Reviews over Callao Salvaje

Leuk plaatsje

Ad
    6-5-2017

Callao Salvaje is een klein plaatsje, niet te toeristisch. Er zijn een aantal supermarkten voor de dagelijkse boodschappen. Er zijn verschillende restaurantjes, voor lunch en ontbijt raden wij Il Dolcetto aan, lekkere broodjes goede koffie en super lekker gebak. Voor het diner raden wij Sansibar aan, uitzicht op zee en super goed eten voor een mooie prijs. Bij Sansibar kun je ook op het strand liggen met een goede service bezorging van lekkers aan je strandbedje. Een auto is een aanrader want dit is een goede plaats om het eiland te gaan verkennen.

Rustige plaatsje, heeft alles wat je nodig hebt.

Martin
    1-6-2016

Rustige plaats. Alles wat je nodig hebt is aanwezig, supermarkten, bakker, cafe's, restaurants. Geen uitgaansleven. Klein strand, zwart lavazand. Bedden en parasol voor een paar euro per dag te huur. Restaurant Sansibar ligt bij het strand, komen aan je bedje bezorgen! Lekker eten tegen een prima prijs.

Auto aan te raden. Zoek je meer vertier dan ben je in een kwartier in playa de las americas. Ook Teide, Masca etc. prima vanaf hier te bezoeken.

Leuk rustig dorpje!

Claudia
    26-7-2015

Een niet toeristisch dorpje, maar wel gezellig met enkele leuke restaurants. Een mooie uitvalsbasis om het eiland te ontdekken. Wel handig om over een auto te beschikken.

Rustig plaatsje

martin
    16-5-2015

Een heel rustig plaatsje. Een stuk of tien restaurantjes, paar cafés, paar supermarkten en een paar bakkers. Klein zwart lavastrand.

De restaurants hebben bijna allemaal een soortgelijke kaart, de bekende toeristenmenu's. Wij vonden Sansibar, aan het strand, veruit de beste. Ook het Indiaas restaurant Bombay Babu is goed.

Playa las Americas en Costa Adeje zijn goed te bereiken. Met de auto in 10/15 minuten. Met de bus in 45 minuten voor een paar euro. Met de taxi voor 20 euro.

Leuk dorpje

Nicky
    28-4-2015

Klein maar knus dorpje. Gezellige pubs (goedkoop bier en sangria) met lekkere restaurants. Niet geschikt voor in de avonden en voor feestbeesten. Steenstrand was ook prima vertoeven, geen pijn zolang je maar lekker op een handdoekje ligt!

Callao Salvaje scoort een 6,7 uit 10, op basis van 54 reviews