Aparthotel Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel

Aparthotel
Aparthotel Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel voor je op een rij gezet:

609 reviews over Aparthotel Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel in het Nederlands

Kindvriendelijk hotel

Dennis Mertz
4-6-2018

Het is een prima hotel, wij zijn hier een week geweest met onze zoon van anderhalf jaar. Kamers zijn schoon en het hotel is netjes.

Het eten is goed maar erg weinig variatie.

Wat we heel irritant vonden is dat we voor ieder drankje een handtekening moesten zetten op een bonnetje. Dit geeft niet echt een all inclusieve gevoel.

Het was onze huwelijksreis hier werd verder geen aandacht aan besteed.

Voor de rest is het strand prima en snel bereikbaar.

Animatie was er niet Nederlands sprekend.

voor herhaling vatbaar

Jacqueline
16-5-2018

We hebben een week in dit hotel gezeten met twee kinderen (10 en 12). Kamers zijn schoon en verzorgd, zwembad schoon en ruim genoeg, animatie top; Gonzalo, Eddy en Ivo bedankt (zowel voor kleine kids als tieners), eten zeer gevarieerd (heb 2x per dag vis gegeten en geen enkele keer was hetzelfde) en lekker, vriendelijk personeel.

Een hotel om zeker nog eens naar terug te gaan.

Ga je met kleine kinderen boek dan een familiekamer op de beganegrond, deze ligt aan het fantastiche kinderzwembad of aan het grasveldje.

Klein puntje van kritiek is dat het soms erg druk is aan de bar en je lang moet wachten, extra bezetting op drukke tijden zou fijn zijn.

Geen goed hotel!

Tamara
5-5-2018

Het is geen goed hotel. Erg klein zwembad. Geen variatie in het eten. Schoonmaak kan veel beter.

Heerlijke vakantie gehad

Marijn van Halm
30-4-2018

13 heerlijke dagen in Hovima la Pinta gehad. Ruime kamer, alles netjes schoon en onze dochter heeft genoten van de animatie. Zowel ontbijtbuffet als avondeten was gevarieerd en van prima kwaliteit. Kosten van de drankjes (wij hadden half pension) vielen reuze mee. Voor 36 euro een week een parkeerplek onder het hotel. Inderdaad wat geluidsoverlast van de boulevard, maar dat weet je als je in Costa Adeje gaat zitten. Binnen viel het reuze mee, geen minuut minder door geslapen. Personeel was erg vriendelijk!

Rena van Hees
30-4-2018

Een echt familie hotel , personeel zeer vriendelijk

fantastisch, echt een aanrader!

Petra en Willem van Essen
22-4-2018

Voor de vierde keer dit hotel geboekt omdat we heel tevreden zijn over het totaal plaatje, zeker nu het gerenoveerd is. Alles klopt gewoon, van accommodatie tot personeel, van ligging tot kwaliteit.

Enige minpuntje: het handdoekje leggen bij het zwembad door de 'gasten'. Ondanks dat het management aangeeft dat ze hier tegen zullen optreden, gebeurt dat niet.

Niet weer

H.Schutte
8-4-2018

7 “Goed hotel dicht bij strandje en wandel promenade”

Het is een totaaal gerenoveerd hotel maar het is een ongezellig hotel zonder sfeer met veel led verlichting.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, vanwege de gehorigheid hebben wij om een andere kamer op de bovenste verdieping gevraagd en dezelfde middag was het geregeld. Prima bedden.

Er is veel omgevings lawaai als gevolg van de muziek die je de hele dag en avond hoort. Het doet de naam familie hotel alle eer aan er waren ontzettend veel kinderen inkl het daarbij horende lawaai m.n. in de eetzaal.

Het ontbijt en diner was goed maar niet overweldigend maar de keuze was voldoende.

Weinig privecie als gevolg van de afgeronde balkon afscheiding.

Heel vervelend het vroege (vanaf 7 uur smorgens) het handdoek op bedjes leggen,

kom je om 9:30 uur alle bedjes "bezet"

Jesús Fernández, Guest Experience, Hotel manager, 16-4-2018

Dear Niet,

Thank you for having shared your experience in HOVIMA La Pinta through Zoover.

We really appreciate your kind words about your stay with us and it is very helpful to read that you enjoyed our international buffet restaurant and all new facilities.

We feel proud to know that we were able to solve your little problems during your stay.

We hope to welcome you back again soon.

Kind regards,

Heerlijke vakantie

Karin
11-3-2018

Zeer mooi gerenoveerd hotel. De inrichting is erg schoon, modern en netjes. Kinderbedje stond al klaar op de kamer bij aankomst. Fijn klein keukentje. Ontbijt en avondeten was goed. Alles wordt netjes bijgevuld en er is genoeg keus. Obers zijn erg vriendelijk en kindvriendelijk. Zwembad erg schoon, wel gladde tegels er omheen. Spuitpark voor kinderen net nieuw, netjes en erg leuk.

Strand ligt tegenover het hotel, mooi schoon. Zwart zand en redelijk snel diep. Hotel ligt aan de boulevard en grote supermarkt is 25 meter lopen. Wel moet je helemaal om de haven lopen om richting playa americas te kunnen gaan.

We hebben een heerlijke vakantie gehad en denken erover om hier nogmaals naartoe te gaan!

Jesús Fernández, Guest Experience, Hotel manager, 16-4-2018

Dear Karin,

Thank you very much for your kind comment written on Zoover!

We are delighted knowing that your overall experience in HOVIMA La Pinta was perfect! We are always looking for your happiness and comments like yours make us very happy.

Moreover, the fact that you really enjoyed our new and renovated facilities.

We will be waiting for you to return!

Kind regards,

Super voor families

Jos Amsterdam
2-3-2018

Een zeer levendig hotel voor families met een nogal luidruchtige animatie die een paar keer per dag door een microfoon spelletjes begeleidt bij het zwembad. Moet je van houden. Maar wat een relaxed personeel hier. Ondanks de grote drukte en veel lawaai bij bijv. het ontbijt- en dinerbuffet waren de medewerkers zonder uitzondering erg vriendelijk en geduldig. Ze zijn vast geselecteerd op hun kindvriendelijkheid en begrip voor ouders die ook graag vakantie willen. Top!

Ook de nieuwe inrichting is gezellig, informeel en echt kindvriendelijk. Zo hadden wij een prachtige familiekamer op de begane grond aan de kant van het zwembad. Heel handig, zo vanuit de kamer het zwembad in! En lekker op je eigen terrasje lunchen, want er zit ook een prima basiskeukentje in. En als de ligstoelen op zijn (leren we het ooit af, stoelen bezet houden met handdoekjes?) kun je bij deze familiekamer lekker op je ligkussen van je eigen terras chillen.

Jesús Fernández, Guest Experience, Hotel manager, 3-3-2018

Beste Jos,

Bedankt voor het schrijven van zo'n geweldige review op Zoover.

We waarderen het enorm wat u zegt over ons hadwerkende personeel en ons vernieuwde hotel.

We hopen u nog een keer terug te zien bij HOVIMA La Pinta!

Groetjes,

Fatastiche vakantie gehad volgend jaar weer

Jacques
28-2-2018

Ik ben in Hovima apartementen hotel geweest geweldige kamers met balkon en zeezicht in Adeje.

Prachtig gelegen via het zwembad kom met de trap aan het strand,

Geweldig personeel heel klantvriendelijk en behulpzaam. Uitstekend ontbijt alles is in ruime mate aanwezig.

Veel uren zon ook in februari .

Kortom we hebben een geweldige vakantie gehad.

Jesús Fernández, Guest Experience, Hotel manager, 3-3-2018

Beste Jacques,

Heel erg bedankt voor het schrijven van een review over uw ervaringen op Zoover.

Het is voor on belangrijk om te weten dat u een fijne vakantie heeft gehad bij HOVIMA La Pinta en dat u genoten heeft van onze locatie aan het strand, het internationaal buffet en ons behulpzame personeel.

We zien u graag nog een keer terug op dit mooie eiland.

Met vriendelijke groet,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel scoort een 8.19 uit 10 op basis van 619 reviews.