Aparthotel Hovima Jardin Caleta

Aparthotel
Aparthotel Hovima Jardin Caleta
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Hovima Jardin Caleta voor je op een rij gezet:

92 reviews over Aparthotel Hovima Jardin Caleta in het Nederlands

Geen aanrader

Vandenhende
7-6-2018

Onvriendelijk , niet proper , elke dag zelfde zeer beperkte keuken. Kamers wel ruim maar ze komen enkel de handdoeken verversen. Geen lakens... ver van alles dus verplicht dagelijks bus of taxi te nemen wat duur kan uitkomen. Geen eigen strand , geen gezelluge buiten bar waar je s avonds heen kan. Enkel binnen in een zeer ongezelluge bevangen ruimte zat je op elkaar met loeiharde muziek!

rus , gezellig en mooi weer

Rita Feraille
15-4-2018

rustig, aangenaam en vriendelijk hotel. Genieten van het goede weer in het voorjaar.

Volgend jaar weer!

Heleen Prins
4-1-2018

Super hotel! Kamers zijn ruim. Slaapkamer heeft veel kastruimte, brede lekkere bedden en airco. Badkamer heeft een fijne douche met druk! Prima wifi. Kamers zijn schoon em worden goed schoongemaakt tussendoor. Eten is gevarieerd en lekker. Ik ben erg enthousiast!

Vreselijk

Saskia en Monique
9-10-2017

Een en al bouwput, zowel in het hotel en naast het hotel, dit blijft nog zeker tot eind 2017.

Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat: Bouwmensen, slijpen, heien,

vrachtwagens, graafmachines, hijskranen...

Om dit geluid te verbloemen wordt de muziek met regelmaat keihard aan gezet bij het zwembad!

Daarnaast zijn er veel luidruchtige Russen en Duitsers (geen enkele Nederlanders gezien) De appartementen zijn erg gehorig.

Het hotel is erg afgelegen, voor een leuk betaalbaar en gezellig restaurantje, bar, mooi strand, of winkels moet je echt de bus nemen.

Geen mooi zandstrand naast het hotel!!

Het personeel was vriendelijk, en het eten was er ook goed, dat is ook het enige positieve !!!

Ons zul je hier nooit meer zien.

Niet echt aan te raden

Dits Liliane
18-8-2017

Hotel is niet echt slecht maar de vriendelijkheid laat te wensen over.

Wij hadden een hotelkamer aan de kinderspeeltuin en zijn 50 plusser zonder kinderen, dus veel heen en weer geloop van kinderen, daarbij hadden we een kamer op de gelijkvloers dus geen of weinig privé iedereen zag je, je had geen veilig gevoel deuren kon je niet laten open staan toch niet zo leuk.

Achter ons waren ze 2 nieuwe appartementsblokken aan het bouwen dwz vanaf 7u lawaai, geboor, vrachtwagens, kranen noem maar op echt geen vakantiegevoel.

Verversen van lakens minimaal en poetsen oppervlakkig.

Het eten was lekker daar was weinig over te zeggen maar terug vriendelijk????

We hebben verschillende hotels al gehad in de omgeving maar dit is toch wel beneden maats

Een Mooie lokatie en goed hotel.

Jan/Betty
24-6-2017

Dit was onze tweede keer in Hovima Jardin. Nu waren er veel oostblokkers aanwezig waarvan enkele voor behoorlijke overlast konden zorgen zodat wij na onze eerste nacht, en in deze nacht, zeer veel overlast hadden van onze oostblok buren. Na klagen bij de receptie kregen wij de volgende ochtend direct een andere kamer op een prima locatie. Dit is een opsteker voor de hotel directie.

Er is momenteel nog steeds geluidsoverlast van bouwactiviteiten achter het hotel, zoals rotshakken. Verder een prima verzorging in het hotel.

Heerlijk relaxen

Jelly Hoekstra
11-5-2017

We zijn hier in mei een weekje geweest en hebben een supervakantie gehad! Ik was wat huiverig omdat ik hier las dat alles zo verschrikkelijk ver weg was. Maar als je via de boulevard liep was je binnen 20 minuutjes in het drukkere Adeje met heel veel verschillende restaurantjes en winkeltjes.

Hotelkamer was netjes, met airco en onze kinderen waren bijna niet uit het verwarmde zwembad te slaan.

We hebben geboekt met ontbijt inbegrepen, en dat was heerlijk uitgebreidt. Slechts 1 keer gebruik gemaakt van diner, dit was in buffetvorm en was goed, zeker omdat het heel voordelig was.

Theunie Bouwmeester
31-3-2017

Ik ben al in heel veel hotels geweest en ik kom hier toch weer. Het is hier heerlijk rustig gelegen. De bedden zijn goed en er wordt goed schoongemaakt. Het personeel is erg vriendelijk. Als er problemen waren werd het gelijk opgelost. De technische service komt het gelijk oplossen.

Jammer dat er geen airco in het appartement aanwezig is.

prima hotel!

gs
17-1-2017

Hadden een superior kamer geboekt met zeezicht. Nette kamer met aparte slaapkamer met goede bedden. Aardig en goed personeel. Eten prima, genoeg keuze. Hielden ook rekening met mijn zoutloze dieet. Top!

Iedere avond wat te doen in het hotel. Zeer goed kerstdiner.

Omgeving en boulevard leuk om een wandeling te maken. Costa Adeje is rustig. Wil je meer roerigheid kun je beter naar de Costa Christianos of Americanos gaan.

Minder was onze ervaring met het winkelen in aan de boulevard van de Costa Adeje. Wij zijn daar voor bijna 1300 euro opgelicht door de fa. OM Ganapati Electronics, die ons een internetabonnement via de sateliet heeft verkocht voor 5 jaar, maar dit ondanks diverse mailtjes die terug kwamen doordat het email-adres van de winkel niet goed was + niet beantwoord werden op het privé-mailadres van de eigenaar. Na telefonisch contact zei men dat de persoon er niet meer werkte, lijkt ons stug na 3 dagen. Mensen: laat je dus geen abonnement aanpraten, ze zijn zeer geslepen! Koop ook maar liever je tablets e.d. in Nederland, dan heb je in ieder geval geen nepartikelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Hovima Jardin Caleta in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Hovima Jardin Caleta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Hovima Jardin Caleta scoort een 7.81 uit 10 op basis van 99 reviews.