Aparthotel El Duque

Aparthotel El Duque

7.9Goed

Spanje, Tenerife, Costa Adeje

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 484p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.9Goed

Aparthotel info

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer aparthotel info

Heerlijk genieten van je zonvakantie op Tenerife kun je bij Aparthotel El Duque. In dit hotel vind je volop faciliteiten zoals twee zwembaden met een ligweide, animatie voor kinderen en fitness voor actievelingen. Ben je benieuwd of Aparthotel El Duque Tenerife iets voor jou is? Lees dan met ons mee.

El Duque Tenerife heeft een buitenzwembad met een apart kinderzwembad. Hier kunnen volwassenen lekker ontspannen, terwijl kinderen ongestoord kunnen spelen. Saskia schrijft hierover: ‘Het zwembad was leuk, als je later was had je geen bedje of een minder goede plek, maar dat vonden wij geen probleem, spullen ergens neerleggen en het water in’.

Voor jong en oud zijn er activiteiten en voor de kids is er een animatieteam. Maar toch is er niet overdreven veel animatie. Zo schrijft Chris: ‘De animatie is ‘s avonds maar een uur, daarna is het heerlijk rustig’.

Je kunt bij El Duque kiezen voor logies met ontbijt, halfpension of all-inclusive. De een vindt het eten in het buffetrestaurant erg goed en de ander is juist minder tevreden. Kijk dus even goed wat het restaurant aan buffetten aanbiedt, zodat je weet of het buffet aansluit op je wensen. Rachel geeft aan dat je ook in het restaurant kunt eten als je geen all-inclusive hebt: ‘Je kunt bij het all-inclusive restaurant losse maaltijden boeken. Ontbijt is van 7.00 -10.00 uur voor 7,50 euro. De lunch is van 13.00 tot 15.00 uur voor 12 euro. Het diner van is 18.30 tot 21.30 uur voor 15 euro. Wanneer je all inclusive hebt en je gaat overdag weg dan kun je de dag ervoor een picknick aanvragen’.

Accommodatie

Aparthotel El Duque Tenerife biedt verschillende appartementen aan. Vakantieganger Jan was heel tevreden over zijn appartement: ‘We hadden een super appartement, goed schoon, ruime kamer, ruime badkamer met bad en douche. Iedere dag komt de schoonmaakster met schone handdoeken en als je wilt ook schoon beddengoed. Er staat voldoende in de kasten om zelf iets klaar te maken, maar het eten in het restaurant is erg goed’.

Ligging

El Duque heeft een centrale ligging en is hierdoor een goede uitvalsbasis. Met een paar minuten ben je bij het prachtige zandstrand Playa Fañabé. In de buurt zijn ook veel leuke winkeltjes en restaurantjes. Dries schrijft: ‘Op loopafstand is het bruisende Playas de las Américas. Hier heb je een 14 kilometer lange wandelboulevard met winkeltjes en restaurants!’

Reviewer Anne schrijft over de ligging: ‘Het hotel is rustig gelegen en twee keer per week is er een leuke markt aan de overkant’. Wil je het eiland verkennen? Er is een bushalte voor de deur waar je voor een klein prijsje bus tickets kunt kopen.

445 reviews over Aparthotel El Duque

• 8Annemarie Ruijter04-06-2020

Fijn hotel

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Kamer was schoon, fijn zwembad en goed eten. Ligging is ook fijn, de weg naar het strand is wel wat steil (dus voor mensen die slecht ter been zijn is dit iets minder). Personeel van het hotel is zeer vriendelijk en behulpzaam! Bushalte naar het Siam Park voor de deur.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2019
    7Eddy en Marleen28-12-2019

Goed voor één keer

Voor ons zeker géén vier sterren hotel , eerder drie sterren . Ruim complex met heel vriendelijk personeel . Restaurant is ruim en proper. Eten is meestal lauw , is wel keuze genoeg maar weinig variatie. Hadden tijdens kerstperiode meer kerstsfeer verwacht . Op kerstavond was de all-in al om 22u afgelopen terwijl je toch betaald tot 23u . Op de laatste dag dien je uit te checken om 12u ( is normaal , is overal zo ) maar dan eindigt ook de all -in ook al ben je s avonds pas toegekomen , mits bijbetaling kan je wel nog verder genieten van de all-in ( nooit meegemaakt in 25 jaar en meer dan 50 hotels ) Er is ook totaal géén controle op de dresscode tijdens het diner , heren in( vuile ) korte broek kan blijkbaar. Hadden ook een appartement gekregen ipv studio , was wel positief , was ruim en proper. Behalve de vloer in de badkamer , was plakkerig en direct terug smerig . Animatie stelt weinig voor en toeschouwersruimte is veel te klein

Gereisd met partner in december 2019

• 9walter en lies01-12-2019

Een top vakantie!

Vierde keer El Duque dus dat is al een reclame op zich. Kregen zelfs een update , hadden een studio geboekt en kregen een mooi appartement met zicht op zwembad. Zeer vriendelijk personeel die je direct herkennen van vorige vakanties. We hebben weinig opmerkingen betreffende dit hotel : altijd vriendelijk personeel, netjes onderhouden, superlekker ontbijt, het diner vinden we niet direct top maar smaken verschillen maar het was wel uitgebreid zowel hoofdgerechten als desserts. We komen zeker terug. Alleen de service van de Belgische Tui liet te wensen over maar dat heeft niets met de service van het hotel te maken.

Gereisd met partner in november 2019

• 9jacco07-11-2019

Dikke tip! wij komen zeker terug!

Het is zoals op de foto's. Prachtig en rustig. Wij hebben de hoeveelheid groen en de laagbouw als prettig ervaren. We hadden een baby van 9 maanden bij ons en er was daarvoor een gratis babypakket met prima campingbedje, badje en verschoningskussen. Ook hebben we tegen borg betaling gebruik kunnen maken van een babyfoon. Het personeel was zeer vriendelijk en werkt hard! wat niet verward moet worden met onvriendelijkheid. Het halfpension was ruim voldoende en prima. de kleine kaart bij de bar aan het zwembad was ruim voldoende en goedkoop. De boulevard was 15 minuten wandelen en verdeeld in touristisch en massaal aan de ene kant en luxe en verzorgd aan de andere kant (Costa del Duque) Maar ook daar was het eten/ drinken niet heel duur en de bedjes ook betaalbaar. Onze kamer was overigens erg ruim! van alle gemakken voorzien behalve een vaatwasser. Het terras en buitenaanzicht werkelijk prachtig :D

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Harry17-10-2019

Fijne vakantie in leuk complex

Leuk complex naast modern winkelcentrum, alles op loopafstand. Het appartement waar wij verbleven was netjes, schoon en wordt dagelijks bijgehouden. Geen noemenswaardig ongedierte gezien complex wordt goed bijgehouden. Zwembad prima bedjes genoeg en water aangenaam. All inclusive was goed, geen Turkije niveau maar eten was afwisselend en wordt goed aangevuld. Wel vreemd dat All inclusive eindigt als je uitcheckt om 12:00 en pas ‘s avonds vertrekt, minpuntje dus. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, ondanks dat ze lange dagen maken.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 4Rudi30-09-2019

Vermijden, kakkerlakken, aan renovatie toe, slecht

Geboekt half pension via reisbureau. Eerste keer Tenerife. Zag er goed uit op foto. Aangekomen , appartement gekregen. Viel wat tegen vermits dit allemaal zogezegd gerenoveerd was. Nuja, t beste ervan maken. Eten ontbijt was oke. Wel steeds t zelfde elke ochtend. Avondeten was niet echt wat je moet verwachten als je de Spaanse smaken wilt. Bijkruiden, eten was dus ook flauw. Zwembaden koud water, beetje onaangenaam om er in te gaan, zeker als je met klein kinderen gaat. Afstand naar strand is bergaf, je houdt dus best rekening ermee wanneer je terug loopt. Winkelcentra zijn allemaal zelfde opzet, vind je op elke plaats steeds terug, klein en niet echt gezellig. De binnenstraten hebben langs t strand betere winkels. Op de wekelijkse markt is t druk, echt voor toeristen, souveniers soms duurder dan winkel. Domper waren de kakkerlakken, volop, zelfs op t buffet. Foto’s genomen, beschikbaar voor geïnteresseerde.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Ans10-09-2019

Prima

Prima appartement gehad. Schoon, vriendelijk personeel. Ontbijt 👌🖒

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Coortje12-08-2019

Geweldig

Dat het fantastisch is . Wij hadden 2 appartementen naast elkaar alles was schoon en netjes .We hadden all inclusive het eten was er prima .Onze kids 12 en 13 en 18 hadden er ook genoeg te doen leuk vriendelijk personeel zowel bij de receptie als in het restaurant als bij de bar .Mooie zwembaden plek genoeg voor iedereen .Het strand was prima aan te lopen .Wij hebben er echt een top vakantie gehad .En gaan ook zeker terug .We missen het nu al .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Sofie11-08-2019

Fantastisch!

Heel mooi onderhouden hotelcomplex. 1 groot zwembad, 1 kleiner. Prima onderhouden! Heel lekker en gevarieerd eten. Wij hadden half pension, je kon allerlei snacks eten 's middags aan de bar of het zwembad wat wel handig was. Ruime keuze en super lekker! De eetzaal wel niet zo gezellig, als je niet op tijd gaat eten kon het zijn dat je moest wachten. Mooie en ruime kamer met frigo. Het hotel is gelegen net achter een winkelcentrum met heel mooie winkels en ook een afgesloten (betalende) speeltuin. Hotel is prima gelegen om allerlei uitstappen te doen! We gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Jolanda06-08-2019

Redelijk tot goed

Hotel/appartement is prima maar weet wat je boekt bij all inclusive boeking. Wij hebben 13 dagen all inclusive geboekt maar niet gekregen. 1e dag 21.15 aankomst in complex daar konden we nog net op de valreep een bordje al behoorlijk afgekoeld eten krijgen. Op vertrekdag moet je voor 12 uur uitchecken, pasje en polsbandje inleveren en vervalt je all incl. arrangement. Wij hadden avond vlucht terug, die dag kun je dan alleen gebruik maken van het ontbijt en daarna de hele dag niets meer. Van de 13 dagen slechts 11 dagen van all incl. gebruik kunnen maken. Hygiëne in het restaurant laat wat te wensen over, servies en bestek niet schoon, eten niet altijd goed warm.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette