Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag21°14°

Animatie programma
Jacuzzi op kamer
Airco
Restaurant

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Tacande Wellness & Relax Costa Adeje voor je op een rij gezet:

Tjingo

181 reviews over Hotel Gran Tacande Wellness & Relax Costa Adeje in het Nederlands

Er is alles wat je vakantie compleet maakt, Topper

Jose de Groof,
17-10-2018

Wij zijn voor de tweede keer nu hier geweest, mijn man en mijn zwangere dochter en ik. Het allerbelangrijkste wat ik onthouden had van de eerste keer was het super lieve personeel en dit keer viel ons dit weer op. Ze laten je er thuis voelen. Zo lief en service gericht heb ik ze nog nooit in andere hotels gezien. Daarbij is het een mooi resort, rust krijg je er zeker, gezellig is het ook, eten is super lekker, kamers heel mooi en verzorgd, gewoon alles is er top en laat je zeker in je verblijf al denken aan de volgende keer terug te komen. Iedere ster, iedere euro die je betaalt....dik en dubbel verdient! Het enige jammere wat wij vonden was dat de avond animatie van life music verplaats was naar onder het diner. Zeker nog fijn maar na t eten lekker genieten van een drankje en muziek, dat zou ook in oktober geweldig zijn. Hopen dat volgend jaar dit wel is als we met 10 mensen ons huwelijk komen vieren, dat zou het perfect maken. XXXXXX

Gereisd met partner in oktober 2018
Quality Department, Departamento de Calidad, 9-1-2019

Geachte Jose de Groof,

Het was een genot voor het hele team van Gran Tacanade om u en uw prachtige familie terug in ons hotel te verwelkomen voor uw vakantie in Tenerife. We willen u graag bedanken voor het nemen van uw tijd om een recensie te schrijven over ons hotel op Zoover, we vinden het fijn om de ervaringen van onze gasten te lezen.

We zijn blij om te lezen dat ons exquisiet geselecteerde eten, onze schone, luxe en ruime kamers en onze faciliteiten over het algemeen perfect waren voor u. wij zorgen voor alle details om ervoor te zorgen dat u rustig kunt genieten zonder dat u zich zorgen hoeft te maken! Verder willen wij u graag bedanken voor uw ontroerende woorden met betrekking tot ons geweldige hardwerkende personeel: onze beste beloning is het weten dat we bijdragen om uw ervaring geweldig te maken bij Gran Tacande.

Om mee af te sluiten, het was een eer om u en uw familie te mogen ontvangen in Gran Tacande. We kunnen niet wachten tot wij weer uw host mogen zijn dit jaar. We vinden het geweldig om een deel te mogen bijdragen aan zoiets belangrijks als uw bruiloft!

De beste wensen.

Het mekka van de rust..

Karl Heurckmans,
9-9-2018

Het is een zalig, vooral rustig hotel met super vriendelijk personeel. De ligging is ook TOP, overal kortbij, vlakbij de wandelboulevard, leuke restaurantjes, zee, winkels, bushalte,... het eten is dagelijk gevarieerd,.. voor de dagen dat we hier hebben gegeten hadden kamer/ontbijt maar zijn 4 keer in het hotel gaan eten savonds. Niet veel storende elelenten aan het zwembad, weinig tot geen animatie,... geen luide muziek... weinig tot geen kinderen. De kamers zijn optimaal,... zeer mooi, ruim en vooral uitgebreid. Goede haardroger, strijkijzer en plank, bad en douche... grote spiegel met vergrootspiegel... goed bed, keuze in kussens .. echt compleet. Het personeel is uitermate vriendelijk, ook de manager van het hotel mengt zich dagelijks in het gebeuren om te klant tevredenheid te checken... problemen worden aldus in de kiem gesmoord... een hotel naar ons believen,... en we hebben er al wel wat gezien..😜

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Heerlijk! Wij gaan snel terug

Johanna,
14-7-2018

Wij waren hier paar keer eerder (2015 en daarvoor). Is in 2017 gerenoveerd. Mooie lichte kamers, alhoewel we moesten wennen aan de zgn. 'open plan bathroom'. Goede bedden, veel kastruimte, koffiefaciliteit op de kamer. Wij hadden halfpension. Ontbijt en dinerbuffetten waren erg goed! Veel keuze. Service is prima. Zowel receptie- en guest experience- als restaurant-medewerkers waren erg aardig en behulpzaam. Ligging hotel ook erg prettig: vlak bij winkels en horeca en bussen vlakbij als je naar Los Cristianos wilt of juist andere richting op. Het is ons zo goed bevallen dat we dit jaar nog eens gaan...in september al weer! Eind april was het weer o.k. Avonden vrij koel (17-18) en soms overdag was zon 'nodig' als er wind stond en het rond 22° was.

Gereisd met partner in april 2018

Beste Johanna,

We zijn overweldigd om uw lieve commentaar over uw verblijf bij Gran Tacande te ontvangen. We willen u bedanken voor het delen van uw commentaar op Zoover.

Het is een genoegen om sommige fijne en aardige reacties te lezen zoals die van u. We konden niet blijer zijn dat onze mooie en elegante kamers aan uw verwachtingen voldeden en dat u heeft genoten van een relaxt en gemakkelijk verblijf. Onze luxe accommodaties zijn ingericht in een verfijnd ontwerp en bieden een adembenemend uitzicht op de Atlantische Oceaan, zodat uw verblijf onvergetelijk is.

We willen u bedanken voor het opmerken van de vriendelijkheid en behulpzaamheid van onze medewerkers. Ons doel is om onze gasten een uniek en kwaliteitvolle vakantie aan te bieden. Met dit in gedachte, doet al ons personeel zijn best om dit te laten gebeuren.

Het is super om te horen dat u heeft genoten van ons grote aanbod aan eten tijdens uw verblijf in ons geweldige hotel. Onze koks zijn hoog opgeleide professionals die elke dag iets heerlijks voorbereiden. De keuze naar het eten lijkt eindeloos en gelukkig iedereens smaak.

Zoals u al heeft gemeld, onze locatie is optimaal om de meest mooie stranden van het eiland te bereiken, en niet te vergeten, ook de restaurants, winkelcentra´s en mooie attracties zijn makkelijk te bereiken.

Uiteindelijk, we zijn meer dan blij om te horen dat u graag terug wil komen naar Gran Tacande. We kijken er erg naar uit om u terug te zien en u een nieuwe, fantastische vakantie aan te bieden.

Subliem

Han Moerman,
7-7-2018

We hebben een prachtige vakantie gehad het eten de ontvangst en het zwembad waren fantastisch. Even de straat over en je bent op de boulevard het strand en de zee (die hier vrij grote golven heeft)

Gereisd met partner in oktober 2016

Beste Han Moerman,

We zijn u harstikke dankbaar voor uw lieve commentaar Gran Tacande op Zoover.

We zijn super blij dat u heeft genoten van ons hotel en vooral van ons personeel aan de receptie, die altijd klaar en beschikbaar zijn om alle wensen van de gast te vervullen.

Het is een genoegen om te lezen dat de gerechten die in ons restaurant worden aangeboden voldoen aan uw smaak en dat u kunt relaxen in ons zwembad, bevattend zout water.

We willen u graag bedanken voor het melden van onze fantastische locatie, met de beste stranden en hoofdstraten.

Uiteindelijk, willen we graag de kans hebben om u weer te verwelkomen in Gran Tacande en doorgaan met het verstrekken van de meest gedenkwaardige vakanties. We hopen u snel weer te zien.

Forever in my heart

Marjolein,
2-7-2018

Keer op keer een geweldig verblijf. Een juweeltje wat uk liever voor me hou maar ze verdienen de waardering.

Mooie ruime kamers, heerlijke douche, uitstekend ontbijt, prachtig uitzicht vanaf het dakterras. Maar bovenal geweldig personeel!! 😍

Gereisd met vrienden in juni 2018

Beste Marjolein,

Als eerste, we willen u bedanken voor het kiezen van Gran Tacande en voor het spenderen van uw tijd aan het schrijven en publiceren van uw gedachte over uw verblijf op Zoover.

We zijn overweldigd om uw lieve woorden te lezen over het vriendelijk en aardig personeel, die altijd tot het uiterst gaan om de gasten een voortreffelijk verblijf te geven.

Als laatste, hopen wij dat u snel terug komt naar Gran Tacande voor een nieuwe, mooie vakantie ervaring.

Geweldig!

Marjolein,
10-4-2018

Dit is voor mij een hotel waar ik terug blijf komen. Behalve ruime kamers, prettige badkamer, goed ontbijt en ideale locatie is het vooral het personeel wat je verblijf zooo aangenaam maakt.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Beste Marjolein,

Als eerste, bedankt voor het kiezen van Gran Tacande en, natuurlijk, voor het publiceren van uw geweldige ervaring in Zoover.

Het is geweldig om te weten dat alle inspanningen het waard waren om onze klanten tevreden te stellen. De kamers zijn perfect om te relaxen, het ontbijt in het restaurant biedt heel veel lekkere en verse platen met eten en het personeel is extreem vriendelijk en schiet goed te hulp zodat onze gasten een foutloos verblijf hebben.

We zijn erg enthousiast om te lezen dat u zeker terug komt, dus we kijken er erg naar uit om u weer een onvergetelijke vakantie te geven in ons hotel Gran Tacande.

Geweldig

Lisa,
28-10-2017

Het is een heel mooi en luxe hotel. Alles is schoon en verzorgd en het personeel is vriendelijk. De ligging is heel fijn, het ligt op een rustig stuk en als je het hotel uitloopt staat rechts van je een winkelcentrum met winkels en plekken om te eten. Je kan ook naar het strand lopen op 3 minuten afstand maar in het hotel ligt een heel mooi zwembad waar je heerlijk kan zonnen. Elke dag worden activiteiten georganiseerd voor alle leeftijden, dit varieert van tennisles naar Spaanse lessen. Ook kan je zelf gaan tennissen en ping Pong spelen, bij de receptie kan om spullen gevraagd worden hiervoor. Je kan ook eten, drinken, hapjes en ijsjes halen bij het hotel bij de bar. Zowel in de ochtend, middag als avond kan je gebruik maken van een groot buffet met van alles en nog wat. Wij hadden s' avonds ook altijd live muziek en 2x per week kwam er een meneer vers sushi maken. Vlees, vis en pasta wordt ook vers gemaakt als je hebt gekozen wat je wilt. Beneden is een uitgebreide (betaalde) spa waar je ook (betaalde) massages kan nemen. De kamers zijn niet extreem groot maar ook zeker niet kleiner dan andere hotelkamers. De kamers zijn wel mooi schoon en worden dagelijks schoon gemaakt. Tegenover de receptie zit een kamer waar je activiteiten kan bespreken, deze kunnen dan geregeld worden en ze kunnen ook een taxi regelen of een huurauto, ligt aan jouw voorkeur. Ik heb het hier heel erg naar mijn zin gehad! Het is perfect geschikt voor een familievakantie of een vakantie met groep of partner. Ook voor zakelijke reizen of een vakantie alleen is dit perfect, de enige doelgroep waarbij is het niet zou aanraden is een jongeren/uitgaanvakantie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
Quality Department, Departamento de Calidad, 10-4-2018

Beste Lisa,

Allereerst danken we u voor de moeite die u heeft genomen om deze mooie review over ons Gran Tacande hotel te schrijven op Zoover.

Ten tweede willen we u laten weten dat we het erg waarderen dat u uw uitgebreide mening en ervaring wil delen met de rest van de lezers. Het is fijn om te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad tijdens uw vakantie in een van onze Dream Place hotels.

We zullen er ook alles aan doen om de activiteiten die we organiseren zo gevarieerd mogelijk te houden, zodat er voor ieder wat wils is. Hopelijk heeft u genoten van ons ruim assortiment in hapjes en drankjes. Onze koks doen hun uiterste best om van elk buffet een feest te maken.

Ondanks dat de kamers naar uw mening misschien niet erg groot waren, hopen we dat u een heerlijke vakantie heeft gehad, en dat we u nogmaals mogen ontvangen in ons Gran Tacande hotel.

Met vriendelijke groet

Geweldig

Arjen van Vuure
19-2-2017

Na een paar jaar wintersport weer terug bij Gran Tacande. Geweldig ontvangst, kamers nog steeds mooi, ruim en schoon. Personeel doet zijn uiterste best om het je naar je zin te maken. In een woord: geweldig. Voor ons zeker geen laatste keer

Gereisd met partner in februari 2017

Top hotel

Fam bataille
5-9-2016

Dicht bij promenade en zee , eten goed , kindvriendelijk ,kamers proper en elke dag gekuist enkel zwembad beetje aan de koude kant maar daar kunnen we mee leven . aan de receptie ook zeer behulpzaam en vriendelijk , voor de rest weinig op aan te merken was het niet in orde waren we geen 4 x al geweest en gaan nu terug in november.

Misschien wat animatie s'avonds deze was er vroeger maar verleden jaar niet meer , nu er is meer dan genoeg animatie buiten hotel

( in het kort goed )

Gereisd met vrienden in juli 2015
Quality department, Departamento de Calidad, 16-10-2016

Geachte Fam bataille,

Vanuit het gehele team van Dream Gran Tacande, wij zijn dankbaar voor uw geweldige beoordeling over uw vierde verblijf in ons hotel op Zoover.

Ons hotel ligt binnen een paar minuten loopafstand van de verbazingwekkende Playa El Duque en diverse winkelcentra.

Voor de perfecte start van de dag kunnen onze gasten van alles op ons ontbijtbuffet vinden. ‘S avonds kunnen onze gasten van de heerlijke vers bereide maaltijden in ons restaurant.

Volwassenen en kinderen zijn in ons hotel welkom. We hebben ook een kinderclub voor onze jongere gasten.

Het is geweldig dat onze properheid u opviel. Wij besteden veel aandacht aan het feit dat ons hotel altijd schoon en netjes wordt gehouden.

Verder vermeldt u hoe vriendelijk onze medewerkers zijn, iedereendoet elke dag zijn uiterste best voor de gasten.

Aangaande uw opmerking van de water temperatuur, we zullen dit commentaar doorgeven.

Ten einde, we willen ons nog een bedanken voor uw beoordeling. We verheugen ons al u in November weer een warm onthaal te geven op Dream Gran Tacande.

Met vriendelijke groeten,

Top Hotel met Top Personeel!

Josee de Groof
26-7-2016

Dit hotel verdiend alle lof!..Het is een 5 sterren resort maar dik verdiend. Schitterende kamers, aan niks ontbreekt het of ze doen meteen waar je om vraagt. Hotel heel schoon, eten heerlijk en het personeel, vooral het bedienend personeel van eten en dranken zijn echte toppers....Ik ben in veel hotels geweest maar deze mensen en service heb ik nog nooit meegemaakt....dit is personeel om trots op te zijn als hoteleigenaar want zij zorgen dat je geen nummer bent...maar een welkommen gast waar ze alles voor doen om de vakantie geweldig fijn te maken. Gewoon alles is perfect en wij komen snel weer terug naar jullie....jullie zijn toppers! XXXXX

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016
Quality department, Departamento de Calidad, 14-9-2016

Geachte Josee de Groof,

Het is een eer en we zijn erg trots om uw uitstekende ervaring te lezen over al onze service in onze Dream Gran Tacande op Zoover.

Meerdere malen bedankt voor het benoemen van ons professionaliteit en beminnelijkheid van ons personeel. Ons personeel werkt heel hard om de wensen en behoeften van de gasten te vervullen tijdens hun verblijf in ons hotel. ¡Muchas gracias! Het is een eer voor ons dat u nog nooit zo een service meegemaakt hebt.

We zijn verheugd om te horen dat u erg blij met uw ruime kamer en het heerlijke eten was.

Ons gehele team van Dream Gran Tacande bedankt u voor uw aardige woorden en vertrouwen. Wij verheugen ons u nog een perfecte vakantie aan te bieden.

Met vriendelijke groet,

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Tacande Wellness & Relax Costa Adeje in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Tacande Wellness & Relax Costa Adeje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.