Hotel Guayarmina Princess

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Guayarmina Princess voor je op een rij gezet:

71 reviews over Hotel Guayarmina Princess

• 10Damien Janssens30-08-2019

fantastisch

Prachtig hotel, supervriendelijk personeel. Lekker eten. Top service : had klacht betreffende airco op zaterdagavond om 19h30. Terug van avondmaal omstreeks 20h30 en was reeds hersteld. Komen zeker terug, heerlijke reis gehad.

• 9L02-07-2019

Prachtig, luxe en fijn hotel!

Wat een prachtig hotel! Perfecte ligging, direct aan de boulevard. Onze kamer had een groot balkon met zeezicht. Het bed had een fijn matras, er is een ligbad, twee wastafels en een dubbele (stort)douche. Wij hadden alleen ontbijt erbij, dat was heel uitgebreid. Het zwembad is mooi, genoeg bedden voor iedereen en vanuit je ligstoel kijk je uit op zee. Super! Aanrader: huur een auto en ontdek zo meer van het prachtige eiland!

• 9Mw. J van Roest19-06-2019

100 procent geslaagd.

Geweldig naar ons zin gehad. Super mooie kamer. Voldoende ruimte en bedden bij het zwembad. Fijn gewandeld op de boulevard. Eten en verzorging een tien.

Geboekt bij neckermann

• 8Farid18-04-2019

Een mooie vakantie gehad

Top hotel derde keer hier.Nu het vernieuwd is ,nog Mooier geworden .Veel Engelsen maar geen last van gehad,Het eten is goed er staat voldoende .Heel mooie kamers.wij komen zeker terug....❤️

• 9Frank DW11-04-2019

Fantastische week gehad!!

Super hotel. Tweede maal hier. Nu het vernieuwd is, nog beter en mooier dan vorige keer. Heel mooie kamers. Super vriendelijke medewerkers. Heel lekker eten. 1 minpuntje is dat de airco in de eetzaal wat te fris staat. Voor de rest echt alles top. Wij komen zeker terug!!

Met oudere kinderen

Geboekt bij neckermann
  • 2018
    8Tamara24-08-2018

Top verblijf

Supermooi hotel aan de strandboulevard, prachtig uitzicht, goede kamer, leuk entertainment (ook in het restaurant en zwembad).

• 10Linda brands11-08-2018

Fantastisch hotel

Een mooie hotel, we zijn er in 1 jaar 2x geweest in mei en december. Bij aankomst december stond champagne op onze kamer als dank. Het eten is lekker en overzichtelijk. Zeer vriendelijk personeel. Geen mijn punten.

• 9Jessica22-07-2018

Adembenemend

Dit hotel is direct gelegen aan het strand. Wat super mooi is is dat je vanuit het zwembad (dat gelegen is aan het zwembad) direct zeezicht hebt. Ook kun je met een lift naar beneden zodat je meteen naar het strand kunt gaan dit is echt super luxe. Het hotel is super mooi en schoon en het is rustig gelegen. Je hebt wel een gezellige boulevard waar je s'avonds een lekker drankje kunt drinken. Kortom echt een super vakantie!

Met vrienden

• 9Bella29-04-2018

Heerlijk!

Mooi hotel, goede ligging, vriendelijk personeel. Wij hebben genoten!

• 9R.Bos06-03-2018

Heerlijk uitgerust

Het was een prima hotel.mooie schone kamers . Wij hadden halfpension en het ontbijt was super goed verse broodjes etc voor ieder wat wils. Het avondeten was ook perefect zelfs zo goed dat wij niet uit eten zijn geweest. Normaliter doen wij dat altijd wel 1 of 2 keer. Nee niets op aan te merken prima hotel goede service en vriendelijk personeel...Het was Top

31 tips over Hotel Guayarmina Princess

• Michael van den Kieboom, 22-06-2014
    • De vulkaan El Teide en de directe omgeving, je waant je op een andere planeet !
    • De afdaling van het dorpje Masca door een kloof die uitmondt aan zee. Prachtig en heerlijk ontspannend tochtje. Geloof de overdreven waarschuwingen in de brochures en verkooppraatjes wat betreft de zwaarte van de tocht niet, klinkklare onzin. Wie serieus moeite met deze tocht heeft, moet zijn of haar levensstijl maar eens goed onder de loep nemen !
    • Het Siam waterpark.
    • De wandelboulevard, erg gezellig !

• bob, 01-05-2014

Het piratendorp Masca is erg leuk om naar beneden te wandelen!

• Verona, 22-06-2014

Mannen moeten een lange broek mee nemen (is verplicht in het restaurant)

17 vragen over Hotel Guayarmina Princess

• Els, 12-09-2017

Geluidsoverlast hotel ernaast?verbouwing

Wie kan er mij vertellen of de verbouwing naast het hotel hinderlijk is en erg gehorig

• shiirley133, 14-05-2016

koelkast

Hallo, Kan iemand mij misschien vertellen wat het kost per dag/week om de koelkast op de kamer te huren?

• Fam. Lubbers , 10-06-2015

Betalen bij de bar of op het terras van het hotel

Als je bijvoorbeeld drankjes e.d besteld bij de bar of terras in het hotel, kun je deze dan laten bijschrijven op je kamerpas en aan het eind van de vakantie afrekenen bij de balie of moet je altijd geld bij je hebben en daarmee contant betalen bij de ober?

Anita , 25-06-2015

Je kunt het later afrekenen bij de receptie van het hotel. Volgens mij kan je niet eens betalen bij de ober.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • RokenToegestaan
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 16

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Onverwarmd, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald