Hotel H10 Costa Adeje Palace

Hotel H10 Costa Adeje Palacesterstersterster

7.5Goed

Spanje, Tenerife, Costa Adeje

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Costa Adeje Palace voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

H10 Costa Adeje is een all-inclusive hotel op Tenerife waarover de meningen verdeeld zijn. Sommige reviewers hadden hier een hele fijne vakantie zoals Bries: ‘Je bent hier echt een gast en voelt je daardoor ook meer dan welkom!’ Andere reviewers waren minder tevreden over hun verblijf. Ben jij benieuwd of H10 Costa Adeje Palace iets voor jou is en wat de plus- en minpunten van deze accommodatie zijn? Lees dan met ons mee.

H10 Costa Adeje heeft drie zwembaden en een kinderbad. Terwijl de kids heerlijk spelen bij het kinderbadje, kunnen jullie tot rust komen op een ligbedje bij het zwembad. Zijn de kids uitgespeeld? Dan kunnen ze verder spelen in de speeltuin of meedoen met een van de sportactiviteiten. Ook is er een activiteitenprogramma voor jong en oud en een animatieteam voor kinderen.

Als het tijd is om te dineren kunnen jullie naar het buffetrestaurant of naar het à la carte restaurant van H10 Costa Adeje Palace. Ook zijn er nog drie barren en een snackbar waar jullie gebruik van kunnen maken. Linda is erg tevreden over het eten: ‘Het ontbijt en avondeten was erg lekker en gevarieerd!’ Miranda is wel ontevreden over de sfeer in de eetzaal: ‘Het is een grote zaal met ongezellige verlichting en heel veel mensen, echt een sfeerloze kantine. De bediening is wel altijd keurig! Tip: Ga buiten zitten, dit is een stuk sfeervoller’. Hou er daarnaast rekening mee dat er niet veel opties zijn voor vegetariërs in het restaurant. Christine geeft aan dat ze het jammer vindt dat de buitenbar sluit om 18 uur, omdat het haar juist leuk leek om hier ‘s avonds buiten te zitten met het heerlijke weer.

Kamers

H10 Costa Adeje Palace biedt verschillende kamers aan. Je kunt kiezen voor kamers met een terras of een balkon met zeezicht. Robert schrijft hierover: ‘Onze kamer was op de zesde etage en was helemaal gerenoveerd’. Sommige reviewers hadden een minder prettige ervaring met hun kamer en hadden te maken met geluidsoverlast. Ook vonden sommige reviewers de bedden aan de harde kant.

Ligging

H10 Costa Adeje heeft een centrale ligging en ligt direct aan zee. Je stapt zo het strand op, waar je heerlijk een dagje kunt vertoeven. Wil je naar het centrum van Playa de las Américas? Dan kun je gebruik maken van de busservice van het hotel. Hier vind je een gezellige boulevard waar je lekker overheen kunt slenteren. Daarnaast kun je hier erg leuk winkelen en zijn er veel goede restaurantjes en barretjes.

Van Zutphen heeft nog een tip: ‘Een auto huren is aan te bevelen. Je kunt mooi de omgeving verkennen, ga zeker ook even naar de gebergten in binnenland (Teide en Anage), dit is erg indrukwekkend!’

275 reviews over Hotel H10 Costa Adeje Palace

• 2019
    9Monique08-10-2019

Zeker nog een keer terug

Een fijn hotel met erg gastvrij personeel en lekker gevarieerd eten .Ook het zwembad en tuin was top.Ruimvoldoende bedjes en fijn buitenterras.

Geachte Gast,

Wij warderen Uw opinie na Uw verblijf in ons hotel H10 Costa Adeje Palace en dat U ons gekozen heeft om van Uw vakantie te genieten. Wij zijn zeer trots dat wij aan Uw verwachtingen voldaan hebben. Onze hoofddoelstelling is dat U tevreden bent .

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Ann17-09-2019

Beetje teleurstellend/besparen...

Hotelkamer/omgeving super! Het eten is dirt jaar zeker minder...3de jaar hier.. waar is de chocoladefontein, waar is de sushi, waar zijn de zeevruchten.,de gerookte zalm..?jammer kwaliteit gaat achteruit geen woauw gevoel meer.vlees 2de keus..jammer gemiste kans...voor ons volgend jaar ander hotel😩

Gereisd met partner in september 2019

• 8Marina Van Immerseel13-09-2019

Aanrader

Hotel is zeker aanrader qua ligging maar eten was zwak en eentonig. Ik zou nog zeker terug gaan maar enkel met ontbijt. Gelegenheid genoeg om te eten in La Caleta .

Alleen gereisd in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Marco10-09-2019

Morgen weer!

Een heerlijke zonvakantie in het rustige stukje van Costa Adeje, maar op loopafstand van de winkeltjes en restaurants. En heel makkelijk: autoverhuur aan de overkant en strand met huur-ligbedden op 5 minuten lopen.

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Beek17-08-2019

Aanrader

Kamers zijn schoon . Onze kamers bevinden zich echter wel aan de laad en los zijde van het hotel wat te merken was aan de laad los en ophalen van afval in de nachtelijke uren. Bedden waren voor ons iets te hard. Tweepersoons bedden zijn voorzien van 1 matras wat inhoud dat je elke beweging van je partner mee krijgt. Verder goed hotel goed eten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Fam.Koerhuis24-04-2019

Heerlijk hotel rustige ligging

Wij zijn hier voor een week

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 9Jeannette Hinten20-04-2019

Geweldig!

Het is een prachtig en groot hotel. Het is wel even zoeken waar je kamer is. Ook ligt het eind van de zgn boulevard. Wel rustig en geen wit zandstrand. Het personeel is allemaal even attent en alles loopt op rolletjes. Zelfs in de grote eetzaal! Het buffet is zeer uitgebreid en er is keus voor iedereen. Ook zeker bij het ontbijt! Het enige minpuntje voor ons was, dat we in een bad moesten douchen. Er zijn maar weinig kamets met alleen een douche. Na 1 week kregen we een prachtige kamer met douche!

Gereisd met partner in april 2019

• 6fourtops16-03-2019

nooit meer

diverse problemen met o.a. bed en toegang kamer werden slecht opgelost

Geachte Gast,

Het spijt ons ten zeerste dat we niet aan Uw verwachtingen voldaan hebben. Onze wens is dat U een fijne vakantie in een prettige en ontspannen atmosfeer genieten kan. Het is jammer dat wij in Uw geval niet succesvol zijln geweest. Wij danken U voor Uw adviezen en comentaren. Aangezien dit de enige manier is om de kwaliteit en de dienst van Uw verblijf te verbeteren en om le lerén van de fouten.

Wij danken U hartelijk.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 8Van zutphen26-02-2019

Prima hotel

Prima hotel, prachtig weer, uitstekende buffetten en kamers netjes schoongemaakt. Auto huren aan te bevelen en gebergten in binnenland (Teide en Anage) zijn indrukwekkend.

Wij danken U hartelijk ,

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    10bries25-12-2018

subliem

Een hotel met een staff die allemaal vriendelijk zijn ... je bent hier echt een gast en voelt je daardoor ook meer dan welkom ..... Goed eten ... prima ligging .... animatie is zeer uitgebreid..... grote kamers .. ruime badkamer ( al1 zou het fijn zijn om geen douche in een bad te hebben vind ik persoonlijk maar een aparte douche ) zeer redelijke prijzen in alle restaurants en bars .... wij waren hier met de kerst en daar was zeer veel werk van gemaakt zowel voor de kinderen ( disney vermaak ) als voor de volwassen met een geweldig avondeten ..... complimenten zo verzorgd en heerlijk ... wouw was bij ons het kerstgevoel dit jaar ... Heel hartelijk dank daarvoor H10

Wij danken U hartelijk.

Gereisd met vrienden in december 2018

18 tips over Hotel H10 Costa Adeje Palace

• Karin, 28-04-2014 Rapporteren

Wij raden aan een hotel in het El Duque gedeelte te nemen!

• reyniers, dirk, 28-12-2013 Rapporteren

wandeltip,, via de tuinpoort naar rechts naar la galeta, daar trappen op tot boven en de kloof afdalen,, de hippy route,, zeer mooi , boven heb je een formidabel uitzicht op zee en de klifs,, verder moet je maar zelf ontdekken at je daar ziet, ha! naar liks kan je uren wandelen langs de zee richting los christianos via de promenades,, lekkere mojito;sen frisse pintjes

• Jan, 17-04-2014 Rapporteren

Wandel over de 16 km lange boulevard en boek daar je excursies. Kamer nemen met zeezicht maar niet direct naast de lift vanwege het lift geluid, hier heb je overigens nachts geen last van. Handoekje leggen is verboden en er zijn genoeg bedden beschikbaar bij het zwembad. een enkeling die zich hier niet aan houd.

12 vragen over Hotel H10 Costa Adeje Palace

• Marjan, 09-08-2017 Rapporteren

Strand/badlaken

Er wordt gesproken over handdoekenservice, geldt dit ook voor bad/strandlakens? Hoe gaat dit in zijn werk? Of moeten we zelf strandlakens meebrengen vanuit huis?

Linda, 03-08-2018

ik zou ook graag het antwoord willen weten :-)

• emile parmentier, 07-04-2016 Rapporteren

[email protected]

ben er een jaar of acht negen geleden geweest eten en verzorging hele maal top maar de bedden vonden wij een echte ramp hoop dat iemand die er onlangs een vakantie heeft door gebracht mij een antwoord hier op kan geven zij erg fijn en klasse vinden als hij mij een bericht kan geven

• Anne86, 29-08-2015 Rapporteren

Halpension

Lieve mensen, Ik heb geboekt voor halfpension, ik vroeg me af of iemand daar ervaring mee heeft? Is je ontbijt en diner in buffetvorm of hoe gaat dat?

Liefs Anne

Eheusschen, 03-09-2015

Alleen buffet

Nenne, 11-09-2015

Buffet en je mag zelf kiezen ontbijt en lunch of diner

Hotel H10 Costa Adeje Palace info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 5 minuten met de auto, < 25 m
  • Kleur van het strandDonker
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Internationaal, Japans, Lactosevrij, Oosters, Regionaal, Spaans, Sushi, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés4

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Party service, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• FitnessAerobics, Fitness