Callao Salvaje

Reviews over Callao Salvaje

Leuk plaatsje

Ad
    6-5-2017

Callao Salvaje is een klein plaatsje, niet te toeristisch. Er zijn een aantal supermarkten voor de dagelijkse boodschappen. Er zijn verschillende restaurantjes, voor lunch en ontbijt raden wij Il Dolcetto aan, lekkere broodjes goede koffie en super lekker gebak. Voor het diner raden wij Sansibar aan, uitzicht op zee en super goed eten voor een mooie prijs. Bij Sansibar kun je ook op het strand liggen met een goede service bezorging van lekkers aan je strandbedje. Een auto is een aanrader want dit is een goede plaats om het eiland te gaan verkennen.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustig

Suzanne
    4-1-2017

Callao Salvaje is een rustig plaatsje nabij Costa Adeje. Het plaatsje zelf heeft niet zo veel te bieden. Er zitten enkele restaurants in te buurt, maar het heeft niet echt een uitgaansleven of bars. Wel zijn er meerdere supermarkten en bakkers te vinden die een ruim assortiment hebben. Verder heeft Costa Adeje een donker strand. Verwacht hier niet te veel van: er zijn enkele lichtbedden en het is strand is niet erg groot/breed. Desondanks dat het plaatsje rustig en afgelegen is, heb ik het prima naar mijn zin gehad. Zeker als je niet midden in het uitgaansgebied wil zitten. Verder zijn er meerdere hotels in de buurt en is er een goede busverbinding naar Costa Adeje (mooie stranden, uitgaansleven, veel restaurants) en Los Gigantes (hoogste Europese kliffen). Beide plaatsen zijn binnen 20/30 minuten te bereiken.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Rustige plaatsje, heeft alles wat je nodig hebt.

Martin
    1-6-2016

Rustige plaats. Alles wat je nodig hebt is aanwezig, supermarkten, bakker, cafe's, restaurants. Geen uitgaansleven. Klein strand, zwart lavazand. Bedden en parasol voor een paar euro per dag te huur. Restaurant Sansibar ligt bij het strand, komen aan je bedje bezorgen! Lekker eten tegen een prima prijs. Auto aan te raden. Zoek je meer vertier dan ben je in een kwartier in playa de las americas. Ook Teide, Masca etc. prima vanaf hier te bezoeken.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2016

Rustig plaatsje

martin
    16-5-2015

Een heel rustig plaatsje. Een stuk of tien restaurantjes, paar cafés, paar supermarkten en een paar bakkers. Klein zwart lavastrand. De restaurants hebben bijna allemaal een soortgelijke kaart, de bekende toeristenmenu's. Wij vonden Sansibar, aan het strand, veruit de beste. Ook het Indiaas restaurant Bombay Babu is goed. Playa las Americas en Costa Adeje zijn goed te bereiken. Met de auto in 10/15 minuten. Met de bus in 45 minuten voor een paar euro. Met de taxi voor 20 euro.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2015

Leuk dorpje

Nicky
    28-4-2015

Klein maar knus dorpje. Gezellige pubs (goedkoop bier en sangria) met lekkere restaurants. Niet geschikt voor in de avonden en voor feestbeesten. Steenstrand was ook prima vertoeven, geen pijn zolang je maar lekker op een handdoekje ligt!

Gereisd Met partner in april 2015
Callao Salvaje scoort een 3,6 uit 10, op basis van 55 reviews