Hotel Guayarmina Princess

Hotel aan zee, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag27°21°
Hotel Guayarmina Princess
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Guayarmina Princess voor je op een rij gezet:

462 reviews over Hotel Guayarmina Princess in het Nederlands

Top verblijf

Tamara
24-8-2018

Supermooi hotel aan de strandboulevard, prachtig uitzicht, goede kamer, leuk entertainment (ook in het restaurant en zwembad).

Fantastisch hotel

Linda brands
11-8-2018

Een mooie hotel, we zijn er in 1 jaar 2x geweest in mei en december.

Bij aankomst december stond champagne op onze kamer als dank.

Het eten is lekker en overzichtelijk. Zeer vriendelijk personeel.

Geen mijn punten.

Adembenemend

Jessica
22-7-2018

Dit hotel is direct gelegen aan het strand. Wat super mooi is is dat je vanuit het zwembad (dat gelegen is aan het zwembad) direct zeezicht hebt. Ook kun je met een lift naar beneden zodat je meteen naar het strand kunt gaan dit is echt super luxe. Het hotel is super mooi en schoon en het is rustig gelegen. Je hebt wel een gezellige boulevard waar je s'avonds een lekker drankje kunt drinken. Kortom echt een super vakantie!

Heerlijk!

Bella
29-4-2018

Mooi hotel, goede ligging, vriendelijk personeel. Wij hebben genoten!

Heerlijk uitgerust

R.Bos
6-3-2018

Het was een prima hotel.mooie schone kamers . Wij hadden halfpension en het ontbijt was super goed verse broodjes etc voor ieder wat wils. Het avondeten was ook perefect zelfs zo goed dat wij niet uit eten zijn geweest. Normaliter doen wij dat altijd wel 1 of 2 keer. Nee niets op aan te merken prima hotel goede service en vriendelijk personeel...Het was Top

Wij komen zeker terug.

Cramer
3-2-2018

Tophotel. Prima eten . Op redelijk rustige boulevard gelegen. 100 meter van strand. Zwembad niet echt om te zwemmen. Grootste diepte 1.15 wat na vijf slagen overgaat naar 0.75 m. Helaas een minpunt. Avondeten , de groente wordt erg kort gekookt. Je kunt beter het uitgebreide salade buffet nemen. Hotel wordt gerenoveerd van maart t/ M december. Kamers zijn erg ruim. Wel met een bad zonder steunen.

Van maas
12-1-2018

Hotel was fantastisch, eten en drinken was perfect. Ligging heel erg goed, direct aan het strand. Mooie boulevard.

Een echte aanrader.

Geweldig mooi hotel toplocatie!!

Elise
25-11-2017

Wat een mooi hotel!!vriendelijke mensen behulpzaam. Heerlijk ontbijdt heerlijk diner veel keus en vers . Elke avond een feestje om op te scheppen vers fruit veel groente verse vis en vlees top. Onze kamer wat uitmuntend mooi we hadden een suite met met balkon zeezicht prachtig uitzicht.

Wij zijn zeer tevreden en kunnen geen enkel minpunt bedenken. En houden van luxe.

Verders zit je aan een mooi boulevard gezellig en vriendelijk veel watersportmogelijken.wij komen zeker eens terug😍

Groetjes nederland

Top hotel!

Dirk en Simone
15-11-2017

Hou er rekening mee dat voor het diner verplicht is om met lange broek te verschijnen, anders zitten sommige mensen in zwembroek aan tafel. Verder ligt het hotel op een toplocatie direct aan de levendige boulevard. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Uiterst proffesioneel en mooi hotel. Echt een aanrader.

mooie locatie aan de boulevard en strand

sylvia pronk
3-11-2017

grote ruime kamers ,aardig personeel, eten was prima veel keuze, groot balkon met mooi uitzicht op zee en boulevard, jammer dat je voor koelkast 4 euro p d moet betalen, en er geen all inclusief geboekt kan worden alle drankjes moet je betalen en dat kan aardig oplopen als je met gezin gaat ,wij hadden vol pension 3x eten ,de schoonmaak vond ik slecht vooral in de douche het rooster vol met stof vies en vol schimmel en de airco zat vol met stof in de kamer, best veel geld betaald voor dit hotel ik heb voor minder geld in mooiere en schonere hotels gezeten , ik heb gehoord dat dit hotel de badkamer gaat renoveren en dat is hard nodig de locatie is geweldig veel winkels en restaurants maar ik zal niet snel meer voor dit hotel kiezen wij hebben wel een hele gezellige vakantie gehad met 6 personen .

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Guayarmina Princess in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Guayarmina Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.