Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag21°15°
8,6

Omschrijving
Hotel Best Jacaranda op Tenerife heeft een gemixt publiek en het enthousiaste animatieteam maakt het voor iedereen gezellig. Van de kamers tot de zwembaden en het restaurant is alles netjes schoon. Het eten in het restaurant is ook goed verzorgd. Tips voor uitstapjes zijn dierentuin Loro Parque met leuke shows en waterpark Siam Park.

1062 reviews over Hotel Best Jacaranda in het Nederlands

Absoluut een aanbeveling voor een ieder

Huisman,
20-1-2019

Een geweldig hotel met veel faciliteiten

Eens, maar nooit weer.

Henk de Geus van den Heuvel,
19-1-2019

Niet voor je (nacht)rust naar toe gaan. Kamer aan de binnenzijde geboekt om het lawaai en de stank van de 4-baansweg die langs het hotel loopt te ontlopen. Het lawaai van het zwembad, de muziek en het animatieteam was minstens zo erg. Kamer bij aankomst niet schoongemaakt. Vieze vloer kamer en badkamer, smerige ramen naar balkon en spiegels op kledingkast. Stofplokken innbad en tegen de muren in de badkamer. Ronduit smerig. Tot driemaal geklaagd bij receptie. Eenmaal telefonisch, en tweemaal aan de receptie zelf. De laatste keer met foto's. Personeel belooft er (met zichtbare tegenzin) iets aan te laten doen. Resultaat is dat er 1 keer is gedweild na de derde keer klagen en dat de dag voor vertrek de ramen zijn gelapt. Eten is goed, maar het is een echte vreetschuur. Personeel werkt daar hard, maar er zijn met te weinig. Daardoor geen tijd voor enige aandacht voor de gasten. Daardoor erg onpersoonlijk. Daarom, eens maar nooit weer!

Gereisd met partner in januari 2019

Goed hotel op elk gebied en een aanrader.

Gust Heylen,
18-1-2019

Het hotel is goed gelegen, op tien minuten wandelen van de kust. Probeer een kamer op het negende verdiep te boeken (opleg van 56€). Dit is zijn geld méér dan waard, zicht op zwembad en zeezicht. Het eten is van goede tot zéér goede kwaliteit. Er werd hier in de reviews veel onzin geschreven. Bij All-In heb je volgens mij meer dan voldoende, wil je ietsje meer dan betaal je 2€ voor bv een 'echte' cocktail met dranken van internationale merken. Het personeel doet zijn uiterste best. Een van de bardiensters (Candelaria) is een héél toffe meid. Zwembaden op twee niveau's ; op het vijfde verdiep is het rustiger, de animatie is op het gelijkvloers. Héél handig: een auto huren in het hotel en je krijgt gratis parkeergelegenheid in de ondergrondse garage van het hotel.

Uitstekend vertoeven!

Jose van der Heijden,
8-1-2019

Wij zijn hier voor de 2 e keer!Goed hotel,vriendelijk personeel,netjes,lekker eten!

Januari wel rumoeriger ivm schoolvakanties..1e keer waren we in maart!rustiger

zeer goed

Ghys Dirk,
30-12-2018

goed hotel met vriendelijke service , wel een beetje gedateerd en aan renovatie toe ....waar ze al aan begonnen zijn

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

We gaan niet meer terug, zie fotos voor details.

Fam beuker,
19-12-2018

Best hotel..

We kwamen aan bij het hotel , en het hotel was overboekt, dus wij moesten een nacht naar een ander hotel. Als compensatie kregen wij all-incl dus wij dachten: das super...maar....

Ik heb fotos van de kamer die we kregen, op de foto's zie je schimmel in de badkamer, gat in de muur van de slaapkamer, en een hele drukke weg rond om het hotel.. erg door gezakte bedden en veel gaten en vlekken in kussen en lakens . Dit was al 1 van hun luxe zeezicht-kamers. Dat viel dus erg tegen.

Ik heb beneden gevraagd over de bedden dit was het antwoord van personeel en touroperator.

We moesten maar wat dekens op het bed leggen zodat we de veren niet konden voelen. Hielp niet.

Als je dan hierdoor 3 weken slecht slaapt schiet het niet op.

Dus nee wij hebben een hoop geld betaald en het was niet naar wens.

Ik wacht u antwoord af touroperator.

Hotel Best Jacaranda, Director, 14-1-2019

Beste familie Beuker,

Vriendelijk bedankt voor het delen van uw ervaring in ons hotel. Wij vinden het erg jammer om te lezen dat uw verblijf niet is verlopen zoals u had verwacht. Wij vinden het erg vervelend dat de bedden niet prettig voor u waren. Wij krijgen over het algemeen vaak complimenten over onze bedden. Wij zouden graag nog duidelijk willen maken dat u nooit gedwongen bent om naar ons andere Best hotel te gaan voor 1 nacht, wij hebben alleen het aanbod gedaan om voor 1 nacht in ons andere Best hotel te slapen om daarna de rest van uw 3 weken all inclusive in ons hotel te mogen verblijven. Hiermee bent u akkoord gegaan.

Goed zo

Martien Seelen,
16-12-2018

Hotelkamer voldoet 4 sterren ? Eten veel keuze, zwembad O K,fitness apparaat voor rug mis ik verder O K WiFi O K

Hotel Best Jacaranda, Director, 8-1-2019

Beste Martien

Hartelijk dank om Best Jacaranda te kiezen voor uw vakantie en voor het delen van uw ervaring bij ons. Het is erg fijn om te lezen dat u een fijne tijd heeft gehad in ons hotel en wij hopen u opnieuw voor uw toekomstige vakantie op Tenerife te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

De Directie

Prachtig

Sander,
2-12-2018

Fantastisch. Service is top. Alles wordt goed bijgehouden qua buffet, schoonmaak, onderhoud en behulpzaamheid. Er ligt nog geen blaadje op het terrein of dat wordt al opgeveegd.

Locatie is erg mooi en dicht bij winkeltjes, restaurants en het strand. En ondanks de grootte van het hotel, merk je daar weinig van.

Aanrader is om alleen ontbijt te doen. Buiten het hotel zijn genoeg restaurantjes voor de lunch en diner.

Hotel is zeer zeker een aanrader.

Gereisd met partner in november 2018
Hotel Best Jacaranda, Director, 17-12-2018

Beste Sander

Vriendelijk bedankt voor uw geweldig feedback.

Het is zeker fijn te lezen dat u van uw vakantie op Tenerife en in ons Best Jacaranda fantastisch genoten heeft en wij hopen u in een nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

een aanrader voor iedereen

Thed,
1-12-2018

dit is een geweldig hotel met alles wat je te wensen hebt met ontzettend goed eten voor iedereen wat dus lust je iets niet dan pak je wat anders

Gereisd met partner in maart 2017
Hotel Best Jacaranda, Director, 18-1-2019

Beste Thed

Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om deze recensie te schrijven. Wij zijn heel erg tevreden om te lezen dat alles prima bevallen is en wij danken u vriendelijk voor het delen van uw zeer positieve mening. Hopelijk krijgen wij nog de gelegenheid om u opnieuw voor uw toekomstige vakantie op Tenerife te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

De Directie

een aanrader

Luc Aerts,
1-12-2018

Zeer mooi hotel met veel faciliteiten heeft op het gelijkvloers verschillende zwembaden (waarvan verwarmt) en tevens op de 5de verdieping eveneens waar het veel rustiger is aangezien de uitgebreide animatie voor de kinderen/volwassenen tijdens de dag zich afspeelt op het gelijkvloers.

's avonds eveneens uitgebreid showprogramma en aparte club voor kinderen en tevens dansgelegenheid met live zanger/zangeres.

Wij hebben op onze vraag al 5x dezelfde kamer gekregen dus men houdt nog wel degelijk rekening met de wensen van de klanten.

Uitgebreide buffetten en showcooking.

Grote kamers.

Gereisd met partner in november 2018
Hotel Best Jacaranda, Director, 17-12-2018

Beste Luc

Heel erg bedankt voor het kiezen van ons hotel voor de 5e keer en voor uw feedback. Het is heel leuk te lezen dat u van een heerlijke vakantie bij ons genoten heeft en wij danken u vriendelijke voor uw heel positieve beoordeling. Wij kijken er naar uit om u opnieuw voor uw toekomstige vakantie op Tenerife te mogen verwelkomen.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Jacaranda in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Jacaranda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.