Appartement Baobab Suites

Appartement
Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag25°18°
Appartement Baobab Suites
8,7

7 reviews over Appartement Baobab Suites in het Nederlands

Met jonge kinderen

geweldig

marcel en nel
26-9-2016

de accommodatie ligt boven op een berg, waardoor je een mooi uitzicht hebt over Costa Adeje. je moet wel elke keer weer die berg oplopen als je naar de boulevaard of het strand bent geweest, maar een taxi is niet duur , nog geen 4 euro. Je hebt als je aan het prive zwembad ligt wel geen privacy, want al je buren kunnen precies zien wat je doet. Er zijn buiten je eigenzwembad ook nog 2 gezamelijke zwembaden. Het ontbijt is goed en je kunt ook een lijst invullen zodat je 's morgens op je kamer kunt ontbijten. De kamers waren erg luxe met zelfs een afwasmachine, wasmachine en diepvries. De accommodatie ziet er picobello uit, is erg goed onderhouden en ziet er prima uit

Fantastisch !

Michael
9-2-2016

Zeer leuk om te ontspannen. Alles top ! Het is reeds de 2de keer in 1 jaar tijd dat we daar verbleven, eerst in de Montemar en dan in de Sands, allebei 2 slaapkamers met jacuzzi. Nu onmiddellijk opnieuw geboekt voor mei 2016 deze keer met prive-zwembad én jacuzzi.

Wat was niet goed ? Niets, behalve dan het ontbijt op de suite soms wat onvoorspelbaar is maar....beneden gaan eten is zoveel beter !

Els Van Leemput, Sales Manager, 27-6-2016

Beste gasten,

hartelijk bedankt voor jullie positieve feedback! Fijn dat jullie alweer voor de derde keer geboekt hebben!

We werken aan de verbetering van de formule van het ontbijt in de suite zodat jullie ook daarover in de toekomst enkel positiefs kunnen schrijven.

Tot binnenkort!

Fantastische plek!! Aanrader!!

Anoniem
13-4-2014

Gelogeerd in las aguas 002. Prachtig appartement met 3 ruime slaapkamers, 2 grote badkamers, een keuken met alles erop en eraan, leuke zitkamer met grote flatscreen. 3 wc's, wasmachine, zeer groot terras met loungebankstel, ligzetels en hippe buitendouche. Privezwembad met daaraan privestrandje!! En dit alles prachtig afgewerkt met hoogwaardige materialen (misssoni, gandia blanco,...) Wat wil je nog meer? 'S morgens ontbijt geserveerd in het appartement. 'S avonds heerlijk genieten op het terras terwijl de kindjes liggen te slapen in hun bedjes. Ook tijdens het middagdutje van de kids kan je heerlijk buiten liggen en hoef je niet op je kamer te blijven zoals in een hotel. Hippe bar en restaurant dat een ster waardig is op het domein. Veel Vlaamse medewerkers wat ook erg handig is! Shuttle naar het strand was er nog niet maar er werd een taxi op hun kosten gebeld. De kosten van dit verblijf werden gedrukt omdat we met 2 gezinnen in het appartement konden verblijven. Ruim!

Els Van Leemput, Managing Director Assistant., Sales Manager, 23-6-2015

Beste gast, namens het personeel van Baobab Suites, willen wij van harte bedanken de tijd genomen te hebben om uw ervaringen in ons hotel te beschrijven en voor de positieve reacties.

We hopen dat uw opmerkingen nuttig zijn voor toekomstige gasten en we kijken ernaar uit u gauw weer in Baobab Suites te mogn verwelkomen.

Nogmaals bedankt, en we kijken ernaar uit u binnenkort opnieuw te mogen verwelkome.

Ronduit prachtig!!

Anoniem
9-4-2014

3 kamerappartement Baobabsuites in Costa adeje tenerife. Prachtig design gebouw met strakke moderne inrichting. Nooit gezien in Tenerife! Geweldig uitzicht, zeezicht!! Het hotel is sinds 6 maanden open maar alle beginnersfouten zijn er uit aan het gaan! Het personeel is dan ook zeer vriendelijk en behulpzaam om de enkele gebreken snel te herstellen! De zee ligt op 10 min wandelen maar er is een shuttle voorzien. Het hele complex is feilloos proper en zeer netjes!! De kidsclub is leuk en hele dagen geopend. Ook geen probleem wanneer de ouders bij de kids willen blijven. Geen animatieteam dat constant aan je zonnebed staat om mee te doen aan een of andere activiteit! Zalig! Heerlijke, rustige, relaxe vakantie in een prachtige setting!! Waar voor je geld! En zeker in een 3 slaapkamerappartement (2 zeer ruime badkamers met bad en douche). Waar je gemakkellijk met 2gezinnen kan verblijven (kan bed bijgeplaatst worden) en zo de kosten kan delen. Aanrader!

Els Van Leemput, Managing Director Assistant, Sales Manager, 23-6-2015

Beste gast, namens het personeel van Baobab Suites, wij willen u bedanken voor de tijd die u heeft genomen om uw recente verblijf in Baobab Suites te beschrijven.

Enkele maanden geleden hebben we pas onze eerste verjaardag gevierd. We werken elke dag aan het verbeteren van onze service. Daarom appreciëren we alle commentaren van onze gasten, zoals ook de uwe, We zijn ervan overtuigd dat die een belangrijk hulpmiddel zijn in ons streven naar perfectie.

Nogmaals bedankt, en we hopen dat u opnieuwt Baobab Suites kiest voor uw volgende verblijf in Tenerife,

Fantastisch!

HCSonnenberg
29-1-2014

Hagelnieuw hotel met een grote gastvrijheid. Ligging is perfect, geweldig uitzicht (zee en bergen). Ruime appartementen met grote balkons en erg schoon. Service is grandioos. Ontbijt verrukkelijk, geen buffet, maar vriendelijke bediening. Diner in de poolbar, met uitzicht over het verlichte Adeje, aanrader! TOP!

Noemi Martin, Commercial Department, Sales Manager, 23-6-2015

Dear guest, on behalf of the staff at Baobab Suites, we would like to deeply thank you for your time describing your experience at our hotel and the positive comments.

We zijn erg blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u attente zorg van onze medewerkers apprecieert.

We hopen dat u de volgende keer dat u naar Tenerife komt, Baobab Suites kiest.

Mooie, maar lege doos

GDG
12-12-2013

wij hadden geboekt voor 3 weken bij Baobab. Grote vergissing. Na 3 dagen hebben we een overboeking geregeld naar een ander hotel. We zijn echt gevlucht. Ondanks er bijna geen gasten waren, werden we gedropt in een appartement met uitzicht op de bouwwerf, met het nodige lawaai. Dit terzijde... Het ontbijt wordt in 2 fases in de kamer gebracht, dit bevat een yohgurt en fruitslaatje, een hard en klein pistoletje,2 mini croissants en 1 doorweekt toastbroodje met reeds beleg ertussen. Geen vrije keuze. Geen 5 *. Het zwembad is niet verwarmd, geen opgeleid personeel, restaurant nog niet open, enkel de poolbar. Geen sportfaciliteiten (enkel squash) geen avond-animatie (zelfs geen muziek in bar) Er waren ook geen klanten.Het app. was Niet ingericht. geen enkele mogelijkheid om de handdoek op te hangen in de badkamer, slechts één rol wc-papier,.we kunnen oneindig verder gaan. Hier betaald de klant véél te véél, voor niets. We hebben onze vakantie in luxe verdergezet in een ander hotel

The Management of the hotel, Sales Manager, 23-6-2015

Dear guest, on behalf of the staff at Baobab Suites, we would like to thank you for your feedback.

Initial problems of the opening are now all sorted out and we pride ourselves on delivering a first class service. However, we know that we cannot rest on our laurels and customer feedback enables us to continually review our service and make improvements.

The breakfast, for example, is much better now and we have even two options to choose from, buffet style at one of our restaurants or products served in the suite.

Thanks again, and we hope you'll choose Baobab Suites the next time you are in Tenerife so we could show you our service improvement,

Best regards,

The Baobab Suites team

Spectaculair zicht met sublieme appartementen

gerard pascal
29-9-2013

Sedert 3 jaar reizen wij liever naar een appartement met hotelservice dan hotels. Boabab geeft die kans op een fenomenale wijze: een rustig , warm modern interieur; en een goede service. ons appartement had een prachtig breed terras vooraan (16x 3 meter) en een klein prive kunststrandje (kinderen konden hun ogen niet geloven bij aankomst)! Het appartement heeft alles wat we nodig hadden en vooral leuk is de mogelijkheid naar de bar, restaurant of bodega te wandelen in het hotel. De receptie is hartelijk en efficiënt, de dienst in de appartement degelijk en correct. Niettegenstaande het hotel gelegen is op ruime wandelafstand van het strand, bied de shuttleservice een meer dan aangename alternatief voor een wandeling. Onbeschrijfbaar is het gevoel wanneer je 's avonds op je terras in je jacuzzi zit en geniet van het uitgestrekte zeezicht.

deze ervaring is niet goedkoop , maar zeker de moeite waard.

The Management, Sales Manager, 23-6-2015

Beste gast, namens het personeel van Baobab Suites, wij waarderen uw positieve opmerkingen over ons hotel en onze diensten erg, met name de opmerkingen over onze medewerkers.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Baobab Suites in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Baobab Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.