Aparthotel El Duque

Aparthotel
Aparthotel El Duque

382 reviews over Aparthotel El Duque in het Nederlands

Het is een mooi complex met vriendelijk personeel. Wij zaten in een mooi twee-kamer appartement (premium) wat elke dag echt goed schoon werd gemaakt. De bedden zijn prima.

Wat betreft de bouwoverlast: Wij zaten in appartemententengebouw A. Dat was volgens ons de beste plek om te zitten. Je had daar totaal geen last van lawaai. Ook niet van de animatie 's avonds. Als je in gebouw I of D zit, heb je heel veel last van drilgeluid enz. Eigenlijk schandalig als ze deze apparrementen/kamers nu verhuren. Ook in gebouw C en H heb je wat last. Er werd wel over geklaagd en terecht!

Het eten prima! Restaurant is binnen wat sfeerloos (Erg donker)

Verwacht in de buurt niet veel leuke winkeltjes. Er zijn hoofdzakelijk winkelcentra met dure merken.

Het hotel heeft te weinig zitcapaciteit. Dat betekent in de rij staan voor het restaurant en 's avonds bijna nooit een zitplek bij de animatie. Dat is erg jammer. Ook erg veel Nederlanders, helaas.

Leuk complex

Fred
13-8-2018

Bij aankomst verraste ons het complex, ruim opgezet met 2 aparte zwembaden met bij het grote zwembad og een afgezet kinderbad. Bij het kleinere zwembad kwam niet de animatie langs. Kwaliteit eten zeer wisselend en matig. Van de verbouwing winkelcentrum geen laat van gehad, ons appartement zat aan de andere kant. Leuk voor 1 keer, stadje wel leuk om nog een keer heen te gaan

Leuk eten slecht

Iwan
13-8-2018

Schitterend mooi complex schoon en netjes maar het eten is dramatisch slecht

vraagje

lisette
1-8-2018

Wij hebben een vraagje, wij gaan 25 sept naar el duque.

We hebben al een mail ontvangen over de geluidsoverlast.

Nu twijfelen we of we om moeten boeken of niet?

Gaat het om schilderswerkzaamheden of echt drilboorwerk?

Super fijne vakantie gehad.

Erwin
        16-7-2018

Super naar ons zin gehad,

Veel te doen in de omgeving.Winkels,strand op loop afstand.Kinderen hebben zich zeer goed vermaakt.Eten was super,voor iedereen wat wils.

Kamers waren goed,goede airco.Vriendelijk personeel.Aanrader,3 sterren wat misschien wel 4 moet zijn!

De echter sterren zijn het personeel

Stan
        1-7-2018

De echte sterren van El Duque zijn niet de sterren op de gevel maar het personeel. Wat een zeer zeer vriendelijk mensen allemaal, van schoonmakers tot de obers, van het baliepersoneel tot de badmeesters super, super vriendelijk. En ja er zijn altijd wel dingen die opvallen, zo is er een verbouwing van het, voor het hotel liggend winkelcentrum, dat voor de bouwvak klaar moet zijn, alleen is nog niet bekend in welk jaar. (Spaanse humor). Maar dit was opgelost door de appartementen die dichtbij liggen niet te verhuren. Nog meer Spaanse humor, een deurtje van de keuken waar de koelkast achter zit wat links om open gaat en de koelkast daar achter rechtsom. Een keukenraam dat niet open kan omdat de kraan te hoog is. Maar we hebben vakantie dus niet lopen zeuren. Hoewel wij zeer positief zijn over dit hotel gaan wij niet meer naar Tenerife, wat een massatoerisme, dat is persoonlijk niets voor ons. Voorbeeld het handdoek leggen.

Fantastisch!

De Jong
        15-6-2018

Appartement was netjes en werd goed schoongemaakt. Het eten was echt geweldig goed. De kinderen hadden ook genoeg keus! Ons was gewaarschuwd dat er een verbouwing plaats vindt aan het aangrenzende winkelcentrum maar wij hebben daar geen overlast van gehad. Animatie was ook goed. Personeel was erg vriendelijk. Wij hebben een top vakantie gehad! Voor herhaling vatbaar.

Heerlijke vakantie gehad

H
        18-5-2018

Prachtige appartementen, goed schoongemaakt en vriendelijk personeel. Redelijk centraal gelegen, je kon naar het strand lopen.

Prachtige vakantie

Fam. Fack
        5-3-2018

Om 3 sterren te hebben is dit wel een zeer goed hotel.

Ruime kamers en proper.

De keuze van eten en drinken is meer dan voldoende en lekker.

De ligging is goed en overal dichtbij.

Ik ben zeer tevreden over deze vakantie en ik ga volgend jaar zeker terug.

Meer moet het echt niet zijn om je vakantie goed door te brengen.

Geweldig

Kevin
        9-2-2018

Een zeer kind vriendelijk complex met behulpzamen mensen. Het complex was zeer schoon en het eten elke dag anders. Kortom een zeer geslaagde vakantie.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel El Duque in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel El Duque zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel El Duque scoort een 7.95 uit 10 op basis van 401 reviews.