Hotel aan zeeWeer vandaag27°20°
8,1

Wat vakantiegangers zeggen

Hovima Costa Adeje is een adult only hotel. Het is dan ook een populaire plek onder ouderen. Zeker in het laagseizoen kom je hier veel 60-plussers tegen. Het hotel is mooi en netjes, maar hier en daar wel wat gedateerd. De service is in ieder geval goed. Benieuwd wat dit hotel verder te bieden heeft? Lees met ons mee.

Wanneer je de reviews leest van vakantiegangers die eerder verbleven in Hovima Costa Adeje is er één ding dat er tussenuit springt: het animatieteam. Reviewers schrijven dat het animatieteam hier geweldig is. Zij maken je vakantie compleet en vermaken je de hele dag. Ook is er elke avond muziek en entertainment. J.van Dongen-Dirven laat via een review weten: ‘Wij hebben heel veel genoten van de animatie iedere dag, maar vooral van de show van Johnny Circus, die was prachtig. Ik raad iedereen aan om naar die show te gaan, prachtig gewoon.’ Hou je ‘s avonds juist van rust? Dan is dit hotel minder geschikt. De muziek stopt namelijk niet voor 00.00 uur.

Tijdens zo’n gezellige avond in Hovima Costa Adeje Tenerife gaat het all-inclusive genieten gewoon door. Je kunt tot 00.00 uur bij de bar terecht om een drankje te halen. Hou er wel rekening mee dat niet alle drank is inbegrepen in de prijs. Dit is wel het geval wanneer je een excellence kamer boekt. Het eten binnen de all-inclusive formule is over het algemeen prima. Monique van Iersel schrijft wel dat het eten niet altijd warm genoeg was. Ook Jan schrijft dat hij iets meer had verwacht van het eten en drinken in een viersterrenhotel.

Voor welke kamer je ook kiest, schoon is je kamer altijd. Sommige reviewers vinden de kamers hier en daar wat verouderd, maar douchen doe je wel onder een regendouche. Vind je het bed net wat te hard? Nathalie vond dit wel en vroeg om een topper. Het personeel van Hovima Costa Adeje regelde dit meteen voor haar. De goede service blijkt ook uit de review van Ans Helmink: ‘Ook voor onze trouwdag was aandacht met champagne op de kamer en verrassing in het restaurant.’

Ligging

Hovima Costa Adeje Tenerife ligt midden in de gelijknamige badplaats Costa Adeje. Vakantiegangers omschrijven de ligging van dit hotel dan ook als top. Dit zorgt ervoor dat je op elk moment van de dag naar het terras kunt, een hapje kunt eten of kunt gaan winkelen. Maar naast het centrum ligt ook het strand op loopafstand. Na 400 meter lopen huur je een ligbed om te genieten van de zon.

Wil je het wat verder op zoeken? Eerdere gasten gingen vanuit Hovima Costa Adeje naar verschillende plekken. Huur bijvoorbeeld een auto en bezoek Nationaal Park El Teide, een echte must see op Tenerife. Ook een bezoek aan San Cristobal is een favoriete to do van vakantiegangers tijdens een verblijf in Hovima Costa Adeje. Weet jij al wat je gaat doen?

Enthousiast? Pak je koffer en geniet van Tenerife in dit hotel!

We hebben een aantal aanbieders voor Hovima Costa Adeje voor je op een rij gezet:

88 reviews over Hotel Hovima Costa Adeje in het Nederlands

Heel mooi

Sophie (338)
28-8-2019

Mooi luxe hotel met een prachtige ligging. Alles is op loop afstand. Hygiëne is heel goed, elke dag schone handdoeken en wordt er schoon gemaakt. Heel aardig personeel en elke avond is er goede entertainment. (r. 338)

Prima hotel!

Nathalie
1-4-2019

Wij hebben hier in maart een weekje gezeten en hebben het prima naar ons zin gehad. Wij vonden de gemiddelde leeftijd (65+) aardig hoog, wij waren veruit de jongsten (30+). Mooi en netjes hotel, kamers zijn erg schoon. Bedjes bij het zwembad vond ik allemaal wel heel krap, had wel wat ruimer opgezet mogen worden. Wij vonden de bedden op de kamer erg hard en hebben toen om een topper gevraagd. Dit werd direct geregeld en was toen een stuk beter, maar vonden het nog steeds niet ideaal. Wij hadden een kamer op de 1e verdieping aan de voorkant. Doordat de hal niet afgesloten is van de showruimte, is er 's avonds erg veel lawaai vanuit het hotel, dit galmde redelijk hard door naar de voorkant van het hotel. Variatie van diner en lunch was wel voldoende en prima kwaliteit. Het blijft lopend buffet en er zijn genoeg leuke tentjes in de buurt aan het strand, ligging is dan ook perfect. Prima aanrader voor een mooie vakantie!

Gereisd Met partner in maart 2019
Ainara Urriolabeitia, Hotel, 4-4-2019

Geachtee Mevrouw Nathalie,

Allereerst willen wij u hartelijk bedanken in het vertrouwen op ons. We stellen het zeer op prijs dat u uw tijd heeft genomen om uw bevindingen met ons te delen. Verder zijn we erg blij dat u onze service op een prettige manier heeft ervaren en dat u genoten heeft van uw vakantie in ons hotel.

Aan de andere kant, doen we er alles aan om onze service standaarden hoog te houden en zullen uw feedback meenemen naar onze volgende team meeting. Nogmaals excuses voor het ongemak

Uitstekend hotel!!

JPR
15-3-2019

Uitstekend hotel, prachtig gelegen, lekker eten, mooi kamers, vriendelijk personeel op één uitzondering na MAAR kies wel de excellence kamers zodat alle dranken gratis zijn zoniet moet er betaald worden voor de meeste dranken

Gereisd Met partner in februari 2019
Ainara Urriolabeitia, Hotel, 24-3-2019

Beste gaste,

Dank voor uw positieve woorden. We stellen het zeer op prijs en zijn blij te lezen dat u een fijne tijd heeft gehad bij ons. Wij doen er alles aan om onze service standaarden hoog te houden

Met vriendelijke groet, Ainara Urriolabeitia Guest Relations

Fantastisch!

Anique, room 328
31-1-2019

Geweldig hotel met een mooie ligging dichtbij het strand! Het eten is goed en het animatieteam geweldig. Het is een echte aanrader om hier in de wintermaanden naar toe te gaan.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Ainara Urriolabeitia, Hotel, Fri Feb 01 2019 17:44:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Mevrow Anique,

Hartelijk dank voor uw warme review. Ons team is heel blij met uw erkenning. Wij hopen u de volgende keer weer met open armen te mogen ontvangen.

Met een hartelijke groet, Ainara Urriolabeitia Guest Relations

Gewoon goed!

L é M
25-1-2019

Hotel is goed onderhouden. Zeer vriendelijk en gedienstig personeel aan het onthaal, restaurant enz. Kamer heeft geen nachtkastjes met opbergruimte, welk een gemis is! Animatie tijdens de dag is OK. Vooral ‘s avonds is het geluid van het animatieteam of muziekgroepen VEEL te luid, de decibels vliegen om en in je oren. Vele mensen hebben dit laten kennen aan de directie, maar deze weigert om dit aan te passen. Gelieve dus oordopjes te gebruiken! Het best is om een kamer te reserveren vanaf de zesde verdieping zodat de nachtrust kan doorgaan. Het assortiment en diversiteit van voedsel in het restaurant is gewoon goed, zonder meer. Meer afwisseling zou welkom zijn.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Ainara Urriolabeitia, Hotel, Wed Jan 30 2019 17:44:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hartelijk dank voor het delen van uw complimenten evenals uw punten ter verbetering. Normaal gesproken gaan wij direct op zoek naar een passende oplossing bij eventueel ongemak.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals bij ons ontvangen.

Met vriendelijke groet Ainara Urriolabeitia Guest Relations

Fantastisch Hotel

Ans Helmink
9-12-2018

Geweldig hotel. Van binnenkomst tot weg gaan alles is top geregeld. Animatie team is top en they love there jobs . Elke avond zis er muziek of entertainment. Eten erg veel afwisseling en zeer smaakvol. Zwembad heerlijk warm Wij hebben het super gehad. Ook onze trouwdag was aandacht voor met champagne op de kamer en verrassing in het restaurant. Het ligt ook midden in de plek adeje dus je wandeld er zo even uit. We komen zeker weer terug.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Ainara Urriolabeitia, Hotel, Sun Jan 20 2019 19:57:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste gast,

Graag wil ik u bedanken voor de tijd die u heeft genomen om uw verblijf ervaring te delen op Zoover. Leuk om te lezen dat alles naar wens is geweest en dat u heeft genoten van het comfort.

Het was een goed hotel!

Janszen
27-11-2018

Het hotel was werkelijk top. Een paar minpuntjes maar misschien kan daar nog wat aan gedaan worden. S,avonds in de bar waar het optreden werden verzorgd ,stond dat er daar tot 24.00 uur drank kan worden besteld, prima ik snap dat ze een eindtijd moeten hebben. Maar om dan gelijk om 24.00 uur het licht daar uit te doen vind ik niet klantvriendelijk. Ik vind ook dat de handdoekservice , de borg die je betaalt nl 27 euro en als je vertrekt krijg je 10 euro terug.waar is dat stukje service.? Ook zijn er te weinig liften , 3 stuks op ruim 300 kamers waardoor je soms best lang moest wachten. De vakantie hangers mogen pas om 08.30 uur hun handdoek neerleggen eerder was niet toegestaan. Wij zaten op de 5de verdieping dus dat was wel erg komisch om te zien, hoe er om precies 08.30 uur een sprintje werd getrokken na het ideale zonnebedje Over het eten niets te klagen was werkelijk TOP!!

Gereisd Met partner in november 2018
Ainara Urriolabeitia, Hotel, 8-12-2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw recentelijke bezoek in ons hotel in het delen van uw ervaring. Het spijt ons dat uw ervaring in ons hotel niet naar uw verwachting is verlopen. Bovendien, het is belangrijk voor u om te weten dat we er alles aan doen om onze service standaarden hoog te houden en zullen uw feedback meenemen naar onze volgende team meeting.

Wat betreft tot uw opmerking over de handdoeken van het zwembad, raden we u aan dat u over de kluis praat, aangezien de waarborg voor de handoeken kosten 15€ waarborg per handdoek, die worden totaal trug betaald op de laatste dag. En de kluis die kost 3 € per dag en 10€ waarborg.

Verder proberen we een goeie servicesystemen te behouden om u een comfortabele ervaring te bieden. Dit is de reden om de tijd van het zwembad om 8.30 uur te beperken en te voorkomen dat klanten de handdoeken op de ligbedden leggen zelfs ’s nachts om hun plaats te reserveren. Uw vriendelijke medewerking wordt altijd zeer op prijs gesteld.

Tot slot, en met aandrang op verontschuldigingen, hopen we echt dat u vertrouwen blijft houden in ons team en uw ervaringen uit het verleden in de niet al te verre toekomst te overwinnen.

Ainara Urriolabeitia Guest Relations

Zeer goed

Sandra
7-11-2018

Zeer goed adults-only hotel. Wij verbleven in kamer 1001 (excellence) op de 10e verdieping met prachtig zicht op de zee en het binnenland. Zeer gevarieerde en lekkere buffetten. Fantastisch animatie-team. Een aanrader.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Ainara Urriolabeitia, Hotel, Sun Nov 11 2018 18:58:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte Mevrouw Sandra,

Bedankt voor uw verblijf in Hotel Hovima Costa Adeje. We waarderen dat u tijd heeft genomen om deze review te schrijven.

We zijn verheugd te lezen dat u een fijn verblijf in ons hotel heeft gehad en we willen u bedanken voor de mooie complimenten over het hotel en ons personeel.

Names team Hotel Hovima Costa Adeje hopen wij u spoedig nogmaals in Tenerife te ontvangen.

Met vriendelijke groet, Ainara Urriolabeitia Guest Relations

Prachtig hotel

Fred
13-10-2018

Zeer schoon hotel prima bed .eten prima .personeel zeer vriendelijk bar zou misschien iets langer open mogen Alleen die rij voor handdoeken leggen om 7.30 maakte mij verdrietig door toch teweinig bedjes

Gereisd Met vrienden in oktober 2018
Ainara Urriolabeitia, Hotel, 20-10-2018

Geachte gaste,

Fijn te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad. Hartelijk bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij dat de service van onze collega's een noemenswaardige indruk heeft achtergelaten. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Toch, we begrijpen uw opmerkingen over de ligbedden niet, omdat we het zwembad om 08.30 uur openen om precies deze sutuatie te voorkomen

Met vriendelijke groet,

Ainara Urriolabeitia Guest Relations

Mwah, geen geweldig hotel, ook niet slecht

Chris
9-7-2018

Prima hotel. Zone rondom het zwembad erg mooi aangelegd, 1 verwarmd zwembad, voldoende ligbedden. Restaurant tevens prima ingericht, echter viel het eten tegen. Weinig variatie, vaak koud. Ook de kwaliteit was niet zoals je mag verwachten van een 4-sterrenhotel. Personeel is vriendelijk. Ligging is prima, dichtbij de boulevard en het strand. Kamer gedateerd, met name de vloer die erin ligt kan niet (losse tegels, voelen plakkerig aan). Badkamer oké. Bedden matig. Al met al niet slecht, maar er zijn vast en zeker betere hotels te vinden voor hetzelfde geld.

Gereisd Met vrienden in juni 2018
Ainara Urriolabeitia, Hotel, 15-7-2018

Beste gast,

Ontzettend bedankt voor het delen van uw mening op Zoover. Wij zijn blij te lezen dat u hebt genoten van de ligging van het hotel. Het spijt ons dat uw verwachtingen niet voldaan zijn. Wij doen er alles aan om onze service standaarden hoog te houden en zullen uw feedback meenemen naar onze volgende team meeting. Nogmaals excuses voor het ongemak. Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen bij onze Hovima Costa Adeje Hotel.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hovima Costa Adeje in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hovima Costa Adeje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.