Aparthotel Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel

Aparthotel
KinderhotelWeer vandaag27°20°
Aparthotel Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel voor je op een rij gezet:

Traveltroef

616 reviews over Aparthotel Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel in het Nederlands

Mooi hotel op jonge gezinnen gericht

Peter
11-9-2018

Mooi modern hotel, maar wel erg op kinderen gericht. Kamers tiptop in orde, alleen erg gehorig. De slaapkamers zijn begeven naast het gangpad, waardoor je best vaak trolleykoffers en luidruchtige gasten hoort langskomen, zelfs als de ramen gesloten zijn. Ook de afvoer van de bovenburen is goed hoorbaar. Als je in de badkamer staat kan je door het afvoerputje zelfs letterlijk horen wat de boven- of onderburen zeggen.

Schoonmaak niks over te klagen, zag er keurig uit.

Wel het traditionele handdoekje leggen, al waren er meer dan voldoende ligbedden bij het mooie zwembad.

Ontbijt was goed in orde. Ondanks dat we halfpension hadden zijn we 's avonds vaak buiten de deur gaan eten omdat we dat gezelliger vinden zitten. 'S avonds was de eetzaal ook best rumoerig met alle gezinnen met kinderen, maar dit zal ook aan de akoestiek van de zaal liggen.

Tenslotte heeft La Pinta zeer vriendelijk personeel, en een mooie ligging aan boulevard en strand.

te duur voor all inclusive

Rob van Dongen
22-8-2018

De ligging van het hotel is goed als je van winkeltjes en boulevard houd. Je stapt vanuit het hotel direct in het uitgaansleven. Winkeltjes, aanbieders van excursies, bars en restaurant pal naast de deur. Het hotel is niet slecht, kamers worden goed schoon gemaakt en het personeel werkt hard en is over het algemeen vriendelijk op een paar uitzonderingen na, maar dat heb je altijd. Jammer dat er vijf verschillende gasten verblijven van logies tot all inclusive. Wij hadden all inclusive en dat viel een beetje tegen. Het ontbijt is goed maar de lunch en het diner was erg matig tot zelfs onvoldoende. Dit hebben wij bij een all inclusive formule niet eerder meegemaakt. Nu verschillen de smaken bij mensen, maar het merendeel van de (Nederlandse) gasten deelde deze mening en gingen ondanks dat ze all inclusive hadden geboekt buiten de deur eten dat geeft toch aan zou je zeggen. Het bonnetjes systeem bij het drinken halen is echt een ramp.

Uitstekend Hotel

sander
13-8-2018

10 dagen hier mogen verblijven. alles was keurig netjes .

vriendelijk personeel staan altijd met een glimlach voor je klaar.

Animatie team was ook super de hele dag door verschillende activiteiten.

WTC.nl

1 keer hier geweest is voldoende!

Us
24-7-2018

Pluspunten:*elke dag schoonmaak,schone handdoeken etc.*superior kamer was ruim genoeg.*hotel oogt netjes*toegangsdeur naar het strand is fijn.*personeel restaurant zijn harde werkers.*eilandtour via touroperator is goed te doen,zo zie je de hele eilandkust.*aan de boulevard is er zat te zien,strand verderop is schoner,leuke terrasjes,winkeltjes etc.

Minpunten:*ga niet aan het einde vd middag douchen want dan is t druk en heb je kans op superheet water!(aangegeven bij de balie maar niks mee gedaan)*wij hadden halfpension en er werd verteld dat je diner kunt ruilen met lunch dat is dus niet waar!!!4 dgn achter elkaar gevraagd en steeds hetzelfde antwoord.*het ontbijtbuffet is ruim in keuze maar het dinerbuffet is eenzijdig.*bij halfpension betaal je de drankjes apart,de dag voor vertrek alles betaald.*volgens de huisregels mag je niet vantevoren handdoeken leggen bij zwembad,dit wordt zelfs de avond daarvoor gedaan!!*

Fijne vakantie voor heel het gezin!

Hanne Q
12-7-2018

Eten was lekker en gevarieerd.

Proper en verzorgd hotel.

Kamers zijn heel erg netjes.

Fijne animatie voor de kinderen.

Leuk zwembad voor de kids.

Minpuntje: laatste 2 dagen waren drukker waardoor de wachttijden aan de bar opliepen en het buffet niet tijdig werd aangevuld.

Lonneke Kivits
10-7-2018

Super mooi hotel, nette kamers met een goede dagelijkse schoonmaak.

Heel vriendelijk personeel & animatie team. Niet TE opdringerig maar leuk aanwezig. Mijn zoontje van 1,5 jaar heeft zich hier enorm vermaakt. Het kinderbad is echt een aanrader. Enige jammere is het handdoekje leggen in de vroege ochtend. Het eten is heel divers, vers en lekker!

Schoon & modern hotel

Stephanie
8-7-2018

Zojuist teruggekomen van een heerlijke vakantie in dit hotel.

We zaten zelf in de familiekamer met onze dochter van 2.

Ruime, moderne en schone kamer,

iedere dag schoonmaak en schone handdoeken.

Ligbedden bij het zwembad waren rond 8 uur op sommige dagen al niet meer beschikbaar. Voor ons geen probleem omdat we met ons terras direct naast het zwembad zaten en een ligkussen hadden.

We hadden halfpension. Gevarieerd en goed eten en tijdens avondeten afwisseling van het eten.

Tijdens het boeken werd er door reisorganisatie vermeld dat avondeten voor lunch geruild kon worden bij halfpension. Dit kon niet omdat vol was volgens de receptie. Dit was het enige kleine minpunt.

Schoon zwembad. Leuk kinderbadje.

Leuke avondshows en enthousiast animatieteam.

Wie weet komen we nog een keer terug.

Kindvriendelijk hotel

Dennis Mertz
4-6-2018

Het is een prima hotel, wij zijn hier een week geweest met onze zoon van anderhalf jaar. Kamers zijn schoon en het hotel is netjes.

Het eten is goed maar erg weinig variatie.

Wat we heel irritant vonden is dat we voor ieder drankje een handtekening moesten zetten op een bonnetje. Dit geeft niet echt een all inclusieve gevoel.

Het was onze huwelijksreis hier werd verder geen aandacht aan besteed.

Voor de rest is het strand prima en snel bereikbaar.

Animatie was er niet Nederlands sprekend.

voor herhaling vatbaar

Jacqueline
16-5-2018

We hebben een week in dit hotel gezeten met twee kinderen (10 en 12). Kamers zijn schoon en verzorgd, zwembad schoon en ruim genoeg, animatie top; Gonzalo, Eddy en Ivo bedankt (zowel voor kleine kids als tieners), eten zeer gevarieerd (heb 2x per dag vis gegeten en geen enkele keer was hetzelfde) en lekker, vriendelijk personeel.

Een hotel om zeker nog eens naar terug te gaan.

Ga je met kleine kinderen boek dan een familiekamer op de beganegrond, deze ligt aan het fantastiche kinderzwembad of aan het grasveldje.

Klein puntje van kritiek is dat het soms erg druk is aan de bar en je lang moet wachten, extra bezetting op drukke tijden zou fijn zijn.

Geen goed hotel!

Tamara
5-5-2018

Het is geen goed hotel. Erg klein zwembad. Geen variatie in het eten. Schoonmaak kan veel beter.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.