Hotel Best Jacaranda

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°18°
Hotel Best Jacaranda
8,2

1041 reviews over Hotel Best Jacaranda in het Nederlands

tevreden, maar niet helemaal passend bij ons

Mariël Vlugt
13-11-2018

Een mooi hotel, goed verzorgd, goed ontbijt.

Voor ons te massaal, teveel mensen, te druk in de ontbijtzaal.

Mensen die direct hun stoelen in beslag nemen bij het zwembad, omdat er niet voldoende zijn. Boven nog meer zwembaden waar wel genoeg ruimte was dus dat was goed geregeld. Wij hebben geen behoefte aan een animatie team, misschien gezinnen wel, maar na het weekend was de herfstvakantie voorbij en waren er winig mensen die meededen, maar wel overal kon je niet onder de muziek uit. Animatieteam dus teveel nadrukkelijk aanwezig ook boven bij het zwembad nog.

Hotelpersoneel bood zeer goede service om voor ons om een andere kamer te krijgen niet beneden bij het zwembad met alle muziek. Kamer was prima en schoonmaak ook.

Prettig verblijf voor een fijne vakantie.

Fam. van oeveren van mook
6-11-2018

Voor de 3e keer bij Jacaranda geweest, groot Familie hotel is geen probleem alles is goed geregeld. Prima personeel vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Prettig verblijf al mogen de kamers wel wat sneller gerenoveerd worden. Aanrader.

Voor herhaling vatbaar.

Patje35
5-11-2018

Top hotel. Goed eten. Ruime kamer. Heerlijke douche. Genoeg animatie rondom het zwembad. Goede ligging!

Fantastisch!

Tanja
29-10-2018

Onze 1e vliegvakantie geboekt via touroperator. Naar hotel BestJacaranda in CostaAdeje, Tenerife. Alles zeer goed geregeld, supermooi hotel, heerlijke vakantie gehad.

2e thuis

Huijps
29-10-2018

We komen al 8 jaar in dit hotel elk jaar voorzien ze ons van een thuis gevoel personeel is erg vriendelijk. Hotel is erg schoon en eten is gevarieerd en lekker. Elke dag is er een ander thema en er zijn verschillende platen waar ze het vers voor je bereiden. Als je iets mist proberen ze het te regelen voor je. Dit jaar kregen we zelfs een fles champagne en een verjaardagskaart daar mijn moeder jarig was zonder te vragen. Het hotel ligt dicht bij de winkels en het strand het hotel is groot maar daar merk je niks van alleen tijdens het eten omdat het hele restaurant dan vol is maar niet omdat je lang moet wachten alles gaat erg vlot. Personeel is erg gesteld op kinderen zijn er gek mee. Er zijn meerdere zwembaden op verschillende verdiepingen.

Nooit meer all in

Rademaker
21-10-2018

Alles goed behalve eten kip niet gaar pizza s steeds weer aangebrand sjaslicks rauw van binnen nee aan de koks moet echt wel wat veranderen bedienendpersoneel wel super goed

Hotel Best Jacaranda, Director, 29-10-2018

Hartelijke Rademaker.

We zijn uw dankbaar om uw mening te willen delen met ons, alleen op deze manier kunnen we weten in welke gebieden we moeten verbeteren. De keukenafdeling zal hier rekening mee houden en zo snel mogelijk zich aanpassen om te kunnen verbeteren. Wij zijn erg blij dat jullie een goed verblijf gehad hebben, en we hopen echt dat als jullie de volgende keer terug komen dat jullie een nog betere ervaring kunnen hebben. Tot binnenkort!

Met vriendelijke groeten,

De Directie

voor herhaling vatbaar

wendy annaert
18-10-2018

Vriendelijk personeel.

De kamers werden elke dag gekuist.

Cava van bij het ontbijt tot aan het avondmaal (lekkere cava heb in een Spaanse winkel zelf de cava gekocht om mee naar huis te nemen) en ja in sommige reacties heb ik gelezen dat je voor cava moet betalen inderdaad in de pianobar moet je bij All in betalen voor de cava maar dan gaat het wel over freixenet cava.

Heb me super geamuseerd met het animatieteam.

Best Jacaranda, Director, 23-10-2018

Beste Wendy,

Bedankt voor het delen van uw beoordeling. We zijn blij dat u een goed verblijf heeft gehad in het hotel. We waarderen uw beoordeling heel erg. Nogmaals bedankt voor delen van uw beoordeling en we hopen u snel weer te zien!

Met vriendelijke groeten,

Best Jacaranda

Zeer goed

Jeffrey
11-10-2018

Het animatie team is zeer vriendelijk net als de rest van het personeel. Eten is lekker

Hotel Best Jacaranda, Director, 14-10-2018

Dear Jeffrey

Thank you for taking the time to write a review after your stay at the Best Jacaranda. We are happy to read you enjoyed your stay with us and we appreciate your comments about our staff. We are really looking forward to having you again as our guest.

The Management

Gezien ligging en prijs kwaliteit, herhal vatbaar

Gerits Hansen
1-10-2018

Het verblijf was goed, vooral de ligging, maar heeft toch zijn tijd gehad en is aan vernieuwing toe.Gezien ligging en prijs kwaliteit, was dit hotel

Hotel Best Jacaranda, Director, 7-10-2018

Dear Gerits

Thank you very much for taking the time to share your opinion about the hotel with us. We are happy to read that you enjoyed your stay at the Best Jacaranda. We sincerely hope to see you back very soon.

Leuk!

Britt
26-9-2018

Leuk hotel, lekker eten. Genoeg bedjes aan het zwembad. Leuk animatieteam (rachel, david, iago, johanna, dino).

Hotel Best Jacaranda, Director, 7-10-2018

Dear Britt

We are glad that you decided to stay at the Best Jacaranda for your holidays in Tenerife. We are happy to know you liked our facilities and the food and that you had a great time with our animation team. We are looking forward to your next visit.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Jacaranda in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Jacaranda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.