Aparthotel El Duque

7,9

388 reviews over Aparthotel El Duque in het Nederlands

Saskia Nieuwdorp-Ruissen
28-9-2018

Prima kamer, zwembadzicht en gelukkig gekozen voor een kamer met airco want het was best warm eind september.

Eten goed, vooral savonds elke avond (10 dagen) verschillende en meerdere keuzes. Het smaakte ook nog goed!

Wij vinden het heerlijk om stukje te lopen, 10 min naar het strand. Wel veel hellingen maar dat wend snel. Jammer dat ze aan het verbouwen waren bij het winkelcentrum van EL Duque maar hadden er verder geen last van. Dan nog geen 500 meter verder lopen voor de supermarkt en winkels.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zwembad was leuk, als je later was had je geen bedje of minder goede plek maar dat vonden wij geen probleem, spullen ergens laten en het water in. Er werd ook gaan en goed schoongemaakt.

Een top vakantie!

Net apartement.

Jammer dat er geen airco aanwezig was. Dat mis je toch wel met die warme dagen. Zwembaden netjes en schoon.

Jammer dat er gebouwd wordt. Dit is begrijpelijk maar niet fijn als dan juist jouw slaapkamer en balkon uitkijk hebben op die bouwval. Dit was in de ochtenden erg gehorig waardoor je vroeg wakker was. Fijner als we hier verder vanaf zaten.

Verbouwing

Sharon
10-9-2018

wij kwamen aan en vonden de uitstraling van het hotel prima. Eenmaal in de kamer aangekomen (blok i zaten) wij midden in de verbouwing met ons balkon terwijl wij zwembad zicht hadden geboekt vreselijk rond 07.30 elke ochtend begonnen ze met bouwen. Dus zeker last van gehad , touroperator gebeld en contact gehad en van het kastje naar de muur gestuurd echt vreselijke service( dus wil je boeken vraag zwembadzicht! )

Het eten is elke dag vrijwel hetzelfde, ik raad aan ga niet all-in in dit hotel!

Er word gezegt dat er snacks zijn die je kan pakken, nou hebben wij niet gezien of extra moeten betalen.

Als je in de ochtend een bedje wilde bij het zwembad moest je zeker 9.45 aanwezig zijn Anders kon je gewoon geen bedje meer krijgen.

Voor de rest is de accomodatie prima, het is allemaal schoon. Maar voor ons zeker geen tweede keer!

buiten het hoogseizoen

nel
29-8-2018

Wij waren hier voor de 2e keer, maar voor de eerste keer in de zomervakantie. Jammer, want het hotel leek wel een Hollandse enclave. Waarschijnlijk door de kidsclub, een soort verkapte vorm van kinderopvang. Wij hadden een superior appartement, met airco en uitzicht op het zwembad. Vanuit ons appartement hebben wij ons iedere morgen geamuseerd : ligbedden kapen aan het zwembad, 8 bedden tegelijk wegschuiven, een half uur voor openingstijd bovenop de bedden gaan zitten....niet om aan te zien. En altijd de Nederlanders….

Het appartement was prima, het eten OK, maar er zijn te weinig zitplaatsen om buiten te eten. Wij gaan zeker nog een keer terug, maar dan buiten het hoogseizoen. Dan is het een prima uitvalsbasis op dit prachtige eiland

All inclusieve is zeer beperkt. Alleen tussen 13.00 en 15.00 is eten mogelijk. Daarna wachten tot diner. Op vertrekdag 12.00 uur is de all inclusieve afgelopen. Je kunt je all inclusieve verlengen door bij te betalen. 1 keer zijn de lakens in bijna 2 weken verschoond. Service is heel erg laag. Geen flesjes water als je all inclusieve hebt, wel als je betaald. Heb je iets dan wordt je doorverwezen naar je touroperator. Hygiëne is onder de maat. De laatste dagen zijn er veel gasten met buikklachten, oorontsteking geweest etc. Is bij touroperator gemeld. Mijn kinderen ook allebei. Ze zijn nog steeds aan het spugen. Kies je een kamer met ventilator in de zomer dan heb je een uitdaging. Bijna 2 weken niet geslapen van de hitte. Het hotel heeft alles, maar het komt er zeker niet uit. Prijs/kwaliteit klopt zeker niet. De hoge score van een 8 lijkt mij erg overdreven. Ik heb nog nooit een hotel gehad waar het eten zo beperkt is en simpel.

Valt tegen

Wiets
18-8-2018

Mooi hotel. Bij een twee kamer appartement heb je alleen een ventilator in het zit gedeelte en niet in de slaapkamer. Erg warm. Blok E zit aan de kant van de weg. Veel herrie, s nachts komen ze de containers legen en veel verkeer. Zwembad is groot, genoeg bedjes. Eten matig. Als je vaker All in hebt gezeten, verwacht dan weinig van de shows. Komen niet altijd opdagen. Proberen nog veel extra geld te verdienen. Speciale animatie kost 10 euro per kind.

Het eten valt tegen; pasta rijst en patat en vis geen afwisseling. Zowel voor de lunch als avond eten. Ook geven aan bij de touroperator dat je een snack aan de bar kan halen. Dit is echter niet waar. Ook de koffie thee en snacks rond 16.00 uur zijn niet aanwezig.

Op de laatste dag knippen ze om 12 uur je bandje door. Kortom prijs en kwaliteit valt enorm tegen. Als je in het i blok zit heb je zeker last van de verbouwing.

Het is een mooi complex met vriendelijk personeel. Wij zaten in een mooi twee-kamer appartement (premium) wat elke dag echt goed schoon werd gemaakt. De bedden zijn prima.

Wat betreft de bouwoverlast: Wij zaten in appartemententengebouw A. Dat was volgens ons de beste plek om te zitten. Je had daar totaal geen last van lawaai. Ook niet van de animatie 's avonds. Als je in gebouw I of D zit, heb je heel veel last van drilgeluid enz. Eigenlijk schandalig als ze deze apparrementen/kamers nu verhuren. Ook in gebouw C en H heb je wat last. Er werd wel over geklaagd en terecht!

Het eten prima! Restaurant is binnen wat sfeerloos (Erg donker)

Verwacht in de buurt niet veel leuke winkeltjes. Er zijn hoofdzakelijk winkelcentra met dure merken.

Het hotel heeft te weinig zitcapaciteit. Dat betekent in de rij staan voor het restaurant en 's avonds bijna nooit een zitplek bij de animatie. Dat is erg jammer. Ook erg veel Nederlanders, helaas.

Leuk complex

Fred
13-8-2018

Bij aankomst verraste ons het complex, ruim opgezet met 2 aparte zwembaden met bij het grote zwembad og een afgezet kinderbad. Bij het kleinere zwembad kwam niet de animatie langs. Kwaliteit eten zeer wisselend en matig. Van de verbouwing winkelcentrum geen laat van gehad, ons appartement zat aan de andere kant. Leuk voor 1 keer, stadje wel leuk om nog een keer heen te gaan

Leuk eten slecht

Iwan
13-8-2018

Schitterend mooi complex schoon en netjes maar het eten is dramatisch slecht

vraagje

lisette
1-8-2018

Wij hebben een vraagje, wij gaan 25 sept naar el duque.

We hebben al een mail ontvangen over de geluidsoverlast.

Nu twijfelen we of we om moeten boeken of niet?

Gaat het om schilderswerkzaamheden of echt drilboorwerk?

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel El Duque in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel El Duque zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.