Reviews over Callao Salvaje

Mooi rustig hotel. Aanrader!

Peter,
    14-12-2018

Eind november hier een week zeer naar onze zin verbleven. Het hotel voldeed aan onze verwachtingen voor een mooie prijs. Prachtig (verwarmd) zwembad met gezellige poolbar. Het vriendelijke personeel doet er alles aan om het verblijf aangenaam te maken. De kamers liggen verspreid over het complex, wij hadden kamer 227 met wat minder uitzicht. Kamers beginnend met nummer 100 bevinden zich beneden en zijn niet aan te bevelen omdat je er totaal geen uitzicht hebt. Beter is om naar een kamer te vragen vanaf nummer 214 aflopend voor een mooi uitzicht, wat wij overigens niet hebben gedaan omdat wij meest op pad waren met een huurauto die je beslist moet hebben om te genieten van het hele eiland. Wij hadden half pension en was prima. Elke dag een ander thema met het diner wat overigens pas vanaf 20.00 uur aanving en dat wij erg laat vonden, een uurtje eerder zou beter zijn. Ontbijt super goed met voor iedereen wat wils. Golfbaan bij het hotel.

Onzettend gastgericht en goede ervaringen!

Kim Verhoeven,
    25-11-2018

Erg gastvrij en klantgericht. Toen er een huisarts nodig was werd dit vanuit de 24-uurs receptie geregeld. Super! Toen wij bij vertrek vroegen om een bakje voor onze watermeloen hebben ze het zelfs gratis ingepakt in koelende bakjes met deksel! De accomodatie lag aan het strand, precies zoals verwacht. Mooie en schone studio's! Het eten was prima maar niet echt speciaal evenals het (in juni enigzins koude) zwembad (wel erg schoon!).

Prima accommodatie!

Linda,
    3-10-2018

Mijn partner en ik hebben negen dagen in dit hotel verbleven. Wij vonden de accommodatie prima. De accommodatie is leuk en ruim opgezet en er is dagelijks veel personeel op de been om alles netjes te houden, zowel rondom de accommodatie als bijvoorbeeld in de eetzaal. Het zwembad is erg mooi aangelegd. Ook zijn de kamers prima. Wij hadden een groot terras. Onze kamer was op het oog netjes, maar als je goed keek, dan leek het alsof er vluchtig was schoongemaakt. Daarnaast hadden wij halfpension geboekt. Wij vonden het ontbijt prima: elke dag hetzelfde, maar veel keuze! Voor het avondeten hebben ze elke avond een ander thema, zoals Italiaans en Internationaal. De gerechten pasten niet altijd goed bij de thema's. Het eten was niet slecht maar ook niet heel goed. Een auto huren is een aanrader, zodat je het eiland kunt verkennen. Het dichtstbijzijnde centrum ligt op ong. 5 min rijden. Al met al hebben wij ons uitstekend vermaakt!

Heerlijk

Blinkie,
    10-3-2018

Rustige plek met vooral ouderen, heerlijk dichtbij de zee. Nadeel, maar één slaapkamer en zeer summier uitgeruste keuken

Goed, maar huurauto wel nodig

Esmee,
    1-2-2018

Mooie schone kamers, alleen het eten was heel eentonig. Niet heel veel keuze en vaak elke dag hetzelfde. Ook is een huurauto nodig, omdat je niet direct aan het strand zit en niet op loopafstand van een plaatsje. Dus met huurauto goed te doen!

Callao Salvaje scoort een 7 uit 10, op basis van 54 reviews