Hotel Gran Tacande Wellness & Relax Costa Adeje

Hotel Gran Tacande Wellness & Relax Costa Adeje

9.3Fenomenaal

Spanje, Tenerife, Costa Adeje

9.3Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Tacande Wellness & Relax Costa Adeje voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

192 reviews over Hotel Gran Tacande Wellness & Relax Costa Adeje

• 10Toos de Groof22-01-2020

Gewoon het beste Hotel van Tenerife!

Wij zijn hier nu voor de 5de keer geweest en wat ons het meest opvalt is de stabiliteit van alles in dit hotel. Alle keren waren voor ons de pluspunten weer aanwezig dus je weet wat je kan verwachten voor je geld. Super service van super lieve mensen en het is er echt thuiskomen. Het eten is echt prima, de kamers zijn schoon en echt goed, de sfeer is er relax en je komt nergens iets van tekort! De ligging is prima, aan zee en dicht bij winkels, markt en boulevard.De foto's hier op deze site zijn sterk verouderd want het is er veel mooier nu dan deze aangeven. Wij zijn veel op de Canarische eilanden geweest, wel 45 keer maar dit hotel staat voor ons op de eerste plaats! Dit hotel is zijn 5 sterren echt meer als waard en dat is het meest te danken aan het super lieve en zorgzame personeel dat je vakantie echt fantastisch maakt....bedankt voor alle fijne vakanties bij jullie alvast...en we komen zeker weer terug!

Quality Department, Departamento de Calidad, 24-01-2020

Beste Toos de Groof,

Graag willen wij u bedanken voor het achterlaten van een review over uw verblijf in Gran Tacande op Zoover het is erg belangrijk om de meningen van de gasten te horen zodat we eventueel in de toekomst uw vakantie nog beter kunnnen maken.

We zijn erg blij dat u het zo naar u zin heeft gehad in ons hotel en uw al meerdere jaren heeft kunnen genieten van ons stabiele kwaliteit van het hotel ieder jaar.

We zijn vereerd om te horen dat uw ons personeel zo aanprijst met hun goede service die uw vakantie tot een succes heeft gemaakt. Zoals uw al zei over ons personeel, zij zijn het hart van het hotel door hun gastvriendelijkheid en behulpzaamheid, wij zijn dan ook super blij met zo´n geweldig team!

Het is geweldig om te horen dat u al zo vaak van de Canarische eilanden heeft kunnen genieten en vooral van Tenerife! We stellen het erg op prijs dat u ons hotel een van de beste vindt op Tenerife, dat doet ons zeer goed.

Wij zouden uw met veel plezier nog een aantal keren in ons hotel Gran Tacande willen verwelkomen.

Vriendelijke groeten.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    9A en C25-05-2019

In de watten gelegd...

Fijne ontvangst, auto wordt voor je in de garage gezet. Eten is top, wordt ter plekke klaargemaakt, volop keuze. Heerlijk groot bed, diverse kussens. Elke dag een fles water en handdoekservice bij het zwembad. Een top hotel waar je in de watten wordt gelegd.

Quality Department, Departamento de Calidad, 07-06-2019

Beste A en C,

Hartelijk dank voor het delen van je fantastische ervaring in onze Gran Tacande met ons op Zooverr.

We waarderen uw positieve waardering voor uw verblijf. Bij de Gran Tacande is elk detail ontworpen om het verblijf van onze gasten onvergetelijk te maken, dus we zijn meer dan blij te lezen dat je ons hotel als een top hotel beschouwt en dat je je hier absoluut verwend voelt.

Ook willen wij u bedanken voor het benadrukken van een aantal van onze sterke punten, zoals ons uitstekende voedselaanbod, onze professionele kruierservice of onze grote en comfortabele bedden.

Aan het einde van de dag willen we je graag weer van harte welkom heten op Gran Tacande en je de meest memorabele vakanties blijven aanbieden. ¡Gracias!

Met vriendelijke groeten.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Henry15-05-2019

Fantastisch en reden voor terugkeer!

Een echte aanbeveling, luxe hotel en door zijn relatieve kleinschaligheid familiair en klantgericht. Als gast ontbreekt het je aan niets! Mooi zwembad met voldoende ligbedden. Schoon en op loopafstand tot winkelcentrum en strand. Wie hier niet aan zijn trekken komt, is niet helemaal wijs!

Quality Department, Departamento de Calidad, 07-06-2019

Geachte Henry,

Allereerst wil ik je bedanken voor het delen van je mening over je verblijf in Gran Tacande op Zoover en voor het feit dat je ons gekozen hebt als de bestemming van je vakantie.

Sinds onze gasten aankomen, is ons doel om ervoor te zorgen dat ze gewoon denken aan het genieten van dit prachtige eiland. Daarom bieden wij exclusieve diensten aan om niets te missen tijdens uw vakantie.

We zijn erg blij te lezen dat ons uitstekende zwembad en de uitstekende ligging van ons hotel u tot volle tevredenheid stemmen.

Tot slot willen we u graag bedanken voor uw aanbeveling en we hopen u terug te zien in Gran Tacande zodat we de kans hebben om u weer een fantastische vakantie te bezorgen.

Met vriendelijke groeten.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Wendy17-04-2019

Koning te rijk

Wat een heerlijk en prachtig gerenoveerd hotel. Wij verbleven in een junior suite en was het meer dan waard! Wat een ruimte en een service over het gehele complex! Alles doet men eraan om je een topvakantie te bezorgen. Bed te hard: ze zorgen voor directe en goede oplossing! Kind is jarig: zowel op de kamer als in het restaurant verwend! Smiddags aan zwembad brengen ze gratis stukjes meloen, daarnaast nette en snelle bediening aan je zwembad bedje. Strak, schoon en nieuw: wij komen terug en dat zeggen we (zeer kritische reizigers) zelden!

Quality Department, Departamento de Calidad, 29-04-2019

Lieve Wendy,

We zijn overweldigd door uw geweldige commentaar over uw recente verblijf bij Gran Tacande. Bedankt voor het delen met ons op Zoover!

Allereerst zijn we erg blij te weten dat je ons hotel en in het bijzonder je junior suite kamer zo leuk vond! De kleine details maken het verschil en we werken dagelijks om je te blijven verrassen, zoals je hebt ervaren tijdens je vakantie in ons prachtige zwembad.

Wij hopen dat uw kind een onvergetelijke verjaardag in onze faciliteiten heeft gehad en dat uw hele familie heeft kunnen genieten van een welverdiende rust.

Al met al zijn we er trots op dat we uw verwachtingen hebben kunnen overtreffen en dat u er nu al aan denkt om terug te komen!

Hartelijk dank voor het aanbevelen van onze Gran Tacande.

Vriendelijke groeten.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 10Hoogendoorn22-02-2019

Fantastische huwelijksreis

Wij zijn hier voor een week op huwelijksreis heen gegaan. Bij binnenkomst zeer vriendelijk en behulpzaam. Direct op je gemak. Faciliteiten van het hotel zijn ontelbaar. Om te relaxen is het perfect maar voor meer avontuur kun je allerlei excursies laten regelen. Al het personeel is zeer vriendelijk en nemen echt de tijd voor je. Niets is te gek. Ligging van het hotel is rustig, aan het einde van de drukke boulevard van Tenerife maar op loopafstand van alle gezelligheid. Uitzicht vanaf het hotel en zwembad is fantastisch. Je hebt uitzicht op de zee en La Gomera. En aan de andere zijde op het ruige landschap van Tenerife. Zwembad is groot en in meerdere delen. Enig nadeel is dat het zout water is. Maar dat zijn bijna alle zwembaden op Tenerife i.v.m. watertekort. Mocht ik weer naar Tenerife gaan zal ik zeker weer bij dit hotel boeken!

Quality Department, Departamento de Calidad, 28-02-2019

Geachte Hoogendoorn,

Vooraf willen wij u graag bedanken voor het kiezen van Gran Tacande om het vieren van zo´n speciale gelegenheid als uw huwelijksreis en voor het nemen van de tijd om over deze uitmuntende ervaring met ons op Zoover.

We zijn blij dat de locatie van het hotel goed aansloot bij uw wensen. Zoals u heeft kunnen ervaren, twee van Tenerife beste winkelcentrums bevinden zich binnen meters van het hotel. Beide bieden luxe merkkleding, sierraden en accessoires net zoals barren en restaurants. Het magnifieke Playa del Duque is direct achter het zwembadgebied van het hotel gelegen en Playa Fañabe is ook op een kleine loopafstand.

Laat ons u bedanken voor het uitlichten dat het uitzicht van het hotel fantastisch is!

Om nog toe te voegen, we zijn super blij om te horen dat u heeft kunnen genieten van ons zwembad gedeelte. Onze zwembaden zijn omgeven door prachtige tuinen, elegante zonnebedden en parasols. Er zijn drie verschillende delen, het centrale zwembad ´PLAYA´, het ´terrace´ zwembad en het de kinder splashpool. Als kers op de taart kunnen gasten ook genieten van een buiten jacuzzi.

Allerlaatst, we willen u graag laten zien hoe erg we uw recensie waarderen en we zijn erg blij om te horen dat u graag terug zou willen komen naar ons Gran Tacande. We kijken er erg naar uit dat we u weer een andere geweldige vakantie kunnen bieden.

Met vriendelijke groet.

Gereisd met partner in juli 2018

• 2018
    10Jose de Groof17-10-2018

Er is alles wat je vakantie compleet maakt, Topper

Wij zijn voor de tweede keer nu hier geweest, mijn man en mijn zwangere dochter en ik. Het allerbelangrijkste wat ik onthouden had van de eerste keer was het super lieve personeel en dit keer viel ons dit weer op. Ze laten je er thuis voelen. Zo lief en service gericht heb ik ze nog nooit in andere hotels gezien. Daarbij is het een mooi resort, rust krijg je er zeker, gezellig is het ook, eten is super lekker, kamers heel mooi en verzorgd, gewoon alles is er top en laat je zeker in je verblijf al denken aan de volgende keer terug te komen. Iedere ster, iedere euro die je betaalt....dik en dubbel verdient! Het enige jammere wat wij vonden was dat de avond animatie van life music verplaats was naar onder het diner. Zeker nog fijn maar na t eten lekker genieten van een drankje en muziek, dat zou ook in oktober geweldig zijn. Hopen dat volgend jaar dit wel is als we met 10 mensen ons huwelijk komen vieren, dat zou het perfect maken. XXXXXX

Quality Department, Departamento de Calidad, 09-01-2019

Geachte Jose de Groof,

Het was een genot voor het hele team van Gran Tacanade om u en uw prachtige familie terug in ons hotel te verwelkomen voor uw vakantie in Tenerife. We willen u graag bedanken voor het nemen van uw tijd om een recensie te schrijven over ons hotel op Zoover, we vinden het fijn om de ervaringen van onze gasten te lezen.

We zijn blij om te lezen dat ons exquisiet geselecteerde eten, onze schone, luxe en ruime kamers en onze faciliteiten over het algemeen perfect waren voor u. wij zorgen voor alle details om ervoor te zorgen dat u rustig kunt genieten zonder dat u zich zorgen hoeft te maken! Verder willen wij u graag bedanken voor uw ontroerende woorden met betrekking tot ons geweldige hardwerkende personeel: onze beste beloning is het weten dat we bijdragen om uw ervaring geweldig te maken bij Gran Tacande.

Om mee af te sluiten, het was een eer om u en uw familie te mogen ontvangen in Gran Tacande. We kunnen niet wachten tot wij weer uw host mogen zijn dit jaar. We vinden het geweldig om een deel te mogen bijdragen aan zoiets belangrijks als uw bruiloft!

De beste wensen.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Karl Heurckmans09-09-2018

Het mekka van de rust..

Het is een zalig, vooral rustig hotel met super vriendelijk personeel. De ligging is ook TOP, overal kortbij, vlakbij de wandelboulevard, leuke restaurantjes, zee, winkels, bushalte,... het eten is dagelijk gevarieerd,.. voor de dagen dat we hier hebben gegeten hadden kamer/ontbijt maar zijn 4 keer in het hotel gaan eten savonds. Niet veel storende elelenten aan het zwembad, weinig tot geen animatie,... geen luide muziek... weinig tot geen kinderen. De kamers zijn optimaal,... zeer mooi, ruim en vooral uitgebreid. Goede haardroger, strijkijzer en plank, bad en douche... grote spiegel met vergrootspiegel... goed bed, keuze in kussens .. echt compleet. Het personeel is uitermate vriendelijk, ook de manager van het hotel mengt zich dagelijks in het gebeuren om te klant tevredenheid te checken... problemen worden aldus in de kiem gesmoord... een hotel naar ons believen,... en we hebben er al wel wat gezien..😜

Gereisd met partner in september 2018

• 9Johanna14-07-2018

Heerlijk! Wij gaan snel terug

Wij waren hier paar keer eerder (2015 en daarvoor). Is in 2017 gerenoveerd. Mooie lichte kamers, alhoewel we moesten wennen aan de zgn. 'open plan bathroom'. Goede bedden, veel kastruimte, koffiefaciliteit op de kamer. Wij hadden halfpension. Ontbijt en dinerbuffetten waren erg goed! Veel keuze. Service is prima. Zowel receptie- en guest experience- als restaurant-medewerkers waren erg aardig en behulpzaam. Ligging hotel ook erg prettig: vlak bij winkels en horeca en bussen vlakbij als je naar Los Cristianos wilt of juist andere richting op. Het is ons zo goed bevallen dat we dit jaar nog eens gaan...in september al weer! Eind april was het weer o.k. Avonden vrij koel (17-18) en soms overdag was zon 'nodig' als er wind stond en het rond 22° was.

Beste Johanna,

We zijn overweldigd om uw lieve commentaar over uw verblijf bij Gran Tacande te ontvangen. We willen u bedanken voor het delen van uw commentaar op Zoover.

Het is een genoegen om sommige fijne en aardige reacties te lezen zoals die van u. We konden niet blijer zijn dat onze mooie en elegante kamers aan uw verwachtingen voldeden en dat u heeft genoten van een relaxt en gemakkelijk verblijf. Onze luxe accommodaties zijn ingericht in een verfijnd ontwerp en bieden een adembenemend uitzicht op de Atlantische Oceaan, zodat uw verblijf onvergetelijk is.

We willen u bedanken voor het opmerken van de vriendelijkheid en behulpzaamheid van onze medewerkers. Ons doel is om onze gasten een uniek en kwaliteitvolle vakantie aan te bieden. Met dit in gedachte, doet al ons personeel zijn best om dit te laten gebeuren.

Het is super om te horen dat u heeft genoten van ons grote aanbod aan eten tijdens uw verblijf in ons geweldige hotel. Onze koks zijn hoog opgeleide professionals die elke dag iets heerlijks voorbereiden. De keuze naar het eten lijkt eindeloos en gelukkig iedereens smaak.

Zoals u al heeft gemeld, onze locatie is optimaal om de meest mooie stranden van het eiland te bereiken, en niet te vergeten, ook de restaurants, winkelcentra´s en mooie attracties zijn makkelijk te bereiken.

Uiteindelijk, we zijn meer dan blij om te horen dat u graag terug wil komen naar Gran Tacande. We kijken er erg naar uit om u terug te zien en u een nieuwe, fantastische vakantie aan te bieden.

Gereisd met partner in april 2018

• 9Han Moerman07-07-2018

Subliem

We hebben een prachtige vakantie gehad het eten de ontvangst en het zwembad waren fantastisch. Even de straat over en je bent op de boulevard het strand en de zee (die hier vrij grote golven heeft)

Beste Han Moerman,

We zijn u harstikke dankbaar voor uw lieve commentaar Gran Tacande op Zoover.

We zijn super blij dat u heeft genoten van ons hotel en vooral van ons personeel aan de receptie, die altijd klaar en beschikbaar zijn om alle wensen van de gast te vervullen.

Het is een genoegen om te lezen dat de gerechten die in ons restaurant worden aangeboden voldoen aan uw smaak en dat u kunt relaxen in ons zwembad, bevattend zout water.

We willen u graag bedanken voor het melden van onze fantastische locatie, met de beste stranden en hoofdstraten.

Uiteindelijk, willen we graag de kans hebben om u weer te verwelkomen in Gran Tacande en doorgaan met het verstrekken van de meest gedenkwaardige vakanties. We hopen u snel weer te zien.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Marjolein02-07-2018

Forever in my heart

Keer op keer een geweldig verblijf. Een juweeltje wat uk liever voor me hou maar ze verdienen de waardering. Mooie ruime kamers, heerlijke douche, uitstekend ontbijt, prachtig uitzicht vanaf het dakterras. Maar bovenal geweldig personeel!! 😍

Beste Marjolein,

Als eerste, we willen u bedanken voor het kiezen van Gran Tacande en voor het spenderen van uw tijd aan het schrijven en publiceren van uw gedachte over uw verblijf op Zoover.

We zijn overweldigd om uw lieve woorden te lezen over het vriendelijk en aardig personeel, die altijd tot het uiterst gaan om de gasten een voortreffelijk verblijf te geven.

Als laatste, hopen wij dat u snel terug komt naar Gran Tacande voor een nieuwe, mooie vakantie ervaring.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Hotel Gran Tacande Wellness & Relax Costa Adeje info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

Vakanties.nl

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand50 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Mexicaans, Spaans, Sushi, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen