Hotel Guayarmina Princess

Hotel Guayarmina Princess
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Guayarmina Princess voor je op een rij gezet:

459 reviews over Hotel Guayarmina Princess in het Nederlands

Heerlijk!

Bella
29-4-2018

Mooi hotel, goede ligging, vriendelijk personeel. Wij hebben genoten!

Heerlijk uitgerust

R.Bos
6-3-2018

Het was een prima hotel.mooie schone kamers . Wij hadden halfpension en het ontbijt was super goed verse broodjes etc voor ieder wat wils. Het avondeten was ook perefect zelfs zo goed dat wij niet uit eten zijn geweest. Normaliter doen wij dat altijd wel 1 of 2 keer. Nee niets op aan te merken prima hotel goede service en vriendelijk personeel...Het was Top

Wij komen zeker terug.

Cramer
3-2-2018

Tophotel. Prima eten . Op redelijk rustige boulevard gelegen. 100 meter van strand. Zwembad niet echt om te zwemmen. Grootste diepte 1.15 wat na vijf slagen overgaat naar 0.75 m. Helaas een minpunt. Avondeten , de groente wordt erg kort gekookt. Je kunt beter het uitgebreide salade buffet nemen. Hotel wordt gerenoveerd van maart t/ M december. Kamers zijn erg ruim. Wel met een bad zonder steunen.

Van maas
12-1-2018

Hotel was fantastisch, eten en drinken was perfect. Ligging heel erg goed, direct aan het strand. Mooie boulevard.

Een echte aanrader.

Geweldig mooi hotel toplocatie!!

Elise
25-11-2017

Wat een mooi hotel!!vriendelijke mensen behulpzaam. Heerlijk ontbijdt heerlijk diner veel keus en vers . Elke avond een feestje om op te scheppen vers fruit veel groente verse vis en vlees top. Onze kamer wat uitmuntend mooi we hadden een suite met met balkon zeezicht prachtig uitzicht.

Wij zijn zeer tevreden en kunnen geen enkel minpunt bedenken. En houden van luxe.

Verders zit je aan een mooi boulevard gezellig en vriendelijk veel watersportmogelijken.wij komen zeker eens terug😍

Groetjes nederland

Top hotel!

Dirk en Simone
15-11-2017

Hou er rekening mee dat voor het diner verplicht is om met lange broek te verschijnen, anders zitten sommige mensen in zwembroek aan tafel. Verder ligt het hotel op een toplocatie direct aan de levendige boulevard. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Uiterst proffesioneel en mooi hotel. Echt een aanrader.

mooie locatie aan de boulevard en strand

sylvia pronk
3-11-2017

grote ruime kamers ,aardig personeel, eten was prima veel keuze, groot balkon met mooi uitzicht op zee en boulevard, jammer dat je voor koelkast 4 euro p d moet betalen, en er geen all inclusief geboekt kan worden alle drankjes moet je betalen en dat kan aardig oplopen als je met gezin gaat ,wij hadden vol pension 3x eten ,de schoonmaak vond ik slecht vooral in de douche het rooster vol met stof vies en vol schimmel en de airco zat vol met stof in de kamer, best veel geld betaald voor dit hotel ik heb voor minder geld in mooiere en schonere hotels gezeten , ik heb gehoord dat dit hotel de badkamer gaat renoveren en dat is hard nodig de locatie is geweldig veel winkels en restaurants maar ik zal niet snel meer voor dit hotel kiezen wij hebben wel een hele gezellige vakantie gehad met 6 personen .

Goed hotel

Zuidhoek
20-9-2017

De ligging is fantastisch. Vrijwel direct aan het strand (gescheiden door een gezellige boulevard). In de nabije omgeving is genoeg te doen! De service was iets minder. Er liep voldoende personeel, maar zij namen bijvoorbeeld geen bestellingen op. Wel vriendelijk. De prijzen in het hotel zijn aan de dure kant. Ook moet er apart betaald worden voor een kluisje en koelkast op de kamer, wifi, etc. Het ontbijt was goed en heel divers, in tegenstelling tot het diner. Weinig variatie, lauw en smaakloos... De tafels staan er dicht op elkaar, waardoor je bijna bij je buren op schoot zit. De kamers waren erg ruim, en prachtig zeezicht vanaf het balkon! Wel heel erg gehorig!!! Het bed stond op wieltjes en de matrassen waren erg hard! Schoonmaak liet hier en daar wat steken vallen. Vreemd dat er niet gerookt mag worden op het balkon. Het zwembad was kleiner dan verwacht. Ook was het erg ondiep en druk. Er waren voldoende bedjes, alleen erg dicht op elkaar. Het hotel zelf was erg schoon!P

Nooit meer

Laura
5-9-2017

Bij binnenkomst was het net of je bij de mac komt, op de foto prachtig in werkelijkheid niets op wat het lijkt.

Lift erg traag (10min wachten)

Kluisje kost €25,- mini bar €33,- O-ver-al voor moeten betalen en ook niet te min 2,80 cola 1/2 ijs glas.

Bedjes bij zwembad? Om 09.00 alles bezet, groot zwembad? Kon niet eens zwemmen zo verschrikkelijk druk.

Lange broek aan voor de mannen bij het diner bij 35 graden.

3x naar receptie moeten lopen voor kapotte airco, na 7 dagen keel ontsteking en na zoektocht airco onder de schimmel!!

Nooit en nooit meer

Mooi hotel zeer goede ligging!

Joy Estie
27-8-2017

Mooi hotel. Groot. Schoon. Aan de boulevard/strand. Weinig Nederlanders. Veel Engelsen maar geen last van gehad. Ontbijt super goed. Ze werken enorm hard in het restaurant. Diner gaat er is altijd wel iets wat je lust. Alleen jammer dat drinken er niet bij in zit bij diner. Betalen voor koelkast 4 euro per dag duur. Drinken duur bij hotel beter bij winkel halen. Kamers zijn prima. Strandlaken aanwezig. Zeep aanwezig. Voor kinderen geen geschikt zwembad wel diep nog. Bedjes genoeg aan het zwembad.

Wel erg warm je verbrand snel weinig wind.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Guayarmina Princess in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Guayarmina Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Guayarmina Princess scoort een 8.2 uit 10 op basis van 482 reviews.