Hotel Best Jacaranda

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Vuil hotel heel vuil restaurant

Jul Pousset
15-7-2018

We hadden een mooie kamer maar voor de rest viel alles tegen , om 7 uur smorgens geen bedjes meer aant zwembad,Alles lag vol handdoeken. Zwembad water was troebel . Restaurant een ramp vuil ,de tafels werden niet afgeruimd of afgekuist , eten was zeer slecht en na 6 uur inde namiddag sloten alle cafe's , ge moest binnen zitten om iets te drinken. Alles is vuil of kapot . Wij zijn naar een ander hotel gegaan en dat was een verademing
Hotel Best Jacaranda, Director, 17-7-2018

Beste Jul Pousset,

Wij vinden het jammer om te weten dat uw verblijf helemaal niet naar wens is geweest en dat we niet aan uw verwachtingen konden voldoen.

Het spijt ons zeer uw versie (of die van uw vriend) nu herhaaldelijk op verschillende sociale media te lezen maar we behandelen altijd iedere mening met respect en zullen daarom uw opmerkingen niet punt voor punt rationeel argumenteren.

We willen echter graag verduidelijken dat we altijd streven naar een oplossing voor onze gasten, maar in dit geval heeft u zelfs gekozen ons geen gelegenheid te geven en liefst ontevreden uit ons hotel te vertrekken. Het is uw keuze en die moeten wij ook accepteren.

Nooit meer

Eric Dierckx
15-7-2018

We hadden van 04/07/2018 tot 14/07/2018 geboekt. We kwamen goed gemutst aan in de late namiddag. We werden naar onze kamer gebracht op het 8 ste verdiep. Onze kamer was groot en OK. Maar om er te geraken moesten we 3 liften nemen. Aan het zwembad zijn 2 panorama liften, waar van 1 niet werkte, de tweede dag was die andere panoramalift ook een halve dag kapot. Leuk als ge naar het achtste verdiep moet en de kaart om uw deur te openen ,niet werkt 2dagen na elkaar, Bij de receptie zeiden ze dat ge de kaart niet bij uw iPhone mocht houden, en wat we ook zeker niet deden. Bij aankomst vroegen we waar we iets konden drinken op het terras. Dat ging niet meer want vanaf 18.30 uur zijn alle buiten bars dicht zei men ons aan de receptie . Het bleek niet 18.30 te zijn maar om 18.00 uur is er geen drinken te krijgen in een buitenbar en moet ge binnen gaan zitten om iets te drinken. Maar Wij komen toch niet naar Tenerife om binnen te moeten zitten. Wij hadden All In, als ge iets wil drinken, moet ge bijna bij alles, bijbetalen. Zelfs bij cava 2€ extra. En dan zit ge in een muffe pianobar waar de zon opstaat maar niks van ramen open kan. Na reclamatie zeiden ze ons aan de receptie dat ge maar op een ander op een terras iets moest gaan drinken. Dit staat ook in geen enkele promo folder. Dan kwamen we in het restaurant. Er was geen enkele tafel waar geen vuile borden of glazen opstonden. Na een half uur hebben ze ons een tafel aangewezen , er werd met een vuile papieren serviet onze tafel afgekuist en ook de stoelen waar we op moesten zitten. We gingen toen naar het buffet en daar lag bijna niks meer op alles was leeg en het was nog maar 19.15 uur. toen brachten ze een schotel met mosselen, en er was geen enkele mossel open. En toen hoorden we van andere klanten dat er veel mensen ziek waren van het eten. Wij terug naar de receptie om te reclameren, en ze zeiden ons dat het hoog seizoen was. En dat we ergens anders op hotel moesten gaan. S'anderendags was er om 06.00 uur s'morgens geen enkel bed meer vrij aan het zwembad, overal lagen handdoeken op. En dan zijn we naar onze touroperator gegaan om van hotel te wisselen. Het zat er vol met mensen die reklameerde en van hotel wilde wisselen. Dit is het beste wat we gedaan hebben , Wisselen van hotel. Hier komen we nooit meer zelf niet gratis. En dan na twee dagen is onze vakantie begonnen in een super hotel in de buurt

geweldig

tom hanssen
4-7-2018

+ puntjes erg goed hotel eten was goed mooie omgeving strand dichtbij en winkeltjes dichtbij kamers waaren goed schoon -puntjes zijn te veel gloor in het zwembad kreeg last van mijn ogen na het zwemmen en avonds nix buiten te doen bij het hotel
Best Jacaranda, Director, 7-7-2018

Beste Tom,

Hartelijk bedankt voor het kiezen van ons Best Jacaranda voor uw vakantie en voor het delen van uw ervaring na uw verblijf bij ons.

Wij zij heel tevreden te lezen dat u van een geweldige vakantie genoten heeft en wij danken u voor uw positieve beoordeling. Wij houden zeker ook rekening met uw constructieve opmerkingen die wij met onze teams zullen doornemen.

Hopelijk krijgen wij nog de kans u in een nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Prima prijs / kwaliteitverhouding

Christa de Ruiter
30-6-2018

Goed hotel, het eten in het hotel boven verwachting erg goed. Zeer uitgebreide keuze en goede kwaliteit. Personeel vriendelijk. Minpunten; schoonmaak kamers is niet geweldig, bedden zijn zozo en de ruimte om het zwembad is veel te klein en alle bedjes worden op absurde tijden gereserveerd. De zee vlakbij en heerlijk, dus een prima alternatief. Prijs / kwaliteitverhouding is prima.
Best Jacaranda, Director, 6-7-2018

Beste Christa,

We zijn zeer blij om te lezen dat u een leuke tijd in ons Best Jacaranda heeft gehad en dat wij aan uw verwachtingen konden voldoen.

Wij appreciëren uw constructieve bemerkingen, aangezien uw feedback helpt ons om onze diensten te verbeteren.

Vriendelijk bedankt voor het delen van uw mening en wij kijken er naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen.

Middelmatig

Chiara
18-6-2018

Mooi hotel met zeer mooie ruime kamer op 8ste verdiep met zwembadzicht.. dicht bij gezellige promenade met restaurants en winkeltjes. Animatieteam beetje italiaans gericht. Ik ben geen muggenzifter maar het eten vond ik wat ondermaats van kwaliteit en desserts uitgedroogd. Je betaald een all inn maar ze sluiten in de avond van 18 uur al bijna al de bars zeer irritant net zoals smorgens kan je pas laat iets drinken. Het tempo van bar aan zwembad ook op zen zuiders traag dus :) al bij al fijne vakantie gehad hotel is ok.. zeker geen hoogstandje
Best Jacaranda, Director, 22-6-2018

Beste Chiara,

Vriendelijk bedankt voor uw verblijf in ons Best Jacaranda en voor het delen van uw feedback.

Het is leuk te lezen dat u van een fijne vakantie bij ons genoten heeft. Uw commentaar delen wij ook heel graag met onze teams. Nochtans willen wij graag verduidelijken dat er altijd een bar de hele dag vanaf 10:00 tot 00:00 open is (en daarvoor staat het ontbijt, en dus incl. drinks, ook ter beschikking).

De Directie

Top vakantie gehad in hotel Jacaranda

Ria en Albert
29-4-2018

Groot hotel, echter alles is goed geregeld zodat je van de drukte niets merkt.

Zelfs bij het zwembad altijd wel plek.

Hotel Best Jacaranda, Director, 1-5-2018

Beste Ria en Albert,

Heel erg bedankt voor uw verblijf in ons hotel Best Jacaranda en voor het gebruikmaken van Zoover voor het delen van uw fantastische mening.

Het is zeker fijn te lezen dat u van uw vakantie op Tenerife en in ons hotel genoten heeft. Uw appreciatie is erg belangrijk voor onze teams, omdat dit de beste erkenning is voor hun harde werk.

Nogmaals bedankt voor uw tijd en vertrouwen in ons hotel, en wij hopen u in een nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Adembenemend

contreie
14-4-2018

Adembenemend, iedere dag , ieder uur , zeer goed eten en snacks. Het hotel met niveauverschillen en diverse zwembaden met waterval is een lust om aan te liggen.

Zoals elk hotel graag meer ligstoelen. Het klimaat op de eilanden is altijd zeer aangenaam, en het hotel bied ook vele uitstapjes aan. Nette kamers, en als je all in hebt prachtige coctails.

Het hotel ligt niet aan het strand, voor strandliefhebbers jammer, misschien een busje dat je naar het strand brengt. De lokale bus stopt voor de deur, voor uitstapjes.

Best Jacaranda, Director, 5-5-2018

Beste Contreie,

Vriendelijk bedankt voor het delen van uw mening over ons Best Jacaranda. We zijn heel blij dat u van uw vakantie bij ons genoten heeft.

Uw vriendelijke woorden over ons hotel, de kamers, de zwembaden en het eten zullen worden doorgegeven aan elke betrokken afdeling. De feedback van onze gasten is altijd onze belangrijkste bron van inspiratie om onze diensten en uw ervaring te verbeteren.

Wij hopen u in een nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

drukke aanrader

Gino VH
8-4-2018

Zeer groot hotel, bijgevolg ook druk. Vooral de "eetmomenten" zijn hectisch. Eten is prima en grote variatie. All in is ook die naam waardig, geen extra supplementen voor gin, whiskey, cocktails, ...

Ligging is ook goed, kamers zijn proper, dagelijks gekuist, verschillende zwembaden, beneden zwembad voor kinderanimatie, andere zwembaden zijn rustiger, ... een aanrader ondanks de drukte.

Best Jacaranda, Director, 5-5-2018

Beste Gino VH,

We zijn zeer blij om te lezen dat u zo’n leuke tijd in ons Best Jacaranda heeft gehad en we willen u graag bedanken voor het delen van uw ervaring.

We appreciëren uw heel positieve beoordelingen over het hotel, het eten, de kamers en de zwembaden, en delen deze graag met onze medewerkers. Zo'n geweldige feedback is echt bemoedigend voor onze teams.

Nogmaals bedankt voor uw tijd en aanbeveling. Wij kijken er al naar uit om u opnieuw voor uw toekomstige vakantie te mogen verwelkomen.

Leuk verblijf gehad

Yodi
4-4-2018

We verbleven voor een weekje in Best Jacaranda. Ligging is ok. Aan een rotonde en zo'n 400 m van de promenade en het strand. Winkels, supermarkt, bushalte en taxi in de nabije omgeving. Het is wel redelijk steil bergaf naar het strand en bergop op de terugweg. Al het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Dikke pluim voor Rosi en Tatjana vd client desk. Wij hadden een kamer op de 9e verdieping. Mooi, groot en netjes. Dagelijkse schoonmaak en propere handdoeken.

Aan eten is er zeker geen gebrek al mogen de gerechten af en toe wat warmer zijn. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Iedereen vindt er zeker zijn gading. In het restaurant doen de obers hun uiterste best. Tip : gezien het hotel relatief groot is kan er mss een rondleiding voorzien worden voor de gasten. Wij hebben alvast genoten van ons verblijf.

De directie, Director, 9-4-2018

Beste Yodi,

Bedankt voor uw verblijf bij ons en uw heel positieve feedback over ons hotel Best Jacaranda.

Onze dagelijkse inspanningen zijn er om onze gasten te garanderen van een ervaring van comfort op het hoogste niveau en wij zijn heel blij te lezen dat u van uw vakantie op Tenerife en in het bijzonder in ons hotel echt genoten heeft. Wij houden rekening met uw commentaar die wij altijd graag met onze teams delen, en willen u heel erg bedanken voor uw goede woorden over onze service en personeel. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring en hopelijk krijgen wij nog de kans u in een nabije toekomst te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten

leuk hotel aanrader

martin vivet
20-3-2018

eerste keer jacaranda adeje

groot leuk hotel , netjes mooi en verzorgd

vriendelijk personeel , animatie team ok

eten uitgebreid en lekker

prijs- kwaliteitverhouding goed

handdoekenservice

jammer inchecken 50 euro bord betalen

zwembaden water zeer koud

alle dranken aan het zwembad worden in plastieken bekers geschonken

zeer leuke vakantie gehad en zeer tevreden

Het Management, Director, 4-4-2018

Beste martin vivet,

Erg bedankt voor uw eerste verblijf in ons hotel Best Jacaranda. We zijn zeer blij om te lezen dat u zo’n leuke tijd bij ons heeft gehad en we willen u graag bedanken voor uw feedback. Uw positieve commentaar over uw ervaring en ons personeel zullen wij met onze team delen. Wij kijken er naar uit om u opnieuw voor een toekomstige vakantie te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten.

We hebben een aantal aanbieders voor Best Jacaranda voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Jacaranda in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Jacaranda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Jacaranda scoort een 7.87 uit 10 op basis van 1046 reviews.