Hotel H10 Costa Adeje Palace

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.7Goed

• Animatie
  • Sauna

H10 Costa Adeje is een all-inclusive hotel op Tenerife waarover de meningen verdeeld zijn. Sommige reviewers hadden hier een hele fijne vakantie zoals Bries: ‘Je bent hier echt een gast en voelt je daardoor ook meer dan welkom!’ Andere reviewers waren minder tevreden over hun verblijf. Ben jij benieuwd of H10 Costa Adeje Palace iets voor jou is en wat de plus- en minpunten van deze accommodatie zijn? Lees dan met ons mee.

H10 Costa Adeje heeft drie zwembaden en een kinderbad. Terwijl de kids heerlijk spelen bij het kinderbadje, kunnen jullie tot rust komen op een ligbedje bij het zwembad. Zijn de kids uitgespeeld? Dan kunnen ze verder spelen in de speeltuin of meedoen met een van de sportactiviteiten. Ook is er een activiteitenprogramma voor jong en oud en een animatieteam voor kinderen.

Als het tijd is om te dineren kunnen jullie naar het buffetrestaurant of naar het à la carte restaurant van H10 Costa Adeje Palace. Ook zijn er nog drie barren en een snackbar waar jullie gebruik van kunnen maken. Linda is erg tevreden over het eten: ‘Het ontbijt en avondeten was erg lekker en gevarieerd!’ Miranda is wel ontevreden over de sfeer in de eetzaal: ‘Het is een grote zaal met ongezellige verlichting en heel veel mensen, echt een sfeerloze kantine. De bediening is wel altijd keurig! Tip: Ga buiten zitten, dit is een stuk sfeervoller’. Hou er daarnaast rekening mee dat er niet veel opties zijn voor vegetariërs in het restaurant. Christine geeft aan dat ze het jammer vindt dat de buitenbar sluit om 18 uur, omdat het haar juist leuk leek om hier ‘s avonds buiten te zitten met het heerlijke weer.

Kamers

H10 Costa Adeje Palace biedt verschillende kamers aan. Je kunt kiezen voor kamers met een terras of een balkon met zeezicht. Robert schrijft hierover: ‘Onze kamer was op de zesde etage en was helemaal gerenoveerd’. Sommige reviewers hadden een minder prettige ervaring met hun kamer en hadden te maken met geluidsoverlast. Ook vonden sommige reviewers de bedden aan de harde kant.

Ligging

H10 Costa Adeje heeft een centrale ligging en ligt direct aan zee. Je stapt zo het strand op, waar je heerlijk een dagje kunt vertoeven. Wil je naar het centrum van Playa de las Américas? Dan kun je gebruik maken van de busservice van het hotel. Hier vind je een gezellige boulevard waar je lekker overheen kunt slenteren. Daarnaast kun je hier erg leuk winkelen en zijn er veel goede restaurantjes en barretjes.

Van Zutphen heeft nog een tip: ‘Een auto huren is aan te bevelen. Je kunt mooi de omgeving verkennen, ga zeker ook even naar de gebergten in binnenland (Teide en Anage), dit is erg indrukwekkend!’

276 reviews over Hotel H10 Costa Adeje Palace

• 8Wilt25-07-2020

Dikke voldoende op gesloten tenerife

Vakantie in coronatijd..een dikke voldoende voor dit hotel op alle mogelijke manieren COVID-19 proof geprobeerd te maken kamer prima maar gedateerd en belachelijk harde matrassen eten is gewoon goed en divers ben div 5*turkije gewend dus kan erover oordelen grootste nadeel tijdens ons verblijf was dat Tenerife nog aan het opstarten was praktisch alle winkels en parken en waren gesloten 2 minpunten er is niet echt strand bij het hotel en het was pertinent onmogelijk op de dag van vertrek onze kamer iets langer te houden dan 12h,sterker nog na12 mochten we ook nergens meer gebruik van maken niet meer zwemmen en mochten we in de lobby wel 3,5 uur wachten op onze transfer 👎🏻Niet erg gastvrij te noemen Eten en hygiëne bij het zwembad prima Al met al een ietwat onderschat hotel

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    9Monique08-10-2019

Zeker nog een keer terug

Een fijn hotel met erg gastvrij personeel en lekker gevarieerd eten .Ook het zwembad en tuin was top.Ruimvoldoende bedjes en fijn buitenterras.

Geachte Gast,

Wij warderen Uw opinie na Uw verblijf in ons hotel H10 Costa Adeje Palace en dat U ons gekozen heeft om van Uw vakantie te genieten. Wij zijn zeer trots dat wij aan Uw verwachtingen voldaan hebben. Onze hoofddoelstelling is dat U tevreden bent .

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Ann17-09-2019

Beetje teleurstellend/besparen...

Hotelkamer/omgeving super! Het eten is dirt jaar zeker minder...3de jaar hier.. waar is de chocoladefontein, waar is de sushi, waar zijn de zeevruchten.,de gerookte zalm..?jammer kwaliteit gaat achteruit geen woauw gevoel meer.vlees 2de keus..jammer gemiste kans...voor ons volgend jaar ander hotel😩

Gereisd met partner in september 2019

• 8Marina Van Immerseel13-09-2019

Aanrader

Hotel is zeker aanrader qua ligging maar eten was zwak en eentonig. Ik zou nog zeker terug gaan maar enkel met ontbijt. Gelegenheid genoeg om te eten in La Caleta .

Alleen gereisd in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Marco10-09-2019

Morgen weer!

Een heerlijke zonvakantie in het rustige stukje van Costa Adeje, maar op loopafstand van de winkeltjes en restaurants. En heel makkelijk: autoverhuur aan de overkant en strand met huur-ligbedden op 5 minuten lopen.

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Beek17-08-2019

Aanrader

Kamers zijn schoon . Onze kamers bevinden zich echter wel aan de laad en los zijde van het hotel wat te merken was aan de laad los en ophalen van afval in de nachtelijke uren. Bedden waren voor ons iets te hard. Tweepersoons bedden zijn voorzien van 1 matras wat inhoud dat je elke beweging van je partner mee krijgt. Verder goed hotel goed eten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Geboekt bij neckermann

• 8Fam.Koerhuis24-04-2019

Heerlijk hotel rustige ligging

Wij zijn hier voor een week

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 9Jeannette Hinten20-04-2019

Geweldig!

Het is een prachtig en groot hotel. Het is wel even zoeken waar je kamer is. Ook ligt het eind van de zgn boulevard. Wel rustig en geen wit zandstrand. Het personeel is allemaal even attent en alles loopt op rolletjes. Zelfs in de grote eetzaal! Het buffet is zeer uitgebreid en er is keus voor iedereen. Ook zeker bij het ontbijt! Het enige minpuntje voor ons was, dat we in een bad moesten douchen. Er zijn maar weinig kamets met alleen een douche. Na 1 week kregen we een prachtige kamer met douche!

Gereisd met partner in april 2019

• 6fourtops16-03-2019

nooit meer

diverse problemen met o.a. bed en toegang kamer werden slecht opgelost

María Lorenzo, Community Manager., Community Manager, 16-04-2019

Geachte Gast,

Het spijt ons ten zeerste dat we niet aan Uw verwachtingen voldaan hebben. Onze wens is dat U een fijne vakantie in een prettige en ontspannen atmosfeer genieten kan. Het is jammer dat wij in Uw geval niet succesvol zijln geweest. Wij danken U voor Uw adviezen en comentaren. Aangezien dit de enige manier is om de kwaliteit en de dienst van Uw verblijf te verbeteren en om le lerén van de fouten.

Wij danken U hartelijk.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 8Van zutphen26-02-2019

Prima hotel

Prima hotel, prachtig weer, uitstekende buffetten en kamers netjes schoongemaakt. Auto huren aan te bevelen en gebergten in binnenland (Teide en Anage) zijn indrukwekkend.

María Lorenzo, Community Manager., Community Manager, 16-04-2019

Wij danken U hartelijk ,