Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag27°20°
7,9

Wat vakantiegangers zeggen

Heerlijk genieten van je zonvakantie op Tenerife kun je bij Aparthotel El Duque. In dit hotel vind je volop faciliteiten zoals twee zwembaden met een ligweide, animatie voor kinderen en fitness voor actievelingen. Ben je benieuwd of Aparthotel El Duque Tenerife iets voor jou is? Lees dan met ons mee.

El Duque Tenerife heeft een buitenzwembad met een apart kinderzwembad. Hier kunnen volwassenen lekker ontspannen, terwijl kinderen ongestoord kunnen spelen. Saskia schrijft hierover: ‘Het zwembad was leuk, als je later was had je geen bedje of een minder goede plek, maar dat vonden wij geen probleem, spullen ergens neerleggen en het water in’.

Voor jong en oud zijn er activiteiten en voor de kids is er een animatieteam. Maar toch is er niet overdreven veel animatie. Zo schrijft Chris: ‘De animatie is ‘s avonds maar een uur, daarna is het heerlijk rustig’.

Je kunt bij El Duque kiezen voor logies met ontbijt, halfpension of all-inclusive. De een vindt het eten in het buffetrestaurant erg goed en de ander is juist minder tevreden. Kijk dus even goed wat het restaurant aan buffetten aanbiedt, zodat je weet of het buffet aansluit op je wensen. Rachel geeft aan dat je ook in het restaurant kunt eten als je geen all-inclusive hebt: ‘Je kunt bij het all-inclusive restaurant losse maaltijden boeken. Ontbijt is van 7.00 -10.00 uur voor 7,50 euro. De lunch is van 13.00 tot 15.00 uur voor 12 euro. Het diner van is 18.30 tot 21.30 uur voor 15 euro. Wanneer je all inclusive hebt en je gaat overdag weg dan kun je de dag ervoor een picknick aanvragen’.

Accommodatie

Aparthotel El Duque Tenerife biedt verschillende appartementen aan. Vakantieganger Jan was heel tevreden over zijn appartement: ‘We hadden een super appartement, goed schoon, ruime kamer, ruime badkamer met bad en douche. Iedere dag komt de schoonmaakster met schone handdoeken en als je wilt ook schoon beddengoed. Er staat voldoende in de kasten om zelf iets klaar te maken, maar het eten in het restaurant is erg goed’.

Ligging

El Duque heeft een centrale ligging en is hierdoor een goede uitvalsbasis. Met een paar minuten ben je bij het prachtige zandstrand Playa Fañabé. In de buurt zijn ook veel leuke winkeltjes en restaurantjes. Dries schrijft: ‘Op loopafstand is het bruisende Playas de las Américas. Hier heb je een 14 kilometer lange wandelboulevard met winkeltjes en restaurants!’

Reviewer Anne schrijft over de ligging: ‘Het hotel is rustig gelegen en twee keer per week is er een leuke markt aan de overkant’. Wil je het eiland verkennen? Er is een bushalte voor de deur waar je voor een klein prijsje bus tickets kunt kopen.

418 reviews over Aparthotel El Duque in het Nederlands

Gereisd Met partner in augustus 2019

Geweldig

Coortje
12-8-2019

Dat het fantastisch is . Wij hadden 2 appartementen naast elkaar alles was schoon en netjes .We hadden all inclusive het eten was er prima .Onze kids 12 en 13 en 18 hadden er ook genoeg te doen leuk vriendelijk personeel zowel bij de receptie als in het restaurant als bij de bar .Mooie zwembaden plek genoeg voor iedereen .Het strand was prima aan te lopen .Wij hebben er echt een top vakantie gehad .En gaan ook zeker terug .We missen het nu al .

Fantastisch!

Sofie
11-8-2019

Heel mooi onderhouden hotelcomplex. 1 groot zwembad, 1 kleiner. Prima onderhouden! Heel lekker en gevarieerd eten. Wij hadden half pension, je kon allerlei snacks eten 's middags aan de bar of het zwembad wat wel handig was. Ruime keuze en super lekker! De eetzaal wel niet zo gezellig, als je niet op tijd gaat eten kon het zijn dat je moest wachten. Mooie en ruime kamer met frigo. Het hotel is gelegen net achter een winkelcentrum met heel mooie winkels en ook een afgesloten (betalende) speeltuin. Hotel is prima gelegen om allerlei uitstappen te doen! We gaan zeker nog eens terug!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Redelijk tot goed

Jolanda
6-8-2019

Hotel/appartement is prima maar weet wat je boekt bij all inclusive boeking. Wij hebben 13 dagen all inclusive geboekt maar niet gekregen. 1e dag 21.15 aankomst in complex daar konden we nog net op de valreep een bordje al behoorlijk afgekoeld eten krijgen. Op vertrekdag moet je voor 12 uur uitchecken, pasje en polsbandje inleveren en vervalt je all incl. arrangement. Wij hadden avond vlucht terug, die dag kun je dan alleen gebruik maken van het ontbijt en daarna de hele dag niets meer. Van de 13 dagen slechts 11 dagen van all incl. gebruik kunnen maken. Hygiëne in het restaurant laat wat te wensen over, servies en bestek niet schoon, eten niet altijd goed warm.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Goed app

De groot
6-8-2019

Te ver lopen naar het strand. Geen last gehad van de verbouwing. Goed kamers . Eten was elke dag het zelfde. Personeel is vriendelijk. Lekker zwembad

Gereisd Met partner in september 2018

Fantastiche

Coby en Geert sijbring
18-7-2019

Een prachtig hotel erg vriendelijk personeel goede en schone kamers. Maar wat ver boven vele andere hotels is geregeld was het verzorgen van het gluten eten voor mijn vrouw Die dit om medici reden moet hebben. Nog nooit in al de 15 jaar dat wij ook all-in boeken zo goed verzorgt gehad . In alle opzichten een zeer goed hotel

Gereisd Met partner in juli 2019

Prijs-kwaliteit in verhouding

E
30-6-2019

Toch best wel afstand strand qua heuvels , 2 horecazaken voorin, verder best wel lopen voor vertier.. Prijs kwaliteit is in verhouding, beneden appartementen sportschool💪🏻, veel gangsta muziek Personeel wisselend in vriendelijkheid, roken bij diner wordt geaccepteerd terwijl er geen asbakken staan🧐 Hygiëne goed.

Gereisd Met partner in juni 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Voor herhaling vatbaar

walter en lies
9-6-2019

Derde keer El Duque , prijs kwaliteit zeker ok. We vinden het een rustig en aangenaam complex waar je zich direct thuis voelt. Wij hadden 2 keer een appartement en deze keer een studio die voor 2 personen zeer ruim is en alle noodzakelijke voorzieningen heeft en een goed bed wat belangrijk is. Zeer netjes onderhouden, zeer vriendelijk personeel. Alleen de animatie 's avonds vonden we te luidruchtig aangezien die buiten doorgaat , de geluidsinstallatie was zeer slecht afgesteld want je hoorde enkel verschrikkelijk luide bassen waardoor de rest van de klank verloren ging.Het stopte wel meestal tussen 22h en 22h30 .

Gereisd Met partner in mei 2019

erg goed.

Huub Wolfs
30-5-2019

het is een goed onderhouden en net hotel met grote schone kamers,het eten is goed en gevarieerd het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Voor herhaling vatbaar

Sjoerd
10-5-2019

Prettig hotel met fijne voorzieningen.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Aparthotel info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel El Duque in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel El Duque zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.