WebsiteLink naar websiteWeer vandaag22°15°

Animatie programma
Airco
Restaurant

198 reviews over Hotel Colon Guanahani in het Nederlands

Alles, zoals steeds, naar wens.

Ingrid,
21-12-2018

Hier ben je geen nummer, maar een persoon. Klein hotel, adults only, waar de klanten verwend worden. Zeer vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in december 2018

een hotel waar gasten zich direct thuis voelen

Johan Winkelmans,
2-12-2018

We zijn voor de 6de keer te gast geweest in dit prachtige hotel en het was weer fantastisch: lekker eten, buiten ontbijten en dineren, mooie en praktische kamers, vriendelijk personeel en een goed onderhouden hotel. Omdat dit hotel kleinschaliger is voelen de gasten zich er zich direct thuis.

Gereisd met partner in november 2018

Een oase van rust, midden het toerisme

martine,
26-10-2018

Wij vonden het fijn dat er geen muziek of animatie was aan het zwembad en dus heerlijk rustig.

Gereisd met partner in oktober 2018

Van Parys Jan,
11-10-2018

Zeker 4,5sterren waard en alles is hier formidabel, vanaf receptie, personeel, inrichting, ligging,eten enz.....

Bedankt en tot volgende keer

Zijn hier al voor de derde keer

Gereisd met partner in oktober 2018

William -Hilda +2 vrienden,
5-10-2018

24 september tot 1oktober 2018

Het is een fantastisch hotel ,al voor de derde keer geweest ,altijd zéér vriendelijk

en ze helpen je in uw taal ,ook veel dank aan Monique die altijd klaar staat om te helpen.

Hilda William

Gereisd met vrienden in september 2018

Geweldig verblijf!

Mario,
4-10-2018

Zeer goede ligging. Personeel blinkt uit in vriendelijkheid en behulpzaamheid. Kraaknette kamers. Gezien reeds meerdere malen in het hotel, buffet/ diner zou beter moeten kunnen scoren. Meer variatie gewenst. De wederkerende gasten zullen dit alleen maar toejuigen en appreciëren. Rustgevend hotel. Top in zijn categorie.

Gereisd met partner in juli 2018

Goed !

Mevr Gerda,
25-9-2018

Het was de 4de maal dat we hier te gast waren. Maar het diner is toch jaarlijks achteruit gegaan, en als je laat gaat eten zijn de beste desserts reeds op, worden ook niet meer aangevuld.... Het ontbijt, bijna alles bake-off, dus niet vers, er waren wel donkere broodjes met noten en rozijnen ( waren er verleden jaar niet), die waren lekker vers, maar na 2 dagen vond je ze niet meer in hun aanbod, raar ! In de kamers zijn de grote flessen bodylotion vervangen door kleine flesjes, moest je altijd gaan vragen om deze aan te vullen ! Het water van de zwembaden is nu lekker fris, dit was zeker een pluspunt !

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Kleinschalig 'adults only' hotel, zalig en rustgevend. Geen muziek aan het zwembad, geen handdoekje leggen (alhoewel sommige hotelgasten dit verbod aan hun laars lappen ... maar er is plaats genoeg), goed uitgebreid ontbijt en elke avond is het genieten. Vis of vlees, koud of warm, alles is er. Kamers zijn ruim en worden elke dag goed gepoetst. Het hotel is centraal gelegen op een loopafstand van het strand. Geen discotheken of bars in de buurt zodat het er 's nachts rustig is. Het personeel doet echt hun best. We zijn al 3x geweest en gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastisch!

De familie De Keyser,
22-7-2018

Alles was wat wij verwachten van onze vakantie, de rust stond boven op ons verlang lijstje , het eten was goed , het was heel netjes , en de mensen heel vriendelijk , de avonden buiten het hotel veel kunnen wandelen tussen de winkeltjes , zalig , wij gaan zeker terug!

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastisch!

Pascale,
15-7-2018

Mooi, rustig gelegen hotel. Ruime kamers. Vriendelijk personeel en uitstekende service.

Lekkere, gevarieerde gerechten. Alle dagen iets anders zelfs na 2 weken. We komen hier zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Colon Guanahani in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Colon Guanahani zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.