Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag25°18°
8,4

Wat vakantiegangers zeggen

In de toeristische badplaats Costa Adeje vind je Hotel Bahia Princess Tenerife. Tussen de palmbomen kom je helemaal tot rust en geniet je van alle faciliteiten van het hotel. Veel van jullie zijn dan ook al voor de zoveelste keer in dit hotel. Zo schrijft Hans: ‘Een aanrader voor een ieder die tot in alle details verwend wil worden. Een dikke 10. We komen zeker weer terug in dit hotel wat veel weg heeft van een Sprookjeskasteel.’ Benieuwd of Bahia Princess ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Vakantiegangers die een review achterlieten zijn vooral enthousiast over het vriendelijke personeel. Gonny noemt het personeel van Hotel Bahia Princess Tenerife zelfs het vriendelijkste personeel ooit. Volgens jullie doen ze er alles aan om een lach op je gezicht te toveren. Van de schoonmaaksters en het animatieteam tot aan de serveersters. Reviewer Diana schrijft: ‘Het was een fantastische vakantie. Wij hadden een late vlucht, en kwamen aan dat het restaurant bijna ging sluiten. Bij aankomst zeiden ze bij de receptie, laat uw gegevens achter dan checken wij u in terwijl u nog even wat kunt eten en als u terug komt, dan kunt u gelijk naar uw kamer. Dat was zo top geregeld.’

Verblijven op basis van all-inclusive? De hele dag door geniet je van verschillende snacks. Haal bijvoorbeeld een verkoelend ijsje, gebakjes of andere tussendoortjes bij het zwembad. Volgens Hans is het eten van goede kwaliteit: ‘Het eten was geweldig en de bediening was elke dag blij als je er was. Buffetten om van te smullen en ook het ontbijtbuffet, teveel om op te noemen.’ Wel is de eetzaal volgens jullie wat rumoerig. Let er ook op dat je moet bijbetalen voor verschillende dingen. Het gebruik van wifi, een glaasje jus d’orange, parkeren en een koelkast kosten bijvoorbeeld extra.

De schoonmaak is volgens jullie perfect bij Hotel Bahia Princess Tenerife. Reviewer Jan schrijft dat de kamer ruim opgezet en perfect schoon was. Reviewer Herman schrijft: ‘Verrassend service gericht hotel en dito staff. Zelden zo'n schoon en servicegericht hotel meegemaakt in een toeristenoord’.

Ligging

Winkelliefhebbers zitten helemaal goed bij Bahia Princess, want met het winkelcentrum van Fañabé Plaza om de hoek is er altijd wel iets leuks te kopen. Nog niet uitgeshopt? Met de bushalte op 300 meter van het hotel ben je zo in de stad. Bezoek bijvoorbeeld het centrum van Costa Adeje of een van de grote waterparken in de omgeving.

Een hapje buiten de deur van Bahia Princess eten? Volgens Marion is de Brasserie aan de weg van het hotel the place to be. Het hele eiland verkennen? Huur dan zeker een auto om alle mooie plekjes te ontdekken. Rij in Teide bijvoorbeeld naar de grootste vulkaan van het eiland.

166 reviews over Hotel Bahia Princess in het Nederlands

Rigole Eddy
13-5-2019

Zijn reeds 15 maal in het hotel geweest,het was altijd super, proper en vriendelijk personeel. Lekker eten en goede services.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet meer voor een volgende keer!

Annette
25-3-2019

Kamers aan de weg, erg druk! Zeker boven de hoofdingang 2 bars aan de overkan met veel overlast

Gereisd Met partner in maart 2019

Geweldig.

Ad Timmers
20-3-2019

Dat men daar geniet , geniet ,geniet. Super , en hard werkend , vriendelijk personeel.

Genoten!

Gonny
29-12-2018

Een heel mooi hotel en het personeel was het vriendelijkste wat we ooit ergens hebben gehad. Echt een compliment waard! Kamer ook mooi, badkamer vond ik persoonlijk jammer dat er geen flexibele douchekop was. De schoonmaak was ook helemaal perfect en alles keurig opgeruimd! Daar hebben we haar ook voor beloond. Eten vonden we de lunch minder maar de rest was goed. De eetzaal is erg vol gezet en het geluid kan er niet weg, waardoor het vaak onrustig leek..... Al bij al een heerlijke vakantie gehad. En genoten van de kerstversiering aldaar en de hele sfeer. Ook de animatie was heel leuk en gezellig. Zwembad was verwarmd, de hele entourage was echt fijn! Dankjewel Bahia Princess!! Mooie herinnering aan Tenerife en misschien nog eens voor herhaling vatbaar.

Het is er fantastische. 4 de keer en super goed

Van Campfort
26-12-2018

We zijner in december voor de 4 de keer geweest. En het is er geweldig. Iedereen vriendelijk. We kunnen geen talen maar ze helpen ons altijd heel goed. Mooi weer en we komen volgend jaar zeker terug. Kamers goed. En altijd netjes. We hebben liever een bouche dan bad. Maar is toch perfect.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prijs vs kwaliteit is een goed objectief

Leen
19-12-2018

Prima hotel, transfer goed geregeld,fijne logés en correct personeel die zorgden voor een aangenaam verblijf. De prijs is absoluut correct!

Uitstekend hotel!👍✌️

Guillermo
27-11-2018

Echt een aanrader!! Heerlijk eten,zwemmen met het hele gezin en heel aardig personeel. In Juli gaan we weer!! Dus, echt een aanrader!!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Marcel
2-11-2018

Prachtig hotel ,goede ligging mooie kamers en fantastisch personeel .

Gereisd Met partner in oktober 2018

Top Hotel ik kan niet anders zeggen!

Diana
13-10-2018

Het was een fantastische vakantie. Wij hadden een late vlucht, en kwamen aan dat het restaurant bijna ging sluiten. Bij aankomst zeiden ze bij de receptie laat uw gegevens achter dan checken wij u in terwijl u nog even wat kunt eten en als u terug komt dan kunt u gelijk naar u kamer. Dat was zo top geregeld. Het hotel is verzorgd, netjes en heel schoon geen ongedierte gezien. Het ontbijt en eten in het restaurant was erg goed ruime keuze, op tijd de aanvulling. Het is ruim opgezet waardoor je niet door had dat er zoveel mensen aanwezig zijn. Het personeel is super vriendelijk. Als je op Tenerife bent moet je op zijn minst de Teide by night doen! echt geweldig. Ik ben gewoon verliefd op Tenerife zo'n mooi eiland! Ik kom zeker terug.

Gereisd Met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Ik kan het hotel aan niemand aanraden.

Patrick Noorlander
4-10-2018

Dit is absoluut geen 4 sterren hotel ! Werkelijk voor alles moet extra betaald worden (WIFI, koelkast, Jus-d-orange bij ontbijt, parkeren, etc. etc.). Bedden zijn keihard, na douchen is heel de badkamer zeiknat, televisie kon vanuit bed niet worden gebruikt. Zwembaden werden erg vroeg gesloten. Het hotel is zeer op Engelsen gericht (eten, entertainment etc.) Het is ons enorm tegengevallen !

Gereisd Met partner in september 2018

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand4 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bahia Princess in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bahia Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.