Aparthotel Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

De naam van het hotel zegt het al, Hovima La Pinta is een echt familiehotel. Reviewer Jos is erg enthousiast over de verschillende kinderfaciliteiten. Boek bijvoorbeeld een familiekamer. Terwijl de allerkleinsten slapen, kom jij helemaal tot rust aan het zwembad voor de kamer. Ook het personeel is helemaal gericht op kids. Wel kunnen al deze kinderen volgens jullie wat lawaai opleveren in het hotel. Benieuwd of Hovima La Pinta een geschikte bestemming is voor jullie gezinsvakantie? Lees met ons mee.

De kinderen maken bij Hovima La Pinta binnen no time vriendjes bij de miniclub en doen mee met de activiteiten aan het zwembad. Zo schrijft reviewer Jos: ‘Een zeer levendig hotel voor families, de animatie die een paar keer per dag door een microfoon spelletjes begeleidt bij het zwembad. En wat een relaxed personeel hier. Ondanks de grote drukte en veel lawaai bij bijv. het ontbijt- en dinerbuffet waren de medewerkers zonder uitzondering erg vriendelijk en geduldig. Ze zijn vast geselecteerd op hun kindvriendelijkheid en begrip voor ouders die ook graag vakantie willen. Top!’ Het nieuwe waterpark met waterspuiten is volgens reviwer erg geschikt voor de allerkleinsten. Terwijl zij spetteren in het water, doen de oudere kids mee met de animatie.

De meningen zijn verdeeld over het eten van Hotel La Pinta Tenerife. Sommige vakantiegangers schrijven dat er altijd genoeg keuze en afwisseling is tijdens het dinerbuffet. Reviewer Jacqueline: ‘Eten zeer gevarieerd (heb 2x per dag vis gegeten en geen enkele keer was hetzelfde) en lekker.’ Terwijl sommigen juist vinden dat er wel iets meer keuze mag zijn tijdens de buffetten. Mirjam: ‘Het enige minpunt is toch echt het eten. Wij verblijven hier met half pension en het ontbijt is redelijk. Voor ieder wat, al is er eigenlijk geen variatie in het aanbod.’ Ook in het restaurant is er gedacht aan de kids met een speeltuin naast het terras. Zo roetsjen de kinderen van de glijbaan, terwijl jij nog even rustig verder eet in het restaurant. Wel vinden veel vakantiegangers het jammer dat ze bij elk drankje moeten tekenen op het bonnetje (ook bij all-inclusive).

Bij Hotel La Pinta Tenerife overnacht je volgens jullie in een ruime en schone kamer. Reviewer Liselot is erg enthousiast over de schoonmaak: ‘We hadden een heel ruim appartement met twee slaapkamers en een hele grote woonkamer met een grote slaapbank en een super groot balkon met uitzicht over zee. De kamer werd iedere dag schoongemaakt en er werden schone handdoeken neergelegd’. Wel zijn de kamers volgens jullie erg gehorig en hoor je de geluiden van de nabijgelegen beachclub.

Hovima La Pinta

Hotel La Pinta ligt in de populaire badplaats Costa Adeje. Struin over de gezellige boulevard, neem een verfrissende duik of ga er op uit. Op zoek naar een leuke excursie? Volgens Jacqueline moet je zeker een auto huren om het hele eiland te verkennen: ‘Huur een auto en maak een tocht langs de vulkaan. Het is een prachtige route met heel veel verschillende soorten natuur, van naaldbomen naar een cactus gebied en van woestijnzand naar lavasteen, echt de moeite waard.’ Of boek een boottocht om de vele walvissen en dolfijnen te spotten. Op de boot geniet je van de muziek, het eten en de dieren.

657 reviews over Aparthotel Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel

• 10Pieter08-01-2020

Heerlijk tijdens de kerstvakantie

Een heerlijk appartementen-hotel. Mooi 3-kamer appartement, zeer groot met 2 goede badkamers. Ook de slaapbank ligt prima. Veel ruimte. Bij all-inclusive wordt ook de koelkast dagelijks aangevuld met wat drankjes. Heerlijk eten, aardig personeel en perfecte ligging bij strand, kilometerslange boulevard, winkels en uitgaansgelegenheden. ideaal voor families met kleine kinderen als in de puber-leeftijd. En als het weer tijdens de kerst dan ook nog meewerkt (de hele week volop zon en 25 graden) dan heb je een perfecte vakantie! Enige nadeel: tijdens deze periode betaal je wel de hoofdprijs.

Guest Experience, Hotel manager, 09-01-2020

Beste Pieter,

Vanuit het hele team van HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel, stellen we het zeer op prijs dat u een deel van uw tijd heeft genomen en uw positieve mening over ons heerlijk familie hotel hier met ons op Zoover heeft gedeeld. Het is een genoegen voor ons om te weten dat u een fijne kerstvakantie heeft gehad!

We zijn erg blij dat u het nieuwe uiterlijk van ons hotel op prijs stelde, dat na de recente renovatie werken nog eleganter en verfijnder is geworden. Verder zijn we erg blij dat u de locatie van ons hotel geschikt vond. De liggen van ons hotel is inderdaad erg fijn. Zoals u al zei, het hotel ligt zeer centraal, dicht bij het strand en de haven, op slechts een steenworp afstand van het winkelcentrum, boulevards waar je leuke en gezellige restaurants kunt vinden. Het is ook een groot genoegen om deze prachtige opmerkingen over ons eten te lezen :)

Tot slot zijn we heel blij dat we positief hebben bijgedragen aan uw vakantie. Het is een genoegen om te weten dat onze inspanningen productief zijn geweest. Wij hopen dat wij u in de nabije toekomst opnieuw mogen ontmoeten voor een fantastische vakantie!

Met vriendelijke groet, Eva González Guest Experience

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 2019
    10Tamara10-12-2019

Fantastisch!!!!!

Dit hotel is in 1 woord: Top! Wij zaten in kamer 228 met uitzicht op zee en zwembad. Wij zaten met 6 personen in deze kamer. Waarvan De master bedroom een eigen badkamer met toilet heeft, daarnaast zijn er nog 2 slaapkamers een 2e badkamer met toilet, eigen keuken met koelkast. Mooie huiselijke zitting... Wij hadden de excellence luxe waardoor we nog een nespresso apparaat hadden en elke dag nieuw drinken in de minibar. Lekkere badjassen voor 2 pers. Elke dag kwamen ze chocolaatjes brengen rond 17:00 uur. De service vanuit het hotel is zooo goed niets is teveel en ze vragen elke dag of alles naar wens is. De mensen die er werken zijn allemaal heel erg behulpzaam. Het eten is elke dag wat anders voor iedereen wat wils, ontbijt is goed. Koffie is lekker in het restaurant. Voor de kinderen is de animatie heel erg leuk, shows zijn ook leuk savonds en de mini disco helemaal! Echt een aanrader voor gezinnen met kinderen!

Guest Experience, Hotel manager, 12-12-2019

Beste Tamara,

Wij van HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel willen u graag bedanken voor uw kostbare tijd en het delen van uw geweldige ervaring in ons hotel met ons op Zoover!

Allereerst, het is een genoegen om te horen dat u alles in ons hotel fijn vond. Uw vriendelijke woorden zijn inderdaad een grote motivatie voor ons. Bovendien waarderen we u mooie reactie over ons personeel. Ze doen alles en bieden hun absolute best om de meest gedenkwaardige vakantie voor onze gasten te maken, dus we willen u bedanken voor het waarderen van hun harde werk. Zij zullen meer dan blij zijn dat hun inspanningen productief zijn geweest. Bovendien is het fantastisch om te horen dat we uw verwachtingen kunnen bereiken met het gastronomische aanbod in ons restaurant. Onze chefs bieden elke dag veel keuze aan onze klanten, zodat elke gast hun favoriete smaak kunt vinden. Bedankt om dit te vermelden .

Tenslotte, we hopen van harte dat dit gewoon de eerste van vele bezoeken was voor u naar onze HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel. Het zou een geweldige voldoening zijn om u nog een geweldige vakantie te kunnen bieden!

Met vriendelijke groeten, Eva González Guest Experience

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 8Christine09-11-2019

Leuk hotel aan mooie baai in gezellige omgeving

Het is een leuk hotel met supervriendelijk personeel, gelegen op een mooie plek aan een baai en aan een gezellige boulevard. Restaurantjes en winkeltjes volop in de buurt. De hotelkamers zijn groot, compleet ingericht met heerlijke bedden, ruim balkon en mooie grote badkamer, inclusief regendouche. Het eten (buffetten) s morgens en s avonds zijn prima, beetje 'massale' eetzaal maar wij aten altijd buiten en daar was het heerlijk zitten. Het zwembad is goed maar eigenlijk een beetje aan de kleine kant voor het aantal gasten. Handdoekje leggen mag niet en je wordt daar op alle mogelijke manieren op gewezen maar controle is er niet dus om half 8 s ochtends liggen de eerste handdoeken er al. Gelukkig is op het strand wel genoeg plaats (6 euro per bedje). Het is wel een druk hotel, wat lawaaierige omgeving, vooral s avonds. Superleuk voor kleine kinderen. Bij HP kun je je avondeten ruilen voor lunch. Schoonmaak prima. Leuke vakantie gehad!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9A Janssen11-10-2019

Heerlijk

Goed hotel op goede locatie, kamers worden dagelijks schoongemaakt, eten is prima alleen wat minder keus maar daardoor wel iedere dag iets anders, hadden halfpension gelukkig want in de bar moest je wel heel lang wachten voordat je je drankje kreeg( weinig personeel).

Guest Experience, Hotel manager, 21-10-2019

Geachte A Janssen,

Heel erg bedankt voor uw review op zoover.

Wij zijn erg blij om te lezen dat u een fantastisch verblijf heeft gehad in HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel en waarderen het wat u heeft geschreven over het appartement.

Onze excuses voor het ongemak door de hoge bezettingsgraad van onze bar, wat soms kan leiden tot wachttijden.

Nogmaals, bedankt voor uw keuze van HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel en wij hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen.

Zonnige groeten vanuit Tenerife,

Tanja Loos Guest Experience

Gereisd met partner in september 2019

• 9N. Kloekhorst09-10-2019

Netjes, ruim en super animatie!

Ruim en schoon appartement. Vriendelijk en behulpzaam personeel, super leuk en enthousiast animatieteam. Verwarmde zwembaden, zijn geschikt voor kleine kinderen 75 cm tot 1 m diep en het andere bad is 1.40 m diep. Middels een trap van ca 20 treden is het strand te bereiken. Midden op de boulevard, leuke en gezellige omgeving. Goed ontbijt en gevarieerd eten. Over het algemeen is het avondeten ook prima. Erg leuk en mooi ingericht aparthotel. Comfort appartement kijkt uit op een straatje met een club (kakuna), draait tot ca. 23.30 muziek. Buiten goed te horen maar binnen geen last van. Appartementen zijn wel redelijk gehorig. Douche is goed, bedden zijn ook redelijk en een ruim balkon.

Guest Experience, Hotel manager, 21-10-2019

Geachte N. Kloekhorst,

Wij willen u Heel erg bedanken dat u heeft gekozen voor hovima La Pinta beachfront Family hotel en voor het delen van uw ervaringen op zoover.

Wat fijn dat u zich comfortabel heeft gevoeld in uw appartament en dat u onze fantastische locatie naast het strand en de boulevard met vele bars, restaurants en winkelmogelijkheden in de buurt op prijs stelde.

Verder willen wij u hartelijk bedanken voor het benadrukken van ons professionele en enthousiaste animatieteam en de vriendelijke en attente service van al onze medewerkers.

We zijn erg blij dat we een bijdrage hebben kunnen leveren aan een prachtig verblijf en we zouden u in de nabije toekomst graag weer van harte welkom heten.

Met vriendelijke groet,

Tanja Loos Guest Experience

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Danny06-10-2019

Mooi hotel aan de boulevard en aan het strand

TOP HOTEL!! Mooi gerenoveerd hotel. Wij verbleven op een executive room nr 130. Prachtige kamer met zeezicht👌👌 ontbijt is top, lunch en diner prima. Aan het strand en aan de boulevard. Leuk zwembad en leuke animatie. Al met al een heel mooi en goed hotel

Guest Experience, Hotel manager, 08-10-2019

Beste Danny,

We zijn overweldigd om uw prachtige reactie te ontvangen over uw verblijf in HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel. Bedankt voor het delen met ons op Zoover!

We zijn blij dat u de locatie van ons hotel mooi vond. In de omgeving zijn er veel leuke winkels en restaurants. Het is geweldig dat u heeft kunnen ontspannen en van de rust heeft kunnen genieten. Daarom bieden we een perfecte ambiance rond onze zwembaden en in het hele hotel. Het is fantastisch dat u het uitgebreide aanbod van gevarieerd en hoogwaardig eten bij het ontbijt heeft genoten. Voor het perfecte begin van de dag kunnen onze gasten alles vinden bij ons ontbijtbuffet en 's nachts kunnen ze genieten van de heerlijke verse gekookte maaltijden in ons restaurant :)

Tot slot, we zijn erg blij om te horen dat u ons hotel fantastisch vond en we hopen zeker dat u binnenkort weer terugkomt in HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel!

Vrindelijke groeten, Eva González Guest Experience

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10rob bos14-09-2019

fantastisch

Prima hotel erg leuk voor kinderen maar ook zeker voor ons wij reisden zonder kinderen. Ieder dag beginnen met het club lied echt geweldig iedereen doet dan mee. Eens in de week schuim party voor de kinderen in het zwembad, En dan doet ook iedereen mee van jong tot oud. Animatie erg goed van vroeg in morgen tot laat in de avond. Prima ligging vlak bij het strand .

Guest Experience, Hotel manager, 16-09-2019

Beste rob bos ,

Als eerst willen wij u bedanken voor het kiezen van ons HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel om uw vakantie door te brengen en om de tijd te nemen om uw uitstekende ervaring met ons op Zoover te delen. Het is altijd een plezier om een positieve opmerkingen zoals die van u te lezen, ontzettend bedankt!

Het voltallige personeel is zeer verheugd over het horen van uw mooie woorden over hun werk, wat ze graag doen. U kunt het voelen en zien, want ze zijn altijd vriendelijk, behulpzaam en willen altijd al uw wensen vervullen.

Ten slotten zijn wij meer dan blij om te weten dat u snel weer terug zult komen. We verheugen ons op deze dag, dat wij u kunnen verwelkomen in ons HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel voor nog een geweldig verblijf!

Vriendelijke Groeten, Eva González Guest Experience

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Jochoms06-09-2019

Echt 'n aanrader

Wat 'n geweldig apartement, wij hadden 506 helemaal top. Groot apartement super groot balkon. Animatie was echt helemaal top, van schuimparty, in het grote zwembad iedere avond kinder disco en leuke shows. Vond wel dat de show laat beginnen half 10 en dan n show van Disney, veel kinderen vinden dat leuk maar half 10 is erg laat voor de kleine kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Thom03-09-2019

Geweldig.

Goed familie hotel. Met leuke animatie voor kinderen. Kamers erg schoon en ruim balkon. Wij hadden kamer 506 mooi uizicht op zwembad en zee. Buffet prima voor ieder wat wils.

Guest Experience, Hotel manager, 06-09-2019

Beste Thom,

Heel erg bedankt voor uw open en lieve woorden over HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel. Wij waarderen het heel erg dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen op Zoover.

We waarderen al uw mooie feedback en bedankt voor zulke complimenten! Het hele HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel-team is u zeer erkentelijk voor het motiveren van ons om door te gaan met een goed stuk werk. Bedankt voor het noemen over het hoogtepunt over ons eten. We proberen altijd voor een grote variatie en hoge kwaliteit te zorgen :)

We danken u nogmaals voor het nemen van de tijd om deze recensie te schrijven en voor je mooie woorden over je verblijf bij ons. We hopen je snel weer te zien!

Met vriendelijke groet, Eva González Guest Experience

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Anouk31-08-2019

Heerlijk

Het hotel ligt uitstekend gelegen aan de boulevard, tegenover de haven van Puerto Colon. De inrichting van het hotel en de kamers is erg modern, en zeker goed gericht op families. De kamer zelf boodt meer dan voldoende ruimte voor ons. Ondanks dat het een familiehotel is, is het met een stel vrienden prima vertoeven, ook zonder kinderen vermaak je je hier prima!

Wij hadden All Inclusive geboekt, en dit was goed voor elkaar. Er is voldoende keus tijdens de maaltijden en er wordt regelmatig gewisseld in het buffet. De kwaliteit van het eten is ook goed.

De service vanuit het personeel is uitstekend, iedereen spreekt (bijna) vloeiend Engels of Duits, waardoor communiceren gemakkelijk gaat. Daarnaast was er zelfs een Nederlandse receptionist.

Het enigste minpuntje is de bar; de wachttijden tot je bestelling zijn hier aan de lange kant, met name tijdens thema avonden.

Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad!

Guest Experience, Hotel manager, 03-09-2019

Beste Anouk,

Het is een genoegen dat u voor onze HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel heeft gekozen voor uw vakantie aan de Costa Adeje en we willen u bedanken voor het schrijven van dit geweldige commentaar op Zoover over ons hotel!

Allereerst zijn we blij te weten dat u ons hotel, erg leuk vond. Zoals u al zei, ons HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel team is zeer vriendelijk en werkt elke dag hard om onze klanten een aangenaam verblijf te bieden, daarom stellen wij uw vriendelijke opmerkingen over ons team zeer op prijs :)

Het is altijd een grote hulp om feedback te krijgen van gasten zoals jullie, hierdoor kunnen wij onze service alleen maar verbeteren. We nemen uw commentaar over de diensten die wij bieden. Meerdere malen bedankt voor uw geweldig recensie!

Tot slot willen we je nogmaals bedanken voor je bezoek en we hopen je weer te zien in HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel voor een onvergetelijke ervaring in ons super familie hotel!

Vriendelijke groeten, Eva González Guest Experience

Gereisd met vrienden in augustus 2019

54 tips over Aparthotel Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel

• Verona, 22-06-2014

Restaurant blue marlin is zeker de moeite waard om te gaan eten

• ludo, 28-04-2014

-Ga internetten in de restaurants in de buurt en geef hieraan geen geld uit in het hotel. -Let op met de prijzen in de bars en restaurants, deze zijn laag en het lijkt zeer goedkoop. Maar meestal moet je hier nog tax of BTW bijrekenen.

• liadudok, 23-06-2014

eten bij restaurant El Puerto

99 vragen over Aparthotel Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel

• Dewy, 11-07-2018

December vakantie

Is het zwembad verwarmd in de winter maanden zoals december ?

• Sjoerd, 09-01-2018

Airco

Is er ook op de slaapkamers airconditioning? En functioneerd hij ook zonder begrenzing?

• Monique, 24-12-2017

2 kamer Familie kamer

Heeft deze kamer 2 volledige bedden of een bed en een sofa bed?

Groeten,

Monique

Madelinde, 11-03-2019

Hoi Monique,

Waarschijnlijk heb je het antwoord al, maar de familiekamer heeft een aparte kamer met 2 bedden en een "huiskamer" met tweepersoonsbed.

Aparthotel info

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk