Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag25°16°
7,9

Omschrijving
Gran Hotel Bahía del Duque Resort is tegen een heuvel gebouwd en dus minder geschikt als je slecht ter been bent. Bij de zwembaden hier is altijd wel een bedje vrij. Het eten bij alle maaltijden is van goede kwaliteit en ruim voldoende. De drankjes zijn wel aan de prijs. Hotel Bahía del Duque is gelegen op het Spaanse eiland Tenerife.

51 reviews over Hotel Bahía del Duque in het Nederlands

Afschuwelijk voor de prijs

Olivier,
23-6-2018

Mooi gelegen aan het strand, een schitterende tuin en ruim.

Wel is de prijskwaliteit erg slecht. Eten niet op temperatuur (koude, slappe friet) en de biefstukken lijken wel schoenlappen.

Ook kan het gehele hotel wel een opknapbeurt gebruiken (gebroken tegels, roest op balkon).

Tevens liegen de prijzen er niet om, om u een voorbeeld te geven, EUR 9.50 voor winegums en EUR 7.50 voor een glas wijn. (Ja dit is serieus!)

Onze kamer was klam door kapotte airco en daardoor kakkerlakken op onze kamer! Receptie proberen te bereiken, namen ze niet op!

Zwembaden zijn echt verschrikkelijk, gemiddeld 2.00 M diep en "gedecoreerd" met lavastenen, je stootte je voeten en handen overal tegenaan tijdens het zwemmen.

Hotel niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Verschrikkelijk veel oneffenheden en trappen

Kortom, hotel heeft z'n beste tijd wel gehad en is nodig aan een opknapbeurt toe.

Besteed je geld wijs, niet aan dit hotel.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Geweldig

Guido,
3-3-2018

Prachtig hotel met een uitzonderlijke service. Dit is werklelijk een uniek hotel met prachtige tuinen, zwembaden in een ongelooflijk kader. Kamers voorzien van alle comfort. Het onbijt is TOP en H/B is een aanrader want zowel het in het hoofdrestaurant als de diverse andere restaurants is het eten van uitzonderlijke kwaliteit. Ondaks de vele liften of vervoer met golfkarretjes is door de vele niveaus enige mobilteit wel vereist. Dit alles heeft natuurlijk wel een prijskaartje.

Geweldig vriendelijk personeel !

Gereisd met partner in februari 2018

Zeker voor herhaling vatbaar! Geweldig hotel!!

Pieter en Ellen,
16-4-2017

Met recht een 5 sterren hotel!! De kamer is van alle gemakken voorzien. Onbijt zeer uitgebreid. Wel veel trappen lopen, aangezien het hotel tegen een berg is gebouwd. Maar er is ook een glooiend pad naar beneden, door een prachtige tuin! Mooie zwembaden, veel ligbedden en zeker geen "handdoekje leggen". Het personeel doet er ook alles aan om het iedereen naar de zin te maken! Het enige minpuntje wat wij kunnen melden is de muziek bij de Pianobar, dat was echt niet goed! In maart is er laat op de avond weinig vertier, dus blij met de Pianobar. Maar dan was wat leukere muziek, wellicht op die mooie vleugel, welkom geweest!!! Wel raden we aan om op de dag van vertrek, een ruimte/kamer te boeken om te douchen en verkleden. Fijne vakantie!!!😎😎

Gereisd met partner in maart 2017

De Jong Intra

Mooie accomodatie, genoeg plek, veel restaurants en allemaal lekker, prima service en de family suite was top.

Het hotel is een absolute aanrader maar daar betaal je dan ook voor.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Mooi hotel

Richard
20-12-2012

ben geweest met familie in febr 2012, mooi hotel, goede kamer(suite) met alle denkbare voorzieningen. Min puntje: de avondanimatie niet gezien, wij zaten vaak in de pianobar met kids omdat niet werd aangegeven waar de animatie plaatsvond. Hierdoor is het s'avonds niet erg gezellig, meer centreren de avondanimatie is een. Ook was er een verwarmd zwembad, de rest van de zwembaden,(welke overigens prachtig zijn, mooi aangelegd etc), waren steenkoud, niet leuk voor je kinderen en voor jezelf een echte uitdaging om hier in te gaan zwemmen. Zou nog wel een keer terug willen keren hoor, maar ga voorlopig maar weer even naar gran canaria(hotel villa del conde, echt perfect!!! Zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding)

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Helemaal geweldig

Henk & Anja
28-5-2012

Het is een geweldig hotel met geweldige bediening!

Mensen die zeuren over prijs/kwaliteit verhouding die ver beneden peil zou zijn hebben echt het verkeerde hotel gekozen! Koopjes zoeken moet je hier niet doen. Restaurants zijn er ook super! We hadden er de Royal suite met super terras en jacuzzi. Buitenslaapkamer, lounche set, buiteneethoek etc etc.

Super roomservice en eigen transport van en naar het vliegveld.

Voor mensen die slecht ter been zijn of zich per invalide wagen moeten verplaatsen zijn de vele trappen geen probleem.

Misschien iets langer onderweg maar alles bereikbaar!

Ze brengen je desnoods tien keer per dag per golfkarretje naar waar je maar wil.

Hetgeheel is een echte aanrader en de kwaliteit rechtvaardigd de hogere prijs!

Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in mei 2012

Te hoge prijs voor wat je krijgt!!

Anita Dijkmans
29-4-2012

Zojuist terug van Bahia del Duque ( casas Ducales ) met 9 personen waarvan 3 kinderen , 40 jaar getrouwd dus wilde we graag 3 kamers naast elkaar , maar dit was niet mogelijk ((boeking 11-2011 ) zeer kindvriendelijk bediening maar het hotel met al de trappen en hoogte verschillen , en balustrades soms echt gevaarlijk voor de kleintjes , van alle zwembaden slechts twee verwarmd de rest ijskoud , dan de betonnen trapjes voor in en uit het zwembad deze zijn erg ruw zowel groot en klein veel schaafwondjes , de junior suites gewoon klein en wel aan een upgrade toe .

Een strandbedje 6 Euro p.p. moet in een hotel met 5 sterren wij vinden dat het de status leading hotel niet waardig is , en zeker niet met massa 's lompe russen die alle bedjes bij de verwarmde de hele dag bezet houden., die een grote mond open trekken tegen de bediening ( juist die zijn in dit hotel juist geweldig ) en die echt denken dat hun voor iedereen en alles gaan , dus terug naar Abama

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

Veel van die chagrijnige russen!

Lili
26-7-2011

Het hotel is prachtig, super ontbijt, maar minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of kleine kinderen, er zijn nl. heel veel trappen!

De animatie is aardig maar om 22.00 uur is het afgelopen en stort de gezelligheid in.

De pianobar is dan nog wel open maar dan zit je binnen.

Het strand is mooi maar voor een stoel moet je nog betalen (ca.16 euro voor 2 stoelen en parasol). Kortom, mwah..., had ook met 10 euro per dag meer in de kamerprijs geregeld kunnen worden.

En er zijn veel Russen in het hotel en daar straalt de vakantie vreugde ook niet echt van af!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Super vakantie

Miriam
5-7-2011

Gisteren terug gekomen na een weekje Bahia del Duque! Het is echt geweldig!

Schitterd complex, zeer mooie en goed onderhouden tuin. Voor ieder wat wils. Half pension is wel een aanrader! Je hebt keuze uit 7 restaurants (Italiaans, Spaans, Mexicaans, Aziatisch, Frans, Tapas restaurant en Buffet restaunant met elke dag een ander thema. Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Door de vele trappen vind ik het hotel iets minder toegankelijk voor kinderen en mensen die minder goed te been zijn.

Gereisd met partner in juni 2011

Luxe, luxe LUXE!

leucojumvernum
5-7-2011

Voor wie iets gewend is dus en graag in de watten wordt gelegd. Zeer luxe hotel, je voelt je toch een beetje bijzonder als je daar je vakantie viert :) Overal de puntjes op de welbekende "i".

- Kamers prachtig!!

- Eten hééérlijk!

- Bouw is heel speels, ondanks het een GROOT complex is voelt het "intiem".

- Ook een verwarmd MOOI buitenbad!

Gereisd met jonge kinderen in april 2004

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bahía del Duque in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bahía del Duque zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.