Hotel Best Jacaranda

1030 reviews over Hotel Best Jacaranda in het Nederlands

Kei goed !

Doris
22-9-2018

Zeer vriendelijk personeel & zeer propere kamers !!

Enorm genoten van ons verblijf!

Tiara
21-9-2018

Wij zitten al langer dan een week in het jacaranda, en zijn nog steeds vanaf dag 1 zeeer tevreden. Heerlijk uitzicht. De kamers zijn ruim & schoon en hier konden we al gebruik van maken vanaf 10.30. En meteen nog snel aanschuiven voor het ontbijt! De zwembaden liggen mooi gescheiden op verdieping 5 meer voor de mensen die rust willen en onder gezellig met animatie en en en en hier word ook elke dag schoongemaakt in de avond door het personeel! . Het eten is heeerlijk & gevarieerd met zelfs een wok buffet elke dag. Toetjes & fruit in overvloed zoal bij ontbijt als diner. Het strand ligt op nog geen 400 meter met allemaal leuke winkeltjes & restaurantjes. Waar wij ook elke avond naartoe gaan. Zeker de moeite waard. Wij hebben Siam park gedaan, hiervoor stopt vlak bij het hotel een gratis bus. Ideaal. Wij zullen zeer zeker nog een keer hier terug komen!!

Prima hotel

EJ de Haas
20-9-2018

Prima hotel. Medewerkers werken allemaal hard om het netjes te houden. Eten is goed en er is voldoende ruimte. Ook daar wordt hard gewerkt, maar er zijn altijd gasten die helemaal geen geduld hebben en met zo'n verongelijkte hoofdschuddende blik in de rondte lopen. Zwembaden op verschillende terrassen, geen handdoekenrace gezien. Er zijn voldoende liften beschikbaar waarvan je wel even moet weten waar ze terechtkomen. Hotel ligt op 5 a 10 min lopen van het strand. Daar is dan uiteraard ook de boulevard met winkels en restaurantjes.

Hotel Best Jacaranda, Director, 25-9-2018

Beste EJ de Haas,

Vriendelijk bedankt voor het kiezen van ons Best Jacaranda voor uw vakantie en voor het delen van uw heel motiverende feedback.

We zijn zeer blij te lezen dat u van een prima verblijf bij ons genoten heeft en wij danken u voor uw positieve commentaar over het eten, de zwembaden, en in het bijzonder uw complimenten aan onze medewerkers die wij ook heel graag met onze teams zullen meedelen. De tevredenheid van onze gasten is altijd de beste aanmoediging voor hun hard werk.

Wij kijken er al naar uit om u opnieuw voor uw toekomstige vakantie op Tenerife te mogen verwelkomen.

WTC.nl

Gewoon goed hotel alles naar wens voor gewone mens

Kurt De vrede
18-9-2018

Wat een flauwekul allemaal.

Ben momenteel hier vanaf 12-9 en vertrek morgen 19-9 weer terug. Er staat vermeld dat de kamers beschikbaar zijn vanaf 14 uur. Wij kwamen aan om 11 uur en konden wel onze kamer op all inn bandje gekregen en meteen kunnen eten en drinken. Kamer nummer geef je alleen door bij drankjes die niet in all inclusive zitten...deze staan zéér duidelijk op de kaart bv een prememium pina colada en andere coctails 2 euro ( kunt ook de postmix coctails gratis pakken) verder teveel om op te noemen alle sterke lokale dranken gratis..de a merken betaal je net zoals overal in deze prijsklasse. Eten zeer gevarieerd en veel te veel keuze veel vers fruit cava (voor liefhebbers bij ontbijt)

Wok bij diner gewoon top.

Zeer proper zowel kamers als bij zwembad..mensen beginnen savonds alles te poetsen en vloeren worden iedere dag geschrobt met machine(buiten).

Kortom prijs kwaliteit is gewoon goed.

Altijd bedjes bij zwembad.

Hotel Best Jacaranda, Director, 22-9-2018

Beste Kurt,

Wij zij heel tevreden te lezen dat alles naar wens is geweest gedurende uw vakantie bij ons en dat u van een aangenaam verblijf genoten heeft. Wij appreciëren uw vriendelijke woorden over ons hotel, de kamers, het eten & drankjes en de zwembaden.

Heel vriendelijk bedankt voor het delen van uw super ervaring en wij hopen u opnieuw voor een volgende heerlijke vakantie in ons Best Jacaranda te mogen verwelkomen.

De Directie

Heerlijk prachtige vakantie gehad!

Luc & Sabine
9-9-2018

Zeer goed hotel.Leuke sfeer.Zeer goed en gevarieerd eten.Nette kamer.Zeer goede service en vriendelijkheid van ALLE personeel,van management tot onderhoudspersoneel.Vanaf 10u tot … steeds dranken te verkrijgen in verschillende bars.Zeer goede bufetten met elke dag een ander thema.Goede en gevarieerde animaties en elke dag een professionele show! Alles wordt elke dag zeer grondig gepoetst. Zeer goede ligging van hotel.Overal vlakbij,voor wandeling,excursie,winkeltjes.

Er is wel een minpunt,maar dat ligt vooral aan de gasten zelf=handoekleggen!

Management kan dit oplossen door systematisch alle handdoeken die een uur niet zijn bezet,te verwijderen en in een grote ton te gooien.(is probleem van veel hotels)

Hotel Best Jacaranda, Director, 17-9-2018

Beste Luc & Sabine,

Heel erg bedankt voor het kiezen van ons Best Jacaranda voor uw verblijf op Tenerife en voor het delen van uw heel motiverende feedback.

Het is heel leuk te lezen dat u van een heerlijke vakantie bij ons genoten heeft en wij danken u voor uw vriendelijke woorden over onze kamers, de animaties en de buffeten. Wij appreciëren ook zeer uw complimenten aan ons personeel, uw commentaar is echt bemoedigend voor onze teams.

Wij kijken er al naar uit om u opnieuw voor een andere prachtige vakantie bij ons te mogen verwelkomen.

De Directie

Top zeker voor herhaling vatbaar

Silvia van laaren
7-9-2018

Top locatie ruime keuze aan eten, steeds ander thema , leuk personeel, ruime kamers, schoon, mooi uitgangspunt voor uitjes winkels op loopafstand, alleen minpuntje erg vroeg worden de handdoeken neergelegd en komen de mensen pas eind van de dag vooral de Engelsen hebben daar een handje van leggen snachts de handdoeken neer verder goed gehad

Hotel Best Jacaranda, Director, 18-9-2018

Beste Silvia,

Hartelijk bedankt voor uw verblijf in ons hotel Best Jacaranda en voor het delen van uw heel positieve mening.

Wij zij echt heel tevreden dat u van een top vakantie bij ons genoten heeft en wij danken u bijzonder voor uw vriendelijke woorden over het eten en de kamers. Uw complimenten aan ons personeel zullen wij ook heel graag aan onze teams meedelen.

Wij hopen u opnieuw voor uw toekomstige vakantie op Tenerife te mogen verwelkomen.

De Directie

Zeker geen 4 sterren waardig. Samen met mij vriendin een week verbleven in dit hotel.

Eten was nagenoeg altijd lauw tot koud, op verschillende tijdstippen wezen eten en elke x was het niet op temperatuur, rijst was 9 van de 10 x niet gaar. Niet genoeg variatie.

Meeste personeel was niet vriendelijk en te beroerd om Engels te praten. Alleen paar obers in de bar binnen waren erg vriendelijk en aardig. Het animatie team was op 2 jongens na verschikkelijk, de jongens konden nog Engels spreken de vrouwen niet. Ze waren te beroerd om ook maar enige moeite te doen om met ons te kunne communiceren. Alles wat ik in het engels vroeg werd beantwoord met een boze '' no'' waarna ze gelijk doorliepen. Er werd altijd met dezelfde club kinderen (allemaal Italiaans) een activiteit gedaan en er werd na ons gevoel niet eens gekeken naar andere buitenlandse kinderen. Ik zou dit zeker niet aanraden voor een 4 sterren vakantie. Nooit meer.

Hotel Best Jacaranda, Director, 17-9-2018

Beste Gast,

Wij vinden het jammer om te weten dat uw verblijf helemaal niet naar wens is geweest en dat we niet aan uw verwachtingen konden voldoen. Wij hadden graag de kans gehad met u persoonlijk tijdens uw verblijf te mogen spreken om uw ervaring te kunnen verbeteren.

Voor uw beter informatie hebben wij deze hele zomer verschillende animatie teams ter beschikking gehad: een Italiaans tour operator team, een touroperator team voor Franstalige en Nederlandstalige kinderen en dan ons helemaal internationaal team van het hotel zelfs, met alle activiteiten tweetalig Spaans en Engels.

Wij kunnen nu alleen maar hopen dat wij in de toekomst de kans toch krijgen om u opnieuw te verwelkomen en zo uw verkeerde mening over ons hotel te kunnen veranderen.

De Directie

Fantastisch hotel met super animatieteam.

Teresa Pietersma
31-8-2018

Snap niet waar sommige mensen over klagen. Het is een groot en zeker goed hotel. De kamers ruim en grote bedden die ook nog goed liggen. Schoonmaak geen probleem, zowel de kamer als de rest van het hotel. Het restaurant is groot en druk maar zeker goed. Eten prima en elke avond een thema. Bij het ontbijt kun je ook prima terecht. Zowel bij ontbijt als diner is er genoeg variatie en het personeel is vriendelijk. Zwembaden super, beneden is er muziek en verschillende activiteiten, en ook worden activiteiten op de 5de verdieping gedaan. Stretchen, Zumba, waterpolo, beachvolleybal, maar ook darten, sjoelen of pingpong. Zowel voor jong en oud is er wat te doen. Het animatieteam van het hotel, Dino, Davide, Rachel en Emma doen het prima en spreken naast Spaans ook gewoon Engels, en ook is er iemand die Nederlands spreekt. Top team, wij hebben het prima naar onze zin gehad met hun. Wij zouden zo weer gaan.

Hotel Best Jacaranda, Director, 3-9-2018

Beste Teresa,

Heel erg bedankt voor uw verblijf in ons hotel Best Jacaranda en voor het gebruikmaken van Zoover voor het delen van uw motiverende feedback.

We zijn zeer blij om te weten dat u een fantastische vakantie bij ons heeft genoten en appreciëren uw vriendelijke commentaar over ons hotel en verschillende diensten. Uw complimenten aan ons personeel, in het bijzonder aan de animatiestaff, delen wij ook heel graag met onze teams. Onze dagelijkse inspanningen zijn er om onze gasten te garanderen van een ervaring van comfort op het hoogste niveau en uw commentaar betekent dat wij het rechte pad volgen.

Nogmaals bedankt voor uw tijd en vertrouwen in ons hotel, en wij kijken er al naar uit uw volgende bezoek bij ons.

Een aanrader!

Marieke
28-8-2018

Prachtig goed onderhouden en sfeervol hotel. Groots, maar zo goed opgezet in verschillende gebouwen dat het niet massaal voelt. Heel vriendelijk personeel, eten is heerlijk met genoeg variatie en thema's qua eten. Afstand tot strand en boulevard is hooguit 5 a 10 min lopen. Heerlijk lange wandelboulevard met veel barretjes, restaurants en winkels. De bedden zijn naar onze wensen iets te hard. Wel lekkere ruime hotelkamer en dito badkamer. Een grote variatie in nationaliteiten vieren vakantie in dit hotel, italianen, deutsers, engelsen, fransen, belgen en nederlanders, dus je komt niet in hele nederlandse kolonie terecht. Er zijn genoeg ligbedden en parasols beschikbaar bij het zwembad. Wij vinden het een aanrader!!

Hotel Best Jacaranda, Director, 1-9-2018

Beste Marieke,

We zijn zeer blij om te lezen dat u een echt leuke tijd in ons Best Jacaranda heeft gehad en dat u van heerlijke vakantie heeft kunnen genieten.

Wij danken u heel vriendelijk voor het delen van uw zeer motiverende feedback en in het bijzonder voor uw positieve woorden over de ruime kamers, het eten, en ons personeel, die wij ook heel graag met onze teams delen.

Geweldig

Natasha Nachtnebel
27-8-2018

Goed hotel. In het algemeen goed hotel. Grote zwembaden. Grote kamers, comfortabele bedden. Goed eten. Groot restaurant. Goed animatieteam in de ochtend en avond. Rachel, David, Dino. We komen snel terug.

Hotel Best Jacaranda, Director, 31-8-2018

Beste Natasha,

Hartelijk bedankt voor het kiezen van ons Best Jacaranda voor uw verblijf op Tenerife en voor het delen van uw ervaring bij ons.

Wij zij heel tevreden te lezen dat u van een geweldige vakantie genoten heeft en wij danken u voor uw positieve beoordeling over onze diensten en personeel.

Alle onze teams kijken er al naar uit om u opnieuw voor een andere zeer aangename vakantie te mogen verwelkomen.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Jacaranda in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Jacaranda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.