Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag21°15°
7,2

Omschrijving
H10 Costa Adeje Palace is een ruim opgezet hotel. Zo heb je voldoende ruimte in de mooi aangelegde tuinen rondom de zwembaden. De zwembaden zijn allemaal diep, dus houd hier rekening mee wanneer je op vakantie gaat met kinderen. Er hangt een goede sfeer dankzij de bandjes die regelmatig spelen. Direct gelegen aan de boulevard van Costa Adeje.

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Costa Adeje Palace voor je op een rij gezet:

253 reviews over Hotel H10 Costa Adeje Palace in het Nederlands

subliem

bries,
25-12-2018

Een hotel met een staff die allemaal vriendelijk zijn ... je bent hier echt een gast en voelt je daardoor ook meer dan welkom ..... Goed eten ... prima ligging .... animatie is zeer uitgebreid..... grote kamers .. ruime badkamer ( al1 zou het fijn zijn om geen douche in een bad te hebben vind ik persoonlijk maar een aparte douche ) zeer redelijke prijzen in alle restaurants en bars .... wij waren hier met de kerst en daar was zeer veel werk van gemaakt zowel voor de kinderen ( disney vermaak ) als voor de volwassen met een geweldig avondeten ..... complimenten zo verzorgd en heerlijk ... wouw was bij ons het kerstgevoel dit jaar ... Heel hartelijk dank daarvoor H10

Gereisd met vrienden in december 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Prima 3 sterrenhotel (geen 4!)

Miranda Ketzersijm,
25-10-2018

Positief:

-genoeg ligbedden bij het zwembad (er worden wel handdoeken neergelegd!)

- aardig en behulpzaam personeel

-goede, brede bedden in prima hotelkamer

-ligging is goed. Links een leuke Beachbar en rechts loop je de boulevard af richting restaurants, zandstrand en winkels.

- ontbijt is uitgebreid

-het is overal schoon.

Aandachtspunten:

-Openbare toiletten in het hotel en bij het zwembad zijn oud en niet fris.

-het avondeten is voor een vegetariër een ramp. Het eten is lauw, veel vis en vlees en weinig variatie. Voor 3 dagen prima, maar voor 1 week niet! Tip:je mag het avondeten ruilen voor de lunch.

-de eetzaal doet erg Turks aan. Grote zaal, ongezellige verlichting en heel veel mensen, echt sfeerloze kantine. Bediening wel altijd keurig! Tip: Buiten zit je een stuk sfeervoller. Wij zijn hier tot 25 oktober 2018 en rond het hotel zijn er veel werkzaamheden. Aan de achterzijde bij het zwembad en aan de zijkant van t hotel.

Gereisd met partner in oktober 2018
María Lorenzo, Community Manager, Community Manager, 31-10-2018

Geachte Gast,

Wij warderen Uw opinie na Uw verblijf in ons hotel H10 Costa Adeje Palace en dat U ons gekozen heeft om van Uw vakantie te genieten.

Wij zijn zeer trots dat wij aan Uw verwachtingen voldaan hebben. Onze hoofddoelstelling is dat U tevreden bent .

Goed Maar!

Christine & Eric,
15-10-2018

Prachtig rustig gelegen hotel, zeer behulpzaam personeel, eten zeer gevarieerd en goed bereid. Wij zijn op 06/10 om 20u aangekomen en “Privilège all in” geboekt. Er was geen welkomstdrank en zijn we onze vakantie gestart met een late diner. Wij zijn hier nu op onze laatste dag, hebben geen geen mogelijkheid om de kamer te houden zoals op de brochure vermeld en de topper is dat we vanaf 12u00 S middags we geen dranken nog eten aan het zwembad kunnen krijgen. Dit is echt teleurstellend voor een all-in formule.

Wat ook spijtig is aan dit hotel vanaf 18u00 zijn de buitenbars gesloten, het is hier prachtig weer en de avonds gebeuren binnen😢

Gereisd met partner in oktober 2018
María Lorenzo, Community Manager, 18-10-2018

Nooit meer

LUC VAN GHEEM,
9-9-2018

Er mag niet gerookt worden op de kamers en terraskamer, maar wel in het outdoor-restaurant. Eet Smakelijk ? ? ? Bizar.

Gereisd met partner in augustus 2018
María Lorenzo, Community Manager, Community Manager, 13-9-2018

fantastisch

Jacky Van Elslander,
25-7-2018

Heel goed verzorgd hotel , lekker eten en vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juli 2018
María Lorenzo, Community Manager, Community Manager, 13-8-2018

Super vakantie gehad

Linda,
14-5-2018

Mooi hotel nette en schone kamers. Ontbijt en avond eten was erg lekker en gevarieerd. Zou zo terug willen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018
María Lorenzo, Community Manager, Community Manager, 17-5-2018

Slecht hotel

Hannelore Lievens,
4-11-2017

Dit hotel is niet goed: Eerst en vooral probeerden ze ons een zo slecht mogelijke kamer te geven (hele nacht lawaai van verkeer, werkzaamheden aan de weg, vrachtwagens, rode mieren in de kamer, ...). Het hotel was volgeboekt, we kregen niet onmiddellijk een andere kamer. Toen we een andere kamer kregen, waren de bedden erg slecht. Het zwembadwater is ijskoud, niemand is aan het zwemmen, dat terwijl men beweert dat het water verwarmd wordt!? Er valt niets te beleven in het hotel, geen avondshow, enz. Het eten is matig van kwaliteit, bovendien: wat warm moet zijn, is koud. Wat fris moet zijn, is lauw. Voor ons, nooit meer!

Gereisd met partner in november 2017
María Lorenzo, Community Manager, Community Manager, 23-11-2017

Geachte Gast,

Het spijt ons ten zeerste dat we niet aan Uw verwachtingen voldaan hebben.

Onze wens is dat U een fijne vakantie in een prettige en ontspannen atmosfeer genieten kan.

Het is jammer dat wij in Uw geval niet succesvol zijln geweest.

Wij danken U voor Uw adviezen en comentaren.

Aangezien dit de enige manier is om de kwaliteit en de dienst van Uw verblijf te verbeteren en om le lerén van de fouten.

Wij danken U hartelijk.

María Lorenzo, Community Manager.

Prima hotel met verbeterpunten

Rick linden,
1-10-2017

Het hotel zelf is opzich prima, in onze beleving schatten we dat zo in op een 7.

Zo was het ontbijt en avond eten goed, waren de kamers groot en schoon. Ook aan het zwembad was het prima vertoeven.

Echter waren er ook minpunten.

- Het eten tussen de middag kan beter, zeker aangezien het s'morgens en avond wel prima voor elkaar was.

- Badkamer is klein en aan renovatie toe, douche/bad was niet top.

- Ook qua bediening moest je soms erg lang wachten.

- op de laatste dag vertrokken wij om 18:00 en mocht er na 12 uur geen gebruik worden gemaakt van de all in service. Erg jammer wat ons betreft.

Misschien zijn we wel te verwend maar op een aantal punten kan dit hotel zich zeker verbeteren.

Gereisd met partner in september 2017
María Lorenzo, Community Manager, Community Manager, 11-10-2017

Perfect

Robert&Martine,
3-9-2017

Voor de 3 keer in dit hotel verbleven.

Wij hadden privelege bijgeboekt en dat is het geld wel waard.

Onze kamer was op de 6e etage en was helemaal gerenoveerd.

Eten was goed en voldoende keus en op zijn Spaans "warm".

Enige min punt was dat de muziek s"avonds te luid was en dat je niet op het balkon kon verblijven. Namelijk in het voor jaar wordt de animatie binnen gehouden en dan kun je wel buiten zitten.

Privilege gedeelte bij het zwembad/strand was perfect en je wordt de hele dag in de watten gelegd door serveerster.

Wij gaan zeker terug naar dit hotel maar dan wel rond maart dan is het veel rustiger in het hotel.

Gereisd met partner in augustus 2017
María Lorenzo, Community Manager, Community Manager, 5-9-2017

Eventueel voor herhaling vatbaar

Fabiany Lugtigheid,
30-7-2017

In juli voor het eerst naar dit hotel gegaan. Bij aankomst zeer fijn geholpen door de receptionist. Vanwege het vroege tijdstip was de kamer nog niet klaar, we mochten douchen en omkleden in de SPA. Keurig! Een armbandje voor all-inclusive wordt niet gebruikt, je dient bij iedere bestelling je hotelpaspoort te laten zien. Vervolgens moet je bij iedere levering een bonnetje tekenen. Dat begint op den duur erg vervelend te worden. 's avonds een show op het terras. Het terras bij de bar is erg klein en dus ga je bij de show maar in het binnengedeelte van dit terras zitten. Hier is echter geen bediening. Dit vonden wij erg slecht. Wil je rust, ga dan in de uitgestorven pianobar zitten. Overdag genoeg ruimte op het ligterras en een goede snackservice als lunch. Eten in het restaurant wisselend van kwaliteit; ontbijt geweldig met heerlijke broodjes, maar lunch en diner blijven achter met weinig afwisseling en smal assortiment. Jammer. Eenmalig Japans restaurant is zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2017
María Lorenzo, Community Manager, Community Manager, 2-8-2017

Beachcheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Costa Adeje Palace in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Costa Adeje Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.