Hotel GF Fañabé

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Dichtbij het bruisende centrum van Costa Adeje ligt Hotel GF Fañabé. Zandstranden en zonovergoten terrassen liggen hier allemaal op loopafstand. Zowel in als rondom het hotel vind je volop vertier. Bij Hotel GF Fañabé word je lekker in de watten gelegd en als je jarig bent word je nog een beetje extra verwend. Margaretha: ‘Zelfs een "versierde" kamer en een gekoelde fles prosecco op de kamer voor mijn verjaardag. Alles was prima geregeld en vriendelijk en enthousiast personeel. Top accommodatie!’ Ontdek meer over dit verwenhotel.

GF Fañabé ontvangt de ene mooie review naar de andere, zowel over de hotelkamers als over het personeel. De gasten zijn super tevreden en komen dan ook graag terug naar dit hotel. Roel schrijft: ‘Alles wat je nodig hebt is er, fijne kamers, prettig personeel, goede prijs, was voor ons de vierde keer dat we hier zijn gaan logeren, en voor volgend jaar is ook alweer geboekt!’ Johanna geeft aan dat sommige kamers wel gerenoveerd mogen worden, maar alles ziet er wel tip top uit: ‘Zeer goede schoonmaak, alles glimt je tegemoet.’

Het eten bij Fañabé Hotel Tenerife scoort hoge ogen. Zeker de variatie aan buffetten wordt gewaardeerd. Ruud: ‘Buffetten waren uitstekend en ruim qua keuze! Elke dag wisselde het aanbod van een aantal gerechten, showcooking, ruim aanbod van groente en rauwkost.’ Minpuntjes vinden jullie dat het eten niet altijd even warm is en de koffie niet zo lekker is.

Over het entertainment zijn de gasten ook zeer enthousiast. Hilde: ‘Leuke animatie, elke avond wat te doen en elke avond muziek. Ook overdag veel entertainment.’ Ook over het zwembad zijn jullie zeer te spreken. Jeanette vond alleen de muziek wat te hard bij het zwembad, maar verder schrijft ze: ‘Er zijn meerdere zwembaden waarvan de temperatuur en de ligging t.o.v. de zon verschilt. Voor elk wat wils. De badlakens bij het zwembad kunnen meerdere keren per dag gratis ingeruild worden voor schone. Erg handig. Zelf handdoeken meenemen is niet nodig.’

Op het dak van het hotel is een dakterras aangelegd waar je in alle privacy kunt zonnen Adriaan: ‘Het dakterras voor uitsluitend volwassenen, incl. een afgeschermd nudisten deel, is een pluspunt’.

Ligging

GF Fañabé ligt lekker centraal en dat heeft natuurlijk zo zijn voordelen. Rob en Leni schrijven hierover: ‘Het hotel is op loopafstand van boulevard en strand. Aan de overkant van de straat is een winkelcentrum met een supermarkt. Twee keer per week is er een markt vlakbij.’

Silvia heeft ook nog een leuke tip: ‘In het hotel kun je heel wat uitstapjes/excursies boeken en auto huren. En vergeet niet een kopje Barraquito te drinken. (speciaal Canarisch kopje koffie).’

Ook zo’n zin gekregen om uitstapjes te maken op het zonnige Tenerife? Boek dan een verwenverblijf bij GF Fañabé.

132 reviews over Hotel GF Fañabé

• 9Stèfanie27-09-2019

Genoten!

Top hotel! Vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt. Het is netjes en schoon, net als de ruime kamer. We zaten aan de straatkant met leuk uitzicht vanaf het balkon. Elke avond live muziek, net als het cafeetje aan de overkant. Hoewel ik het niet als vervelend heb ervaren, kon het elkaar soms overstemmen.

Costa Adeje is een aanrader en dan zéker met verblijf in GF Hotel Fanabe!

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Henri, Toos25-09-2019

Geweldig

Ik begrijp de zeer negatieve beoordelingen hier onder echt niet. Wat een geweldig hotel is dit. De kamers zijn niet de modernste maar wel schoon met een prima en lekker groot bed. Het zwembad word iedere avond grondig schoongemaakt en de water kwaliteit word meerdere keren per dag gecontroleerd. Voldoende ligbedden en parasols, en geen "handdoekje leggers". Het ontbijt, de lunch en het diner: in een woord GEWELDIG. Super vriendelijk en behulpzaam personeel. s,Avonds op het terras aan de voorzijde prima en vlotte bediening. We hebben hier echt 12 dagen genoten en komen hier zeker terug.

Met vrienden

• 10Robert en Annelies10-09-2019

Fantastisch hotel

Wij Robert en Annelies zijn bijna 60 jong en best kritisch. Wij kwamen door vertraging pas om 0.3.00 aan in hotel. Ze vroegen of we nog iets wilde eten, nou graag.toen het schone bed in. Smorgens het ontbijt was niet goed maar geweldig hele lekkere koffie, verse broodje sapjes.koeken,eitjes te veel gewoon.het avond eten was gewoon niet normaal zoveel keus, heerlijk warm netjes klaargemaakt alles werd gecontroleerd stukje vlees word doorgesneden en gevraagd is het goed zo.mijn afdeling de toetjes man man je had bijna de dwang om van alles te willen proeven. Zoveel lekkers.en als er wat langs de balie viel werd direct opgeruimd, personeels was vriendelijk netjes en behulpzaam. De kamer was groot en elke dag schoon.veel activiteiten voor de kids.mooi zwembad ook achter om boven op zonnedeck ook zwembad.en een extra afgesloten gedeelte voor naturisten. Dat zie je niet gauw .ik vindhet een echte aanrader gewoon een tophotel.

• 7Paolo Marapodi17-08-2019

Nooit meer

In totaal heb ik zo een €5000 uitgegeven voor 17 dagen in Hotel. ik vind het weggegooid geld. Costa Adeje is een prachtig stad maar niet de hotel, wifi is super slecht je kan niet eens een google pagina openen, ik raad je aan om een simkaart van vodafone of orange te kopen 25 gb voor maar €17. Hotel is geen 4 sterren, ik geef het 3 sterren. Mensen zaten vaker vast in de lift, geen airco gasten raken in paniek waaronder klein kinderen door zuurstof tekort en de warmte in de lift. Mijn kamer was pal boven het restaurant, veel lawaai, ik vroeg naar ander kamer wat moeizaam verliep totdat ik wat geld onder de tafel gaf toen verliep alles soepeltjes. Eten is lekker ik geef het een 8, drankjes niet inbegrepen bij half en volpension. Waar ik me erg aan heb gestoord was het feit dat ik bijna €40 heb betaald om de kluis te kunnen gebruiken in de kamer. De gym is erg onder de maat. Conclusie: tijd voor renovatie, het hotel valt uit elkaar.

Manager, GF Fañabe, Comercial, 20-08-2019

Geachte heer Marapodi,

Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om over uw ervaring te schrijven over Hotel GF Fañabe. Het spijt ons dat niet alles naar wens was. Erg vervelend dat uw WIFI signaal af en toe slecht was tijdens uw vakantie. We zullen dit zo snel mogelijk door geven aan de technische dienst. Tijdens uw verblijf was er een technische storing in en rond om het hotel. Tijdens deze storing is de lift een aantal keer een paar seconden stop gezet. Het personeel heeft zo snel mogelijk de gasten die in de liften zaten geholpen. Onze excuses voor het punctueel ongemak. We hebben vernomen dat u niet zo blij was met de ligging van uw kamer. We doen ons best om gasten een kamer naar wens en verzoek te geven. Als tijdens het verblijf van de gast de kamer niet bevalt, bieden we altijd een kamer verwisseling aan als dit mogelijk is. Tijdens uw verblijf heeft u dit niet vermeld. Hartelijk dank voor uw feedback. Hier zal zeker aan gewerkt worden voor de toekmstige verbeteringen.

Met vriendelijke groet,

Met oudere kinderen

Geboekt bij neckermann
  • 7Schijndel14-08-2019

Voor ons niet meer

Weinig Nederlandse gasten meer en deel Engelse. Engelse kinderen maakte veel herrie en alles wat kapot kon moest kapot bij hun leeftijd 8 tot 13 jaar werd niks aan gedaan door ouders en het hotel ze konden gewoon hun gang gaan. Bedjes rond zwembad werden om 7:00 al handdoeken opgelegd en werden niet verwijderd wat wel was vertelt bij de receptie bij de incheck , pas laat in de middag kwam er pas een bedje vrij. Veel rommel tussen de bedjes van bekers tot bakjes van eten wat door de Engelse gasten niet werd opgeruimd. Wat betreft schoonmaak van het hotel en kamer niets op aan te merken dat werd prima gedaan even als het eten was ook prima genoeg keus en lekker. Wij verbleven op begane grond grenzend aan speeltuin veel geluidsoverlast van Engelse jongeren tot s avonds laat , kamer verder prima in orde wel wat gedateerd. Zwembad water volgens ons niet goed het stonk vreselijk en badkleding sloeg groen uit. Geen 2x meer voor ons hier

Manager, GF Fañabe, Comercial, 20-08-2019

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om over uw ervaring te schrijven over Hotel GF Fañabe. We staan het niet toe dat gasten bedjes reserveringen. Dit word door onze collega´s aan het zwembad in de gaten gehouden. Als de gasten geen gebruik maken van hun bedje, worden de handoeken hiervan verwijderd. Tijdens de piek uren kan het vaak erg druk zijn rond het zwembad. Het spijt ons dat u daarom vaker lastig een bedje kon krijgen. De schoonmaak rondom het zwembad en het water word meerdere keren per dag bijgehouden door ons personeel. Ze proberen het zo schoon mogelijk te houden. Het spijt ons dat u tijdens uw verblijf ons dit niet heeft aangegeven dat u hier overlast van had. Anders hadden we onze security hier op afgestuurd, of u een kamer verwisseling aangeboden. We vinden het erg fijn om te horen dat het buffet u erg beviel, en dat het eten naar wens was. Ook vinden we het erg fijn dat u de netheid van uw kamer wadeerd.

Met vriendelijke groet,

Met jonge kinderen

• 9Hans29-07-2019

Gewoon een degelijk en goed hotel

Volgens mij heeft Lauren (zie vorige review) deze bij het verkeerde hotel gezet. Hotel is gewoon prima. Misschien iets verouderd maar super netjes. Prima en uitgebreid ontbijt. Drankjes enz aan de bar zijn zeker niet te duur. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ligging is ook prima. 5 minuten lopen naar het strand en de boulevard.

• 4Lauren22-07-2019

Nooit meer, wat een teleurstelling!

Hotel viel erg tegen. Wij waren zeer veel geld kwijt voor deze reis en de verwachting was daardoor hoog. Het hotel is oud, onverzorgd en heeft een drukke ligging. Het personeel roddelde veel en was onbekwaam. Een enkele uitzondering daargelaten. Sfeerloos, ongezellig, nooit meer!

Met oudere kinderen

• 8Hildegard Broods23-06-2019

Geweldigl

Erg mooi gedeelte van het eiland en prachtige hotels. Eten voortreffelijk

Met vrienden

• 10Ludo Lathouwers20-06-2019

Zeer goed hotel!

Alles is zeer goed onderhouden. Alle personeel is zeeeer vriendelijk, poetsers, bediening, staff, animatie, kortom iedereen. Een kleine opmerking voor de gym, de fietsen zijn niet zo goed in orde. Zeer tevreden! Irene en Ludo.

• 8Fam. Spreeuwenberg18-06-2019

Prachtig hotel.

Mooi hotel. Vriendelijk personeel. Heel schoon. Mooie kamers. Aan de buitenkant ziet het er wat saai uit , maar vanbinnen prachtig. Ook de zwembaden heerlijk.

4 tips over Hotel GF Fañabé

• Marij Verhaeg, 31-07-2013

Uitstapje naar de Teide en Masca. Prachtige landschappen.

• Marianne, 14-01-2013

Neem zeker een dag om naar Siam Park te gaan, een groot waterpark in de buurt waar een gratis bus naar toe gaat. Van de zelfde eigenaar is Loro Park, een dierentuin in Puerto de la Cruz. Je kunt er een combi ticket voor kopen en het is het zeker waard.

• Ronald, 29-12-2011

Enkele bezienswaardigheden die wij al meerdere malen hebben bezocht zijn, Teide Park, Pico del Teide, Lorro Park,Santa Cruz om te Shoppen, Puerto de la Cruz, Piramides van Güímar, Las Aguilas del Teide en natuurlijk Playa de las Americas.

6 vragen over Hotel GF Fañabé

• Arnold, 20-01-2019

Naakt zonnen op het dak?

Kan iemand iets vertellen over het zonnedak waar je naakt mag zonnen? Is het groot?

• patricia, 24-06-2018

all inclusieve

Is het mogelijk om evt in het hotel all inclusieve te boeken we hebben nou half pension.En zo ja wat kost dat per persoon meer?

• Marion, 11-06-2018

Koelkastje?

Hallo,

Is er een koelkastje op de kamers? Evt te huur?

groetjes, Marion

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk