Appartement
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Diamond Sunset Bay Club voor je op een rij gezet:

13 reviews over Appartement Diamond Sunset Bay Club in het Nederlands

Prima accomodatie

niek69
7-1-2013

We hadden een gerenoveerde kamer (zie foto's), zeer netjes en compleet. Het grote zwembad was helaas niet verwarmd, het kleine zwembad de 2de week wel, helaas is het daar erg druk. Het appartement ligt redelijk dicht bij de zee en de resatuarantjes

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

Leuk appartement

Esther Bos
28-4-2012

Wij waren hier afgelopen april voor 8 dagen. Mooi appartement, goede ligging wat betreft strand en eetgelegenheden. Veel trappen maar wij zaten op de begane grond, apart B202. Gelijk naast het zwembad maar helaas ook boven The Wigun, de Engelse pub. Veel live voetbal en karoke. Wel jammer dat we in de avond niet lekker op het balkon konden zitten. Dat is ook lekker aan de vakantie. Maar verder een prima verblijf voor op Tenerife!

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

We hebben de kerstdagen en oud en nieuw 2 weken gevierd hier in Costa Adeje. Het weer was super 22-26 graden, ons appartement was ruim en had 2 slaapkamers, een ruime kamer, blakon en goede keuken. alles was schoon en voldoende aanwezig.

Helaad zaten we vlak boven Bobbins Bar, waar sávonds tot in de nacht veel lawaai was met muziek en bingo. Verder aan de achterzijde zaten ook veel bars waar veel lawaai was. Ons appartement zat in blok D, deze kan ik niet adviseren. Verder in het complex heb je geen last van het geluid. Overdag was er natuurlijk geen probleem.

We hebben ons verder prima vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

Vakanties.nl

in november 2009 zijn wij ook hier geweest en omdat het toen zo goed bevallen was ,hebben we weer geboekt vorige keer kregen we elke dag schone handdoeken .Nu hebben we er in 14dagen alleen bij aankomst en nog 2 x schone handdoeken gehad Bij de vraag waarom,kregen we antwoord ,omdat we via touroperator geboekt hadden.Dit complex is nl een timesharing en wat er leeg is verhuren ze.Zo werden we dus gediscrimineerd.

Gereisd met partner in november 2011

De appartementen zijn verdeeld over 9 blokken. Ze zijn 3 verdiepingen hoog en er zijn geen liften. Alles is wel gedateerd, maar is goed onderhouden.

Wij zaten in blok D, met aan de voor- en achterzijde café's en restaurants.

We hebben in het appartement 3 kakkerlakken vermoord. Alhoewel die beestjes niet erg smakelijk zijn, hadden we veel meer last van de herrie die de Engelse café- en restaurantbezoekers maakten. Ze gingen door tot 4 uur in de nacht: Eerst voetbal, dan kwissen, Bingo en Karaoke.

Verder hoorden we dag en nacht de pomp van het zwembad.

Positief was het grote balkon en de ruime kamer. Ook de bedmatrassen waren prima.

Het schoonmaken en het wisselen van beddengoed en handdoeken was erg matig.

Naast de vele trappen die beklommen moesten worden, was het hinderlijk dat vast aan de trap nog stoelen en tafels stonden. Als 's avonds naar het appartement wilde, moest je je door de Engelse meute wringen.

Gereisd met vrienden in december 2011

Accomodatie met veel trapjes

astridvisser
12-12-2011

Vrij volledig ingerichte accomodatie:

KEUKEN 4-pits kookstel met voldoende pannen, koelkast, vriezer etc (zelfs theedoeken en afwasmiddel). KAMER eetkamertafeltje met stoelen, bank, tafel met flatscreens tv met dvd speler. SLAPEN: flatscreen tv en een soort boxsprint met 1 twee persoonsmatras (als de een lekker draait, schommelt de ander mee, slaapt overigens best goed). TERRAS ligbedden met kussens en tafel met stoelen. Wordt 2x per week schoongemaakt maar je krijgt 4 handdoeken p.p.

Wij zaten in G301 hadden als preferentie "zo hoog mogelijk" opgegeven, dit hebben we geweten. Vanaf de receptie 81 treden ophoog! (en tot de receptie 15) Er zijn overigens wel liften: 1 tot receptie hoogte en nog 1 van receptie tot 1 niveau erboven. Bij de accomodatie is een winkeltje met verse broodjes en een paar restaurantjes. Alleen kan het gebeuren dat je aan de "verkeerde kant" van de accomodatie zit, in dat geval kan je geluidsoverlast hebben van nabij gelegen restaurants en barren)

Gereisd met partner in november 2011

Net terug van 10 dagen Sunset Bay in Costa Adeje: complex is al dorpje opgebouwd. Erg leuk met een binnenplaats waar je een hapje kunt eten, paar boodschapjes kunt doen en de weg naar het zwembad kunt vinden.

We hadden een ruim 3-kamerappartement met 4 volwassenen (kamernr I-104). De inventaris was prima, zeer compleet. Fatsoenlijke bank en lcd-tv (niet dat je daar veel gebruik van maakt, maar toch). Naast het enorme balkon van ong. 4x8m met mooie tuinset en 2 ligbedden, was er nog een balkon tussen 3 muren, welke de slaapkamers van elkaar scheidde. Relatief goede bedden (thuis slaapt toch altijd beter). De slaapkamers hadden beide een eigen badkamer, een aangename verassing! Verder was alles netjes, heel en schoon.

Begrijp wel wat men bedoelt met geluidsoverlast (entertainment), maar voor 12u 's nachts is het stil. Als je je hier op instelt, bederft het je vakantie niet. Echte rustzoekers zitten hier zeker verkeerd, ook wat betreft Adeje. Is een plek voor massatoerisme.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

bijzonder luxueus ingericht

loes
22-8-2011

prima appartement alles erop en eraan .2 zwembaden,leuk pleintje met restaurant ,supermarkt en winkeltjes.

wel veel trappetjes en steile weg,een engelsman noemde het cardiac alley

Gereisd met partner in november 2009

ontzettende herrie in pracht complex.

h.scheijde
26-1-2011

Sunset Bay club: Het blijkt dat sunset bay club geen enkele zeggenschap heeft over een tiental restaurants en cafe/bar's die in het complex zijn geintegreerd. Wij hadden appartement C101 naast de poolbar. De hele week werd daar muziek van verschillend volume gedraaid en in het weekend werd er vrij luid engels voetbal op de TV pal naast ons terras vertoond, met alle lawaai van dien. Dit was nog wel te verwerken, totdat er op zondag / maandag een cockney english speaking man aan de microfoon ging staan en met de engelsen een quizz deed. Dit was niet te harden van het gegil. Toen hebben we voor de laatste 4 dagen een ander appartement gevraagd en gekregen.Men gaf aan dat er niets aan te doen was omdat het eigendom bij de uitbaters ligt.

Kortom een club die geen rust kan afdwingen en garanderen. Ze hebben het voor ons in ieder geval wel netjes opgelost.

Gereisd met partner in januari 2011

Leuk appartement, veel lawaai!

M en J
21-11-2010

Het appartement was ruim en goed ingericht. Leuk ruim balkon met zitje en zonnebedden en wasrek.

Schoonmaak 1 á 2 x per week. Helaas veel last gehad van verbouwingsoverlast. Veel appartementen werden opgeknapt, soms was het echt te. Voor een rustvakantie moet je hier voorlopig niet naar toe gaan. De service van het complex is op zich wel goed, ze willen je graag met alles helpen en komen met oplossingen (die niet altijd werken, maar de wil is er). Er zijn kakkerlakken op Tenerife , hoe hoger je zit hoe beter. Wij hebben een goede vakantie gehad, heerlijk uiteten geweest en een aantal keer naar het strand (erg leuke strandtent met heerlijke muziek), echt een vakantiegevoel.

Gereisd met partner in november 2010

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Diamond Sunset Bay Club in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Diamond Sunset Bay Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.