Hotel Best Jacaranda

7,9

1002 reviews over Hotel Best Jacaranda in het Nederlands

Adembenemend

contreie, 14-4-2018

Adembenemend, iedere dag , ieder uur , zeer goed eten en snacks. Het hotel met niveauverschillen en diverse zwembaden met waterval is een lust om aan te liggen.

Zoals elk hotel graag meer ligstoelen. Het klimaat op de eilanden is altijd zeer aangenaam, en het hotel bied ook vele uitstapjes aan. Nette kamers, en als je all in hebt prachtige coctails.

Het hotel ligt niet aan het strand, voor strandliefhebbers jammer, misschien een busje dat je naar het strand brengt. De lokale bus stopt voor de deur, voor uitstapjes.

Leuk verblijf gehad

Yodi, 4-4-2018

We verbleven voor een weekje in Best Jacaranda. Ligging is ok. Aan een rotonde en zo'n 400 m van de promenade en het strand. Winkels, supermarkt, bushalte en taxi in de nabije omgeving. Het is wel redelijk steil bergaf naar het strand en bergop op de terugweg. Al het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Dikke pluim voor Rosi en Tatjana vd client desk. Wij hadden een kamer op de 9e verdieping. Mooi, groot en netjes. Dagelijkse schoonmaak en propere handdoeken.

Aan eten is er zeker geen gebrek al mogen de gerechten af en toe wat warmer zijn. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Iedereen vindt er zeker zijn gading. In het restaurant doen de obers hun uiterste best. Tip : gezien het hotel relatief groot is kan er mss een rondleiding voorzien worden voor de gasten. Wij hebben alvast genoten van ons verblijf.

leuk hotel aanrader

martin vivet, 20-3-2018

eerste keer jacaranda adeje

groot leuk hotel , netjes mooi en verzorgd

vriendelijk personeel , animatie team ok

eten uitgebreid en lekker

prijs- kwaliteitverhouding goed

handdoekenservice

jammer inchecken 50 euro bord betalen

zwembaden water zeer koud

alle dranken aan het zwembad worden in plastieken bekers geschonken

zeer leuke vakantie gehad en zeer tevreden

Het Management, Director, 4-4-2018

Beste martin vivet,

Erg bedankt voor uw eerste verblijf in ons hotel Best Jacaranda. We zijn zeer blij om te lezen dat u zo’n leuke tijd bij ons heeft gehad en we willen u graag bedanken voor uw feedback. Uw positieve commentaar over uw ervaring en ons personeel zullen wij met onze team delen. Wij kijken er naar uit om u opnieuw voor een toekomstige vakantie te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten.

We hebben een aantal aanbieders voor Best Jacaranda voor je op een rij gezet:

Voor de derde keer in Jacaranda.

Souverijns Jos, 19-3-2018

De ligging van de Jacaranda in perfect.

Wie hier klaagt over het eten is thuis niets gewoon. Uitstekende en gevarieerde keuken.

Het personeel is zeer vriendelijk.

De kamers zijn basic maar ok. Goed bed.

Men is aan het renoveren, doe zo verder.

Besluit: Hier betaal je een eerlijke prijs en krijg je veel terug.

Wij komen terug.

Tip.

De dresscode voor 's avonds in het restaurant mag wat strenger gecontroleerd.

( zoals vroeger)

Manier bedenken om voedselverspilling tegen te gaan. Bij de eetcultuur van sommige gasten zet ik een vraagteken.

Het Management, Director, 4-4-2018

Beste Souverijns Jos,

Als aller eerst, heel erg bedankt voor uw derde verblijf in ons hotel Best Jacaranda en voor het gebruikmaken van Zoover voor het delen van uw fantastische mening. Het is fijn te lezen dat u van uw vakantie bij ons opnieuw genoten heeft. Uw commentaar en suggestie delen wij ook heel graag met onze teams. Dit helpt ons altijd onze service te verbeteren. Wij kijken er naar uit om u opnieuw voor uw volgende vakantie te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten.

De Directie

niet meer in dit hotel

Marjolein, 13-3-2018

Dit hotel is geen 4* waard .Hotel en kamer is sterk verouderd.

De ontbijtzaal is een enorme grote onorganiseerde rommelige gehorrige zaal, er is wel van alles verkrijgbaar maar met weinig variatie .

Bijvoorbeeld het beleg ziet er verkleurd uit ,en slappe en lauwe koffie uit een automaat .

Gelukkig geen all- inn geboekt !

Er wordt een prachtige nwe dure vloer rondom de zwembaden gelegd ,maar ohh ,wat een slecht slordig kitwerk ,wat overal zichtbaar is .

Deze lelijke en slordige afwerking zou hier in Nederland afgekeurd worden .Zonde!

In de avond geen gezellig buiten zitje op het terras ,misschien is dit seizoen gebonden . De tafels en stoelen worden op geruimd .

Uitzicht op binnenplaats / zwembaden is wel mooi .

Sommige medewerkers niet vriendelijk , behalve de schoonmaaksters en receptiemedewerkers .

Ondanks wat min punten aan dit hotel ,hebben we een prima week met mooi weer doorgemaakt op het leuke eiland Tenerife .

Het Management, Director, 21-3-2018

Geachte Marjolein,

als aller eerst, heel erg bedankt voor uw verblijf in ons hotel Best Jacaranda. Wij vinden het heel erg jammer dat wij niet hebben kunnen voldoen aan uw verwachtingen. Dit spijt ons zeer. Nogmaals, bedankt voor alles en uw feedback. Wij zullen hier gebruik van maken.

Met vriendelijke groet.

Sellicaerts Jean, 21-2-2018

prima ligging, grote keuze in eten van goede kwaliteit. Ging erop vooruit in vergelijking met vorig jaar)
De directie, Director, 26-2-2018

Beste Sellicaerts Jean ,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te plaatsen over uw verblijf in ons hotel. Wij vinden het fijn om te horen dat uw verblijf aangenaam was. Wij hopen u nogmaals te kunnen verwelkomen in het hotel.

Met vriendelijke groet.

Alleen voor Italianen

Jasper lekens, 16-2-2018

Best jacaranda is ideaal als je Italiaans spreekt. Hoewel hier veel Belgen aanwezig zijn worden Italianen extreem bevoordeelt. Ze hebben een appart animatie team die enkel Italianen aanspreekt, ze hebben apparte tafels in de eetzaal, de volledige eerste rij aan het verwarmd zwembad is gereserveerd voor Italianen. Het eten is er lekker, ze hebben ligplaatsen op verschillende verdiepen. Maar het is best als je Italiaans spreekt anders wordt je voorbij gelopen.

Vriendelijke bediening, net, mooie kamers,zeer goed zwembad
Het Management, Director, 16-2-2018

Beste gast,

Bedankt voor deze super positieve beoordeling over ons hotel Best Jacaranda. Wij kijken er naar uit om jullie in een nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten.

Super aardige en gezellige Nederlands sprekend animatie team die iedere dag en avond dingen organiseren voor kinderen en volwassenen. Hotel persoon erg vriendelijk! Eten is veel en gevarieerd en erg smakelijk! Aankomende schoolvakantie in April ga ik weer met mijn zoontje genieten in dit hotel! Maar nu gaan we 15dagen ipv. 8dagen ( oktober 2017 8dagen met mijn zoontje daar geweest ! In 1 woord fantastisch genoten!!!
Het Management, Director, 20-2-2018

Beste Susan,

Bedankt voor deze super positieve beoordeling over ons hotel Best Jacaranda. Vooral die van het entertainment personeel. Wij blijven daarom dezelfde richting voortgaan om zo de best mogelijke service te bieden aan de gasten. Het zou een genoegen zij u nogmaals te mogen ontvangen in het zonnige Tenerife!

Met vriendelijke groet

Fantastisch hotel, super schoon en goed restaurant

A. Toering Ferdinands, 29-1-2018

*Schone en ruime kamers, wij hadden zwembadzicht op 3 de etage

*Kamer wordt elke dag schoon gemaakt, elke dag nieuwe badhanddoeken, linnengoed 1x per week

*Zwembad beneden verwarmd, zwembaden op 5 de etage koud

*Erg enthousiast animatieteam

*Kleine 10 minuten lopen naar zee

*Bij aankomst consumptie in hal bar

*Eetzaal massaal, maar eten voortreffelijk, personeel werkt zeer hard

*Hotel ziet er zeer verzorgd uit

Het Management, Director, 8-2-2018

Beste A. Toering Ferdinands,

Bedankt voor het delen van uw mening over ons hotel Best Jacaranda op Zoover en uw vriendelijke woorden over ons hotel en personeel, vooral namens Paxti en zijn animatie team bedankt. Wij kijken er naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten

We hebben een aantal aanbieders voor Best Jacaranda voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Jacaranda in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Jacaranda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Jacaranda scoort een 7.9 uit 10 op basis van 1039 reviews.