Tijdelijk €25 aanbetaling

Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 643 reviews

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

De naam van het hotel zegt het al, Hovima La Pinta is een echt familiehotel. Reviewer Jos is erg enthousiast over de verschillende kinderfaciliteiten. Boek bijvoorbeeld een familiekamer. Terwijl de allerkleinsten slapen, kom jij helemaal tot rust aan het zwembad voor de kamer. Ook het personeel is helemaal gericht op kids. Wel kunnen al deze kinderen volgens jullie wat lawaai opleveren in het hotel. Benieuwd of Hovima La Pinta een geschikte bestemming is voor jullie gezinsvakantie? Lees met ons mee.## FaciliteitenDe kinderen maken bij Hovima La Pinta binnen no time vriendjes bij de miniclub en doen mee met de activiteiten aan het zwembad. Zo schrijft reviewer Jos: *‘Een zeer levendig hotel voor families, de animatie die een paar keer per dag door een microfoon spelletjes begeleidt bij het zwembad. En wat een relaxed personeel hier. Ondanks de grote drukte en veel lawaai bij bijv. het ontbijt- en dinerbuffet waren de medewerkers zonder uitzondering erg vriendelijk en geduldig. Ze zijn vast geselecteerd op hun kindvriendelijkheid en begrip voor ouders die ook graag vakantie willen. Top!’* Het nieuwe waterpark met waterspuiten is volgens reviwer erg geschikt voor de allerkleinsten. Terwijl zij spetteren in het water, doen de oudere kids mee met de animatie.De meningen zijn verdeeld over het eten van Hotel La Pinta Tenerife. Sommige vakantiegangers schrijven dat er altijd genoeg keuze en afwisseling is tijdens het dinerbuffet. Reviewer Jacqueline: *‘Eten zeer gevarieerd (heb 2x per dag vis gegeten en geen enkele keer was hetzelfde) en lekker.’* Terwijl sommigen juist vinden dat er wel iets meer keuze mag zijn tijdens de buffetten. Mirjam: *‘Het enige minpunt is toch echt het eten. Wij verblijven hier met half pension en het ontbijt is redelijk. Voor ieder wat, al is er eigenlijk geen variatie in het aanbod.’* Ook in het restaurant is er gedacht aan de kids met een speeltuin naast het terras. Zo roetsjen de kinderen van de glijbaan, terwijl jij nog even rustig verder eet in het restaurant. Wel vinden veel vakantiegangers het jammer dat ze bij elk drankje moeten tekenen op het bonnetje (ook bij all-inclusive). Bij Hotel La Pinta Tenerife overnacht je volgens jullie in een ruime en schone kamer. Reviewer Liselot is erg enthousiast over de schoonmaak: *‘We hadden een heel ruim appartement met twee slaapkamers en een hele grote woonkamer met een grote slaapbank en een super groot balkon met uitzicht over zee. De kamer werd iedere dag schoongemaakt en er werden schone handdoeken neergelegd’*. Wel zijn de kamers volgens jullie erg gehorig en hoor je de geluiden van de nabijgelegen beachclub.## Hovima La Pinta Hotel La Pinta ligt in de populaire badplaats Costa Adeje. Struin over de gezellige boulevard, neem een verfrissende duik of ga er op uit. Op zoek naar een leuke excursie? Volgens Jacqueline moet je zeker een auto huren om het hele eiland te verkennen: *‘Huur een auto en maak een tocht langs de vulkaan. Het is een prachtige route met heel veel verschillende soorten natuur, van naaldbomen naar een cactus gebied en van woestijnzand naar lavasteen, echt de moeite waard.’* Of boek een boottocht om de vele walvissen en dolfijnen te spotten. Op de boot geniet je van de muziek, het eten en de dieren.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

643 Reviews over Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel

• 8Maud Langejan01-11-2022

We hebben allemaal genoten, jammer van de ka

Was een heerlijke week in de herfstvakantie met partner, kinderen en kleinkinderen. Mooie appartementen, lekker eten en leuke animatie. Ligging is geweldig! Enige minpuntje is de muziek van de Kaluna bar!! Van elf uur 's morgens tot elf uur 's avonds. Ik ben dol op muziek, maar waren meer bassen, wat de hele dag door dreunde!! Gelukkig maandag en dinsdag gesloten!!

• 10Marleen01-06-2022

Tot in de puntjes geregeld én kindvriendelijk!!

Afgelopen week een heerlijk verblijf gehad in familiehotel Hovima La pinta. 4 jaar geleden hier ook geweest en nog steeds is het hotel in alles perfect. We hebben (weer) geen verbeterpunten kunnen bedenken.

Van de animatie, tot de obers in het restaurant en zelfs de schoonmaaksters van de hotelkamers, iedereen binnen dit hotel is geweldig met kinderen! Zo behulpzaam en leuk hoe er met kinderen wordt omgegaan, echt geweldig. De familiekamers bevinden zich aan het zwembad, wat erg fijn is. Een hekje door en je bent bij het zwembad. De kamers worden elke dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Het eten is uitgebreid en redelijk divers. Genoeg keuze mogelijkheden, ook voor de (jonge) kinderen.

Het peuter zwembad is top, veel speelelementen voor de kleintjes. Verder leuke activiteiten met het animatieteam en elke avond kinderdisco.

Wij hebben enorm genoten en gaan zeker nog eens terug naar dit hotel!

• 10Klaus30-04-2022

fantástico

Muy buena comida y la animación. Excelente para familias. Frente al mar.

• 10Timmermans07-03-2022

FANTASTISCH

Wat een fantastisch hotel. Wij hadden een superior kamer met uitzicht op zwembad en zee. Zeer ruime kamer met groot terras. Wij hadden all- inclusive en iedere dag werd koelkast gevuld. Schoonmaak in kamer en gehele hotel is top ! Zeer vriendelijk personeel en animatie voor alle leeftijden. Eten zeer goed, veel en afwisselend. Hotel is een aanrader en wij gaan zeker terug !

• 7Achterhoeker27-12-2021

Mooi hotel met enkele verbeterpuntjes.

Pluspunten: personeel doet zijn best werkt erg hard, schoon hotel, mooie kamer. Met kerst uitstekend eten met kreeft, verse garnalen, krab. Voor de kleine kids leuke kidsclub kwam onze zoon steeds enthousiast van terug. Trap af en je was op de boulevard met de welbekende souvenierwinkels en dergelijke. Vele verkopers prijzen hun prullaria aan. Minpunten: Borden werden weggehaald terwijl je nog aan het eten was. Eten viel op kerst na wat tegen. Veel klef, vis is oneetbaar, veelal elke dag hetzelfde. Ligbedden werden gereserveerd terwijl dit niet toegestaan is. Poolboy erop aangesproken. Zou handdoeken weghalen als mensen er over uur niet waren. Gebeurde niet. Wij moesten zelfs van onze ligbedden af omdat wij andere handdoeken weg hadden gelegd die er al 3 uur lagen. In de avonden werd er drugs gedeald op de boulevard, verkopers vallen je lastig op het terras, omgeving beetje sleets. Noorden van Tenerife oogt wat netter.

• 9Familie Remmelink27-08-2021

Heerlijk vakantie aan de kust met warm weer

Zeer mooi en schoon hotel. Elke dag was het eten in een ander thema met daarnaast elke dag ook dezelfde gerechten zodat de kinderen altijd iets konden eten naar hun smaak. Het hotel is erg schoon en het personeel is vriendelijk en kindgericht. Het zwembad is keurig met genoeg ligbedden en er is een korte route vanaf het zwembad naar het strand. Wij hadden een twee slaapkamer appartement met zeezicht, maar eigenlijk hebben bijna alle appartementen zeezicht. De twee badkamers waren wel heel fijn en drie ruime kledingkasten. Ook hadden we een keukenhoekje met genoeg servies, een ruime eethoek en een ruime zithoek. Ons appartement zat vier hoog op een hoek waardoor we een mega balkon hadden. Helaas hadden we aan de overkant elke avond tot ca 23.30 uur harde live muziek van twee bars. Doordat de muziek zo hard stond, was het meestal niet aangenaam om 's avonds nog op het balkon te zitten en vroeg gaan slapen kon alleen met de ramen dicht.

• 10Christiaan van Venetiën05-07-2021

Hotel is super. Vriendelijk personeel, zeer schoon en eten is goed. Enige opmerking die we kunnen maken is dat het eten niet altijd op temperatuur was. Onderdoorgang naar het strand ca. 200 meter lopen. Covid regels werden zeer goed gevolgd. Overal mond kapje behalve op de kamer, in het zwembad en als je op een strand bed lag. Merkbaar is alleen dat we er net voor het zomer seizoen waren en dat er nog steeds een Covid crisis is. Resultaat dat veel winkels en restaurants nog gesloten waren. Twee dagtrips gemaakt, een op de Atlantische oceaan met een catamaran en een tour over het eiland met de bus. Beide aan te raden. Eiland is erg schoon en heeft een goede infra structuur. Taxi starttarief € 3,15.

• 9Baeyens Peter20-10-2020

Topvakantie!

Ondanks het corana tijdperk een prima vakantie beleefd! Alles was top! Iedereen was vriendelijk . Lekker eten en drinken. We hadden een excellent kamer en deze was heel ruim met groot terras. Top vakantie beleefd!

• 8Esther06-08-2020

genoten

Net terug van La Pinta. Wat ons meteen opviel was hoe schoon alles was. De kamers zijn erg ruim en schoon. De ligging is geweldig meteen aan de boulevard en het strand. Personeel is erg vriendelijk en doen erg zijn best om de gasten een onbezorgde tijd te gunnen zelfs in deze moeilijke coronatijd. De jongens van het animatieteam waren ook erg leuk en deden met de weinig middelen waarover de ze beschikte ook erg hun best om iedereen te vermaken ondanks dat er bv niet mocht worden gevoetbald of waterpolo. Het was ook nu ook erg rustig, weinig gasten maar dat was voor ons een pluspunt. Het zwembad en de ligbedjes erom heen is vrij klein voor het aantal gasten wat dit hotel aankan. Wat ons erg tegenviel was het avondeten. We hebben twee keer geprobeerd maar daarna zijn we iedere avond uit eten geweest. Wij hebben genoten zeker mede het enthousiaste animatieteam.

Hotel manager, 16-08-2020

Beste Esther,

Graag willen wij u bedanken voor uw keuze voor HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel voor uw vakantie aan de Costa Adeje en voor het publiceren van deze mooie woorden op Zoover!

Allereerst willen we je bedanken voor het benadrukken van onze klantenservice. Het is fantastisch dat onze gasten zich thuis voelen in ons hotel. Ook werkt ons animatieteam elke dag aan het verrassen van onze gasten en probeert dat ze de grappigste en meest ontspannen vakantie ooit hebben. Verder zijn we erg blij dat u de locatie van ons hotel geschikt vond. Aan het einde zijn we meer dan blij om te horen dat u genoten heeft van onze gerenoveerde kamers :)

Tot slot willen we u bedanken voor uw komst en we hopen u snel terug te zien in onze HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel!

Vriendelijke groeten,

Eva González

Guest Experience

• 8Dennis Balvert25-02-2020

Wederom een lekkere vakantie

Het was ons derde jaar op rij naar dit hotel. Wederom een prima vakantie gehad. Dit hotel is wat kleiner en dus ook iets minder druk. Evengoed kon je soms bij het avondeten even moeten wachten op je tafel. Wij hadden All-inclusieve en daarvoor krijg je ook echt alles wat je nodig hebt, zelfs elke dag een gevulde koelkast op de kamer. Wat verbeterd zou kunnen worden in het restaurant is het werken met allergie aanduidingen. Onze jongste zoon heeft koemelk allergie, voor hem waren er weinig opties. De schoonmaak van dit hotel is elke dag top. Na de zandstorm zette alle medewerkers het beste beentje voor om alles schoon te krijgen. Ligging is ook goed, direct aan de boulevard en aan het strand. Supermarkt direct aan de overkant. Animatie is hier prima, leuke binnenspeelplaats. Wij zijn lekker tot rust gekomen.

Hotel manager, 05-03-2020

Geachte Dennis, Hartelijk dank voor uw review aan ons hotel. Het doet ons goed om te horen dat uw vakantie goed gegaan is. We zijn daarvoor blij met uw feedback en nemen dit mee voor de volgende keer. Voor enige allergiën kunt u altijd de receptie en het restaurant contacteren voor extra voorbereid eten. Mochten jullie het hotel nog eens willen bezoeken dan ontvangen wij jullie met open armen.

Met vriendelijke Groet,

• FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)