Hotel GF Victoria

• Sauna

30 reviews over Hotel GF Victoria

• 10Annie De Cleen10-01-2020

Voor herhaling vatbaar.

Luxueus en prachtig hotel met super vriendelijk personeel. Ideaal voor kinderen door de vele activiteiten worden aangeboden, o.a. waterpark, voetbalveld enz. Zwembaden zijn goed verwarmd en er is voor ieder wat wils , zelfs een adults only . Mijn dochter en ik hebben genoten van de Spa en Welness. Ontbijtbuffet is geweldig maar de eetzaal is luidruchtig en te fel verlicht , het lijkt wat op een refter, daardoor mist het wel wat aan gezelligheid vooral als je er het dinerbuffet neemt. Het hotel is ook zeer groot dus in het begin loopt je wat verloren. Voor de rest niets dan lof.

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 2019
    9L. Witte17-12-2019

Fantastisch Hotel en locatie

Mooi hotel en zeer schoon, mooie kamer met 2 badkamers en aparte slaapkamer. Badkamer met gratis douche artikelen, nespresso koffie op de kamer en gratis flesjes water, service top. Al het personeel is super vriendelijk en gastvrij. Het ontbijt is prima, verse sapjes, allerlei soorten beleg etc. Het ligt vlak bij plaza del duque en playa del duque. Klein min puntje de eetzaal is beetje rumoerig, het is ook vrij modern en beetje ongezellig.

Gereisd met partner in november 2019

• 9Christa13-12-2019

SUPER !

Nieuw hotel in Adeje. We waren er nu voor de 3de keer en blijven aangenaam verrast. Zeer mooi gebouw, bijzonder goed onderhouden en aangekleed. Prachtige suites met mooi uitzicht. Zeer rustig op de kamer met voldoende privacy op het ruime terras. Mooie zwembaden adults en afzonderlijk kids fun water-en sportpark. De vraag om onze DVD op de kamer te komen aansluiten werd binnen de 15 minuten opgelost door zeer bekwame, vriendelijke technische man. Op de 6de verdieping prachtige bar met fenomenaal zeezicht en heerlijke cocktails. Het gastronomische restaurant op de 5de verdieping kent een mooie groei, we hebben er dit jaar een zeer mooie uitgebalanceerde menu met lekkere aangepaste wijnen gegeten. Beneden is het buffetrestaurant voor ontbijt, lunch en diner. Heel veel keuze inclusief tal van showcookings. Enige nadeel wat ik persoonlijk vindt is dat het zeer groot is met weinig zicht op de tuin. Dit had misschien beter een paar verdiepingen hoger gelegen zodat er zicht op zee was en er buiten kon gegeten worden. Wij zijn fan en gaan volgend jaar zeker terug.

Gereisd met partner in november 2019

• 9Dhr. Van Oosten04-11-2019

Fantastisch!

Uitstekend hotel voor zowel de ouders als de kinderen. Zeer veel faciliteiten, allemaal keurig verzorgd, zeer vriendelijk personeel en een zeer goed buffetrestaurant met een ongekend veel variatie aan eten. Van oesters bij het diner tot verse, zelf samen te stellen detox sapjes bij het ontbijt. Ook een apart buffet dat geheel gericht is op kinderen. De zwembaden en kids- & miniclub waren perfect voor onze kinderen. We hebben eigenlijk geen negatieve punten (behalve het 'tuinsetje' op het balkon dat echt niet lekker zat) kunnen ontdekken die nu de moeite waard zijn om te vermelden. En dat tijdens een verblijf van 10 dagen. Petje af!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Noordergraaf04-11-2019

Fantastisch!

8 geweldige dagen gehad in GF Victoria. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, prachtige accommodatie en heerlijke kamer. Perfect ontbijt, wat een keuze! Vooral ook voor de kinderen enorm veel te doen. Heerlijk dichtbij boulevard en strand. Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Catelijne26-10-2019

Prachtig hotel

Heel mooi nieuw hotel. Mooi aangelegde tuinen en mooie zwembaden. Leuk voor kleine en oudere kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10Kenny Van der Jeught09-07-2019

Onvergetelijke vakantie! Aanrader!

Gewoonweg super hotel! Wij waren er begin juli met 2 kinderen van 2 en 7. Absolute aanrader op Tenerife!

Kamers: op en top in orde. Kamer met 2 badkamers en scheidingsdeur tussen de 2 ruimtes, groot balkon, allemaal perfect in orde. (Recent hotel ook) Iedere dag vers water, aanvulling mini bar, zelfs badjas en slippers voor de kids

Eten: Zeer veel variatie, voor ieder wat wils, van klassiek tot speciale gerechten, heel vriendelijk personeel, genieten! Veel ruimte. Vers geperst fruitsap in de morgen!

Personeel: niets is te veel gevraagd, staan altijd paraat, sommigen spreken nederlands aan het onthaal wat altijd makkelijker is

Zwembaden: ook hier zeer veel variatie, van kids pool met glijbanen tot rustiger zwemgedeelte. Ieder zwembad op een ander verdiep (omgeving is heuvelachtig) waardoor iedereen gespreid is en geen drukte.

Gewoonweg schitterend. Het binnenstappen van het hotel is adembenemend!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Katarina Hessels18-05-2019

Fantastish

Een zeer mooi en nieuw hotel . Super vriendelijk personeel .Zeer fijne keuken. alles kraaknet .Iedere dag mooie show de mooiste flaminco show van de groep Passion machtig mooi gedanst . Wij gaan zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 9Familie Nagel01-05-2019

Aanrader voor een onbezorgde familie zonvakantie!!

Gewoon keer ervaren zou ik zeggen! Onbezorgde familievakantie voor jong gezin met zoon van 2. Wat heeft hij zich vermaakt! Kinderzwembad met alle opties voor jonge en oudere kinderen, animatie in allerlei vormen, heel veel keus qua eten, omgeving leuk om lekker te wandelen of fietsen..of gewoon terrasje pakken, strand op loopafstand en anders is taxi vlakbij. We zaten kamer 610 zwembadzijde, andere kant zit je aan weg. Op 6e verdieping wel wat last in de nacht van vogels op het dak. Die maakten samen met ventilatie systeem net iets te veel geluid voor 5 sterren. Verder dikke pluim voor dit hotel! Als we naar Tenerife gaan komen we zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 10Lieve01-01-2019

vriendelijk personeel en uitstekende maaltijden

het gloednieuwe hotel kon ons bekoren door het ruimtelijk gevoel, de rust, de mooie zwembaden het voortreffelijk eten en het super vriendelijk personeel ,

Gereisd met partner in december 2018

Hotel GF Victoria info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Vakanties.nl

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 5 minuten lopen
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Aanbod voor kinderenKinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • JacuzziAanwezig

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Party service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenVerplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats