Aparthotel Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel

KinderhotelWeer vandaag21°15°
Aparthotel Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel
8,4

Omschrijving
Op het zonovergoten Tenerife staat kindvriendelijk Hotel Hovima La Pinta Beachfront. Het moderne hotel heeft prachtig uitzicht over zee en de levendige jachthaven van Puerto. De animatie en het zwembad zijn goed. In de aangrenzende zee zijn vele soorten vissen te zien dus neem duikbrillen mee! Aquapark Siam is een aanrader, net als Teide by Night.

We hebben een aantal aanbieders voor Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel voor je op een rij gezet:

BeachCheck

624 reviews over Aparthotel Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel in het Nederlands

fantastisch en zonnig

van zelm,
7-1-2019

fantastisch om hier weer terug te keren in de winter, vorig jaar waren we hier ook in december het voelde weer als thuis komen boulevard weer dicht bij via trap onder hotel door met je hotelpasje kon je zo naar het strand lopen of naar de restaurants aan de boulevard of via de receptie van het hotel receptie vriendelijke mensen ook weer nederlandse jongen met inchecken, schoonmakers hielden alles keurig schoon, elke dag ontbijt met vriendelijk personeel die hard aan het werk waren vooral ibrahim elke dag kregen wij een hand van hem ook het andere personeel keurig en vriendelijk blijft toch weer een tophotel. Ook nu was er weer een animatieploeg die elke dag wel wat organiseerde hier hebben wij niet zoveel gebruik van gemaakt want het strand was dichtbij daar gingen wij graag naar toe.

Personeel van hovima van harte bedankt voor deze vakantie wij hebben genoten voor de 2e keer. minder omgevingslawaai van andere zaken.

Guest Experience, Hotel manager, 10-1-2019

Beste van zelm,

Het verheugt ons te vernemen dat u met ons op vakantie bent geweest en dat u een van een fijn en zorgeloos verblijf heeft genoten nog een tijd in ons HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel.

Heel erg bedankt voor uw mooie feedback en voor al het lof over onze service en ons personeel. Tevreden klanten, die wensen terug te keren blijven de mooiste beloning voor ons werk.

Wij kijken er alweer naar uit u weer te mogen verwelkomen in ons HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel.

Het was echt super!

I. Kruts,
4-1-2019

Wij hebben ongelofelijk genoten van ons verblijf in hotel Hovima La Pinta. Alles klopte. Het hotel, de ligging, het eten, de omgeving, het personeel. Alles was top!!

Guest Experience, Hotel manager, 6-1-2019

Beste I. Kruts,

In naam van het gehele team van HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel, willen we u bedankten voor uw tijd om ons te vermelden op Zoover.

Het doet ons plezier om uw commentaren te lezen over het hotel en dat u ervan overtuigd bent dat ons hotel alles heeft wat haar toebeschreven wordt.

Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de locatie van het hotel en dat u genoten hebt van het eten in het restaurant. Ook zijn we erg blij om te horen dat u het personeel vriendelijk en behulpzaam vind. Tot slot zijn we heel blij dat we positief hebben bijgedragen aan uw vakantie. Het is geweldig om te weten dat onze inspanningen productief zijn geweest.

We verheugen ons op deze dag, dat wij u kunnen verwelkomen in ons HOVIMA La Pinta Beachfront FamilY Hotel voor nog een geweldig verblijf!

Beste wensen,

Grandioos perfect

G kuik,
4-12-2018

Van af 12-11 tot 26-11 al in clusiff eten drinken hotel alles was perfect twee heerlijke weken gehad voor herhaling vatbaar volgend jaar weer naar hovima la pinta

Guest Experience, Hotel manager, 6-1-2019

Beste G kuik,

Vanuit HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel willen wij u graag bedanken voor het delen van uw ervaring in ons hotel bij Zoover.

We zijn erg blij dat u ons hotel HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel hebt gekozen en dat u heeft genoten van onze verschillende specialiteiten van eten en drinken.

Bedankt voor uw aardige woorden en vertrouwen. Wij zijn vereerd om te horen dat u weer volgend jaar weer terug naar ons HOVIMA La Pinta Beachfront Family komt.

WTC.nl

Wij verblijven op het moment van schrijven nog steeds in Hovima La Pinta. We zijn over het algemeen erg tevreden over het hotel! Erg mooie en schone kamers Vriendelijk personeel. Het hotel ligt direct aan de boulevard je zit zo bij alle restaurantjes en winkeltjes. Het enige min punt is toch echt het eten. Wij verblijven hier met half pension en het ontbijt is redelijk. Voor ieder wat al is er eigenlijk geen variatie in het aanbod. De pannenkoeken die er “vers” gebakken worden zijn over het algemeen droog en taai.

Het avond eten is gewoon erg slecht. Als je een lage standaard hebt kun je hier misschien prima eten maar wij vinden het eten echt té slecht voor dit hotel! Weinig variatie in het aanbod en eigenlijk is alles vaak lauw of koud. Wij eten daarom eigenlijk altijd uitgebreid buiten de deur tussen de middag zodat we savonds alleen een salade of iets kleins hoeven te eten. Het A la carte restaurant is daar in tegen net iets beter

Guest Experience, Hotel manager, 21-11-2018

Beste Mirjam,

Namens het hele team van HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel willen wij u bedanken voor het delen van uw commentaar en suggesties op Zoover.

In HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel doen we ons uiterste best om onze gasten te voorzien van varieërde gerechten die overeen komen met de verschillende smaken van onze gasten, maar het is altijd een grote hulp om feedback te krijgen van gasten zoals jullie, hierdoor kunnen wij onze service alleen maar verbeteren. We nemen uw commentaar over over de variatie van het eten in ons restaurant in overweging en geven het door aan de afdeling die over de keuken gaat.

Bedankt voor het benadrukken van onze hotelkamers en de locatie van het hotel. Het is geweldig dat u heeft genoten van de prachtige kamer met het mooie uitzicht. Ook vinden we het fijn om te horen dat het hotel op een goede locatie ligt.

Nogmaals bedankt voor uw opmerking en uw eerlijkheid. We hopen oprecht dat we u in de toekomst verwelkomen in HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel.

Aanrader voor jonge gezinnen

Linda,
17-11-2018

Prima appartement!

Het eten was goed, vooral het à la carte restaurant is ‘n aanrader.

Er waren heel veel jonge kinderen die soms erg luidruchtig waren in de eetzaal.

Guest Experience, Hotel manager, 21-11-2018

Beste Linda,

Heel erg bedankt voor uw open en lieve woorden over HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel. Wij waarderen het heel erg dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen op Zoover.

Bedankt voor het noemen over het hoogtepunt over ons eten. We proberen altijd voor een grote variatie en hoge kwaliteit te zorgen. Onze Chef-koks waren blij om te horen dat u genoten van alles van onze gastronomische aanbod in het à la Carte Restaurant!

We zijn blij om te horen dat u een prachtige tijd in ons geweldige hotel heeft gehad en u naar huis ging met prachtige herinneringen.

Nogmaals, we waarderen al uw mooie feedback en we hopen u binnenkort op een volgend bezoek te zien.

Vriendelijke Groeten,

fantastisch

linda van rijsewijk,
5-11-2018

super leuk hotel, nette kamers pas gerenoveerd, vriendelijk personeel, lekker eten en super mooi uitzicht.

wij hebben hier een super leuke vakantie gehad. In de zee/baai kan je goed zwemmen, een duikbril of snorkelset mee nemen is ook echt een aanrader. veel soorten vissen maar ook zeeegels enzo te zien.

diverse parken zijn op loopafstand en veel winkels en eettentjes.

enigste nadeel is dat je steeds aangesproken word om ergens te eten. tip zorg dat je een fles drank in je hand hebt en ze laten je met rust.

ook leuk om te bezichtigen het siam park en teide by night. huur auto's zijn er ook super goedkoop.

Guest Experience, Hotel manager, 11-11-2018

Beste linda van rijsewijk,

Bedankt voor de tijd om uw ervaring in HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel te beoordelen en te delen met ons. We zijn heel blij dat je van je verblijf bij ons hebt genoten.

Heel erg bedankt voor uw positieve opmerkingen. Het is goed om te weten dat onze lekker en gevarieerde buffetten en onze nette gerenoveerde kamers met een prachtig uitzicht een positieve ervaring hebben opgeleverd. Wij zullen ons personeel hiervan over informeren.

Beste wensen,

Guest Experience

Heerlijk verblijf gehad in La Pinta.

Doreth,
30-10-2018

Heerlijk hotel met een fijn zwembad en een heel goed ontbijt.

Gerieflijke kamers, netjes en schoon.

Mooi uitzicht over zee.

Dichtbij leuke boulevard met restaurants en leuke winkels.

Voor herhaling vatbaar.

Eva González, Hotel manager, 6-11-2018

Geachte Doreth,

Allereerst wil ik u heel erg bedanken voor het nemen van de tijd om uw ervaringen te schrijven en voor het delen van zo'n positieve opmerking over onze HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel op Zoover.

Bedankt voor uw vriendelijke feedback.

Het verheugt ons te vernemen dat u genoten heeft van uw vakantie bij ons en dat u ons zo’n mooie score geeft.

SUPER…. Zulke feedback is de mooiste beloning voor ons werk!

Heel erg bedankt voor al uw lof. Wij kijken er alweer naar uit u weer te mogen verwelkomen :)

Guest Experience

Nooit meer te veel herrie !!

W v Harten,
21-10-2018

Goed hotel lekker eten.

Niet echt zeezicht zaten om de hoek.

Heel heel heel veel herrie van strandclub vlakbij.

Hele middag en avond alleen maar bonk bonk bonk muziek. Veel en veel te hard !!! Alleen binnen met de deur dicht hoor je er niks van. Ook nog met een shovel onder t balkon aan t werk de hele dag 🙉🙉

Eva González, Hotel manager, 25-10-2018

Geachte W v Harten,

Sta mij toe om u te bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven na uw recentelijke vakantie.

Het spijt ons dat u bent vertrokken met het gevoel dat uw verwachtingen niet geheel zijn vervuld. We waarderen uw mening, dus ik herhaal onze dank daarvoor.

We willen graag doorgaan met de mogelijkheid om u te verwelkomen in ons HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel. Ons hotel heeft veel verschillende kamercategorieën verspreid over onze faciliteiten.

Aarzel niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen als u van plan bent om een ​​volgend verblijf in Tenerife te plannen, om u een kamer aan te bieden die het beste bij u past.

Nogmaals, accepteer alstublieft mijn oprechte verontschuldigingen dat wij niet de vakantie geleverd hebben waar u naar op zoek was.

Guest Experience

Mooi hotel op jonge gezinnen gericht

Peter,
11-9-2018

Mooi modern hotel, maar wel erg op kinderen gericht. Kamers tiptop in orde, alleen erg gehorig. De slaapkamers zijn begeven naast het gangpad, waardoor je best vaak trolleykoffers en luidruchtige gasten hoort langskomen, zelfs als de ramen gesloten zijn. Ook de afvoer van de bovenburen is goed hoorbaar. Als je in de badkamer staat kan je door het afvoerputje zelfs letterlijk horen wat de boven- of onderburen zeggen.

Schoonmaak niks over te klagen, zag er keurig uit.

Wel het traditionele handdoekje leggen, al waren er meer dan voldoende ligbedden bij het mooie zwembad.

Ontbijt was goed in orde. Ondanks dat we halfpension hadden zijn we 's avonds vaak buiten de deur gaan eten omdat we dat gezelliger vinden zitten. 'S avonds was de eetzaal ook best rumoerig met alle gezinnen met kinderen, maar dit zal ook aan de akoestiek van de zaal liggen.

Tenslotte heeft La Pinta zeer vriendelijk personeel, en een mooie ligging aan boulevard en strand.

te duur voor all inclusive

Rob van Dongen,
22-8-2018

De ligging van het hotel is goed als je van winkeltjes en boulevard houd. Je stapt vanuit het hotel direct in het uitgaansleven. Winkeltjes, aanbieders van excursies, bars en restaurant pal naast de deur. Het hotel is niet slecht, kamers worden goed schoon gemaakt en het personeel werkt hard en is over het algemeen vriendelijk op een paar uitzonderingen na, maar dat heb je altijd. Jammer dat er vijf verschillende gasten verblijven van logies tot all inclusive. Wij hadden all inclusive en dat viel een beetje tegen. Het ontbijt is goed maar de lunch en het diner was erg matig tot zelfs onvoldoende. Dit hebben wij bij een all inclusive formule niet eerder meegemaakt. Nu verschillen de smaken bij mensen, maar het merendeel van de (Nederlandse) gasten deelde deze mening en gingen ondanks dat ze all inclusive hadden geboekt buiten de deur eten dat geeft toch aan zou je zeggen. Het bonnetjes systeem bij het drinken halen is echt een ramp.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.