SpanjeTenerifeCosta AdejeAparthotels Costa AdejeAparthotel Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel

Aparthotel Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel

SpanjeTenerifeCosta Adeje

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 633 reviews

• Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
  • Aan zee
Meer aparthotel info

De naam van het hotel zegt het al, Hovima La Pinta is een echt familiehotel. Reviewer Jos is erg enthousiast over de verschillende kinderfaciliteiten. Boek bijvoorbeeld een familiekamer. Terwijl de allerkleinsten slapen, kom jij helemaal tot rust aan het zwembad voor de kamer. Ook het personeel is helemaal gericht op kids. Wel kunnen al deze kinderen volgens jullie wat lawaai opleveren in het hotel. Benieuwd of Hovima La Pinta een geschikte bestemming is voor jullie gezinsvakantie? Lees met ons mee.

De kinderen maken bij Hovima La Pinta binnen no time vriendjes bij de miniclub en doen mee met de activiteiten aan het zwembad. Zo schrijft reviewer Jos: ‘Een zeer levendig hotel voor families, de animatie die een paar keer per dag door een microfoon spelletjes begeleidt bij het zwembad. En wat een relaxed personeel hier. Ondanks de grote drukte en veel lawaai bij bijv. het ontbijt- en dinerbuffet waren de medewerkers zonder uitzondering erg vriendelijk en geduldig. Ze zijn vast geselecteerd op hun kindvriendelijkheid en begrip voor ouders die ook graag vakantie willen. Top!’ Het nieuwe waterpark met waterspuiten is volgens reviwer erg geschikt voor de allerkleinsten. Terwijl zij spetteren in het water, doen de oudere kids mee met de animatie.

De meningen zijn verdeeld over het eten van Hotel La Pinta Tenerife. Sommige vakantiegangers schrijven dat er altijd genoeg keuze en afwisseling is tijdens het dinerbuffet. Reviewer Jacqueline: ‘Eten zeer gevarieerd (heb 2x per dag vis gegeten en geen enkele keer was hetzelfde) en lekker.’ Terwijl sommigen juist vinden dat er wel iets meer keuze mag zijn tijdens de buffetten. Mirjam: ‘Het enige minpunt is toch echt het eten. Wij verblijven hier met half pension en het ontbijt is redelijk. Voor ieder wat, al is er eigenlijk geen variatie in het aanbod.’ Ook in het restaurant is er gedacht aan de kids met een speeltuin naast het terras. Zo roetsjen de kinderen van de glijbaan, terwijl jij nog even rustig verder eet in het restaurant. Wel vinden veel vakantiegangers het jammer dat ze bij elk drankje moeten tekenen op het bonnetje (ook bij all-inclusive).

Bij Hotel La Pinta Tenerife overnacht je volgens jullie in een ruime en schone kamer. Reviewer Liselot is erg enthousiast over de schoonmaak: ‘We hadden een heel ruim appartement met twee slaapkamers en een hele grote woonkamer met een grote slaapbank en een super groot balkon met uitzicht over zee. De kamer werd iedere dag schoongemaakt en er werden schone handdoeken neergelegd’. Wel zijn de kamers volgens jullie erg gehorig en hoor je de geluiden van de nabijgelegen beachclub.

Hovima La Pinta

Hotel La Pinta ligt in de populaire badplaats Costa Adeje. Struin over de gezellige boulevard, neem een verfrissende duik of ga er op uit. Op zoek naar een leuke excursie? Volgens Jacqueline moet je zeker een auto huren om het hele eiland te verkennen: ‘Huur een auto en maak een tocht langs de vulkaan. Het is een prachtige route met heel veel verschillende soorten natuur, van naaldbomen naar een cactus gebied en van woestijnzand naar lavasteen, echt de moeite waard.’ Of boek een boottocht om de vele walvissen en dolfijnen te spotten. Op de boot geniet je van de muziek, het eten en de dieren.

Tonen op kaart

664 Reviews over Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel

• 7Achterhoeker27-12-2021

Mooi hotel met enkele verbeterpuntjes.

Pluspunten: personeel doet zijn best werkt erg hard, schoon hotel, mooie kamer. Met kerst uitstekend eten met kreeft, verse garnalen, krab. Voor de kleine kids leuke kidsclub kwam onze zoon steeds enthousiast van terug. Trap af en je was op de boulevard met de welbekende souvenierwinkels en dergelijke. Vele verkopers prijzen hun prullaria aan. Minpunten: Borden werden weggehaald terwijl je nog aan het eten was. Eten viel op kerst na wat tegen. Veel klef, vis is oneetbaar, veelal elke dag hetzelfde. Ligbedden werden gereserveerd terwijl dit niet toegestaan is. Poolboy erop aangesproken. Zou handdoeken weghalen als mensen er over uur niet waren. Gebeurde niet. Wij moesten zelfs van onze ligbedden af omdat wij andere handdoeken weg hadden gelegd die er al 3 uur lagen. In de avonden werd er drugs gedeald op de boulevard, verkopers vallen je lastig op het terras, omgeving beetje sleets. Noorden van Tenerife oogt wat netter.

• 9Familie Remmelink27-08-2021

Heerlijk vakantie aan de kust met warm weer

Zeer mooi en schoon hotel. Elke dag was het eten in een ander thema met daarnaast elke dag ook dezelfde gerechten zodat de kinderen altijd iets konden eten naar hun smaak. Het hotel is erg schoon en het personeel is vriendelijk en kindgericht. Het zwembad is keurig met genoeg ligbedden en er is een korte route vanaf het zwembad naar het strand. Wij hadden een twee slaapkamer appartement met zeezicht, maar eigenlijk hebben bijna alle appartementen zeezicht. De twee badkamers waren wel heel fijn en drie ruime kledingkasten. Ook hadden we een keukenhoekje met genoeg servies, een ruime eethoek en een ruime zithoek. Ons appartement zat vier hoog op een hoek waardoor we een mega balkon hadden. Helaas hadden we aan de overkant elke avond tot ca 23.30 uur harde live muziek van twee bars. Doordat de muziek zo hard stond, was het meestal niet aangenaam om 's avonds nog op het balkon te zitten en vroeg gaan slapen kon alleen met de ramen dicht.

• 10Christiaan van Venetiën05-07-2021

Hotel is super. Vriendelijk personeel, zeer schoon en eten is goed. Enige opmerking die we kunnen maken is dat het eten niet altijd op temperatuur was. Onderdoorgang naar het strand ca. 200 meter lopen. Covid regels werden zeer goed gevolgd. Overal mond kapje behalve op de kamer, in het zwembad en als je op een strand bed lag. Merkbaar is alleen dat we er net voor het zomer seizoen waren en dat er nog steeds een Covid crisis is. Resultaat dat veel winkels en restaurants nog gesloten waren. Twee dagtrips gemaakt, een op de Atlantische oceaan met een catamaran en een tour over het eiland met de bus. Beide aan te raden. Eiland is erg schoon en heeft een goede infra structuur. Taxi starttarief € 3,15.

• 9Baeyens Peter20-10-2020

Topvakantie!

Ondanks het corana tijdperk een prima vakantie beleefd! Alles was top! Iedereen was vriendelijk . Lekker eten en drinken. We hadden een excellent kamer en deze was heel ruim met groot terras. Top vakantie beleefd!

• 8Esther06-08-2020

genoten

Net terug van La Pinta. Wat ons meteen opviel was hoe schoon alles was. De kamers zijn erg ruim en schoon. De ligging is geweldig meteen aan de boulevard en het strand. Personeel is erg vriendelijk en doen erg zijn best om de gasten een onbezorgde tijd te gunnen zelfs in deze moeilijke coronatijd. De jongens van het animatieteam waren ook erg leuk en deden met de weinig middelen waarover de ze beschikte ook erg hun best om iedereen te vermaken ondanks dat er bv niet mocht worden gevoetbald of waterpolo. Het was ook nu ook erg rustig, weinig gasten maar dat was voor ons een pluspunt. Het zwembad en de ligbedjes erom heen is vrij klein voor het aantal gasten wat dit hotel aankan. Wat ons erg tegenviel was het avondeten. We hebben twee keer geprobeerd maar daarna zijn we iedere avond uit eten geweest. Wij hebben genoten zeker mede het enthousiaste animatieteam.

Guest Experience, Hotel manager, 16-08-2020

Beste Esther,

Graag willen wij u bedanken voor uw keuze voor HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel voor uw vakantie aan de Costa Adeje en voor het publiceren van deze mooie woorden op Zoover!

Allereerst willen we je bedanken voor het benadrukken van onze klantenservice. Het is fantastisch dat onze gasten zich thuis voelen in ons hotel. Ook werkt ons animatieteam elke dag aan het verrassen van onze gasten en probeert dat ze de grappigste en meest ontspannen vakantie ooit hebben. Verder zijn we erg blij dat u de locatie van ons hotel geschikt vond. Aan het einde zijn we meer dan blij om te horen dat u genoten heeft van onze gerenoveerde kamers :)

Tot slot willen we u bedanken voor uw komst en we hopen u snel terug te zien in onze HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel!

Vriendelijke groeten,

Eva González

Guest Experience

• 8Dennis Balvert25-02-2020

Wederom een lekkere vakantie

Het was ons derde jaar op rij naar dit hotel. Wederom een prima vakantie gehad. Dit hotel is wat kleiner en dus ook iets minder druk. Evengoed kon je soms bij het avondeten even moeten wachten op je tafel. Wij hadden All-inclusieve en daarvoor krijg je ook echt alles wat je nodig hebt, zelfs elke dag een gevulde koelkast op de kamer. Wat verbeterd zou kunnen worden in het restaurant is het werken met allergie aanduidingen. Onze jongste zoon heeft koemelk allergie, voor hem waren er weinig opties. De schoonmaak van dit hotel is elke dag top. Na de zandstorm zette alle medewerkers het beste beentje voor om alles schoon te krijgen. Ligging is ook goed, direct aan de boulevard en aan het strand. Supermarkt direct aan de overkant. Animatie is hier prima, leuke binnenspeelplaats. Wij zijn lekker tot rust gekomen.

Guest Experience, Hotel manager, 05-03-2020

Geachte Dennis, Hartelijk dank voor uw review aan ons hotel. Het doet ons goed om te horen dat uw vakantie goed gegaan is. We zijn daarvoor blij met uw feedback en nemen dit mee voor de volgende keer. Voor enige allergiën kunt u altijd de receptie en het restaurant contacteren voor extra voorbereid eten. Mochten jullie het hotel nog eens willen bezoeken dan ontvangen wij jullie met open armen.

Met vriendelijke Groet,

• 8MAJ16-02-2020

Fantastisch hotel

Wij hebben genoten van onze vakantie in dit geweldige hotel. Schoon, service en zeer vriendelijk personeel . En niet te vergeten wat een heerlijk weer.

Guest Experience, Hotel manager, 18-02-2020

Geachte MAJ,

Wij zouden uw graag willen bedanken voor het delen van uw geweldige mening op Google over uw verblijf in HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel!

Wij waarderen het feit dat u ons hotel in alle opzichten fantastisch vindt, we proberen onze gasten altijd de beste service te bieden. We zijn erg blij om te horen dat u een geweldig verblijf heeft gehad. en dat ons behulpzame en vriendelijke personeel uw verwachtingen kon overtreffen en onze klanten altijd een persoonlijke service kon bieden :)

Tot slot bedankt voor uw bezoek aan HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel, we zijn heel blij dat we positief hebben bijgedragen aan uw vakantie. Het is een genoegen om te weten dat onze inspanningen productief zijn geweest en we ontvangen uw graag met open armen terug in ons hotel!

Vriendelijke groeten, Eva González Guest Experience

• 10Pieter08-01-2020

Heerlijk tijdens de kerstvakantie

Een heerlijk appartementen-hotel. Mooi 3-kamer appartement, zeer groot met 2 goede badkamers. Ook de slaapbank ligt prima. Veel ruimte. Bij all-inclusive wordt ook de koelkast dagelijks aangevuld met wat drankjes. Heerlijk eten, aardig personeel en perfecte ligging bij strand, kilometerslange boulevard, winkels en uitgaansgelegenheden. ideaal voor families met kleine kinderen als in de puber-leeftijd. En als het weer tijdens de kerst dan ook nog meewerkt (de hele week volop zon en 25 graden) dan heb je een perfecte vakantie! Enige nadeel: tijdens deze periode betaal je wel de hoofdprijs.

Guest Experience, Hotel manager, 09-01-2020

Beste Pieter,

Vanuit het hele team van HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel, stellen we het zeer op prijs dat u een deel van uw tijd heeft genomen en uw positieve mening over ons heerlijk familie hotel hier met ons op Zoover heeft gedeeld. Het is een genoegen voor ons om te weten dat u een fijne kerstvakantie heeft gehad!

We zijn erg blij dat u het nieuwe uiterlijk van ons hotel op prijs stelde, dat na de recente renovatie werken nog eleganter en verfijnder is geworden. Verder zijn we erg blij dat u de locatie van ons hotel geschikt vond. De liggen van ons hotel is inderdaad erg fijn. Zoals u al zei, het hotel ligt zeer centraal, dicht bij het strand en de haven, op slechts een steenworp afstand van het winkelcentrum, boulevards waar je leuke en gezellige restaurants kunt vinden. Het is ook een groot genoegen om deze prachtige opmerkingen over ons eten te lezen :)

Tot slot zijn we heel blij dat we positief hebben bijgedragen aan uw vakantie. Het is een genoegen om te weten dat onze inspanningen productief zijn geweest. Wij hopen dat wij u in de nabije toekomst opnieuw mogen ontmoeten voor een fantastische vakantie!

Met vriendelijke groet, Eva González Guest Experience

• 10Tamara10-12-2019

Fantastisch!!!!!

Dit hotel is in 1 woord: Top! Wij zaten in kamer 228 met uitzicht op zee en zwembad. Wij zaten met 6 personen in deze kamer. Waarvan De master bedroom een eigen badkamer met toilet heeft, daarnaast zijn er nog 2 slaapkamers een 2e badkamer met toilet, eigen keuken met koelkast. Mooie huiselijke zitting... Wij hadden de excellence luxe waardoor we nog een nespresso apparaat hadden en elke dag nieuw drinken in de minibar. Lekkere badjassen voor 2 pers. Elke dag kwamen ze chocolaatjes brengen rond 17:00 uur. De service vanuit het hotel is zooo goed niets is teveel en ze vragen elke dag of alles naar wens is. De mensen die er werken zijn allemaal heel erg behulpzaam. Het eten is elke dag wat anders voor iedereen wat wils, ontbijt is goed. Koffie is lekker in het restaurant. Voor de kinderen is de animatie heel erg leuk, shows zijn ook leuk savonds en de mini disco helemaal! Echt een aanrader voor gezinnen met kinderen!

Guest Experience, Hotel manager, 12-12-2019

Beste Tamara,

Wij van HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel willen u graag bedanken voor uw kostbare tijd en het delen van uw geweldige ervaring in ons hotel met ons op Zoover!

Allereerst, het is een genoegen om te horen dat u alles in ons hotel fijn vond. Uw vriendelijke woorden zijn inderdaad een grote motivatie voor ons. Bovendien waarderen we u mooie reactie over ons personeel. Ze doen alles en bieden hun absolute best om de meest gedenkwaardige vakantie voor onze gasten te maken, dus we willen u bedanken voor het waarderen van hun harde werk. Zij zullen meer dan blij zijn dat hun inspanningen productief zijn geweest. Bovendien is het fantastisch om te horen dat we uw verwachtingen kunnen bereiken met het gastronomische aanbod in ons restaurant. Onze chefs bieden elke dag veel keuze aan onze klanten, zodat elke gast hun favoriete smaak kunt vinden. Bedankt om dit te vermelden .

Tenslotte, we hopen van harte dat dit gewoon de eerste van vele bezoeken was voor u naar onze HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel. Het zou een geweldige voldoening zijn om u nog een geweldige vakantie te kunnen bieden!

Met vriendelijke groeten, Eva González Guest Experience

• 8Christine09-11-2019

Leuk hotel aan mooie baai in gezellige omgeving

Het is een leuk hotel met supervriendelijk personeel, gelegen op een mooie plek aan een baai en aan een gezellige boulevard. Restaurantjes en winkeltjes volop in de buurt. De hotelkamers zijn groot, compleet ingericht met heerlijke bedden, ruim balkon en mooie grote badkamer, inclusief regendouche. Het eten (buffetten) s morgens en s avonds zijn prima, beetje 'massale' eetzaal maar wij aten altijd buiten en daar was het heerlijk zitten. Het zwembad is goed maar eigenlijk een beetje aan de kleine kant voor het aantal gasten. Handdoekje leggen mag niet en je wordt daar op alle mogelijke manieren op gewezen maar controle is er niet dus om half 8 s ochtends liggen de eerste handdoeken er al. Gelukkig is op het strand wel genoeg plaats (6 euro per bedje). Het is wel een druk hotel, wat lawaaierige omgeving, vooral s avonds. Superleuk voor kleine kinderen. Bij HP kun je je avondeten ruilen voor lunch. Schoonmaak prima. Leuke vakantie gehad!

Aparthotel Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel info

• FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)