Aparthotel El Duque ***

7,9

373 reviews over Aparthotel El Duque in het Nederlands

Geweldig

Kevin, 9-2-2018

Een zeer kind vriendelijk complex met behulpzamen mensen. Het complex was zeer schoon en het eten elke dag anders. Kortom een zeer geslaagde vakantie.

Voor herhaling vatbaar.

Meeuw, 8-2-2018

Gezellig hotel, vriendelijk personeel. Eten goed en van alles te doen voor de kids. Schone kamers, iedere dag werd er schoongemaakt. Kortom het hotel was uitstekend te noemen.

De reisorganisatie daarentegen erg belabberd. Bij aankomst in Tenerife 2 1/2 uur wachten bij de bus die ons naar het hotel bracht. Na een rit van nog eens 1 1/2 uur eindelijk aangekomen, aangezien Adeje voorbij Playa de Las Americas ligt en de gasten die naar Adeje moeten dus erg lang moesten wachten voordat ze bij hun hotel aankwamen. De terugreis hebben we een taxi genomen en die bracht ons voor 25 euro binnen 20 minuten naar het vliegveld.

Voor herhaling vatbaar !

walter en lies, 25-12-2017

Wij hadden een appartement met 1 slaapkamer en dat was super. Zowel de kamer als het domein zelf worden zeer goed onderhouden. Zeer rustig gelegen . Vriendelijk en behulpzaam personeel . De animatie 's avonds stopte om 10h30 en dat vind ik super want dan was het rustig voor iedereen. Een groot minpunt vind ik het bad , superglad en gevaarlijk , hier zou men beter een douche plaatsen voor de veiligheid.

Nooit meer

Susanne BdS, 25-11-2017

Kamers sterk verouderd, douchen in bad, aanbetaling hoog voor zowel kluis als handdoek, direct voor bij het hotel bouwwerkzaamheden waardoor je op 1 rij kans hebt dat je hier direct naast zit, slechte service als je iets vraagt bij receptie, manager erg onbeleefd, geen airco, pasjes systeem voor kamer werkt continu niet en moet je elke keer weer laten activeren, buffet slechte koeling en warm houden van voedsel, bij All inclusive pas vanaf

11.00 uur actief tot exact 23.00 uur, koffie alleen verkrijgbaar bij All inclusive via koffie automaat, wil

Je echte dan moet je of betalen bij de receptie of een account extra openen, schoonmaak openbare ruimtes zoals toiletten en eetzaal minimaal, loopafstand naar strand 15 minuten voor jong en actief persoon geen probleem maar voor oudere of slecht ter been enorme steile helling naar beneden maar ook weer naar boven. Animatie overdag prima id avond slecht.

Prima apartement/hotel

van der Steen, 16-11-2017

Hotel was prima, eten was goed. Miste alleen een hapje tussen de lunch en het diner, wat bij de meeste hotels met all-inclusive wel aanwezig is.

Koffie was echt niet lekker en heb dat ook gemeld.

In traphuis deed 's avonds de verlichting het niet en nadat er 1 van ons van de trap af viel hebben we het gemeld. Volgende dag deed hij het, dus service is goed. Elke dag schone handdoeken en je appartement helemaal schoongemaakt.

Kortom zeker een aanrader voor de 3 sterren die het heeft.

zeer mooi en vriendelijke hotel

nicole, 25-10-2017

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. het eten was prima. elke dag ander eten. onze kamer lag aan het zwembad mooie ligging met airco. elke dag worden de handdoeken verwisseld en gepoets op de kamer. zaterdag en donderdag is er een markt vlak voor het hotel deze is zeker de moeite waard. siampark (waterpark) is ook zeker leuk om met de kinderen heen te gaan. de bus stopt voor het hotel en is gratis en deze rijd elk half uur. s avond is er elke avond annematie voor de kleine kinderen en daarna een show of muziek voor de volwassen mensen. 10 minuten lopen naar het strand. veel winkels in de omgeving

Super!

Kirsten, 25-10-2017

Wij kregen een upgrade, dus hebben echt niets te klagen gehad. Prachtige kamer met airco, mooie inrichting, supergroot balkon, nette badkamer, direct aan het zwembad.

Minpuntje: het keukenblad had waterschade waardoor er bobbels zijn ontstaan. Deed niets af aan onze vakantie, alleen zonde van het mooie appartement.

Directe omgeving van het hotel is niet heel speciaal, het blijft natuurlijk een massatoerisme bestemming.

Het appartement en complex zijn superschoon, het personeel is constant aan het opruimen en poetsen. Het personeel vonden wij erg vriendelijk, kunnen ons dan ook niet vinden in eerder commentaar dat dit niet het geval zou zijn.

We hadden enkel logies, maar de supermarkt zit een paar honderd meter verderop en dus hebben we heerlijk onze eigen ontbijtjes gemaakt en gekookt. Ook diverse keren uit eten geweest en ook dat is op loopafstand prima te doen en voor prima prijzen. Tip: ga niet direct aan de boulevard, maar in een van de zijstraatjes; beter eten en betere prijs. Indien men slecht ter been is, dan kan ik mij voorstellen dat de wandeling naar de boulevard en het strand (te) pittig kan zijn. Voornamelijk de wandeling terug naar het hotel dan. Het gaat redelijk stijl omhoog, maar gewoon via een stoep, dus geen survival ;). Maar zoals gezegd, met 2 gezonde benen is de wandeling geen enkel probleem.

Qua uitstapjes: absoluut naar Siam en Loro park gaan, leuk voor jong en oud. zelf met de huurauto erop uit en dan naar de zonsondergang kijken bij de Teide, snorkelen en duiken met Blue Explorers, eten bij Guachinche La Cueva de Chicio. Super lekker eten voor een waanzinnig lage prijs (wel auto nodig om te bereiken).

Redelijke bestemming.

DennisD, 19-10-2017

Pluspunten leuk zwembad, animatie is heel leuk (miniclub en minidisco) de kids voelen zich zeer welkom in de kidsclub. Eten is redelijk zit altijd wel iets lekkers tussen het loopt echter niet over van de variatie. Het personeel probeert er echt wat van te maken binnen de mogelijkheden die ze hebben. Zij werken hard en lange dagen.

Minpunten: ontbreken van airco in kamer (al zijn er wel kamers met meerprijs met airco te boeken)

Zwembadtijden 10-18 uur, maar wat ons wel stoorde was dat onzinnige regels tot in extreme worden gehandhaafd, zo is het niet mogelijk om bij een lege bar een flesje voor 2 jarig kind te vullen met water omdat het nog 3 minuten voor openingstijd (11:00) was.

Locatie is op loopafstand van strand maar er zijn vrijwel altijd taxi's beschikbaar.

Barbacan op tenerife!!!

Peters, 14-10-2017

Wij gaan meestal naar Barbacan op Gran Canaria, dit is Barbacan op tenerife maar dan wat prijsvriendelijker en met een mooie ligging en mooiere zwembaden.

Eten,bediening,personeel echt top.

Echt voor herhaling vatbaar ondanks wij zeer verwende vakantiegangers zijn. Echt aan te bevelen.

Zeer centraal gelegen en aan zee.

Genieten

Suzan, 8-9-2017

Begin augustus op vakantie geweest in El Duque.

De kamer was ruim, netjes ingericht. De schoonmaak van de kamers zou iets beter kunnen. Een airco is toch wel aan te bevelen. Alleen de plafondventilator doet niet veel. Rondom het hotel is alles zeer schoon. Je ziet continu mensen opruimen en schoonmaken.

Het personeel is stuk voor stuk zeer vriendelijk.

In het restaurant werken ze zeer hard. Het eten is oké. Jammer dat ze zoveel voorraad maken. Hierdoor is het al snel koud.

De ligging is goed. Dichtbij winkels, grote supermarkt (met normale prijzen) om de hoek. Strand is 10/15 min lopen via een behoorlijke afdaling. Terug is even aanpoten.

Het vermaak voor de kinderen is niet geweldig. Miniclub (nederlands) viel tegen. De meiden leken er steeds minder zin in te hebben. Jammer want voorheen leuke ervaring gehad met de animatie via de lollo en bernie club.

Een prima hotel om een heerlijke vakantie te hebben!

We hebben een aantal aanbieders voor El Duque voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel El Duque in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel El Duque zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel El Duque scoort een 7.93 uit 10 op basis van 392 reviews.