonder, eerder aan de kleine kant.

Service op de star-prestigekamers was wel weer prima, goede schoonmaak, goede schoonmaak, diverse keren aanvullende service als chocolaatje, extra handdoek, wijntje, fruit enz. enz.

Gereisd met partner in juni 2018

Heerlijk ontspannen!

BuurmanG,
31-3-2018

Gewoon een prima hotel, waar alles klopt. Kamers zijn okay, hygiëne en veiligheid zijn in orde, personeel is uitermate vriendelijk en het ontbijt- en dinerbuffet zijn gevarieerd. Na eerst half pension te hebben gelogeerd, hebben we de de laatste dagen een upgrade gedaan naar all-inclusive. Zeer de moeite waard, want ook de lunch is gevarieerd en erg lekker en de service is prima in orde!

Er waren geregeld activiteiten om- en rond het zwembad, zoals bingo en demonstraties paella en sangria maken, en af- en toe een modeshow.

Wij hebben ons verblijf als zeer plezierig ervaren.

Gereisd met partner in maart 2018

Super

jeannine thenaerts,
12-3-2018

vriendelijk personeel,lekker eten en goeie service.

erg hygienisch.

zeker doen .je weet niet wat je mist.

matige interesse voor zwembad - en fitness animatie

Gereisd met partner in maart 2018

Alweer een geweldige vakantie

Jeroen Straeten,
27-1-2018

Voor het 5de jaar op rij vierden wij nieuwjaar in dit fantastische hotel. En het word steeds beter. Super vriendelijk personeel heerlijk eten en schone kamers dat maakt dit hotel zo goed. Het gala diner met new years eve was ook weer geweldig verzorgd een dikke 10 voor de organisatie. De mensen van het animatieteam waren ook dit jaar weer super zij bezorgen onze dochter ieder jaar weer de herinneringen voor de rest van haar leven Ook de mensen in het restaurant zijn super leuk met de kinderen. Onze dochters favoriet David is een echte kindervriend welke altijd goed gemutst aan de tafel verschijnt. Kort om een aanrader als je een mooie vakantie wilt hebben op het mooie eiland Tenerife dan is dit het hotel bij uitstek

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

Fantastisch hotel met fantastische service.

Vera & Sander Snijders ,
3-10-2017

Ik als mindervalide en mijn gezonde partner hadden ons geen moment verveeld in hotel Bougainville en ik had me ook geen moment mindervalide gevoeld. Mijn partner en ik hadden ons dus geen moment verveeld in Bougainville, Tenerife is uitstekend begaanbaar voor mindervalide, je kan als je uit je hotel weg wil bijvoorbeeld op vele plaatsen een scootmobiel en duo scootmobiel huren voor een schappelijk prijs. We zijn met de duo scootmobiel helemaal naar het speciale mindervalide strand gereden. Ik kreeg voor mijn verjaardag een fles champagne van het hotel, ik had een compliment gemaakt bij de receptiemanager over de uitstekende service die het hotel te bieden had en nog geen 5 minuten later klopte een hotelmedewerker op onze hotelkamerdeur met nog een fles champagne, als waardering voor mij compliment. We kregen elke dag wel wat lekkers als je langs het zwembad lag, bijvoorbeeld een ijsje, sangria of paêlla, het eten was heerlijk en de animatie van hotel Bougainville was heel erg leuk en variërend. Wij raden hotel Bougainville aan iedereen aan, wij gaan volgend jaar ook zeker weer terug.

Groet Sander en Vera

Gereisd met partner in september 2017

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Bouganville Playa in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Bouganville Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.