Hotel Hovima Costa Adeje ****

Hotel Hovima Costa Adeje ****

Hotel Hovima Costa Adeje
Hotel Hovima Costa Adeje

We hebben een aantal aanbieders voor Hovima Costa Adeje voor je op een rij gezet:

74 reviews over Hotel Hovima Costa Adeje in het Nederlands

Net terug van 11 dagen fijn verblijf, op basis van all inclusive, in dit hotel waar het schoonmaken van de kamers en terrein op een zeer hoog niveau staat en al het personeel super vriendelijk is.

Er zijn ruim voldoende ligbedjes bij de zwembaden en door de rustige achtergrondmuziek hebben wij weinig hinder van de renovatiewerkzaamheden bij het naastgelegen hotel ondervonden.

Helaas viel ons de huiswijnen, cocktails en het eten wat wel tegen voor een vier sterren hotel hadden wij hier iets meer van verwacht.

Nog een sterk minpunt was dat er na 21.30 uur geen rustig plekje in het hotel was waar je nog een drankje kunt drinken, de gehele benedenverdieping was veroordeeld tot het meegenieten van het zeer luidruchtige avondamusement wat voornamelijk Engels georiënteerd was. De enige stille plek was buiten en dat was voor deze tijd van het jaar net te koud.

Op zich prima, maar niet nog een keer.

Renate, 10-12-2017

Na alle lovende reacties, hadden we hoge verwachtingen. Het hotel op zich is prima; goede ligging, heel vriendelijk personeel (ook Nederlands bij de receptie) en een super enthousiast animatie team.

Het eten en drinken viel ons echter erg tegen. Veel van hetzelfde en niet warm, behalve als je blijft wachten tot het van de bakplaat afkomt. Cocktails waren chemische drankjes van B keuze drank, welke werden aangemaakt met een soort van slushpuppy ijs. Rest allemaal automaten frisdranken. Voor een 4 sterren hotel vonden wij dat ver onder de maat.

Het hotel er naast wordt nog steeds verbouwd en de ene dag is er behoorlijk wat lawaai en de andere dag valt het weer reuze mee. Lekkere bedjes bij het zwembad, maar als je pas na de lunch wil gaan liggen is het wel zoeken naar 2 bedjes naast elkaar. Het zwembad op het onderste terras is verwarmd.

Prima!

Mark, 22-10-2017

Goed hotel, lekker dichtbij het strand en lekker eten. Ook het personeel is erg Vriendelijk!

Tip: Tegenover het hotel zit een excursie kiosk en daar zit een Nederlander, als je wat wilt doen, boek het dan bij hem.

Hij is goedkoop en vriendelijk, wij zijn met touroperator gekomen en die bieden ook excursies aan maar die zijn zo ongelovelijk duur.

Voorbeeld: een eiland rondrit kost bij touroperator 68 euro per persoon. En wij hebben voor 22 euro per persoon bij die Nederlander geboekt en daar zat ook een nederlandse gids bij en dat was allemaal prima georganiseerd!

Heel veel lawaai!

Lilian Kok, 5-10-2017

Dit is best een prima hotel op een goede locatie. Kamer netjes. Ligging goed t.o.v. Strand en boulevard. Eten vonden wij matig. Veel blik en als desert diepvriestaarten/soesjes. Na een paar dagen heb je het wel gezien. Ontbijt wel goed. Het allergrootste nadeel was dat het hotel hier tegenover verbouwd werd en dit gepaard ging met ontzettend veel lawaai van smorgens 6 uur tot savonds 6 uur; draaiende betonmixers, sloopafval storten van boven naar beneden, hijskranen, drilboren, heel veel bouwvakkers. We konden hierdoor niet echt uitslapen en op het balkon kon je geen normaal gesprek voeren. Dit heeft ons vakantiegevoel aardig verpest. En het duurt nog tot januari. Dus mocht je niet tegen lawaai kunnen dan zou ik hier voorlopig niet naar toe gaan. Het binnenland van Tenerife is prachtig maar de kuststrook is hypertouristies. Moet je van houden.

Geweldig hotel. Vriendelijk personeel. Schoon.

vakantieganger, 7-9-2017

Fantastisch eten en goede animatie. Ruime opzet

Geachte Klanten

We willen u bedanken voor uw tijd en reactie over ons hotel HOVIMA Costa Adeje. We zijn blij om te lezen dat u ons hotel mooi en verbeterd vindt. En we werken er nog steeds dag bij dag aan!

Vriendelijke groeten,

Geweldige vakantie in een mooi Hotel

JJJM&K, 24-8-2017

De kamers waren schoon, mooi met een groot balkon met zijzeezicht en een waanzinnig uitzicht over Costa Adeje, onze kamers zijn elke dag schoongemaakt, je hoeft geen bedjes te reserveren als je om 09:30 uur voor het ontbijt je handdoek neerlegt is dat vroeg genoeg, heel vriendelijk personeel ook bij de balie heel vriendelijk, het animatieteam is heel leuk en doet er alles aan om je te vermaken mits je daar voor open staat. Het eten viel heel erg tegen voor een 4sterren hotel wij hebben elke dag buiten de deur gegeten dit waren we vooraf al van plan.

Al met al hebben wij genoten en een topvakantie gehad.

sonia, Hotel, 8-9-2017

Geachte klanten,

Sonia

voor herhaling vatbaar

Riette, 23-8-2017

mooi hotel. Fijne bediening. wij hadden een grote kamer . hadden eerst in een ander hotel geboekt maar dat was nog niet klaar kregen van het hotel een upgrade naar een junior suite en all inclusief.

Klein nadeel onze kamer was boven een straat die nogal druk was. vooral omdat er op alle hoeken een restaurant / cafe was en die hadden elke avond muziek.

Super mooi hotel

Julia Hertgers, 16-8-2017

Heb een geweldige vakantie gehad in Tenerife! Deel doordat ik in dit hotel verbleef. Super vriendelijk personeel & alles heel schoon. Helaas viel het eten wel tegen.. De eerste 2 dagen is nog wel lekker maar na de 3de dag ben je wel toe aan wat afwisseling :(

Geachte Roy,

Sonia

Super hotel met heerlijk eten!

Lisa, 22-7-2017

Heerlijkevakantie gehad juli 2017. Het is een prachtig hotel met super eten. Er is elke dag een ander thema. Je moet het info boekje goed lezen hierin staat dat je na een bepaald aantal nachten gratis mag eten in hun buffet restaurant dit was erg lekker en netjes.

Strand en barretjes prima gelegen.

Ze waren het hotel ernaast aan het verbouwen dit bracht lawaai met zich mee maar we hadden er geen last van.

Het hotel waa voor ons een beste in onze vakantie jaren qua eten verzorging en ligging. De prijs verhouding is goed

Geachet klanten

Grandioos

van As, 7-7-2017

Boek een excellence kamer want voor weinig geld extra heb je zoveel meer faciliteiten! Alles was perfect op wat lichte lekkage na in de badkamer. De vloer werd wat nat na het douchen.

Het eten was meer dan uitgebreid en heerlijk!

Dicht bij het strand en perfect gelegen.

Alleen de renovatie van het naastgelegen hotel gaf overdag wat geluidsoverlast maar ons stoorde het niet.

Geachte klanten

Vriendelijke groeten,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hovima Costa Adeje in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hovima Costa Adeje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hovima Costa Adeje scoort een 8 uit 10 op basis van 84 reviews.