Tijdelijk €25 aanbetaling

• Rolstoel toegankelijk
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Hovima Costa Adeje is een adult only hotel. Het is dan ook een populaire plek onder ouderen. Zeker in het laagseizoen kom je hier veel 60-plussers tegen. Het hotel is mooi en netjes, maar hier en daar wel wat gedateerd. De service is in ieder geval goed. Benieuwd wat dit hotel verder te bieden heeft? Lees met ons mee. ## Faciliteiten Wanneer je de reviews leest van vakantiegangers die eerder verbleven in Hovima Costa Adeje is er één ding dat er tussenuit springt: het animatieteam. Reviewers schrijven dat het animatieteam hier geweldig is. Zij maken je vakantie compleet en vermaken je de hele dag. Ook is er elke avond muziek en entertainment. J.van Dongen-Dirven laat via een review weten: *‘Wij hebben heel veel genoten van de animatie iedere dag, maar vooral van de show van Johnny Circus, die was prachtig. Ik raad iedereen aan om naar die show te gaan, prachtig gewoon.’* Hou je ‘s avonds juist van rust? Dan is dit hotel minder geschikt. De muziek stopt namelijk niet voor 00.00 uur. Tijdens zo’n gezellige avond in Hovima Costa Adeje Tenerife gaat het all-inclusive genieten gewoon door. Je kunt tot 00.00 uur bij de bar terecht om een drankje te halen. Hou er wel rekening mee dat niet alle drank is inbegrepen in de prijs. Dit is wel het geval wanneer je een excellence kamer boekt. Het eten binnen de all-inclusive formule is over het algemeen prima. Monique van Iersel schrijft wel dat het eten niet altijd warm genoeg was. Ook Jan schrijft dat hij iets meer had verwacht van het eten en drinken in een viersterrenhotel. Voor welke kamer je ook kiest, schoon is je kamer altijd. Sommige reviewers vinden de kamers hier en daar wat verouderd, maar douchen doe je wel onder een regendouche. Vind je het bed net wat te hard? Nathalie vond dit wel en vroeg om een topper. Het personeel van Hovima Costa Adeje regelde dit meteen voor haar. De goede service blijkt ook uit de review van Ans Helmink: *‘Ook voor onze trouwdag was aandacht met champagne op de kamer en verrassing in het restaurant.’* ## Ligging Hovima Costa Adeje Tenerife ligt midden in de gelijknamige badplaats Costa Adeje. Vakantiegangers omschrijven de ligging van dit hotel dan ook als top. Dit zorgt ervoor dat je op elk moment van de dag naar het terras kunt, een hapje kunt eten of kunt gaan winkelen. Maar naast het centrum ligt ook het strand op loopafstand. Na 400 meter lopen huur je een ligbed om te genieten van de zon. Wil je het wat verder op zoeken? Eerdere gasten gingen vanuit Hovima Costa Adeje naar verschillende plekken. Huur bijvoorbeeld een auto en bezoek Nationaal Park El Teide, een echte must see op Tenerife. Ook een bezoek aan San Cristobal is een favoriete to do van vakantiegangers tijdens een verblijf in Hovima Costa Adeje. Weet jij al wat je gaat doen? Enthousiast? Pak je koffer en geniet van Tenerife in dit hotel!

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

107 Reviews over Hovima Costa Adeje

• 7Esther04-11-2022

Okee hotel, maar wel met handdoekje leggen

Prima hotel, adults only, met super vriendelijk personeel. Eten in buffet restaurant goed. Drankjes zijn lokale drankjes als je all inclusive zit. Animatie team is erg enthousiast en er wordt veel georganiseerd en voor ieder wat wils. Een minpunt hieraan is dat de avond animatie buiten plaats vindt. Dit duurt gemiddeld tot 23:00 uur, waardoor je op de kamers erg veel geluidsoverlast hebt als je even geen behoefte hebt om erbij aanwezig te zijn. Doordat er nog een groot hotel tegenover Hovima ligt, weerkaatst het geluid dan ook heel erg. Wat een enorm minpunt van dit hotel is, is het handdoekje leggen. De hotel regels zijn hier duidelijk in, handdoek leggen is niet toegestaan. Zwembad gaat om 8:30 uur open, echter staan de gasten om 8:00 uur al rijendik voor de deuren te wachten om hierna de handdoek neer te leggen en dan voor uren niet terug te komen. Hotel doet er niets aan. Heel erg jammer.

Eigenaar, 07-11-2022

Beste gast,

Bedankt voor de moeite en de tijd die je hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We danken u ook voor uw eerlijkheid en we respecteren zeker de mening van onze gasten.

Tot onze spijt ook blijken wij niet in staat te zijn geweest aan uw verwachtingen te voldoen, waarvoor alsnog onze welgemeende verontschuldigingen. Uw opmerkingen zullen intern worden geëvalueerd, teneinde onze service en kwaliteit te kunnen optimaliseren. Wat vervelend om te lezen dat uw verblijf niet geheel naar verwachting is verlopen.

Aan de andere kant, uw complimenten over onze medewerkers zullen we zeker met hen delen. Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen bij onze Hovima Costa Adeje Hotel.

Met gastvrije groet, Ainara Urriolabeitia Guest Relations

• 4Mario Verhellen31-07-2022

suites = geluidshinder =geld niet waard.

We verblijven voor het ogenblik nog steeds in hotel Hovima Costa Adeje, onze kamer is nr. 316. Maar we krijgen helaas geen reactie op onze opmerkingen vanwege het hotel, daarom dit bericht… Sinds een kleine week verblijven we in één van de suites (kamer+badkamer+woonkamer+ruim terras) van het hotel. Door het vele omgevingsgeluid vanuit diverse bronnen (naburig hotel en karaokebar, wagens, hotel, …) hebben we op nog geen enkel moment kunnen genieten van ons terras met zicht op de zee. Ook ’s nachts blijft geluid doorgaan…met als gevolg… een slapeloze nachten. Dit ook omdat de airco beperkt is tot max. 25°C…. Dus ofwel is de kamer ’s nachts te warm om te slapen, ofwel doe je vanwege het geluid geen oog dicht als je de ramen openzet…. Onze zuurverdiende euro’s zijn helaas in dit hotel slecht besteed. Wij hopen dat het hotel ons een voorstel doet om onze resterende dagen in rust te kunnen doorbrengen.

• 9Susanne Thijssen14-07-2022

Geweldig hotel

Gewoon top Zeer netjes verzorgd hotel Prijs kwaliteit verhouding is super

• 9Frenk Maas08-06-2022

Zeer aanbevelingswaardig.

Prachtig hotel, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, heerlijk eten, ook voor de minder valide medemens wordt hier zeker rekening gehouden dat ook zij een prettig verblijf hebben. Room 805 is zeer ruim, groot balkon met ligbedden en lounchbed, airco, koelkast, ligbad, stortdouche, kluisje, zelfs aparte tv op de slaapkamer, prachtig uitzicht over de zee en deels over Adeje, het hotel heeft 2 zwembaden, een ruim restaurant waar het heerlijk toeven is met ruime keus aan heerlijke gerechten, zowel 's morgens, 's middags als 's avonds. Drinken kan je er de gehele dag bij diverse counterstrike halen. Tevens beschikt het hotel over een afgesloten parking en bestaat de mogelijkheid om fietsen te huren.

• 9Jan02-06-2022

Fijn hotel, zeer vriendelijk personeel,die meerdere talen spreken aan de balie. Al het overig personeel niets dan goeds over te vertellen , vriendelijkheid spant de kroon. Zeer prettig verblijf, goed eten en schoon. Voor herhaling vatbaar. Ligging is ideaal ,dicht bij strand en lange wandel boulevard.

• 8Maud24-04-2022

Prima maar niet voor herhaling vatbaar

Prima, net en schoon hotel. Pas op, het marmer bij de trap kan erg glad zijn. Receptie personeel erg onvriendelijk. 3 liften die traag gingen, geregeld lange wachttijd. Ontbijtbuffet was erg goed! Avondbuffet vond ik wat minder. Geluid van de avondshows erg hard, niet te hebben. Wij zijn iedere avond naar de boulevard gelopen, genoeg tentjes om RUSTIG wat te drinken. Kamers schoon, badkamer prima. Maar erg gehorig, je hoort elke deur dicht vallen en de bovenburen lopen

• 9nancy19-04-2022

geweldig

een geweldig hotel. animatie was voortreffelijk. eten super goed van hoog kwaliteit. zwembad was zo gebouwd dat met gehele dag in de zon ligt op klein stukje na tot 13.00 in de schaduw. bedden lagen erg hard. nieuw matras is geen overbodige luxe. het is een adults only hotel voor cijfer kindvriendelijk bezeer ik op de oudere jeugd ik kom graag nog is terug

• 9Annet Masselink- Hofhuis11-02-2022

Voor herhaling vatbaar.

Geweldig hotel, in onze ogen niets op aan te merken. Super schoon en het eten was hier in een woord fantastisch.

• 5Zon, zee strand en lekker eten genieters.09-02-2022

Op plaatjes mooi. In praktijk niet onze keuze.

Best dicht langs drukke weg en luidruchtige bar. Kamers niet netjes schoon, maar werd opgelost nadat we hier melding van maakte. Handdoek service zwembad konden we geen gebruik van maken, was buiten gebruik door defect. Om 8:30u wordt er gesprint om handdoek op bed te leggen, sommige handdoeken liggen er een dag en komt men eind vd middag paar uurtjes liggen. Omgeving gedateerd, ook het hotel oogt gedateerd door het vele marmer, wat overigens spiegelglad is, goed uitkijken op de lange brede trap naar de hotelingang. Meer zwart dan goudgeel klein zandstrand. Restaurant ongezellig, lijkt meer op bedrijfskantine, zeer gehorig. Personeel doet hun best. De wachttijden bij de liften zijn ook best lang op de piekmomenten, maar door het mooie weer naar de zin gehad.

Eigenaar, 28-02-2022

Beste gast,

Ontzettend bedankt voor het delen van uw mening op Zoover. Wij zijn blij te lezen dat u weer gekozen heeft voor dit hotel. Wij doen er alles aan om onze service standaarden hoog te houden en zullen uw feedback meenemen naar onze volgende team meeting.

Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen bij  onze Hovima Costa Adeje Hotel.

Met gastvrije groet, Ainara Urriolabeitia Guest Relations

• 6Ivonne23-12-2021

Netjes, maar niet meer voor ons.

De plaats waar het hotel gevestigd is ligt vlakbij het centrum, dit is redelijk gedateerd, heel erg jaren 70 gevoel. Veel Engelse gasten. Er is geen strand bij het hotel, op loopafstand (2 km) zijn wel wat strandjes waar je bedjes kunt huren. Het hotel zelf is brandschoon maar heel erg clean en strak. De badkamer deur in de kamer lijkt op een douchedeur en is niet afsluitbaar. De bedden zijn verschrikkelijk hard, daar moet je zeker wel rekening mee houden, wij hebben de eerste nachten slecht geslapen daardoor. Ook staan de bedden los van elkaar en schuiven gemakkelijk uit elkaar. Het eten is goed, maar weinig gevarieerd. Eten in het a la carte restaurant is wel mogelijk maar slecht te reserveren, is ons niet gelukt. Bij het zwembad zijn twee aparte afdelingen, als "gewone" gast kun je niet overal gaan liggen, dat had wel even gecommuniceerd mogen worden vooraf. Al met al concluderen wij dat we niet meer terugkomen hier.

Hotel Hovima Costa Adeje info

• BarsBeschikbaar (2)
  • NachtclubNiet beschikbaar
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (2)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (2)
  • Restaurants met hoge stoelenNiet beschikbaar
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadNiet beschikbaar
  • BinnenzwembadNiet beschikbaar
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • WaterskiënNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)